Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:52:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11972137 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5500 Dátum: 2010.07.09 péntek, 08:46:54 »

Szia!

Nem cserélsz egy kicsit gyakran olajat?  vigyor3

Egyébként az szeretném kérdezni, hogy van-e valamilyen módszer arra, hogy a légkondi működését megmérjük. Tavasszal elszökött a gáz, feltöltötték, de most mintha nem hütene ismét olyan jól mint a feltöltés után.


Szerintem nem, én is 10E-ként cserélem (a DPF miatt is).

Klíma otthoni vizsgálat: ha jól működik, a leghidegebb állásban ~5 fokos levegőt kell befújnia, az enyém 3-4et tud.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5501 Dátum: 2010.07.09 péntek, 08:52:46 »

Szia!

Nem cserélsz egy kicsit gyakran olajat?  vigyor3

Egyébként az szeretném kérdezni, hogy van-e valamilyen módszer arra, hogy a légkondi működését megmérjük. Tavasszal elszökött a gáz, feltöltötték, de most mintha nem hütene ismét olyan jól mint a feltöltés után.





 vigyor3 hehe  10e km-t akartam írni
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5502 Dátum: 2010.07.09 péntek, 09:09:35 »

vigyor3 hehe  10e km-t akartam írni
Az is elég gyakori sztm! Kb fél évente ahogy elnézem. 
Ez a motor akkor kimegy a világból. Rendes törődés eljen

Amennyiben nem lenne benne DPF akkor is cseréznéd 10 ezrenként vagy akkor többet mennél vele?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5503 Dátum: 2010.07.09 péntek, 09:17:03 »

Az is elég gyakori sztm! Kb fél évente ahogy elnézem. 
Ez a motor akkor kimegy a világból. Rendes törődés eljen

Amennyiben nem lenne benne DPF akkor is cseréznéd 10 ezrenként vagy akkor többet mennél vele?

Ez egy jó kérdés, mert igazából még annyira nem tartok a dpf-től. Előzőben 20e km-enként cseréltem, de most lehet azon is 10e lenne a ciklus..
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5504 Dátum: 2010.07.09 péntek, 09:22:07 »

Az is elég gyakori sztm! Kb fél évente ahogy elnézem. 
Ez a motor akkor kimegy a világból. Rendes törődés eljen

Amennyiben nem lenne benne DPF akkor is cseréznéd 10 ezrenként vagy akkor többet mennél vele?

Bár nem engem kérdeztetek  vigyor3, de én írtam a DPF-et:

Ha nem lenne DPF, a turbo miatt én akkor is cserélném 10E-ként. Ennyit megérdemel. Valamint én meg akarom tartani kb 300E-ig.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5505 Dátum: 2010.07.09 péntek, 09:26:40 »

Bár nem engem kérdeztetek  vigyor3, de én írtam a DPF-et:

Ha nem lenne DPF, a turbo miatt én akkor is cserélném 10E-ként. Ennyit megérdemel. Valamint én meg akarom tartani kb 300E-ig.


Ez a pug motor jófajtának tűnik Nekem, persze hogy hosszú távon milyen lesz az jó kérdés...

Mk3-asomnál már a 40e km-es szervízen láttam olajfoltokat itt-ott, a mostanit jövő héten viszem 70ezres ( vigyor3) szervízre de a poron kívül semmi nincs a motoron...
Ami a puma motor mellett szól/szólt, hogy 140-150-nél szerintem nagyon jól fogyasztott, illetve ha nyomtam Neki nem ugrott meg olyan drasztikusan a fogyi.
 lenne
Mk4- essel nagy átlag 7 liter, ez szerintem mk3-ban mondjuk fél-1 literrel kevesebb
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5506 Dátum: 2010.07.09 péntek, 10:11:00 »

Ez a pug motor jófajtának tűnik Nekem, persze hogy hosszú távon milyen lesz az jó kérdés...


Néha taxizom céges ügyben és mindig kérdezgetem a srácokat. A legutóbb pug motoros (galaxy volt, de mindegy) 200e kilcsis autó volt és még semmi baja nem volt.
Nagyon meg volt elégedve vele az ürge. Egy másik mercis is azt mondta, hogy az mk4-es mondik már sokkal jobbak kollegák szerint. A 3-asoknál több a panasz, de majd természetesen kiderül...

Minden esetre én meg vagyok elégedve eddig ezzel is, de nagyon gondolkozom mk4-en mert jövőre lesz nálunk eladó. Galaxy és egy 5 ajtós mondi is.
Szépek, jók, fullosak, csak egr-t kell dugózni meg szabadonfutósítani őket  beka3
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
dred
Vendég
« Új hozzászólás #5507 Dátum: 2010.07.09 péntek, 10:24:55 »

Csao!

Olyan kérdéssel szeretnék a fórumhoz fordulni, hogy vásárlás előtt állok és szeretnék magamnak 1  MONDEO 2.2 TDCi. És azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek személyes tapasztalata a kocsival, vagy hallott-e róla valamit? Egyaránt várom a pozitív és negatív értékeléseket is. A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5508 Dátum: 2010.07.09 péntek, 10:26:40 »

Néha taxizom céges ügyben és mindig kérdezgetem a srácokat. A legutóbb pug motoros (galaxy volt, de mindegy) 200e kilcsis autó volt és még semmi baja nem volt.
Nagyon meg volt elégedve vele az ürge. Egy másik mercis is azt mondta, hogy az mk4-es mondik már sokkal jobbak kollegák szerint. A 3-asoknál több a panasz, de majd természetesen kiderül...

Minden esetre én meg vagyok elégedve eddig ezzel is, de nagyon gondolkozom mk4-en mert jövőre lesz nálunk eladó. Galaxy és egy 5 ajtós mondi is.
Szépek, jók, fullosak, csak egr-t kell dugózni meg szabadonfutósítani őket  beka3

Mk3-ason Nekem volt egy-két bibi:

80e km-től éreztem olyan köhögősnek a dolgot.. 100e-től meg elszabadult a pokol, de 150e ezernél már jól volt a kicsike...

Ott sose hagyott sehol... viszont a mostani már zárt ki télen kabát nélkül (a kis ***)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5509 Dátum: 2010.07.09 péntek, 10:28:25 »

Csao!

Olyan kérdéssel szeretnék a fórumhoz fordulni, hogy vásárlás előtt állok és szeretnék magamnak 1  MONDEO 2.2 TDCi. És azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek személyes tapasztalata a kocsival, vagy hallott-e róla valamit? Egyaránt várom a pozitív és negatív értékeléseket is. A válaszokat előre is köszönöm.

Ne vegyél olyat, alig megy, sokat fogyaszt, régi konstrukciós vas motor, és drága is...  eplus2

viccet félre téve: bátran vehetsz olyat is, de ölég a 2.0 tdci is.  SzJaninak van tapasztalata 2.2-vel, de nem annyira motorikus, inkább karosszériás tapasztalat...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5510 Dátum: 2010.07.09 péntek, 10:32:31 »

Ne vegyél olyat, alig megy, sokat fogyaszt, régi konstrukciós vas motor, és drága is...  eplus2

viccet félre téve: bátran vehetsz olyat is, de ölég a 2.0 tdci is.  SzJaninak van tapasztalata 2.2-vel, de nem annyira motorikus, inkább karosszériás tapasztalat...  hehe

 vigyor3 erre mongya egy ismerősom, h: Hát, igen... G**ik az emberek...
Egyébként pont most írok egy kis összesítést ide, mindjárt küldöm.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5511 Dátum: 2010.07.09 péntek, 10:48:42 »

Most néztem a fogyasztást!
800 km-t mentem, ebben 1 Bp-i és 1 H.vásárhelyi út volt.
A többi tisztán városi, folyamatos klímahasználattal.
A fed.comp 6.6 átlagot mutatott.
Teli tankolás után az átlag: 6.61!     eljen
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.09 péntek, 10:51:44 írta zsoel » Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5512 Dátum: 2010.07.09 péntek, 10:51:23 »

Valamint én meg akarom tartani kb 300E-ig.


Ha csak korábban meg nem veszem tőled! Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5513 Dátum: 2010.07.09 péntek, 10:55:24 »

Ha csak korábban meg nem veszem tőled! Smiley

Mindig tréfálsz, de a dolgoknak okai vannak, majd egyszer 4 szemközt elmesélem.  Wink
Egyébként megy fel az enyém ára, mert ebben a színben már nem lesz (már most sincs)...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5514 Dátum: 2010.07.09 péntek, 10:57:17 »

Mi a véleményetek arról, hogy csináljunk egy gyors összesítést, esetleg (típus)hiba témában?
Van kedvetek beírni, hogy eddig mivel találkoztatok?

(én még gépelem az enyém smile)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5515 Dátum: 2010.07.09 péntek, 11:06:28 »

Mi a véleményetek arról, hogy csináljunk egy gyors összesítést, esetleg (típus)hiba témában?
Van kedvetek beírni, hogy eddig mivel találkoztatok?

(én még gépelem az enyém smile)

szerintem itt inkább elektromos gondok vannak/lesznek:

pl. kijelző melegre elhalványodik, a kulcsot nem mindig ismeri fel az autó, ja és, hogy kilazult a könyöklő csavarja.
Nekem eddig ennyi.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5516 Dátum: 2010.07.09 péntek, 11:09:35 »

szerintem itt inkább elektromos gondok vannak/lesznek:

pl. kijelző melegre elhalványodik, a kulcsot nem mindig ismeri fel az autó, ja és, hogy kilazult a könyöklő csavarja.
Nekem eddig ennyi.

Jó dolgok, mi az ami miatt szereted?
kicsit részletesebben, na!  vigyor3
(én még mindig az enéymet írkálom  eplus2)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5517 Dátum: 2010.07.09 péntek, 11:11:16 »

Jó dolgok, mi az ami miatt szereted?
kicsit részletesebben, na!  vigyor3
(én még mindig az enéymet írkálom  eplus2)

csendes, nagy, kényelmes, nem pattog és mégis jó az úttartása, nagy csomitartó, viszonylag szép forma, jól megy, jól fogyaszt, és eddig még megbízható... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5518 Dátum: 2010.07.09 péntek, 11:31:22 »

csendes, nagy, kényelmes, nem pattog és mégis jó az úttartása, nagy csomitartó, viszonylag szép forma, jól megy, jól fogyaszt, és eddig még megbízható... nyes
Ami nekem tetszett benne MK4 vs MK3 igaz még kevest vezettem: váltója jobb, fékei jobbak, csendesebb, dupla klíma, jobban összerakott, nehezebb vele lefulladni, na meg az új extrák: adaptív tempomat (na az a legkirályabb extra amit valaha próbáltam), automata kézifék vagy micsoda (megtartott emelkedőn) (fogyiban meg a gyorsulás karakterisztikájában az mk3 a nyerő nálam, ja és hosszabb a 6. a 3-asban az is sztm jobb. Szeretem, ha pályán 130-ál kevesebbet forog a motor)
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5519 Dátum: 2010.07.09 péntek, 11:49:49 »

Nálam így alakul 45E km után:

Hibák:

- fékszervó dob csere (szuszogott a műszerfalban, más fordoknál is előfordult már),
- első JB ködlámpa csere (menetszél letépte a burkolatát a "német" autópályán),
még hibák, mivel én nagyon szőrőzős vagyok ám... Wink:
- Convers+ ban a menük még mindig elszállnak néha, (nem tudnak jelenleg még mit kezdeni vele),
- USB-ről nagyon nagyon ritkán (félévente 1x) lefagy a beolvasás, (nem érdekel, ennyi belefér),
- hátsó ajtó napfényrolója néha ciceg (-> egy rántás rajta és OK),
- néha a TPMS szenzorok hülyeséget jeleznek (kb félévente 1x, így nem érdekel, legalább tudom, hogy működik jól a riasztási rendszer),
- régebben vmi rezonált 1500-as fordulatnál az A oszlop irányából -> a levegőszűrő volt a motortérben "rosszul" (ami jót jelent) bepattintva a helyére, ha csak 2 gumibaba fogta akkor ez nem jeletkezett, egy jobbkezes benézése utáni minimál facelift (lökhárító és lámpacsere) megoldotta véglegesen a kérdést 3 gumibabával is,
- az akkumulátor nyitható fedele 2, azaz kettő nyitást bírt ki nálam (viszont relatíve olcsó és van raktárkészleten, -> vajon miért... Smiley )

A fentieken kívül ami nekem nem jött be:

- gyenge lábtérvilágítás (pótoltam),
- gyenge csomagtér világítás (pótoltam, sötétben az autótól 2m-re is fény van),
- ha bekapcsolom a tempomatot, a Convers+-on már nem látszik a felkapcsolt világítás ábrája (nappal zavaró lehet eleinte, de később megszokható),
- az adaptív tempomat néha bamba, mivel nem a MO-i autós kultúrához fejlesztették (hiányzik az indexre már nyomom a gázt funkció),
- hangvezérlés, teljesen felesleges, néha zavar, hogy indexeléskor megnyomom és a kislány pofázni kezd,
- kesztyűtartó kialakítása (messze is van a vezetőüléstől),
- esőben a tükör nehezen látható nagy sebességnél a turbulencia miatt,
- csavarhúzóval nyitható ajtózár (dugóztam),
- kormánykarima vékonysága (a Focusomé jobb volt),
- a nyitókulcs kinézete (kritikán alulira kopott már, bár igaz, nem magában, hanem sok kulccsal együtt hordom),
- a 2.2-es motornál az üzemanyagszűrő cserénél más a történet, a ház is cserélődik -> drágább,
- egy sz*r pollenszűrő cseréhez még a gázpedált is ki kell venni,
- az olajcsere üzenetek hamar jönnek (nem zavar, egy idő után csak a meszidzsek között van meg),
- a (JB) első lökhárítóból nem lehet kiszedni a világos ezüst betéteket fényezésre (a patenteket alulról takarja a felragasztott toldalék),
- majdnem a luxusadós dolog, de szerencsére már nem lesz (remélem),

Ami NAGYON BEJÖTT:
- a 2.2-es motor, ha akarom felmosok (~9-10L), ha akarom vegyülök(~(4.5)5-6L), (2,5 személlyel és >350kg járólappal is fickós még 130 felett is Wink )
- váltó (a legjobb 3.ban vagy 4ben nyomni a gázpedálon egy Enter-t Wink )
- futómű, mindent tud, de nehéz azért az autó, nem STként és nem RSként kanyarodik,
- fék; vasmacska effektust is tud a nagy gumikkal -> utasnak óvatosan kell megmutatni mit tud a rendszer,
- csomagtartó méret (múltkor 2x2m-es magasított végű lapraszerelt franciaágyat simán beraktam a matraccal együtt és bezártam a csomagtérajtót), egyébként próbáljátok egyszer ki, hogy milyen végignézni hátra, ha ki van véve a kalaptartó és le vannak hajtva az ülések -> én elkezdtem röhögni, akkora a tér,
- xenon, napközben is látszik az előttem lévő autó hátulján, éjjel brutál, ritkán villogok nagyon hülyékre, olyankor a fénymennyiség miatt olyan érzésem van mint ha fel akarnám gyújtani őket,
- globális nyitás-zárás (feleséggel imádjuk, főleg a gyerek miatt),
- szellőztethető első ülések (hőségben nagyon jó száraz ingben kiszállni),
- fűthető hátsó ülés (nem kell állófűtés),
- első szélvédőfűtés (télen, esőben kafa),
- a memóriás és a 8 irányú ülések (csak a feleségnek merem (többször) odaadni az autót, mert ő nagyon jól vezet, így praktikus),
- a TPMS rendszer (hirtelen hidegben egyből jelzett, hogy kicsi a nyomás),
- a turbó hangja váltásnál leengedett ablaknál Wink ,
- az ablakok (utastér) kiemelkedő hangszigetelése (mondjuk a súlyt nézve ennyi kg-nyi végeredmény láttán ez elvárható),
- még JB szettel is kicsit understatement az autó (sokszor csak egy optikai tuningos újmondeónak nézik (aztán amikor az emelkedőkön "le kell hívni a lapokat" akkor derül ki, hogy kifizette be a luxusadót 2010-re Smiley ),
- többeket már motorfékkel előzni  eplus2,
- a nagy súly miatt a célállomás felé már csak üresben gurulni, (rekord: Bp táblától (osztyapenkó) a Nagyszőllős utcáig, úgy hogy nem tartok fel senkit)
- összeségében az egész autó, úgy hogy van,  eljen

Amit nem kell másoknak (autósújságok, stb.) elhinni (szerintem):
- vezetőülésnél rossz helyen lévő ablakemelő gombok; ez sztem nem igaz, a fotókon tényleg furán mutathat, de használatban mutatkozik meg, hogy tökéletes helyen vannak,

Általánosságban:

- nagy az autó (kívül is), figyelni kell rá,
- a kuplungot meg kell szokni (de melyik modern dízelnél nem), asszonyka mondta, hogy aki ezzel tud menni, az bármit el tud vezetni,
- a JB szett miatt egy picit jobban oda kell figyelni az autó elejére, hátuljára, aljára; szervízekben, gumisnál néha küzdenek a felemeléssel,
- a teljesítmény miatt:
    - ha nem rohanunk akkor is gyorsabbak vagyunk a közlekedők nagy részétől, ezért fokozottabb figyelem szükséges, deffenzívebben kell vezetni,
    - ha pici gyereket szállítunk, ügyelni, mert nem bírja a nyakuk,
- a magyar utak a 235-ös gumikat elviszik, de ezt ugye tudjuk,
- a HLA használatához a sofőrnek kell hozzátanulni, én szeretem, másokat összezavar (főleg ha húzkodják a kéziféket -> akkor kikapcsol),
- DPF szűrőre figyelni kell, ha valaki csak rövidebb távokat fut meg,
- a buszrendszer miatt otthon már nem hekkelhető junior szinten,
- az ACC miatt részben "betömött" hűtőrács asszimetriát okoz, neem is meg kellett szoknom, de mostmár kifejezetten szeretem, mert nekem így "egyedi" Wink ,

Amit hiányolok/várom a következőkben:
- kormányfűtés,
- szellőztethető hátsó ülések,
- napelemes napfénytető, ami álló helyzetben szellőzteti az utasteret,
- V6 dízel duplakuplungos váltóval,
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5520 Dátum: 2010.07.09 péntek, 11:54:44 »

Ezt már nem akartam a listába venni, de szerintetek az miért van, hogy régen nekem a danubius volt az 1. csatornára hangolva, s most van helyette ez az új adó a klaszzefem, de amikor én bekapcsolom a rádiót, akkor néhány mp-ig még mindig a danubiuszt írja ki a rádió.
Ennyire nem lehet az autóm lojális a régi adóhoz...  smile
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5521 Dátum: 2010.07.09 péntek, 12:00:03 »

Ezt már nem akartam a listába venni, de szerintetek az miért van, hogy régen nekem a danubius volt az 1. csatornára hangolva, s most van helyette ez az új adó a klaszzefem, de amikor én bekapcsolom a rádiót, akkor néhány mp-ig még mindig a danubiuszt írja ki a rádió.
Ennyire nem lehet az autóm lojális a régi adóhoz...  smile


Nem tudom miért van, de Nekem ugyanezt játsza el, csak a Slágerrel... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5522 Dátum: 2010.07.09 péntek, 12:05:36 »

Ezt már nem akartam a listába venni, de szerintetek az miért van, hogy régen nekem a danubius volt az 1. csatornára hangolva, s most van helyette ez az új adó a klaszzefem, de amikor én bekapcsolom a rádiót, akkor néhány mp-ig még mindig a danubiuszt írja ki a rádió.
Ennyire nem lehet az autóm lojális a régi adóhoz...  smile


Ez nálam is így van.
Valamiért tárolta a korábbi nevet.
Lehet, újra kellene keresteni az adókat, és utánna egy mentés.ű
Akkor már a régi rádióneveket mentené a rendszer.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5523 Dátum: 2010.07.09 péntek, 12:06:43 »

Nálam új tapasztalat!
Beülök a kocsiba, indítás, és a rádión a Kossuth szól.
Nincs is elmentve! Sad
És már nem egyszer tapasztaltam.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5524 Dátum: 2010.07.09 péntek, 12:09:16 »

Nálam új tapasztalat!
Beülök a kocsiba, indítás, és a rádión a Kossuth szól.
Nincs is elmentve! Sad
És már nem egyszer tapasztaltam.

nincs bekapcsolva a forgalmi info (tp, ti, ta vagy mi)?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5525 Dátum: 2010.07.09 péntek, 12:53:06 »

Ezt már nem akartam a listába venni, de szerintetek az miért van, hogy régen nekem a danubius volt az 1. csatornára hangolva, s most van helyette ez az új adó a klaszzefem, de amikor én bekapcsolom a rádiót, akkor néhány mp-ig még mindig a danubiuszt írja ki a rádió.
Ennyire nem lehet az autóm lojális a régi adóhoz...  smile


El kell menteni újra......Bejön a Class, és nyomod hosszan azt a számot amelyen szeretnéd, hogy legyen.....
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5526 Dátum: 2010.07.09 péntek, 12:56:52 »

Tipus hiba dologhoz még hozzátenném a toronycsapágyakat. Csodálkozok, hogy ez még szinte csak nálam romlott el, az velük a gond, hogy nem nagyon vannak leszigetelve, és, ha mész saras, vizes úton, a kerék beleveri a sarat, és a vizet a toronycsapágyba.......azt ugye meg már ne mondjam el, hogy mire képes a víz a vassal...... 5500Ft kb egy új, éppen nem drága, de ha időbe észreveszitek, javítható, szét kell pattintani, kimosni, és új csapágyzsír......
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5527 Dátum: 2010.07.09 péntek, 12:58:20 »

Én is hasonlóan jártam...megjártuk Grazot, itthon még elfurikázgatok és a hétvégén tutira kell tankolnom.  smile

És akkor az örök és állandó kérdés...milyen olajat? Roll Eyes
Duratorq 2.0L TDCI (130PS) automata.
Melyik olajat válasszam? Annyi mindent olvastam már, hogy totál káosz a fejem.
Kedves hozzáértők, drága felhasználók! Melyik jó az én autókámnak?  Wink

Én a Castrol Magnatec 5w30A1-re adom le a voksom. De, ha Fordot veszel 10e km-enként, az is biztos tuti jó, a Ford olaj is Castrol.......Cheesy
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5528 Dátum: 2010.07.09 péntek, 13:32:11 »

Tipus hiba dologhoz még hozzátenném a toronycsapágyakat. Csodálkozok, hogy ez még szinte csak nálam romlott el, az velük a gond, hogy nem nagyon vannak leszigetelve, és, ha mész saras, vizes úton, a kerék beleveri a sarat, és a vizet a toronycsapágyba.......azt ugye meg már ne mondjam el, hogy mire képes a víz a vassal...... 5500Ft kb egy új, éppen nem drága, de ha időbe észreveszitek, javítható, szét kell pattintani, kimosni, és új csapágyzsír......

a toronícsapágy az felül van, nem? Oda hogy kerül zsír? Mik a tünetei?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kiss
Vendég
« Új hozzászólás #5529 Dátum: 2010.07.09 péntek, 19:49:55 »

Köszönöm, marad a jól bevált FORD olaj! És mivel itt azt olvastam a hozzáértőktől, hogy 10ezrenként csere, így akkor 10ezrenként csere. Betartva!

SzJani ez az összefoglaló PAZAR!  taps
Néhány helyen nem értem, de a hiba nálam van.  Cheesy 
Mindenesetre a kocsit imádom, kívül-belül elnyerte a tetszésem, sajnos  - "ha nem rohanunk akkor is gyorsabbak vagyunk a közlekedők nagy részétől" - ezzel nehezen birkózom meg, de igyekszem.
A kormányfűtésről az jutott eszembe, mikor a napon sok ezerrel sütötte a nap a kormányt, megfogni is alig lehetett. Akkor a kormányhűtés is játszik a listában!  vigyor3
A tempomatról meg annyit, hogy lehet, hogy rosszul értelek, de nálam, ha bekapcsolom, világít a zöld lámpája.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5530 Dátum: 2010.07.09 péntek, 19:59:30 »

Megkaptam ma a szeptembertől érvényes árlistát.
Van már benne minden: 200Lovas 2.2 TDCi, 240lovas SCTi, majdnem mindenhez PowerShift, stb.
Akit érdekel küldjön mailt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5531 Dátum: 2010.07.09 péntek, 20:04:53 »

...
A tempomatról meg annyit, hogy lehet, hogy rosszul értelek, de nálam, ha bekapcsolom, világít a zöld lámpája.

Nekem az adaptív tempomat miatt nem a világtó lámpás autó lesz a konzerven, hanem felrajzolja az autó elé az 5 cskot, amivel a követési távolságot lehet álltani.
A ford szám mérőben a zöld lámpácska persze látszik.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5532 Dátum: 2010.07.09 péntek, 20:23:02 »

a toronícsapágy az felül van, nem? Oda hogy kerül zsír? Mik a tünetei?

Toronycsapágy az a lengéscsillapító végén van, a rugó felett, amiatt tudod úgy tekerni a kormányt, hogy a rugó fordul, mondjuk anélkül meg csúszna, vagy ropogna......Cheesy

A lényeg, ha a toronycsapágy rossz, illetve be van rozsdásodva, nem tud forogni, akkor a rugó ugrál  miközbe tekered a kormányt, és ilyen ropogó hangot ad....jobban nem tudom elmondani......Cheesy

Zsír, hogy kerül bele? Úgy, hogy szétszeded, és az ujjacskádról belekened......Cheesy De nyílván ez már nem az a mutatvány, hogy csináld magad, ehhez már szerelési gyakorlat kell, vagy autószerelő haver, illetve szerszámok, pl.: rugóösszehúzó stb.....

Meg ne az legyen, hoyg mostmár senki nem vesz toronycsapágyat, csak azt mondtam, ha időbe észre veszed, hogy ropog, és gyors szét van szerelve, akkor még talán menthető, egy kimosással, mondjuk féktisztítóval, és újrazsírozással (de csapágyzsír, és lehetőleg olyan, amit nem tud könnyen kimosni a víz)......
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Kiss
Vendég
« Új hozzászólás #5533 Dátum: 2010.07.10 szombat, 05:30:40 »

Nekem az adaptív tempomat miatt nem a világtó lámpás autó lesz a konzerven, hanem felrajzolja az autó elé az 5 cskot, amivel a követési távolságot lehet álltani. A ford szám mérőben a zöld lámpácska persze látszik.
Oké, értem már ! 
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5534 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 08:02:21 »

Tegnap megviccelt a sony fejegység- bt modul párosítás. Szóval a tünetek: Nem tudom kikapcsolni a rádiót, ha véletlenül sikerül 26ezredik gombnyomásra, akkor azt írja ki, hogy phone unaivable és a háttérben szól a Neo FM fix hangerőn. Persze telefont párosítani nem lehet, csatornát váltani nem lehet a cd hallgatni nem lehet, hangerőn nullán van, mégis ordít a Neo Fm.  vigyor3  És mindezt úgy, hogy Balatonról Sopront érintve jöttem haza.  falbav

Ja és a megviccelésről annyit, hogy nem i vicc ez, mert még mindig xar. rinya

Szóval irány horány, meg a szagszervíz. 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5535 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 09:08:14 »

Tegnap megviccelt a sony fejegység- bt modul párosítás. Szóval a tünetek: Nem tudom kikapcsolni a rádiót, ha véletlenül sikerül 26ezredik gombnyomásra, akkor azt írja ki, hogy phone unaivable és a háttérben szól a Neo FM fix hangerőn. Persze telefont párosítani nem lehet, csatornát váltani nem lehet a cd hallgatni nem lehet, hangerőn nullán van, mégis ordít a Neo Fm.  vigyor3  És mindezt úgy, hogy Balatonról Sopront érintve jöttem haza.  falbav

Ja és a megviccelésről annyit, hogy nem i vicc ez, mert még mindig xar. rinya

Szóval irány horány, meg a szagszervíz.  

Vedd le az aksi sarut mondjuk 5 percre, meg rakd vissza, vagy vedd ki a rádió biztosítékát, és megjavul......:-)
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5536 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 09:08:52 »

Vedd le az aksi sarut mondjuk 5 percre, meg rakd vissza, és megjavul......:-)

Nekem ilyet csak úgy tudnak orvosolni, hogy kicserélik a modult...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5537 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 09:12:03 »

Nekem ilyet csak úgy tudnak orvosolni, hogy kicserélik a modult...

Milyen modult? Nekem is Bluetooth-os kihangosítom van, asszem egyszer engem is tréfált már meg.....
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5538 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 09:15:29 »

Milyen modult? Nekem is Bluetooth-os kihangosítom van, asszem egyszer engem is tréfált már meg.....

a bt/voice control modul ami szerintem bekakkantott, azt ki fogom cseréltetni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5539 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 09:27:04 »

a bt/voice control modul ami szerintem bekakkantott, azt ki fogom cseréltetni...

Hangvezérlésre gondolsz? Olyan is van az enyémbe, semmi köze nincs hozzá. Mondom , kapd ki a rádió biztosítékát, és megjavul, XP is lefagy néha, mikor kér egy rebootot....Cheesy
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5540 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 09:28:56 »


Más kérdés...

Vettem egy ponyvát, ami nagyon fhasza, flefeszül az autóra, kimlehet nyitni a ponyvarészt acsomitartónál, illetve a bal első ajtónál, belül szellőző szövet, szóval nem fülled be az autó, és nem karcolja...

Ki lehet rajta dugni az antennát is, de jobb lenne letekerni. Na ezt megpróbáltam, de természetesen nem lehet letekerni...

Gondolom senki nem tudja letekerni, mert fater autójára is rá van gyógyulva... Valaki próbált valami módszert a leaplikálásra?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5541 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 09:29:34 »

Hangvezérlésre gondolsz? Olyan is van az enyémbe, semmi köze nincs hozzá. Mondom , kapd ki a rádió biztosítékát, és megjavul, XP is lefagy néha, mikor kér egy rebootot....Cheesy

Tudtommal egy modulban van a kettő...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #5542 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 10:14:20 »

Más kérdés...

Vettem egy ponyvát, ami nagyon fhasza, flefeszül az autóra, kimlehet nyitni a ponyvarészt acsomitartónál, illetve a bal első ajtónál, belül szellőző szövet, szóval nem fülled be az autó, és nem karcolja...

Ki lehet rajta dugni az antennát is, de jobb lenne letekerni. Na ezt megpróbáltam, de természetesen nem lehet letekerni...

Gondolom senki nem tudja letekerni, mert fater autójára is rá van gyógyulva... Valaki próbált valami módszert a leaplikálásra?

Nekem se sikerult leaplikalnom...
Ha nem tevedek kb. 3000ft a talp es kb. 2500ft a *** az mk3-hoz
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5543 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 10:20:06 »

Nekem se sikerult leaplikalnom...
Ha nem tevedek kb. 3000ft a talp es kb. 2500ft a *** az mk3-hoz


Már Én is keresem az árakat... Mert gondoltam nekiállok, aminek ha jól sejtem törés lesz a vége  vigyor3 (ha felidegesítem magam, akkor rossz esetben még tetőhorpadás madzagkitépéssel együtt  eplus2 )

De az is megfordult a fejemben, hogy a sok elektromos bug-nak köszönhetően elmegyek szervízbe, majd megmondom a csávónak hogy tekerje le. Majd aztán letörik Ők, ígyhát buknak egy antennát talppal együtt...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5544 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 10:26:05 »

... Valaki próbált valami módszert a leaplikálásra?

1x véletlenül tolattam egy olyan helyen, ahol eléggé lelógtak a szomszédos bokrok ágai. Úgy sem jött le. Még meg sem hajlott.
Strapabíró egy dög...
A Focusomon is ilyen volt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5545 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 10:28:05 »

más

Mit szóltok az új árlistához?
200LE -s 2.2 TDCi
240LE -s 2.0 SCTi

várja vki ezeket?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5546 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 10:30:11 »

más

Mit szóltok az új árlistához?
200LE -s 2.2 TDCi
240LE -s 2.0 SCTi

várja vki ezeket?


Stealt... a 2.2-est. Engem a belső változtatások érdekelnének inkább... no persze a külsők is...

de azért ez a 240 lóerős kétezres benyás sem hangzik rosszul. Legyen belőle és szerzek egyet egy hétvégére. Kiváncsi vagyok a fogyasztására.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5547 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 10:33:10 »

más

Mit szóltok az új árlistához?
200LE -s 2.2 TDCi
240LE -s 2.0 SCTi

várja vki ezeket?

1. kösz a listát worship
2. stealt már biztos nagyon várja hehe vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5548 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 10:36:58 »



hátsó szárny spoiler: csak 5 ajtós manuális váltóshoz...  falbav Miért? Az autómata karja kilóg a csomiajtón?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
madeira
Vendég
« Új hozzászólás #5549 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 11:52:15 »

Stealt... a 2.2-est. Engem a belső változtatások érdekelnének inkább... no persze a külsők is...

de azért ez a 240 lóerős kétezres benyás sem hangzik rosszul. Legyen belőle és szerzek egyet egy hétvégére. Kiváncsi vagyok a fogyasztására.

Honnan tudsz szerezni egy egész hétvégére?? Erre én is beneveznék...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.