Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:09:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11995605 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2700 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:02:36 »

ez a szellőztetős dolog tetszik, de ehez nem kell sztem feltétlen tetőablak ha eljut odáig a dolog, h utólag is megoldható lesz.
a riasztóra pedig, h mennyire "kampomarketing" vagy nem: vannak országok (pl svájc) ahol elég jól megbüntetik az autótulajt, ha túl hangos és túl érzékeny a riasztó. útálnak az emberek éjszaka felébredni feleslegesen 1 riasztó miatt, és 1 idő után már nem is veszik komolyan.

Ok, ez rendben van. En sem szeretek a riaszto hangjara felebredni, de itt nem errol van szo, hanem a csipano hangrol mikor ki-be kapcsolod a riasztot.
Csip-csip...erted, most aztan iszonyatosan hangszennyeztuk a kornyezetunket  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.01 szerda, 09:04:16 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2701 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:04:28 »

Én egyébként már megbántam, hogy kértem a gyári riasztót, mert ha tényleg hülye kódolt szirénája van, akkor nehezen illeszthető egy komolyabb védelmi rendszerhez.

szerintem ne bánd, h rendeltél. a komoly cégek akik riasztókat fejlesztenek követni tudják ezt is, és alkalmas kütyüt terveznek. amelyik erre képtelen azért + úgyse érdemes pénzt adni.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2702 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:05:33 »

Én egyébként már megbántam, hogy kértem a gyári riasztót, mert ha tényleg hülye kódolt szirénája van, akkor nehezen illeszthető egy komolyabb védelmi rendszerhez.
Aki rendel majd magának autót, s szeretne bele egy rendes védelmi rendszert, annak azt javaslom, hogy ne kérje a biztonsági csomag7-et, csak a távirányítós kettős kp.-i zárat.
Az így megspórolt 90E Ft-ból már nem csak egy rendes riasztót lehet venni. Az ultrahangos térvédelem helyett lehet rendes légnyomásfigyelést  eplus2 csinálni, stb. Így nincsenek zavaró érzékelők az A oszlopon, stb.  Wink
Ez persze csak adott konfigurációknál igaz, de komolyabb rendszereknél mindenképpen.

Ezzel nem értek egyet, nekem volt gyári, és utólagos is, az utólagos dolgokkal mindig annyi gond volt, hogy pár év múlva ki kellett kötni az egészet! És most nem a 20e Ft-os kategóriáról beszélek.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2703 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:06:16 »

Ok, ez rendben van. En sem szeretek a riaszto hangjara felebredni, de itt nem errol van szo, hanem a csipano hangrol mikor ki-be kapcsolod a riasztot.
Csip-csip...erted, most aztan iszonyatosan hangszennyeztuk a kornyezetunket  nyes

én pl kifejezetten szeretem, h nem pofáz vissza az autó amikor lezárom/kinyitom. szolíd kacsintással jelzi, h rendbe vagyunk.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2704 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:06:19 »

szerintem ne bánd, h rendeltél. a komoly cégek akik riasztókat fejlesztenek követni tudják ezt is, és alkalmas kütyüt terveznek. amelyik erre képtelen azért + úgyse érdemes pénzt adni.

Ergo a gyari riasztokert nem erdemes penzt adni. Persze nem baj, ha mar benne van...AZ ilen gyari egykaptafara keszult cuccokat a legkonyebb feltorni. Lasd. windows. Meg ki se jott, de mar feltortek  vigyor3

Egyebkent a gyari riaszto igazan csak a biztosito miatt kell. Legalabb ne tudjanak belekotni abba, hogy azert vittek el az autot, mert nem volt benne riaszto. wave
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.01 szerda, 09:08:34 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #2705 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:09:25 »

ez a szellőztetős dolog tetszik, de ehez nem kell sztem feltétlen tetőablak ha eljut odáig a dolog, h utólag is megoldható lesz.
a riasztóra pedig, h mennyire "kampomarketing" vagy nem: vannak országok (pl svájc) ahol elég jól megbüntetik az autótulajt, ha túl hangos és túl érzékeny a riasztó. útálnak az emberek éjszaka felébredni feleslegesen 1 riasztó miatt, és 1 idő után már nem is veszik komolyan.

Van nálam egy Scorpio MKI villany tetőablakos és van benne egy kütyü valami kapcsolóóra szerű panel a csillár mellett nagyon gyárinak néz ki egybe van a burkolattal, lehet ez is valami tetőablak időzítő - 1.5 éve nem volt használva sok dolog nem működik benne, többek közt a tetőablak sem  Sad
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2706 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:17:01 »

Ergo a gyari riasztokert nem erdemes penzt adni. Persze nem baj, ha mar benne van...AZ ilen gyari egykaptafara keszult cuccokat a legkonyebb feltorni. Lasd. windows. Meg ki se jott, de mar feltortek  vigyor3

akinek ez a "kenyérkeresője" az feltöri a legfullosabb riasztót is.
volt eccer 1 felmérésféle, amit éppen pihenőn lévő emberekkel végeztettek. pakoltak egymás mellé mercit, audit, béemwét ... jópár prémium autót, és aztán kicsi vackokat is: citrovisa, dévú, buzuki stb. a prémiumok kinyitása beindítása nem került 30 másodpercbe, míg a dévú túllépte az 1 percet, a citro meg ki se nyílt 2 percen belül (akkor vezették be a 4 tollas kulcsot). aztán mondták a "nyitogatós bácsik", h ettől ezek nem biztonságos autók, és a prémium a rossz megoldás, csak őket pont a prémium érdekli ezért abból "fel vannak készülve jól". ha a kicsikre lenne kereslet a prémiumra + nem akkor fordított lenne a helyzet. igazi biztonság nincs, ha el akarják vinni hát el is fogják. a riasztókból (utólagos) is felkészült a társaság, mert elég sok autóba érheti őket a meglepi ... és az mégse módi, h kinyitás után otthagyja.
amatőrök ellen talán jó a gyári is, a profit meg nem fogja meg az se ha betonágyba tartod az autódat.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2707 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:28:45 »

Van nálam egy Scorpio MKI villany tetőablakos és van benne egy kütyü valami kapcsolóóra szerű panel a csillár mellett nagyon gyárinak néz ki egybe van a burkolattal, lehet ez is valami tetőablak időzítő - 1.5 éve nem volt használva sok dolog nem működik benne, többek közt a tetőablak sem  Sad

Kevés volt anno a villamosmérnök a gyárban, így a gépészek kapták a feladatot.  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2708 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:30:55 »

Én most elég rendesen körbejártam a témát.
A riasztónak szerintem csak a piti tolvajok miatt lehet szerepe. De ha nem hagyunk semmit az utastérben (GPS tartó, stb.), akkor egy hülyegyerek nem igen kezdi el feltörni az autót, csak, hogy túrkáljon. (nem biztos, de hátha, inkább olyat tör fel, amien lehet is vmi)
Egy profibb ellen pedig nem a riasztó a védelem, mert az autót egyébként úgy nyitják ki, hogy a riasztó meg sem nyikkan... (ők is környezetvédelem tudatosak).  eplus2
Mindkét típus ellen szerintem TÖBBEK KÖZÖTT a pagerek jelenthetnek vmit. Ha jelez, megyek, nem kérdezek, csak ütök.  boxer

Ebben a dologban egyébként az a furcsa, hogy a gyárban beszerelt gyári (META) riasztónak semmilyen kimenete nincs, nem lehet semmilyen interface-n kapcsolódni hozzá (hogy hajtson pl. pagert, stb.).
Viszont ha a gyári riasztót (META) utólag rakatja be az ember műhelyben, akkor olyan szerelődik be, aminek van kapcsolódási felülete. -> a gyár megint spórol -> nocomment.
Ez a műhely persze csak magában nem adja el az interface-t amivel a gyárban beszerelt gyári riasztóhoz is lehetne kapcsolódni. -> grrrr.   szomoru1

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2709 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:48:49 »

Ezzel nem értek egyet, nekem volt gyári, és utólagos is, az utólagos dolgokkal mindig annyi gond volt, hogy pár év múlva ki kellett kötni az egészet! És most nem a 20e Ft-os kategóriáról beszélek.

Pont ezen morogtam tegnap, hogy egy olyan autóban, ami 8 számjegyű összegbe is kerülhet, az ember nem várhat el a gyári rendszertől legalább 90%-os védelmet.
A gyár oldaláról meg értem: ami nincs azért nem is kell felelősséget vállalni...   szomoru1
Ez van: kell beépíteni rendszert utólag, hogy legalább meglegyen az a tudat, hogy tettünk vmit a dolog érdekében. Hiába a casco, az önrészt bukni is komoly tétel.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #2710 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:53:46 »

Pont ezen morogtam tegnap, hogy egy olyan autóban, ami 8 számjegyű összegbe is kerülhet, az ember nem várhat el a gyári rendszertől legalább 90%-os védelmet.
A gyár oldaláról meg értem: ami nincs azért nem is kell felelősséget vállalni...   szomoru1
Ez van: kell beépíteni rendszert utólag, hogy legalább meglegyen az a tudat, hogy tettünk vmit a dolog érdekében. Hiába a casco, az önrészt bukni is komoly tétel.

Legjobb egy Tatu jó helyre beszerelve 2 tapipont elég szívatós egy ilyen high tech autóban senki nem számít rá  finom
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2711 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:56:02 »

a legtutibb védelem ismerettségi körömből:
piacozós ismerősöm kombi zsigulija mindig tele volt áruval, h ne hajnal 3kor kelljen pakolásznia. de az autót sose törték fel, de még csak meg se közelítették 5m-en belülre. az ok eccerű: bent ült az autóban egész éjszaka Bajnok.
Bajnok 1 szép nagydarab dobberman volt, aki neveltetéséből adódóan nem volt levehető a lábáról még 1 szál frissen sült kolbásszal se hehe hehe hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2712 Dátum: 2008.10.01 szerda, 10:00:03 »

Pont ezen morogtam tegnap, hogy egy olyan autóban, ami 8 számjegyű összegbe is kerülhet, az ember nem várhat el a gyári rendszertől legalább 90%-os védelmet.
A gyár oldaláról meg értem: ami nincs azért nem is kell felelősséget vállalni...   szomoru1
Ez van: kell beépíteni rendszert utólag, hogy legalább meglegyen az a tudat, hogy tettünk vmit a dolog érdekében. Hiába a casco, az önrészt bukni is komoly tétel.
Azért legyünk őszinték, nálunk kultúráltabb európai országokban (őőő... szóval mindegyikben) egy MKIV nem akkora érték, hogy azért érdemes legyen ellopni, kár bele hitech rendszer. Van ott annál sokkal értékesebb is. Nálunk ugye nem így van, itt még az ezerötöst is páncélajtó mögött kell védeni  szomoru1
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2713 Dátum: 2008.10.01 szerda, 10:01:34 »

Legjobb egy Tatu jó helyre beszerelve 2 tapipont elég szívatós egy ilyen high tech autóban senki nem számít rá  finom

Hát...
Konzultáltam több szerelővel is erről.
A profibbak inkább mást ajánlanak helyette. A tatut mindenki ismeri, a tolvajok is.
Kérdés, hogy a tatu mit tilt. (Bár egyébként mindegy.) Mert általában ac pumpát. Az meg hozzáférhető helyen van, s a szintjeladó miatt ott van rajta a 12V -> csipeszt tesznek rá, aztán szeva. Még keresgélni sem kell a pontokat. Ugyanígy akkuról csipesszel nyomatják direktben 12V-al a gyújtás és önindító áramköröket is.
Hallottam olyan esetről, hogy tatus autót vittek el...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2714 Dátum: 2008.10.01 szerda, 10:07:55 »

Legjobb egy Tatu jó helyre beszerelve 2 tapipont elég szívatós egy ilyen high tech autóban senki nem számít rá  finom

Gyorsan átvilágítja a műszerfalat UV lámpával, és lászanak a pontok, amik gyakran vannak tapogatva. Sokszor még ez se kell, mert általába tiszta újlenyomat/piszok az a rész.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2715 Dátum: 2008.10.01 szerda, 10:21:26 »

A tatu az kb semmire sem jó. Szerintem jobb, ha raksz bele egy kóddal induló immobilisert. Ez azért jó, mert ha ellopják a kulcsod, akkor nem tudnak vele elrobogni. A titkos kapcsoló sem rossz, de esetenként lekameráznak, hogy mi-hogy csinálsz, és leutánoznak.
A kódos dolgot, ha úgy rakod be, hogy kintről ne lehessen látni, mit nyomkodsz (nálam a könyöklő alatt van, a kezemmel takarom a gombokat), és akkor kamerázhatnak.
Amúgy a mondeo védelme önerőből is az egyik legjobb, anno a whatcarban volt egy teszt, hogy melyik autót mennyi idő alatt lehet nyitni/indítani, pl az ódi A8 asszem 80 sec, valamelyik alfa 4 sec, de volt, amit 2 alatt nyitottak (tavria, vagy latrina, mind1).
Na, ott a mondeót ki sem tudták nyitni, és ezzel első is lett.
De nem is viszik a mondeókat. Nem drága az alkatrész, sok van belőle bontottan, így nincs is sok értelme.
Konkrétan 1 galaxyról röppent fel a hír (de az ugyi fosvágen, azt meg viszik, mint a cukrot), de mondeóról én egyről sem tudok.
A haveréknál flotta van, ott bebaxták az ablakot, az önindító forgott (amíg le nemégett), a motor nem idnult, és persze otthagyták.

Váltózár... annak akkor van értelme, ha a váltó nem bowdenes. Ha az, semmi értelme.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2716 Dátum: 2008.10.01 szerda, 10:44:23 »

Gyorsan átvilágítja a műszerfalat UV lámpával, és lászanak a pontok, amik gyakran vannak tapogatva. Sokszor még ez se kell, mert általába tiszta újlenyomat/piszok az a rész.

Bakker: új bejegyzés a követelményjegyzékben. Smiley
 worship
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2717 Dátum: 2008.10.01 szerda, 10:45:00 »

Titkos gomb lekamerázása: úgy kell a kütyüt megcsinálni, hogy az elindulás után elég legyen 30mp múlva megnyomni. Így elég gomb is, nem kell tasztatúra. Olyan helyen, hogy UV lámpával ne lehessen látni. Wink
Váltózár: egy fondorlatos működtetésű (pl. ha be van kapcsolva a telefonomon a bluetooth, akkor nyitható a motortér; de ezt lehet még cifrázni sorbakötött, a csomagtérbe lógatott lengő jack aljzatba dugandó jack dugóval is), acéllemezzel körbevett motortérzárral (+ elöl acélcsőbe húzott motortér bowdennel) együtt már ütős dolog. Ja és olyan váltózár kell legyen, ami a bowdent is fogja.

Szerintem. Smiley A fentiek csak ötletek, magamnak teljesen egyedi rendszert találtam ki. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2718 Dátum: 2008.10.01 szerda, 10:48:23 »

Titkos gomb lekamerázása: úgy kell a kütyüt megcsinálni, hogy az elindulás után elég legyen 30mp múlva megnyomni. Így elég gomb is, nem kell tasztatúra. Olyan helyen, hogy UV lámpával ne lehessen látni. Wink
Váltózár: egy fondorlatos működtetésű (pl. ha be van kapcsolva a telefonomon a bluetooth, akkor nyitható a motortér; de ezt lehet még cifrázni sorbakötött, a csomagtérbe lógatott lengő jack aljzatba dugandó jack dugóval is), acéllemezzel körbevett motortérzárral (+ elöl acélcsőbe húzott motortér bowdennel) együtt már ütős dolog. Ja és olyan váltózár kell legyen, ami a bowdent is fogja.

Szerintem. Smiley A fentiek csak ötletek, magamnak teljesen egyedi rendszert találtam ki. Wink

Ez már túlzás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #2719 Dátum: 2008.10.01 szerda, 10:56:55 »

Kevés volt anno a villamosmérnök a gyárban, így a gépészek kapták a feladatot.  nyes

Rákerestem a neten semmi nincs róla Sad megnéztem Microcatban na ott megvan - csak amerikába volt rendelhető (Granadába) kapcsolóóra. Érdekes alkatrészek is vannak hozzá pl: taxi lábbal működtethető riasztó kapcsoló ilyesmik. Este gépészkedek rajta googléból töltöttem le könyvet hozzá Wink google nélkül szegényebb lenne a világ Wink
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2720 Dátum: 2008.10.01 szerda, 12:00:59 »

Ez már túlzás.

Igen, de mint alapanyagot írtam csak.
Az ember ha rászán egy kis időt, körbejár, kérdez, gondolkodik, akkor nagyon egyszerűen használható, de ütős védelmet is ki tud találni.
Fontos, hogy legyen sok alapanyag, ötlet.
Én egyszerűen kezelhető bonyolultat találtam ki, de nem árulom el, hogy mi az. Smiley Van benne annyira primitív, de hasznos dolog, hogy magamban mindig röhögök, hogy erről a fene se gondolná, hogy mi célt szolgál.
Ötletek, hallottak továbbadásával szívesen segítek. :-)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2721 Dátum: 2008.10.01 szerda, 12:05:54 »

Igen, de mint alapanyagot írtam csak.
Az ember ha rászán egy kis időt, körbejár, kérdez, gondolkodik, akkor nagyon egyszerűen használható, de ütős védelmet is ki tud találni.
Fontos, hogy legyen sok alapanyag, ötlet.
Én egyszerűen kezelhető bonyolultat találtam ki, de nem árulom el, hogy mi az. Smiley Van benne annyira primitív, de hasznos dolog, hogy magamban mindig röhögök, hogy erről a fene se gondolná, hogy mi célt szolgál.
Ötletek, hallottak továbbadásával szívesen segítek. :-)
Nagybátyám a 2-es golfra sportkormányt vett, és ha kiszáll az autóból, egy laza mozdulattal leszedi és viszi magával. Á la Forma 1.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2722 Dátum: 2008.10.01 szerda, 12:13:25 »

Nagybátyám a 2-es golfra sportkormányt vett, és ha kiszáll az autóból, egy laza mozdulattal leszedi és viszi magával. Á la Forma 1.


Színházba nem mehetek egy sportkormánnyal. Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2723 Dátum: 2008.10.01 szerda, 12:17:59 »

Színházba nem mehetek egy sportkormánnyal. Smiley

Ezé' nem járok én színházba!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2724 Dátum: 2008.10.01 szerda, 12:49:56 »

Igen, de mint alapanyagot írtam csak.
Az ember ha rászán egy kis időt, körbejár, kérdez, gondolkodik, akkor nagyon egyszerűen használható, de ütős védelmet is ki tud találni.
Fontos, hogy legyen sok alapanyag, ötlet.
Én egyszerűen kezelhető bonyolultat találtam ki, de nem árulom el, hogy mi az. Smiley Van benne annyira primitív, de hasznos dolog, hogy magamban mindig röhögök, hogy erről a fene se gondolná, hogy mi célt szolgál.
Ötletek, hallottak továbbadásával szívesen segítek. :-)

Ha ennyire parazol, hogy elviszik az autodat (nem viszik, mert nincs presztizse), akkor inkabb ne vegyel autot. Ugyis elviszik ha akarjak. Max. oda allnak egy trellerrel es feldobjak a hatara, majd biztonsagos helyen kiiktatjak a lopasgatlot.

Egyebkent meg siman lehet csinazni olyan ecceru inditasgatlo megoldast, hogy azon meg egy compu csere, 12v ide-oda kotogetese sem segit, csak a treler.
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.01 szerda, 12:53:49 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2725 Dátum: 2008.10.01 szerda, 12:55:32 »

Nemreg lattam egy magyar filmet. Cimet ne kerdezd...Nah ott egy zsiga volt ugy osszedrotozva (sofor akaratan kivul), hogy csak akkor ment, ha uvoltott a mulatos zene a magnobol. Mihelyst lekapcsoltak leallt a verda. Csuklottam a rohogestol  nyes
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2726 Dátum: 2008.10.01 szerda, 13:29:17 »

Ha ennyire parazol, hogy elviszik az autodat (nem viszik, mert nincs presztizse), akkor inkabb ne vegyel autot. Ugyis elviszik ha akarjak. Max. oda allnak egy trellerrel es feldobjak a hatara, majd biztonsagos helyen kiiktatjak a lopasgatlot.

Egyebkent meg siman lehet csinazni olyan ecceru inditasgatlo megoldast, hogy azon meg egy compu csere, 12v ide-oda kotogetese sem segit, csak a treler.

Én nem parázok, hogy elviszik, mert ha vinni akarják, akkor úgy is elviszik.
Ha folyton paráznék, beleőrülnék.
Csak egy átlagos-ismert rendszer áráért egy jobb, az átlagtól eltérő dolog lesz az autóban.
Tréler nem mindig van a közelben kéznél, ha a saját lábon elvitel a helyszínen meghiúsul.
Egy belülről lezárt motorterű autóért sem érdemes visszamenni trélerrel, mert ha csak roncsolással nyitható a motortér, akkor már nem annyit kapnak az autóért, mintha makulátlan lenne, s a tréler az folyamatosan plusz kockázatot jelent. Főleg ugyanazon a környéken ahol már előtte próbálkoztak...

Tegnap hallottam, megtörtént eset, hogy a néni autóját az őrzött parkolóból fényes nappal lopták ki trélerrel.
Azt mondták, hogy rossz az autó, s szervízbe kell vinni. El is vitték.  Angry
Ilyenkor, ha egy emelésérzékelő (~6E) szól mondjuk egy gsm pageren keresztül (~40E) mobilon (márha nem tesznek az autóra egy gsm jammert, hogy az adást zavarják, ez ellen a sima RF pager (~25-30E) lehet a jó, de az meg korlátozott távolságban működik csak), akkor ott lehet lenni az autó mellett gyorsan.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2727 Dátum: 2008.10.01 szerda, 13:29:55 »

Nemreg lattam egy magyar filmet. Cimet ne kerdezd...Nah ott egy zsiga volt ugy osszedrotozva (sofor akaratan kivul), hogy csak akkor ment, ha uvoltott a mulatos zene a magnobol. Mihelyst lekapcsoltak leallt a verda. Csuklottam a rohogestol  nyes

 Grin sztem a Szóke kóla volt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2728 Dátum: 2008.10.01 szerda, 13:30:52 »

Ezé' nem járok én színházba!

Bár aztán lehet, hogy az nem is ciki. Beállítani egy sportkormánnyal ilyen helyre. Lehetne feszíteni, mint pók a lucernában...  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2729 Dátum: 2008.10.02 csütörtök, 12:01:03 »

Figy, annak hiszel akinek akarsz! De csak szolok, hogy a Ford egy kereskedelmi ceg, olyan mint a tobbi. Es ezek a cegek azt mondjak(hazudjak) amit hallani szeretnel, csak hogy eladjak a termekuket  wave
***

Ezeknek a cegeknek mindenre van kesz magyarazatuk, raadasul olyan, hogy ha valami bug, arrol meggyoznek, hogy feature. Kb. olyan ez mikor a fonok utasitast ad a HR-es emberkenek, hogy csokkentse mindenki fizeteset 20%-al, de ugy, hogy meg oruljenek is neki.
nyes
Elvileg még megvan nekem valahol az az EU előírás, ami az autóriasztókat szabályozza. Hiszed vagy sem, de tényleg elő van írva, hogy nem csipoghat ki és bekapcsoláskor, sőt az ütés/rezgés érzékelőt úgy ahogy van betiltották. 99,9999%-ban ezek miatt ordítoznak az utcán álló autók.
Szóval okos döntsének tartom, és kivételesen a Fordék sem hazudtak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2730 Dátum: 2008.10.02 csütörtök, 14:34:39 »

Tényleg. (Nem volt még napfénytetős kocsim.) Akkor elvileg az indulás után érdemes pár percre a napfénytetőt nyitvahagyni, hogy a felette kialakuló vákuum is szívja az utastérből a meleget.
Hogyan lehet egyébként akkor állóhelyzeti szellőztetésem?
Smiley

Én azt szoktam a III-on, hogy mikor közeledek az autóhoz, távkapcsolóval lehúzom mind a 4 ablakot (gondolom a IV-es is tud ilyet), így mire odaérek, berakom a táskám, leveszem a zakóm stb., addigra nyugodtan be lehet ülni, a klíma meg pár másodperc alatt fincsi hideget fúj. Nem kell percekig állni a kocsi mellett. Ez így elég (nekem).
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2731 Dátum: 2008.10.02 csütörtök, 14:42:04 »

Én azt szoktam a III-on, hogy mikor közeledek az autóhoz, távkapcsolóval lehúzom mind a 4 ablakot (gondolom a IV-es is tud ilyet), így mire odaérek, berakom a táskám, leveszem a zakóm stb., addigra nyugodtan be lehet ülni, a klíma meg pár másodperc alatt fincsi hideget fúj. Nem kell percekig állni a kocsi mellett. Ez így elég (nekem).
Ezt azzal meg lehet spékelni, hogy elindulsz, és az első 100 méteren lennhagyod az ablakokat.
Majd felhúzod, és klíma be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2732 Dátum: 2008.10.02 csütörtök, 14:48:44 »

Ezt azzal meg lehet spékelni, hogy elindulsz, és az első 100 méteren lennhagyod az ablakokat.
Majd felhúzod, és klíma be.
Valóban! Én is ezt szoktam.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2733 Dátum: 2008.10.02 csütörtök, 14:54:11 »

Én azt szoktam a III-on, hogy mikor közeledek az autóhoz, távkapcsolóval lehúzom mind a 4 ablakot (gondolom a IV-es is tud ilyet), így mire odaérek, berakom a táskám, leveszem a zakóm stb., addigra nyugodtan be lehet ülni, a klíma meg pár másodperc alatt fincsi hideget fúj. Nem kell percekig állni a kocsi mellett. Ez így elég (nekem).

Vszínű nálam is ez a művelet fog játszani.
A IV-es is tudja ezt a globálzár funkciót, nekem a napfénytetőt is fogja nyitni, vmint a tükröket kihajtani. Wink
Visszefelé is ezeket tudja. Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #2734 Dátum: 2008.10.02 csütörtök, 16:31:45 »

hy all! vki nem tud kezelési útmutatót szerezni Titanium-S-hez magyar vagy akár angol nyelven?? nagyon megköszönném!! worship
Naplózva
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #2735 Dátum: 2008.10.02 csütörtök, 22:08:47 »

titanium-s nél a középső kijelzőt (fordulatszámmérő-kilométerora) át lehet állítani németről angolra?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2736 Dátum: 2008.10.02 csütörtök, 22:17:39 »

titanium-s nél a középső kijelzőt (fordulatszámmérő-kilométerora) át lehet állítani németről angolra?

Igen. Szerintem a szervízben. Hívd fel őket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2737 Dátum: 2008.10.03 péntek, 08:00:40 »

hy all! vki nem tud kezelési útmutatót szerezni Titanium-S-hez magyar vagy akár angol nyelven?? nagyon megköszönném!! worship

2487.-ik hozzászólás. Wink
A manuálok nem típusspecifikusak, hanem megpróbálnak lefedni mindent, pont ezért néha nem érthető. Pl. nem írja, hogy a tükör csak akkor hajlik le tolatáskor, ha van memóriás ülés a kocsiban...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2738 Dátum: 2008.10.03 péntek, 08:14:23 »

Néztem a kanyarodó fényszórót a múltkor. Ez ugye a vetítőlencsét mozgatja. Jól láttam, hogy abban van egy plusz izzó is ami nagyobb kormányzáskor bevilágít abba az irányba amerre kanyarodunk?
Azt írják, hogy a kanyarodó fényszórót nem lehet xenonnal együtt rendelni.
S itt jön az igazi kérdés.
Néztem a xenonos lámpát, s ebben is láttam azt a plusz izzót, ami a kanyarbevilágítást csinálja.
Most akkor a xenonos az alapból kanyarodós, vagy csak ez a plusz izzó van benne?

(állítólag OFF-os Fiatokban úgy van megcsinálva a kanyarlámpa, hogy felkapcsolt fényszórónál + indexelésnél bekapcsolja azt a ködlámpát, ami a kanyar felől van  wow1 Cheesy   duhos2 )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kispalt
Vendég
« Új hozzászólás #2739 Dátum: 2008.10.03 péntek, 22:24:00 »

Néztem a kanyarodó fényszórót a múltkor. Ez ugye a vetítőlencsét mozgatja. Jól láttam, hogy abban van egy plusz izzó is ami nagyobb kormányzáskor bevilágít abba az irányba amerre kanyarodunk?
Azt írják, hogy a kanyarodó fényszórót nem lehet xenonnal együtt rendelni.
S itt jön az igazi kérdés.
Néztem a xenonos lámpát, s ebben is láttam azt a plusz izzót, ami a kanyarbevilágítást csinálja.
Most akkor a xenonos az alapból kanyarodós, vagy csak ez a plusz izzó van benne?

(állítólag OFF-os Fiatokban úgy van megcsinálva a kanyarlámpa, hogy felkapcsolt fényszórónál + indexelésnél bekapcsolja azt a ködlámpát, ami a kanyar felől van  wow1 Cheesy   duhos2 )
Naplózva
kispalt
Vendég
« Új hozzászólás #2740 Dátum: 2008.10.03 péntek, 22:30:47 »

Néztem a kanyarodó fényszórót a múltkor. Ez ugye a vetítőlencsét mozgatja. Jól láttam, hogy abban van egy plusz izzó is ami nagyobb kormányzáskor bevilágít abba az irányba amerre kanyarodunk?
Azt írják, hogy a kanyarodó fényszórót nem lehet xenonnal együtt rendelni.
S itt jön az igazi kérdés.
Néztem a xenonos lámpát, s ebben is láttam azt a plusz izzót, ami a kanyarbevilágítást csinálja.
Most akkor a xenonos az alapból kanyarodós, vagy csak ez a plusz izzó van benne?

(állítólag OFF-os Fiatokban úgy van megcsinálva a kanyarlámpa, hogy felkapcsolt fényszórónál + indexelésnél bekapcsolja azt a ködlámpát, ami a kanyar felől van  wow1 Cheesy   duhos2 )

A xenon nem kanyarodik, az az égő világít oldalra, amit láttál a lámpa sarkában. Hogy miért bonyolult kanyarodó xenont alkalmazni a Fordnál, fogalmam sincs, mert nem tudom. Más gyártónál ez már évek óta nem probléma. Egyébként jó a xenon, az előző Mondeóban is volt, csak a jobb kanyarokban néha rám villantanak.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2741 Dátum: 2008.10.04 szombat, 18:25:28 »

Nem Mondeo, hanem S-Max, de a cikkben azzal az új 2,2-es motorral tesztelték, ami a Mondeo-ban is van.

Ford S-MAX 2.2 TDCi Titanium S teszt
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #2742 Dátum: 2008.10.04 szombat, 18:31:21 »

Kollégám vett egy Titánium-X mk4-et, de a Bluetooth kimaradt belőle. Vagyis nem tudja. Ezt csak valami hekkeléssel aktiválni kell, vagy tenni is kell valami modult, és azt életre kelteni? Valaki csinált már ilyet? Akkor leírhatná a menetét mint Zacci a Tempomatét.
Kösz
Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2743 Dátum: 2008.10.04 szombat, 18:35:32 »

Kollégám vett egy Titánium-X mk4-et, de a Bluetooth kimaradt belőle. Vagyis nem tudja. Ezt csak valami hekkeléssel aktiválni kell, vagy tenni is kell valami modult, és azt életre kelteni? Valaki csinált már ilyet? Akkor leírhatná a menetét mint Zacci a Tempomatét.
Kösz

Modul, hekkelés. Olvass vissza, beszéltünk már róla. Wink
Élesben még nem volt a feladat végrehajtva.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2744 Dátum: 2008.10.04 szombat, 20:11:31 »

Nem Mondeo, hanem S-Max, de a cikkben azzal az új 2,2-es motorral tesztelték, ami a Mondeo-ban is van.

Ford S-MAX 2.2 TDCi Titanium S teszt
Ez még csak a köztes 2,2 az MKIII 155 lovas volt ez most az MKIV-ben 175 és az eredeti  menetrend szerint kb 1év múlva ki kell jönni a 190+ lovas 2,2TDCi-nek. Az ütemtervhez nagyon remélem, hogy tartja magát a ford mert 190+lovas motorral tényleg jobb lesz a menet dinamikája a IV-esnek mint a III-asnak. Akinek van még egy bő egy éve a cseréhez annak érdemes inkább megvárni  a nagyot.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2745 Dátum: 2008.10.04 szombat, 21:56:33 »

Ez még csak a köztes 2,2 az MKIII 155 lovas volt ez most az MKIV-ben 175 és az eredeti  menetrend szerint kb 1év múlva ki kell jönni a 190+ lovas 2,2TDCi-nek. Az ütemtervhez nagyon remélem, hogy tartja magát a ford mert 190+lovas motorral tényleg jobb lesz a menet dinamikája a IV-esnek mint a III-asnak. Akinek van még egy bő egy éve a cseréhez annak érdemes inkább megvárni  a nagyot.

Hát, ha a 0-100, 50-100(80-120), LE/kg, Nm/kg adatokat nézzük akkor az új már a 175LE-s kivitelben minimálisan jobb a régebbinél. De gyakorlatilag tényleg ugyanaz. Az MK4 adott kivitelnél 118kg-mal nehezebb, több kraft kell a motorba, hogy legalább ugyanolyan fickós legyen.

A 190 lovas dízel az ütni fog...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2746 Dátum: 2008.10.04 szombat, 22:13:17 »

News! Wink
A németeknél már van Individual katalógus.
Itt lehet letölteni: http://www.ford.de/ie/-/-/downkat36/-/popup

Ekkora felhajtást az egyedi bőr és egy új 5 küllős 18-as sci-fi felni miatt... Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2747 Dátum: 2008.10.04 szombat, 22:38:08 »

A 190 lovas dízel az ütni fog...  eplus2
Egész pontosan 190+ ami inkább 194-196 kürül lesz 435Nm-el + overboost  finom Hát akárhogy is nézem ez már a mostani 525d bömbi ereje pedig az 3000cm3  eljen Gonosz jószág lesz annyi biztos.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2748 Dátum: 2008.10.04 szombat, 23:29:10 »

Egész pontosan 190+ ami inkább 194-196 kürül lesz 435Nm-el + overboost  finom Hát akárhogy is nézem ez már a mostani 525d bömbi ereje pedig az 3000cm3  eljen Gonosz jószág lesz annyi biztos.


Azért legyünk korrektek... van az a motor 235@500, 286@580-nal is... és a 6 henger azért csak 6 henger. Hiába lesz duplaturbó a 2,2-őn, mégis a 6 henger a jobb karakterisztikájú. Meg ki tudja, 2 év múlva mit hoz ki a bömös.
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.05 vasárnap, 13:42:47 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #2749 Dátum: 2008.10.05 vasárnap, 03:42:57 »

hy all! vki tudja hogyan lehet frissíteni a navigációt mondeóban? (Touch screen Navigation system_CG3537)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.