Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:08:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 661 662 663 664 665 666 667 [668] 669 670 671 672 673 674 675 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11984382 alkalommal)
0 Felhasználó és 143 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33350 Dátum: 2016.11.09 szerda, 13:45:17 »

Az én S-Maxomban is ezt csinálta az aksi, mondjuk elég rapszodikusan: volt hogy egy 300 km-es autópályás etap után rögtön a következő indításkor, meg volt, hogy hónapokig semmi, pedig inkább rövideket mentem vele akkortájt, meg egy hetes állás után sem jött elő stb.). A rádiót az enyém bírta kb 30-40 percig, utána viszont már üzengetett. Inkább ott lehetett észrevenni, hogy ha pl. felkapcsolt lámpával indítottam, akkor az esetek 2/3-ban dobott egy "Immobiliser active" üzenetet, meg néha indításkor a parkradar meghülyült és elől-hátul füttyögött, pedig nem volt ott semmi. Itt a fórumtársak azt írták, hogy ezek a hibák is leginkább gyenge akku miatt vannak. Ennek ellenére 3 évig használtam még így, pont egy órája cseréltem újra, majd megírom, hogy ezek a dolgok megszűntek-e (egyelőre minden OK, lekopogom). Ja és gyári Ford a régi és az új aksi is.   

Király, csak annyit tennék hozzá, hogy a ford nem gyárt aksikat. Valamely egyéb gyár terméke, aki a legolcsóbb ajánlatot adta
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #33351 Dátum: 2016.11.09 szerda, 16:17:18 »

Akkus kérdések = elektromos topik.
Azután meg jön a sok neouser és nem tudja hol olovasson vissza.
Elinnen, mert szólok a  police lama nak!  ejnye1 ejnye1  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
szoszi413
Vendég
« Új hozzászólás #33352 Dátum: 2016.11.09 szerda, 22:39:37 »

sziasztok!

Új Mondeot szeretnék venni 2009-es gyártástól, a véleményeteket kérném az alábbi 5 motorral kapcsolatban. Évi max. 15.000 km-t megyek, nagyon sűrűn rövid, max. 10 km-es távokat is.

2.0 diesel 116 LE
2.0 diesel 140 LE
2.0 benzin 146 LE
1.8 diesel 125 LE
1.6 diesel 116 LE

A dieseltől kicsit tartok a sűrű rövid távok miatt. A 116 LE pedig egy ekkora kombi autóhoz kevésnek tűnik.

köszi előre is!


Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33353 Dátum: 2016.11.09 szerda, 23:52:20 »

sziasztok!

Új Mondeot szeretnék venni 2009-es gyártástól, a véleményeteket kérném az alábbi 5 motorral kapcsolatban. Évi max. 15.000 km-t megyek, nagyon sűrűn rövid, max. 10 km-es távokat is.

2.0 diesel 116 LE
2.0 diesel 140 LE
2.0 benzin 146 LE
1.8 diesel 125 LE
1.6 diesel 116 LE

A dieseltől kicsit tartok a sűrű rövid távok miatt. A 116 LE pedig egy ekkora kombi autóhoz kevésnek tűnik.

köszi előre is!


2.0 benzin 146 LE + automata váltó
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #33354 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 09:05:02 »

sziasztok!

Új Mondeot szeretnék venni 2009-es gyártástól, a véleményeteket kérném az alábbi 5 motorral kapcsolatban. Évi max. 15.000 km-t megyek, nagyon sűrűn rövid, max. 10 km-es távokat is.

2.0 diesel 116 LE
2.0 diesel 140 LE
2.0 benzin 146 LE
1.8 diesel 125 LE
1.6 diesel 116 LE

A dieseltől kicsit tartok a sűrű rövid távok miatt. A 116 LE pedig egy ekkora kombi autóhoz kevésnek tűnik.

köszi előre is!

Talán a legkevesebb a kínálatban a 2.0 benzines, de én is azt venném. Volt pár napja 2.3assal is automata, azt mondjuk annyira nem ismerem.


Hozzáteszem, kollégámnak 115 lovas 2.0 tdci van 2011-es, 200k km felett vette kb 2 éve, azóta itt Fváron szinte csak városban használja, olyan 8-10km-re lakik, és semmi gondja nincs vele. Amúgy 12 évesen cserélte le a 2.0 tddi 115 lovas mk3-asát, ugyanilyen feltételekkel használta, annak se volt semmi baja. Igaz nem dugóban, viszonylag egyenletes tempót tud tartani míg beér, no meg hazamegy. Ja és csak maxxmotiont tankol, mert csakazajó Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.10 csütörtök, 09:25:57 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #33355 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 09:06:20 »

Na itt már tényleg vmi bűűűzlik...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-10807071

"utalj előre, hogy behozassam" ?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #33356 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 09:25:30 »

Na itt már tényleg vmi bűűűzlik...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-10807071

"utalj előre, hogy behozassam" ?
biztosan a tojás alakú kerekei miatt ilyen olcsó  nyes
mivel lehet ilyen béna képeket készíteni?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33357 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 10:12:07 »

Na pont az ilyen hirdetéseken kell egyszerűen továbblépni.  Wink

Na itt már tényleg vmi bűűűzlik...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-10807071

"utalj előre, hogy behozassam" ?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33358 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 12:26:13 »

Na itt már tényleg vmi bűűűzlik...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-10807071

"utalj előre, hogy behozassam" ?

Nyóckeres Smiley
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #33359 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 12:54:49 »

Na itt már tényleg vmi bűűűzlik...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-10807071

"utalj előre, hogy behozassam" ?

... és még csak nem is manuális a váltója, ahogy a hirdetés írja.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #33360 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 13:56:14 »

... és még csak nem is manuális a váltója, ahogy a hirdetés írja.

Bonca

És már törölték is.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33361 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 14:04:49 »

Na itt már tényleg vmi bűűűzlik...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-10807071

"utalj előre, hogy behozassam" ?
nekem az elmúlt időben több ilyenbe is sikerült belefutni. magyar telefonszám, magyar cím, hívom, hogy mennék érte, aztán mondták, hogy elutalom az utiköltséget (100-150ehuf) és akkor házhoz hozzák. ok cső hello vigyor3 mindegyik törtmagyarsággal beszélt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #33362 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 14:22:52 »

nekem az elmúlt időben több ilyenbe is sikerült belefutni. magyar telefonszám, magyar cím, hívom, hogy mennék érte, aztán mondták, hogy elutalom az utiköltséget (100-150ehuf) és akkor házhoz hozzák. ok cső hello vigyor3 mindegyik törtmagyarsággal beszélt
A legnagyobb gáz, hogy a rendőrség nem csap le ilyenkor azonnal!
Azután, mikor egy szerencsétlen balek, vagy baleknő, mert ilyenek is akadnak a nagy reménységben beleesett a hibába és feljelentést tesz, milliókért nyomozgatnak inkább, persze többnyire eredmény nélkül gondolom.
 taps
Na mi is majdnem így kezdtük, levelezgettünk, szerencsére több eszem volt, meg egy rendőr ismerős...
így maradt a magyarnak drága autó. Ó a drágám..

 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.10 csütörtök, 14:25:08 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #33363 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 16:30:45 »

A legnagyobb gáz, hogy a rendőrség nem csap le ilyenkor azonnal!
Azután, mikor egy szerencsétlen balek, vagy baleknő, mert ilyenek is akadnak a nagy reménységben beleesett a hibába és feljelentést tesz, milliókért nyomozgatnak inkább, persze többnyire eredmény nélkül gondolom.
 taps
Na mi is majdnem így kezdtük, levelezgettünk, szerencsére több eszem volt, meg egy rendőr ismerős...
így maradt a magyarnak drága autó. Ó a drágám..

 beka3

most ne mondjam azt, hogy "megérdemli" aki még mindig bedől ezeknek? Az inkább utaljon az árvaháznak, vagy a szegényeknek  beka3
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #33364 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 16:47:15 »

most ne mondjam azt, hogy "megérdemli" aki még mindig bedől ezeknek? Az inkább utaljon az árvaháznak, vagy a szegényeknek  beka3
Részben igazad van.
De vannak nem rossz értelembe vett egyszerű emberek, nem is kevés!
Különben nem lennének ezek a mocskok..
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
krudya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


« Új hozzászólás #33365 Dátum: 2016.11.11 péntek, 20:24:40 »

Király, csak annyit tennék hozzá, hogy a ford nem gyárt aksikat. Valamely egyéb gyár terméke, aki a legolcsóbb ajánlatot adta

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítő hozzászólásokat!
A többit az elektromos dolgoknál.
Naplózva
Dodi1
Vendég
« Új hozzászólás #33366 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 10:08:00 »

Sziasztok!

A tanacsotokat szeretnem kerni. Hosszu ido utan dontottem ugy, hogy lecserelem regi automat egy 2009-es 2.0 automata diesel kombira. Km ora szerint 170.000 van benne, en ezt elhiszem. Diesel autokat sosem nezegettem, tartok a felmerulo tobb szazezres koltsegektol. Felszereltsege miatt megis ezt valasztanam. Az elmult par napban probaltam utanajarni, hogy milyen auto lehet. Cikkek es kritikak alapjan jo es megbizhato autonak tunik. Beszeltem egy szerelo ismerossel, aki szerint nem kellene megvennem, ha nem peugeot motoros, mert a gatyamat is rakolthetem. Picit ellentmond egymasnak az, amit olvasok es amit a szerelo mond. Az auto magan tulajdonban van, vegig szervizelt es szamlakkal igazolt. Ha jol emlekszem soha semmi komolyabb dolog nem lett rajta cserelve (valtoolaj, kettostomegu, porlaszto). Elsore indult, amennyire meg tudom itelni szep hangja van, rendben van.

Szeretnem megkerdezni azokat, akiknek hasonlo autojuk van, hogy mi a velemenyuk rola, milyen a motor konstrukcioja es megbizhatosaga es a valto.
Szeretnek megerositest kapni, hogy jol dontok, ha ezt az autot valasztom.

Koszonom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33367 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 10:12:01 »

Sziasztok!

A tanacsotokat szeretnem kerni. Hosszu ido utan dontottem ugy, hogy lecserelem regi automat egy 2009-es 2.0 automata diesel kombira. Km ora szerint 170.000 van benne, en ezt elhiszem. Diesel autokat sosem nezegettem, tartok a felmerulo tobb szazezres koltsegektol. Felszereltsege miatt megis ezt valasztanam. Az elmult par napban probaltam utanajarni, hogy milyen auto lehet. Cikkek es kritikak alapjan jo es megbizhato autonak tunik. Beszeltem egy szerelo ismerossel, aki szerint nem kellene megvennem, ha nem peugeot motoros, mert a gatyamat is rakolthetem. Picit ellentmond egymasnak az, amit olvasok es amit a szerelo mond. Az auto magan tulajdonban van, vegig szervizelt es szamlakkal igazolt. Ha jol emlekszem soha semmi komolyabb dolog nem lett rajta cserelve (valtoolaj, kettostomegu, porlaszto). Elsore indult, amennyire meg tudom itelni szep hangja van, rendben van.

Szeretnem megkerdezni azokat, akiknek hasonlo autojuk van, hogy mi a velemenyuk rola, milyen a motor konstrukcioja es megbizhatosaga es a valto.
Szeretnek megerositest kapni, hogy jol dontok, ha ezt az autot valasztom.

Koszonom

pug motoros,és sokkal megbízhatóbb mint a korábbi modell.az,hogy milyen állapotban van,csak a használattól és a karbantartástl függ. normális használat mellett nem sok a 170e km-ha annyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33368 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 10:39:59 »

Sziasztok!

A tanacsotokat szeretnem kerni. Hosszu ido utan dontottem ugy, hogy lecserelem regi automat egy 2009-es 2.0 automata diesel kombira. Km ora szerint 170.000 van benne, en ezt elhiszem. Diesel autokat sosem nezegettem, tartok a felmerulo tobb szazezres koltsegektol. Felszereltsege miatt megis ezt valasztanam. Az elmult par napban probaltam utanajarni, hogy milyen auto lehet. Cikkek es kritikak alapjan jo es megbizhato autonak tunik. Beszeltem egy szerelo ismerossel, aki szerint nem kellene megvennem, ha nem peugeot motoros, mert a gatyamat is rakolthetem. Picit ellentmond egymasnak az, amit olvasok es amit a szerelo mond. Az auto magan tulajdonban van, vegig szervizelt es szamlakkal igazolt. Ha jol emlekszem soha semmi komolyabb dolog nem lett rajta cserelve (valtoolaj, kettostomegu, porlaszto). Elsore indult, amennyire meg tudom itelni szep hangja van, rendben van.

Szeretnem megkerdezni azokat, akiknek hasonlo autojuk van, hogy mi a velemenyuk rola, milyen a motor konstrukcioja es megbizhatosaga es a valto.
Szeretnek megerositest kapni, hogy jol dontok, ha ezt az autot valasztom.

Koszonom


Ha karban tartották akkor mindegy, hogy melyik és mennyi km van benne, mert ugyan annyi esélye van meghibásodni mint a 60eKm-t futottnak. A 2.0 az PSA (PUG) motoros, szépen jár, jól megy, keveset eszik, olcsó rajta a vezérlés csere. Az 1.8 hangosabb, nyilván gyengébb és drágább a vezérlés csere, de azzal sincs komolyabb gond. Ha nem tartják karban, akkor meg mindegy, hogy ki tervezte, gyártotta úgy is tönkremegy.

A szerelő ismerősödnek a véleményét innentől kezdve fenntartással kezeld, mert ismeretei igen csak hiányosak.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Dodi1
Vendég
« Új hozzászólás #33369 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 18:44:00 »

pug motoros,és sokkal megbízhatóbb mint a korábbi modell.az,hogy milyen állapotban van,csak a használattól és a karbantartástl függ. normális használat mellett nem sok a 170e km-ha annyi.

Koszonom a valaszt
Naplózva
Dodi1
Vendég
« Új hozzászólás #33370 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 18:45:00 »

Ha karban tartották akkor mindegy, hogy melyik és mennyi km van benne, mert ugyan annyi esélye van meghibásodni mint a 60eKm-t futottnak. A 2.0 az PSA (PUG) motoros, szépen jár, jól megy, keveset eszik, olcsó rajta a vezérlés csere. Az 1.8 hangosabb, nyilván gyengébb és drágább a vezérlés csere, de azzal sincs komolyabb gond. Ha nem tartják karban, akkor meg mindegy, hogy ki tervezte, gyártotta úgy is tönkremegy.

A szerelő ismerősödnek a véleményét innentől kezdve fenntartással kezeld, mert ismeretei igen csak hiányosak.

Koszonom a valaszod
Naplózva
lkalocsa
Vendég
« Új hozzászólás #33371 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 21:34:22 »

Sziasztok!
Nem rég lettem Én is mondeo tulajdonos.
Most frissítették a műszerfalat. És közben kiolvasták a hibakódokat is.
A következő hiba van: P2683 - Motor hűtőfolyadék megkerülő szelep vezérlőáramkör magas jelszint.
További hibakódok: Az áramkör zárlatos a tápellátáshoz

Közben az autó rendesen megy, gond nélkül.

Valaki találkozott már ilyennel?
Mi lehet a gond?
 help
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33372 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 08:32:40 »

Sziasztok!
Nem rég lettem Én is mondeo tulajdonos.
Most frissítették a műszerfalat. És közben kiolvasták a hibakódokat is.
A következő hiba van: P2683 - Motor hűtőfolyadék megkerülő szelep vezérlőáramkör magas jelszint.
További hibakódok: Az áramkör zárlatos a tápellátáshoz

Közben az autó rendesen megy, gond nélkül.

Valaki találkozott már ilyennel?
Mi lehet a gond?
 help

Csak tipp, de talán a motor hűtőfolyadék megkerülő szelep vezérlőáramkörön magas lehet a jelszint, mert az áramkör zárlatos a tápellátáshoz.
Én ezt nézném meg.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #33373 Dátum: 2016.11.15 kedd, 16:46:06 »

Sziasztok Szakik!

Felmerült egy problémám a járgánnyal így a hideg beálltával. Indítást követően szép alapjárat majd gázadásra 1500-as fordulatnál nagyon egyenetlen lesz a motor járása, hangján, kormányon is érzem nagyon. 2000 fordulat környékén kisimul. Számomra nagyon zavaró és mivel eléggé erőteljes biztos vagyok benne, hogy nem normális. Lenne ötletetek, hogy honnan közelítsem meg a problémát?
Ahogy bemelegszik, sokkal kevésbbé érzékelhető a dolog, de addig nagyon...
Mindehhez még hozzátartozik, hogy a pierburg szelepnél írt hiba lehet, hogy nálam is játszik mert nagyon érzem gyorsításkor a lukat majd a hátba vágós dolgot. (Bár szörcsögést nem igazán hallok) A kettőnek lehet köze egymáshoz szerintetek?

Üdv.!
Stieve
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #33374 Dátum: 2016.11.15 kedd, 17:26:27 »

Sziasztok Szakik!

Felmerült egy problémám a járgánnyal így a hideg beálltával. Indítást követően szép alapjárat majd gázadásra 1500-as fordulatnál nagyon egyenetlen lesz a motor járása, hangján, kormányon is érzem nagyon. 2000 fordulat környékén kisimul. Számomra nagyon zavaró és mivel eléggé erőteljes biztos vagyok benne, hogy nem normális. Lenne ötletetek, hogy honnan közelítsem meg a problémát?
Ahogy bemelegszik, sokkal kevésbbé érzékelhető a dolog, de addig nagyon...
Mindehhez még hozzátartozik, hogy a pierburg szelepnél írt hiba lehet, hogy nálam is játszik mert nagyon érzem gyorsításkor a lukat majd a hátba vágós dolgot. (Bár szörcsögést nem igazán hallok) A kettőnek lehet köze egymáshoz szerintetek?

Üdv.!
Stieve
5let: a rázkodás talán a motortartó bak hibája lehet. Nem biztos, hogy csere, csak lehet lelazult a csavar! 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #33375 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:17:26 »

Sziasztok Szakik!

Felmerült egy problémám a járgánnyal így a hideg beálltával. Indítást követően szép alapjárat majd gázadásra 1500-as fordulatnál nagyon egyenetlen lesz a motor járása, hangján, kormányon is érzem nagyon. 2000 fordulat környékén kisimul. Számomra nagyon zavaró és mivel eléggé erőteljes biztos vagyok benne, hogy nem normális. Lenne ötletetek, hogy honnan közelítsem meg a problémát?
Ahogy bemelegszik, sokkal kevésbbé érzékelhető a dolog, de addig nagyon...
Mindehhez még hozzátartozik, hogy a pierburg szelepnél írt hiba lehet, hogy nálam is játszik mert nagyon érzem gyorsításkor a lukat majd a hátba vágós dolgot. (Bár szörcsögést nem igazán hallok) A kettőnek lehet köze egymáshoz szerintetek?

Üdv.!
Stieve

EGR szelepre gyanakszom. Célszerű lenne tisztítani ésvagy dugózni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #33376 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:25:44 »

EGR szelepre gyanakszom. Célszerű lenne tisztítani ésvagy dugózni.

Köszi, ezt is jegyzem...  smile
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33377 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:29:47 »

Köszi, ezt is jegyzem...  smile

Egr-hez annyit, hogyha az xar lenne, akkor nem menne az autó...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #33378 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:31:34 »

Egr-hez annyit, hogyha az xar lenne, akkor nem menne az autó...

Ez igaz.
De emlékezz: nekem is ezen a fordulat környékén rángatott be néha anno a dízel. Ez a rángatás EGR dugózás után megszűnt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #33379 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:36:10 »

Ez igaz.
De emlékezz: nekem is ezen a fordulat környékén rángatott be néha anno a dízel. Ez a rángatás EGR dugózás után megszűnt.

Négyes mondinál ugyanaz a helyzet dugózás tekintetében mint hármasnál? Hibaüzenet folyamatosan van és törölgetni kell vagy csak nem foglalkoztok vele? Nekem a hármasnál nem volt dugózva, csak tisztítottam. Mi a legegyszerűbb modja, hogy teszteljem az EGR-t?
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33380 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:38:44 »

Négyes mondinál ugyanaz a helyzet dugózás tekintetében mint hármasnál? Hibaüzenet folyamatosan van és törölgetni kell vagy csak nem foglalkoztok vele? Nekem a hármasnál nem volt dugózva, csak tisztítottam. Mi a legegyszerűbb modja, hogy teszteljem az EGR-t?

2.0-nál nem lesz hibaüzenet sem Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #33381 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:41:56 »

2.0-nál nem lesz hibaüzenet sem Cheesy

MK4 2.2TDCi-nél sem volt hibaüzenet.
Pedig én még azt az apró furatot sem tettem a dugóra, amit egyébként preventíven javasoltak a hibaüzenetre.
OBD az EGR hiba értéke lett magasabb, de vígan ment így az autó hibakijelzés nélkül sok 10E km-t. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #33382 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:56:47 »

2.0-nál nem lesz hibaüzenet sem Cheesy

Van a négyesről is rajzotok esetleg a dugóhoz? Gondolom nem ugyanaz mint a hármas...  smile
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33383 Dátum: 2016.11.15 kedd, 21:30:59 »

Van a négyesről is rajzotok esetleg a dugóhoz? Gondolom nem ugyanaz mint a hármas...  smile

nekem nincs, ebay-ről lehet rendelni
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #33384 Dátum: 2016.11.15 kedd, 21:33:44 »

Van a négyesről is rajzotok esetleg a dugóhoz? Gondolom nem ugyanaz mint a hármas...  smile

kartonpapírral vettem mintát, átrajzoltam egy saválló lemezre, kivágtam, kifúrtam, reszeltem, sorjáztam, beszereltem.
Idővel taknyos lett, tehát ma már olyan anyagból gyártanám, ami tömít is.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #33385 Dátum: 2016.11.15 kedd, 21:35:38 »

kartonpapírral vettem mintát, átrajzoltam egy saválló lemezre, kivágtam, kifúrtam, reszeltem, sorjáztam, beszereltem.
Idővel taknyos lett, tehát ma már olyan anyagból gyártanám, ami tömít is.

OK! No és akkor legyen rajta luk vagy sem...?  vigyor3
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33386 Dátum: 2016.11.15 kedd, 21:36:03 »

OK! No és akkor legyen rajta luk vagy sem...?  vigyor3
ne legyen rajta
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #33387 Dátum: 2016.11.15 kedd, 21:37:00 »

ne legyen rajta

Rendben!  eljen
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #33388 Dátum: 2016.11.15 kedd, 21:37:26 »

OK! No és akkor legyen rajta luk vagy sem...?  vigyor3

arról a 2 furatról írtam, ami a csonknál lévő 2 csavarra megy.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #33389 Dátum: 2016.11.15 kedd, 21:39:29 »

arról a 2 furatról írtam, ami a csonknál lévő 2 csavarra megy.

Oké ez tiszta! Csak az áteresztő furatra voltam kíváncsi. Tehát ne legyen, hanem zárjon teljesen... Köszi!
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33390 Dátum: 2016.11.15 kedd, 22:00:50 »

Oké ez tiszta! Csak az áteresztő furatra voltam kíváncsi. Tehát ne legyen, hanem zárjon teljesen... Köszi!

Nekem van lemezem is... valaki már el kellett volna hogy vigye tőlem, hogy csináltasson belőle egy csomó utánzatot... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #33391 Dátum: 2016.11.16 szerda, 16:34:31 »

Nekem van lemezem is... valaki már el kellett volna hogy vigye tőlem, hogy csináltasson belőle egy csomó utánzatot... laugh
Ezt már akartam is kérdezni, hogy mi a helyzet ezzel a projekttel.  conf
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
sipinet
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #33392 Dátum: 2016.11.16 szerda, 18:09:27 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan problémával, hogy tankolás után nem indul elsőre az autó, de néha csak 3. indításra? Ez csakis kizárólag tankolás után jelentkezik a benzinkúton.
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium S Ecoboost 2.0, 240LE, 2013
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33393 Dátum: 2016.11.16 szerda, 20:32:23 »

Ezt már akartam is kérdezni, hogy mi a helyzet ezzel a projekttel.  conf

Nem feltétlen éri meg szenvedni a legyártással! Tőlük vettem én is, tökéletesen méretpontos és az anyaga is massziv. Eddig legalábbis 3000Km után még csak meg se marta a gáz és olajsár.

http://www.ebay.com/itm/EGR-VALVE-BLANKING-BLOCK-OFF-PLATE-FORD-2-0-TDCI-FOCUS-KUGA-C-MAX-S-MAX-MONDEO-/161197287049?hash=item25881b6689:g:jkoAAOSwPhdU~vvj&vxp=mtr
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #33394 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 08:27:12 »

Nem feltétlen éri meg szenvedni a legyártással! Tőlük vettem én is, tökéletesen méretpontos és az anyaga is massziv. Eddig legalábbis 3000Km után még csak meg se marta a gáz és olajsár.

http://www.ebay.com/itm/EGR-VALVE-BLANKING-BLOCK-OFF-PLATE-FORD-2-0-TDCI-FOCUS-KUGA-C-MAX-S-MAX-MONDEO-/161197287049?hash=item25881b6689:g:jkoAAOSwPhdU~vvj&vxp=mtr
Ezt rozsdamentesnek írja de nem hiszem, hogy az, túl kicsi az árkülönbség.
http://www.ebay.com/itm/STAINLESS-EGR-VALVE-BLANKING-PLATE-FORD-PUMA-MONDEO-TRANSIT-2-0-2-2-2-4-TDCi/131089282748?_trksid=p2047675.c100009.m1982&_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131227121020%26meid%3Dcde374a5a3d8401ab193d0b2a0ca27ac%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D161197287049
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33395 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 08:33:50 »


Amit én linkeltem, az 3mm-es aluminium. Elhajlitani se tudtam és mint irtam meg se marta a forró olajsár, szóval nem holmi vacak aluminium. Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #33396 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 09:50:56 »

Amit én linkeltem, az 3mm-es aluminium. Elhajlitani se tudtam és mint irtam meg se marta a forró olajsár, szóval nem holmi vacak aluminium. Wink

Köszi. Akkor rendelek.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ferpic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #33397 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 12:41:44 »

Egy kicsit outsider vagyok, és bocs, ha valakinek ez tök egyértelmű:
- minek a visszajelzője ez az ábra a convers+ kijelzőn?[img]https://drive.google.com/open?id=0B1lJSMYTLvpMRWJvSUk2NEZ6WDQ[img]
Naplózva
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #33398 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 12:53:58 »

Egy kicsit outsider vagyok, és bocs, ha valakinek ez tök egyértelmű:
- minek a visszajelzője ez az ábra a convers+ kijelzőn?[img]https://drive.google.com/open?id=0B1lJSMYTLvpMRWJvSUk2NEZ6WDQ[img]
PTC elektromos belső rásegítő fűtés, külső levegő +4-5 fok alatt kapcsol be, ha meny a ventilátor legalább 1-es fokozatban. És a vízhőfok még 76 fok alatt van. Meg figyelik természetesen az egyéb villamos terhelést, mert ez egy komoly villamos energia felvevő fogyasztó.

Segít meleget csinálni az utastérben, főleg hideg indulásnál, terheli egy kicsit a motort még alapjáraton is, így "jobb" a hőtermelése, és valamelyest melegíti a hűtővizet is a visszakeringés során.
A felfutó skála a felmelegedését jelzi. Önszabályzó, így bizonyos hőfok fölé nem melegszik, de ha nagyobb hideg légmennyiséget tolsz át rajta, a hőmérséklete visszaesik, így nagyobb villamos teljesítményt vesz fel és pótolni próbálja a "kivett hőenergiát" egy konstrukciós határig. Hidegben, ha nincs ablaküvegi páraképződés, célszerű belső keringtetésre állítani a rendszert és nem a nagyon hideg levegőt beengedni, melegíteni.
 
Vannak itt sokan, kik pontosítva is beszámolnak, ha kell még infó. Én nekem friss az autó, még ritkán volt részem benne.  Ha tévedtem javítsatok!

 beka3

« Utoljára szerkesztve: 2016.11.17 csütörtök, 13:02:17 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ferpic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #33399 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 13:14:27 »

PTC elektromos belső rásegítő fűtés, külső levegő +4-5 fok alatt kapcsol be, ha meny a ventilátor legalább 1-es fokozatban. És a vízhőfok még 76 fok alatt van. Meg figyelik természetesen az egyéb villamos terhelést, mert ez egy komoly villamos energia felvevő fogyasztó.

Segít meleget csinálni az utastérben, főleg hideg indulásnál, terheli egy kicsit a motort még alapjáraton is, így "jobb" a hőtermelése, és valamelyest melegíti a hűtővizet is a visszakeringés során.
A felfutó skála a felmelegedését jelzi. Önszabályzó, így bizonyos hőfok fölé nem melegszik, de ha nagyobb hideg légmennyiséget tolsz át rajta, a hőmérséklete visszaesik, így nagyobb villamos teljesítményt vesz fel és pótolni próbálja a "kivett hőenergiát" egy konstrukciós határig. Hidegben, ha nincs ablaküvegi páraképződés, célszerű belső keringtetésre állítani a rendszert és nem a nagyon hideg levegőt beengedni, melegíteni.
 
Vannak itt sokan, kik pontosítva is beszámolnak, ha kell még infó. Én nekem friss az autó, még ritkán volt részem benne.  Ha tévedtem javítsatok!

 beka3



Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.17 csütörtök, 13:31:49 írta Zsolteey » Naplózva
Oldalak: 1 ... 661 662 663 664 665 666 667 [668] 669 670 671 672 673 674 675 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.