Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:06:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12025020 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #750 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 21:30:00 »

Sárga az oldalvillogó!
Én meg erölködök, hogy fehérre kéne cserélnem?
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #751 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 21:48:00 »

Sárga az oldalvillogó!
Én meg erölködök, hogy fehérre kéne cserélnem?
Majd biztos a faceliftesen fehér lesz, és majd beztos a faceliftesnek lesz izmosabb TDCi motorja is.....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #752 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 22:13:00 »

Majd biztos a faceliftesen fehér lesz, és majd beztos a faceliftesnek lesz izmosabb TDCi motorja is.....
Szerintem még a facelift előtt, akár 2007-ben már megjelennek a nagyobb motorok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #753 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 22:19:00 »

Szerintem még a facelift előtt, akár 2007-ben már megjelennek a nagyobb motorok.
Hááát, azért erre kamillatenál erősebb mérget nem vennék rá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #754 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 23:09:00 »

Sárga az oldalvillogó!
Én meg erölködök, hogy fehérre kéne cserélnem?
viszont krómos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #755 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 23:15:00 »

A 30-as képen azt látom, hogy egy rúddal kell kitámasztani a IV-es mondinak a motorháztetejét???
A ghia-ban ez a rúd krómozott lesz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #756 Dátum: 2007.03.09 péntek, 09:53:00 »

De nem krómozott a kilincs sem, valamint nem látom a tükörbe épített indexet sem. Lesz itt mit ráncfelvarrni...
Az egyébként csak az én érzésem, hogy az oldalablakok kicsit kicsik? Vagy ez csak optikai csalódás? Mintha túl sok lenne a vas oldalt, nem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #757 Dátum: 2007.03.09 péntek, 10:12:00 »

De nem krómozott a kilincs sem, valamint nem látom a tükörbe épített indexet sem. Lesz itt mit ráncfelvarrni...
Az egyébként csak az én érzésem, hogy az oldalablakok kicsit kicsik? Vagy ez csak optikai csalódás? Mintha túl sok lenne a vas oldalt, nem?
Nehéz megmondani egy kép alapján, de én is így érzem.
Viszont az újabb MK III-akat nézegetve, amelyiken nincs rajta az oldalsó díszléc, ott is ugyanes az érzésem van. Szóval lehet, hogy csak optikai a dolog.
Amúgy nem tudom miért kellett ezt lehagyni, de sokkal jobban néz ki (szerintem) ha az ajtó nagy felülete osztva van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #758 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 13:54:00 »

tudja valaki mikor jönnek az országba az első IV-es mondeok? ha jól sejtem lassan itt az ideje
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 14:02:00 »

De nem krómozott a kilincs sem, valamint nem látom a tükörbe épített indexet sem. Lesz itt mit ráncfelvarrni...
Az egyébként csak az én érzésem, hogy az oldalablakok kicsit kicsik? Vagy ez csak optikai csalódás? Mintha túl sok lenne a vas oldalt, nem?
Nem optikai csalodas, tenyleg alacsonyak, kulonosen hatul. Most ez a trend.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #760 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 16:13:00 »

tudja valaki mikor jönnek az országba az első IV-es mondeok? ha jól sejtem lassan itt az ideje
Júnuis, Július körül.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #761 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 17:15:00 »

Nekem múlt héten Ford autószalonos ismerős mondta, mikor MKIII facelift után érdeklődtem egy ismrősnek, hogy új MKIII Facelift már nincs és nem is lesz. Max egy két helyen ami van a szalon udvarán, azt árulják, ugyanis nem lesz párhuzamosan árusítva a régi és az új Mondeo. Most a sok reklámmal és akcióval kiszórták a raktáron lévő Mondeokat. Az oka pedig az, hogy tudomása szerint kb. egy hónap múlva jön az Mondeo árlista és az autó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #762 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 17:21:00 »

Nekem múlt héten Ford autószalonos ismerős mondta, mikor MKIII facelift után érdeklődtem egy ismrősnek, hogy új MKIII Facelift már nincs és nem is lesz. Max egy két helyen ami van a szalon udvarán, azt árulják, ugyanis nem lesz párhuzamosan árusítva a régi és az új Mondeo. Most a sok reklámmal és akcióval kiszórták a raktáron lévő Mondeokat. Az oka pedig az, hogy tudomása szerint kb. egy hónap múlva jön az Mondeo árlista és az autó
Szia!
így van...Hogy mennyire nem lehetett már Mondeo-t variálni decemberben, arról Bazsa tudna mondani ezt azt. Már akkor azt MONDták, hogy csak raktárról szállít a gyártó.
Április elején vesznek fel rendelést, szerda reggel megyek kerékcsere/futóműellenőrzésre a márkaszervízbe, rákérdezek a IV-esre, mizu?
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #763 Dátum: 2007.03.14 szerda, 21:13:00 »

Sziasztok!
Nekem most 3-as tdci ghia-m van, de most rendelek egy 4-es kombi-t. Májustól gyártják,de elég sokáig tart a szállítás. Nyár vége-ősz mire megjön.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #764 Dátum: 2007.03.14 szerda, 21:18:00 »

Ugye nem narancssárga bőrülésekkel?
Persze azzal rendeled, amivel akarod, csak viccelek. Mi a gond a 3-as ghia-val? vagy csak uncsi már? Egyébként isten hozott a klubban, láttam most regeltél.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #765 Dátum: 2007.03.14 szerda, 22:02:00 »

Sziasztok!
Nekem most 3-as tdci ghia-m van, de most rendelek egy 4-es kombi-t. Májustól gyártják,de elég sokáig tart a szállítás. Nyár vége-ősz mire megjön.
Ár nélkül hogy tudod rendelni? Tudtommal még nem adtak ki árat, vagy már valahol tudják itthon az új árakat? Meg tudnád osztani velünk? Úgy 3 hónap szállítás teljesen általános.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #766 Dátum: 2007.03.14 szerda, 22:16:00 »

Ár nélkül hogy tudod rendelni? Tudtommal még nem adtak ki árat, vagy már valahol tudják itthon az új árakat? Meg tudnád osztani velünk? Úgy 3 hónap szállítás teljesen általános.
Már van ára az MKIV-nek!
 
A múlt hétvégén nyilt nap volt Szolnokon  a Fordnál.
Elmentem érdeklődni,hogy mennyiért adnának egy zsír új 2.0 TDCI-t./MKIII/
 
15-17 % kedvezménnyel,ghia felszereltség+ 1-2 extra,6.1 Misi!
 
Ekkor kérdeztem rá a IV-re,egy alap,ambiente MKIV 7.2 M-től indul./2.0 TDCI/
Ghia-ban 8 M felett lesz az ára.
Legalábbis az első 3 hónapban biztos.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #767 Dátum: 2007.03.14 szerda, 22:22:00 »

Már van ára az MKIV-nek!
 
A múlt hétvégén nyilt nap volt Szolnokon  a Fordnál.
Elmentem érdeklődni,hogy mennyiért adnának egy zsír új 2.0 TDCI-t./MKIII/
 
15-17 % kedvezménnyel,ghia felszereltség+ 1-2 extra,6.1 Misi!
 
Ekkor kérdeztem rá a IV-re,egy alap,ambiente MKIV 7.2 M-től indul./2.0 TDCI/
Ghia-ban 8 M felett lesz az ára.
Legalábbis az első 3 hónapban biztos.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #768 Dátum: 2007.03.14 szerda, 22:24:00 »

Már van ára az MKIV-nek!
 
A múlt hétvégén nyilt nap volt Szolnokon  a Fordnál.
Elmentem érdeklődni,hogy mennyiért adnának egy zsír új 2.0 TDCI-t./MKIII/
 
15-17 % kedvezménnyel,ghia felszereltség+ 1-2 extra,6.1 Misi!
 
Ekkor kérdeztem rá a IV-re,egy alap,ambiente MKIV 7.2 M-től indul./2.0 TDCI/
Ghia-ban 8 M felett lesz az ára.
Legalábbis az első 3 hónapban biztos.
Ne mondd ezt nekem, drága Sztrovacsek! Ennyi pénz nincs is! /Wágner úr/
Szóval remélem sokáig kitart a III-asom, mert ennyi pénzem még sokáig nem lesz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #769 Dátum: 2007.03.15 csütörtök, 07:12:00 »

Ne mondd ezt nekem, drága Sztrovacsek! Ennyi pénz nincs is! /Wágner úr/
Szóval remélem sokáig kitart a III-asom, mert ennyi pénzem még sokáig nem lesz...

Az értékesitő hölgy ült a számitógép előtt,ő nézte az adatokat,összegeket.
Szóval nem csak a hasára ütött!
 
De ha belegondolsz,akkor az én 2004-es évjáratú ghia felszereltségű mondeom 3 évvel ezelőtt 7.45 M volt.
 
Uj autót ebben  a kategóriában pld. az vesz,akinek van egy jó vállalkozása,és be tudja vállalni az akár  havi 100-150.e ft-os részletet.
Vagy hirtelen nagyobb összeget nyert,örökölt,stb...
 
Aztán még benne van a pakliban,hogy adnak hozzá valamiféle kedvezményt.És akkor "olcsóbb" lesz.
 
Ugyanis egy kifutó MKIII tdci,ghia listaára most is 7 M felett van,csak ugye adják a nagy kedvezményeket.1-1.2 M ft-ot.
 
Az  a kérdés,hogy mennyi kedvezményt adnak majd az MKIV-hez?
 
2-3 hónap és megtudjuk!  
 
Ui: a nyilt napon volt ott egy srác,aki már vett 4-5 tranzitot,2 mondeot a vállalkozásába.
Szóval flottakedvezményben részesítették,igy tavaly decemberben zsír új 2.0 TITÁNIUM TDCi-t vett 5.8 M-ért.
 
Szóval egész tág a határ!-:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #770 Dátum: 2007.03.15 csütörtök, 07:55:00 »

Az értékesitő hölgy ült a számitógép előtt,ő nézte az adatokat,összegeket.
Szóval nem csak a hasára ütött!
 
De ha belegondolsz,akkor az én 2004-es évjáratú ghia felszereltségű mondeom 3 évvel ezelőtt 7.45 M volt.
 
Uj autót ebben  a kategóriában pld. az vesz,akinek van egy jó vállalkozása,és be tudja vállalni az akár  havi 100-150.e ft-os részletet.
Vagy hirtelen nagyobb összeget nyert,örökölt,stb...
 
Aztán még benne van a pakliban,hogy adnak hozzá valamiféle kedvezményt.És akkor "olcsóbb" lesz.
 
Ugyanis egy kifutó MKIII tdci,ghia listaára most is 7 M felett van,csak ugye adják a nagy kedvezményeket.1-1.2 M ft-ot.
 
Az  a kérdés,hogy mennyi kedvezményt adnak majd az MKIV-hez?
 
2-3 hónap és megtudjuk!  
 
Ui: a nyilt napon volt ott egy srác,aki már vett 4-5 tranzitot,2 mondeot a vállalkozásába.
Szóval flottakedvezményben részesítették,igy tavaly decemberben zsír új 2.0 TITÁNIUM TDCi-t vett 5.8 M-ért.
 
Szóval egész tág a határ!-:)
Az elején nem fognak sokat engedni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #771 Dátum: 2007.03.15 csütörtök, 08:26:00 »

Az elején nem fognak sokat engedni.
Én meg tudom várni a faceliftet Az első szériában ugysincs nagy TDCi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #772 Dátum: 2007.03.15 csütörtök, 13:03:00 »

Én meg tudom várni a faceliftet Az első szériában ugysincs nagy TDCi.
Igy van. En is arra palyazom, hogy majd par ev mulva ha kijon a facelift, akkor egy Titanium X, legnagyobb dizelbe fogok belevagni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #773 Dátum: 2007.03.15 csütörtök, 15:30:00 »

Én meg tudom várni a faceliftet Az első szériában ugysincs nagy TDCi.
Szerintem kizárt, hogy a faceliftig várjanak a 2.2-vel. Annakidején a III-as tddi motorral jelent meg, majd kb 1 év múlva jött a tdci. A 2.2-es sem a facelifthez köthető, később jött. Én azt saccolom, az év (07) végéig lesz 2.2.
 
Én is megvárom a faceliftet...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #774 Dátum: 2007.03.15 csütörtök, 18:27:00 »

Sziasztok!
 
Az új mondeo (4a, 1.6i 110Le ambiente)induló ára 5.458.000,-.
A ghia tdci (143Le)7.118.000,-
Én egy kombi ghia tdci-t rendelek, Ez 7.418.000,- +extrák.
Úgy tudom, hogy a nagy dízelre 2008-ig várni kell.
Amúgy narancssárga bőrrel sajnos nem rendelhető :-), így marad a fekete metál kinnt és bézs belül.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #775 Dátum: 2007.03.16 péntek, 15:00:00 »

Sziasztok!
 
Az új mondeo (4a, 1.6i 110Le ambiente)induló ára 5.458.000,-.
A ghia tdci (143Le)7.118.000,-
Én egy kombi ghia tdci-t rendelek, Ez 7.418.000,- +extrák.
Úgy tudom, hogy a nagy dízelre 2008-ig várni kell.
Amúgy narancssárga bőrrel sajnos nem rendelhető :-), így marad a fekete metál kinnt és bézs belül.
Üdv
Előre is gratula az autohoz, de ugye azért tudtál alkudni valamit a listaárból? (Már csak az íze kedvéért)
De néha ne lepődj meg hogy egy két ódivatú TDCi eltrappol majd melletted :-)) Csak kéne az a nagyobb dizel...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #776 Dátum: 2007.03.16 péntek, 15:19:00 »

Szerintem kizárt, hogy a faceliftig várjanak a 2.2-vel. Annakidején a III-as tddi motorral jelent meg, majd kb 1 év múlva jött a tdci. A 2.2-es sem a facelifthez köthető, később jött. Én azt saccolom, az év (07) végéig lesz 2.2.
 
Én is megvárom a faceliftet...
Angel
nem jól saccoltál
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #777 Dátum: 2007.03.16 péntek, 15:36:00 »

Angel
nem jól saccoltál
Nem egészen. Azt nem állítom, hogy az idén bekerülne, de 2008-ban szinte biztos. És a facelift szerintem csak 2009-2010 körül jön.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #778 Dátum: 2007.03.16 péntek, 15:59:00 »

Nem egészen. Azt nem állítom, hogy az idén bekerülne, de 2008-ban szinte biztos. És a facelift szerintem csak 2009-2010 körül jön.
#789
Viszont a facelift előrejelzésed remélem pontos lesz, mert én is így tervezek.
Apropo a leány szálító különítmény összejött már a nagytalira? Nem kell segítség?  
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #779 Dátum: 2007.03.16 péntek, 16:03:00 »

A holland oldalon van egy csomó infó.
www.ford.nl
A 2.0-ás 140, és nem 143 lovas (a katalógus szerint: bár az s-maxban 143).
Holland prospektus
mk4felnik
Azért pár érdekes dolog van. ESP trendtől széria, van 6 sebességes automata, mag a kulcs nélküli indítás. Az ára meg majd ugyanannyi, mint mk3. Szerencsére van ugyanaz a szép sötétkék (ink blue). Trendtől széria a két zónás klíma (na, ezt eddig sem hiányoltam).
Most csak 1,6i, 2,0i, 2,3i és 1,8 tdci, 2,0 tdci (130 és 140 lóval.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2007.03.16 péntek, 17:49:00 »

Hello!
 
A magyar árlistában 143Le szerepel.
Én is sajnáltam, hogy még nincs nagyobb dízel, de hát ez van. Így is +10% az előzőhöz képest, és azzal is elég gyakran gyűlt meg a bajom a sebességgel:-)
Ami még érdekesség: a volvo s80 padlólemezére épül, ami sejteti, hogy jóval nagyobb lesz a 3-asnál.  
Ja és a titanium egy árban van a ghiaval, de rendelhető mindkettő executive változatban is +400e.-ért.
üdv
Az ár flottás, így igen nagy a kedvezmény:-))))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #781 Dátum: 2007.03.16 péntek, 18:14:00 »

Hello!
 
A magyar árlistában 143Le szerepel.
Én is sajnáltam, hogy még nincs nagyobb dízel, de hát ez van. Így is +10% az előzőhöz képest, és azzal is elég gyakran gyűlt meg a bajom a sebességgel:-)
Ami még érdekesség: a volvo s80 padlólemezére épül, ami sejteti, hogy jóval nagyobb lesz a 3-asnál.  
Ja és a titanium egy árban van a ghiaval, de rendelhető mindkettő executive változatban is +400e.-ért.
üdv
Az ár flottás, így igen nagy a kedvezmény:-))))
Berakhatnád a magyar árlistát. Meg ami van...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #782 Dátum: 2007.03.16 péntek, 18:14:00 »

Hello!
 
A magyar árlistában 143Le szerepel.
Én is sajnáltam, hogy még nincs nagyobb dízel, de hát ez van. Így is +10% az előzőhöz képest, és azzal is elég gyakran gyűlt meg a bajom a sebességgel:-)
Ami még érdekesség: a volvo s80 padlólemezére épül, ami sejteti, hogy jóval nagyobb lesz a 3-asnál.  
Ja és a titanium egy árban van a ghiaval, de rendelhető mindkettő executive változatban is +400e.-ért.
üdv
Az ár flottás, így igen nagy a kedvezmény:-))))
Hát ez van. Most hogy 140 vagy 143, nekem hótt mind1, mert én amúgy is megvárom a 2.2-est (nem is a lóerő miatt, mert nekem a 130 is elég, inkább a biturbó miatt).
Szerintem ez, hogy az S80 padlólemeze, ez nem teljesen igaz, mert ez egy moduláris padlólemez, azaz több méretben is el lehet készíteni. Ezenkívül az S80-nál lesz, a mondeónál nem lesz 4x4. (állítólag)
Az S80 nem sokkal nagyobb a mondeónál.
Én már olvastam valahol a tengelytávról, de nem ugrik be, mennyi is... a mostani 2755, az meg mintha 2800 felett van valamicskével. A hossza meg talán 4,8m, de ebben sem vagyok biztos. Szerintem a "régi" is elég nagy volt.
A titánium eddig is egy árban volt a ghiával, eddig is volt executive.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #783 Dátum: 2007.03.16 péntek, 18:41:00 »

Nekem nem kell dicsérni a 3-ast, mert most nekem is az van és nagyon szeretem (igaz csak 130 lovas), de hát kinőtte a család, és a 4 ajtósról kombira váltok.:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #784 Dátum: 2007.03.16 péntek, 19:41:00 »

Szerintem nem nagyobb erezhetoen az uj Mondeo. Ucsorogtem mar benne magamnak beallitott vezeto ules mogott. Inkabb a Volvok kicsik (relative). A padlolemez tenyleg ugyanaz, de a Mondeonak nagyobb a tengelytavja. Majd viszek kepeket a Camponahoz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #785 Dátum: 2007.03.16 péntek, 21:32:00 »

Hát ha most nyáron kellett volna autot cserélni félek, hogy nem az új Mondeo lett volna. Egész egyszerűen nem értem az egészet. Kidobnak egy teljesen új szériát és a motorpalettában meg visszalépnek. El tudom képzelni hogy milyen lehet egy ekkora kasznit noszogatni főleg egy 1,6-os benyás motorral . Szerintem az lesz a vége, hogy az MKIV is meg fog élni legalább 5-6 évet és lesz megint legalább 2 faceliftje. Ez nem baj mert legalább lesz idő megszokni az alakját. De nagyon csalodott lennék ha megakadnának a motorpalettán a 2,2TDCi-nél. Ez nagyon ellene megy a piacnak. Az összes hasonló kategóriájú közül most az új MKIV így egy kicsit alulmotorizáltnak fog tünni, ez azért az első időben amig ki nem dobnak valami erősebb dizelt így is fog maradni. Szerintem ez nem fog jót tenni a Mondeo renoméjának. Azt meg hozzá teszem hogy lehet, hogy csak réteg igény de azért továbbra is azt mondom hogy legalább a mostani 2,2-est belerakhaták volna ( mert akkor lett volna esély, hogy a frissitéskor belerakják ha ló nincs jó a szamár is legalább a PSA 2,7-est. (Remélem nem a volvo 2,4-esét mert azzal megint ott lennének ahol a part szakad, az megint egy régi konstrukcio)
Na mindegy, ahogy kis északi szomszédaink mondanák "pokoj" azaz nyugi. 2009 végül is még messze van, addig bármi lehet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #786 Dátum: 2007.03.17 szombat, 07:43:00 »

Hát ha most nyáron kellett volna autot cserélni félek, hogy nem az új Mondeo lett volna. Egész egyszerűen nem értem az egészet. Kidobnak egy teljesen új szériát és a motorpalettában meg visszalépnek. El tudom képzelni hogy milyen lehet egy ekkora kasznit noszogatni főleg egy 1,6-os benyás motorral . Szerintem az lesz a vége, hogy az MKIV is meg fog élni legalább 5-6 évet és lesz megint legalább 2 faceliftje. Ez nem baj mert legalább lesz idő megszokni az alakját. De nagyon csalodott lennék ha megakadnának a motorpalettán a 2,2TDCi-nél. Ez nagyon ellene megy a piacnak. Az összes hasonló kategóriájú közül most az új MKIV így egy kicsit alulmotorizáltnak fog tünni, ez azért az első időben amig ki nem dobnak valami erősebb dizelt így is fog maradni. Szerintem ez nem fog jót tenni a Mondeo renoméjának. Azt meg hozzá teszem hogy lehet, hogy csak réteg igény de azért továbbra is azt mondom hogy legalább a mostani 2,2-est belerakhaták volna ( mert akkor lett volna esély, hogy a frissitéskor belerakják ha ló nincs jó a szamár is legalább a PSA 2,7-est. (Remélem nem a volvo 2,4-esét mert azzal megint ott lennének ahol a part szakad, az megint egy régi konstrukcio)
Na mindegy, ahogy kis északi szomszédaink mondanák "pokoj" azaz nyugi. 2009 végül is még messze van, addig bármi lehet
Szia Stealt!
Nemrég olvastam ezekről a "kis" motorokról. Az a nagy helyzet, hogy az ok sokkal prózaibb, mint a piac "elvárásai". Környezetvédelem. Pont a Németek erőltették a 128g/Km káros-anyagkibocsátási kvótát, és aztán szembe kerültek saját magukkal. Mert rájöttek, hogy nagy motor = nagy teljesítmény = mégtöbb károsanyag. Most geba van. Ezért, amíg ki nem fejlesztik az új generációs motorokat ( állítólag bíztatóak a kísérleti eredmények ) addig marad két verzió.  
1. kis teljesítményű motorok
2. belsőégés/hibrid kombináció.
A hidrogénnel hajtott motorok kísérleti szakasza is ígéretes, csak nem tudják megoldani az üzemanyag-tárolást az autóban. Egyszerűen elpárolog már 1 nap után. Én sem kapnék nevetőgörcsöt, ha félig tankolnék, másnapra reggel üzemanyag-mérő közel a zéróhoz. Úgy hogy nem mentem vele.
A másik, a saját véleményem, így igyekeznek megfelelni a cégautó szabványainak a kis motorokkal, mert Ők nyílván az átlag felett használják az autót, ezáltal is felgyorsítva az esetleges széria-hibák feltárását, amit később a ráncfelvarrásnál kiküszöbölhetnek.
Ennyit olvastam össze a témában.
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #787 Dátum: 2007.03.17 szombat, 10:59:00 »

Halee!
Most néztem az rtl-en MKIV teszt a mániában...
Kíváncsi leszek!
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #788 Dátum: 2007.03.17 szombat, 12:33:00 »

Na ezt lekéstem. Volt benne valami érdekes?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #789 Dátum: 2007.03.17 szombat, 12:39:00 »

Kedves Stealt!
 
Említetted, hogy ha most kellene választani, akkor nem az mkIV lett volna a befutó. Egy kicsit körbenéztem , de a kategóriában talán még a passat 170 lovas dízele lett volna megfelelő, de az nekem kb.+1,7M Ft:-), és nekem kinézetre sem tetszett annyira, mint az új mondeo. (meg hát a 3-as mondi eddig (2 év)tökéletesen bevállt)
üdv
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2007.03.17 szombat, 14:12:00 »

Genf
 
kep1
kep2
kep3
kep4
kep5
kep6
kep7
kep8
kep9
kep10
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2007.03.17 szombat, 14:24:00 »

Hát igen.....Gyönyörű ez az új Mondi!! Főleg a kombi tetszik
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2007.03.17 szombat, 14:39:00 »

jah, szep darab. Bratyom csinazta a kepeket. Aza velemenye az uj MKIV-rol, hogy mintha meg egy kategoriat lepett volna felfele. Ez jo is meg rossz is. Jo azert, mert meg minosegibb lett, rossz azert, mert valceg dragabb is lett igy kevesebb user engedheti meg maganak, hogy ilyet vegyen. Remelem a hasznalt ara is hasonloan jo lesz, mint a MKIII-nak.
Naplózva

blah blah blah
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #793 Dátum: 2007.03.17 szombat, 17:29:00 »

Szép...szép...de V6 nélkül?
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #794 Dátum: 2007.03.17 szombat, 19:31:00 »

Hát igen ezért választom én is a kombit.
De az ára nem lesz magasabb a 3-asnál.
A legerősebb motor a 2.5T 220LE.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #795 Dátum: 2007.03.17 szombat, 20:05:00 »

Hát igen ezért választom én is a kombit.
De az ára nem lesz magasabb a 3-asnál.
A legerősebb motor a 2.5T 220LE.
állítólag angliában 300 font-tal olcsóbb lessz mint a leköszönő mk3-as! de itthon biztosan nem lesznek ilyen jóindulatúak az árképzésben!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #796 Dátum: 2007.03.17 szombat, 20:56:00 »

állítólag angliában 300 font-tal olcsóbb lessz mint a leköszönő mk3-as! de itthon biztosan nem lesznek ilyen jóindulatúak az árképzésben!
Nem ajánlom, hogy ott vedd meg csak azért mert ott olcsóbb!
 
Néztétek a képeken amelyiket gombbal lehet elindítani abban levan takarva az indítókulcs helye egy darab műanyaggal.Egy kicsit cssúnyácska.
Nem azért írtam, mert nem fogadnám el!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #797 Dátum: 2007.03.17 szombat, 21:37:00 »

Kedves Stealt!
 
Említetted, hogy ha most kellene választani, akkor nem az mkIV lett volna a befutó. Egy kicsit körbenéztem , de a kategóriában talán még a passat 170 lovas dízele lett volna megfelelő, de az nekem kb.+1,7M Ft:-), és nekem kinézetre sem tetszett annyira, mint az új mondeo. (meg hát a 3-as mondi eddig (2 év)tökéletesen bevállt)
üdv
Szia mondeo4,
Abban tökéletesen egyet értünk hogy paszuly nekem se tehetné be a kerekeit a garázsba. Főleg úgy, hogy a jelenlegi 170lóvas 2 literes dizelek szerintem túl vannak pörgetve. Valahogy a forszirozott használat miatt én mindenképpen a nagyobb ürtartalmú dizelben gondolkodok. Az ok egyszerű: mert azt nem tudom széthajtani. Én 4 évre terveztem használni az autot évi kb 60-70ekm-el. Természetesen a 2,0 TDCi is már elegendő lenne, hogy elmozgassa a kasznit. De azért bizony előfordul, hogy kell még egy kis többlet. (már csak az ize kedvéért is) Annak a véleményemnek már többször hangot adtam, hogy mondeot az vesz ki racionálisan gondolkodik. Az ok egyszerű ár-érték viszony. Ebben (is) az MKI-II-III verhetetlenek voltak (illetve az MKIII kifutásig még az). Azt gondolom, hogy az MKIV-et is hasonlóan fogja futtani a Ford, és remélem ez lesz az eddigi legjobb mondeo. Az idegenkedés oka a szerintem a szegényes dizelválasztékon kívül az hogy én nem éppen vagyok oda ha a legelső uj szériába kell ülnöm. Én valahogy úgy vagyok vele jó nekem a facelift is (egy kocsi legyen olyan mint egy jó szolgáló, akiről azért nem árt gondoskodni). Kocsit eddig mindig ráncfelvarrottként vettem és ezt lekopogom soha is nem bántam meg. Egyébként tényleg gratula az autohoz, természetesen minden tapasztalatodat örömmel veszem majd, mert a mostani általam igen kedvelt Mondeonak mivel még 8 hónapos, még van nálam kb 3 éve így biztos hogy én is ki fogom probálni az MKIV-et csak már akkor biztos facelift lesz és biztos, hogy lesz egy fincsi TDCi-benne. De boldog lennék ha lenne egy szép hangú V6 TDCi....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #798 Dátum: 2007.03.18 vasárnap, 08:10:00 »

Szia mondeo4,
Abban tökéletesen egyet értünk hogy paszuly nekem se tehetné be a kerekeit a garázsba. Főleg úgy, hogy a jelenlegi 170lóvas 2 literes dizelek szerintem túl vannak pörgetve. Valahogy a forszirozott használat miatt én mindenképpen a nagyobb ürtartalmú dizelben gondolkodok. Az ok egyszerű: mert azt nem tudom széthajtani. Én 4 évre terveztem használni az autot évi kb 60-70ekm-el. Természetesen a 2,0 TDCi is már elegendő lenne, hogy elmozgassa a kasznit. De azért bizony előfordul, hogy kell még egy kis többlet. (már csak az ize kedvéért is) Annak a véleményemnek már többször hangot adtam, hogy mondeot az vesz ki racionálisan gondolkodik. Az ok egyszerű ár-érték viszony. Ebben (is) az MKI-II-III verhetetlenek voltak (illetve az MKIII kifutásig még az). Azt gondolom, hogy az MKIV-et is hasonlóan fogja futtani a Ford, és remélem ez lesz az eddigi legjobb mondeo. Az idegenkedés oka a szerintem a szegényes dizelválasztékon kívül az hogy én nem éppen vagyok oda ha a legelső uj szériába kell ülnöm. Én valahogy úgy vagyok vele jó nekem a facelift is (egy kocsi legyen olyan mint egy jó szolgáló, akiről azért nem árt gondoskodni). Kocsit eddig mindig ráncfelvarrottként vettem és ezt lekopogom soha is nem bántam meg. Egyébként tényleg gratula az autohoz, természetesen minden tapasztalatodat örömmel veszem majd, mert a mostani általam igen kedvelt Mondeonak mivel még 8 hónapos, még van nálam kb 3 éve így biztos hogy én is ki fogom probálni az MKIV-et csak már akkor biztos facelift lesz és biztos, hogy lesz egy fincsi TDCi-benne. De boldog lennék ha lenne egy szép hangú V6 TDCi....
Ha passatban túl van húzva 2.0-ás dízel 170pacival , akkor mi a helyzet a tervezett 2.0 TDCi 170lovas motorral?(2.0 16v 170pk TDCi DPF (roetfilter), 6-versnellingsbak handgeschakeld (vanaf begin 2008)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #799 Dátum: 2007.03.18 vasárnap, 10:16:00 »

Na ezt lekéstem. Volt benne valami érdekes?
Szia!
Majd felteszem ide később.
Üdv:)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.