Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:54:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11972244 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5400 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 14:08:22 »

Hali!

Tudtok segíteni?
Kivillan indításkor a műszerfalon a Service Oil lámpa. Olajcsere óta az autó 6500km-t ment és még az egy éven is belül
van. Akkor ez nullázva lett. Az olajszint megfelelő. A kérdésem az lenne ,hogy ez valamilyen olajminőséget is néz ,vagy
csak törölni kell és nem kell vele foglalkozni? Köszi! Undecided

Én 10E km-ként cserélek olajat.
De 4500-6500 km-eknél már meg szokott jelenni a service oil.
1: magasról, 2: vastagon nem érdekel, hogy mit jelezget.
Én nem szoktam kitörölni, nehogy egyszer majd a szervíz a későbbiekben mikor lesz majd vmi nagyobb baj (DPF rendszer elemeinek bármilyen idő előtti tönkremenetele, stb.), azt mondja, hogy ők erről nem is tudtak, stb.
Így mindennek van nyoma.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5401 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 14:17:11 »

Én 10E km-ként cserélek olajat.
De 4500-6500 km-eknél már meg szokott jelenni a service oil.
1: magasról, 2: vastagon nem érdekel, hogy mit jelezget.
Én nem szoktam kitörölni, nehogy egyszer majd a szervíz a későbbiekben mikor lesz majd vmi nagyobb baj (DPF rendszer elemeinek bármilyen idő előtti tönkremenetele, stb.), azt mondja, hogy ők erről nem is tudtak, stb.
Így mindennek van nyoma.


Ha kitrölöd úgyis van nyoma...

Egyébként egy rutinosabb ford szerelő, amint beleül az autóba, legyen az csak egy kerékcsere, vagy autómosás, ezzel a nullázással kezdi.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5402 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 14:30:09 »

Ha kitrölöd úgyis van nyoma...

Egyébként egy rutinosabb ford szerelő, amint beleül az autóba, legyen az csak egy kerékcsere, vagy autómosás, ezzel a nullázással kezdi.

Pont ezt nem akarom, hoyg azt mondják, hogy én csak úgy törölgettem, ők pedig nem látták, hogy ez sokszor jelentkezett.
Így, hogy mindenki törölgeti, nem sok értelme van ennek a dolognak...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #5403 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 20:24:29 »

Én 10E km-ként cserélek olajat.
De 4500-6500 km-eknél már meg szokott jelenni a service oil.
1: magasról, 2: vastagon nem érdekel, hogy mit jelezget.
Én nem szoktam kitörölni, nehogy egyszer majd a szervíz a későbbiekben mikor lesz majd vmi nagyobb baj (DPF rendszer elemeinek bármilyen idő előtti tönkremenetele, stb.), azt mondja, hogy ők erről nem is tudtak, stb.
Így mindennek van nyoma.

taps taps taps Akkor már kibírja júliusig!
Naplózva
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #5404 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 20:58:02 »

Hy all!

Tegnap felhívtam Fordékat hogy van-e náluk új navigációs dvd, azt mondták van, 100e Ft!  wow1

De persze mond tahogy már többen keresték, és ajánlotta vmi focus-os oldalt ahonnan le lehetne tölteni... vkinek vmi ötlet?  Huh?
Naplózva
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #5405 Dátum: 2010.04.30 péntek, 09:56:38 »

Hy all!

Tegnap felhívtam Fordékat hogy van-e náluk új navigációs dvd, azt mondták van, 100e Ft!  wow1

De persze mond tahogy már többen keresték, és ajánlotta vmi focus-os oldalt ahonnan le lehetne tölteni... vkinek vmi ötlet?  Huh?

Tegnap néztem a blaupunkt oldalán és a 2010-es dvd 229 EUR.  Ez a mostani árfolyamon ~65 000,- Ft, ez is sok, de a 100e rablás.

http://navigation.teleatlas.com/en/shop/ford/blaupunkt-travelpilot-nx
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.30 péntek, 10:01:01 írta sarkan » Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Imbu
Vendég
« Új hozzászólás #5406 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 23:16:00 »

Hy all!

Tegnap felhívtam Fordékat hogy van-e náluk új navigációs dvd, azt mondták van, 100e Ft!  wow1

De persze mond tahogy már többen keresték, és ajánlotta vmi focus-os oldalt ahonnan le lehetne tölteni... vkinek vmi ötlet?  Huh?

Szia!

Ez az új navi mivel tud többet? Esetleg van már benne magyar nyelvű hang is, vagy túl naiv vagyok  smile
Naplózva
reklamshow
Vendég
« Új hozzászólás #5407 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 08:49:07 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:

1,8 TDCI motoros a Mondeo IV-esem. Kb. 3 hete vettem, 1 éves az autó, tehát garis.
Már kétszer csinált olyat, hogy indítottam hidegen (külső hőmérséklet 15 C). Megvártam az izzítást. Indít, beindul és 1-2 sec és leáll. Ezt eljátsza kétszer, majd harmadikra kis gázfröccs és indul. Ez áltatlános, vagy egyedi? Szerintetek elvigyem szervízbe?

Kössz a segítséget előre is.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5408 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 09:09:16 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:

1,8 TDCI motoros a Mondeo IV-esem. Kb. 3 hete vettem, 1 éves az autó, tehát garis.
Már kétszer csinált olyat, hogy indítottam hidegen (külső hőmérséklet 15 C). Megvártam az izzítást. Indít, beindul és 1-2 sec és leáll. Ezt eljátsza kétszer, majd harmadikra kis gázfröccs és indul. Ez áltatlános, vagy egyedi? Szerintetek elvigyem szervízbe?

Kössz a segítséget előre is.

Szerintem itt senkinek sincs (egyelőre)1.8 tdci-je, de biztos, hogy egyedi az eset, és vidd szervízbe az autót. Ilyet nem szabad csinálnia.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5409 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 09:21:13 »

Szerintem itt senkinek sincs (egyelőre)1.8 tdci-je, de biztos, hogy egyedi az eset, és vidd szervízbe az autót. Ilyet nem szabad csinálnia.

Én is szervízbe vinném rögtön.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5410 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 09:50:35 »

Phase-1: Completed. Wink

http://kep.tar.hu/szjani78/50672636#2

Majd ha lesz jobb idő, csinálok még képeket.


Na mesélj. Mi úton-módon?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5411 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 09:59:15 »

Na mesélj. Mi úton-módon?

Meglévő kerék kompletten (TPMS nélkül) k-jó áron elad, (hozzá anno téli felnivel kapott 20db kerékanya szintén k-jó áron elad).
Vadiúj gumit (Dunlop SP Sport Maxx GT) jóárasítva-okosba megvesz.
Vadiúj gyári felnit lealkudva-jóárasítva-okosba megvesz. Wink
Szumma ktsg: ~94E.

(Most megint kaptam 20db kerékanyát, ha ezeket is egy ~20-asért eladnám, akkor 74-ben lennék.  eplus2 )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5412 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 19:36:33 »

Meglévő kerék kompletten (TPMS nélkül) k-jó áron elad, (hozzá anno téli felnivel kapott 20db kerékanya szintén k-jó áron elad).
Vadiúj gumit (Dunlop SP Sport Maxx GT) jóárasítva-okosba megvesz.
Vadiúj gyári felnit lealkudva-jóárasítva-okosba megvesz. Wink
Szumma ktsg: ~94E.

(Most megint kaptam 20db kerékanyát, ha ezeket is egy ~20-asért eladnám, akkor 74-ben lennék.  eplus2 )


Először nem tudtam mit kell nézni, de már látom!  taps
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5413 Dátum: 2010.05.07 péntek, 08:11:34 »

taps taps taps taps taps
sikerült megegyezned a bordó mk3-assal??

Nem. Eladtam egy srácnak a kerekeket úgy, ahogy voltak, s vettem újat mindenből.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5414 Dátum: 2010.05.07 péntek, 08:21:49 »

Nem. Eladtam egy srácnak a kerekeket úgy, ahogy voltak, s vettem újat mindenből.


ha nem lett volna 17-es, akkor télire duzzogva megvettem volna én is...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5415 Dátum: 2010.05.07 péntek, 08:30:34 »

ha nem lett volna 17-es, akkor télire duzzogva megvettem volna én is...  hehe

Gondolkodtam én is, hogy télinek megtartom, de oda talán jobb a 16-osom.
Mondjuk most pont ki tudtam próbálni, hogy hogyan viselkedik az autó a 16-os és a 18-as kerekeken. Hát ég és föld: stabilitásban.
A 16ossal ha mentem, picit megrángattam a kormányt akkor éreztem, hogy hajókázik, s egy autópálya felhajtón már tudott sírni, visszakormáynzásnál farkat csóválni és ESP-t működtetni. Viszont az úthibákon (keresztfelfagyás) puhábban ment át, de még hallottam, hogy átmentem. Pályatempónál picit hangosabb, mint egy nyári.
A 18-assal viszont síri csend van autópálya tempónál is, a kormányzás nagyon direkt, sínautóként megy a gép; nagyon nagyokat lehet vele kanyarodni  eplus2, s ilyenkor az ESP sem villog  eljen. Az úthibán picit keményebben megy át, de nem vészes.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5416 Dátum: 2010.05.07 péntek, 14:15:56 »

Sziasztok!
Ez részecskeszűrős vagy sem?
WF0EXXGBBE7D60462
Ez lenne az egyik álom autóm Smiley
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5417 Dátum: 2010.05.07 péntek, 14:23:43 »

Sziasztok!
Ez részecskeszűrős vagy sem?
WF0EXXGBBE7D60462
Ez lenne az egyik álom autóm Smiley
Köszi, T.


Ennyit találtam róla!

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:            25.06.2007
Gépkocsi típus:              Mondeo 2007- (CD345)
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:                      40-es sorozat
Motor:                         Duratorq 2.0L TDCI (130PS)
Váltó:                          6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:                        LHD FWD
Emisszió:                      E3 Emissions
Légkondicionáló:            Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:                       (+)"D"
Fényezés:                    Machine Silver (met)
Belső anyag:                Ribbon (B-C)

Kisebb jellemzők

    *  Szabványos csomagtérfedéllel
    *  Genkben készült
    *  Security Lock Group #7
    *  Marketing szint 1
    *  Elect.stab.szabályozással
    *  Teljes-zárással
    *  Elektronikus hátsó ablakokkal
    *  Hagyományos színezett üveggel
    *  Széria zöld szélvédő
    *  fűtött szélvédővel
    *  Konzolba épített hamutartóval
    *  Egyszínű műszerfallal
    *  Textil lábszonyegek elöl
    *  Textil lábszonyeg hátul
    *  Napellenzőkkel
    *  Raktérpadló szőnyeggel
    *  elektromos működtet.visszap.tükör
    *  Dupla El./Fűt./Hajt./lámpás Tükör
    *  Utas kézi deréktámasszal
    *  Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
    *  Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
    *  Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
    *  Utasülés 4 irányú kézi állĺtóval
    *  Színre fújt külső ajtókilincs
    *  Bor sebességváltó gomb
    *  Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
    *  Kulcsnélküli rendszer
    *  Kulcsnélküli indítással
    *  Automata szélvédőtörlővel
    *  Fűtött mosó fúvókával
    *  Air Crtn Rstrnt LH
    *  Jobb old függönylégzsák
    *  Vezetőoldali térdlégzsák
    *  Oldallégzsákkal - vezetőoldali
    *  Oldallégzsákkal - utasoldali
    *  Mini acél pótkerékkel
    *  Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
    *  6.5 X 16"-os acél keréktárcsa
    *  Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
    *  16" közepes felsz. dísztárcsa
    *  Nem záródó csap anyák
    * IV. fokozat+ DPF kibocsátások               (de hogy ez azt jelenti hogy van, azt passzolom!)  worship
    *  Standard felfüggesztéssel
    *  Első rugó terhelésosztály P
    *  Rear Spring Load Class-G
    *  Fék vészhelyzeti segítséggel
    *  széria elso ülés
    *  70 literes tartállyal
    *  Borrel bevont kormánykerék
    *  Sebesség szabályozással
    *  Alap analóg műszeregység
    *  Kerületi/belső tér lopásgátló
    *  Hátsó parkolási segítséggel
    *  Első parkolássegéllyel
    *  Normál teljesítményu akkumulátor
    *  A/V emelővel
    *  Csak BT/VC telefon Interfész
    *  Tetőre szerelt rádióantenna
    *  Felsőosztály CD és AM/FM Rádió
    *  Ice Feature Pack 6
    *  8 felsőosztályú radio hangszóró
    *  Telefonelőkészítés B - Német
    *  Hangvezérléses modul - német
    *  Halogén fényszóróval
    *  Első ködlámpákkal
    *  Tető utastérvilágítással
    *  Hátsó belső tetőlámpával
    *  Automata fényszóró be/ki-vel

« Utoljára szerkesztve: 2010.05.07 péntek, 14:30:40 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5418 Dátum: 2010.05.07 péntek, 14:39:36 »

Phase-1: Completed. Wink
Majd ha lesz jobb idő, csinálok még képeket.

Gratula!  eljen worship
« Utoljára szerkesztve: 2019.02.23 szombat, 06:31:05 írta Takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5419 Dátum: 2010.05.07 péntek, 14:48:01 »

Sziasztok!
Ez részecskeszűrős vagy sem?
WF0EXXGBBE7D60462
Ez lenne az egyik álom autóm Smiley
Köszi, T.


Ángyélusúl:
"Stage IV + DPF Emissions"

Sztem DPF-es lesz.
A 2007 májusi katalógusban és az akkori árlistákban is csak DPF-esként szerepel.
Csak az 1.8-asakat látom DPF nélkülinek.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5420 Dátum: 2010.05.07 péntek, 14:51:49 »

ACC téma

Az autómagazin májusi számában van egy összehasonlító teszt az ACC-kről, adaptív tempomatokról.
A Mondinkat is indították.
Sajnon szegényke az utolsó helyen végzett, de mentségére legyen mondva, hogy a 10M feletti ligában játszott...
Ha vkit érdekel a cikk, dobjon egy ímélt. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5421 Dátum: 2010.05.07 péntek, 15:12:17 »

ACC téma

Az autómagazin májusi számában van egy összehasonlító teszt az ACC-kről, adaptív tempomatokról.
A Mondinkat is indították.
Sajnon szegényke az utolsó helyen végzett, de mentségére legyen mondva, hogy a 10M feletti ligában játszott...
Ha vkit érdekel a cikk, dobjon egy ímélt. Wink

nekem jöhet cím a profilomban worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Iceman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #5422 Dátum: 2010.05.07 péntek, 20:27:34 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:

1,8 TDCI motoros a Mondeo IV-esem. Kb. 3 hete vettem, 1 éves az autó, tehát garis.
Már kétszer csinált olyat, hogy indítottam hidegen (külső hőmérséklet 15 C). Megvártam az izzítást. Indít, beindul és 1-2 sec és leáll. Ezt eljátsza kétszer, majd harmadikra kis gázfröccs és indul. Ez áltatlános, vagy egyedi? Szerintetek elvigyem szervízbe?

Kössz a segítséget előre is.

Hali!

Gratula az autóhoz. taps
Az enyém is 1.8-as TDCi de nem a 110, hanem a 125LE-ős.
A tiéd hány lovas? 5 ajtós? Neked mennyi ideig izzít így nyáron?

Nekem is  csinálja ezt a lefulladásos be nem indulós dolgot. falbav
Nekem nem indul be, hanem épp csak pöccen egy-kettőt a motor és lefullad.
Télen stopperoltam az izzítási és indítási időt a külső hőmérséklet fügvényében.
+15fokon átlag 5mp-ig izzít. Én nyáron nem várom meg az izzítás végét, hanem indítok. Majd ha jönnek a minuszok, akkor igen. Smiley
Nézd meg a 101. oldalt, ott megírtam részletesen mindent.

Szervízben rádugták a számítógépre, de nem írt hibát.

SzJaninak:
Rákérdeztem az előizzításra:
Úgy tudják, hogy nincs ilyen.

Üdvözlettel: Iceman
Naplózva

2008/06 MKIV Trend 5ajtós
1.8 TDCi 125LE 6 man.
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #5423 Dátum: 2010.05.08 szombat, 16:59:41 »

ACC téma

Az autómagazin májusi számában van egy összehasonlító teszt az ACC-kről, adaptív tempomatokról.
A Mondinkat is indították.
Sajnon szegényke az utolsó helyen végzett, de mentségére legyen mondva, hogy a 10M feletti ligában játszott...
Ha vkit érdekel a cikk, dobjon egy ímélt. Wink


Szia!

Küldtem privit, de nem tudom elment-e, küldd el nekem is légyszi!

köszi
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #5424 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 13:26:54 »

ACC téma

Az autómagazin májusi számában van egy összehasonlító teszt az ACC-kről, adaptív tempomatokról.
A Mondinkat is indították.
Sajnon szegényke az utolsó helyen végzett, de mentségére legyen mondva, hogy a 10M feletti ligában játszott...
Ha vkit érdekel a cikk, dobjon egy ímélt. Wink


Hali!

Én is elkérhetném a cikket?  Wink
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5425 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 08:01:07 »

Ángyélusúl:
"Stage IV + DPF Emissions"

Sztem DPF-es lesz.
A 2007 májusi katalógusban és az akkori árlistákban is csak DPF-esként szerepel.
Csak az 1.8-asakat látom DPF nélkülinek.



Köszi a listát és az infót. worship
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5426 Dátum: 2010.05.12 szerda, 15:26:58 »

Ezt nézzétek mit találtam a neten ma!
:
http://kepfeltoltes.hu/view/100512/1079492947Image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5427 Dátum: 2010.05.12 szerda, 15:33:19 »

megint nem lesz 6 hengeres eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5428 Dátum: 2010.05.12 szerda, 15:35:46 »


AutoBild Májusi száma...
Olvastam! Szép lesz, ha ilyen lesz...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5429 Dátum: 2010.05.12 szerda, 15:37:19 »

AutoBild Májusi száma...
Olvastam! Szép lesz, ha ilyen lesz...

egyelőre még a facelift sem jött ki, szóval mk5...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5430 Dátum: 2010.05.12 szerda, 15:42:46 »

egyelőre még a facelift sem jött ki, szóval mk5...

2013-ra mondják az 5-öst, addig még jöhet a facelift.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #5431 Dátum: 2010.05.12 szerda, 18:05:55 »

Érdekes a visszapillantó!  hehe Van még mit gyakorolni a grafikusnak!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5432 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 09:12:55 »

Eléggé Focusos lesz ez az MKV-ös...
MKIII-at anno azért nem vettem, mert az eleje úgy nézett ki, mnt a 2001-es fókámé volt.
Bár addig még változni fog, amíg ki fog jönni, de nekem nem biztos, hogy fog már tetszeni ebben a formában.
Ja igen, és V6 sem lesz.

Nem baj.
Majd veszünk V6-os dízel musztángokat.  eplus2

http://www.a5.hu/cikkek/52/39817.shtml

Ki van benne a magyar musztáng klub alakításban?  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5433 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 20:18:34 »

Ja igen, és V6 sem lesz.

Ebben nem lennék biztos... rebesgettek valamit a V6-os turbóról.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
reklamshow
Vendég
« Új hozzászólás #5434 Dátum: 2010.05.14 péntek, 08:12:50 »

Nekem is 125 lovas a gépállat. Első hidegindításnál +20 C-ban kb. 3-4 sec izzítás. Melegen csak felvillan.
Teljesen ugyan azt csinálta nekem is összesen 2x eddig. Egy kis gázt adtam és tökéletesen ment?!
Asszem ma van meg az autó 1 hónapja. kb. 1500 km-t mentem vele.
Előizzításról nem hallottam. Várok még egy kicsit, ha többször rosszalkodik, akkor gari vége előtt negyed évvel elviszem és megnézetem.
Családban van egy Transit, annál csak felvillan az izzítás. 2 éve használjuk, soha nem tapasztaltunk ilyet. Ez típushiba lehet.

Neked a fogyasztásod hogy alakul? Nekem 5,1 l volt az első tank. Kevés város, több országút.

Hali!

Gratula az autóhoz. taps
Az enyém is 1.8-as TDCi de nem a 110, hanem a 125LE-ős.
A tiéd hány lovas? 5 ajtós? Neked mennyi ideig izzít így nyáron?

Nekem is  csinálja ezt a lefulladásos be nem indulós dolgot. falbav
Nekem nem indul be, hanem épp csak pöccen egy-kettőt a motor és lefullad.
Télen stopperoltam az izzítási és indítási időt a külső hőmérséklet fügvényében.
+15fokon átlag 5mp-ig izzít. Én nyáron nem várom meg az izzítás végét, hanem indítok. Majd ha jönnek a minuszok, akkor igen. Smiley
Nézd meg a 101. oldalt, ott megírtam részletesen mindent.

Szervízben rádugták a számítógépre, de nem írt hibát.

SzJaninak:
Rákérdeztem az előizzításra:
Úgy tudják, hogy nincs ilyen.

Üdvözlettel: Iceman
Naplózva
Iceman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #5435 Dátum: 2010.05.19 szerda, 11:32:31 »

Nekem is 125 lovas a gépállat. Első hidegindításnál +20 C-ban kb. 3-4 sec izzítás. Melegen csak felvillan.
Teljesen ugyan azt csinálta nekem is összesen 2x eddig. Egy kis gázt adtam és tökéletesen ment?!
Asszem ma van meg az autó 1 hónapja. kb. 1500 km-t mentem vele.
Előizzításról nem hallottam. Várok még egy kicsit, ha többször rosszalkodik, akkor gari vége előtt negyed évvel elviszem és megnézetem.
Családban van egy Transit, annál csak felvillan az izzítás. 2 éve használjuk, soha nem tapasztaltunk ilyet. Ez típushiba lehet.

Neked a fogyasztásod hogy alakul? Nekem 5,1 l volt az első tank. Kevés város, több országút.

Nekünk is van egy Transit, 2000-es TD.  Ez nem szokott izzítani. Nyáron csak felvillan az izzítás jelző, hogy itt vagyok, működőképes vagyok. Télen -20°C-ban is csak kb. 5mp-ig izzít.
Nagy hidegben nehezen szokott indulni, mert rövid ideig izzít. Ha várok az izzítás jelző kialvása után kb.20 mp-et indítás előtt, vagy többször izzítok, akkor úgy indul, mintha nyár lenne.

Na de a Tranzit TD és a Mondeó TDCi motorja nem igazán hasonlítható össze ugyebár.
Én úgy tudom, hogy a TDCi motorok nagyon érzékenyek az üzemanyagra.

Szerintem az 1.8-asoknál valami szoftveres indítási típushiba lehet.

A fogyasztásom 5-6l között alakul. Elég változó. Nem igazán lehet mindig egyformán megtankolni, mert a második töltőpisztoly leoldás után nem ajánlott tovább tankolni (tágulási tér), meg töltőpisztolya válogatja, hogy melyik mikor old ki.
Na meg az üzemanyagok között is nagy különbségeket tapasztaltam.

Voltam Németországban.  Ott meghajtottam a kicsikét.
3000-es fordulaton ment 6.-ban 170km/h-át, 3500-on 200km/h-át.
Tovább nem mertem nyomni, mert esős idő volt, meg már sajnáltam is szegénykét és nem akartam feljebb pörgetni a motort. Az ablaktörlő már nem győzött törölni.
Na, ilyenkor felment a fogyasztás rendesen, mert sokat kellett intenzíven gyorsítani és lassítani. Fogyasztás:  fed.comp. 7,0-7,3 l/100km
Ha jól emlékszem 140km/h-ás tempónál a fogyasztás 6,0-6,3 l/100km körülit mutatott.
Hazafelé menet az osztrák Bécs után nagyon fain üzemanyagot adott.
140km/h-ás tempónál a fogyasztásra 7,0 l/100km-t mutatott. Nem akartam elhinni. wow1
Ilyen nagy érték 170-200-as tempónál volt intenzív gyorsítások és lassítások mellett.
Később hazai rátankolás után bebizonyosodott, hogy valóban nagyobb volt a fogyasztásom a szokásostól. rinya
 Az osztrák úgy volt vele, hogy nem fog visszafordulni az ungarische betyár, hogy reklamáljon.

2500±150-es fordulatnál neked is rezonancia jön elő a motorból? Érezni a kormányon és a pedálokon is.

Üdv: Iceman
Naplózva

2008/06 MKIV Trend 5ajtós
1.8 TDCi 125LE 6 man.
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #5436 Dátum: 2010.05.22 szombat, 17:14:05 »

SzJani!

Neked hogy szokott izzítani a verda? Mert én megmondom őszintén, hogy utoljára decemberben láttam izzítani, akkor is max 2 mp-ig! És kint volt -10 fokban! Nekem is 2.2-es dizel van!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5437 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 19:40:01 »

SzJani!

Neked hogy szokott izzítani a verda? Mert én megmondom őszintén, hogy utoljára decemberben láttam izzítani, akkor is max 2 mp-ig! És kint volt -10 fokban! Nekem is 2.2-es dizel van!

Hááát, nekem is hasonló a dolog. Én sem látom már tavasz óta (talán bevillan).
Télen szoktam látni, hogy izzít 2-3mp-ig.
Egyébként én mindig szoktam várni gyújtásráadás után 2-3 mp-et az öníndítózással (nyáron is), hogy rendben legyen minden az indításhoz (üzemanyagnyomás, stb.).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5438 Dátum: 2010.05.26 szerda, 15:01:04 »

na mit hozott ma nekem a futár dojcslandiából?


Smiley

Műanyag, nagyon méretpontosan illeszkedik, szinte bepattan a helyére.
Most keresek fényezőt. Ha vki szeretné látni a mostani "nyers" formában, tudunk a lurdynál ütközni délutánonként.

Tud vki segíteni abban, hogy mit írnak a papírka 2 oldalán.
THX előre is.

Mi a technológia, ahogy fel kell tenni?
Változatokat várok. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2019.02.23 szombat, 00:42:05 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5439 Dátum: 2010.05.26 szerda, 15:20:17 »

na mit hozott ma nekem a futár dojcslandiából?


1.  eljen
2. Megfelelősségi nyilatkozatok
3. fényezni kell aztán ragasztani

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5440 Dátum: 2010.05.26 szerda, 15:21:08 »

na mit hozott ma nekem a futár dojcslandiából?



Smiley

Műanyag, nagyon méretpontosan illeszkedik, szinte bepattan a helyére.
Most keresek fényezőt. Ha vki szeretné látni a mostani "nyers" formában, tudunk a lurdynál ütközni délutánonként.

Tud vki segíteni abban, hogy mit írnak a papírka 2 oldalán.
THX előre is.

Mi a technológia, ahogy fel kell tenni?
Változatokat várok. Smiley

nekem sz.miklóson 4e ért fújtak egy tükör hátlapot 2éve.darabja ennek sem lesz olcsóbb.ha kell van telószámom. Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2019.02.23 szombat, 09:31:52 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5441 Dátum: 2010.05.26 szerda, 15:27:51 »

A fotó nem igazán adja jól vissza, hogy mennyire más vele az autó.
Élőben elég "raj"ul néz ki.  vigyor3

Ha rajta lesz, mást most nem kap egyelőre Mondi.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5442 Dátum: 2010.05.26 szerda, 20:12:53 »

A fotó nem igazán adja jól vissza, hogy mennyire más vele az autó.
Élőben elég "raj"ul néz ki.  vigyor3

Ha rajta lesz, mást most nem kap egyelőre Mondi.


Amint készen lesz, hopp, már jön is rá egy vevő!  Wink
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5443 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 08:27:31 »

Amint készen lesz, hopp, már jön is rá egy vevő!  Wink

Igen, többen is erre várnak, hogy rajta legyen. Cheesy
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5444 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 09:35:08 »

Üdv Urak!

A kislányunk kezdi kinőni a 0+ -os bébihordót.
Most keresünk olyan autósülést, ami:
- nem csak 9kg-tól jó (Dorka most 7kg),
- BIZTONSÁGOS,
- isofixes legyen,
- háttal is még betehető,
- magas legyen, hogy a gyerkőc jól kilásson belőle,
- háttámlája több fokozatban egy mozdulattal állítható,
- jó huzattal rendelkezzen, ne izzadós legyen,
- jó lenne ha kifordítható lenne (nem annyira fontos),

- MKIV Mondiba is jó!

Mi lehet még fontos?

Vki járta körbe ezt a témát ennyire? Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5445 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 09:53:55 »

Üdv Urak!

A kislányunk kezdi kinőni a 0+ -os bébihordót.
Most keresünk olyan autósülést, ami:
- nem csak 9kg-tól jó (Dorka most 7kg),
- BIZTONSÁGOS,
- isofixes legyen,
- háttal is még betehető,
- magas legyen, hogy a gyerkőc jól kilásson belőle,
- háttámlája több fokozatban egy mozdulattal állítható,
- jó huzattal rendelkezzen, ne izzadós legyen,
- jó lenne ha kifordítható lenne (nem annyira fontos),

- MKIV Mondiba is jó!

Mi lehet még fontos?

Vki járta körbe ezt a témát ennyire? Wink


pl Én.

Amilyet keresel, nem létezik.  vigyor3

Britax-roemer. Ott néz körbe.
http://www.britax-roemer.de/auto-kindersitze
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5446 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 10:08:22 »

pl Én.

Tudtam. Smiley

Amilyet keresel, nem létezik.  vigyor3

Britax-roemer. Ott néz körbe.
http://www.britax-roemer.de/auto-kindersitze



Gondoltam, hogy nem létezik, ugye a kétirányban betehető-isofix sztem eleve üti egymást...

A First Class PLus mondjuk nem lehet rossz talán.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5447 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 10:44:39 »

Ja igen:

Az hogy a viharban van, hogy Mondinál nem tudom az utasoldali légzsákot kikapcsolni???

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5448 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 10:52:53 »

Ja igen:

Az hogy a viharban van, hogy Mondinál nem tudom az utasoldali légzsákot kikapcsolni???


bele kell szereltetni egy kapcsolót

extraként talán rendelhető lett volna...

Hiába no, fapados a verdád...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5449 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 10:56:45 »

bele kell szereltetni egy kapcsolót

extraként talán rendelhető lett volna...

Hiába no, fapados a verdád...  eplus2

 wow1  wow1  wow1  wow1

miva' ? ? ? ? ? ?  wow1  smile
Milyen kapcsolót, hová?

Én nem láttam ilyet az extralistán anno...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.