Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 18:11:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 721 722 723 724 725 726 727 [728] 729 730 731 732 733 734 735 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10793447 alkalommal)
Soprano és 10 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #36350 Dátum: 2018.01.28 vasárnap, 18:06:16 »

Becsületesnepper két ismerősnek hozott autót úgy, hogy ismerősök kinéztek 3-4 autót, ő meg megnézte, melyiket érdemes behozni. Mikor a körútjával végzett, hazajött, majd kiment tréllerrel és behozta a kért és jónak talált autókat. Azóta is jók. Smiley

Egyet értek Janival, nekem bejött a bérnepper. Ha esetleg érdekel, megadom az elérhetőségét.

Az ő munkadíján kívül még számíts kb. 100Ft/km tréler költségre.

Bonca
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #36351 Dátum: 2018.01.28 vasárnap, 18:06:42 »

Azt, hogy a dízeleket 4 éve nem fejlesztik, egy olyan srác mondta, aki a győri audiban dolgozik a fejlesztésen.  Wink
A hibrideknek, meg az elektromosoknak feküdtek neki.
Az is igaz, hogy a benzineseknél nem volt soha olyan nagy dobás a downsizingon kívül, már ha ezt lehet uttörő megoldásnak mondani, hogy turbóval-kisköbcentivel növelnek hatékonyságot. Mindig röhögök az audin, amikor hoznak ki vmi "újat", hogy abban mi az új. Most legutóbb ez a futófényes féklámpa nekem már nagyon erősen az erőlködés témája...  smile

így van . az audi 1,8T-je 20éves.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #36352 Dátum: 2018.01.28 vasárnap, 18:07:46 »

Azt, hogy a dízeleket 4 éve nem fejlesztik, egy olyan srác mondta, aki a győri audiban dolgozik a fejlesztésen.  Wink
A hibrideknek, meg az elektromosoknak feküdtek neki.
Az is igaz, hogy a benzineseknél nem volt soha olyan nagy dobás a downsizingon kívül, már ha ezt lehet uttörő megoldásnak mondani, hogy turbóval-kisköbcentivel növelnek hatékonyságot. Mindig röhögök az audin, amikor hoznak ki vmi "újat", hogy abban mi az új. Most legutóbb ez a futófényes féklámpa nekem már nagyon erősen az erőlködés témája...  smile

persze, hogy nem fejlesztik.2000bar felett hova fejlesszék? Az tényleg űrhajó lenne... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #36353 Dátum: 2018.01.28 vasárnap, 18:13:27 »

Hát, aki "nyitott" adásvételivel vesz autót, megérdemli.

A 4 éves garancia előtt azért a márkaszervizt meg kell látogassa párszor.  Itthoni 2012-es autókat, amiket én néztem és Mo-i volt, nem nagyon voltak hamisított szervizkönyvek. Szerintem 2013/14 utáni nem magyar Fordot már nyugodtabb szívvel lehet venni itthon is, ha a kereskedő együttműködő a lekérdezéssel kapcsolatosan, bár ugyebár ezt már itthonról is meg lehet nézni.

Becsületesnepperre visszatérve, talán IV-es Mondeokat vagy Mondeokat egyáltalán nem hoz be..., egyik vele készült rádióinterjúban talán ki is fejtette miért.

 
Simlis kereskedőnél az adásvételin az eladó a német tulaj (vagy valami random német név/cím), a vevő pedig te. Így ő megússza a névre írást és az esetleges garanciális helytállást.

Új autóra 4 év műszaki van. Mondjuk '12-es autó, KEKKH-nál lesz egy 0-s bejegyzés, a 4 év alatt beletekernek pl 160-200e km-t. Műszaki előtt visszatekerik, KEKKH-nál '16-hoz fog tartozni egy 80e-s bejegyzés.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #36354 Dátum: 2018.01.28 vasárnap, 18:43:47 »

Helló Urak!
Talán az Autó Hi-fi topic-ba kellen írnom, de lehet, hogy itt is elfér. Ez a fejegység jó lehet egy 2011-es 2.0 TDCi Mondeo-ba a gyári Sony helyére?

https://www.aliexpress.com/item/Android-6-0-Quad-Core-Car-DVD-Player-GPS-For-FORD-Mondeo-S-MAX-Connect-FOCUS/32829193396.html?spm=2114.search0104.3.50.76e50c90w32cnr&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10065_10068_10344_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10304_10615_10307_10302_10313_10059_10534_100031_10103_441_10624_442_10623_10622_10621_10620_10142,searchweb201603_1,ppcSwitch_5&algo_expid=284c7b9c-e47b-4123-8717-fb74f90e1106-8&algo_pvid=284c7b9c-e47b-4123-8717-fb74f90e1106&transAbTest=ae803_4&priceBeautifyAB=2

Ha van más tipp esetleg, azt is szívesen meghallgatom.

Köszi!
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #36355 Dátum: 2018.01.28 vasárnap, 21:04:52 »

Sziasztok. Ismét lenne egy kérdésem és nagyon szépen megkérek mindenkit, hogy ne oltson le miatta mert tényleg nem vagyok tisztába az árakkal. Ha minden szép és jó, akkor reális egy jól felszerelt 2007-2008as mondeoért 1.6 millió környéke vagy gyanúsan olcsó?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36356 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 08:39:37 »

Sziasztok. Ismét lenne egy kérdésem és nagyon szépen megkérek mindenkit, hogy ne oltson le miatta mert tényleg nem vagyok tisztába az árakkal. Ha minden szép és jó, akkor reális egy jól felszerelt 2007-2008as mondeoért 1.6 millió környéke vagy gyanúsan olcsó?
én még mindig azt mondom, hogy 2 alatt nem nagyon találni szép és jó mk4et
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #36357 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 09:19:52 »


Szerintem itt megtalálod a válaszokat: http://mondeo.hu/index.php?topic=7.17700

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Jaxxx
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #36358 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 16:24:22 »

Szia, mindegyik jó, igazán nincs különbség ha ezek a 12-15 e. Ft -os változatok. A gond az, hogy kétséges az élettartalmuk pár hónaptól akár 1-2 évig is működnek. A gyári is Pierburg, de mégis jobb minőség igaz 35 e. Ft.
Én is az utánagyártottat vettem! Smiley
A berakástól ne félj csak a gumicsöveket ne cseréld fel (fehér filccel megjelölni leszedés előtt) mert nem lesz jó.



Köszönöm a választ!  worship Meg is rendeltem!
Naplózva

2011 FL Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium 163LE Blazer Blue
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #36359 Dátum: 2018.01.30 kedd, 14:39:56 »

Szevasztok!
Lassan eljő az idő és búcsút intek szeretett MK3-as járgányomnak.
Megszerettem a Mondeót, így evidens hogy első körben továbbra is erre felé kacsingatok.
MK5 még nem, de MK4 már szóba jöhet.
2014-től a 163 LE-s kombi típus tetszene első sorban, mik a tapasztalatok, van olyan lutri mint anno az MK3 tdci volt?
Milyen nagyobb kiadástól kell tartani 150ezer km körül? Kettős tömegű, részecskeszűrű vagy mi a tök, turbo?
Vagy legyen inkább egy Passat?? Smiley
Köszönöm
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #36360 Dátum: 2018.01.30 kedd, 16:08:09 »

Szevasztok!
Lassan eljő az idő és búcsút intek szeretett MK3-as járgányomnak.
Megszerettem a Mondeót, így evidens hogy első körben továbbra is erre felé kacsingatok.
MK5 még nem, de MK4 már szóba jöhet.
2014-től a 163 LE-s kombi típus tetszene első sorban, mik a tapasztalatok, van olyan lutri mint anno az MK3 tdci volt?
Milyen nagyobb kiadástól kell tartani 150ezer km körül? Kettős tömegű, részecskeszűrű vagy mi a tök, turbo?
Vagy legyen inkább egy Passat?? Smiley
Köszönöm
Szerintem ég és föld a különbség minőségben és megbízhatóságban az MK4 javára. Elvétve ha hallani KT, pcsúcs, nagynyomású problémáról. Szíjtárcsa és termosztát pedig nem problémás. Szerintem a DPF-fel sincs különösebb gond, de a regenerációk befejezésére érdemes odafigyelni.
Majd persze kijavít, aki szerint az MK3 is jó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #36361 Dátum: 2018.01.30 kedd, 16:10:46 »

Szevasztok!
Lassan eljő az idő és búcsút intek szeretett MK3-as járgányomnak.
Megszerettem a Mondeót, így evidens hogy első körben továbbra is erre felé kacsingatok.
MK5 még nem, de MK4 már szóba jöhet.
2014-től a 163 LE-s kombi típus tetszene első sorban, mik a tapasztalatok, van olyan lutri mint anno az MK3 tdci volt?
Milyen nagyobb kiadástól kell tartani 150ezer km körül? Kettős tömegű, részecskeszűrű vagy mi a tök, turbo?
Vagy legyen inkább egy Passat?? Smiley
Köszönöm
ne szukitsd a keresesi kort csak 163 lovasra, mert a tobbi 2 literes tdci is atmappolhato 163 lovasra.
Naplózva

Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #36362 Dátum: 2018.01.30 kedd, 16:13:17 »


Elolvastam, és számomra az jött le, hogy Európában egységesen kellene ezeket a besorolásokat értelmezni. A kérdés, hogy lehetett Euro5-ként meghirdetve az autóm a mobile-de-n, és a magyar forgalmiba miért csak Euro4 került? A QXBA motor milyen? Van egyáltalán Euro5-ös mk4 Mondeo?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36363 Dátum: 2018.01.30 kedd, 16:51:20 »

Elolvastam, és számomra az jött le, hogy Európában egységesen kellene ezeket a besorolásokat értelmezni. A kérdés, hogy lehetett Euro5-ként meghirdetve az autóm a mobile-de-n, és a magyar forgalmiba miért csak Euro4 került? A QXBA motor milyen? Van egyáltalán Euro5-ös mk4 Mondeo?

Bonca

Az enyém EUR5-ös. 14-es kód szerepel a forgalmiban.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #36364 Dátum: 2018.01.30 kedd, 17:04:23 »

A kód oké, azt értem. Azt nem értem, hogy nekem miért 10-es kód van (Euro4)? Tényleg ilyen besorolása lenne az enyémnek vagy valamit elírtak az átírásnál?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36365 Dátum: 2018.01.30 kedd, 17:11:25 »

A kód oké, azt értem. Azt nem értem, hogy nekem miért 10-es kód van (Euro4)? Tényleg ilyen besorolása lenne az enyémnek vagy valamit elírtak az átírásnál?

Bonca

Régebben ment erről az értekezés az FL előtti Eur 4-es, utána, illetve 2010 végén már volt Eur 5-ös is ha jól emlékszem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36366 Dátum: 2018.01.30 kedd, 17:58:57 »

A kód oké, azt értem. Azt nem értem, hogy nekem miért 10-es kód van (Euro4)? Tényleg ilyen besorolása lenne az enyémnek vagy valamit elírtak az átírásnál?

Bonca
mert a qxba csak eu4
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #36367 Dátum: 2018.01.30 kedd, 18:26:25 »

Vettem egy kiárusítás alkalmával gyári főtengely ékszíjtárcsát (MK4), azóta ott a polcon...Ezek szerint ez inkább a bajor vasnál fogyócucc....


Szerintem ég és föld a különbség minőségben és megbízhatóságban az MK4 javára. Elvétve ha hallani KT, pcsúcs, nagynyomású problémáról. Szíjtárcsa és termosztát pedig nem problémás. Szerintem a DPF-fel sincs különösebb gond, de a regenerációk befejezésére érdemes odafigyelni.
Majd persze kijavít, aki szerint az MK3 is jó.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #36368 Dátum: 2018.01.30 kedd, 19:06:24 »

Szerintem ég és föld a különbség minőségben és megbízhatóságban az MK4 javára. Elvétve ha hallani KT, pcsúcs, nagynyomású problémáról. Szíjtárcsa és termosztát pedig nem problémás. Szerintem a DPF-fel sincs különösebb gond, de a regenerációk befejezésére érdemes odafigyelni.
Majd persze kijavít, aki szerint az MK3 is jó.
aki mk3at használt,az fellélegezhet az mk4-el biztosan. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #36369 Dátum: 2018.01.30 kedd, 19:42:02 »

mert a qxba csak eu4

Arról van valami infód, hogy az Euro4 és Euro5 motorok között különbségek vannak?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36370 Dátum: 2018.01.30 kedd, 19:46:26 »

Arról van valami infód, hogy az Euro4 és Euro5 motorok között különbségek vannak?

Bonca
vannak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #36371 Dátum: 2018.01.30 kedd, 20:02:48 »

A tesómék MK4-e kb 1 héten belül eladó lesz.
2008, Titanium, 2.2TDCi, 5a, fekete, bőrszövet. Nemrég kapott új kuplung-kéttömegűt. + első betéteket. 270E km, csak pályán. Nyári: 18 5Y, téli 17 5Y.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #36372 Dátum: 2018.01.30 kedd, 20:19:33 »

én még mindig azt mondom, hogy 2 alatt nem nagyon találni szép és jó mk4et

az a legnagyobb bajom, hogy én is így gondolom, de annyi képek alapján vállalható mk4es van 1.6-2 millióig...legalábbis ami számomra vállalható lenne
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36373 Dátum: 2018.01.30 kedd, 20:50:37 »

A tesómék MK4-e kb 1 héten belül eladó lesz.
2008, Titanium, 2.2TDCi, 5a, fekete, bőrszövet. Nemrég kapott új kuplung-kéttömegűt. + első betéteket. 270E km, csak pályán. Nyári: 18 5Y, téli 17 5Y.
ára? egyik ismerősöm nagyon keres most
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #36374 Dátum: 2018.01.31 szerda, 07:22:13 »

ára? egyik ismerősöm nagyon keres most

Ma délelőtt tudom meg. Lesz fent hirdetés is ma. Majd idelinkelem.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36375 Dátum: 2018.01.31 szerda, 12:00:09 »

Ma délelőtt tudom meg. Lesz fent hirdetés is ma. Majd idelinkelem.

oksa
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #36376 Dátum: 2018.01.31 szerda, 17:22:32 »

A tesómék MK4-e kb 1 héten belül eladó lesz.
2008, Titanium, 2.2TDCi, 5a, fekete, bőrszövet. Nemrég kapott új kuplung-kéttömegűt. + első betéteket. 270E km, csak pályán. Nyári: 18 5Y, téli 17 5Y.

vegyétek

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-12532864
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #36377 Dátum: 2018.01.31 szerda, 17:46:55 »

Kíváncsi leszek, hogy megy el. Tavasszal már én is cserélnék.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36378 Dátum: 2018.01.31 szerda, 21:02:47 »


A lámpáját azért ragasztottátok le, mert túl jól világított?  eplus2 eplus2 eplus2 Pimp Jani's sister's ride?  eplus2 eplus2 eplus2

Amúgy jóverda, el fog menni, de nem ennyiért!  vigyor3 vigyor3

Bár ki tudja?

Sok sikert az eladáshoz!  wave wave

Ps: 10.000 földlakóból vajh hánynak porcosodik egy jó kis boss befecsi hallatán?  2funny 2funny
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.31 szerda, 21:05:30 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
herrkoser
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36379 Dátum: 2018.01.31 szerda, 22:10:00 »

Sziasztok!

A lentebb linkelt autó véletlen feltűnt a lakhelyem közelében. Mit gondoltok róla és az áráról? Annyit tudok, hogy sérülten lett behozva, hátsó lökös és ajtó bontott, illetve első lökös és motorháztető fényezett, gumik szinte újak rajta. Belül pöpec, viszont kipróbálni még nem tudtam, mert minden értékesítőt lefoglalt valaki, én is csak sebtében tudtam pár infot szerezni. Milyen váltó ez benne, mert nem Powershiftnek tűnik?

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-s_automata_166.000_km-12440493

Köszönöm Smiley
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36380 Dátum: 2018.01.31 szerda, 22:16:27 »

Sziasztok!

A lentebb linkelt autó véletlen feltűnt a lakhelyem közelében. Mit gondoltok róla és az áráról? Annyit tudok, hogy sérülten lett behozva, hátsó lökös és ajtó bontott, illetve első lökös és motorháztető fényezett, gumik szinte újak rajta. Belül pöpec, viszont kipróbálni még nem tudtam, mert minden értékesítőt lefoglalt valaki, én is csak sebtében tudtam pár infot szerezni. Milyen váltó ez benne, mert nem Powershiftnek tűnik?

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-s_automata_166.000_km-12440493

Köszönöm Smiley

Törésmentesen pont itt körül van az ára. Kérdés, mennyire volt zúzva...

Egy ilyen autót már nem csak tankolni kell, ezt mindenképpem tartsd szem előtt!

 wave wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
herrkoser
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36381 Dátum: 2018.01.31 szerda, 22:31:46 »

Törésmentesen pont itt körül van az ára. Kérdés, mennyire volt zúzva...

Egy ilyen autót már nem csak tankolni kell, ezt mindenképpem tartsd szem előtt!

 wave wave wave

Igen, ezek nem Suzuki ligában gurulnak. Szerencsére márkaszervizbe hordva is fenn tudnám tartani, meg hát sokat se megyek egy évben, így nem alattam kellene szétesnie egy ilyennek, viszont a Vagép törzsvendége se szeretnék lenni. Smiley Egyébként több kereskedőtől is azt hallottam most, hogy több Ford márkaszerviz se vállal állapotfelmérést, ha valaki autóvásárlás előtt szeretné bevinni hozzájuk a kocsit. Mi ez az új módi most, ügyfeleket akarnak veszíteni?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36382 Dátum: 2018.01.31 szerda, 22:57:38 »

Sziasztok!

A lentebb linkelt autó véletlen feltűnt a lakhelyem közelében. Mit gondoltok róla és az áráról? Annyit tudok, hogy sérülten lett behozva, hátsó lökös és ajtó bontott, illetve első lökös és motorháztető fényezett, gumik szinte újak rajta. Belül pöpec, viszont kipróbálni még nem tudtam, mert minden értékesítőt lefoglalt valaki, én is csak sebtében tudtam pár infot szerezni. Milyen váltó ez benne, mert nem Powershiftnek tűnik?

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-s_automata_166.000_km-12440493

Köszönöm Smiley

AWF-21. A 200 pacis TDCI-ket nem szerelték PS-el.
Felszereltsége nem túl acélos. Legalábbis én mindenképp hiányolom az adaptív tempomatot, BLIS-t, sávelhagyás figyelmeztetőt.
Biztos, hogy el akarsz tapsolni 4 misit egy törött autóra?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
herrkoser
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36383 Dátum: 2018.01.31 szerda, 23:04:17 »

AWF-21. A 200 pacis TDCI-ket nem szerelték PS-el.
Felszereltsége nem túl acélos. Legalábbis én mindenképp hiányolom az adaptív tempomatot, BLIS-t, sávelhagyás figyelmeztetőt.
Biztos, hogy el akarsz tapsolni 4 misit egy törött autóra?

Hááát ezaz, hogy nem tudom, lehet jobban járnék egy mezei sérülésmentes 140 lovassal, max kapna egy kis optimalizálást 163 paci környékére. Viszont ha nem volt komolyan sérülve (szerkezeti stabilitás, futómű, stb.), akkor igazából engem nem érdekel, hogy 170, vagy 270 mikron vastag 1-1 elemen a festék, nem lesz tőle rosszabb az autó. Bánat tudja mi lenne a jó... vagyis de, szalonból újat hozni, meg benyalni az értékvesztést  Grin

Felszereltségbe nekem oké az autó, bár az adaptív tempomatot meg a holttér figyelőt nem vetném meg, de nem is dőlök a kardomba nélkülük.
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.31 szerda, 23:09:21 írta herrkoser » Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #36384 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 00:36:55 »

Egy kis érdekesség, történet hátha segít valakinek. Egy ideje már nehezen indult az autó ( 1.8-as ), jó pár hete kezdődött. Nem a hideg okozta a gondot, mert még mindig nincsenek nagy mínuszok. Később azt figyeltem meg, hogy "melegen" nem indul el az autó, ha igen akkor igen erőltetve sokat és hosszan indítózva. Egyre többször fordult velem elő, hogy egy megállítás és újra indítás között minimum 2-3 órának el kellett telnie, hogy elinduljon az autó. Tarthatatlan volt így ez az állapot, szerencsére munkába eltudtam vele járni mivel olyankor minimum 12 órát állt... Szerelőhöz vittem, aki mondta vagy porlasztó vagy nyomásszabályzó szelep, méressem ki egy dízel szakszervizben. Találtam egy vállalkozó kedvű fiatal szerelőt aki ért a dízelekhez és kimérte nekem, hogy bizony a nyomásszabályzó szelep a rossz. Az alkatrész ki is lett cserélve azóta minden szép és jó. Smiley
( nem tudom volt e valakinek ilyen gondja már, nekem új volt és furcsa, hogy ilyen is van mármint hogy "melegen" nem indul az autó. másik érdekesség nem tudom ki mit tippel vagy tud az alkatrész áráról, de én 49.000 Ft.-ot fizettem érte. ahol én néztem interneten több helyen is ez az alkatrész 26.000 Ft.-ért is megkapható, vagy én néztem rosszul, vagy a szerelő szerzi iszonyat magas áron /unix/ )

Másik dolog ez már kérdés:
Létezik, hogy az 1.8 TDCI mondeo kombihoz első lengőkar szilenteket csak úgy tudok venni ha csere darabot mutatok be róla? Autóalkatrész boltban kívántam vásárolni és azt közölték, hogy a ford mondeo pont egy olyan típus, hogy csak cseredarab esetén tudják 100%-ra megmondani, hogy melyik alkatrész kell bele, ugyanis ezekből a szilentekből több fajta méret is létezik ugyanahhoz a típushoz. Neten próbáltam utána járni és valóban hiába szűkítem le típusra több fajta átmérőjű szilentet dob fel a listákban. Abban bíztam hogy az unix-ban majd tudják konkrétan hogy melyik lesz a jó, de sajnos nem. Korábban sikerült minden mást megvennem a típushoz gond nélkül. Most is azért próbálkozom saját magam beszerezni az alkatrészt mivel látom az árát és tudok kedvezménnyel faragni belőle, nem szeretnék irreálisan magas alkatrészekkel találkozni miután a szerelő megrendelte és beszerelte én meg csak fizetek folyton...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36385 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 09:00:09 »

Hááát ezaz, hogy nem tudom, lehet jobban járnék egy mezei sérülésmentes 140 lovassal, max kapna egy kis optimalizálást 163 paci környékére. Viszont ha nem volt komolyan sérülve (szerkezeti stabilitás, futómű, stb.), akkor igazából engem nem érdekel, hogy 170, vagy 270 mikron vastag 1-1 elemen a festék, nem lesz tőle rosszabb az autó. Bánat tudja mi lenne a jó... vagyis de, szalonból újat hozni, meg benyalni az értékvesztést  Grin

Felszereltségbe nekem oké az autó, bár az adaptív tempomatot meg a holttér figyelőt nem vetném meg, de nem is dőlök a kardomba nélkülük.

Próbálj ki ilyet is, olyat is, aztán dönts.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #36386 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 09:36:33 »

Másik dolog ez már kérdés:
Létezik, hogy az 1.8 TDCI mondeo kombihoz első lengőkar szilenteket csak úgy tudok venni ha csere darabot mutatok be róla? Autóalkatrész boltban kívántam vásárolni és azt közölték, hogy a ford mondeo pont egy olyan típus, hogy csak cseredarab esetén tudják 100%-ra megmondani, hogy melyik alkatrész kell bele, ugyanis ezekből a szilentekből több fajta méret is létezik ugyanahhoz a típushoz. Neten próbáltam utána járni és valóban hiába szűkítem le típusra több fajta átmérőjű szilentet dob fel a listákban. Abban bíztam hogy az unix-ban majd tudják konkrétan hogy melyik lesz a jó, de sajnos nem. Korábban sikerült minden mást megvennem a típushoz gond nélkül. Most is azért próbálkozom saját magam beszerezni az alkatrészt mivel látom az árát és tudok kedvezménnyel faragni belőle, nem szeretnék irreálisan magas alkatrészekkel találkozni miután a szerelő megrendelte és beszerelte én meg csak fizetek folyton...

www.nagyauto.hu alvázszám alapján azt adja ami kell bele, és van klub kedvezmény is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #36387 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 10:07:53 »

Sziasztok!

A lentebb linkelt autó véletlen feltűnt a lakhelyem közelében. Mit gondoltok róla és az áráról? Annyit tudok, hogy sérülten lett behozva, hátsó lökös és ajtó bontott, illetve első lökös és motorháztető fényezett, gumik szinte újak rajta. Belül pöpec, viszont kipróbálni még nem tudtam, mert minden értékesítőt lefoglalt valaki, én is csak sebtében tudtam pár infot szerezni. Milyen váltó ez benne, mert nem Powershiftnek tűnik?

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-s_automata_166.000_km-12440493

Köszönöm Smiley

Kérdezd már meg a kereskedőt, hogy az utóbbi időben (mondjuk 2017.03.31 után) miért csak 6 ekm-et futott az autó?  Cheesy Cheesy

Hófehérke: attól mert egy ülés piros cérnával van varrva, nem azt jelenti, hogy nem tekerték meg a törökök... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
herrkoser
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36388 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 10:59:06 »

Kérdezd már meg a kereskedőt, hogy az utóbbi időben (mondjuk 2017.03.31 után) miért csak 6 ekm-et futott az autó?  Cheesy Cheesy

Hófehérke: attól mert egy ülés piros cérnával van varrva, nem azt jelenti, hogy nem tekerték meg a törökök... Cheesy


Jó észrevétel Wink

Más: volt szerencsém ki is próbálni és megbűvölni ezt a Titanium S-t. Az tűnt fel, hogy a sima Titaniumhoz képest fele annyira se tudom felemelni a vezető oldali ülést. A sima Tit-ben konkrétan még a motorháztetőt is látom ha úgy akarom, ebbe meg mondhatni éppen csak kilátok a kormány fölött. Ez gyárilag ilyen a sportosság jegyében, vagy rossz az elektromos ülésmagasság állító?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #36389 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 11:46:59 »

Jó észrevétel Wink

Más: volt szerencsém ki is próbálni és megbűvölni ezt a Titanium S-t. Az tűnt fel, hogy a sima Titaniumhoz képest fele annyira se tudom felemelni a vezető oldali ülést. A sima Tit-ben konkrétan még a motorháztetőt is látom ha úgy akarom, ebbe meg mondhatni éppen csak kilátok a kormány fölött. Ez gyárilag ilyen a sportosság jegyében, vagy rossz az elektromos ülésmagasság állító?
Írjál a Trollnak, neki ilyen flicesflacos piroscérnás a Hófehérkéje.
Amúgy, ha már a km nem stimmel, inkább hagynám...
PS: egy vagép-es szerelő srác Nyíregyházáról vette meg blekit. Lehet tudna neked segíteni mk4 vásárlás ügyében...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36390 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 12:01:56 »

Jó észrevétel Wink

Más: volt szerencsém ki is próbálni és megbűvölni ezt a Titanium S-t. Az tűnt fel, hogy a sima Titaniumhoz képest fele annyira se tudom felemelni a vezető oldali ülést. A sima Tit-ben konkrétan még a motorháztetőt is látom ha úgy akarom, ebbe meg mondhatni éppen csak kilátok a kormány fölött. Ez gyárilag ilyen a sportosság jegyében, vagy rossz az elektromos ülésmagasság állító?

Alf te vagy az?! Cheesy Cheesy
Ha BP vagy Bonyhád elérhető közelségben van neked, akkor meg tudod nézni az enyémet, hogy mennyire lehet felemelni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36391 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 12:03:49 »

Kérdezd már meg a kereskedőt, hogy az utóbbi időben (mondjuk 2017.03.31 után) miért csak 6 ekm-et futott az autó?  Cheesy Cheesy

Hófehérke: attól mert egy ülés piros cérnával van varrva, nem azt jelenti, hogy nem tekerték meg a törökök... Cheesy


Hát, amíg a totálkárból újjáépítették, addig nem pörgették a huzatópadon  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #36392 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 12:04:21 »

Alf te vagy az?! Cheesy Cheesy
Ha BP vagy Bonyhád elérhető közelségben van neked, akkor meg tudod nézni az enyémet, hogy mennyire lehet felemelni.

 taps taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #36393 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 12:45:03 »

Sziasztok,

Tudnátok segíteni alvázszám alapján gyártási idő pontosításban?
WF0GXXGBBGCS77571

E szerint az autó 2012-es, igaz? 11. karakter C=2012
Megnéztem ETIS-ben, ott 2013.02 a gyártási dátum.

Melyik az igaz?
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36394 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 12:55:14 »

Sziasztok,

Tudnátok segíteni alvázszám alapján gyártási idő pontosításban?
WF0GXXGBBGCS77571

E szerint az autó 2012-es, igaz? 11. karakter C=2012
Megnéztem ETIS-ben, ott 2013.02 a gyártási dátum.

Melyik az igaz?


az etis az igaz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #36395 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 12:56:24 »

Sziasztok,

Tudnátok segíteni alvázszám alapján gyártási idő pontosításban?
WF0GXXGBBGCS77571

E szerint az autó 2012-es, igaz? 11. karakter C=2012
Megnéztem ETIS-ben, ott 2013.02 a gyártási dátum.

Melyik az igaz?


Naplózva

herrkoser
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36396 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 15:26:03 »

Írjál a Trollnak, neki ilyen flicesflacos piroscérnás a Hófehérkéje.
Amúgy, ha már a km nem stimmel, inkább hagynám...
PS: egy vagép-es szerelő srác Nyíregyházáról vette meg blekit. Lehet tudna neked segíteni mk4 vásárlás ügyében...

Nem erőltetem én se, csak azért nézegetem meg próbálgatom, mert annyira minimál a típusismeretem, hogy több példányt átnyálazva tűnnek fel a különbségek és okosodok. A vagépes nyíregyházi srác elérhetőségét megkaphatom priviben?

Köszönöm!
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36397 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 15:33:44 »

Jó észrevétel Wink

Más: volt szerencsém ki is próbálni és megbűvölni ezt a Titanium S-t. Az tűnt fel, hogy a sima Titaniumhoz képest fele annyira se tudom felemelni a vezető oldali ülést. A sima Tit-ben konkrétan még a motorháztetőt is látom ha úgy akarom, ebbe meg mondhatni éppen csak kilátok a kormány fölött. Ez gyárilag ilyen a sportosság jegyében, vagy rossz az elektromos ülésmagasság állító?

Nincs összefüggés, nem felszereltség, hanem ülésfüggő...

Attól függ milyen az ülésállító mehanika benne. Teljes motoros ülést nem lehet olyan tág tartományban állítani, mint csak le fel motorost. Elvesz az állíthatósági tartományból pl. a szellőztetés is a ventik miatt. Egy egyforma ülést pont annyira lehet állítani egy titaniumban és egy tit-s ben is, nincs különbség.

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36398 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 15:40:22 »

Nem erőltetem én se, csak azért nézegetem meg próbálgatom, mert annyira minimál a típusismeretem, hogy több példányt átnyálazva tűnnek fel a különbségek és okosodok. A vagépes nyíregyházi srác elérhetőségét megkaphatom priviben?

Köszönöm!

Prekoncepciók nélkül:

A Vagép 2014-ben egy ősemberbarlang volt, konkrétan nem ismerték a digitális szervízkönyvet. Egy ilyen fogyatékosság mellett, nem tartom idegennek tőlük kijelentést, mely szerint nem végeznek állapotfelmérést... Minden márkaszervíz végez ilyet.

Remélem azóta szigorodtak a FH által végzett auditok.  vigyor3 vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #36399 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 16:24:38 »

[img]https://i.imgur.com/7dRGAr8.png

Köszi a válaszokat.

Aki ért hozzá...
ilyen esetben - mivel kinti kocsiról van szó - honosításnál mit néznek? milyen gyártási évet fognak regisztrálni, mikor alvázszám szerint 2012, ETIS szerint 2013? gondolom előbbi...
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-turn-2-0-tdci-titanium-naviplus-xenon-key-altdorf-landshut/254497066.html?action=parkItem

Létezett olyan, hogy Tit-s külsővel adjanak sima Tit-t? Vagy van vmi a háttérben? Eladó szrint a kocsi nem volt törve...
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.01 csütörtök, 16:58:08 írta alf® » Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Oldalak: 1 ... 721 722 723 724 725 726 727 [728] 729 730 731 732 733 734 735 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.