Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:59:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11999235 alkalommal)
0 Felhasználó és 180 vendég van a témában
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2008.01.03 csütörtök, 20:17:39 »

Én nem tudom, de nekem annyira tetszik a fehér színben, hogy csak ilyet vennék. Bomba! eljen

ez volt nemrég egy cikkben talán a totalcaron... de ha visszaolvastok pár hozzászólással lejjebb, ott van a link is a cikkhez.
amúgy nagyon vadállat egy autó... teccccik.
és erősen el is gondolkodtam, ha kijön egy 4-es, valami normális motorral, akkor behaladok egy szalonba és kipróbálok... hátha...
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2008.01.03 csütörtök, 20:55:32 »

Az egyik volt kollégám az új cégnél egy 1.6-os benyás Mk4-es kombiné Mondeot kért (kapott). Most már több mint 10ekm van benne, és főleg autópályán 150 körül jár, és 13lityi az átlag. Kicsit húzós nem? Vagy az 1.6 miatt jó rövidek az áttételek és sokat pörög már 150-nél? Ehhez képest egy TDCi 7 lityivel igen igen jobb választás. Me az már 6 lityi 100km-en, még egy ótónyi fogyasztás. Igaz, neki céges benya nem fáj. De akkoris...
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2008.01.03 csütörtök, 20:59:17 »

Az egyik volt kollégám az új cégnél egy 1.6-os benyás Mk4-es kombiné Mondeot kért (kapott). Most már több mint 10ekm van benne, és főleg autópályán 150 körül jár, és 13lityi az átlag. Kicsit húzós nem? Vagy az 1.6 miatt jó rövidek az áttételek és sokat pörög már 150-nél? Ehhez képest egy TDCi 7 lityivel igen igen jobb választás. Me az már 6 lityi 100km-en, még egy ótónyi fogyasztás. Igaz, neki céges benya nem fáj. De akkoris...

Ha céges benya és nem fáj, akkor gondolom kinyomják a szemét annak az autónak. Aki 1.6ossal - gyengébb vagy az erősebb 1.6? - kér egy kombit az meg is érdemli. Abba minimum 1.8 TDCI, abból is akár gyengébb akár az erősebb jobb mint a sima 1.6.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2008.01.03 csütörtök, 21:17:25 »

Én többek között pont ezért tértem át cégesről magán autóhasználatra mert már szégyeltem a 13-14 literes fogyasztásokat meg azt hogy 400km-ként tankolnom kellett mert nem bírt ki többet egy tankal.(utálok tankolni) falbav
Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2008.01.03 csütörtök, 21:34:00 »

http://www.autoblog.hu/?r=9421
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2008.01.03 csütörtök, 21:39:43 »

.(utálok tankolni) falbav

Bezzeg ha monokinis lányok lennének.  eplus2
Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2008.01.03 csütörtök, 21:46:03 »

Én többek között pont ezért tértem át cégesről magán autóhasználatra mert már szégyeltem a 13-14 literes fogyasztásokat meg azt hogy 400km-ként tankolnom kellett mert nem bírt ki többet egy tankal.(utálok tankolni) falbav
Én meg autót nem szeretek mosni, viszont helikopter így kell: http://poenvideo.hu/helicopterwash_1
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2008.01.03 csütörtök, 21:50:51 »

Én meg autót nem szeretek mosni, viszont helikopter így kell: http://poenvideo.hu/helicopterwash_1
wow1
Én inkább maradok a slaggnál. nyes
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
galaskog
Vendég
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2008.01.03 csütörtök, 23:37:22 »


Még 1 dolog: hogy működik (érzékel) az ablaktörlő az 1-es állásban? (Néha szépen érzékeli az ablak "nedvességét", de van, hogy  a tök száraz ablakot csiszatolja. ha kikapcsolom és vissza, akkor megint csak a vizes ablakot kezdi el törölni.
Képet is fel fogok tenni, bár most sajnos 5 nap alatt is koszos lett. Sad )



Ezt nem igazán értem... De az automata ablaktörlő úgy működik,h ha  1es állásba tolod a kart, akkor töröl egyet, ezzel jelezve,h auto módba kapcsoltad. Onnantól végzi ő a dolgát. Ha az érzékelő vmi miatt maszatos, ill kapott egy kis nedvességet ,de az ablak nagyrésze száraz akkor ő attól még fog törölni vszínű egyet kettő..sajnos nem tökéletes ez a találmány sem..

Az idegesít 1 kicsit, hogy ha esik, csöpög, felverik elölről, akkor többnyire OK-s, de ha pl odaszáradt sófoltot érzékel és vadul törli a száraz ablakot, akkor inkább kellene egy szakaszos működtetésű 1xü ablaktörlő. (Az ember megszokja a jót és csalódik ha mégsem az néha.

Milyen elven, hol, mit stb érzékel?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2008.01.04 péntek, 00:24:37 »

Az idegesít 1 kicsit, hogy ha esik, csöpög, felverik elölről, akkor többnyire OK-s, de ha pl odaszáradt sófoltot érzékel és vadul törli a száraz ablakot, akkor inkább kellene egy szakaszos működtetésű 1xü ablaktörlő. (Az ember megszokja a jót és csalódik ha mégsem az néha.

Milyen elven, hol, mit stb érzékel?

A tükör felfogatásánál van egy érzékelő, szvsz infrás. Ha van valami előtte, töröl. Ha bevadul, sprickolj az ablakra, legyen az üveg tiszta, és máris OK.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
galaskog
Vendég
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2008.01.04 péntek, 22:30:17 »

Az idegesít 1 kicsit, hogy ha esik, csöpög, felverik elölről, akkor többnyire OK-s, de ha pl odaszáradt sófoltot érzékel és vadul törli a száraz ablakot, akkor inkább kellene egy szakaszos működtetésű 1xü ablaktörlő. (Az ember megszokja a jót és csalódik ha mégsem az néha.

Milyen elven, hol, mit stb érzékel?

A tükör felfogatásánál van egy érzékelő, szvsz infrás. Ha van valami előtte, töröl. Ha bevadul, sprickolj az ablakra, legyen az üveg tiszta, és máris OK.

Köszönöm az infot, figyelni fogom miképp viselkedik.
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2008.01.08 kedd, 22:17:55 »

Az idegesít 1 kicsit, hogy ha esik, csöpög, felverik elölről, akkor többnyire OK-s, de ha pl odaszáradt sófoltot érzékel és vadul törli a száraz ablakot, akkor inkább kellene egy szakaszos működtetésű 1xü ablaktörlő. (Az ember megszokja a jót és csalódik ha mégsem az néha.

Milyen elven, hol, mit stb érzékel?

A tükör felfogatásánál van egy érzékelő, szvsz infrás. Ha van valami előtte, töröl. Ha bevadul, sprickolj az ablakra, legyen az üveg tiszta, és máris OK.

Igy van ahogy Angel mondja. En szkeptikus vagyok, ez a nagyszeru dolog akkor es csak akkor mukodik megfeleloen ha minden feltetel teljesul amit a tervezolaborban fennalt.Ilyesmi pl hogy tokeletes allapotban levo ablaktorlo gumijaid legyenk, az ablakod tokeletesen tiszta legyen, es kizarolag ipari tisztasagu viz hulljon ra. Kevesbe valasztekosan fogalmazva szerintem egy fas*sag.Hasznaltam egy jo ideig rönyó megant,abban volt ilyen. Persze mondjatjuk hogy az csak egy rönyó,ez igaz is, de felek hogy a buktatok ugyanazok.Majd ha az ablaktorlod elkezd csikozni, es szerencsetlen elektronika folyamatosan azthiszi hogy neki marpedig torolnie kell, Vagy az ablakod bar tiszta ott ahol neked ki kell latni, de a szenzor elott szetkenodott egy bogar, az elektronika torolni fog, vagy majd 5 ev mulva azok a kis apro karcok amiket te nem latsz, de ez a nagyszeru elektronika mas fenytoreskent eszlel es torol amikor nem kene,vagy epp nem torol amikor kene, na akkor majd kifogod kapcsolni es olyan hasznos funkcio lesz mint az elektromos ulesmagassagallitas ha mindig ugyanaz az egy sofor vezeti a kocsit. Smiley
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2008.01.08 kedd, 22:24:00 »



Igy van ahogy Angel mondja. En szkeptikus vagyok, ez a nagyszeru dolog akkor es csak akkor mukodik megfeleloen ha minden feltetel teljesul amit a tervezolaborban fennalt.Ilyesmi pl hogy tokeletes allapotban levo ablaktorlo gumijaid legyenk, az ablakod tokeletesen tiszta legyen, es kizarolag ipari tisztasagu viz hulljon ra. Kevesbe valasztekosan fogalmazva szerintem egy fas*sag.Hasznaltam egy jo ideig rönyó megant,abban volt ilyen. Persze mondjatjuk hogy az csak egy rönyó,ez igaz is, de felek hogy a buktatok ugyanazok.Majd ha az ablaktorlod elkezd csikozni, es szerencsetlen elektronika folyamatosan azthiszi hogy neki marpedig torolnie kell, Vagy az ablakod bar tiszta ott ahol neked ki kell latni, de a szenzor elott szetkenodott egy bogar, az elektronika torolni fog, vagy majd 5 ev mulva azok a kis apro karcok amiket te nem latsz, de ez a nagyszeru elektronika mas fenytoreskent eszlel es torol amikor nem kene,vagy epp nem torol amikor kene, na akkor majd kifogod kapcsolni es olyan hasznos funkcio lesz mint az elektromos ulesmagassagallitas ha mindig ugyanaz az egy sofor vezeti a kocsit. Smiley

Sztem ez nem így van, én pont a napokban lepődtem,h egész jól csinálja és tényleg úgy törölt ahogy kellett az automata..Ebben a szutyok időben is, ha kellett szakasoan, ha kellett normálisan, és ha kellett gyorsan törölt, pl mikor mentem autopályán,elég közel az előttem lévőhöz. Amúgy meg ha valami gubanc lenne mégis, akkor mindent ugyanúgy lehet "manuálisan" is csinálni,úgyh sztem nem ilyen vészes a helyzet.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2008.01.08 kedd, 23:17:08 »

Én teljesen elégedett vagyok az esőérzékelővel...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
galaskog
Vendég
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2008.01.08 kedd, 23:38:03 »

Én teljesen elégedett vagyok az esőérzékelővel...
Most már én is, mert rájöttem ez mi: esőérzékelő... Grin
Ha esik, csöpög, zuhog, felverik, porozzák, stb.  Wink dolgokra jó. (Ha kap elég nedvességet.)
Ha pedig alig-alig jön a sólé, akkor inkább kikapcs és néha spriccelés, ne fárasszuk az elektronikát azzal amit nem tud megoldani. (ablak tisztítása, ha csak maszatolás megy a száraz ablakon.  laugh)
A belső visszapillantó ablak felöli részén van a szenzor?
(És ha igen, akkor mi az első szélvédő páramentesítő befúvórácsának közepén lévő kis "gomba"?  Huh?)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2008.01.09 szerda, 01:04:00 »

Most már én is, mert rájöttem ez mi: esőérzékelő... Grin
Ha pedig alig-alig jön a sólé, akkor inkább kikapcs és néha spriccelés, ne fárasszuk az elektronikát azzal amit nem tud megoldani.
Ha elolvasod a könyvet, abban benne van. Én csak akkor kapcsolom be az automatát, amikor esik az eső.

Válasz
A belső visszapillantó ablak felöli részén van a szenzor?

Az meg a napsütés irányát érzékeli (hogy merre fújjon a klíma).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 14:30:53 »

Az uj mondiba teljesen uj a blokk is?A 140 pacis tdci motor átlagfogysztása menyi de nema gyári adat érdekel :eplus2:Nézegettem a tankbeömlő nyilást,od kosz nem tud bemenni?Elég érdekes a kikébzése.
amit en tudok mondani 11e km utan. atlagfogyi 7.1 korul, de holnapra mondok pontosat. eddig talan egyszer nullaztam le az atlagfogyi szamlalot kb feluton, vagy meg hamarabb. nagyjabol fele-fele az orszagut-bp hasznalat. orszaguton nyomom mint suket a csengot.
a blokk teljesen uj, tudtommal csak felig off, tehat psa-ford kozos fejlsztes.
az uzemanyagsapkarol meg olvass vissza nehany oldalt. en kezdtem el feszegetni a temat. imho siman el tud koszolodni.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.10 csütörtök, 14:42:55 írta homer » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 14:45:28 »

Az uj mondiba teljesen uj a blokk is?A 140 pacis tdci motor átlagfogysztása menyi de nema gyári adat érdekel :eplus2:Nézegettem a tankbeömlő nyilást,od kosz nem tud bemenni?Elég érdekes a kikébzése.

az uzemanyagsapkarol meg olvass vissza nehany oldalt. en kezdtem el feszegetni a temat. imho siman el tud koszolodni.

Valahogy tesztelni kell az uzemanyag szurot  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
galaskog
Vendég
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 22:51:22 »

Az uj mondiba teljesen uj a blokk is?A 140 pacis tdci motor átlagfogysztása menyi de nema gyári adat érdekel
Sokat megyek autópályán. 140-nél kb. 7 liter, 160-nál kb 8 liter.
Kipróbáltam oszágúton, és kijött 6 liter/100km is. (Ebben az előzések is benne vannak.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.10 csütörtök, 23:03:55 írta Angel » Naplózva
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2008.01.11 péntek, 14:15:22 »

Az uj mondiba teljesen uj a blokk is?A 140 pacis tdci motor átlagfogysztása menyi de nema gyári adat érdekel
Sokat megyek autópályán. 140-nél kb. 7 liter, 160-nál kb 8 liter.
Kipróbáltam oszágúton, és kijött 6 liter/100km is. (Ebben az előzések is benne vannak.  Wink


na szoval lecsekkoltam. mint mondom, tobb 1000km ota nem nullaztam az atlagfogyi szamlalot. jelenleg 7.5-ot mutat. az atlagsebessegem pedig 45km/h. kar, hogy nincs benne pillanatnyi fogyimero funkcio. te hogy tudtad megmerni, hogy annyit eszik amennyit irtal? nullaztad egy 140-es szakasz elejen, es merted nehany kilometeren at?
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2008.01.11 péntek, 17:07:49 »

Sokat megyek autópályán. 140-nél kb. 7 liter, 160-nál kb 8 liter.



Nem sok ez egy kicsit?
Vagy még bejáratós a gép?  Grin
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2008.01.11 péntek, 17:55:00 »

nos, egy kis első szösszenet az új évre... igaz semmi kiakadás, semmi fájdalom, semmi tesco és egyéb ügyfélszolgálat... egyszerűen csak Mondeo! és egy jó és szép Mondeo! taps

ma voltunk Mondeo tesztvezetésen Tomival. megnéztünk egy csodaszép piros színű Ghia kombit és csodák csodájára már faceliftelték a középkonzol fáját! ugyanolyan szép sötétbarnás, fának jobban látszó bigyó lett, mint az mkII-ben volt. nagyon elegáns, lényegesen kellemesebb, mint az a piros hoki. további kellemes meglepetés, hogy az ülést úgy hátra tudtam tolni, hogy már nekem is kényelmetlen volt. ilyen autóban a 89-es évjáratú kis MAzdám óta nem ültem. szóval két kattanással a végállástól és teljesen belesüppesztve az ülést a gépbe, hasonló érzés fogott el, mint a volvoban. végre körülvett az autó! sikerült abszolválni a könyöktámasz és sebváltó közötti távproblémákat is, így már nem csak a lajhárkezűek és polipok tudnak könyöklés közben sebességet váltani teli marokkal. a légbeömlők nagyon mókásak, továbbra is hiányzik szerintem belőlük a méltóság. a középkonzol nagyon jó lett. talán a kétzónás klíma állítógombja lehetne picikét nagyobb, mert így olyan érzés, mintha valami utolsó utáni kis potmétert tekergetnél, aminek semmi jelentősége, pedig éppen arról döntesz, hogy megfagysz avagy megsütöd magadat. a váltógomb aljára sikerült végre megfelelő minőségű, sorjamentes kis gombot varászolni, tetszik. bár, mikor hármasba beraktam az autót, kicsit olyan csálén állt a váltószoknya, mintha beesett volna a váltókar. de tény és való, hogy hatosban nagyon impozáns volt!  vigyor3 a rádió nagyon tetszett, a kezelőfelületek nagyon jól el lettek helyezve. egyértelműek az utasítások, nem kell 64 bites kódolást alkalmazni, ha mondjuk csak meleget akarok és csak a lábamra. a kényelem az olyan amilyen. kemény, mint egy betét nélküli hintaszék. olyan érzésem volt, hogy kényelmesnek készült, de a puhaságot és a komfortérzetet kielégítő rétegek opcióként lennének benne és ezt a mi autónkba nem kérték. ezt megjegyezve a nagyon kedves hölgy elárulta, hogy ez még csak a sima ülés, az általam kinézett TitaniumX-ben sportülés van, ami sokkal keményebb. úgyhogy ha Titanium X lesz a vége, akkor van négy eladó sportülésem és vásárolnék MK2 ülésgarnitúrát mk2-mk4 adapterrel együtt. ettől függetlenül kényelmes autó, mert válltér lábtér és egyebek vannak bőven. Tomi tartott egy kis "kihogyférelmögötted" demonstrációt is, aminél megállapítottuk, hogy mögöttem ha kényelmesre van állítva az ülésem bőven elfér bárki. ez szintén hatalmas meglepetést okozott, mert ilyet a 3 személyes platós Iveco teherautóm óta szintén nem láttam (ott a hátsó lábtér mérete megyegyezik a válltérrel: 2,45*3,00 méter). egyszóval normáliséknál nagyon kénylemes az autó hátul. a csomagtér szintén elképesztő. hátulról nézve olyan az autó normál állapotba is, mintha hiányozna belőle a hátsó üléssor, hatalmas a hely. bár hasonlóan a volvohoz, a hátsó csapottseggűség miatt némiképp szűkebb a szája, de mély a torka, egyszóval ideális, passzol hozzám... rengeteg kis rekesz és egyebek vannak, de a szélességéből valamiért sok elveszik a kerékdobok miatt. ez valahogy a volvoban nem látszik, nem tudom miért. szintén fura, hogy nem homogén a tér, hanem itt-ott mindig megszakítja valami ksi vonal, hol egy tekerentyűs elsősegélytartóláda, hol valami más bisz***. de összeségét tekintve nagyon szépen sikerült. és akkor a külseje: kezd tetszeni. a kinézett TitaniumX eleje brutális, olyan új audis. a kis króm és egyéb berakások kegyetlenséget és markánsságot kölcsönöznek az autónak. a segge már hagy némi kívánnivalót maga után, de összességében megnézve már tetszik. ami szerintem kicsit túl lett lőve, az a hátsó csomagtér ablakai, amik ilyen búcsúban lőhető diszkónapszemüvegre hasonlítanak a maguk 10:2-es arányával. túlságosan le lett csökkentve. a tesztautónk egy trend volt, 2.0 tdci motorral. jó hír, hogy megszűnt a zetor-effekt és belül kis halk morajlás hallatszik. nagyon szép hangja van. menni is megy, bár a hangján hallani, hogy ez egy "kisebb" motor. jóvanna, megszoktam és kész!  vigyor3 sajnos az általam kinézett 2.5T bnezinesből sem volt a telepen, így egy valami biztos: ilyen nem lesz. 2.2 még jó ideig nem lesz kapható, a Peugeot motorról meg még hír sincs, szóval 2.5T ami szóba jöhet. a fogyasztásáról elkezdett hazafelé erőlködni a hölgy, de gyorsan rövidre zártuk, az a része nagyon nem érdekel. ekkora autó annyit eszik amennyit. ha a fogyaztással akarok operálni, akkor átmegyek egy másik kéjszalonba.
nos összegzésképpen, ahogy a címben is írtam, ez egy jó autó. szépnek szép, nagynak nagy, jónak jó, kényelmesnek a maga módján az...de...

...az elméletem összeomlott, ugyanis Tatabányán ezek a mindehájjal megkent Fordosok behozták a kínálatba a Volvo-t is... ergo ott állt egymás mellett a Mondeo és az XC70... nos így rohadt nehéz meggyőzni magamat, hogy nekem Mondeo kell... nem is sikerült.  rinya worship wave
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.11 péntek, 18:01:26 írta sgabo » Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2008.01.11 péntek, 19:19:43 »

...az elméletem összeomlott, ugyanis Tatabányán ezek a mindehájjal megkent Fordosok behozták a kínálatba a Volvo-t is... ergo ott állt egymás mellett a Mondeo és az XC70... nos így rohadt nehéz meggyőzni magamat, hogy nekem Mondeo kell... nem is sikerült.  rinya worship wave

Tomit hiába vitted, Ő-sem tudott meggyőzni... Megvan még az a xenonszeted, amitől nem indult a volvo?  eplus2 Ja és a cipőboxodból van még?  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2008.01.11 péntek, 19:22:37 »

...az elméletem összeomlott, ugyanis Tatabányán ezek a mindehájjal megkent Fordosok behozták a kínálatba a Volvo-t is... ergo ott állt egymás mellett a Mondeo és az XC70... nos így rohadt nehéz meggyőzni magamat, hogy nekem Mondeo kell... nem is sikerült.  rinya worship wave

Tomit hiába vitted, Ő-sem tudott meggyőzni... Megvan még az a xenonszeted, amitől nem indult a volvo?  eplus2 Ja és a cipőboxodból van még?  wave


van cipőbox is, meg megvan a xenon is! kell?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2008.01.11 péntek, 19:26:21 »


van cipőbox is, meg megvan a xenon is! kell?

Megint abba a csapdába estem, hogy a hangsúly nem érzékeltethető  eplus2 A smájli azért ott volt....

Mondeot vegyél az a lényeg, tudjuk legalább mi is, hogy ha Titánium-X et veszünk mire számítsunk... hehe
Tényleg full digitális műszerfala volt, amit vezettél?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2008.01.11 péntek, 19:37:01 »



Tényleg full digitális műszerfala volt, amit vezettél?

Sztem nem, de majd sgabo kijavít ha mégis, mert digit. műszerfal a Trendnél opció, Titaniumtól alap.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2008.01.11 péntek, 19:39:55 »

Ez is egy olyan autó, ahol még kompromisszumokat kell kötni.
Sok jó tulajdonsága van, de kell a kompromisszum is.
Nekem elsőre tetszetős volt, de azért nem zsibbadtam le tőle.
Azóta is csak szokom, szokogatom, szokogatnám!  nyes
Vezettem 3-szor a 2.0 TDCi-t, MKIV-ben.
Kicsit lassúnak tűnt, nekem.
Az 5 ajtós modell az én favoritom, de miért van az, hogy a hátsó ablaktörlő lapátja nem vizszintesen áll?
Oda van b..szva, kb. 15 fokos szögben, mint akinek lekentek egy pofont.
Érdekes dolog, hogy az MKIV után közlekedve azt látom, hogy a hátsó lökös alá nagyon be lehet látni.  Undecided
A belső szellőző kerek lyukak valóban nem a tervezés netovábbja.
De egyenlőre ne menjünk bele a részletekbe......
Várjuk meg a faceliftet, meg a powershift váltót.
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2008.01.11 péntek, 19:50:21 »

Tényleg full digitális műszerfala volt, amit vezettél?
Sztem nem, de majd sgabo kijavít ha mégis, mert digit. műszerfal a Trendnél opció, Titaniumtól alap.

nem, nem az volt. egy Ghia-ban ücsörögtünk csak, abban mindenféle funkciót kipróbáltunk az eladó csajon kívül, a trenddel meg csapattunk egy kört... amire kértem árat TitaniumX, abban a műszerfal is full digit, szériaként.
ez a 2.0 tdci valóban lomha, ezért vadászok egy 2.5T-re!  vigyor3
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2008.01.11 péntek, 20:03:50 »

Ez is egy olyan autó, ahol még kompromisszumokat kell kötni.
Sok jó tulajdonsága van, de kell a kompromisszum is.
Nekem elsőre tetszetős volt, de azért nem zsibbadtam le tőle.
Azóta is csak szokom, szokogatom, szokogatnám!  nyes
Vezettem 3-szor a 2.0 TDCi-t, MKIV-ben.
Kicsit lassúnak tűnt, nekem.
Az 5 ajtós modell az én favoritom, de miért van az, hogy a hátsó ablaktörlő lapátja nem vizszintesen áll?
Oda van b..szva, kb. 15 fokos szögben, mint akinek lekentek egy pofont.
Érdekes dolog, hogy az MKIV után közlekedve azt látom, hogy a hátsó lökös alá nagyon be lehet látni.  Undecided
A belső szellőző kerek lyukak valóban nem a tervezés netovábbja.
De egyenlőre ne menjünk bele a részletekbe......
Várjuk meg a faceliftet, meg a powershift váltót.


2.2es után nem csodálom ha lassabbnak érzed.. A számok alapján jobban gyorsul ez a 2.0tdci mint MKIIIban.Érzésre nem biztos,de hát..az érzés.. Jah és ha kombit vezettél az is játszik.. Nem tudom, én a hátsó ablaktörlőn nem tudtam így kiakadni  vigyor3
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2008.01.11 péntek, 20:08:52 »

Ez is egy olyan autó, ahol még kompromisszumokat kell kötni.
Sok jó tulajdonsága van, de kell a kompromisszum is.
Nekem elsőre tetszetős volt, de azért nem zsibbadtam le tőle.
Azóta is csak szokom, szokogatom, szokogatnám!  nyes
Vezettem 3-szor a 2.0 TDCi-t, MKIV-ben.
Kicsit lassúnak tűnt, nekem.
Az 5 ajtós modell az én favoritom, de miért van az, hogy a hátsó ablaktörlő lapátja nem vizszintesen áll?
Oda van b..szva, kb. 15 fokos szögben, mint akinek lekentek egy pofont.
Érdekes dolog, hogy az MKIV után közlekedve azt látom, hogy a hátsó lökös alá nagyon be lehet látni.  Undecided
A belső szellőző kerek lyukak valóban nem a tervezés netovábbja.
De egyenlőre ne menjünk bele a részletekbe......
Várjuk meg a faceliftet, meg a powershift váltót.
És a hátsó lámpa is pocsék! de amit írsz az  eljen
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2008.01.11 péntek, 20:20:45 »

Aztán meg jól sírni fogsz ha a 2 év múlva amikor végre kijön az új 2,2TDCi  worship  190+dizel pacival meg 440Nm (plussz chip  Wink powershift váltoval és szép lesz  finom és 5 ajtos és ugyanugy fogok elhuzni az volvok mellet mint most eplus2 wave
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2008.01.11 péntek, 20:41:14 »

Aztán meg jól sírni fogsz ha a 2 év múlva amikor végre kijön az új 2,2TDCi  worship  190+dizel pacival meg 440Nm (plussz chip  Wink powershift váltoval és szép lesz  finom és 5 ajtos és ugyanugy fogok elhuzni az volvok mellet mint most eplus2 wave

az a baj, hogy csak két év múlva lesz 2,2. bár továbbra is vallom az elvet Twingonk ékes példájaként, hogy ezek a virtuális lóerők nagyon csalókák. hiába ugyani ott is a 72 LE, azért az csak egy 1.2-es motor. szóval én inkább többet várok egy 2.5-ös mondeo-tól, mint egy upgrade-elt 2,2-től.
amúgy meg nálam teljesen harmadrendű a gyorsulás és a sebesség. a biztonság számít és a kényelem. évi 100e km-nél többet töltök benne anélkül, hogy a piros lámpánál bárkivel is versenyre kelnék. nálam az autózás erről szól... vigyor3 worship wave
amúgy hang és egyebek terén össze se hasonlítható még az mk4 sem. az a baj, hogy kényelmileg meg még mindig nem éri utol a 2000-es évjáratú v70-est sem... viszont a volvo cserébe nem megfizethető... és ez a rohadt nagy átka. no meg az, hogy 3 év múlva felét se éri az induló árnak...
szóval marad a nagy kérdés: új mondeo vagy használt volvo  szomoru1 fejvakaras crazya
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.11 péntek, 20:46:13 írta sgabo » Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2008.01.11 péntek, 21:08:34 »

szóval marad a nagy kérdés: új mondeo vagy használt volvo  szomoru1 fejvakaras crazya

Hát lehet az új mondiba is lesz sok jó dolog amit a használt volvoba találsz, és hát az új az új (persze egy kicsit elfogult vagyok)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2008.01.11 péntek, 21:17:46 »

az a baj, hogy kényelmileg meg még mindig nem éri utol a 2000-es évjáratú v70-est sem...

Hát nem tudom, A 60-as volvóban "ültem" (szorongtam) hátul. Ez a kényelem?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2008.01.11 péntek, 21:18:42 »

Hát nem tudom, A 60-as volvóban "ültem" (szorongtam) hátul. Ez a kényelem?

Ritkán ül az ember hátul, ha Ő vezet  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2008.01.11 péntek, 21:53:17 »

Hát pedig a mostani 2,2 okosság nélkül is simán lépi bármelyik D5-öst (az ujat is).   Többszöri mintavételezéssel tesztelve eljen
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2008.01.11 péntek, 22:31:31 »

Hát pedig a mostani 2,2 okosság nélkül is simán lépi bármelyik D5-öst (az ujat is).   Többszöri mintavételezéssel tesztelve eljen

nem hiszem. de még ha így is lenne, mint mondtam, ez egy ezredrangú dolog nálam. viszont a világ legbiztonságosabb autója amióta az SKF megálmodta... és a komfortérzeted összehasonlíthatatlan... hátul meg tényleg picike. tény, hogy az mk4 beltérben nagyon jó. de most hátul sosem ülök és remélem nem is szorulok oda...  vigyor3 vigyor3 vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.11 péntek, 22:38:06 írta sgabo » Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2008.01.11 péntek, 22:34:16 »

Hát nem tudom, A 60-as volvóban "ültem" (szorongtam) hátul. Ez a kényelem?

a hátsót én is írtam, hogy nem tudom véleményezni, illetve egy tény van, hogy a mondeo mk4 ugyanolyan kényelmes hátul, mint elöl tér ügyileg. viszont az ülései ugyanazok a kemény igénytelen vackok, mint az összes mai minimalista autóknak (opel, stb.) és az, hogy legyorsulok két szakadt passzátot vagy bármit nem ér fel azzal, minthogy kényelmes puha fotelben ülök reggel 4-től délig folyamatosan hetente 4-szer...
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2008.01.11 péntek, 22:37:37 »

Hát lehet az új mondiba is lesz sok jó dolog amit a használt volvoba találsz, és hát az új az új (persze egy kicsit elfogult vagyok)

igen. amondeoban az a vonzó, hogy új. és értékállóbb sokkal, mint konkurensei. illetve fene tudja, mert még csak most jött ki, de az eddigi példákból kiindulva nagyon jó. nem tudom mi legyen... alszom rá egy párat még úgyis...  worship vigyor3 taps
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2008.01.11 péntek, 22:40:00 »

viszont az ülései ugyanazok a kemény igénytelen vackok, mint az összes mai minimalista autóknak (opel, stb.)
Szerintem az opel, ford nem minimalista. Inkább sima közép. A dácsia, a régi suzuki, a trabi, azok voltak a minimalisták.
Kemény ülés: nekem jobban bejött, én szeretem. Aztán a volvo úgymond prémiummárka, nyilván nem ua, mint a ford (ha ua lenne, seni nem adna érte többet).
Miért úgymond? Mert az igazi, az audi, merci, bmw, és legyen, a lexus. Azokból nézve a volvo az igénytelen vacak.
Szerintem ekkora különbség nincs.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2008.01.11 péntek, 22:41:47 »

Nem tudom, én a hátsó ablaktörlőn nem tudtam így kiakadni  vigyor3

Bármilyen tárgy, igy az autó stílusa is a részletekben rejlik.
És ha egy részlet sántít, akkor a stílus is csorbul!  szomoru1
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2008.01.11 péntek, 22:48:12 »


Bármilyen tárgy, igy az autó stílusa is a részletekben rejlik.
És ha egy részlet sántít, akkor a stílus is csorbul!  szomoru1

Engem az ablakemelő gombok full takarása, elérhetetlensége  idegesít, hogy ilyen bakit, hogy lehet csinálni...  falbav
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2008.01.11 péntek, 22:48:52 »

Szerintem az opel, ford nem minimalista. Inkább sima közép. A dácsia, a régi suzuki, a trabi, azok voltak a minimalisták.
Kemény ülés: nekem jobban bejött, én szeretem. Aztán a volvo úgymond prémiummárka, nyilván nem ua, mint a ford (ha ua lenne, seni nem adna érte többet).
Miért úgymond? Mert az igazi, az audi, merci, bmw, és legyen, a lexus. Azokból nézve a volvo az igénytelen vacak.
Szerintem ekkora különbség nincs.

rosszul fogalmaztam... nem az autóra értettem egy az egyben, mert mint írtam, nagyon bejön, egyre jobban. csak az ülésre értem ezt a puritán egyszerűséget. szóval kényelmes meg minden, de azért 9,5 millióért nem ezt várná az ember... de még 6-ért sem.
ez a felső meg közép meg mittoménmilyen kategorizálás szerintem nagyon elmosódott. a mondeo sokkal jobb mint ahová sorolják, a bmw és társai pedig igazából nem húztak úgy el, mint ahogyan azt ők gondolják. én ültem mostanában olyan autókban, nem egy nagy durranás. és azért ha az árukat megnézed, nincsenek sokkal feljebb, mint a mondi vagy bármelyik másik. az értékcsökkenésükről meg inkább ne is ejtsünk szót... szóval szerintem ezek a hatalmas szakadékok már régen megszűntek, ahogyan Te is írtad.
én csakis egy dolog miatt hasonlítom össze a két autót, mert egy van egyet meg szeretnék vagy nem. szóval nagyon elgondolkoztató a dolog.
és ahogyan zsoel írja, a részletekbe rejlik az autó stílusa. és mindkettőnek van. az egyik konzervatívabb a másik pimaszabb.  vigyor3
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2008.01.11 péntek, 22:49:31 »

Engem az ablakemelő gombok full takarása, elérhetetlensége  idegesít, hogy ilyen bakit, hogy lehet csinálni...  falbav

én is kérdeztem a csajt, hogy ez be van szakadva, mire mondta, hogy nem, ez ilyen...  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2008.01.11 péntek, 22:59:15 »

...a bmw és társai pedig igazából nem húztak úgy el, mint ahogyan azt ők gondolják. én ültem mostanában olyan autókban, nem egy nagy durranás. és azért ha az árukat megnézed, nincsenek sokkal feljebb, mint a mondi vagy bármelyik másik. az értékcsökkenésükről meg inkább ne is ejtsünk szót...

Hát, ha az 5-ös BMW-t hasonlítod a mondeóhoz, mert inkább azt kéne, akkor azért más számok jönnek ki. Míg mondeóból, ha mindent megveszel, max 12 jön ki, a BMW meg... azért tesztik a bmw is, meg a merci is, sőt üsse kő, az ódi is.
De ha én prémium márkában gondolkodnék, a habitusa, stílusa és presztízse alapján én egy S80-ast vennék. És jó lenne nekem az a D5-ös.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2008.01.11 péntek, 23:03:45 »



Hát, ha az 5-ös BMW-t hasonlítod a mondeóhoz, mert inkább azt kéne, akkor azért más számok jönnek ki. Míg mondeóból, ha mindent megveszel, max 12 jön ki, a BMW meg... azért tesztik a bmw is, meg a merci is, sőt üsse kő, az ódi is.
De ha én prémium márkában gondolkodnék, a habitusa, stílusa és presztízse alapján én egy S80-ast vennék. És jó lenne nekem az a D5-ös.

Én meg egy SAAB-ot igaz Angelnak nem tetszik, de egy Viggen 2.3 TS az már Stealt nak is falat lenne  smile
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2008.01.11 péntek, 23:04:37 »

Hát, ha az 5-ös BMW-t hasonlítod a mondeóhoz, mert inkább azt kéne, akkor azért más számok jönnek ki. Míg mondeóból, ha mindent megveszel, max 12 jön ki, a BMW meg... azért tesztik a bmw is, meg a merci is, sőt üsse kő, az ódi is.
De ha én prémium márkában gondolkodnék, a habitusa, stílusa és presztízse alapján én egy S80-ast vennék. És jó lenne nekem az a D5-ös.

egy a gubanc, S80-ban nincsen kombi...  vigyor3 vigyor3 vigyor3
és utálom, amikor elgondolkodtatnak.... vigyor3 vigyor3 vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.11 péntek, 23:11:22 írta sgabo » Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2008.01.11 péntek, 23:29:34 »

egy a gubanc, S80-ban nincsen kombi...  vigyor3 vigyor3 vigyor3
és utálom, amikor elgondolkodtatnak.... vigyor3 vigyor3 vigyor3

Ennek 1 baja van, a fenttartása, szervizelése az valami rettentő sok.  szomoru1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2008.01.11 péntek, 23:42:48 »

Ennek 1 baja van, a fenttartása, szervizelése az valami rettentő sok.  szomoru1

igen... de ilyenkor elborul az ember agya...  vigyor3 vigyor3 vigyor3 bizony nem szabad... viszont a mobile.de -n nagyon jó autók vannak... egyre jobban gondolkodom, hogy nem itthon veszem meg...  vigyor3

najóvanaztánmostmár nem offolok tovább, mert tökön leszek rúgva. summa: a 4-es mondi egy jó autó és elgondolkodtatott...  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2008.01.12 szombat, 10:29:21 »

nem hiszem. de még ha így is lenne, mint mondtam, ez egy ezredrangú dolog nálam. viszont a világ legbiztonságosabb autója amióta az SKF megálmodta... és a komfortérzeted összehasonlíthatatlan... hátul meg tényleg picike. tény, hogy az mk4 beltérben nagyon jó. de most hátul sosem ülök és remélem nem is szorulok oda...  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Ez nálam nem hit kérdése. Többszöres ellenőrízve hogy vörösödik a visszpillantóban a D5-ös páciensek feje amikor lemaradnak. Másrészt az egyik ismerősönek uj D5 S80-ja (igaz automata) van, összel amikor kipróbáltam egy párszáz km-es teszt uton utána nem akartam nagyon lelombozni, rendkívül udvariasan azt montam neki hogy szép auto szép a szine (majdnem olyan mint az enyém) kényelmes is, igényes is a bőr belső, nagyon biztonságos. Viszont hazudni nem szeretek a mentdinamikára nem tértem ki. A véleményem az hogy, mondjuk ugy hogy az automata megette a lóerőket. Másrészt pont a duplájába került neki mint nekem a mondeo. Az biztos hogy szebb volt belülről a kárpit és igényesebb a kidolgozás. Csak az a bajom hogy nekem több szolgáltatás van benne,  jobban megy ,  kisseb  a fenntartási költsége és ezt tetézve felannyiba került. A kárpit kidolgozása nekem nem ér meg duplaárat (főleg úgy hogy a szolgálati teámat 4-5 havonta magamra borítom illetve a kárpitra falbav ) Természetesen tudom az S80 nincs kombiban, de én ezen keresztül alakítottam ki magamban egy képet a D5-ről szomoru1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.