Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:49:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
661
662
663
664
665
666
667
[
668
]
669
670
671
672
673
674
675
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336139 alkalommal)
Petya
és 18 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33350 Dátum:
2016.11.09 szerda, 13:45:17 »
Idézetet írta: fektoh - 2016.11.09 szerda, 12:08:31
Az én S-Maxomban is ezt csinálta az aksi, mondjuk elég rapszodikusan: volt hogy egy 300 km-es autópályás etap után rögtön a következő indításkor, meg volt, hogy hónapokig semmi, pedig inkább rövideket mentem vele akkortájt, meg egy hetes állás után sem jött elő stb.). A rádiót az enyém bírta kb 30-40 percig, utána viszont már üzengetett. Inkább ott lehetett észrevenni, hogy ha pl. felkapcsolt lámpával indítottam, akkor az esetek 2/3-ban dobott egy "Immobiliser active" üzenetet, meg néha indításkor a parkradar meghülyült és elől-hátul füttyögött, pedig nem volt ott semmi. Itt a fórumtársak azt írták, hogy ezek a hibák is leginkább gyenge akku miatt vannak. Ennek ellenére 3 évig használtam még így, pont egy órája cseréltem újra, majd megírom, hogy ezek a dolgok megszűntek-e (egyelőre minden OK, lekopogom). Ja és gyári Ford a régi és az új aksi is.
Király, csak annyit tennék hozzá, hogy a ford nem gyárt aksikat. Valamely egyéb gyár terméke, aki a legolcsóbb ajánlatot adta
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33351 Dátum:
2016.11.09 szerda, 16:17:18 »
Akkus kérdések = elektromos topik.
Azután meg jön a sok neouser és nem tudja hol olovasson vissza.
Elinnen, mert szólok a
nak!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
szoszi413
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33352 Dátum:
2016.11.09 szerda, 22:39:37 »
sziasztok!
Új Mondeot szeretnék venni 2009-es gyártástól, a véleményeteket kérném az alábbi 5 motorral kapcsolatban. Évi max. 15.000 km-t megyek, nagyon sűrűn rövid, max. 10 km-es távokat is.
2.0 diesel 116 LE
2.0 diesel 140 LE
2.0 benzin 146 LE
1.8 diesel 125 LE
1.6 diesel 116 LE
A dieseltől kicsit tartok a sűrű rövid távok miatt. A 116 LE pedig egy ekkora kombi autóhoz kevésnek tűnik.
köszi előre is!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33353 Dátum:
2016.11.09 szerda, 23:52:20 »
Idézetet írta: szoszi413 - 2016.11.09 szerda, 22:39:37
sziasztok!
Új Mondeot szeretnék venni 2009-es gyártástól, a véleményeteket kérném az alábbi 5 motorral kapcsolatban. Évi max. 15.000 km-t megyek, nagyon sűrűn rövid, max. 10 km-es távokat is.
2.0 diesel 116 LE
2.0 diesel 140 LE
2.0 benzin 146 LE
1.8 diesel 125 LE
1.6 diesel 116 LE
A dieseltől kicsit tartok a sűrű rövid távok miatt. A 116 LE pedig egy ekkora kombi autóhoz kevésnek tűnik.
köszi előre is!
2.0 benzin 146 LE + automata váltó
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33354 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 09:05:02 »
Idézetet írta: szoszi413 - 2016.11.09 szerda, 22:39:37
sziasztok!
Új Mondeot szeretnék venni 2009-es gyártástól, a véleményeteket kérném az alábbi 5 motorral kapcsolatban. Évi max. 15.000 km-t megyek, nagyon sűrűn rövid, max. 10 km-es távokat is.
2.0 diesel 116 LE
2.0 diesel 140 LE
2.0 benzin 146 LE
1.8 diesel 125 LE
1.6 diesel 116 LE
A dieseltől kicsit tartok a sűrű rövid távok miatt. A 116 LE pedig egy ekkora kombi autóhoz kevésnek tűnik.
köszi előre is!
Talán a legkevesebb a kínálatban a 2.0 benzines, de én is azt venném. Volt pár napja 2.3assal is automata, azt mondjuk annyira nem ismerem.
Hozzáteszem, kollégámnak 115 lovas 2.0 tdci van 2011-es, 200k km felett vette kb 2 éve, azóta itt Fváron szinte csak városban használja, olyan 8-10km-re lakik, és semmi gondja nincs vele. Amúgy 12 évesen cserélte le a 2.0 tddi 115 lovas mk3-asát, ugyanilyen feltételekkel használta, annak se volt semmi baja. Igaz nem dugóban, viszonylag egyenletes tempót tud tartani míg beér, no meg hazamegy. Ja és csak maxxmotiont tankol, mert csakazajó
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.10 csütörtök, 09:25:57 írta Bandy
»
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33355 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 09:06:20 »
Na itt már tényleg vmi bűűűzlik...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-10807071
"utalj előre, hogy behozassam" ?
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33356 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 09:25:30 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.11.10 csütörtök, 09:06:20
Na itt már tényleg vmi bűűűzlik...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-10807071
"utalj előre, hogy behozassam" ?
biztosan a tojás alakú kerekei miatt ilyen olcsó
mivel lehet ilyen béna képeket készíteni?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33357 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 10:12:07 »
Na pont az ilyen hirdetéseken kell egyszerűen továbblépni.
Idézetet írta: Bandy - 2016.11.10 csütörtök, 09:06:20
Na itt már tényleg vmi bűűűzlik...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-10807071
"utalj előre, hogy behozassam" ?
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33358 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 12:26:13 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.11.10 csütörtök, 09:06:20
Na itt már tényleg vmi bűűűzlik...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-10807071
"utalj előre, hogy behozassam" ?
Nyóckeres
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33359 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 12:54:49 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.11.10 csütörtök, 09:06:20
Na itt már tényleg vmi bűűűzlik...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-10807071
"utalj előre, hogy behozassam" ?
... és még csak nem is manuális a váltója, ahogy a hirdetés írja.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33360 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 13:56:14 »
Idézetet írta: Bonca - 2016.11.10 csütörtök, 12:54:49
... és még csak nem is manuális a váltója, ahogy a hirdetés írja.
Bonca
És már törölték is.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33361 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 14:04:49 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.11.10 csütörtök, 09:06:20
Na itt már tényleg vmi bűűűzlik...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-10807071
"utalj előre, hogy behozassam" ?
nekem az elmúlt időben több ilyenbe is sikerült belefutni. magyar telefonszám, magyar cím, hívom, hogy mennék érte, aztán mondták, hogy elutalom az utiköltséget (100-150ehuf) és akkor házhoz hozzák. ok cső hello
mindegyik törtmagyarsággal beszélt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33362 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 14:22:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.11.10 csütörtök, 14:04:49
nekem az elmúlt időben több ilyenbe is sikerült belefutni. magyar telefonszám, magyar cím, hívom, hogy mennék érte, aztán mondták, hogy elutalom az utiköltséget (100-150ehuf) és akkor házhoz hozzák. ok cső hello
mindegyik törtmagyarsággal beszélt
A legnagyobb gáz, hogy a rendőrség nem csap le ilyenkor azonnal!
Azután, mikor egy szerencsétlen balek, vagy baleknő, mert ilyenek is akadnak a nagy reménységben beleesett a hibába és feljelentést tesz, milliókért nyomozgatnak inkább, persze többnyire eredmény nélkül gondolom.
Na mi is majdnem így kezdtük, levelezgettünk, szerencsére több eszem volt, meg egy rendőr ismerős...
így maradt a magyarnak drága autó. Ó a drágám..
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.10 csütörtök, 14:25:08 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33363 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 16:30:45 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.11.10 csütörtök, 14:22:52
A legnagyobb gáz, hogy a rendőrség nem csap le ilyenkor azonnal!
Azután, mikor egy szerencsétlen balek, vagy baleknő, mert ilyenek is akadnak a nagy reménységben beleesett a hibába és feljelentést tesz, milliókért nyomozgatnak inkább, persze többnyire eredmény nélkül gondolom.
Na mi is majdnem így kezdtük, levelezgettünk, szerencsére több eszem volt, meg egy rendőr ismerős...
így maradt a magyarnak drága autó. Ó a drágám..
most ne mondjam azt, hogy "megérdemli" aki még mindig bedől ezeknek? Az inkább utaljon az árvaháznak, vagy a szegényeknek
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33364 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 16:47:15 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.11.10 csütörtök, 16:30:45
most ne mondjam azt, hogy "megérdemli" aki még mindig bedől ezeknek? Az inkább utaljon az árvaháznak, vagy a szegényeknek
Részben igazad van.
De vannak nem rossz értelembe vett egyszerű emberek, nem is kevés!
Különben nem lennének ezek a mocskok..
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
krudya
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33365 Dátum:
2016.11.11 péntek, 20:24:40 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.09 szerda, 13:45:17
Király, csak annyit tennék hozzá, hogy a ford nem gyárt aksikat. Valamely egyéb gyár terméke, aki a legolcsóbb ajánlatot adta
Nagyon köszönöm mindenkinek a segítő hozzászólásokat!
A többit az elektromos dolgoknál.
Naplózva
Dodi1
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33366 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 10:08:00 »
Sziasztok!
A tanacsotokat szeretnem kerni. Hosszu ido utan dontottem ugy, hogy lecserelem regi automat egy 2009-es 2.0 automata diesel kombira. Km ora szerint 170.000 van benne, en ezt elhiszem. Diesel autokat sosem nezegettem, tartok a felmerulo tobb szazezres koltsegektol. Felszereltsege miatt megis ezt valasztanam. Az elmult par napban probaltam utanajarni, hogy milyen auto lehet. Cikkek es kritikak alapjan jo es megbizhato autonak tunik. Beszeltem egy szerelo ismerossel, aki szerint nem kellene megvennem, ha nem peugeot motoros, mert a gatyamat is rakolthetem. Picit ellentmond egymasnak az, amit olvasok es amit a szerelo mond. Az auto magan tulajdonban van, vegig szervizelt es szamlakkal igazolt. Ha jol emlekszem soha semmi komolyabb dolog nem lett rajta cserelve (valtoolaj, kettostomegu, porlaszto). Elsore indult, amennyire meg tudom itelni szep hangja van, rendben van.
Szeretnem megkerdezni azokat, akiknek hasonlo autojuk van, hogy mi a velemenyuk rola, milyen a motor konstrukcioja es megbizhatosaga es a valto.
Szeretnek megerositest kapni, hogy jol dontok, ha ezt az autot valasztom.
Koszonom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33367 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 10:12:01 »
Idézetet írta: Dodi1 - 2016.11.13 vasárnap, 10:08:00
Sziasztok!
A tanacsotokat szeretnem kerni. Hosszu ido utan dontottem ugy, hogy lecserelem regi automat egy 2009-es 2.0 automata diesel kombira. Km ora szerint 170.000 van benne, en ezt elhiszem. Diesel autokat sosem nezegettem, tartok a felmerulo tobb szazezres koltsegektol. Felszereltsege miatt megis ezt valasztanam. Az elmult par napban probaltam utanajarni, hogy milyen auto lehet. Cikkek es kritikak alapjan jo es megbizhato autonak tunik. Beszeltem egy szerelo ismerossel, aki szerint nem kellene megvennem, ha nem peugeot motoros, mert a gatyamat is rakolthetem. Picit ellentmond egymasnak az, amit olvasok es amit a szerelo mond. Az auto magan tulajdonban van, vegig szervizelt es szamlakkal igazolt. Ha jol emlekszem soha semmi komolyabb dolog nem lett rajta cserelve (valtoolaj, kettostomegu, porlaszto). Elsore indult, amennyire meg tudom itelni szep hangja van, rendben van.
Szeretnem megkerdezni azokat, akiknek hasonlo autojuk van, hogy mi a velemenyuk rola, milyen a motor konstrukcioja es megbizhatosaga es a valto.
Szeretnek megerositest kapni, hogy jol dontok, ha ezt az autot valasztom.
Koszonom
pug motoros,és sokkal megbízhatóbb mint a korábbi modell.az,hogy milyen állapotban van,csak a használattól és a karbantartástl függ. normális használat mellett nem sok a 170e km-ha annyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33368 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 10:39:59 »
Idézetet írta: Dodi1 - 2016.11.13 vasárnap, 10:08:00
Sziasztok!
A tanacsotokat szeretnem kerni. Hosszu ido utan dontottem ugy, hogy lecserelem regi automat egy 2009-es 2.0 automata diesel kombira. Km ora szerint 170.000 van benne, en ezt elhiszem. Diesel autokat sosem nezegettem, tartok a felmerulo tobb szazezres koltsegektol. Felszereltsege miatt megis ezt valasztanam. Az elmult par napban probaltam utanajarni, hogy milyen auto lehet. Cikkek es kritikak alapjan jo es megbizhato autonak tunik. Beszeltem egy szerelo ismerossel, aki szerint nem kellene megvennem, ha nem peugeot motoros, mert a gatyamat is rakolthetem. Picit ellentmond egymasnak az, amit olvasok es amit a szerelo mond. Az auto magan tulajdonban van, vegig szervizelt es szamlakkal igazolt. Ha jol emlekszem soha semmi komolyabb dolog nem lett rajta cserelve (valtoolaj, kettostomegu, porlaszto). Elsore indult, amennyire meg tudom itelni szep hangja van, rendben van.
Szeretnem megkerdezni azokat, akiknek hasonlo autojuk van, hogy mi a velemenyuk rola, milyen a motor konstrukcioja es megbizhatosaga es a valto.
Szeretnek megerositest kapni, hogy jol dontok, ha ezt az autot valasztom.
Koszonom
Ha karban tartották akkor mindegy, hogy melyik és mennyi km van benne, mert ugyan annyi esélye van meghibásodni mint a 60eKm-t futottnak. A 2.0 az PSA (PUG) motoros, szépen jár, jól megy, keveset eszik, olcsó rajta a vezérlés csere. Az 1.8 hangosabb, nyilván gyengébb és drágább a vezérlés csere, de azzal sincs komolyabb gond. Ha nem tartják karban, akkor meg mindegy, hogy ki tervezte, gyártotta úgy is tönkremegy.
A szerelő ismerősödnek a véleményét innentől kezdve fenntartással kezeld, mert ismeretei igen csak hiányosak.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Dodi1
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33369 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 18:44:00 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.13 vasárnap, 10:12:01
pug motoros,és sokkal megbízhatóbb mint a korábbi modell.az,hogy milyen állapotban van,csak a használattól és a karbantartástl függ. normális használat mellett nem sok a 170e km-ha annyi.
Koszonom a valaszt
Naplózva
Dodi1
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33370 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 18:45:00 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.13 vasárnap, 10:39:59
Ha karban tartották akkor mindegy, hogy melyik és mennyi km van benne, mert ugyan annyi esélye van meghibásodni mint a 60eKm-t futottnak. A 2.0 az PSA (PUG) motoros, szépen jár, jól megy, keveset eszik, olcsó rajta a vezérlés csere. Az 1.8 hangosabb, nyilván gyengébb és drágább a vezérlés csere, de azzal sincs komolyabb gond. Ha nem tartják karban, akkor meg mindegy, hogy ki tervezte, gyártotta úgy is tönkremegy.
A szerelő ismerősödnek a véleményét innentől kezdve fenntartással kezeld, mert ismeretei igen csak hiányosak.
Koszonom a valaszod
Naplózva
lkalocsa
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33371 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 21:34:22 »
Sziasztok!
Nem rég lettem Én is mondeo tulajdonos.
Most frissítették a műszerfalat. És közben kiolvasták a hibakódokat is.
A következő hiba van: P2683 - Motor hűtőfolyadék megkerülő szelep vezérlőáramkör magas jelszint.
További hibakódok: Az áramkör zárlatos a tápellátáshoz
Közben az autó rendesen megy, gond nélkül.
Valaki találkozott már ilyennel?
Mi lehet a gond?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33372 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 08:32:40 »
Idézetet írta: lkalocsa - 2016.11.13 vasárnap, 21:34:22
Sziasztok!
Nem rég lettem Én is mondeo tulajdonos.
Most frissítették a műszerfalat. És közben kiolvasták a hibakódokat is.
A következő hiba van: P2683 - Motor hűtőfolyadék megkerülő szelep vezérlőáramkör magas jelszint.
További hibakódok: Az áramkör zárlatos a tápellátáshoz
Közben az autó rendesen megy, gond nélkül.
Valaki találkozott már ilyennel?
Mi lehet a gond?
Csak tipp, de talán a motor hűtőfolyadék megkerülő szelep vezérlőáramkörön magas lehet a jelszint, mert az áramkör zárlatos a tápellátáshoz.
Én ezt nézném meg.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Stieve
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 130
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33373 Dátum:
2016.11.15 kedd, 16:46:06 »
Sziasztok Szakik!
Felmerült egy problémám a járgánnyal így a hideg beálltával. Indítást követően szép alapjárat majd gázadásra 1500-as fordulatnál nagyon egyenetlen lesz a motor járása, hangján, kormányon is érzem nagyon. 2000 fordulat környékén kisimul. Számomra nagyon zavaró és mivel eléggé erőteljes biztos vagyok benne, hogy nem normális. Lenne ötletetek, hogy honnan közelítsem meg a problémát?
Ahogy bemelegszik, sokkal kevésbbé érzékelhető a dolog, de addig nagyon...
Mindehhez még hozzátartozik, hogy a pierburg szelepnél írt hiba lehet, hogy nálam is játszik mert nagyon érzem gyorsításkor a lukat majd a hátba vágós dolgot. (Bár szörcsögést nem igazán hallok) A kettőnek lehet köze egymáshoz szerintetek?
Üdv.!
Stieve
Naplózva
2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33374 Dátum:
2016.11.15 kedd, 17:26:27 »
Idézetet írta: Stieve - 2016.11.15 kedd, 16:46:06
Sziasztok Szakik!
Felmerült egy problémám a járgánnyal így a hideg beálltával. Indítást követően szép alapjárat majd gázadásra 1500-as fordulatnál nagyon egyenetlen lesz a motor járása, hangján, kormányon is érzem nagyon. 2000 fordulat környékén kisimul. Számomra nagyon zavaró és mivel eléggé erőteljes biztos vagyok benne, hogy nem normális. Lenne ötletetek, hogy honnan közelítsem meg a problémát?
Ahogy bemelegszik, sokkal kevésbbé érzékelhető a dolog, de addig nagyon...
Mindehhez még hozzátartozik, hogy a pierburg szelepnél írt hiba lehet, hogy nálam is játszik mert nagyon érzem gyorsításkor a lukat majd a hátba vágós dolgot. (Bár szörcsögést nem igazán hallok) A kettőnek lehet köze egymáshoz szerintetek?
Üdv.!
Stieve
5let: a rázkodás talán a motortartó bak hibája lehet. Nem biztos, hogy csere, csak lehet lelazult a csavar!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33375 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:17:26 »
Idézetet írta: Stieve - 2016.11.15 kedd, 16:46:06
Sziasztok Szakik!
Felmerült egy problémám a járgánnyal így a hideg beálltával. Indítást követően szép alapjárat majd gázadásra 1500-as fordulatnál nagyon egyenetlen lesz a motor járása, hangján, kormányon is érzem nagyon. 2000 fordulat környékén kisimul. Számomra nagyon zavaró és mivel eléggé erőteljes biztos vagyok benne, hogy nem normális. Lenne ötletetek, hogy honnan közelítsem meg a problémát?
Ahogy bemelegszik, sokkal kevésbbé érzékelhető a dolog, de addig nagyon...
Mindehhez még hozzátartozik, hogy a pierburg szelepnél írt hiba lehet, hogy nálam is játszik mert nagyon érzem gyorsításkor a lukat majd a hátba vágós dolgot. (Bár szörcsögést nem igazán hallok) A kettőnek lehet köze egymáshoz szerintetek?
Üdv.!
Stieve
EGR szelepre gyanakszom. Célszerű lenne tisztítani ésvagy dugózni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Stieve
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 130
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33376 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:25:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.11.15 kedd, 20:17:26
EGR szelepre gyanakszom. Célszerű lenne tisztítani ésvagy dugózni.
Köszi, ezt is jegyzem...
Naplózva
2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33377 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:29:47 »
Idézetet írta: Stieve - 2016.11.15 kedd, 20:25:44
Köszi, ezt is jegyzem...
Egr-hez annyit, hogyha az xar lenne, akkor nem menne az autó...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33378 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:31:34 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.15 kedd, 20:29:47
Egr-hez annyit, hogyha az xar lenne, akkor nem menne az autó...
Ez igaz.
De emlékezz: nekem is ezen a fordulat környékén rángatott be néha anno a dízel. Ez a rángatás EGR dugózás után megszűnt.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Stieve
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 130
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33379 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:36:10 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.11.15 kedd, 20:31:34
Ez igaz.
De emlékezz: nekem is ezen a fordulat környékén rángatott be néha anno a dízel. Ez a rángatás EGR dugózás után megszűnt.
Négyes mondinál ugyanaz a helyzet dugózás tekintetében mint hármasnál? Hibaüzenet folyamatosan van és törölgetni kell vagy csak nem foglalkoztok vele? Nekem a hármasnál nem volt dugózva, csak tisztítottam. Mi a legegyszerűbb modja, hogy teszteljem az EGR-t?
Naplózva
2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33380 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:38:44 »
Idézetet írta: Stieve - 2016.11.15 kedd, 20:36:10
Négyes mondinál ugyanaz a helyzet dugózás tekintetében mint hármasnál? Hibaüzenet folyamatosan van és törölgetni kell vagy csak nem foglalkoztok vele? Nekem a hármasnál nem volt dugózva, csak tisztítottam. Mi a legegyszerűbb modja, hogy teszteljem az EGR-t?
2.0-nál nem lesz hibaüzenet sem
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33381 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:41:56 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.15 kedd, 20:38:44
2.0-nál nem lesz hibaüzenet sem
MK4 2.2TDCi-nél sem volt hibaüzenet.
Pedig én még azt az apró furatot sem tettem a dugóra, amit egyébként preventíven javasoltak a hibaüzenetre.
OBD az EGR hiba értéke lett magasabb, de vígan ment így az autó hibakijelzés nélkül sok 10E km-t.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Stieve
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 130
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33382 Dátum:
2016.11.15 kedd, 20:56:47 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.15 kedd, 20:38:44
2.0-nál nem lesz hibaüzenet sem
Van a négyesről is rajzotok esetleg a dugóhoz? Gondolom nem ugyanaz mint a hármas...
Naplózva
2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33383 Dátum:
2016.11.15 kedd, 21:30:59 »
Idézetet írta: Stieve - 2016.11.15 kedd, 20:56:47
Van a négyesről is rajzotok esetleg a dugóhoz? Gondolom nem ugyanaz mint a hármas...
nekem nincs, ebay-ről lehet rendelni
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33384 Dátum:
2016.11.15 kedd, 21:33:44 »
Idézetet írta: Stieve - 2016.11.15 kedd, 20:56:47
Van a négyesről is rajzotok esetleg a dugóhoz? Gondolom nem ugyanaz mint a hármas...
kartonpapírral vettem mintát, átrajzoltam egy saválló lemezre, kivágtam, kifúrtam, reszeltem, sorjáztam, beszereltem.
Idővel taknyos lett, tehát ma már olyan anyagból gyártanám, ami tömít is.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Stieve
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 130
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33385 Dátum:
2016.11.15 kedd, 21:35:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.11.15 kedd, 21:33:44
kartonpapírral vettem mintát, átrajzoltam egy saválló lemezre, kivágtam, kifúrtam, reszeltem, sorjáztam, beszereltem.
Idővel taknyos lett, tehát ma már olyan anyagból gyártanám, ami tömít is.
OK! No és akkor legyen rajta luk vagy sem...?
Naplózva
2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33386 Dátum:
2016.11.15 kedd, 21:36:03 »
Idézetet írta: Stieve - 2016.11.15 kedd, 21:35:38
OK! No és akkor legyen rajta luk vagy sem...?
ne legyen rajta
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Stieve
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 130
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33387 Dátum:
2016.11.15 kedd, 21:37:00 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.15 kedd, 21:36:03
ne legyen rajta
Rendben!
Naplózva
2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33388 Dátum:
2016.11.15 kedd, 21:37:26 »
Idézetet írta: Stieve - 2016.11.15 kedd, 21:35:38
OK! No és akkor legyen rajta luk vagy sem...?
arról a 2 furatról írtam, ami a csonknál lévő 2 csavarra megy.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Stieve
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 130
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33389 Dátum:
2016.11.15 kedd, 21:39:29 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.11.15 kedd, 21:37:26
arról a 2 furatról írtam, ami a csonknál lévő 2 csavarra megy.
Oké ez tiszta! Csak az áteresztő furatra voltam kíváncsi. Tehát ne legyen, hanem zárjon teljesen... Köszi!
Naplózva
2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33390 Dátum:
2016.11.15 kedd, 22:00:50 »
Idézetet írta: Stieve - 2016.11.15 kedd, 21:39:29
Oké ez tiszta! Csak az áteresztő furatra voltam kíváncsi. Tehát ne legyen, hanem zárjon teljesen... Köszi!
Nekem van lemezem is... valaki már el kellett volna hogy vigye tőlem, hogy csináltasson belőle egy csomó utánzatot...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33391 Dátum:
2016.11.16 szerda, 16:34:31 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.15 kedd, 22:00:50
Nekem van lemezem is... valaki már el kellett volna hogy vigye tőlem, hogy csináltasson belőle egy csomó utánzatot...
Ezt már akartam is kérdezni, hogy mi a helyzet ezzel a projekttel.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
sipinet
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33392 Dátum:
2016.11.16 szerda, 18:09:27 »
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyan problémával, hogy tankolás után nem indul elsőre az autó, de néha csak 3. indításra? Ez csakis kizárólag tankolás után jelentkezik a benzinkúton.
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium S Ecoboost 2.0, 240LE, 2013
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33393 Dátum:
2016.11.16 szerda, 20:32:23 »
Idézetet írta: steve78 - 2016.11.16 szerda, 16:34:31
Ezt már akartam is kérdezni, hogy mi a helyzet ezzel a projekttel.
Nem feltétlen éri meg szenvedni a legyártással! Tőlük vettem én is, tökéletesen méretpontos és az anyaga is massziv. Eddig legalábbis 3000Km után még csak meg se marta a gáz és olajsár.
http://www.ebay.com/itm/EGR-VALVE-BLANKING-BLOCK-OFF-PLATE-FORD-2-0-TDCI-FOCUS-KUGA-C-MAX-S-MAX-MONDEO-/161197287049?hash=item25881b6689:g:jkoAAOSwPhdU~vvj&vxp=mtr
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33394 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 08:27:12 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.11.16 szerda, 20:32:23
Nem feltétlen éri meg szenvedni a legyártással! Tőlük vettem én is, tökéletesen méretpontos és az anyaga is massziv. Eddig legalábbis 3000Km után még csak meg se marta a gáz és olajsár.
http://www.ebay.com/itm/EGR-VALVE-BLANKING-BLOCK-OFF-PLATE-FORD-2-0-TDCI-FOCUS-KUGA-C-MAX-S-MAX-MONDEO-/161197287049?hash=item25881b6689:g:jkoAAOSwPhdU~vvj&vxp=mtr
Ezt rozsdamentesnek írja de nem hiszem, hogy az, túl kicsi az árkülönbség.
http://www.ebay.com/itm/STAINLESS-EGR-VALVE-BLANKING-PLATE-FORD-PUMA-MONDEO-TRANSIT-2-0-2-2-2-4-TDCi/131089282748?_trksid=p2047675.c100009.m1982&_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131227121020%26meid%3Dcde374a5a3d8401ab193d0b2a0ca27ac%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D161197287049
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33395 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 08:33:50 »
Idézetet írta: Savanya - 2016.11.17 csütörtök, 08:27:12
Ezt rozsdamentesnek írja de nem hiszem, hogy az, túl kicsi az árkülönbség.
http://www.ebay.com/itm/STAINLESS-EGR-VALVE-BLANKING-PLATE-FORD-PUMA-MONDEO-TRANSIT-2-0-2-2-2-4-TDCi/131089282748?_trksid=p2047675.c100009.m1982&_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131227121020%26meid%3Dcde374a5a3d8401ab193d0b2a0ca27ac%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D161197287049
Amit én linkeltem, az 3mm-es aluminium. Elhajlitani se tudtam és mint irtam meg se marta a forró olajsár, szóval nem holmi vacak aluminium.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33396 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 09:50:56 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.11.17 csütörtök, 08:33:50
Amit én linkeltem, az 3mm-es aluminium. Elhajlitani se tudtam és mint irtam meg se marta a forró olajsár, szóval nem holmi vacak aluminium.
Köszi. Akkor rendelek.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ferpic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33397 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 12:41:44 »
Egy kicsit outsider vagyok, és bocs, ha valakinek ez tök egyértelmű:
- minek a visszajelzője ez az ábra a convers+ kijelzőn?[img]https://drive.google.com/open?id=0B1lJSMYTLvpMRWJvSUk2NEZ6WDQ[img]
Naplózva
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33398 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 12:53:58 »
Idézetet írta: ferpic - 2016.11.17 csütörtök, 12:41:44
Egy kicsit outsider vagyok, és bocs, ha valakinek ez tök egyértelmű:
- minek a visszajelzője ez az ábra a convers+ kijelzőn?[img]https://drive.google.com/open?id=0B1lJSMYTLvpMRWJvSUk2NEZ6WDQ[img]
PTC elektromos belső rásegítő fűtés, külső levegő +4-5 fok alatt kapcsol be, ha meny a ventilátor legalább 1-es fokozatban. És a vízhőfok még 76 fok alatt van. Meg figyelik természetesen az egyéb villamos terhelést, mert ez egy komoly villamos energia felvevő fogyasztó.
Segít meleget csinálni az utastérben, főleg hideg indulásnál, terheli egy kicsit a motort még alapjáraton is, így "jobb" a hőtermelése, és valamelyest melegíti a hűtővizet is a visszakeringés során.
A felfutó skála a felmelegedését jelzi. Önszabályzó, így bizonyos hőfok fölé nem melegszik, de ha nagyobb hideg légmennyiséget tolsz át rajta, a hőmérséklete visszaesik, így nagyobb villamos teljesítményt vesz fel és pótolni próbálja a "kivett hőenergiát" egy konstrukciós határig. Hidegben, ha nincs ablaküvegi páraképződés, célszerű belső keringtetésre állítani a rendszert és nem a nagyon hideg levegőt beengedni, melegíteni.
Vannak itt sokan, kik pontosítva is beszámolnak, ha kell még infó. Én nekem friss az autó, még ritkán volt részem benne. Ha tévedtem javítsatok!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.17 csütörtök, 13:02:17 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ferpic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33399 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 13:14:27 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.11.17 csütörtök, 12:53:58
PTC elektromos belső rásegítő fűtés, külső levegő +4-5 fok alatt kapcsol be, ha meny a ventilátor legalább 1-es fokozatban. És a vízhőfok még 76 fok alatt van. Meg figyelik természetesen az egyéb villamos terhelést, mert ez egy komoly villamos energia felvevő fogyasztó.
Segít meleget csinálni az utastérben, főleg hideg indulásnál, terheli egy kicsit a motort még alapjáraton is, így "jobb" a hőtermelése, és valamelyest melegíti a hűtővizet is a visszakeringés során.
A felfutó skála a felmelegedését jelzi. Önszabályzó, így bizonyos hőfok fölé nem melegszik, de ha nagyobb hideg légmennyiséget tolsz át rajta, a hőmérséklete visszaesik, így nagyobb villamos teljesítményt vesz fel és pótolni próbálja a "kivett hőenergiát" egy konstrukciós határig. Hidegben, ha nincs ablaküvegi páraképződés, célszerű belső keringtetésre állítani a rendszert és nem a nagyon hideg levegőt beengedni, melegíteni.
Vannak itt sokan, kik pontosítva is beszámolnak, ha kell még infó. Én nekem friss az autó, még ritkán volt részem benne. Ha tévedtem javítsatok!
Köszönöm
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.17 csütörtök, 13:31:49 írta Zsolteey
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
661
662
663
664
665
666
667
[
668
]
669
670
671
672
673
674
675
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ