Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:41:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11992871 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3050 Dátum: 2008.11.20 csütörtök, 17:54:04 »

Szerintem is stabil a gyári, csak a dudát kellene meghekkelni...

Az Én véleményem, hogy inkább egy UH nélküli gyári inkább, mint egy magicar...
kösz van mindkettő eplus2 . AZ UH gyári jó nagyot bukott. tulajdonképpen nem is tudom mire jó fejvakaras Talán többletsúlynak. Kár volt pénzt kidobnom érte. falbav
Naplózva
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #3051 Dátum: 2008.11.20 csütörtök, 18:06:52 »

Igen ez jó kérdés, hogy mi van akksi lemerüléskor.
Gondolkodom sárvédődob mögé rejtett vezetékeken (vagy lelógatni a hátsó lökhárító mögött), hogy azon beküldeni 12V-ot a kp zárnyitáshoz.
Még nem tudom mi legyen, de kitalálok majd valamit (a security szerelőmmel).


Hali! engem is érdekel ez a kérdés! hol található az a pöcök pontosan?
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3052 Dátum: 2008.11.21 péntek, 08:26:19 »

Hali! engem is érdekel ez a kérdés! hol található az a pöcök pontosan?

Milyen pöcök?Huh?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3053 Dátum: 2008.11.21 péntek, 12:08:11 »

Nem érdemes gyári riasztót rendelni.  Undecided (Még egyszer nem eszem meg ezt a kefét   falbav )

te bedoltel a gyari riasztonak ?  wow1
Naplózva

blah blah blah
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3054 Dátum: 2008.11.21 péntek, 12:17:22 »

te bedoltel a gyari riasztonak ?  wow1

Én folyamatosan bedőlök...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3055 Dátum: 2008.11.21 péntek, 12:39:07 »

Én folyamatosan bedőlök...

a kanyarban ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3056 Dátum: 2008.11.21 péntek, 12:40:21 »

teljesen mind1, milyen riaszto van az otoban. Ha akarjak, akkor ugyis feltorik, ha kel az otot, ugyis elviszik. Ha nem hagy az ember lathato konnyen elviheto dolgokat az utasterben, akkor az mar elegendo vedelem.
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3057 Dátum: 2008.11.21 péntek, 14:14:56 »

te bedoltel a gyari riasztonak ?  wow1
Be  falbav De utoljára  Undecided
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3058 Dátum: 2008.11.21 péntek, 18:16:41 »

teljesen mind1, milyen riaszto van az otoban. Ha akarjak, akkor ugyis feltorik, ha kel az otot, ugyis elviszik. Ha nem hagy az ember lathato konnyen elviheto dolgokat az utasterben, akkor az mar elegendo vedelem.

Pitbullt bele!
+ egy rotit!  smile
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #3059 Dátum: 2008.11.21 péntek, 18:54:14 »

Pitbullt bele!
+ egy rotit!  smile
Szia!
Olvastam, cserében gondolkozol... Roll Eyes
Nosza, én is beindultam, ha már úgy is kerékcserén volt az autóm, közben kimentem az ügyfélre.  felkialtas
MKIV 2,2 Titanuim-X TDCi, 5ajtó JB optikával volt a kérdés, mik a sarokszámok?  help
Egész jót lehetett alkudni, már 8,9-nél jártunk,  taps innen már nem volt több kedvezmény, ismeretség ide, vagy oda.
Viszont...
Mi legyen a mostani enyémmel?  fejvakaras
2,5 éves, 34e Km, sérülésmentes, leinformálható. Újonnan 7,58/6,23e HUF, most beszámítanák, figyelj, 2,74e-ért... wilting
Volt ott egy beszámított 2.0 TDCi - új kombi Mondeo lett belőle - 2006. 02. havi, az volt 2,8-ért beszámítva.
Azt mondja a kereskedő barátom, most szinte mindegyik használt autó öregedett hirtelen 2-3 évet... rinya
Üdv.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3060 Dátum: 2008.11.21 péntek, 19:08:01 »

Szia!
Olvastam, cserében gondolkozol... Roll Eyes
Nosza, én is beindultam, ha már úgy is kerékcserén volt az autóm, közben kimentem az ügyfélre.  felkialtas
MKIV 2,2 Titanuim-X TDCi, 5ajtó JB optikával volt a kérdés, mik a sarokszámok?  help
Egész jót lehetett alkudni, már 8,9-nél jártunk,  taps innen már nem volt több kedvezmény, ismeretség ide, vagy oda.
Viszont...
Mi legyen a mostani enyémmel?  fejvakaras
2,5 éves, 34e Km, sérülésmentes, leinformálható. Újonnan 7,58/6,23e HUF, most beszámítanák, figyelj, 2,74e-ért... wilting
Volt ott egy beszámított 2.0 TDCi - új kombi Mondeo lett belőle - 2006. 02. havi, az volt 2,8-ért beszámítva.
Azt mondja a kereskedő barátom, most szinte mindegyik használt autó öregedett hirtelen 2-3 évet... rinya
Üdv.
Ajánlok egy egyszerű de optimálisabb megoldást: használd még 2,5 évig akkor lesz benne 68ekm és eladod mondjuk 2,8eFt-ért wave
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #3061 Dátum: 2008.11.21 péntek, 19:10:48 »

Ajánlok egy egyszerű de optimálisabb megoldást: használd még 2,5 évig akkor lesz benne 68ekm és eladod mondjuk 2,8eFt-ért wave
Szia!
Köszi a tanácsot, csak tudod nem hagyott nyugodni a gondolat...
De így van, marad a Mondi, nagyon jó helye van nálunk, tudod!  Wink
Üdv:)
Naplózva
agize
Vendég
« Új hozzászólás #3062 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 09:11:04 »

Hajrá, én is TPMS kontra téli kerék ügyben szimatolok.

Ez mondjuk nehezen hihető, ETIS és/vagy IDS meg kell mondja a szerelt szenzor meg sjb tipusát.
Valóban 2 féle létezik 433 meg 866 Mhz-es, bár eddigi olvasmányaim szerint csak egyféle kellene hogy előforduljon a mondeon.

Fel is raktátok már?
Mennyit kértek az összetanításért?
Kellett hozzá céleszköz?
Kellett hibakódot törölni utána?

Ahogy ígértem.... itt az infó:

A 20.-án havazás előtt megkaptam solymáron a szerelt kerekeket...
Felrakták. A munkáért nem kértek semmit... gondolom volt bőven haszon a gumin, a felnin, és a jeladókon.
A felrakáson kívül semmit nem csináltak.... a járgány valahogy felismert mindent automatikusan... próbáltam megtudni a munkafelvevőtől, hogy minden keréknél van-e egy érzékelő, ami figyeli a kerekek jeladóit? Szerinte egy központi van, sőt figyelmeztetett, hogy mivel a nyári cucc a csomagtartóban van, lehet, hogy hibát fog jelezni a mert 8 jeladóval egyszerre egy autóban nem tud majd mit kezdeni.
Persze nem történt semmi. Nem volt hibaüzenet, nem kellet hiba kódokat törölni, nem kellett semmi céleszköz. Egyszerűen csak működik minden rendesen. No és az acél felnire is felrakták a kerék nyomás jeladókat, nem volt vele gond... Wink

Szóval egyetlen értelmes magyarázat lehet a dologra, a munkafelvevő nem tudja, csak blöffölt. eplus2 Szerintem minden keréknél van egy-egy vevő készülék. Hiszen a kulcs nélküli ajtó nyitás is tudja, hogy éppen hol állok, ha a csomagtartónál matatok, akkor a bezárt ajtókat nem lehet kinyitni, csak a csomagtartót, ha bal oldalon állok, akkor jobb oldalon a fiam nem tudja nyitni az ajtót, csak én...
No meg ha én akarok othon cserélni kerekeket, és tavasszal az elsőket hátra viszem, akkor hülyeséget mutatna? Áhhhh ezt nem hiszem... Wink

Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3063 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 09:32:57 »

...
Szerinte egy központi van, sőt figyelmeztetett, hogy mivel a nyári cucc a csomagtartóban van, lehet, hogy hibát fog jelezni a mert 8 jeladóval egyszerre egy autóban nem tud majd mit kezdeni.
Persze nem történt semmi. Nem volt hibaüzenet, nem kellet hiba kódokat törölni, nem kellett semmi céleszköz. Egyszerűen csak működik minden rendesen. No és az acél felnire is felrakták a kerék nyomás jeladókat, nem volt vele gond... Wink
...


Minden kerékdobban van 1-1 érzékelő.
Wink
Ez tuti.
 S az is, hogy ha nem jön jel a jeladótól, akkor kb 5-6km múlva jelez csak hibát, addig próbálkozik a kommunikációval.
Ezt onnan tudom, hogy még átadás előtt kicsit karcos lett a felni, kicserélték, s nem rakták vissza a nyomásszenzort.
Mikor már eljöttem a szalontól, akkor kezdett el vincogni, hogy "Messages: Tyre monitor malfunction"  szomoru1
(Most megyek majd vissza kereket cserélni...)

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3064 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 09:36:10 »

Minden kerékdobban van 1-1 érzékelő.
Wink
Ez tuti.
 S az is, hogy ha nem jön jel a jeladótól, akkor kb 5-6km múlva jelez csak hibát, addig próbálkozik a kommunikációval.
Ezt onnan tudom, hogy még átadás előtt kicsit karcos lett a felni, kicserélték, s nem rakták vissza a nyomásszenzort.
Mikor már eljöttem a szalontól, akkor kezdett el vincogni, hogy "Messages: Tyre monitor malfunction"  szomoru1
(Most megyek majd vissza kereket cserélni...)



Ez a kerek ellenorzo bigyo igazabul mire jau ?
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3065 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 09:39:31 »

Ez a kerek ellenorzo bigyo igazabul mire jau ?

Pl. a defektet hamarabb észreveszed, nem csak akkor már, amikor lapos a gumi.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3066 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 09:42:18 »

Pl. a defektet hamarabb észreveszed, nem csak akkor már, amikor lapos a gumi.


De most irtad, hogy 5-7km...Annyi ido alatt magam is eszre veszem. Arrol nem is beszelve, hogy nem akkor veszem eszre a deffektet mikor mar lapos a gumi, ahnem meg joval elobb. Tod, elmaszik a verda stb.
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3067 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 09:50:06 »

De most irtad, hogy 5-7km...Annyi ido alatt magam is eszre veszem. Arrol nem is beszelve, hogy nem akkor veszem eszre a deffektet mikor mar lapos a gumi, ahnem meg joval elobb. Tod, elmaszik a verda stb.

Az 5-6km az a hibás működésre vonatkozik (amikor rossz pl a szenzor, akkor ennyi ideig próbálja újra a komputer a kommunikációt).
Egyébként meg realtime a dolog.
Hát sztem talán hamarabb észre venni, mert egy 2,8->2,5 esést a gép már biztos jelez, a kormányon még ez nem biztos, hogy kijön. De az is lehet, hogy ezt már a kormányon is érezni. Nekem még nem volt ilyenem.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #3068 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 10:49:53 »

Fiuk! A riasztó problémákra van megoldás! Mindig vinni kell magatokkal valakit aki vigyáz az autóra míg ügyet intéztek,dolgoztok,moziba mentek,stb.  taps

Még egyet tudok 2 agresszív pit-bull az utastérbe! Ezek nem romlanak el!  eplus2  eplus2  eplus2
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3069 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 10:50:13 »

Szia!
Olvastam, cserében gondolkozol... Roll Eyes

Üdv.

Szerintem marad, hiszen a fasorba sincs még 1 ilyen felszereltségű autó a látómezőmben.

Amúgy teljesen igazad van.

Épp most néztem, hogy amerikába már nem tudják hová rakni az új autókat, külön telephelyeket bérelnek.
Szerintem nálunk is lemegy az új autó ára.
Ebben csak az a bosszantó, hogy amit ma megveszel 8M-ért, az jövőre 7M lesz.
Mondjuk csak annak bosszantó, aki mostanában vette, veszi a kocsiját.
Aki tud várni egy fél évet az most sokat nyerhet.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3070 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 11:11:08 »

Fiuk! A riasztó problémákra van megoldás! Mindig vinni kell magatokkal valakit aki vigyáz az autóra míg ügyet intéztek,dolgoztok,moziba mentek,stb.  taps

Még egyet tudok 2 agresszív pit-bull az utastérbe! Ezek nem romlanak el!  eplus2  eplus2  eplus2

A riasztó kérdés nálam így néz ki:
A tolvajokat én 2 kategóriába sorolom:
1: okos, lopni fogja a kocsit,
2: nem annyira okos, csak feltörni akarja az autót.

A 2-es ellen jó megoldás, ha nem hagyunk soha semmit az autóban, + gyári riasztó, hogy hátha megijed, ha mégis szirénázik valami. (+talán még egy zárdugózás, ha vki nem kamálja, hogy az autójában mászkálnak)
Az 1-es csoport ellen pedig nem a riasztó a megoldás. Sem a kp zár, sem az ajtózár. Teljesen felesleges is bezárni az autót, mert elektronikával úgyis kinyitják, az utastérbe röhögve jutnak be. De nyitottan otthagyni az autót, ma még nálunk nem divat.  vigyor3

Igazából a riasztó szerintem ma már teljesen felesleges az autóba...
Nézegettem a magicar-t is, de nem fogott meg annyira. Talán a turbóhűtés lenne nekem érdekes a dologban egy benzines-turbós kocsiban.
Ha EVO-X-em lenne, gondolkodnék rajta. Wink
Bár lehet, hogy a turbóhűtésre ott is találnék vmi professzionálisabb, célorientált dolgot.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3071 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 21:57:23 »

Megfutottam az első párszáz km-t az új vassal...

Íme az első benyomások negyedmillió mk3 km után:

Nagyobb - iszonyúan nem érzem
Sokkal csendesebb, kellemesebb a motor hangszíne
Alapjáraton furcsa a dörmögése, folyamatosan azt hiszem kilyukadt a kipufogó...
A belső kialakítás nagyrágrenddel igényesebb (mk3 ghia vs. mk4 tit-x)
Comfort módban sokkal jobban viseli a budapesti útminőséget

Van egykét idegesítő dolog:
Ha megállítom a motort, kikapcsol a rádió... ez eléggé bosszant, mert gyakorta hallgatnám még a műsort magállás után egy picit.
Vajon lehet ezt másképp programozni (pl. csak záráskor kapcsoljon ki)?   kerdesfejvakaraskerdes

Az "automatikus menetfény" az nem külön lámpa, hanem begyújtja a xenont nappal is.
Szóval fizettem azért, hogy kihagyják a sötétérzékelőt a kocsiból? sir

Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3072 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 22:13:43 »

Van egykét idegesítő dolog:
Ha megállítom a motort, kikapcsol a rádió... ez eléggé bosszant, mert gyakorta hallgatnám még a műsort magállás után egy picit.
Vajon lehet ezt másképp programozni (pl. csak záráskor kapcsoljon ki)?   kerdesfejvakaraskerdes

Régen is így volt, nem?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #3073 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 22:16:54 »

Régen is így volt, nem?

Ha csak a motort állítod le de nem veszed ki a kulcsot - asszem garázs állás - a rádió szól. Gondolom a gombosnál másképp van ez
Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3074 Dátum: 2008.11.24 hétfő, 22:34:02 »

Régen is így volt, nem?

A kulcsosnál van egy köztes állás, ahol a motor már áll, de a rádió még szól.
Itt megnyomom a gombot és minden kikapcs...
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3075 Dátum: 2008.11.25 kedd, 13:31:01 »

A bal oldali lábtér világítással kapcsolatban kérdezném, hogy Nektek is csak a gázpedál felől világít az izzó?
Nekem az alupedálokon hülyén néz ki, hogy a bal oldali sok fém nincs annyi fényben.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3076 Dátum: 2008.11.26 szerda, 12:24:36 »


Van egy kérdésem...

Sajnos a paripa nem keszonos, azonban találtam hirdetésben új mondihoz lámpát, izzót, elektronikát, szóval cuzámmen... (persze fényszórómosó, autómata magasságállítás attól még nem lesz...)

Kérdésem az, hogy szerintetek az átszerelés könnyen kivitelezhető? A csatlakozók ugyanazok lehetnek? Az elektronika nem fog meghülyülni?

Köszi

Köszi... A Xenon nagyon jó szerintem is, de leginkább akkor ha gyári... Így Én utólagosban nem gondolkodom...

Ezt nov. 18-án írtad az izzós topikba  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3077 Dátum: 2008.11.26 szerda, 12:36:14 »

Ezt nov. 18-án írtad az izzós topikba  vigyor3

De Én most egész, gyári lámpatestről beszélek, kérdezek!!!! vigyor3
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3078 Dátum: 2008.11.26 szerda, 12:39:22 »

Ezt nov. 18-án írtad az izzós topikba  vigyor3

Ott az utólagos, szemvakító kínai """szettekről""" beszéltem...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3079 Dátum: 2008.11.26 szerda, 12:55:05 »

De Én most egész, gyári lámpatestről beszélek, kérdezek!!!! vigyor3
Értem én, csak ahogy olvastam, így jópofa volt  nyes
Amúgy én is ilyen vagyok, hogy valami sokáig nem kell, aztán egyszercsak begőzölök, és akkor meg mindenképp.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3080 Dátum: 2008.11.26 szerda, 15:25:44 »

Készítettem egy tárhelyet az autóról készült képeknek.
Az aláírásom mellett mostantól elérhető.  Wink
Folyamatosan frissítem majd, ha lesznek újabb képek.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3081 Dátum: 2008.11.26 szerda, 15:26:21 »


Van egy kérdésem...

Sajnos a paripa nem keszonos, azonban találtam hirdetésben új mondihoz lámpát, izzót, elektronikát, szóval cuzámmen... (persze fényszórómosó, autómata magasságállítás attól még nem lesz...)

Kérdésem az, hogy szerintetek az átszerelés könnyen kivitelezhető? A csatlakozók ugyanazok lehetnek? Az elektronika nem fog meghülyülni?

Köszi

Kolléga!
A 2008-11-20-as mappámban asszem van olyan kép, amin látszik a lámpa csatlakozó, meg a lámpa is.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3082 Dátum: 2008.11.26 szerda, 15:28:18 »

Akit érdekel a TPMS szenzor, az nézze a 2008-11-26-os TPMS mappámat.
Szép makrós képek is vannak.
Siemens VDO-s a cucc egyébként.
Cikkszám alapján ha vki tud majd még olcsóbban, az jelezzen majd.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #3083 Dátum: 2008.11.26 szerda, 15:59:06 »

Akit érdekel a TPMS szenzor, az nézze a 2008-11-26-os TPMS mappámat.
Szép makrós képek is vannak.
Siemens VDO-s a cucc egyébként.
Cikkszám alapján ha vki tud majd még olcsóbban, az jelezzen majd.  Wink

Original WAECO Reifendruck-Kontrollsystem mit LED-Displ
http://cgi.ebay.de/Original-WAECO-Reifendruck-Kontrollsystem-mit-LED-Displ_W0QQitemZ390010297528QQcmdZViewItemQQptZRad_Reifenzubeh%C3%B6r?hash=item390010297528&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3084 Dátum: 2008.11.26 szerda, 17:08:39 »

Akit érdekel a TPMS szenzor, az nézze a 2008-11-26-os TPMS mappámat.
Szép makrós képek is vannak.
Siemens VDO-s a cucc egyébként.
Cikkszám alapján ha vki tud majd még olcsóbban, az jelezzen majd.  Wink



Bakker, az enyém totál másként néz ki.... nem is siemens
Nálam sajna nem volt rendes gép, amikor megkukkoltam a gumisnál.
Mondjuk a rendelési kódja is más (AA vs BC).

A héten megjönnek a téli kerékbe szánt darabok, megnézem az milyen...
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3085 Dátum: 2008.11.26 szerda, 17:19:58 »



Bakker, az enyém totál másként néz ki.... nem is siemens
Nálam sajna nem volt rendes gép, amikor megkukkoltam a gumisnál.
Mondjuk a rendelési kódja is más (AA vs BC).

A héten megjönnek a téli kerékbe szánt darabok, megnézem az milyen...

Hogyé adnak egy ilyen szenzort?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3086 Dátum: 2008.11.26 szerda, 17:21:18 »

Hogyé adnak egy ilyen szenzort?

~12.5k
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #3087 Dátum: 2008.11.26 szerda, 18:09:56 »

~12.5k

Jobb vétel a waeco 100eur a 4 szenzor meg a központi egység kijelző - lásd a linket lentebb
Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3088 Dátum: 2008.11.26 szerda, 20:11:55 »

Jobb vétel a waeco 100eur a 4 szenzor meg a központi egység kijelző - lásd a linket lentebb

És szerinted az müxik a mk4 köponti egységgel?
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #3089 Dátum: 2008.11.26 szerda, 20:23:46 »

És szerinted az müxik a mk4 köponti egységgel?

Azt nem tudom, körbe kéne járni 100EUR-t megér még utólag is, ha valakinek megtetszik - komplett cucc kábel minden van hozzá.
Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3090 Dátum: 2008.11.26 szerda, 20:36:35 »

Azt nem tudom, körbe kéne járni 100EUR-t megér még utólag is, ha valakinek megtetszik - komplett cucc kábel minden van hozzá.

€100 tényleg nem sok... de ez más műfaj mint az mk4 gyári.
http://www.waeco.com/en/303_878.php
Ez csak riaszt, a másik meg nyomást is mutat...
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3091 Dátum: 2008.11.26 szerda, 21:42:30 »

SzJani: A rendszámod nem véletlen xxx-xxx? (szerk.)

És nem voltál ma véletlen 17:40 körül a Váci úton, a Frangepán u-nál? Mert állt mellettem egy ilyen IV-es Mondeo, olyan színben mint a tiéd, JB szettel, olyan felnivel mint neked van, és xxxxx-es rendszámtáblakerettel. Ha te voltál, akkor mentél tovább a Váci úton kifelé. Én tőled jobbra álltam. Ült melletted akkor egy hölgy is.
Ha a tiéd volt a kocsi, ha nem, mindenképpen nagyon szép volt. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.27 csütörtök, 20:32:36 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3092 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 01:59:55 »

SzJani: A rendszámod nem véletlen xxxxxx? (Többit direkt nem írtam ki)

És nem voltál ma véletlen 17:40 körül a Váci úton, a Frangepán u-nál? Mert állt mellettem egy ilyen IV-es Mondeo, olyan színben mint a tiéd, JB szettel, olyan felnivel mint neked van, és wwwww-es rendszámtáblakerettel. Ha te voltál, akkor mentél tovább a Váci úton kifelé. Én tőled jobbra álltam. Ült melletted akkor egy hölgy is.Ha a tiéd volt a kocsi, ha nem, mindenképpen nagyon szép volt. eljen
cccccszszszszszszs......ezt nem kellet volna! eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.27 csütörtök, 19:32:04 írta simitomi » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3093 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 07:27:17 »

cccccszszszszszszs......ezt nem kellet volna! eplus2

Sose lehet tudni!  Wink
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3094 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 07:43:49 »

€100 tényleg nem sok... de ez más műfaj mint az mk4 gyári.
http://www.waeco.com/en/303_878.php
Ez csak riaszt, a másik meg nyomást is mutat...

Tudtommal van olyan waeco ami nyomást is mutat...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3095 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 07:55:04 »


Ha megállítom a motort, kikapcsol a rádió... ez eléggé bosszant, mert gyakorta hallgatnám még a műsort magállás után egy picit.
Ha nem veszed le teljesen a gyujtast, akkro nem szabadna kikapcsolni a a radionak. Ez engem is zavarna. Pont ma reggel is volt valami erdekesseg a radioban amit meghallgattam mikozben  mar allt a moci. Vagy nalad ilyen automatice motorinditas van ?
Válasz
Az "automatikus menetfény" az nem külön lámpa, hanem begyújtja a xenont nappal is.
Szóval fizettem azért, hogy kihagyják a sötétérzékelőt a kocsiból? sir

lol
Naplózva

blah blah blah
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #3096 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 08:07:16 »

Ha nem veszed le teljesen a gyujtast, akkro nem szabadna kikapcsolni a a radionak. Ez engem is zavarna. Pont ma reggel is volt valami erdekesseg a radioban amit meghallgattam mikozben  mar allt a moci. Vagy nalad ilyen automatice motorinditas van ?
lol
Ha jól emlékszem nem kulcsos indítású a gépe, tehát nem tudja nem teljesen levenni.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3097 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 09:00:58 »

cccccszszszszszszs......ezt nem kellet volna! eplus2
SzJani: szólj, és javítom  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3098 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 10:14:50 »

Készítettem egy tárhelyet az autóról készült képeknek.
Az aláírásom mellett mostantól elérhető.  Wink
Folyamatosan frissítem majd, ha lesznek újabb képek.

Nagyon jók a képek. Én szeretem nézegetni  vigyor3.

Viszont az jutott az eszembe, hogy azokkal a rozsdás részekkel nem lehetne valamit kezdeni?
A fékeknél még látszik is az alufelnin keresztül és az nem valami esztétikus szerintem.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3099 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 10:20:52 »

Nagyon jók a képek. Én szeretem nézegetni  vigyor3.

Viszont az jutott az eszembe, hogy azokkal a rozsdás részekkel nem lehetne valamit kezdeni?
A fékeknél még látszik is az alufelnin keresztül és az nem valami esztétikus szerintem.

A rozsdás részek nekem is megütötték a szemem...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.