Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:16:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 779 780 781 782 783 784 785 [786] 787 788 789 790 791 792 793 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12017820 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #39250 Dátum: 2020.07.03 péntek, 14:44:35 »

Az autón nincs matrica?
Milyen klímás az, aki nem tudja?

520g  +/- 10g

Matricát nem találtam.

Azért kellett az adat, mert beletöltött 700 gr-ot, és valami szétment. Feltételezem, hogy a túltöltést nem bírta az egyik alkotórész. Megyek reklamálni.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #39251 Dátum: 2020.07.03 péntek, 14:57:07 »

Matricát nem találtam.

Azért kellett az adat, mert beletöltött 700 gr-ot, és valami szétment. Feltételezem, hogy a túltöltést nem bírta az egyik alkotórész. Megyek reklamálni.
Nekem egyszer összekeverték a dupla klímás s-max-szal, abba úgy emlékszem 840g kell. Érezhető rántása volt a klímakuplungnak, volt hogy megcsúszott a szíj tőle. Egy horvátországi nyaralást kibírt, utána megcsináltattam normálisan, szerencsére megúszta minden.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39252 Dátum: 2020.07.03 péntek, 15:26:58 »

Matricát nem találtam.

Azért kellett az adat, mert beletöltött 700 gr-ot, és valami szétment. Feltételezem, hogy a túltöltést nem bírta az egyik alkotórész. Megyek reklamálni.

A biztonsági szelep lefúj és/vagy a nagy nyomás lekapcsolja a kompresszort.
Biztos, hogy a túltöltés miatt ment szét? A 700 még nem okozhatna problémát.
Na meg miért 700-at rakott bele? Nem tudja mennyi kell? Milyen klímás az ilyen? Mé' mentél oda....?

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #39253 Dátum: 2020.07.03 péntek, 15:47:45 »

A biztonsági szelep lefúj és/vagy a nagy nyomás lekapcsolja a kompresszort.
Biztos, hogy a túltöltés miatt ment szét? A 700 még nem okozhatna problémát.
Na meg miért 700-at rakott bele? Nem tudja mennyi kell? Milyen klímás az ilyen? Mé' mentél oda....?



Őt javasolták. Nem tudom, hogy amiatt ment szét, vagy nem. Ha megnézi, kiderül. El nézhetett egy sort a táblázatban, mert az MKIII- ba annyi kell. Vagy nem?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #39254 Dátum: 2020.07.03 péntek, 15:55:10 »

Őt javasolták. Nem tudom, hogy amiatt ment szét, vagy nem. Ha megnézi, kiderül. El nézhetett egy sort a táblázatban, mert az MKIII- ba annyi kell. Vagy nem?

825g ha jól emlékszem...  Wink
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39255 Dátum: 2020.07.03 péntek, 16:03:45 »

Őt javasolták. Nem tudom, hogy amiatt ment szét, vagy nem. Ha megnézi, kiderül. El nézhetett egy sort a táblázatban, mert az MKIII- ba annyi kell. Vagy nem?

Elnézett egy sort?
Nem így vannak sorban. Ha sort néz el, legfeljebb másik motorhoz tartozó mennyiség lehet.
Nem másik modellhez. MK3-ba sincs 700-as.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39256 Dátum: 2020.07.03 péntek, 16:04:32 »

825g ha jól emlékszem...  Wink

Nem jól...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #39257 Dátum: 2020.07.03 péntek, 16:13:01 »

Elnézett egy sort?
Nem így vannak sorban. Ha sort néz el, legfeljebb másik motorhoz tartozó mennyiség lehet.
Nem másik modellhez. MK3-ba sincs 700-as.



Ebben a táblázatban van.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #39258 Dátum: 2020.07.03 péntek, 16:35:25 »


Biztos, hogy a túltöltés miatt ment szét?

Nem tudom. Nem volt megfelelő a hatásfoka, ezért kerestem fel. Lefejtett 220-at, majd feltöltötte 700-al. Ezután működött egy pár napig, utána egyáltalán nem ment. A klímahűtő kompresszor felőli oldalánál zöldes folyadék látható.

Ez a történet.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39259 Dátum: 2020.07.03 péntek, 17:37:37 »


Ebben a táblázatban van.


Jó szhar táblázat.....  
Egyáltalán nem jó adatok vannak benne és nem csak a feltöltési mennyiségeknél! levele
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.03 péntek, 17:39:42 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #39260 Dátum: 2020.07.03 péntek, 17:53:40 »


Jó szhar táblázat.....  
Egyáltalán nem jó adatok vannak benne és nem csak a feltöltési mennyiségeknél! levele

Lehet, de mezei felhasználó nem nagyon talál mást.  rinya
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39261 Dátum: 2020.07.03 péntek, 18:08:44 »

Lehet, de mezei felhasználó nem nagyon talál mást.  rinya


Most nem a klímásnál jártál?
Ő mitől mezei? Neki kell tudnia vagy ne praktizáljon.
Ha szervizgépe van, abban is szokott lenni adatbázis. Elég jók.
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.03 péntek, 18:26:24 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #39262 Dátum: 2020.07.03 péntek, 18:17:45 »


Most nem a klímásnál jártál?
Ő mitől mezei? Neki kell tudnia vagy ne praktizáljon.
Ha a szervizgépe van, abban is szokott lenni adatbázis. Elég jók.

Ez igaz.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #39263 Dátum: 2020.07.12 vasárnap, 21:31:18 »

Sziasztok!

Éppen nyaralunk és bezárt autónál pirosan villog az i felirat a múszerfalon. Indításnál pedig dobja a key battery low feliratot és menet közben sárgán világít az i.

Ilyenkor térdre imához, h még hazaérjünk vele?

Kösz a választ előre is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39264 Dátum: 2020.07.12 vasárnap, 21:50:08 »

Sziasztok!

Éppen nyaralunk és bezárt autónál pirosan villog az i felirat a múszerfalon. Indításnál pedig dobja a key battery low feliratot és menet közben sárgán világít az i.

Ilyenkor térdre imához, h még hazaérjünk vele?

Kösz a választ előre is.

Ha elindult, megállni nem fog.
Tedd a kulcsot a vészhelyzeti nyílásba. Ott biztosan elindul.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #39265 Dátum: 2020.07.12 vasárnap, 21:53:18 »

Ha elindult, megállni nem fog.
Tedd a kulcsot a vészhelyzeti nyílásba. Ott biztosan elindul.

Köszi, de kettő probléma van ezzel.

1. Még kb 1 hétig ezzel a kulccsal kéne nyitni-zárni indítani a paripát.
2. Ciki, de mi az a vészhelyzeti nyílás?
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39266 Dátum: 2020.07.12 vasárnap, 21:55:09 »

Köszi, de kettő probléma van ezzel.

1. Még kb 1 hétig ezzel a kulccsal kéne nyitni-zárni indítani a paripát.
2. Ciki, de mi az a vészhelyzeti nyílás?

Miértnem veszel bele 2032es elemet?
Külföldön is kapható, nem bonyolult a csere, nem kell tanítani utána
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #39267 Dátum: 2020.07.12 vasárnap, 22:01:45 »

Miértnem veszel bele 2032es elemet?
Külföldön is kapható, nem bonyolult a csere, nem kell tanítani utána

Nézem a youtube-ot, elvileg még akár mehet is a csere.
Alapvetően a programozástól parázok, mert ha szétszedtem, akkor már egyirányú az utca. De ha tuti nem kell....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39268 Dátum: 2020.07.12 vasárnap, 22:09:28 »

Nézem a youtube-ot, elvileg még akár mehet is a csere.
Alapvetően a programozástól parázok, mert ha szétszedtem, akkor már egyirányú az utca. De ha tuti nem kell....


Milyen programozástól parázol? Az új elemet nem kell programozni.

A 2 "probléma".

- Külföldre nem illik 1 kulcsot vinni. (Én mindig viszem mindkettőt és külön helyeken vannak.)
- A vészhelyzeti kulcsnyílás ott van, ahol a normál aktív kulcs gyújtáskapcsolója.

A lemerült kulcs -kulcsszárával is nyitható az autó és működik az autó a vészhelyzetiben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #39269 Dátum: 2020.07.12 vasárnap, 22:19:50 »

Milyen programozástól parázol? Az új elemet nem kell programozni.

A 2 "probléma".

- Külföldre nem illik 1 kulcsot vinni. (Én mindig viszem mindkettőt és külön helyeken vannak.)
- A vészhelyzeti kulcsnyílás ott van, ahol a normál aktív kulcs gyújtáskapcsolója.

A lemerült kulcs -kulcsszárával is nyitható az autó és működik az autó a vészhelyzetiben.

1. Kösz, ez most sokat segít a hangulatomnak.
2. Mióta feltörték, le van dugózva a lyuk.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39270 Dátum: 2020.07.12 vasárnap, 22:52:16 »

1. Kösz, ez most sokat segít a hangulatomnak.
2. Mióta feltörték, le van dugózva a lyuk.
Csak simán cseréld ki az elemet.

Én is kettő kulccsal szoktam nyaralni menni...
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vtamas010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #39271 Dátum: 2020.07.13 hétfő, 06:42:59 »

Sziasztok. Mk4 2007, Blaupunkt navihoz tud valaki frissítést?
Köszönöm.
Naplózva
FMondeo2012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #39272 Dátum: 2020.07.13 hétfő, 08:09:41 »

Sziasztok

Véletlenül nincs valakinek eladó convers+ ami 1,6 benzin ecoboost 2012 modelba passzolna?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #39273 Dátum: 2020.07.13 hétfő, 15:07:49 »

Nézem a youtube-ot, elvileg még akár mehet is a csere.
Alapvetően a programozástól parázok, mert ha szétszedtem, akkor már egyirányú az utca. De ha tuti nem kell....


Nem kellett programozni, működik. Köszi mindenkinek.  nyes

Szerk.: De a piros i továbbra is villog, ha becsukom és beriasztom az autót. Messages-ben semmi üzenet, menet közben minden happy.  wow3
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.13 hétfő, 19:15:05 írta Candle » Naplózva
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #39274 Dátum: 2020.07.13 hétfő, 19:17:53 »

Sziasztok. Mk4 2007, Blaupunkt navihoz tud valaki frissítést?
Köszönöm.

Szia tudok 16 pénz környékén.
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #39275 Dátum: 2020.07.13 hétfő, 21:55:13 »

Ford Mondeo 1.8 TDCI-ről írok most.
Minap gondolkodtam, hogy sosem hallom a hűtő ventilátort. Úgy gondolom azért voltak melegek, mentem vele pályán klíma balaton stb. Régen ha lejöttem a pályáról és városban mentem vele 2-3 km-t már bekapcsolt vagyis hallottam hogy megy a ventilátor, olyankor még vártam is vele mielőtt leállítottam, hogy hűljön vissza minden. Ez még a régi szép időkben volt 6 éve. Azóta egy egy kisebb törést átélt az autó bár a ventilátor nem sérült meg a hűtő sem elméletileg. A klíma hűtő volt cserélve még a törés előtt.
Lényeg, hogy a tavaszi olaj és szűrők cseréjekor vettem észre amikor épp kívülről néztem az autó elejét, hogy valahol szabadon lóg valami. A szerelő ezzel nem foglalkozott csak annyit mondott, hogy ha látom a számokat és az írást benne akkor utána tudok nézni mi az. Amit kiolvastam az PA6-GF 6PT004 741 04. 93 BB 10K 936 AA, ez egy hőmérséklet érzékelő. Azt nem tudom, hogy hol lenne a helye mert ez olyan szabadon lóg csak a lökhárító hűtőmaszk mögött. Azt sem tudom mi a funkciója, külső hőmérő amit én bent látok a műszerfalon vagy hőmérsékletszenzor ami pont a ventilátor működéséhez kellene ?
Mindezek ellenére, hogy én nem veszem észre nem hallom nyaranta az autó hűtő ventilátorát működni, semmilyen rendellenességet és túlmelegedést nem vettem észre, a műszerfal vízhőfok mérője mindig jó értéket jelez.
Létezik, hogy az autó nem érezte még azt a nagy meleget, hogy bekapcsoljon a ventilátor ? Illetve ez a hőmérséklet érzékelő így hogy lóg a semmiben ellátja a funkcióját van köze valamihez ?
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39276 Dátum: 2020.07.13 hétfő, 22:28:13 »

Ford Mondeo 1.8 TDCI-ről írok most.
Minap gondolkodtam, hogy sosem hallom a hűtő ventilátort. Úgy gondolom azért voltak melegek, mentem vele pályán klíma balaton stb. Régen ha lejöttem a pályáról és városban mentem vele 2-3 km-t már bekapcsolt vagyis hallottam hogy megy a ventilátor, olyankor még vártam is vele mielőtt leállítottam, hogy hűljön vissza minden. Ez még a régi szép időkben volt 6 éve. Azóta egy egy kisebb törést átélt az autó bár a ventilátor nem sérült meg a hűtő sem elméletileg. A klíma hűtő volt cserélve még a törés előtt.
Lényeg, hogy a tavaszi olaj és szűrők cseréjekor vettem észre amikor épp kívülről néztem az autó elejét, hogy valahol szabadon lóg valami. A szerelő ezzel nem foglalkozott csak annyit mondott, hogy ha látom a számokat és az írást benne akkor utána tudok nézni mi az. Amit kiolvastam az PA6-GF 6PT004 741 04. 93 BB 10K 936 AA, ez egy hőmérséklet érzékelő. Azt nem tudom, hogy hol lenne a helye mert ez olyan szabadon lóg csak a lökhárító hűtőmaszk mögött. Azt sem tudom mi a funkciója, külső hőmérő amit én bent látok a műszerfalon vagy hőmérsékletszenzor ami pont a ventilátor működéséhez kellene ?
Mindezek ellenére, hogy én nem veszem észre nem hallom nyaranta az autó hűtő ventilátorát működni, semmilyen rendellenességet és túlmelegedést nem vettem észre, a műszerfal vízhőfok mérője mindig jó értéket jelez.
Létezik, hogy az autó nem érezte még azt a nagy meleget, hogy bekapcsoljon a ventilátor ? Illetve ez a hőmérséklet érzékelő így hogy lóg a semmiben ellátja a funkcióját van köze valamihez ?
kapcsold be a klímát,indulnia kell a ventinek.A külső hőmérsékletérzékelőt meg rakd vissza a helyére, a lökös mögött.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #39277 Dátum: 2020.07.13 hétfő, 22:37:26 »

kapcsold be a klímát,indulnia kell a ventinek.A külső hőmérsékletérzékelőt meg rakd vissza a helyére, a lökös mögött.

A helyét pontosabban kellene tudnom... Szabad kézzel vissza rakható hozzáférhető ?
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #39278 Dátum: 2020.07.14 kedd, 10:40:26 »

A helyét pontosabban kellene tudnom... Szabad kézzel vissza rakható hozzáférhető ?
Igen. Akna érdemes hozzá, látszani fog, hogy hová való.

(Egyébként sokat nem ér, mert a motor hője miatt országúti tempó alatt 5-10 fokkal melegebbet is képes mutatni, mint a valós. Illetve, mivel az aszfalttól 20 centire van, alapból pár fokkal többet mér, mintha pl. a tükör aljában lenne. Kb. arra jó, hogy árnyékos helyen való hidegindításkor 1-2 fokkal többet mutasson, mint a valós. Bp-n klímázva nyáron láttam már 50+ fokot is rajta.)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39279 Dátum: 2020.07.14 kedd, 11:42:24 »

A helyét pontosabban kellene tudnom... Szabad kézzel vissza rakható hozzáférhető ?
http://talkford.com/community/topic/232171-outside-temp-sensor-tsb/page-3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #39280 Dátum: 2020.07.14 kedd, 13:27:39 »


Köszönöm !
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
sajtqkac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #39281 Dátum: 2020.07.22 szerda, 20:03:01 »

Sziasztok! A keresőt használtam, de sajnos eredménytelenül. Amiről szó van: 2013-as Mondeo, 2.0 ecoboost. A problémám, hogy az anyósülés lábhoz a szőnyeg szélére csöpög a víz a középkonzol burkolata alól. Nekem gyanús, hogy a klímával van összefüggésben. Van esetleg valami varázslat, ismert hiba ennél az autónál ami ezt a csöpögést eredményezheti? Eddig 1-es focust hajtottam, annál például vissza lehet rakni rosszul a pollenszűrő fedelét és akkor pont bevezeti az esőt a szélvédőről az anyósülés lábteréhez... A mondeot két hete vettem, még nem annyira ismerem mik a hibái. Köszi előre is!
Naplózva

2013/7 Mondeo Mk4 kombi, 2.0 SCTi (203LE)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #39282 Dátum: 2020.07.22 szerda, 20:39:09 »

Sziasztok! A keresőt használtam, de sajnos eredménytelenül. Amiről szó van: 2013-as Mondeo, 2.0 ecoboost. A problémám, hogy az anyósülés lábhoz a szőnyeg szélére csöpög a víz a középkonzol burkolata alól. Nekem gyanús, hogy a klímával van összefüggésben. Van esetleg valami varázslat, ismert hiba ennél az autónál ami ezt a csöpögést eredményezheti? Eddig 1-es focust hajtottam, annál például vissza lehet rakni rosszul a pollenszűrő fedelét és akkor pont bevezeti az esőt a szélvédőről az anyósülés lábteréhez... A mondeot két hete vettem, még nem annyira ismerem mik a hibái. Köszi előre is!
Olvass vissza a karosszéria topikba kb. 2013 körülre. Ott megtalálod a megoldást!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #39283 Dátum: 2020.07.22 szerda, 20:58:31 »

Sziasztok! A keresőt használtam, de sajnos eredménytelenül. Amiről szó van: 2013-as Mondeo, 2.0 ecoboost. A problémám, hogy az anyósülés lábhoz a szőnyeg szélére csöpög a víz a középkonzol burkolata alól. Nekem gyanús, hogy a klímával van összefüggésben. Van esetleg valami varázslat, ismert hiba ennél az autónál ami ezt a csöpögést eredményezheti? Eddig 1-es focust hajtottam, annál például vissza lehet rakni rosszul a pollenszűrő fedelét és akkor pont bevezeti az esőt a szélvédőről az anyósülés lábteréhez... A mondeot két hete vettem, még nem annyira ismerem mik a hibái. Köszi előre is!
Cseréld ki a pollenszűrőt és takarítsd ki pollenszűrő házát és a cseppvíz kifolyását a klímának.
Youtube-on van róla video
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
sajtqkac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #39284 Dátum: 2020.07.22 szerda, 21:16:29 »

Olvass vissza a karosszéria topikba kb. 2013 körülre. Ott megtalálod a megoldást!

Köszönöm, megtaláltam! Holnap megnézem a kocsin a leírtakat.
Naplózva

2013/7 Mondeo Mk4 kombi, 2.0 SCTi (203LE)
sajtqkac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #39285 Dátum: 2020.07.22 szerda, 21:16:51 »

Cseréld ki a pollenszűrőt és takarítsd ki pollenszűrő házát és a cseppvíz kifolyását a klímának.
Youtube-on van róla video

Köszi, holnap megnézem!
Naplózva

2013/7 Mondeo Mk4 kombi, 2.0 SCTi (203LE)
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #39286 Dátum: 2020.07.24 péntek, 00:02:15 »

Sziasztok,

segítsetek kérlek:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_1_6_trend_gyari_fenyezessel_-_szep_allapotban_-_120_500_km-16008795
Alvázszám (VIN):
WF0EXXGBBE8D88113
(Ti már biztos láttatok, kék belsővel Mondeo-t, én még nem, de nem is ez a lényeg.)

Németből hozták be, telepecsételt szervízkönnyvel.
A kocsit elvittem bevizsgáltatni hivatalos Ford márkaszervízbe,  itt - többek között- belenéztek a nemzetközi rendszerükbe (Etis?) és semmi bejegyzést nem találtak az autóról. A vidéki városban található Ford szervízes ember, felhívta egy másik városban dolgozó szintén hivatalos Ford márkaszervizes kollégáját, aki szintén nem talált 1 árva bejegyzést sem a rendszerben erről az autóról.

Kérdéseim:
1.) a Ford rendszere nem nemzetközi? Nekem azt mondták kb. 2010 után már EU-n belül minden ország látja a másik szervíz bejegyzését. (Toyota-ban azt mondták nem látják a másik ország bejegyzéseit)
     (van 2010 utáni bejegyzés is papír alapú szervízfüzetben és gyári Ford szervízekről beszélünk elvileg, nem privát,sarki szervízekről.)

2.) Elképzelhető, hogy a precíz Günther nem rögzít szervíz alkalmával adatokat a Ford gyári szervízrendszerébe?
     (not likely, biztos van erre protokoll szerintem)
    
3.) Persze én is tudom, hogy lehet üres szervízfüzetet rendelni a neten és mindenki azt rajzol meg pecsétel bele, amit akar. Ezt elkerülendő megpróbálok felhívni pár bejegyzéshez tartozó szervízt és németül-angolul megpróbálom kideríteni VIN alapján, hogy járt e ott az autó, csak utálok Columbo-t játszani, meg nyomozgatni, de ezen kívül a jelen helyeztre Ti tudtok más megoldást? (azon túl, hogy sétáljak tovább)

(Ja, a szervízfüzetben a dedikált oldal egyáltalán nincs kitöltve: a VIN, make, gang, colour mind hiányzik, tök üres az oldal. Ez mennyire gyakori? A vicc az, hogy a szemle alapján tök jó formát mutat a kocsi. A szervíz és az eladó nem spanok. Totalcar kártörténet és Carvertical lekerdézést megcsináltam, nem volt találat, itt még nem volt forgalomba helyezve, szóval ügyfélkapus lekérdezést nem csináltam.)

Segítségeteket előre is köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.24 péntek, 00:21:48 írta sbalazs1 » Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #39287 Dátum: 2020.07.24 péntek, 07:47:05 »

Sziasztok,

segítsetek kérlek:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_1_6_trend_gyari_fenyezessel_-_szep_allapotban_-_120_500_km-16008795
Alvázszám (VIN):
WF0EXXGBBE8D88113
(Ti már biztos láttatok, kék belsővel Mondeo-t, én még nem, de nem is ez a lényeg.)

Németből hozták be, telepecsételt szervízkönnyvel.
A kocsit elvittem bevizsgáltatni hivatalos Ford márkaszervízbe,  itt - többek között- belenéztek a nemzetközi rendszerükbe (Etis?) és semmi bejegyzést nem találtak az autóról. A vidéki városban található Ford szervízes ember, felhívta egy másik városban dolgozó szintén hivatalos Ford márkaszervizes kollégáját, aki szintén nem talált 1 árva bejegyzést sem a rendszerben erről az autóról.

Kérdéseim:
1.) a Ford rendszere nem nemzetközi? Nekem azt mondták kb. 2010 után már EU-n belül minden ország látja a másik szervíz bejegyzését. (Toyota-ban azt mondták nem látják a másik ország bejegyzéseit)
     (van 2010 utáni bejegyzés is papír alapú szervízfüzetben és gyári Ford szervízekről beszélünk elvileg, nem privát,sarki szervízekről.)

2.) Elképzelhető, hogy a precíz Günther nem rögzít szervíz alkalmával adatokat a Ford gyári szervízrendszerébe?
     (not likely, biztos van erre protokoll szerintem)
    
3.) Persze én is tudom, hogy lehet üres szervízfüzetet rendelni a neten és mindenki azt rajzol meg pecsétel bele, amit akar. Ezt elkerülendő megpróbálok felhívni pár bejegyzéshez tartozó szervízt és németül-angolul megpróbálom kideríteni VIN alapján, hogy járt e ott az autó, csak utálok Columbo-t játszani, meg nyomozgatni, de ezen kívül a jelen helyeztre Ti tudtok más megoldást? (azon túl, hogy sétáljak tovább)

(Ja, a szervízfüzetben a dedikált oldal egyáltalán nincs kitöltve: a VIN, make, gang, colour mind hiányzik, tök üres az oldal. Ez mennyire gyakori? A vicc az, hogy a szemle alapján tök jó formát mutat a kocsi. A szervíz és az eladó nem spanok. Totalcar kártörténet és Carvertical lekerdézést megcsináltam, nem volt találat, itt még nem volt forgalomba helyezve, szóval ügyfélkapus lekérdezést nem csináltam.)

Segítségeteket előre is köszönöm.

2008-as autóknak még nem volt elektronikus szervizkönyve, így a Ford központi rendszerében csak a garanciális javítások jelennek meg, a kötelező és egyéb szervizek nem. Lehetőség volt átváltani elektronikus szervizkönyvre később (az én autómmal is ez történt, de akkor is csak a váltás utáni adazok lesznek itt láthatók) Úgy tűnik ez az autó maradt papír alapú szervizkönyves, ezért nem találtak semmit a rendszerben. A központi rendszerben elérhető adat sokkal megbízhatóbb lenne. Ha csak egy garanciális javítást tartalmazna már össze lehetne vetni a futásteljesítményt.
Én eddig bármilyen külföldről behozott Mondeo esetén, aminek utána tudtam nézni, azt találtam, hogy az óra tekerve volt. Próbáld meg a pecsételő szervizeket felhívni, habár tudtommal a németek nem szívesen adnak ki adatokat.

A lefontosabb viszont, hogy nem km-t veszel hanem állapotot. Ha az átvizsgálás alapján az autó jó, akkor vedd meg és végezd el az összes időszakos karbantartást (olaj, szűrők, vezérlés, fékfolyadék) így új lappal indul nálad.

Egyébként nem drága ez? Tavaly ennyiért adtam el a jól felszerelt 2.2 TDCi Titanium kombimat, ez meg egy full fapad szívó benzines.
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.24 péntek, 07:49:36 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #39288 Dátum: 2020.07.24 péntek, 12:16:29 »

Koszi!

Nyilvan ez is tekert Wink

Ja, nem marad mas mint nyomozni.

Es,de *** draga de ez van , mindegyik draga.
Full varosi hasznalatra kell nem  vehetek dizelt.
Fapad ,de legalabb kevesebb dolog romolhat el.Wink
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.24 péntek, 12:19:37 írta sbalazs1 » Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39289 Dátum: 2020.07.24 péntek, 12:26:06 »

Koszi!

Nyilvan ez is tekert Wink

Ja, nem marad mas mint nyomozni.

Es,de *** draga de ez van , mindegyik draga.
Full varosi hasznalatra kell nem  vehetek dizelt.
Fapad ,de legalabb kevesebb dolog romolhat el.Wink
dehogynem!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #39290 Dátum: 2020.07.24 péntek, 14:37:17 »

Koszi!

Nyilvan ez is tekert Wink

Ja, nem marad mas mint nyomozni.

Es,de *** draga de ez van , mindegyik draga.
Full varosi hasznalatra kell nem  vehetek dizelt.
Fapad ,de legalabb kevesebb dolog romolhat el.Wink
Én is főleg városban használtam a 2.2-t, és semmi probléma nem volt vele.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #39291 Dátum: 2020.07.24 péntek, 14:40:30 »

Koszi!

Nyilvan ez is tekert Wink

Ja, nem marad mas mint nyomozni.

Es,de *** draga de ez van , mindegyik draga.
Full varosi hasznalatra kell nem  vehetek dizelt.
Fapad ,de legalabb kevesebb dolog romolhat el.Wink

A jó állapotú autó drága...
Lehet hogy tekert, de nem törvényszerű, én is kintről vettem autót, mondjuk nem nepperen keresztül, és nem volt meglepetés az 5 év alatt azóta sem.
Fapad? A Titaniumhoz képes igen, de kinek mi a fapad, ha azt nézzük, hogy ülésfűtés, szélvédőfűtés és digit klíma, elöl-hátul parkradar is van benne
Mindenképp át kell nézetni egy valóban hozzáértő személlyel, és ha tényleg jó és megér neked ennyit akkor hajrá.
Én inkább az 1,6-os motorral lennék bajban...  Harmatgyenge ebben a nagy bódéban
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
sajtqkac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #39292 Dátum: 2020.07.24 péntek, 19:01:13 »

Tegnap feltártam a hibát, leirom hátha másnak is hasznos. Alulrol hosszas keresgeles utam sem talaltam a klima drain csövét, utóbb kiderult, hogy a katalizátor koruli hővédő lemez alatt van. Egyrészt a lemez be volt nyomódva és elnyomta a cső végét, másrészt kb egy kg sár volt oda beszorulva. A probléma elháritása után kb 5 liter viz távozott a rendszerből...  worship
Sziasztok! A keresőt használtam, de sajnos eredménytelenül. Amiről szó van: 2013-as Mondeo, 2.0 ecoboost. A problémám, hogy az anyósülés lábhoz a szőnyeg szélére csöpög a víz a középkonzol burkolata alól. Nekem gyanús, hogy a klímával van összefüggésben. Van esetleg valami varázslat, ismert hiba ennél az autónál ami ezt a csöpögést eredményezheti? Eddig 1-es focust hajtottam, annál például vissza lehet rakni rosszul a pollenszűrő fedelét és akkor pont bevezeti az esőt a szélvédőről az anyósülés lábteréhez... A mondeot két hete vettem, még nem annyira ismerem mik a hibái. Köszi előre is!
Naplózva

2013/7 Mondeo Mk4 kombi, 2.0 SCTi (203LE)
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #39293 Dátum: 2020.07.24 péntek, 20:35:39 »

Tegnap feltártam a hibát, leirom hátha másnak is hasznos. Alulrol hosszas keresgeles utam sem talaltam a klima drain csövét, utóbb kiderult, hogy a katalizátor koruli hővédő lemez alatt van. Egyrészt a lemez be volt nyomódva és elnyomta a cső végét, másrészt kb egy kg sár volt oda beszorulva. A probléma elháritása után kb 5 liter viz távozott a rendszerből...  worship

  eljen
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #39294 Dátum: 2020.07.24 péntek, 21:08:35 »

Koszi a konstruktiv kommentet.

Azota beszeltem a szervizfuzetben talalhato egyik hivatalos Ford szervizzel is,akinek van pecsetje a fuzetben.
Mikozben beszeltunk megtalalta a ficko a kocsit a rendszerukben.
Ők adták el uj koraban es amekkora makom  van hozzajuk vitte vissza a tulaj becserelni egy ujba.
Iden marciusban ők adtak el az exportos ertekesitojuknek 120 200 km-el.
Most 120 500 km-el aruljak.
A varos 600 km-re van a Mo-i varostol ahol aruljak.
Ha labon hoztak volna be, akkor 120 800-al kene arulniuk.
( nem hinnem,hogy labon behoztak es 300 km-t tekertek vissza, akkor mar tekertek volna rajta rendesen.)
Azt tudom elkepzelni,hogy ott meg Nemetorszagon belul elvittek labon egy kozponti telephelyre es onnan trelerrel hoztak mar be Mo-ra.

Fapad kerdes:  van mar egy jol felszerelt,uj Ford a csaladban.
Nem kell , pontosabban nincs money arra,hogy a 2. szamu kocsi is fullos legyen. Es,igaz annyira nem is fapad.

1.6 gyenge.
Igen, de ez nekunk nem szamit, volt mar 90 LE-s H-s Astrank is illetve 1.8 tdci Mondeo is, egyik sem urhajo.
Ezt tenyleg csak varoson belul fogjuk hasznalni.  
Biztos nezted mar az atlag sebesseg infot a board computetrben, varoson belul csodalkoznek,ha 30 km/ h felett lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.24 péntek, 22:03:10 írta sbalazs1 » Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #39295 Dátum: 2020.07.24 péntek, 21:50:42 »

Én is főleg városban használtam a 2.2-t, és semmi probléma nem volt vele.

Nekem Smax 2.0 dizelem volt 2008-as.
Hasznaltam vettem (160 000km-el) es vegigjartam vele a szokasos tdci szivast: kettostomegu, turbo, reszecskeszuro.
Az alatt amig megvolt osszesen tobb mint 1 misit rakoltotttem ugy,hogy evente elvittem rendesen oljcsere stb szervizekre.

Megcsinaltattam mindent aztan eladtam (227 000 km-el) mielott az uzemanyagszivattyu es a porlasztocsucs hibak elojettek volna. Ezt is 95%-ban varosban hasznaltuk.
A vevo orult mint majom a farkanak,amikor elovettem a kocsi szervizes mappajat az osszes szamlaval stb.
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.26 vasárnap, 23:25:00 írta sbalazs1 » Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #39296 Dátum: 2020.07.25 szombat, 10:50:23 »

Nekem Smax 2.0 dizelem volt 2008-as.
Hasznaltam vettem (160 000km-el) es vegigjartam vele a szokasos tdci szivast: kettostomegu, turbo, reszecskeszuro.
Az alatt amig megvolt osszesen tobb mint 1 misit rakoltotttem ugy,hogy evente elvittem rendesen oljcsere stb szervizekre.

Megcsinaltattam mindent aztan eladtam 2 misiert (227 000 km-el) mielott az uzemanyagszivattyu es a porlasztocsucs hibak elojettek volna. Ezt is 95%-ban varosban hasznaltuk.
A vevo orult mint majom a farkanak,amikor elovettem a kocsi szervizes mappajat az osszes szamlaval stb.

Én 120e-rel vettem (utánajártam, valós), szintén 2008-as. 7 év alatt az előírt karbantartásokon és kopó alkatrészeken kívül generátor szabadonfutó tárcsát, lambdaszondát és DVD olvasófejet kellett cserélni. Ezen kívül xenon foncsoroztatás, navi gombcsere... amikre költöttem. 200e-rel adtam el, a vevő értékelte a számlákat és azt mondta, hogy érezhetően rendben van a kettőstömegű.

De ez gondolom téged nem vigasztal.
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.25 szombat, 13:54:18 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sbalazs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #39297 Dátum: 2020.07.25 szombat, 11:05:29 »



De ez gondolom téged nem vígasztal.
[/quote]

Nem vigasztal,de orulok,hogy te nem szivtal vele. vigyor3
Naplózva

A márkahűség vajon mi?
2020: Ford Smax 1.5 Ecoboost, Titanium, Shadow black
2020: Ford Mondeo mk4 1.6 Benzin Trend (2008-as évjárat)
ex 2014-2020: Ford Smax 2.0  Tdci, Titanium,Sea grey
ex 2010-2014: Ford Mondeo mk4 1.8 Tdci, Ghia, sedan,Storm
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #39298 Dátum: 2020.07.28 kedd, 11:00:06 »

Sziasztok!
Hátha van valakinek ötlete mi lehet.
A jobb hátsó futómű felől nyikorgás vagy inkább ciripelés hallatszik.Szakaszokban csinálja,főleg rosszabb utakon jön elő.Ha nagyobbat vagy hirtelen ráfékezek akkor abbahagyja egy ideig amíg újra rosszabb úton el nem kezd rázkódni.A féktárcsák és a betétek nemrég lettek cserélve.
Eddig nem sikerült rájönnöm mi lehet.



Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39299 Dátum: 2020.07.28 kedd, 13:43:40 »

Sziasztok!
Hátha van valakinek ötlete mi lehet.
A jobb hátsó futómű felől nyikorgás vagy inkább ciripelés hallatszik.Szakaszokban csinálja,főleg rosszabb utakon jön elő.Ha nagyobbat vagy hirtelen ráfékezek akkor abbahagyja egy ideig amíg újra rosszabb úton el nem kezd rázkódni.A féktárcsák és a betétek nemrég lettek cserélve.
Eddig nem sikerült rájönnöm mi lehet.




az uszócsapok is belettek zsirozva fékcserénél?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 779 780 781 782 783 784 785 [786] 787 788 789 790 791 792 793 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.