Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:42:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 722 723 724 725 726 727 728 [729] 730 731 732 733 734 735 736 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11982204 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36400 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 16:32:58 »

Köszi a válaszokat.

Aki ért hozzá...
ilyen esetben - mivel kinti kocsiról van szó - honosításnál mit néznek? milyen gyártási évet fognak regisztrálni, mikor alvázszám szerint 2012, ETIS szerint 2013? gondolom előbbi...
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-turn-2-0-tdci-titanium-naviplus-xenon-key-altdorf-landshut/254497066.html?action=parkItem

Létezett olyan, hogy Tit-s külsővel adjanak sima Tit-t? Vagy van vmi a háttérben? Eladó szrint a kocsi nem volt törve...


Azt írják, ami a külföldi papírokon szerepel. Az okmányiroda nem nézeget etist meg alvázszámot.

Lehetett rendelni Tit-S optikát külön, ha jól emlékszem a listára.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36401 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 16:38:55 »

Azt írják, ami a külföldi papírokon szerepel. Az okmányiroda nem nézeget etist meg alvázszámot.

Lehetett rendelni Tit-S optikát külön, ha jól emlékszem a listára.

Igen, olyan 400 körül már fel is rakták utólag.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36402 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 16:57:33 »

taps taps
nepasoljlacib+.... nyes
Alf te vagy az?! Cheesy Cheesy
Ha BP vagy Bonyhád elérhető közelségben van neked, akkor meg tudod nézni az enyémet, hogy mennyire lehet felemelni.
Téves.Én a kormány belső íve és a küllők között nézek el.Neked meg elnézést kívánok... eplus2 eplus2 eplus2
Tudod mi az elnézés....amikor hátulról tolod a kecskét és elnézel a szarvai között.... hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #36403 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 18:33:28 »

Igen, olyan 400 körül már fel is rakták utólag.  nyes

Ezzel mit akartál mondani? Nem jött át
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #36404 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 18:37:00 »

Azt írják, ami a külföldi papírokon szerepel. Az okmányiroda nem nézeget etist meg alvázszámot.

Lehetett rendelni Tit-S optikát külön, ha jól emlékszem a listára.

Etis szerint:

Első lökhárító toldattal
Hátsó lökhárító szegéllyel
Ajtóküszöb díszléccel
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36405 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 19:10:57 »

Ezzel mit akartál mondani? Nem jött át

Szerintem arra célzott, hogy ahhoz képest, hogy néhány műanyag darabról van szó, ku...vva drága volt Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36406 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 19:13:54 »

Köszi a válaszokat.

Aki ért hozzá...
ilyen esetben - mivel kinti kocsiról van szó - honosításnál mit néznek? milyen gyártási évet fognak regisztrálni, mikor alvázszám szerint 2012, ETIS szerint 2013? gondolom előbbi...
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-turn-2-0-tdci-titanium-naviplus-xenon-key-altdorf-landshut/254497066.html?action=parkItem

Létezett olyan, hogy Tit-s külsővel adjanak sima Tit-t? Vagy van vmi a háttérben? Eladó szrint a kocsi nem volt törve...


Én értek hozzá. Ezt úgy hívták individual külső csomag. Tartalmazott: első, oldalsó, hátsó lőkös toldatot és selyemfényű fekete első és hátsó lökháritóbetéteket + hűtőrács méhsejt mintával + motor függyvényében kipuff vég.

Nem összekeverendő a Tit-s csomaggal, az ezeken kívül még sok minden mást is magában foglalt önálló felszereltségi csomagként.

 wave wave

Ja! Honosításnál az első forgalomba helyezés időpontját nézik, függetlenül az alvázszámtól és ETIS-től.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.01 csütörtök, 19:18:27 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36407 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 19:32:57 »

Sziasztok!

Segítségre/véleményre lenne szükségem.....
Úgy alakult, hogy SOS vennem kell valami autót az MK3 helyett (GTK Cry szomoru1).  Fl előtti Mk4 tdci-re gondoltam.  Mibe gondolkodjak 1.8 vagy 2.0? 
Nagyon sokat járok városban (1200-1500km havonta), ezért kicsit tartok a 2.0-nál a DPF és olajhígulás miatt.  Az 1.8-ban nincs, ha jól tudom.?

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36408 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 19:33:43 »

Sziasztok!

Segítségre/véleményre lenne szükségem.....
Úgy alakult, hogy SOS vennem kell valami autót az MK3 helyett (GTK Cry szomoru1).  Fl előtti Mk4 tdci-re gondoltam.  Mibe gondolkodjak 1.8 vagy 2.0?  
Nagyon sokat járok városban (1200-1500km havonta), ezért kicsit tartok a 2.0-nál a DPF és olajhígulás miatt.  Az 1.8-ban nincs, ha jól tudom.?


mi történt? Nem sérült meg senki?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #36409 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 19:37:05 »

Én értek hozzá. Ezt úgy hívták individual külső csomag. Tartalmazott: első, oldalsó, hátsó lőkös toldatot és selyemfényű fekete első és hátsó lökháritóbetéteket + hűtőrács méhsejt mintával + motor függyvényében kipuff vég.

Nem összekeverendő a Tit-s csomaggal, az ezeken kívül még sok minden mást is magában foglalt önálló felszereltségi csomagként.

 wave wave

Ja! Honosításnál az első forgalomba helyezés időpontját nézik, függetlenül az alvázszámtól és ETIS-től.

Őszinte leszek, ez az amit hallani akartam smile
Lehet belevágok, egy ideje gondolkodok a cserén és ez tetszik...
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36410 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 19:41:29 »

nincs benne.mi történt? Nem sérült meg senki?


Akkor jobban járnék azzal, mint a 2.0-al?  
Egy fasz kiegyenesített egy bal kanyart én meg szemből érkeztem, szerencsére csattanás előtt még volt idő taposni a féket, de az autó eleje így is csúnyán összetört.  szomoru1  Mögöttem az asszony és a gyerek volt, szerencsére nem lett baja senkinek. A hülye mellett meg a 36.hetes terhes felesége, őt elvitte a mentő.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36411 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 19:45:49 »

Sziasztok!

Segítségre/véleményre lenne szükségem.....
Úgy alakult, hogy SOS vennem kell valami autót az MK3 helyett (GTK Cry szomoru1).  Fl előtti Mk4 tdci-re gondoltam.  Mibe gondolkodjak 1.8 vagy 2.0? 
Nagyon sokat járok városban (1200-1500km havonta), ezért kicsit tartok a 2.0-nál a DPF és olajhígulás miatt.  Az 1.8-ban nincs, ha jól tudom.?


nézz inkább benzinest. esetleg fókát. ha nem nagyon mész ki vele városból, akkor nem fogja szeretni egyik sem. 1.8on macerásabb a vezérléscsere. a belsőt ki szokták felejteni és szakad, hiába cserélték a külsőt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #36412 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 19:50:11 »



Akkor jobban járnék azzal, mint a 2.0-al?  
Egy *** kiegyenesített egy bal kanyart én meg szemből érkeztem, szerencsére csattanás előtt még volt idő taposni a féket, de az autó eleje így is csúnyán összetört.  szomoru1  Mögöttem az asszony és a gyerek volt, szerencsére nem lett baja senkinek. A hülye mellett meg a 36.hetes terhes felesége, őt elvitte a mentő.  

Uh, olvasni is rossz....
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36413 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 19:51:25 »

nézz inkább benzinest. esetleg fókát. ha nem nagyon mész ki vele városból, akkor nem fogja szeretni egyik sem. 1.8on macerásabb a vezérléscsere. a belsőt ki szokták felejteni és szakad, hiába cserélték a külsőt

Az a baj, hogy tényleg SOS kell és nulla a benzines kínálat hahun.  Fókát már kizártam, azt bérlek 1 hete és nem igazán nyerte el a tetszésem.
Nem csak városban használnám, kapna éves szinten kb 20ezer pályát is
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36414 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 19:53:03 »

Az a baj, hogy tényleg SOS kell és nulla a benzines kínálat hahun.  Fókát már kizártam, azt bérlek 1 hete és nem igazán nyerte el a tetszésem.
Nem csak városban használnám, kapna éves szinten kb 20ezer pályát is
jani pár hsz-el lentebb rakott ki egy 2.2-est, ami az övéké volt. vagy kombi kell?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36415 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 20:13:59 »

Sziasztok!

Segítségre/véleményre lenne szükségem.....
Úgy alakult, hogy SOS vennem kell valami autót az MK3 helyett (GTK Cry szomoru1).  Fl előtti Mk4 tdci-re gondoltam.  Mibe gondolkodjak 1.8 vagy 2.0? 
Nagyon sokat járok városban (1200-1500km havonta), ezért kicsit tartok a 2.0-nál a DPF és olajhígulás miatt.  Az 1.8-ban nincs, ha jól tudom.?



Együttérzésünk!

Fontos kérdés. Mennyi a keret?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36416 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 20:18:26 »

jani pár hsz-el lentebb rakott ki egy 2.2-est, ami az övéké volt. vagy kombi kell?

Sajnos csak kombi jöhet szóba.
 
Ezek maradtak fent a rostán:
1.8
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_titanium_1_ev_garancia._friss_muszaki-12348640
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_titanium-12423353

2.0
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_toresmentes_gyari_ghia_207e.-k-12531718
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_automata_bor._ulesfutes._navigacio-12512747

Vagy ez a 2.2 még szűkösen beleférne a keretbe: https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_titanium_vegig_vezetett_szervizkonyv-12531610
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36417 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 20:19:38 »

Együttérzésünk!

Fontos kérdés. Mennyi a keret?

Köszi!

2-2,5M a keret.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #36418 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 20:49:00 »

Köszi!

2-2,5M a keret.

Szerintem a 2.0 TDCi a legjobb választás, 1,8-as problémásabb, 2,2 eszik és problémásabb a 2,0 a legkiforrottabb, csak egy megkímélt darabot találj.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #36419 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 20:52:53 »



Akkor jobban járnék azzal, mint a 2.0-al?  
Egy *** kiegyenesített egy bal kanyart én meg szemből érkeztem, szerencsére csattanás előtt még volt idő taposni a féket, de az autó eleje így is csúnyán összetört.  szomoru1  Mögöttem az asszony és a gyerek volt, szerencsére nem lett baja senkinek. A hülye mellett meg a 36.hetes terhes felesége, őt elvitte a mentő.  

 rinya
a lényeg, h jól vagytok! wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #36420 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 20:54:27 »

Köszi!

2-2,5M a keret.

Ezeket láttad?
https://joautok.hu/hasznaltauto/ford/mondeo?utm_source=totalcar&utm_medium=hirdetesajanlo&utm_campaign=listaajanlo&filters=%7B%22priceMin%22%3A%222000000%22,%22priceMax%22%3A%222500000%22,%22tagIds%22%3A%5B10660%5D%7D
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36421 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 21:38:34 »


Angol és a magyar smax fórumon is torkos borzként xopnak az egynyócasok. Ilyen-olyan nagynyomású szelepk, pcsúcs, vezérlés, stb... sz egy fhos ford motor.

2.0-át nézz tdci, a benzines flhozatal siralmas és átbaxás az egész. Most 2-3 hónapja intéztem egy csajnak, hogy 4 hónap után visszavettek egy 2.0 benzines smaxot. 100 kmenként 1 liter olajat evett...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36422 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 21:47:29 »

Szerintem a 2.0 TDCi a legjobb választás, 1,8-as problémásabb, 2,2 eszik és problémásabb a 2,0 a legkiforrottabb, csak egy megkímélt darabot találj.
én most újítottam egy 1.8tdcit igaz nagyon más bódéban vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36423 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 21:49:56 »

Angol és a magyar smax fórumon is torkos borzként xopnak az egynyócasok. Ilyen-olyan nagynyomású szelepk, pcsúcs, vezérlés, stb... sz egy fhos ford motor.

2.0-át nézz tdci, a benzines flhozatal siralmas és átbaxás az egész. Most 2-3 hónapja intéztem egy csajnak, hogy 4 hónap után visszavettek egy 2.0 benzines smaxot. 100 kmenként 1 liter olajat evett...
mivel ugyan az a motor mint az mk3akban nagy csodát nem kell tőlük várni a jövőben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #36424 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 21:57:57 »

Az a baj, hogy tényleg SOS kell és nulla a benzines kínálat hahun.  Fókát már kizártam, azt bérlek 1 hete és nem igazán nyerte el a tetszésem.
Nem csak városban használnám, kapna éves szinten kb 20ezer pályát is
A fl előtti 2,0 tdci nálam bírja a várost, automata váltóval (AWF21). EGR lezárva.
DPF regen kifülelhető, a motor hangján hallatszik, alapjárati fogyin látszik, ha megy.

Városhoz ajánlott a kiegészítő fűtés (ptc) és az ülésfűtés.

Ha nem most azonnal kellene, még az enyémről is beszélhetnénk. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36425 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 22:02:16 »

Az a baj, hogy tényleg SOS kell és nulla a benzines kínálat hahun.  Fókát már kizártam, azt bérlek 1 hete és nem igazán nyerte el a tetszésem.
Nem csak városban használnám, kapna éves szinten kb 20ezer pályát is
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1_6_ecoboost_trend_magyar-sz_konyv-km_garancia-12348151
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #36426 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 22:09:35 »

kipróbálnék egy ilyen 1.6turbót, ha valaki nagyon ide akarja adni, akkor jelezzen  wave
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #36427 Dátum: 2018.02.02 péntek, 19:43:04 »

vegyetek Mondeót. Terjesszétek.  Wink

fix ár

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-12541673
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #36428 Dátum: 2018.02.02 péntek, 20:25:47 »

Zoleex,


szia!

Őt nézted?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_magyar_szervizkonyv_valos_km-12002815



Köszi!

2-2,5M a keret.

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36429 Dátum: 2018.02.02 péntek, 21:53:57 »

Mai tanulság: a nagy havazással nem kompatibilis a radar. Tamási környékén elkapott egy durva havazás, jó nagy pelyhekben esett a hó és mintha dézsából öntötték volna. Zokon is vette az autó és bimbammolással jelezte, hogy "Clean radar sensor". Aztán kiérve a havazásból a szakadó eső megoldotta a mosást Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36430 Dátum: 2018.02.02 péntek, 22:08:21 »

Mai tanulság: a nagy havazással nem kompatibilis a radar. Tamási környékén elkapott egy durva havazás, jó nagy pelyhekben esett a hó és mintha dézsából öntötték volna. Zokon is vette az autó és bimbammolással jelezte, hogy "Clean radar sensor". Aztán kiérve a havazásból a szakadó eső megoldotta a mosást Smiley
kell hozzá azért elég jelentős réteg, hogy letiltson, de letilt nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36431 Dátum: 2018.02.02 péntek, 22:40:10 »

kell hozzá azért elég jelentős réteg, hogy letiltson, de letilt nyes

Jelentős réteg, pipa. Letilt, pipa.  vigyor3
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36432 Dátum: 2018.02.02 péntek, 22:48:49 »

Jelentős réteg, pipa. Letilt, pipa.  vigyor3
van képem telón, amikor nekem letiltott, kb 3cm jég volt rajta vigyor3 amikor kiszálltam már értettem az okot nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36433 Dátum: 2018.02.02 péntek, 23:34:34 »


Diszkontáltátok a leragasztott lámpák által kitakart útfelületettel az árat?  eplus2 eplus2

Egyébként így nagyon jó vétel!  eljen eljen

Említettem egy-két ismerősnek, de mindenkiben elültették a dízel-feketemáglyát a mai médiumok... Hihetetlen tudatformáló erők szabadultak fel az utóbbi időben, ezt komolyan mondom... 
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36434 Dátum: 2018.02.02 péntek, 23:38:48 »


And the this Mondeo is still excellent!  wave wave

With kind regards

Willy Fog

(Nem félnék ennyi kilómétertől, szinte ki sem hült. Mivel teljesítenie kellett folyamatosanm vélelmezhetően meg is kapott mindent, amit kért...)
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #36435 Dátum: 2018.02.03 szombat, 19:43:40 »

"Angol és a magyar smax fórumon is torkos borzként xopnak az egynyócasok. Ilyen-olyan nagynyomású szelepk, pcsúcs, vezérlés, stb... sz egy fhos ford motor."


Nálam a vezérlés rendben, porlasztók is. Két hete egy nyomásszabályzó szelep lett cserélve mivel a gyári tönkre ment. Minden más a korából és használatából adódó gondok voltak és cserélve lettek. Egy dolog szívatott meg nagyon, a kilóméteróra műszeregység ( nem digitális ) persze megfelelő  hozzáértő szerelőt egyre nehezebb találni több gondot generálnak már a hozzá  nem értő szerelők ..

A 2.0 dízelnél fék problémák jelentkeznek folyton... persze lehet hogy egy hozzáértő szerelő kellene ide is csak. a turbó is megadta már magát ( amúgy már 340.000 km felett jár az autó és motorikusan tökéletes )

Összességében nem tudnék dönteni, mind a kettő dízel és mindegyikhez egyformán drága minden alkatrész akár mi megy tönkre. Mindegyikben van ami jobb a másikban meg rosszabb. Szerelők véleménye is megoszlik mindegyik típusnak van előnye hátránya..
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.03 szombat, 19:47:11 írta Habell » Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #36436 Dátum: 2018.02.03 szombat, 22:22:18 »

"Angol és a magyar smax fórumon is torkos borzként xopnak az egynyócasok. Ilyen-olyan nagynyomású szelepk, pcsúcs, vezérlés, stb... sz egy fhos ford motor."


Nálam a vezérlés rendben, porlasztók is. Két hete egy nyomásszabályzó szelep lett cserélve mivel a gyári tönkre ment. Minden más a korából és használatából adódó gondok voltak és cserélve lettek. Egy dolog szívatott meg nagyon, a kilóméteróra műszeregység ( nem digitális ) persze megfelelő  hozzáértő szerelőt egyre nehezebb találni több gondot generálnak már a hozzá  nem értő szerelők ..

A 2.0 dízelnél fék problémák jelentkeznek folyton... persze lehet hogy egy hozzáértő szerelő kellene ide is csak. a turbó is megadta már magát ( amúgy már 340.000 km felett jár az autó és motorikusan tökéletes )

Összességében nem tudnék dönteni, mind a kettő dízel és mindegyikhez egyformán drága minden alkatrész akár mi megy tönkre. Mindegyikben van ami jobb a másikban meg rosszabb. Szerelők véleménye is megoszlik mindegyik típusnak van előnye hátránya..
legalább van, aki mindkettőt használja  eljen
mennyit mentél már egyikkel/másikkal?
miben jobb az 1.8, mint a 2.0?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36437 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 07:36:59 »

legalább van, aki mindkettőt használja  eljen
mennyit mentél már egyikkel/másikkal?
miben jobb az 1.8, mint a 2.0?


Hát ez az, hogy semmiben.  vigyor3 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36438 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 07:38:38 »



A 2.0 dízelnél fék problémák jelentkeznek folyton...

Az jó,  mert a fékekben nincs semmi különbség. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.04 vasárnap, 07:49:36 írta Mikorka Kálmán » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36439 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 09:16:14 »

Az jó,  mert a fékekben nincs semmi különbség. vigyor3
hacsak nem annyi, hogy ha figyelembe vesszük a teljesítménykülönbséget, és az abból adódó szükséges többlet fékerőt... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #36440 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 14:09:48 »

Hát ez az, hogy semmiben.  vigyor3 hehe
olyan, mintha alfot olvasnám a benzines topikban
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #36441 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 15:27:00 »

legalább van, aki mindkettőt használja  eljen
mennyit mentél már egyikkel/másikkal?
miben jobb az 1.8, mint a 2.0?


Az 1.8 van meg régebb óta lassan 4 éve, míg a másik 2 éve lesz meg. Én az 1.8-at használom elsősorban anno 197.000 km-rel lett vásárolva. Most 248.000 km van benne. Vásárláskor a kettőstömegű cseréje volt időszakos ennek tudatában voltunk a vételnél. Ez volt talán a legnagyobb kiadás. Az évek során volt rajta: generátor felújítás, új klíma hűtő, klíma kompresszor felújítás, klíma nyomás kapcsoló csere, gyári akkumlátor csere, gyári fékek cseréje tárcsa és betétek, nyomásszabályzó szelep csere és kipufogó rendszer csere mivel elrohadt. Most vettem első tengelyre új lengőkar szilenteket meg gömbfejet, ezek is elkoptak szarok mert még gyári minden. Vezérlés még az előző tulajnál volt cserélve. Volt ez a kilóméter óra problémám ami sok gondot okozott... AMúgy minden működik benne..
Hozzátenném, hogy a felsorolt dolgok listája lehetne rövidebb is amennyiben a kettőstömegű csere közben nem szakad el egy vezeték ami elektromos problémákat okozott... ebből kifolyólag történt generátor felújítás mondván az a hiba, de nem mert egy vezeték volt elszakadva csak. A klíma kompresszor felújítása is kikerülhető lett volna mert a szerelő szerint az volt a rossz de a hiba ugyan az maradt utána is és kiderült hogy egy nyomos kapcsoló volt a gond csak... A kilóméter óra megakadása elakadása volt a másik gond a mutatók nem mozdultak meg és összevissza álltak meg. 50ezret költöttem rá, ez alatt volt javítva amikor pár napot működött és ugyan úgy megállt, cserélve lett mérföldesre aminek a digitális része volt mérföldes a számlapok km/h az is megállt, végül az egyik fórumtárs ajánlott egy szakit aki 5 perc alatt megcsinálta és nem kért érte semmit... Smiley
Sajnos sok felesleges kört futottam le több probléma kapcsán is. Hirtelen ennyi jutott eszembe. Lehet aki valami tökéletesre vágyik az talál gondot ebben még ha vezetné, mert leállításnál kicsit megrázza magát a motor, de én ezt számtalan dízelben érzem még... más gondot ez nem okoz.
Az úton tartása vezethetősége komfortossága nagyon jó, sokkal jobb mint a 2.0 dízelé! Ez egy érdekes de nagyon észlelhető különbség a két autónkban. Még az ajtó záródása is más hangra meg érzetre is, a 2.0 dízel valamiért bádogosabb hangú. A 2.0 dízel az úton imbolygósabb , nem annyira stabil, kicsit zajosabb és bent ülni is olyan mintha eggyel alacsonyabb kategória lenne. Olyan érzésem van mintha teljesen más anyagból vagy máshogy rakták volna össze  a két autót.

A 2.0 dízelt én kevesebbet használom azt 330.000 km-el vettük. Előző tulaja iszonyat sok mindent cserélt rajta minden kopó alkatrészt meg időszakos dolgokat... A turbó nálunk adta meg magát ez volt az első és legnagyobb tétel ami cserélve lett benne. A fékekkel az a helyzet, hogy a hátsó nyáron sokat forrósodott befogott. Cserélve lett a fékbetét a tárcsa még jó volt. Ugyan úgy befogott utána is... most azóta az első tengelyen is ez lett a probléma. Valami más lehet a gond nem csak simán kopnak hanem valamiért folyton befognak... nem értek hozzá tippelek valamilyen rugóra vagy munkahengerre ami nem enged vissza mindig vagy passz mitől fognak be állandóan... Most már valami komolyabb javítást igényelnek ezek a fékek, hogy valaki jól átnézze...
Időnként menet közben ránt egyet az autó meg elveszti az erejét, ez nagyon ritkán jön elő, nyáron többször is előjött de most egy fél éve meg semmi.. Nyáron jártam vele úgy, hogy vezetés közben elvesztette az erejét, gázpedál nyomásra nem reagált csak lassult, akárhova váltottam nem kapott erőre nem pörgött. Félre álltam vele mivel szerintem magától is megállt volna, így is lett. Újra indítottam és minden jó volt... ez volt a legdurvább eset. A többi sima menet közben ránt egyet és megy tovább gond nélkül. Szerelő szerint valami nyomásszabályzó dolog lehet, de nem jártunk utána.
Más gondról nem tudok beszámolni, ennyi jutott eszembe.
Gyors, dinamikus autó, a 6-os váltó elosztása sokkal jobb ebben, mint az 1.8ban. ( Mind a kettő manuális ) erősebb a 2.0 dízel persze nem versenyautó de a közlekedésben bátran lehet vele előre menni előzni stb. csak a fékek miatt megállni most nehezebb vele. A 1.8-nál egy picit más a mérlegelés ha előzni kell.
Esetünkben az 1.8-ban picivel több extra van, a felszereltsége amit én kifejezetten szeretek benne a tempomat és a tolató radarok elől hátul nagy segítség és nagyon jó dolog. A 2.0-ben ezek nincsenek és mivel nagy autó azért parkolásnál sokszor jól jönne a radar elől hátul de ez már apróság.

A jövőre nézve két 10 év körüli dízel autót fenntartani lehet luxus lesz... a 2.0 dízelt többnyire akkor használom mikor az 1.8 szerelőnél van. Nekem az elsődleges az 1.8 marad. Idővel egyiktől megválunk majd de jelenleg nincs mire váltani, régi tapasztalat a 4 évvel ezelőtti dízel váltás óta, hogy benzines autóinknak korábban nem voltak ekkora javítási költségei.

A mivel jobb az 1.8 és a 2.0 dízel elég laikus egyszerű leírását tettem meg.  Ez nem egy szakértő vélemény csak egy egyszerű felhasználói kis jellemzés az autók napi használatban vannak.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #36442 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 16:56:59 »

Az, hogy ránt egyet és elveszíti az erejét nem a turbócserét követően van? (2.0)
Egyébként mi volt a turbó baja?

Az 1.8 van meg régebb óta lassan 4 éve, míg a másik 2 éve lesz meg. Én az 1.8-at használom elsősorban anno 197.000 km-rel lett vásárolva. Most 248.000 km van benne. Vásárláskor a kettőstömegű cseréje volt időszakos ennek tudatában voltunk a vételnél. Ez volt talán a legnagyobb kiadás. Az évek során volt rajta: generátor felújítás, új klíma hűtő, klíma kompresszor felújítás, klíma nyomás kapcsoló csere, gyári akkumlátor csere, gyári fékek cseréje tárcsa és betétek, nyomásszabályzó szelep csere és kipufogó rendszer csere mivel elrohadt. Most vettem első tengelyre új lengőkar szilenteket meg gömbfejet, ezek is elkoptak szarok mert még gyári minden. Vezérlés még az előző tulajnál volt cserélve. Volt ez a kilóméter óra problémám ami sok gondot okozott... AMúgy minden működik benne..
Hozzátenném, hogy a felsorolt dolgok listája lehetne rövidebb is amennyiben a kettőstömegű csere közben nem szakad el egy vezeték ami elektromos problémákat okozott... ebből kifolyólag történt generátor felújítás mondván az a hiba, de nem mert egy vezeték volt elszakadva csak. A klíma kompresszor felújítása is kikerülhető lett volna mert a szerelő szerint az volt a rossz de a hiba ugyan az maradt utána is és kiderült hogy egy nyomos kapcsoló volt a gond csak... A kilóméter óra megakadása elakadása volt a másik gond a mutatók nem mozdultak meg és összevissza álltak meg. 50ezret költöttem rá, ez alatt volt javítva amikor pár napot működött és ugyan úgy megállt, cserélve lett mérföldesre aminek a digitális része volt mérföldes a számlapok km/h az is megállt, végül az egyik fórumtárs ajánlott egy szakit aki 5 perc alatt megcsinálta és nem kért érte semmit... Smiley
Sajnos sok felesleges kört futottam le több probléma kapcsán is. Hirtelen ennyi jutott eszembe. Lehet aki valami tökéletesre vágyik az talál gondot ebben még ha vezetné, mert leállításnál kicsit megrázza magát a motor, de én ezt számtalan dízelben érzem még... más gondot ez nem okoz.
Az úton tartása vezethetősége komfortossága nagyon jó, sokkal jobb mint a 2.0 dízelé! Ez egy érdekes de nagyon észlelhető különbség a két autónkban. Még az ajtó záródása is más hangra meg érzetre is, a 2.0 dízel valamiért bádogosabb hangú. A 2.0 dízel az úton imbolygósabb , nem annyira stabil, kicsit zajosabb és bent ülni is olyan mintha eggyel alacsonyabb kategória lenne. Olyan érzésem van mintha teljesen más anyagból vagy máshogy rakták volna össze  a két autót.

A 2.0 dízelt én kevesebbet használom azt 330.000 km-el vettük. Előző tulaja iszonyat sok mindent cserélt rajta minden kopó alkatrészt meg időszakos dolgokat... A turbó nálunk adta meg magát ez volt az első és legnagyobb tétel ami cserélve lett benne. A fékekkel az a helyzet, hogy a hátsó nyáron sokat forrósodott befogott. Cserélve lett a fékbetét a tárcsa még jó volt. Ugyan úgy befogott utána is... most azóta az első tengelyen is ez lett a probléma. Valami más lehet a gond nem csak simán kopnak hanem valamiért folyton befognak... nem értek hozzá tippelek valamilyen rugóra vagy munkahengerre ami nem enged vissza mindig vagy passz mitől fognak be állandóan... Most már valami komolyabb javítást igényelnek ezek a fékek, hogy valaki jól átnézze...
Időnként menet közben ránt egyet az autó meg elveszti az erejét, ez nagyon ritkán jön elő, nyáron többször is előjött de most egy fél éve meg semmi.. Nyáron jártam vele úgy, hogy vezetés közben elvesztette az erejét, gázpedál nyomásra nem reagált csak lassult, akárhova váltottam nem kapott erőre nem pörgött. Félre álltam vele mivel szerintem magától is megállt volna, így is lett. Újra indítottam és minden jó volt... ez volt a legdurvább eset. A többi sima menet közben ránt egyet és megy tovább gond nélkül. Szerelő szerint valami nyomásszabályzó dolog lehet, de nem jártunk utána.
Más gondról nem tudok beszámolni, ennyi jutott eszembe.
Gyors, dinamikus autó, a 6-os váltó elosztása sokkal jobb ebben, mint az 1.8ban. ( Mind a kettő manuális ) erősebb a 2.0 dízel persze nem versenyautó de a közlekedésben bátran lehet vele előre menni előzni stb. csak a fékek miatt megállni most nehezebb vele. A 1.8-nál egy picit más a mérlegelés ha előzni kell.
Esetünkben az 1.8-ban picivel több extra van, a felszereltsége amit én kifejezetten szeretek benne a tempomat és a tolató radarok elől hátul nagy segítség és nagyon jó dolog. A 2.0-ben ezek nincsenek és mivel nagy autó azért parkolásnál sokszor jól jönne a radar elől hátul de ez már apróság.

A jövőre nézve két 10 év körüli dízel autót fenntartani lehet luxus lesz... a 2.0 dízelt többnyire akkor használom mikor az 1.8 szerelőnél van. Nekem az elsődleges az 1.8 marad. Idővel egyiktől megválunk majd de jelenleg nincs mire váltani, régi tapasztalat a 4 évvel ezelőtti dízel váltás óta, hogy benzines autóinknak korábban nem voltak ekkora javítási költségei.

A mivel jobb az 1.8 és a 2.0 dízel elég laikus egyszerű leírását tettem meg.  Ez nem egy szakértő vélemény csak egy egyszerű felhasználói kis jellemzés az autók napi használatban vannak.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36443 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 18:17:07 »

olyan, mintha alfot olvasnám a benzines topikban
a hordósra kopott hengerekre gondolsz? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #36444 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 19:05:20 »

Az, hogy ránt egyet és elveszíti az erejét nem a turbócserét követően van? (2.0)
Egyébként mi volt a turbó baja?


De a turbócsere után jött elő.
A turbó pontos hibáját már nem tudom. A ford szervizben kivették elküldték pestre valami erre szakosodott műhelybe onnan az a válasz érkezett, hogy túl sok apró hibája van a turbónak aminek a javítása nehéz bonyolult és költséges ezért egy újat ajánlottak helyette. Az új is felújított de garanciális.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36445 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 19:14:53 »


Tit-s futóművel nincs semmi baj, nem ráz semmit (igaz az enyém IVDC-s és BP-n Comfort módban van).

Erről mondanál többet kicsit kérlek? IVDC + sportos felfüggesztés nem volt párosítható sohasem. ergo ez vagy/vagy.

- Vagy sportos felfüggesztés = keményebb gátlók + ültetőrugők (Tit-s spec. futómű vagy külön rendelve)
- Vagy IVDC = állítható csillapítás 3 fokozatban, de az csak normál futóművel volt párosítható
- Mit ír az ETIS a tiedre?

 Huh? Huh? Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36446 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 19:29:47 »

Erről mondanál többet kicsit kérlek? IVDC + sportos felfüggesztés nem volt párosítható sohasem. ergo ez vagy/vagy.

- Vagy sportos felfüggesztés = keményebb gátlók + ültetőrugők (Tit-s spec. futómű vagy külön rendelve)
- Vagy IVDC = állítható csillapítás 3 fokozatban, de az csak normál futóművel volt párosítható
- Mit ír az ETIS a tiedre?

 Huh? Huh? Huh?

Hát te már kamuzol is Troll?

Vagy ez smaxira nem igaz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36447 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 21:11:53 »

Erről mondanál többet kicsit kérlek? IVDC + sportos felfüggesztés nem volt párosítható sohasem. ergo ez vagy/vagy.

- Vagy sportos felfüggesztés = keményebb gátlók + ültetőrugők (Tit-s spec. futómű vagy külön rendelve)
- Vagy IVDC = állítható csillapítás 3 fokozatban, de az csak normál futóművel volt párosítható
- Mit ír az ETIS a tiedre?

 Huh? Huh? Huh?

IVD folyamatos csill-szabályzással
Első rugó terhelésosztály T
Hátsó rugó terhelésoszt-P
Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
Standard felfüggesztéssel

Volt benne ültetőrugó (kb -3cm), mikor vettem, de leért a céges parkolónál az alja, úgyhogy ment vissza bele a gyári rugó. 235/35R19 volt ekkor rajta. Hát ez már nem az a BP kompatibilis kombináció, IVDC ide vagy oda. Egy 235/45R18-al és némi odafigyeléssel vállalható lett volna talán.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #36448 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 21:13:33 »

a hordósra kopott hengerekre gondolsz? hehe
ja   vigyor3
az elv nagyon hasonló: mindenbenzinesszar, mindenegynyócszar
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #36449 Dátum: 2018.02.04 vasárnap, 21:18:23 »

A mivel jobb az 1.8 és a 2.0 dízel elég laikus egyszerű leírását tettem meg.  Ez nem egy szakértő vélemény csak egy egyszerű felhasználói kis jellemzés az autók napi használatban vannak.
köszi  eljen
mondjuk nekem ebből nem az jött le, hogy az 1.8 miben lenne jobb, csak az hgy a 2.0-s mondeotok rosszabb állapotban van.
az imbolygás, a zajosság állapotfüggő.

fékfolyadék volt cserélve mostanában a 2.0-ban?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Oldalak: 1 ... 722 723 724 725 726 727 728 [729] 730 731 732 733 734 735 736 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.