Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:57:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 731 732 733 734 735 736 737 [738] 739 740 741 742 743 744 745 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11972349 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #36850 Dátum: 2018.05.08 kedd, 09:46:28 »

Ha már használtautó tanácsadás... Smiley Mivel senkit nem érdekel az én hármas mondim, kénytelen vagyok egy olyan kereskedő portékájából szemezgetni, aki valamennyiért be is számolná.
Érdekelne a véleményetek a hirdetett autókról, esetleg a régebb óta magyar rendszámosokat hátha ismerjük is...

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium-x_1_ev_garancia_friss_muszaki-12774043
Itt ígéret van a régi beszámítása a kezdő 20% fedezésére és közel van a kereskedő. Gyanús a belga eredet mellé az angol ülésszett.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium-x_tempomat_navi-12787720
Ez tetszik talán legjobban, viszont messze van és hiányoznak a Titanium-X-re jellemző extrák egy része

Esetleg egyéb tipp?


Kérd el az alvázszámot és használd az alábbi oldalakat! Fizetős, de szerintem megéri. Nekem megérte, pedig kb.25-30e Ft-ot ellőttem ezeken az oldalakon...

https://hu.vin-info.com/
https://www.autodna.hu/

Magyar rendszámos autónál pedig használd a autoszkop appot. (ebben mondjuk nem sok infó van, de a regisztrált Km-ek benne vannak vizsga esetén, igaz óccsó is. 600Ft)
Illetve van még a http://www.voltetorve.hu/ oldal. (én ezt nem használtam , mert külföldről behozott az autóm)

Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #36851 Dátum: 2018.05.08 kedd, 11:11:44 »

Ja... A héten remélem itt lesz.

CTS utan nem eros visszalepes az Ampera?  Wink
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36852 Dátum: 2018.05.08 kedd, 11:23:19 »

Ja... A héten remélem itt lesz.

Láttam ma egy Amperát tréleren Újpesten.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36853 Dátum: 2018.05.08 kedd, 12:30:41 »

Láttam ma egy Amperát tréleren Újpesten.  nyes

Na az fogyasztott 5,7-et, nem a smakszod!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Joe_Purple
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #36854 Dátum: 2018.05.08 kedd, 12:48:06 »


Ha folyamatosan karban van tartva, akkor talán nem keletkezik egyszerre ekkora javítási összeg........ Szerintem.

Szia!

Talán van igazság benne. Bár csak kopó-fogyó alkatrészek voltak. Elöl, hátul fék tárcsa csere + betét, két gömbfej, ami csak lengőkarostól cserélhető a márkaszerviz szerint, és a jobb oldali lengés csillapítóból elkezdett szivárogni az olaj, így az is cserés volt párban. Erre a helyi márkaszerviz anno 400000 Ft-os javítási ajánlatot adott. Szerintem most a mondeónál sem úsznám meg ezeket sokkal kevesebből a márkaszervizben (januárban 90000 Ft körüli összegért cseréltek elől-hátul csak betéteket). A nepper tőlem 800000 Ft-ért vitte el a 300000 Km-ert futott autót. Végig márkaszervizben szervizelt, balesetmentes kocsi volt, hosszú ingázos utakkal, 7 éves beltérrel.

Eladásnál én most év elején közel 3 hónapig hirdettem az autómat, mire elvitték. Ahogy már írták a kollégák türelmesnek kell lenni, nem árt, ha jó képeket tudsz csinálni a kocsiról, érdemes kifizetni a HD képekért a pénzt a hahu-n. Én minden hónapban újra feltettem a kocsit új évszakhoz illő képekkel. Sokan beállítják az autóvadász funkciót, és csak az újonnan felkerült hirdetésekre ugranak. (Mert hát más sem vitte el, biztos *** Smiley ). Minden hónapban 50000 Ft-tal csökkentettem az árat, így alku után a kiindulási árhoz képest buktam 150 rúgót, de még mindig kevesebbet, mint a folyamatosan hívogató, 3 magánhangzós nevű autókereskedés ajánlata volt. Smiley Nagyban függ attól a sikeresség, hogy merre laksz. Érdemes tisztábban lenni a környékbeli (vidéken mondjuk egy 50 km-es kör) autók áraival. Tedd fel facebookra konkrét leírással, nem csak a hahus linket, a megkímélt autók általában ismerősi körben el tudnak menni.

Üdv,
Joe_P
Naplózva

Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
Deav
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #36855 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:01:06 »

Sziasztok!

Még nem vagyok Mondeo tulaj, de hamarosan előfordulhat. Ez okból szeretném kérni a segítségeteket, tapasztalataitokat.

Hamarosan a cégnél ahol dolgozom cserélik a vezetői autókat és lesz köztük egy 2009 Mondeo, 4 ajtós, 2.0 benzin, 165.000 km-el. Mióta legördült a gyártósorról a cégnél tölti be szerepét vezetői autóként.
Ahogy elnéztem a piacot, elég nyomott áron tudnék hozzájutni, de szeretnék utána járni, hogy mire kell figyelni/számítani a jövőben.
Sajnos egy nap lesz az autó megtekintésére, mert a jelentkezők között, sorsolással dől el, ki veheti meg.

Ezért olyan tanácsokra lenne szükségem, hogy mit érdemes ellenőriznem rajta, mi az ami elrettentő hiba lehet.

Ennél a futásteljesítményél milyen alkatrészek csereperiódusa elvárt vagy várható a jövőben és ezek milyen összeget képviselnek.
Fordokban egyáltalán nem vagyok otthon, még a környezetemben sem volt senkinek.
Beltér egyben van, bőr ülések, kormány nincs kikopva. Külsőleg vannak rajta parkolási, városi sérülések, de képről nem tűnnek vészesnek.


Esetleg valaki alvázszám alapján le tudná nekem kérdezni a teljes felszereltségét? Mert tuti a céges leírásban nem mindent tüntetett fel az ellenőr amikor felbecsülte az autó értékét. Illetve Ghia X-nek van feltüntetve,de nem igen találtam MK4-ben ilyet.

Előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.08 kedd, 14:25:19 írta Deav » Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36856 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:10:24 »

Sziasztok!

Még nem vagyok Mondeo tulaj, de hamarosan előfordulhat. Ez okból szeretném kérni a segítségeteket, tapasztalataitokat.

Hamarosan a cégnél ahol dolgozom cserélik a vezetői autókat és lesz köztük egy 2009 Mondeo, 4 ajtós, 2.0 benzin, 165.000 km-el. Mióta legördült a gyártósorról a cégnél tölti be szerepét vezetői autóként.
Ahogy elnéztem a piacot, elég nyomott áron tudnék hozzájutni, de szeretnék utána járni, hogy mire kell figyelni/számítani a jövőben.
Sajnos egy nap lesz az autó megtekintésére, mert a jelentkezők között, sorsolással dől el, ki veheti meg.

Ezért olyan tanácsokra lenne szükségem, hogy mit érdemes ellenőriznem rajta, mi az ami elrettentő hiba lehet.

Ennél a futásteljesítményél milyen alkatrészek csereperiódusa elvárt vagy várható a jövőben és ezek milyen összeget képviselnek.
Fordokban egyáltalán nem vagyok otthon, még a környezetemben sem volt senkinek.
Beltér egyben van, bőr ülések, kormány nincs kikopva. Külsőleg vannak rajta parkolási, városi sérülések, de képről nem tűnnek vészesnek.


Esetleg valaki alvázszám alapján le tudná nekem kérdezni a teljes felszereltségét? Mert tuti a céges leírásban nem mindent tüntetett fel az ellenőr amikor felbecsülte az autó értékét. Illetve Ghai X-nek van feltüntetve,de nem igen találtam MK4-ben ilyet.

Előre is köszönöm!

Vagy regisztrálsz az Etis oldalán, vagy írj rá Alf-ra, szerintem Ő le tudja kérni neked.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #36857 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:24:25 »

[...] januárban 90000 Ft körüli összegért cseréltek elől-hátul csak betéteket [...]
wow1 What?? Oké, nekem MK3, de most hétvégén kapott elől új Bosch tárcsákat és betéteket, és szumma 23e volt. Milyen betéteket raktak be neked??
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36858 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:26:23 »

wow1 What?? Oké, nekem MK3, de most hétvégén kapott elől új Bosch tárcsákat és betéteket, és szumma 23e volt. Milyen betéteket raktak be neked??


mé, akkor kicserélteted olyanra az occó Boschokat?  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36859 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:31:00 »

Sziasztok!

Még nem vagyok Mondeo tulaj, de hamarosan előfordulhat. Ez okból szeretném kérni a segítségeteket, tapasztalataitokat.

Hamarosan a cégnél ahol dolgozom cserélik a vezetői autókat és lesz köztük egy 2009 Mondeo, 4 ajtós, 2.0 benzin, 165.000 km-el. Mióta legördült a gyártósorról a cégnél tölti be szerepét vezetői autóként.
Ahogy elnéztem a piacot, elég nyomott áron tudnék hozzájutni, de szeretnék utána járni, hogy mire kell figyelni/számítani a jövőben.
Sajnos egy nap lesz az autó megtekintésére, mert a jelentkezők között, sorsolással dől el, ki veheti meg.

Ezért olyan tanácsokra lenne szükségem, hogy mit érdemes ellenőriznem rajta, mi az ami elrettentő hiba lehet.

Ennél a futásteljesítményél milyen alkatrészek csereperiódusa elvárt vagy várható a jövőben és ezek milyen összeget képviselnek.
Fordokban egyáltalán nem vagyok otthon, még a környezetemben sem volt senkinek.
Beltér egyben van, bőr ülések, kormány nincs kikopva. Külsőleg vannak rajta parkolási, városi sérülések, de képről nem tűnnek vészesnek.


Esetleg valaki alvázszám alapján le tudná nekem kérdezni a teljes felszereltségét? Mert tuti a céges leírásban nem mindent tüntetett fel az ellenőr amikor felbecsülte az autó értékét. Illetve Ghia X-nek van feltüntetve,de nem igen találtam MK4-ben ilyet.

Előre is köszönöm!
jöhet az alvázszám.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Deav
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #36860 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:32:58 »

jöhet az alvázszám.

WF0DXXGBBD9M62219
Előre is köszi!  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36861 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:34:28 »

WF0DXXGBBD9M62219
Előre is köszi!  worship
de gyors voltál.estére otthonról küldök privátüzit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Deav
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #36862 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:37:36 »

de gyors voltál.estére otthonról küldök privátüzit.

Tökéletes lesz, köszi!
Gyors mert méregetem a kocsit, meg nézelődök a neten utána.  smile

Mennyire megbízhatóak ezek a típusok?
Ahogy nézegetem ezzel a motorral és km állással nem sok probléma várható még. (A megfelelő karbantartás és használat mellett.)
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #36863 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:41:32 »

mé, akkor kicserélteted olyanra az occó Boschokat?  eplus2
Nyilván  vigyor3

De 2 szett betétért a 90e nekem kicsit combosnak tűnik. Persze lehet csak nekem  Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36864 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:42:21 »

Tökéletes lesz, köszi!
Gyors mert méregetem a kocsit, meg nézelődök a neten utána.  smile

Mennyire megbízhatóak ezek a típusok?
Ahogy nézegetem ezzel a motorral és km állással nem sok probléma várható még. (A megfelelő karbantartás és használat mellett.)

Ha Tibcsit kérdezed, akkor ez a 2.0 benzines motor a világ legmegbízhatóbb, keveset fogyasztó, nagyon erős motorja.

 vigyor3

Ha a valóságot nézzük, akkor egy 15-20 éves konstrukció, nem egy vadállat és még sokat is fogyaszt, ha kicsit is hergeled.

S-maxokban, picit több kilométerrel, nem kell benne olajat cserélni, mert 1000 km-enként 2-3 literrel is megeszik belőle.  hehe

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36865 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:51:13 »

Nyilván  vigyor3

De 2 szett betétért a 90e nekem kicsit combosnak tűnik. Persze lehet csak nekem  Wink

Szakszervízben nem a motocraftos fhos simán összejön ennyiért, viszont első tárcsa és betét utánhányottan is legalább 40e ft... 
MK3-ban 23 ezerért szinte ingyen, de valószínű azért, mert Wartburg tárcsa is jó bele...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36866 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:56:54 »

Szakszervízben nem a motocraftos fhos simán összejön ennyiért, viszont első tárcsa és betét utánhányottan is legalább 40e ft...  
MK3-ban 23 ezerért szinte ingyen, de valószínű azért, mert Wartburg tárcsa is jó bele...  hehe

De akkor már Domié is csak három hengeres...  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #36867 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:08:51 »

Szakszervízben nem a motocraftos fhos simán összejön ennyiért, viszont első tárcsa és betét utánhányottan is legalább 40e ft... 
MK3-ban 23 ezerért szinte ingyen, de valószínű azért, mert Wartburg tárcsa is jó bele...  hehe
Bosch tárcsa + betét, klubbos Bárdi kedvezménnyel.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36868 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:09:11 »

Ha Tibcsit kérdezed, akkor ez a 2.0 benzines motor a világ legmegbízhatóbb, keveset fogyasztó, nagyon erős motorja.

 vigyor3

Ha a valóságot nézzük, akkor egy 15-20 éves konstrukció, nem egy vadállat és még sokat is fogyaszt, ha kicsit is hergeled.

S-maxokban, picit több kilométerrel, nem kell benne olajat cserélni, mert 1000 km-enként 2-3 literrel is megeszik belőle.  hehe



Ezt így nem állítom, de Mondeo viszonylatban és a benzinmotorok között nem rossz.
Ja és természetesen csak az enyémre igaz, mert azt ismerem! Cool
A többi állapotát kizárt dolog, mert nem tudom!  hehe

A többi mondatod is vicc kategória......  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #36869 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:12:51 »

Illetve Ghia X-nek van feltüntetve,de nem igen találtam MK4-ben ilyet.

Előre is köszönöm!
Ghia Executive lesz
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Deav
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #36870 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:40:43 »

Ezt így nem állítom, de Mondeo viszonylatban és a benzinmotorok között nem rossz.
Ja és természetesen csak az enyémre igaz, mert azt ismerem! Cool
A többi állapotát kizárt dolog, mert nem tudom!  hehe

A többi mondatod is vicc kategória......  wave

Engem pont a Mondeo és a benzin motor viszonylata érdekelne leginkább.  vigyor3

Ezek szerint Neked is ez a típus van?

Haverom 2010 S40-es Volvo-jában 160 ezer km-el semmi olajat nem eszik és nem is volt még sok gondja vele. Tudtommal abban is ez a 2.0 Ford motor ketyeg?!
Naplózva
Deav
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #36871 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:52:02 »

Ha Tibcsit kérdezed, akkor ez a 2.0 benzines motor a világ legmegbízhatóbb, keveset fogyasztó, nagyon erős motorja.

 vigyor3

Ha a valóságot nézzük, akkor egy 15-20 éves konstrukció, nem egy vadállat és még sokat is fogyaszt, ha kicsit is hergeled.

S-maxokban, picit több kilométerrel, nem kell benne olajat cserélni, mert 1000 km-enként 2-3 literrel is megeszik belőle.  hehe



Fogyasztás és nyomaték szempontjából nem összemérhető egy diesel és egy benzin.
Pont az érdekelne, hogy a benzines Mondeo-k közt milyen.  Wink
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #36872 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:01:39 »

Bosch tárcsa + betét, klubbos Bárdi kedvezménnyel.
Ámátör, nem megmondtam, hogy bremboszett!!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36873 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:04:54 »

Srácok, mennyi egy turbócsere egy 2007-es 2.0 diesel MK4-en? Új turbóval.

Hozzávetőleg...

Köszi!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36874 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:17:14 »

Srácok, mennyi egy turbócsere egy 2007-es 2.0 diesel MK4-en? Új turbóval.

Hozzávetőleg...

Köszi!

300e
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36875 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:21:29 »

300e

Akkor mondom a hátteret: Sokat futott használt mondeó az egyik márkakereskedőtől, meglehetősem olcsón. Felmérésen minden rendben, elhozom, 10km múlva hibalámpa. Viszem vissza időpontra pár nap múlva, idézem: "Valami szétb@szta a kábel korbácsot, ami szétb@szta a vezérlő elektronikát, azt meg csak teljes turbóval cserélik" De szánják bánják, legyen az a deal, hogy én fiezetem a munkadíjat (60ezer) ők meg bevállalják az alakatrészt.

Amúgy gari nincs a kocsira, így el is küldhettek volna, és a futás alapján (385.000) úgyis tartalékoltam nagyobb lóvét az ilyenekre.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36876 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:26:16 »

Akkor mondom a hátteret: Sokat futott használt mondeó az egyik márkakereskedőtől, meglehetősem olcsón. Felmérésen minden rendben, elhozom, 10km múlva hibalámpa. Viszem vissza időpontra pár nap múlva, idézem: "Valami szétb@szta a kábel korbácsot, ami szétb@szta a vezérlő elektronikát, azt meg csak teljes turbóval cserélik" De szánják bánják, legyen az a deal, hogy én fiezetem a munkadíjat (60ezer) ők meg bevállalják az alakatrészt.

Amúgy gari nincs a kocsira, így el is küldhettek volna, és a futás alapján (385.000) úgyis tartalékoltam nagyobb lóvét az ilyenekre.


Nyilván beleraknak egy bontott turbót...
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/turbofeltolto/turbofeltolto_focus/c-max_2003-2008_mondeo_2007-_2_0tdci_31799
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36877 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:28:16 »


Naív vagyok ha azt gondolom hogy a petrányi nem csinál ilyet?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36878 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:35:26 »

Naív vagyok ha azt gondolom hogy a petrányi nem csinál ilyet?

Az.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36879 Dátum: 2018.05.08 kedd, 18:20:34 »

Naív vagyok ha azt gondolom hogy a petrányi nem csinál ilyet?

Melyik telephely? Illetve ha ők adták el, akkor van jótállás
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36880 Dátum: 2018.05.08 kedd, 18:42:30 »

Engem pont a Mondeo és a benzin motor viszonylata érdekelne leginkább.  vigyor3

Ezek szerint Neked is ez a típus van?

Haverom 2010 S40-es Volvo-jában 160 ezer km-el semmi olajat nem eszik és nem is volt még sok gondja vele. Tudtommal abban is ez a 2.0 Ford motor ketyeg?!


Nekem MK3-ban van. (250e km, no problem)
Az MK4-ben lévő 2.0 Duratec pár dologban eltér.
Városi használatra a nagy tömeg sokszori megmozdítása üzemanyag fogyasztás növekedést eredményezhet.....ahogy minden autómárkánál, motorfajtánál.
MK4-ben alig volt már benzin motor, ezt a szériát eldízelesítették.....

Nem igazán városi autó az MK4 Mondeo sem..... wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Joe_Purple
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #36881 Dátum: 2018.05.08 kedd, 22:40:35 »

Nyilván  vigyor3

De 2 szett betétért a 90e nekem kicsit combosnak tűnik. Persze lehet csak nekem  Wink

Sajnos az ilyen lúzereknek, mint én, ennyiért adják a márka szervízben  rinya:
Előbányásztam a számlát.
Első fékbetét br. 29590 Ft
Hátsó betét br. 21662 Ft
Tisztító spray br. 1080 Ft
Első betét cseréje munkadíj br. 15758 Ft
Hátsó betét cseréje munkadíj br. 17728 Ft
Összesen: br. 85818 Ft

Minden olcsóbb megoldás érdekel.  worship
Bár tudom, hogy akinek majma van, annak legyen pénze banánra is.

Üdv,
Joe_P

Naplózva

Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #36882 Dátum: 2018.05.09 szerda, 00:50:15 »

CTS utan nem eros visszalepes az Ampera?  Wink

"Autó, de nem Mondeo"ban válaszolok
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #36883 Dátum: 2018.05.09 szerda, 00:52:08 »

Láttam ma egy Amperát tréleren Újpesten.  nyes

Ennyire zöld, látod...  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36884 Dátum: 2018.05.09 szerda, 08:31:48 »

Sajnos az ilyen lúzereknek, mint én, ennyiért adják a márka szervízben  rinya:
Előbányásztam a számlát.
Első fékbetét br. 29590 Ft
Hátsó betét br. 21662 Ft
Tisztító spray br. 1080 Ft
Első betét cseréje munkadíj br. 15758 Ft
Hátsó betét cseréje munkadíj br. 17728 Ft
Összesen: br. 85818 Ft

Minden olcsóbb megoldás érdekel.  worship
Bár tudom, hogy akinek majma van, annak legyen pénze banánra is.

Üdv,
Joe_P



Ha FoMoCo betétek, akkor nem nagyon elrugaszkodott ár, de persze lehet azt találni olcsóbban is.
A munkadíjat én erőst sokallom. Egy gyakorlott szerelőnek van vagy fél óra a csere tengelyenként.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Deav
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #36885 Dátum: 2018.05.09 szerda, 09:28:18 »


Nekem MK3-ban van. (250e km, no problem)
Az MK4-ben lévő 2.0 Duratec pár dologban eltér.
Városi használatra a nagy tömeg sokszori megmozdítása üzemanyag fogyasztás növekedést eredményezhet.....ahogy minden autómárkánál, motorfajtánál.
MK4-ben alig volt már benzin motor, ezt a szériát eldízelesítették.....

Nem igazán városi autó az MK4 Mondeo sem..... wave

Vidékiként kb fele-felét megyek, nem csak város.
Mi lenne az a fogyasztás növekedés? Lábfüggő, de kb mennyivel ketyeg el átlagban? 8-10 között, vagy feljebb is?
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36886 Dátum: 2018.05.09 szerda, 09:42:55 »

Ha FoMoCo betétek, akkor nem nagyon elrugaszkodott ár, de persze lehet azt találni olcsóbban is.
A munkadíjat én erőst sokallom. Egy gyakorlott szerelőnek van vagy fél óra a csere tengelyenként.

1.

Tök mindegy, ha Ford Sándor okleveles Fordszerelő 3 perc alatt kicseréli, vagy Ford Sámson okleveles csíra 7 év alatt, a márkaszervízekben ki vannak írva a munkafolyamatokra a normák, melyeket számláznak. Olajcsere, fékek cseréje, szűrők cseréje, izzítógyertyák cseréje...stb. ezek normaidős tevékenységek...  wave wave

2.

Off autóról írt, ne keress összefüggéseket!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.09 szerda, 12:19:51 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Deav
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #36887 Dátum: 2018.05.09 szerda, 10:40:34 »

Sziasztok!

Még nem vagyok Mondeo tulaj, de hamarosan előfordulhat. Ez okból szeretném kérni a segítségeteket, tapasztalataitokat.

Hamarosan a cégnél ahol dolgozom cserélik a vezetői autókat és lesz köztük egy 2009 Mondeo, 4 ajtós, 2.0 benzin, 165.000 km-el. Mióta legördült a gyártósorról a cégnél tölti be szerepét vezetői autóként.
Ahogy elnéztem a piacot, elég nyomott áron tudnék hozzájutni, de szeretnék utána járni, hogy mire kell figyelni/számítani a jövőben.
Sajnos egy nap lesz az autó megtekintésére, mert a jelentkezők között, sorsolással dől el, ki veheti meg.

Ezért olyan tanácsokra lenne szükségem, hogy mit érdemes ellenőriznem rajta, mi az ami elrettentő hiba lehet.

Ennél a futásteljesítményél milyen alkatrészek csereperiódusa elvárt vagy várható a jövőben és ezek milyen összeget képviselnek.
Fordokban egyáltalán nem vagyok otthon, még a környezetemben sem volt senkinek.
Beltér egyben van, bőr ülések, kormány nincs kikopva. Külsőleg vannak rajta parkolási, városi sérülések, de képről nem tűnnek vészesnek.


Esetleg valaki alvázszám alapján le tudná nekem kérdezni a teljes felszereltségét? Mert tuti a céges leírásban nem mindent tüntetett fel az ellenőr amikor felbecsülte az autó értékét. Illetve Ghia X-nek van feltüntetve,de nem igen találtam MK4-ben ilyet.

Előre is köszönöm!

A Mondeo-hoz milyen interface-el lehet csatlakozni? Van hozzá "free" program?
Jelenleg egy Vgate iCar 2-es interface-el rendelkezem. Ezt szeretheti?

http://www.vgate.com.cn/en/iCar%202%20bluetooth-240.html

Nem lenne rossz a megtekintés alkalmával belenézni, van e valami letárolt hiba.  smile


Van esetleg olyan "gyűjtemény", ahol össze van szedve, hogy minek mi a csere periódusa? (vezérlés, gyertyák...)
Vagy a kézikönyvben ezek benne vannak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36888 Dátum: 2018.05.09 szerda, 11:14:12 »

A Mondeo-hoz milyen interface-el lehet csatlakozni? Van hozzá "free" program?
Jelenleg egy Vgate iCar 2-es interface-el rendelkezem. Ezt szeretheti?

http://www.vgate.com.cn/en/iCar%202%20bluetooth-240.html

Nem lenne rossz a megtekintés alkalmával belenézni, van e valami letárolt hiba.  smile


Van esetleg olyan "gyűjtemény", ahol össze van szedve, hogy minek mi a csere periódusa? (vezérlés, gyertyák...)
Vagy a kézikönyvben ezek benne vannak?
van.elm327+forscan.
etis tud szervíztevet generálni az alvázszámod alapján.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Deav
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #36889 Dátum: 2018.05.09 szerda, 11:29:17 »

van.elm327+forscan.
etis tud szervíztevet generálni az alvázszámod alapján.

Király. Akkor a kiolvasás meg lesz.

Nagy kérés lenne, ha majd lekéred a tegnap megküldött alvázszámra a felszereltséget, akkor egy egy ilyen tervet is tudnál hozzá csatolni?  Roll Eyes
Naplózva
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36890 Dátum: 2018.05.09 szerda, 13:05:22 »

Melyik telephely? Illetve ha ők adták el, akkor van jótállás

Az üllői úti petrányi. A jótállás nem tudom hogy milyen esetet fed le.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36891 Dátum: 2018.05.09 szerda, 13:06:12 »

Király. Akkor a kiolvasás meg lesz.

Nagy kérés lenne, ha majd lekéred a tegnap megküldött alvázszámra a felszereltséget, akkor egy egy ilyen tervet is tudnál hozzá csatolni?  Roll Eyes
igen.bocs tegnap nem maradt időm rá.meg el is felejtettem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Deav
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #36892 Dátum: 2018.05.09 szerda, 14:12:21 »

igen.bocs tegnap nem maradt időm rá.meg el is felejtettem.

Nincs gond. Jövőhéttől kezdődik a jelentkezés a kocsira. Elvileg akkor is lesz megtekinthető majd 1 napon.

Átdobjam privátban a számot és az jelzi, hogy kaptál valamit ha belépsz?
Naplózva
Deav
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #36893 Dátum: 2018.05.09 szerda, 14:41:18 »

Nincs gond. Jövőhéttől kezdődik a jelentkezés a kocsira. Elvileg akkor is lesz megtekinthető majd 1 napon.

Átdobjam privátban a számot és az jelzi, hogy kaptál valamit ha belépsz?

Átdobtam privátban.
Előre is köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36894 Dátum: 2018.05.09 szerda, 16:58:19 »

Átdobtam privátban.
Előre is köszi!


Mondeo 2007-2014, 2.0L Duratec-HE PFI (145PS), Panther Black (metál)
Alvázszám (VIN):
WF0DXXGBBD9M62219
Típusjóváhagyási-szám (TAN):
E13*2001/116*0249

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
19.03.2009
Gépkocsi típus:
Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás:
4 ajtós limuzin
Változat:
56 sorozat
Motor:
2.0L Duratec-HE PFI (145PS)
Váltó:
5 fok kézi MTX75
Hajtás:
LHD FWD
Emisszió:
Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:
Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:
(+)"HU"
Fényezés:
Panther Black (metál)
Belső anyag:
Napoli / Ebony

Kisebb jellemzők
 Hátsó sárfogók nélkül
 Teherrögzítő eszköz nélkül
 Belső Csomag nélkül
 Első sárfogók nélkül
 Hegymeneti elind. segítség nélkül
 Szabványos csomagtérfedéllel
 Genkben készült
 Biztonsági Zár Cs. nélkül
 Speciális felsz. csomag nélkül
 Flotta opciók nélkül
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 Elect.stab.szabályozással
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 Teljes-zárással
 Elektronikus hátsó ablakokkal
 Hagyományos színezett üveggel
 Infravörös reflexív szélvédő
 fűtött szélvédővel
 Konzolba épített hamutartóval
 Hőm.szab. kesztyűtartó nélkül
 Egyszínű műszerfallal
 Textil lábszonyegek elöl
 Textil lábszonyeg hátul
 Napellenzők nélkül
 5 szintű ajtókárpittal
 Csomagtérháló készlet nélkül
 Rakományrögzĺtő háló nélkül
 Less Rear Screen Sun Blinds
 Belső elválasztás nélkül
 Krómozott
 Tetőcsomagtartó nélkül
 Spoiler nélkül
 elektromos működtet.visszap.tükör
 Elektr/fűt/mem/behajt tükrök
 Különleges üléshuzat nélkül
 Különleg első üléshuz nélk
 Különleg hátsó üléshuz nélk
 Hátsó közép könyöklő tárolóval
 Utas kézi deréktámasszal
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 Integrált gyermekülés nélkül
 Memóriás elektr vezetőülés
 Utasülés 4 irányú kézi állĺtóval
 Hátsó ülés kartámasz csomag nélkül
 Vonóhorog nélkül
 Krómozott külső ajtófogantyúval
 Bor sebességváltó gomb
 Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
 Kulcsnélküli rendszer
 Kulcsnélküli indítással
 Automata szélvédőtörlővel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró mosóval
 napfénytető nélkül
 Bal oldali függönylégzsák
 Jobb old függönylégzsák
 Vezetőoldali térdlégzsák
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utas Légzsák Kiiktató Nélkül
 Pótkerék – mini acél
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 17 X 7.5 kf felni
 Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
 Dĺsztárcsák nélkül
 Nem záródó csap anyák
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály-J
 Hátsó rugó terhelésosztály F
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Alsó véd?lemezek nélkül
 széria elso ülés
 Hátsó szell.vel/B-oszlop
 Levegőminőség érzékelő nélkül
 70 literes tartállyal
 Gázüzem előkészítés csomag nélkül
 Alap pedál kialakítás
 Lágy fogású kormánykerék
 Sebesség szabályozással
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Üzenetközp kmbnlt műszerrel I/P
 Navigációs adatok - Nyugat-Európa
 Külso riasztóval
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 60 Ah akkumulátor
 Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
 BT/VC tel interface + USC csat
 Háromsávos antennával
 ICE-Nav magas CD+AM/FM Rádió
 8 felsőosztályú radio hangszóró
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Hangvezérléses modul - brit
 Kamera nélkül
 Kisüléses fényszóróval
 Nappal mükőd. lámpák nélkül
 Első ködlámpákkal
 Lábtérvilágítással
 Belső térképvilágítással
 2. sor olvasolámpával
 Aut. fényszóró mag.állítással
 Automata fényszóró be/ki-vel

<a href="http://members.upc.hu/simontamas0229/checksheet-1525877727364.pdf" target="_blank">http://members.upc.hu/simontamas0229/checksheet-1525877727364.pdf</a>
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #36895 Dátum: 2018.05.09 szerda, 21:29:08 »

Nem tetőlkorlátos autóra utólag lehet fölrakni tetőkkorlátot?
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #36896 Dátum: 2018.05.09 szerda, 21:54:24 »

Nem tetőlkorlátos autóra utólag lehet fölrakni tetőkkorlátot?
1. Egyesek szerint igen, szerintem nem. De akik szerint igen, azok is csak olvastak róla!  Cheesy Cheesy
2. Lehet kapni tetőcsomagtartót tetősín/korlát nélküli kombira is.
3. B4K kapcsán 2012 évvége körül kb. 2-3 hónapot írogattunk erről a témáról.  
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #36897 Dátum: 2018.05.09 szerda, 22:10:45 »

1. Egyesek szerint igen, szerintem nem. De akik szerint igen, azok is csak olvastak róla!  Cheesy Cheesy
2. Lehet kapni tetőcsomagtartót tetősín/korlát nélküli kombira is.
3. B4K kapcsán 2012 évvége körül kb. 2-3 hónapot írogattunk erről a témáról.  
Köszönöm a választ, tetőkorlátosat keresek inkább Smiley
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #36898 Dátum: 2018.05.09 szerda, 22:17:22 »

Köszönöm a választ, tetőkorlátosat keresek inkább Smiley
Én is így voltam, azután rájöttem, hogy nekem annyira nem fontos.  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #36899 Dátum: 2018.05.10 csütörtök, 08:56:54 »

Sziasztok!

2013-as Galaxy-m rádió kódját nem tudom. (nagy navis, asszem Blaupunkt...) A Ford Hoványnál azt mondták, hogy nem lehet kiolvasni belőle, próbálták(most működik, de egy akksi levételnél kelleni fog). Csak úgy tudnák lekérni, hogy kiszerelik az "rádiót", de ahhoz le kell bontani a középkonzolt is.
Tényleg csak így lehet megoldani??


köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Oldalak: 1 ... 731 732 733 734 735 736 737 [738] 739 740 741 742 743 744 745 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.