Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:35:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 682 683 684 685 686 687 688 [689] 690 691 692 693 694 695 696 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11988975 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34400 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:33:37 »

235/40/18 a mondeo méret?


fl előtt, fl-től meg amit ő írt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila906
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


« Új hozzászólás #34401 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:37:53 »

fl előtt, fl-től meg amit ő írt


fl.. de mehet rá 40 és 45-ös is
Naplózva
attila906
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


« Új hozzászólás #34402 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:43:59 »

235/40/18 a mondeo méret?



Igen az de mehet rá 45 is
Naplózva
Boki74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #34403 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:47:14 »

Sziasztok!.
Olyan kérdésem lenne , hogy van-e köztünk olyan akinek  2008-2011 közötti mk4 Mondeóján a 18" alufelnin 235/45 gumik vannak.!??
Mert nem tudom ha veszek ezt a méretet el fér e!
Naplózva
attila906
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


« Új hozzászólás #34404 Dátum: 2017.03.29 szerda, 23:44:23 »

Sziasztok!.
Olyan kérdésem lenne , hogy van-e köztünk olyan akinek  2008-2011 közötti mk4 Mondeóján a 18" alufelnin 235/45 gumik vannak.!??
Mert nem tudom ha veszek ezt a méretet el fér e!

Szia.
Elfér, nekem is az lesz rajta csak fl verzión.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #34405 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 00:10:01 »

Igen az de mehet rá 45 is

sőt jobb is a 45-ös. Nekem 40-es volt fent, az a bp-i utakon nem volt annyira jó, a 45 egy fokkal azért jobb
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
marsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #34406 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 02:07:35 »

nem javaslom.vannak annak is utózöngéi.Inkább a hibát kellene megjavíttatni.
Amúgy Szlobi túl van egy ilyen beavatkozáson.beszélj vele.

Meg volt a szerviz. A hőmérséklet érzékelő csere után már minden rendben, hiba nélkül működik.

 worship

Gyári alkatrész került bele, ebből utángyártottat sem találtam sehol, és az árak is közel egyformák. 55.200.- HUF

Naplózva

[ Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Trend 2010 MK4 UFBA 140LE ]
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #34407 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 09:57:22 »

nem, nem tudjuk, de nem is arra írtam. de az is lehet, hogy 2007es kocsit vett, csak 10ben helyezték forgalomban és azzal az adattal adták el neki vigyor3
Minden lehetséges... Egyetértés volt abban, hogy az 1,88mFt jó ár, csak azt nem tudjuk, hogy 2.0 vagy 1.8. Mert ha 1.8, akkor már annyira nem jó az ár, főleg lógó kormányművel, vezérléscsere nélkül....  vigyor3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mentatea
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Új hozzászólás #34408 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 12:20:13 »

Sziasztok!
Újbuda/Délbuda környékén tudnátok nekem ajánlani normális szervizt, alap dolgokhoz (140e-es szerviz: olajcsere, szűrő-csere, stb)?
Köszi
Naplózva

Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34409 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 17:07:16 »

Meg volt a szerviz. A hőmérséklet érzékelő csere után már minden rendben, hiba nélkül működik.

 worship

Gyári alkatrész került bele, ebből utángyártottat sem találtam sehol, és az árak is közel egyformák. 55.200.- HUF


eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34410 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 17:08:22 »

Sziasztok!
Újbuda/Délbuda környékén tudnátok nekem ajánlani normális szervizt, alap dolgokhoz (140e-es szerviz: olajcsere, szűrő-csere, stb)?
Köszi
Ford Ivanics
http://www.ivanics.hu/ford
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #34411 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 17:47:40 »

+1
Most is érvényes az 5 évnél idősebb autókra a Motorcraft szerviz. Olaj+olajszűrő+levegőszűrő csere valamint átvizsgálás 23.900 Ft. (Nem egyenlő az éves karbantartással)
http://www.ivanics.hu/ford/szerviz_1

De akár viheted magad is az alkatrészeket, csak számla legyen az olajról.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
akela75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #34412 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 21:26:44 »

Sziasztok. Segítséget,tanácsot szeretnék kérni. Év elején vásároltam egy mk4 kombit,a vezérműszìj csere miatt jó volna tudni valós e a km,amúgy szép is jó is az autó,a motorvezérlőben és amit mutat a műszerfalon az azonos,van még valami ami megbízhatóbban megmondja dolgokat vagy ezt elhihetem ?Köszönöm a segítségetek üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34413 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 21:57:37 »

Sziasztok. Segítséget,tanácsot szeretnék kérni. Év elején vásároltam egy mk4 kombit,a vezérműszìj csere miatt jó volna tudni valós e a km,amúgy szép is jó is az autó,a motorvezérlőben és amit mutat a műszerfalon az azonos,van még valami ami megbízhatóbban megmondja dolgokat vagy ezt elhihetem ?Köszönöm a segítségetek üdv.
nincs hiteles km rögzítés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #34414 Dátum: 2017.03.31 péntek, 08:14:21 »

Sziasztok. Segítséget,tanácsot szeretnék kérni. Év elején vásároltam egy mk4 kombit,a vezérműszìj csere miatt jó volna tudni valós e a km,amúgy szép is jó is az autó,a motorvezérlőben és amit mutat a műszerfalon az azonos,van még valami ami megbízhatóbban megmondja dolgokat vagy ezt elhihetem ?Köszönöm a segítségetek üdv.

Vezérlés cserét (szíj, görgők), 160E km-enként írja elő a gyártó, én a saját magam használata mellett, vagy ha tudnám, hogy az előző tulajok mértékletesen-vigyázva használták az autót, akkor legelőször 140E-nél (és -ként), ha nem tudnám, hogy hogyan volt használva a kocsi, akkor 100-120E-nél cserélném.
(nekem tört már szét feszítőgörgő 160E-es csereperiódusos Fordnál 106E km-nél, a hengerfej síkolást megúsztam, így volt "csak" 300E a kár, 12éve; ezt mostanra fel lehet szorozni kettővel, hárommal)

A műszercsoportban (kmóra) a legprimitívebb módszerekkel lehet km állást átírni, ami utána átíródik mind a 2 különböző sebességű CAN-buszon lévő modulokban is (felszereltségtől függően, akár 10 helyen is) +/- kb 100km eltérésekkel.

10% a valószínűsége annak, hogy magyar autót vettél magánszemélytől, s a dokumentációkból lekövethetőek szépen a km állások. Ekkor nagyjából elhiheted azt, amit az óra mutat.
20-30% a valószínűsége annak, hogy most már magyar autót vettél magánszemélytől/cégtől/kereskedőtől; de olyan magyar autót, ami régebben külföldről lett behozva. A KEKKH csak 2012től rögzíti szépen a km állásokat.
60-70% a valószínűsége annak, hogy most kereskedőtől vetted az autót, ekkor annak a valószínűsége a legnagyobb, hogy ő meg kintről hozta. Kinti kocsit a magyar is a kinti neppertől vesz. A 2 nepper haszna csak nagyon olcsón vásárolt (tehát sok km-es kocsin) van meg.

Futásteljesítmények, ha dízel:
itthon évi 30(-40)E km-rel lehet kalkulálni,
a kinti autók 40(-60)E km-eket is megfuthatnak.

2 példa:
1.
vettél egy 2008as magyar autót, ami 2012ben jött Magyarországra, ebben kb lehet 4*50+5*30 = 350E valós km
2.
vettél kereskedőtől egy 2008as kinti autót, ekkor lehet benne 9*40(-60) = 360(-540)E km.

Csodák nincsenek. Csak így éri meg ezekkel kereskedni. Valós km akkor van, ha 0 km-esen veszünk autót, vagy talán vmi unikálisabb (vmiért ritka, pl benzines) gép esetén.

Én cserélnék vásárlás után azonnal vezérlést.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mentatea
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Új hozzászólás #34415 Dátum: 2017.03.31 péntek, 09:11:59 »

Vezérlés cserét (szíj, görgők), 160E km-enként írja elő a gyártó, én a saját magam használata mellett, vagy ha tudnám, hogy az előző tulajok mértékletesen-vigyázva használták az autót, akkor legelőször 140E-nél (és -ként), ha nem tudnám, hogy hogyan volt használva a kocsi, akkor 100-120E-nél cserélném.
(nekem tört már szét feszítőgörgő 160E-es csereperiódusos Fordnál 106E km-nél, a hengerfej síkolást megúsztam, így volt "csak" 300E a kár, 12éve; ezt mostanra fel lehet szorozni kettővel, hárommal)

A műszercsoportban (kmóra) a legprimitívebb módszerekkel lehet km állást átírni, ami utána átíródik mind a 2 különböző sebességű CAN-buszon lévő modulokban is (felszereltségtől függően, akár 10 helyen is) +/- kb 100km eltérésekkel.

10% a valószínűsége annak, hogy magyar autót vettél magánszemélytől, s a dokumentációkból lekövethetőek szépen a km állások. Ekkor nagyjából elhiheted azt, amit az óra mutat.
20-30% a valószínűsége annak, hogy most már magyar autót vettél magánszemélytől/cégtől/kereskedőtől; de olyan magyar autót, ami régebben külföldről lett behozva. A KEKKH csak 2012től rögzíti szépen a km állásokat.
60-70% a valószínűsége annak, hogy most kereskedőtől vetted az autót, ekkor annak a valószínűsége a legnagyobb, hogy ő meg kintről hozta. Kinti kocsit a magyar is a kinti neppertől vesz. A 2 nepper haszna csak nagyon olcsón vásárolt (tehát sok km-es kocsin) van meg.

Futásteljesítmények, ha dízel:
itthon évi 30(-40)E km-rel lehet kalkulálni,
a kinti autók 40(-60)E km-eket is megfuthatnak.

2 példa:
1.
vettél egy 2008as magyar autót, ami 2012ben jött Magyarországra, ebben kb lehet 4*50+5*30 = 350E valós km
2.
vettél kereskedőtől egy 2008as kinti autót, ekkor lehet benne 9*40(-60) = 360(-540)E km.

Csodák nincsenek. Csak így éri meg ezekkel kereskedni. Valós km akkor van, ha 0 km-esen veszünk autót, vagy talán vmi unikálisabb (vmiért ritka, pl benzines) gép esetén.

Én cserélnék vásárlás után azonnal vezérlést.


Legalább az 1.8-as és 2.0-s dízlinél 200.000km vagy 10 év az előírt csereperiódus a vezérlésre.
Naplózva

Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
Mentatea
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Új hozzászólás #34416 Dátum: 2017.03.31 péntek, 09:12:50 »

+1
Most is érvényes az 5 évnél idősebb autókra a Motorcraft szerviz. Olaj+olajszűrő+levegőszűrő csere valamint átvizsgálás 23.900 Ft. (Nem egyenlő az éves karbantartással)
http://www.ivanics.hu/ford/szerviz_1

De akár viheted magad is az alkatrészeket, csak számla legyen az olajról.

Köszönöm!
Naplózva

Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #34417 Dátum: 2017.03.31 péntek, 09:59:01 »

Szia Cartárs!


Ne ijedj meg. Ha az autóban 263e km van, akkor is számíthatsz bármire, köztük az általad említett kettőstömegű LK cseréjére is. Ezt aki 200+ Kmes autót vesz, számításba kell vegye. A vezérléscserét - hacsak nem ismerőstől vetted - azonnal célszerű megejteni. 200e km vagy 100e km. De ez az autók 90%-ánál így van, hogy nem ismert az előélet. A kormányműved legalább további 200e km-ig rendben lesz, a 40e forintot mindenképpen fogadd el. A kormányműcserénél azért figyelj oda, mert felül van egy állítócsavar, ami műanyagból van, ezért megszakad a menet. Ezért kopog és lóg. Holott maga a fogasléc nincs elkopva. Mondeo "betegség", csak nem kezelik a helyén.  Kérlek majd írd már meg, hogy mit csináltak rajta meg, mert érdekel! Jobb helyen ( pld. Szabóki Rezső utca, Bp. Soroksár) már vágják egyből miről van szó és cserélik a komplett állító csavart egy esztergált fém csavarra.

263 e km-nél már cserére lehet számítani 1-2 dolognál ( önindító, generátor, izzítógyertyák, fékek) szerencsére a MondeoMk4 nem az a kategória, amely otthagy az út szélén. Örülj, hogy nem egy prémiumot vettél, aminél mondjuk kezdheted a hátsó légrugók, kompresszorok, komplett szívósor, vezérlés, leömlő, kipuf. flex cső, sőt, már 250k körül injektorok/bef.  cseréjével, stb. s nem 100e-s kategóriákról, hanem millós tételekről van szó, jah, és az elektromos nyűveket ( pld. CCC modul 5er BMW 200e forint, állandó légzsákvisszajelző hibák, kábelszakadások, stb.) nem is beszélve...

Nyugi van. Belenyúltál már az autóba (szó szerint és már szét is van szedve), ezért az adásvételt már nem tudjátok vissza"csinálni". Viszont jó pár dolgot megcsinálsz rajta és egy ideig jó autód lesz. Mondjuk az Ügyvéd kolléga azt az értékcsökkentő tényezőt, hogy Te szervizkönyves autót vettél, s nem azt adtak, azért egy értékcsökkenés keretében behajthatnál. A gond az, hogy a Dealerek nem azt csinálják, hogy leveszik a régi eladott autók hirdetéseit, hanem mindig módosítják, s így nem tudod lekérni már a hirdetés adatait, hacsak le nem fényképezted vagy ki nem nyomtattad.

Remélem segítettem. Ja és a kereskedés nevét azért írd be, hogy a helyén kezeljük, s aki autót akar vásárolni majdan az is a helyén kezelje.

Üdv.
 wave


Üdv minden fórumosnak!
Gondoltam, néhány mondatban leírom, milyen segreesés ért egy Ford mk4 vásárlása után! A mai Magyarországon az autókereskedők 90% olyan mocskos, rohadt, hazug állat, hogy éles golyószóróval kellene simogatni őket!  gun gun
A sztori:
Március 20-án hoztam el egy 2010-es mk4-est 263 ezer kilométerrel egy bpesti kereskedésből. Voltam olyan balfasz, hogy úgy hoztam el, elhittem, az autónak vezetett szervizkönyve van, melyet az egyik kereskedő kolléga bezárt, a kulcsot elvitte haza, majd másnap utánam küldenek minden iratot. Az autó céges volt, tehát végig szervizelt, amely rohadtul annyiból állt (amit két napos nyomozás után kiderítettem), hogy 20 ezer kilométerenként lecserélték az olajat. Miután elhoztam az autót, megígérték, hogy másnap postára adják a papírokat, melyben a rádiókód is benne lesz, mert azt sem tudták megmondani. Azóta semmilyen papírt nem küldtek, még a kódot sem tudták megmondani. Jó, gondoltam magamban, elviszem olajcserére az autót, az a biztos, a csere meg is történt. A szerelő később jelezte, hogy kopog az egyik kormányösszekötő, kicserélné, ha nincs ellene kifogásom. Áldásomat adtam a cserére. Egy óra múlva hív, hogy lóg az egész kormánymű, találjam ki, hogy megcsináltatom-e vagy saját felelősségre elhozom az autót. Gondoltam, korai lenne megdögleni, megcsináltatom. A felújítás 65e plusz a szerelés kb. 30e. Hívom a kereskedést, hogy mi a túró van, azt mondja a hapsi vigyem vissza megjavíttatják. Igen ám, de 260 km-ről nem olyan rohadt egyszerű kormány nélkül menni. Akkor adjam fel postán, megjavíttatják. Kérdezem, ez hány nap. Azt mondják sok. Az faxa! Akkor marad megoldom. Közben kérdezem, hogy előkerült-e a szervizkönyv? Az nincs, de Kistarcsán szervizelték, hívjam fel őket. Telefonálok, mint a barom. Kistarcsán előveszik a flottás mappát, valóban ott szervizelték az autót. Ő megmenekültem!  wow1 Kérdem, mikor volt vezérműszíj-csere? Válasz: az nem volt! Micsoda? 260 ezer km és nem volt csere. Hívom a kereskedést. A faszi azt mondja 40e forintot ad a kormánymű javításba, arról nem tehet, hogy nem volt vezérműszíj-csere. Hívom az ügyvédemet, kiröhög. Azt mondja fogadjam el a 40 ezret, mert ptk. szerinti pernek semmi értelme nincs, úgyis én húzom a rövidebbet. Összefoglalva: vettem egy autót 1millió 880ezerért, melyre most kapásból 300 ezret költhetek. Arról nem is beszélve, hogy még kettős tömegű csere sem volt. Szóval ennyi. Tanulságos és egyben nevetséges is! Üdv: Km.  falbav falbav falbav
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #34418 Dátum: 2017.03.31 péntek, 13:44:43 »

Vezérlés cserét (szíj, görgők), 160E km-enként írja elő a gyártó, én a saját magam használata mellett, vagy ha tudnám, hogy az előző tulajok mértékletesen-vigyázva használták az autót, akkor legelőször 140E-nél (és -ként), ha nem tudnám, hogy hogyan volt használva a kocsi, akkor 100-120E-nél cserélném.
(nekem tört már szét feszítőgörgő 160E-es csereperiódusos Fordnál 106E km-nél, a hengerfej síkolást megúsztam, így volt "csak" 300E a kár, 12éve; ezt mostanra fel lehet szorozni kettővel, hárommal)

A műszercsoportban (kmóra) a legprimitívebb módszerekkel lehet km állást átírni, ami utána átíródik mind a 2 különböző sebességű CAN-buszon lévő modulokban is (felszereltségtől függően, akár 10 helyen is) +/- kb 100km eltérésekkel.

10% a valószínűsége annak, hogy magyar autót vettél magánszemélytől, s a dokumentációkból lekövethetőek szépen a km állások. Ekkor nagyjából elhiheted azt, amit az óra mutat.
20-30% a valószínűsége annak, hogy most már magyar autót vettél magánszemélytől/cégtől/kereskedőtől; de olyan magyar autót, ami régebben külföldről lett behozva. A KEKKH csak 2012től rögzíti szépen a km állásokat.
60-70% a valószínűsége annak, hogy most kereskedőtől vetted az autót, ekkor annak a valószínűsége a legnagyobb, hogy ő meg kintről hozta. Kinti kocsit a magyar is a kinti neppertől vesz. A 2 nepper haszna csak nagyon olcsón vásárolt (tehát sok km-es kocsin) van meg.

Futásteljesítmények, ha dízel:
itthon évi 30(-40)E km-rel lehet kalkulálni,
a kinti autók 40(-60)E km-eket is megfuthatnak.

2 példa:
1.
vettél egy 2008as magyar autót, ami 2012ben jött Magyarországra, ebben kb lehet 4*50+5*30 = 350E valós km
2.
vettél kereskedőtől egy 2008as kinti autót, ekkor lehet benne 9*40(-60) = 360(-540)E km.

Csodák nincsenek. Csak így éri meg ezekkel kereskedni. Valós km akkor van, ha 0 km-esen veszünk autót, vagy talán vmi unikálisabb (vmiért ritka, pl benzines) gép esetén.

Én cserélnék vásárlás után azonnal vezérlést.


Én magyar Ford márkakereskedéstől vettem az autót, aki kinti Ford márkakereskedő partnerétől hozta be enyhén sérült állapotban (jobb hátulja meg volt húzva). A kinti tapasztalat alapján egy német, francia, stb. céges autónál az átlag futás évi 60 e Km, de nagyon nem ritka a 80-100 e km sem! Ezek persze végig szervizelt patika állapotú autók, szinte csak pályán mennek vele. Na ezekől lesznek behozott 3 éves megkímél 120 e Km-t futott autók és nem érti a júzer, miért kell "már" 120 e km-nél önindítót, meg lendkereket, meg lengéscsillapítót meg egyebeket cserélni. Kintről csakis enyhén sérültet érdemes behozni, mert kint nagyon magas a rezsi óradíj, egy 4-5 éves autónál már nem biztos hogy szarakodnak vele, de ezekre az autókra vadászik kb fél kelet Európa....
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #34419 Dátum: 2017.03.31 péntek, 22:20:54 »

Srácok ma csináltam egy nagy bakit....Autómosóba nem vettem észre hogy az anyósülésnél le van eresztve az ablak és ráment egy kevés víz az ülésre.Azt szeretném tudni hogy most elkezd penészesedni vagy kiszárad és nem lesz gond?
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34420 Dátum: 2017.03.31 péntek, 22:29:36 »

Srácok ma csináltam egy nagy bakit....Autómosóba nem vettem észre hogy az anyósülésnél le van eresztve az ablak és ráment egy kevés víz az ülésre.Azt szeretném tudni hogy most elkezd penészesedni vagy kiszárad és nem lesz gond?

Majd kiderül.
Egyébként ha ilyen jó idő van és kint áll a kocsi a napon, ablakok letekerve....hamar szárad.
De ha van olyan olyan "por"szívód, ami vizet is tud szívni, akkor rásegíthetsz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #34421 Dátum: 2017.03.31 péntek, 22:31:48 »

Majd kiderül.
Egyébként ha ilyen jó idő van és kint áll a kocsi a napon, ablakok letekerve....hamar szárad.
De ha van olyan olyan "por"szívód, ami vizet is tud szívni, akkor rásegíthetsz.

Most garázsba van de holnap reggel napra parkolok vele akkor. Köszi.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34422 Dátum: 2017.03.31 péntek, 22:35:06 »

Most garázsba van de holnap reggel napra parkolok vele akkor. Köszi.

De az ablakokat is engedd le.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #34423 Dátum: 2017.03.31 péntek, 22:38:26 »

De az ablakokat is engedd le.

Persze,a garázs előtt jó lesz oda mindig süt a nap és az ablakokat is le lehet engedni nyugodt szívvel.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34424 Dátum: 2017.03.31 péntek, 22:44:54 »

Srácok ma csináltam egy nagy bakit....Autómosóba nem vettem észre hogy az anyósülésnél le van eresztve az ablak és ráment egy kevés víz az ülésre.Azt szeretném tudni hogy most elkezd penészesedni vagy kiszárad és nem lesz gond?

Dehogy fog penészedni. Nekem egyszer télen maradt lehúzva 3/4 a bal első, 3 napot állt egyhelyben, 2 napot esett. Törölközőkre ültem. Hamar megszáradt, még csak büdös sem lett
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34425 Dátum: 2017.03.31 péntek, 22:53:20 »

Dehogy fog penészedni. Nekem egyszer télen maradt lehúzva 3/4 a bal első, 3 napot állt egyhelyben, 2 napot esett. Törölközőkre ültem. Hamar megszáradt, még csak büdös sem lett

Persze, mert eleve az volt.
A korábbi nagyon büdösben egy kevésbé büdöset nem veszel észre.
 hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34426 Dátum: 2017.04.01 szombat, 07:39:05 »

Persze, mert eleve az volt.
A korábbi nagyon büdösben egy kevésbé büdöset nem veszel észre.
 hehe
eljen eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #34427 Dátum: 2017.04.01 szombat, 07:50:27 »

Srácok ma csináltam egy nagy bakit....Autómosóba nem vettem észre hogy az anyósülésnél le van eresztve az ablak és ráment egy kevés víz az ülésre.Azt szeretném tudni hogy most elkezd penészesedni vagy kiszárad és nem lesz gond?

Önts rá egy kiló finom konyhasót, és hagyd rajta egész éjjel. Ott nem marad semmi élő, és a vizet teljesen felszívja.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34428 Dátum: 2017.04.01 szombat, 09:44:35 »

Önts rá egy kiló finom konyhasót, és hagyd rajta egész éjjel. Ott nem marad semmi élő, és a vizet teljesen felszívja.

Bonca

Ha pedig legközelebb a kocsiban eszik, akkor a sózandó dolgokat elég ha végighúzza az ülésen....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34429 Dátum: 2017.04.01 szombat, 12:51:51 »

Sziasztok!

Nem tudom van-e rá lehetőség, ezért is kérdezem meg. Szóval van itt nekünk egy agyonbonyolított üzemanyag betöltő nyilásunk. A kérdés: van rá mód, hogy ezt kicseréljük hagyományos betöltő nyílásra, amin van sapka is? Kb mint amilyen az MK3-ason volt?  integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kameszka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #34430 Dátum: 2017.04.01 szombat, 13:22:53 »

Vezérlés cserét (szíj, görgők), 160E km-enként írja elő a gyártó, én a saját magam használata mellett, vagy ha tudnám, hogy az előző tulajok mértékletesen-vigyázva használták az autót, akkor legelőször 140E-nél (és -ként), ha nem tudnám, hogy hogyan volt használva a kocsi, akkor 100-120E-nél cserélném.
(nekem tört már szét feszítőgörgő 160E-es csereperiódusos Fordnál 106E km-nél, a hengerfej síkolást megúsztam, így volt "csak" 300E a kár, 12éve; ezt mostanra fel lehet szorozni kettővel, hárommal)

A műszercsoportban (kmóra) a legprimitívebb módszerekkel lehet km állást átírni, ami utána átíródik mind a 2 különböző sebességű CAN-buszon lévő modulokban is (felszereltségtől függően, akár 10 helyen is) +/- kb 100km eltérésekkel.

10% a valószínűsége annak, hogy magyar autót vettél magánszemélytől, s a dokumentációkból lekövethetőek szépen a km állások. Ekkor nagyjából elhiheted azt, amit az óra mutat.
20-30% a valószínűsége annak, hogy most már magyar autót vettél magánszemélytől/cégtől/kereskedőtől; de olyan magyar autót, ami régebben külföldről lett behozva. A KEKKH csak 2012től rögzíti szépen a km állásokat.
60-70% a valószínűsége annak, hogy most kereskedőtől vetted az autót, ekkor annak a valószínűsége a legnagyobb, hogy ő meg kintről hozta. Kinti kocsit a magyar is a kinti neppertől vesz. A 2 nepper haszna csak nagyon olcsón vásárolt (tehát sok km-es kocsin) van meg.

Futásteljesítmények, ha dízel:
itthon évi 30(-40)E km-rel lehet kalkulálni,
a kinti autók 40(-60)E km-eket is megfuthatnak.

2 példa:
1.
vettél egy 2008as magyar autót, ami 2012ben jött Magyarországra, ebben kb lehet 4*50+5*30 = 350E valós km
2.
vettél kereskedőtől egy 2008as kinti autót, ekkor lehet benne 9*40(-60) = 360(-540)E km.

Csodák nincsenek. Csak így éri meg ezekkel kereskedni. Valós km akkor van, ha 0 km-esen veszünk autót, vagy talán vmi unikálisabb (vmiért ritka, pl benzines) gép esetén.

Én cserélnék vásárlás után azonnal vezérlést.


Akkor miért írnak 200e futást vagy 10 évet a vezérműszíjra?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #34431 Dátum: 2017.04.01 szombat, 13:58:50 »

Sziasztok!

Nem tudom van-e rá lehetőség, ezért is kérdezem meg. Szóval van itt nekünk egy agyonbonyolított üzemanyag betöltő nyilásunk. A kérdés: van rá mód, hogy ezt kicseréljük hagyományos betöltő nyílásra, amin van sapka is? Kb mint amilyen az MK3-ason volt?  integet2
Természetesen van rá lehetőség. Úgy hívják gányolás. Csak a fantáziád szab határt hogyan csinálod meg és milyen betöltőcsonk donort választasz. Pl Dácia?
Amúgy mi a bűne a gyári megoldásnak?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #34432 Dátum: 2017.04.01 szombat, 14:00:51 »

Srácok ma csináltam egy nagy bakit....Autómosóba nem vettem észre hogy az anyósülésnél le van eresztve az ablak és ráment egy kevés víz az ülésre.Azt szeretném tudni hogy most elkezd penészesedni vagy kiszárad és nem lesz gond?
Nem fog penészedni. Nehogy beszórd vagy fújd valami agresszív anyaggal!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34433 Dátum: 2017.04.01 szombat, 14:30:03 »

Természetesen van rá lehetőség. Úgy hívják gányolás. Csak a fantáziád szab határt hogyan csinálod meg és milyen betöltőcsonk donort választasz. Pl Dácia?
Amúgy mi a bűne a gyári megoldásnak?

Igazából ez a "majd a cső kinyitja" féle műanyag zárszerkezet a csőben aggaszt. Minden alkalommal igyekszem minél finomabban bedugni a csövet, de egyre nehezebben megy be, majd jön ki. Lehet még nem történt olyan senkivel, hogy beletört volna a tankba egy darabkája vagy egyszerüen nem nyilt volna ki, de nem szeretnék az elsők között lenni!  szomoru1
Gányolni nem fogom, ha nincs mód gyárilag a cserére, akkor marad igy és reménykedek, hogy birni fogja hosszu távon.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.01 szombat, 14:32:21 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #34434 Dátum: 2017.04.01 szombat, 18:05:31 »

Igazából ez a "majd a cső kinyitja" féle műanyag zárszerkezet a csőben aggaszt. Minden alkalommal igyekszem minél finomabban bedugni a csövet, de egyre nehezebben megy be, majd jön ki. Lehet még nem történt olyan senkivel, hogy beletört volna a tankba egy darabkája vagy egyszerüen nem nyilt volna ki, de nem szeretnék az elsők között lenni!  szomoru1
Gányolni nem fogom, ha nincs mód gyárilag a cserére, akkor marad igy és reménykedek, hogy birni fogja hosszu távon.
Nem hallottam még meghibásodásról.
Nem mozog ahogy kellene -> WD-40
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #34435 Dátum: 2017.04.01 szombat, 19:32:02 »

Nem hallottam még meghibásodásról.
Nem mozog ahogy kellene -> WD-40
Vagy lidlis szilikonolajspray!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #34436 Dátum: 2017.04.01 szombat, 19:59:10 »

Nem fog penészedni. Nehogy beszórd vagy fújd valami agresszív anyaggal!


Tudom hogy csak április 1 tréfa volt Smiley Ja és ma sikerült kiszárítanom hála a jó időnek Smiley
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #34437 Dátum: 2017.04.01 szombat, 20:01:53 »

Legalább az 1.8-as és 2.0-s dízlinél 200.000km vagy 10 év az előírt csereperiódus a vezérlésre.

Igen, bocs, ezt elírtam. Mondeo az 10év/200E km.
A fl-es Focus volt 10év/160E km.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #34438 Dátum: 2017.04.01 szombat, 20:05:01 »

Akkor miért írnak 200e futást vagy 10 évet a vezérműszíjra?

Bocs, kavartam a fókás sztorimmal, annál volt 10/160. Mondeo az 10/200.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34439 Dátum: 2017.04.01 szombat, 20:23:42 »

Nem hallottam még meghibásodásról.
Nem mozog ahogy kellene -> WD-40

Okés, akkor kap egy adag WD-t és bizok a minőségben, hogy nem hibásodik meg.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #34440 Dátum: 2017.04.01 szombat, 23:44:34 »

Igazából ez a "majd a cső kinyitja" féle műanyag zárszerkezet a csőben aggaszt. Minden alkalommal igyekszem minél finomabban bedugni a csövet, de egyre nehezebben megy be, majd jön ki. Lehet még nem történt olyan senkivel, hogy beletört volna a tankba egy darabkája vagy egyszerüen nem nyilt volna ki, de nem szeretnék az elsők között lenni!  szomoru1
Gányolni nem fogom, ha nincs mód gyárilag a cserére, akkor marad igy és reménykedek, hogy birni fogja hosszu távon.

soha nem volt vele gond, ha lehetne a többi járgányomon is a vacak sapkás megoldást ilyenre cserélném
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34441 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 12:17:30 »

soha nem volt vele gond, ha lehetne a többi járgányomon is a vacak sapkás megoldást ilyenre cserélném
a volt kgst piacokra csak ilyeneket engednék, ebbe nem lehet csak úgy beletolni az mtz-ből leszívott cuccot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34442 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 12:25:43 »

a volt kgst piacokra csak ilyeneket engednék, ebbe nem lehet csak úgy beletolni az mtz-ből leszívott cuccot

Már gyárilag is adnak az autóhoz egy kis tölcsért, ha esetleg kifogy az üzemanyag és az út szélén a kútról hozott kannából töltenél bele.....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34443 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 12:26:31 »

Már gyárilag is adnak az autóhoz egy kis tölcsért, ha esetleg kifogy az üzemanyag és az út szélén a kútról hozott kannából töltenél bele.....  wave
azzal nem fognak nekiállni teletölteni a kocsit hetente 2x nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34444 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 12:33:58 »

azzal nem fognak nekiállni teletölteni a kocsit hetente 2x nyes

Dehogynem.....  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34445 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 12:45:17 »

Már gyárilag is adnak az autóhoz egy kis tölcsért, ha esetleg kifogy az üzemanyag és az út szélén a kútról hozott kannából töltenél bele.....  wave

Na ilyen tölcsért én sajna nem kaptam a kocsihoz. Ilyet hol lehet beszerezni vagy mibe kerülhet a fordnál? Miként keressem a neten, milyen néven?  wow1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34446 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 12:53:45 »

Na ilyen tölcsért én sajna nem kaptam a kocsihoz. Ilyet hol lehet beszerezni vagy mibe kerülhet a fordnál? Miként keressem a neten, milyen néven?  wow1

http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-MK4-Diesel-Emergency-Fuel-Filler-Funnel-2007-2014-/281319257026

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-FORD-MONDEO-MK4-2007-onwards-EMERGENCY-FUEL-FILLER-FUNNEL-/191069991088


http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Fiesta-Kuga-Mondeo-Galaxy-Focus-C-MAX-Fuel-Filler-Funnel-Petrol/252833581797?_trksid=p2047675.c100623.m-1&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D40656%26meid%3Df453cf43d11949f183cf62d5a29861cf%26pid%3D100623%26rk%3D4%26rkt%3D6%26sd%3D191258715562

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34447 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 13:32:00 »


Köszönöm.  Wink Az utolsó benzines, ha jól látom.
Viszont cromaxnál is sikerült rátalálnom közben.  smile

https://cromax.hu/utasterbelsoter/csomagter_alkatreszei/csomagter_alkatreszei/uzemanyag_betolto_tolcser_ford_focus_2008-_40139
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34448 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 13:39:15 »

Köszönöm.  Wink Az utolsó benzines, ha jól látom.
Viszont cromaxnál is sikerült rátalálnom közben.  smile

https://cromax.hu/utasterbelsoter/csomagter_alkatreszei/csomagter_alkatreszei/uzemanyag_betolto_tolcser_ford_focus_2008-_40139

A csőnek mindegy, hogy mi folyik át rajta.  wave
Igen van itthon is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34449 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 13:41:58 »

A csőnek mindegy, hogy mi folyik át rajta.  wave
Igen van itthon is.

Igaz, de a mérete más, nem? A diesel nagyobb átmérőjű és mivel a zárat a cső nyitva, igy gondolom fontos a méret!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Oldalak: 1 ... 682 683 684 685 686 687 688 [689] 690 691 692 693 694 695 696 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.