Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:51:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
105
106
107
108
109
110
111
[
112
]
113
114
115
116
117
118
119
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336164 alkalommal)
Petya
és 16 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5550 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 12:06:21 »
Idézetet írta: madeira - 2010.07.12 hétfő, 11:52:15
Honnan tudsz szerezni egy egész hétvégére?? Erre én is beneveznék...
bemegyek a kereskedésbe és kérek egyet. 98 óta ott vesszük az összes kocsit.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5551 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 12:55:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.12 hétfő, 12:06:21
bemegyek a kereskedésbe és kérek egyet. 98 óta ott vesszük az összes kocsit.
Ilyen időkben nem rossz referencia, de egyébként sem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5552 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 12:56:08 »
Én az újnak a JB optikás változatára leszek kíváncsi.
Mondjuk a nappalifényt 50E-ért dolognál egy kicsit hanyatt estem. Miért nem lehet adni ingyen már, ha van/lehetséges?
Az is érdekel még, hogy mi a különbség a mostani 175LE-s motorom, ill. a 200LE-s EUR5-ös változat között...
Mondjuk vmit biztosan tudhat, mert sehol nem látom hozzá a Powershift váltót.
(A 240 lovas meg csak automatával van -> nem értem...)
A 19 collos felnire is kíváncsi leszek.
A színektől viszont nem estem hanyatt.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5553 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 14:51:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.12 hétfő, 10:36:58
hátsó szárny spoiler: csak 5 ajtós manuális váltóshoz...
Miért? Az autómata karja kilóg a csomiajtón?
- a 4 ajtós is már túl nehéz -> nem ér el akkora sebességet, hogy a leszorítóerőt kelljen növelni,
- az automataváltó sokat megeszik a teljesítményből, -> nem ér el akkora sebességet, hogy a leszorítóerőt kelljen növelni.
-> M6
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5554 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 15:02:01 »
Nektek egyébként mennyire hatékony a B oszlopból a szellőztetés/fűtés hátrafelé?
Én már nézegettem, de eléggé halványnak tűnik nekem. Mondjuk lehet, hogy ez így jó, s csak túlzottak az elvárásaim.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5555 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 15:03:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.12 hétfő, 15:02:01
Nektek egyébként mennyire hatékony a B oszlopból a szellőztetés/fűtés hátrafelé?
Én már nézegettem, de eléggé halványnak tűnik nekem. Mondjuk lehet, hogy ez így jó, s csak túlzottak az elvárásaim.
Nekem abszolút nem ér semmit
, mert nincs is olyanom.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5556 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 15:06:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.12 hétfő, 15:03:24
Nekem abszolút nem ér semmit
, mert nincs is olyanom.
olyan is van, hogy nincs?
nem is tudtam.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5557 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 15:14:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.12 hétfő, 15:06:13
olyan is van, hogy nincs?
nem is tudtam.
csak gyiától felfelé van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5558 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 15:19:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.12 hétfő, 15:14:47
csak gyiától felfelé van...
Sztem nem vesztettetek semmit.
Azt várnám el, hogy max teljesítményen úgy jöjjön onnan a levegő, hogy a hátul ülők szemöldöke letörjön, de ehhez képest a légáramlat nagysága 4-5 lepkef*ng környékén mozoghat.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5559 Dátum:
2010.07.12 hétfő, 15:21:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.12 hétfő, 15:19:17
Sztem nem vesztettetek semmit.
Azt várnám el, hogy max teljesítményen úgy jöjjön onnan a levegő, hogy a hátul ülők szemöldöke letörjön, de ehhez képest a légáramlat nagysága 4-5 lepkef*ng környékén mozoghat.
Hát a fizika törvényeit nehéz megváltoztatni...
1. Oda nem ehet olyan hűde vastag levegő-cső, mivel a borítások alatt (küszöb, b oszlop) nem sok minden fér el
2. a cső nem egyenes valószínű, minimum van benne 3-4 db derékszögű kanyar, ami nem kis ellenállás egy ilyen szellőztető rendszernél
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5560 Dátum:
2010.07.13 kedd, 14:56:26 »
(nemcsak) BaloghT kollégát kérdezném:
hogyan lehet a JB küszöböket leszedni? (hogyan raktad fel?)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5561 Dátum:
2010.07.13 kedd, 15:23:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.13 kedd, 14:56:26
(nemcsak) BaloghT kollégát kérdezném:
hogyan lehet a JB küszöböket leszedni? (hogyan raktad fel?)
Én sehogy, a karosszériások csinálták...
egyébként elöl és hátul van valamilyen felfogató rész, plusz ragaszta van is van a "jól megszokott módon".
Szóval a válasz: légkalapács, fúró, véső, stb... segítségével...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5562 Dátum:
2010.07.13 kedd, 15:29:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.13 kedd, 15:23:58
Én sehogy, a karosszériások csinálták...
egyébként elöl és hátul van valamilyen felfogató rész, plusz ragaszta van is van a "jól megszokott módon".
Szóval a válasz: légkalapács, fúró, véső, stb... segítségével...
óhogy...
ettől a ragasztótól féltem.
(van egy kis karist a JH kerék előtt, azt akarom ködöltetni, de ezexerint akkor ott kell majd hagynom)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5563 Dátum:
2010.07.16 péntek, 11:18:14 »
Hát Urak... ma berepültem a "meghal az autó sw frissítés közben" témát.
Kértem, hogy nézzék meg, van-e vmi frissebb sw az autóra, mert még mindig elszállnak a menük néha.
Elindult a feltöltés (picit lassan), aztán amikor az IDS képernyővédője beindult (ez egyébként "nagyon" kell egy laptop-ra, de az XP alapú
oprendszer már magában kérdéses előttem, hogy alkalmas-e ilyen dolgoknak a futtatására -> mindegy...), szóval akkor döglött meg az egész.
Az után már nem lehetett kommunikálni a műszercsoporttal. A kolléga próbálkozott mindennel: kiszállunk-beszállunk, stb. semmire nem reagál már.
Szóval az IPC modulnak annyi, így műszercsoport csere lesz...
Az autót elhoztam, low-level üzemmódban tudom hajtani: be lehet ülni, ki lehet látni az ablakokon, lehet vele menni, index, világítás, rádió, klíma van, egyéb alap dolgok vannak. A műszerfal viszont már az égieknek küldi csak a "service oil" feliratot.
tempomat, bt-vc sincs, a rádió sem kapcsol ki-be gyújtásra.
Azért óvatosan megyek vele, mert se sebesség, se üzemanyagszint, se vízhőfok, se index- lámpa visszajelzés, semmi nincs.
Pár nap és csere lesz.
A kolléga azt mondta, hogy talán jobban jártam, hogy most gari időn belül lesz csere, mert ez vmikor előjött volna később is, de akkor már olyan 6 számjegyű összegért, ami nem 1-el kezdődött volna...
Nekem ez volt a 2. frissítés, az első hiba nélkül ment le.
Szóval akinek Convers+ -ja van, mérlegelje, hogy vagy soha nem fogja frissíttetni, vagy ha igen, akkor gari időn belül (többször is, hátha megdöglik).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5564 Dátum:
2010.07.16 péntek, 11:18:59 »
pont az előző hsz-om lett az 1000. Remek...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
MondeoM
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5565 Dátum:
2010.07.16 péntek, 18:53:29 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.16 péntek, 11:18:14
Hát Urak... ma berepültem a "meghal az autó sw frissítés közben" témát.
...
Szóval akinek Convers+ -ja van, mérlegelje, hogy vagy soha nem fogja frissíttetni, vagy ha igen, akkor gari időn belül (többször is, hátha megdöglik).
Ez nagyon kemény! Akkor nem is nagyon erőltetem ezt a frissítést. Egyébként meg együttérzek veled, remélem hamar rendeződik a dolog. Viszont az is érthetetlen, hogy milyen alapossággal vannak ezek a dolgok megtervezve, ha ez előfordulhat? Szuperstabil kéne legyen az egész.
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5566 Dátum:
2010.07.16 péntek, 20:04:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.16 péntek, 11:18:14
Hát Urak... ma berepültem a "meghal az autó sw frissítés közben" témát.
Kértem, hogy nézzék meg, van-e vmi frissebb sw az autóra, mert még mindig elszállnak a menük néha.
Elindult a feltöltés (picit lassan), aztán amikor az IDS képernyővédője beindult (ez egyébként "nagyon" kell egy laptop-ra, de az XP alapú
oprendszer már magában kérdéses előttem, hogy alkalmas-e ilyen dolgoknak a futtatására -> mindegy...), szóval akkor döglött meg az egész.
Az után már nem lehetett kommunikálni a műszercsoporttal. A kolléga próbálkozott mindennel: kiszállunk-beszállunk, stb. semmire nem reagál már.
Szóval az IPC modulnak annyi, így műszercsoport csere lesz...
Az autót elhoztam, low-level üzemmódban tudom hajtani: be lehet ülni, ki lehet látni az ablakokon, lehet vele menni, index, világítás, rádió, klíma van, egyéb alap dolgok vannak. A műszerfal viszont már az égieknek küldi csak a "service oil" feliratot.
tempomat, bt-vc sincs, a rádió sem kapcsol ki-be gyújtásra.
Azért óvatosan megyek vele, mert se sebesség, se üzemanyagszint, se vízhőfok, se index- lámpa visszajelzés, semmi nincs.
Pár nap és csere lesz.
A kolléga azt mondta, hogy talán jobban jártam, hogy most gari időn belül lesz csere, mert ez vmikor előjött volna később is, de akkor már olyan 6 számjegyű összegért, ami nem 1-el kezdődött volna...
Nekem ez volt a 2. frissítés, az első hiba nélkül ment le.
Szóval akinek Convers+ -ja van, mérlegelje, hogy vagy soha nem fogja frissíttetni, vagy ha igen, akkor gari időn belül (többször is, hátha megdöglik).
Mitől lesz jobb, ha frissíztve van?
A másik, nem hiszem, hogy, ha gari időn kívül beviszem, hogy srácok full jó, baja semmi, de frissítsétek már, ha van rá frissítés, elb@sszák, és még nekem kéne másikat vennem, ha maga a szervíz rontja el? Nem hinném, hogy ez így működik......
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5567 Dátum:
2010.07.16 péntek, 21:43:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.16 péntek, 11:18:14
Hát Urak... ma berepültem a "meghal az autó sw frissítés közben" témát.
Janikám, mint ahogy a telefonban is mondtamí. fel a fejjel..
íén ma voltam délután 10 ezres olajcserén, és mivel fagy a bt-vc, így szóltam hogy nézzék meg... kommunikációs hibák miatt csütörtökön az alábbiakat cserélik (gariban) csütörtököní.
- bc-vc modul (most választhattam, hogy angolt, vagy németet szeretnék-e)
- elektromos reteszelős kormányzár + lehet, hogy a kulcs néküli indítórendszer modulját is (itt kell ám fúrni-faragni, aminek az is lehet az eredménye, hogy nem lesz járóképes az autó:
)
- fékpedál kapcsoló
Ezek nem kommunikálnak az autóval, ill. hibás működést jeleznek
A végösszeg 300e körül lenne...
(majd mesélek az elektronyos bőrülésről hallotakról, de előbb heverd ki a windows támadását...
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kiss
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5568 Dátum:
2010.07.17 szombat, 22:08:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.16 péntek, 11:18:14
Hát Urak... ma berepültem a "meghal az autó sw frissítés közben" témát.
Kértem, hogy nézzék meg, van-e vmi frissebb sw az autóra, mert még mindig elszállnak a menük néha...
Szóval akinek Convers+ -ja van, mérlegelje, hogy vagy soha nem fogja frissíttetni, vagy ha igen, akkor gari időn belül (többször is, hátha megdöglik).
OKÉ, hogy az uraknak írtad, de én is megdöbbentem. Az enyémben is C+ van.
Innentől kezdve nem nagyon szeretném, ha hozzá nyúlkálnának.
De az nekem is szöget ütött a fejembe, ha ők akarnak sw frissítést, mert csak ezt tudják a hiba okára, akkor már nehogy én fizessem az ebből adódó cserék végösszegét.
Remélem hamarosan túl leszel rajta és nem kell a service környékére sem nézned.
Az oké, hogy elment a C+, de a mutatókra nem megoldás, ha leveszed az aksiról a gépet, majd visszateszed, kód és visszaállnak a mutatók? Ez nálam sikerült. A megfeküdt mutatókra.
Naplózva
fitti2
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5569 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 22:28:36 »
Sziasztok Mondeosok!
Most jöttem meg Dél-Olaszországból: 22 nap, 3200km.
Az autó 2.0TDCI kombi,4 személyel,fullra pakolva + 480l-es tetőbox.Mentünk hegyen-völgyön: menet 130km/h ,haza 140km/h
(ahol lehetett) ott és hazafelé klímával, fogyasztás:6,2l
Tökéletesen elégedett voltam az autóval,ment volna Ő jobban is,csak hát a tetőbox miatt nem mertem.Egyébbként tankoltam
ott Q8-as kútnál 1,2€-ért kártyával középárfolyamon (csak számoljatok!)ennyit az itthoni árakról
Szép nyarat Mindenkinek
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5570 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 08:59:42 »
A frissítést én sem erőltetném, ha még nem szállnának el mindig a menük a Convers+ -ról.
Ha ez a hiba nem állna fent folyamatosan, mióta megvettem a kocsit, nem kérném a szervízt, hogy frissítsen.
Nekem a ki fizeti a révészt most még nem izgi kérdés, mert garis az autó. Az bosszant, hogy fél napokat kell vele eltöltenem...
A "mutatókat" nem lehet feltámasztani akksisaru levétel-visszarakással.
Próbáltuk. Fordulatszámmérő-kmóra-vízhőfok halott, az üzemanyagszintem 3-4 tankon áll! 350km óta. Fejben számolgatom, hogy mennyit megyek, s úgy tankolok majd most... Furcsa ilyen "lopakodó" módban közlekedni. A műszerfalon meg csak a helyzetjelző 2 zöld nyila villog lassú ütemben (mint, ahogyan a sw frissítéskor szokott). Ez egy picit zavar, gondoltam ráragasztok egy átlátszó "Disabled" vagy "Bullshit" fóliát, hogy legyen értelme a villogásnak...
Az a baj, hogy a "szuperstabil", mint fogalom és a windowsxp-n futó IDS az teljesen két külön kategória. Nekem gyanús, hogy pont a képernyőkímélő beindulása után döglött meg. Mondjuk ez is egy világbaromság, hogy a frissítés így oldható meg "online" egy sz*r vindóztól függően. Van annyi proci ebben a sz*r autóban, hogy simán meglehetne az tenni, hogy beletöltöm az új sw-t, és ha a checksum is jó a teljes adatmennyisére vonatkozóan, akkor egy műszerfalgomb-kombinációra betöltődne az új sw. Mindegy.
Lehet, hogy az én elvárásaim nagyok, de nekem ez az autó még nem volt eddig tökéletes mióta megvettem (szemben Asszonypajti harmadennyibe kerülő autójával)...
Lehet, hogy meg kell tanulni együttélni a Convers+ hibákkal. Csak 8 számjegyű összegért nem ezt várnám. Mondjuk még mindig jó, mert ismerős drágább 2 éves Audi 3.0Tdije minap állt meg befecs rednszer hiba miatt. Milliókról lehet szó.
Mi a helyzet az elektromos bőrülésekkel?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5571 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 09:35:25 »
Idézetet írta: Kiss - 2010.07.17 szombat, 22:08:05
OKÉ, hogy az uraknak írtad,...
Urak: nem csak MK4 tulajok, hanem mindenki aki a topikot nézi olvassa.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5572 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 09:41:10 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.16 péntek, 21:43:56
...
Ezek nem kommunikálnak az autóval, ill. hibás működést jeleznek
...
Azon röhögnék (már bocs
), hogy ha ezek után nem javulna meg. Példa:
Anno a Focusomat mikor eladtam az átadás reggelén az alapjáratom eltűnt, folyamatosan 3-4000-es fordulaton kezdett el járni a motor. Az autó ment neki mindennek-mindenkinek, még 5.-ben is.
Gyorsan be Fordékhoz, próbaút, tényleg sz*r, alapjárati motor csere, próbaút még mindig sz*r (szerintük már "jobb"), nem tudják mi a baja. Mondom akkor belekukkantok már én is komolyabban a motortérbe, bár a szervízben nem szeretek okosnak tűnni, mert akkor minek viszem oda, ha nem bízok meg bennük. Nézem, nézem. Mondom: "ez a tempomat bowden (burkolat véglezárója) ki van ugorva a helyéből ott ahol csatlakozik a pillangószelephez". Nézik, tényleg. Próbaút most már jó, fizesd ki a 30E-t (25 alapjárati motor), mondom nem. Régi alapjárati motor vissza, próbaút n+1-edjére, az autó jó. Akkor fizess 8E-t. Mire???
Ennyi az óradíjunk. Anyád.
(az összes próbaút félig dugóban volt
)
(Eredeti hibaok: a 106E km-nél 5 évesen széttört vezműszíj feszítőgörgő (a szervízfüzet 10év/160E km-re írta az első cserét) miatt átugrott a vezérlés, lett egy 300E-s kár a motorban-> az összerakáskor a tempomat bowdent a szelepfedélen rossz helyen pattintották be, 5cm-rel arrébb bepattintva kés lett a dolog... nocomment...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5573 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 17:03:27 »
Idézetet írta: fitti2 - 2010.07.18 vasárnap, 22:28:36
Sziasztok Mondeosok!
Most jöttem meg Dél-Olaszországból: 22 nap, 3200km.
Az autó 2.0TDCI kombi,4 személyel,fullra pakolva + 480l-es tetőbox.Mentünk hegyen-völgyön: menet 130km/h ,haza 140km/h
(ahol lehetett) ott és hazafelé klímával, fogyasztás:6,2l
Tökéletesen elégedett voltam az autóval,ment volna Ő jobban is,csak hát a tetőbox miatt nem mertem.Egyébbként tankoltam
ott Q8-as kútnál 1,2€-ért kártyával középárfolyamon (csak számoljatok!)ennyit az itthoni árakról
Szép nyarat Mindenkinek
6.2-t kiszámoltad, vagy a kocsi szerint volt annyi?
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5574 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 17:04:11 »
Nekem semmi bajom nem volt még a Convers+-al, pedig már 3 éves a kocsi.....:-)
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.19 hétfő, 09:41:10
Azon röhögnék (már bocs
), hogy ha ezek után nem javulna meg. Példa:
Anno a Focusomat mikor eladtam az átadás reggelén az alapjáratom eltűnt, folyamatosan 3-4000-es fordulaton kezdett el járni a motor. Az autó ment neki mindennek-mindenkinek, még 5.-ben is.
Gyorsan be Fordékhoz, próbaút, tényleg sz*r, alapjárati motor csere, próbaút még mindig sz*r (szerintük már "jobb"), nem tudják mi a baja. Mondom akkor belekukkantok már én is komolyabban a motortérbe, bár a szervízben nem szeretek okosnak tűnni, mert akkor minek viszem oda, ha nem bízok meg bennük. Nézem, nézem. Mondom: "ez a tempomat bowden (burkolat véglezárója) ki van ugorva a helyéből ott ahol csatlakozik a pillangószelephez". Nézik, tényleg. Próbaút most már jó, fizesd ki a 30E-t (25 alapjárati motor), mondom nem. Régi alapjárati motor vissza, próbaút n+1-edjére, az autó jó. Akkor fizess 8E-t. Mire???
Ennyi az óradíjunk. Anyád.
(az összes próbaút félig dugóban volt
)
(Eredeti hibaok: a 106E km-nél 5 évesen széttört vezműszíj feszítőgörgő (a szervízfüzet 10év/160E km-re írta az első cserét) miatt átugrott a vezérlés, lett egy 300E-s kár a motorban-> az összerakáskor a tempomat bowdent a szelepfedélen rossz helyen pattintották be, 5cm-rel arrébb bepattintva kés lett a dolog... nocomment...)
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5575 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 22:11:12 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.19 hétfő, 08:59:42
Mi a helyzet az elektromos bőrülésekkel?
Szóval állitólag a memóriás bőrüléssel a következő eset történt meg: ebben a memóriák kezelésére van egy plusz modul: na ez a modul egy hapikámnál már szharakodott, és egyszer egy leállítás után megmakacsolta magát, és az ülést teljesen előre tolta, majd teljesen fel: ettől mondi soványnak nem mondható gazdija beszorult az autóba... Amikor pattogot a Ford felé, hogy ez hogy is lehet a Ford központ (nem a magyar) elnézést kért és jelezte, hogy mivel több helyről is tapasztalták ezt, ezért a probléma kivizsgálását és megoldását elkezdték...
Hát ennyi...
Szóval memóriás bőrülésesek: csak olyan ruhában tessék utazni, ami könnyen letéphető, és egy csomag vazelint tessék tartani a kesztyűtartóban...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5576 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 22:28:49 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.19 hétfő, 22:11:12
Szóval állitólag a memóriás bőrüléssel a következő eset történt meg: ebben a memóriák kezelésére van egy plusz modul: na ez a modul egy hapikámnál már szharakodott, és egyszer egy leállítás után megmakacsolta magát, és az ülést teljesen előre tolta, majd teljesen fel: ettől mondi soványnak nem mondható gazdija beszorult az autóba... Amikor pattogot a Ford felé, hogy ez hogy is lehet a Ford központ (nem a magyar) elnézést kért és jelezte, hogy mivel több helyről is tapasztalták ezt, ezért a probléma kivizsgálását és megoldását elkezdték...
Hát ennyi...
Szóval memóriás bőrülésesek: csak olyan ruhában tessék utazni, ami könnyen letéphető, és egy csomag vazelint tessék tartani a kesztyűtartóban...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fitti2
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5577 Dátum:
2010.07.20 kedd, 21:28:29 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.07.19 hétfő, 17:03:27
6.2-t kiszámoltad, vagy a kocsi szerint volt annyi?
A computer mutatott ennyit az egész útra.A hazaútnál utánna számoltam otthon ,Sorrenton tankoltam tele,elmentünk
Amalfiig (össz. 70km)majd 3 nap múlva mentünk haza.Az az igazság,hogy Ausztriában akartam tankolni, ahogy számoltam
pont átértem volna a határon (az ár miatt),de elötte 10 km-rel tankolnom kellett
Nem mertem tovább menni,úgy kifekütt a mutatóm.hogy még soha,telibe 0-n állt. A tank visszaszámláló már 10km óta
0 km-t mutatott.Egy kicsit gáz volt,hogy elérem e a kútat
Na ekkor voltam a teletank óta 1050km-nél.Ez otthon kiszámolva 6,6l de ez már nagyobb sebeséggel és végig klímával
volt. Odafelé éjjel mentem klíma nélkül és lassabban,szerintem így kb. reális a computer kiírás.Ottkinn már kipakolva
használtam az autót. DE soha nem fogom ennyire kiszívni a tankot, ha az alagútban elfogyott volna
Ráadásul láttam
,hogy átérve még drágább is volt az üzemanyag( drága Olazország HE HE HE)
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5578 Dátum:
2010.07.21 szerda, 06:22:37 »
Idézetet írta: fitti2 - 2010.07.20 kedd, 21:28:29
A computer mutatott ennyit az egész útra.A hazaútnál utánna számoltam otthon ,Sorrenton tankoltam tele,elmentünk
Amalfiig (össz. 70km)majd 3 nap múlva mentünk haza.Az az igazság,hogy Ausztriában akartam tankolni, ahogy számoltam
pont átértem volna a határon (az ár miatt),de elötte 10 km-rel tankolnom kellett
Nem mertem tovább menni,úgy kifekütt a mutatóm.hogy még soha,telibe 0-n állt. A tank visszaszámláló már 10km óta
0 km-t mutatott.Egy kicsit gáz volt,hogy elérem e a kútat
Na ekkor voltam a teletank óta 1050km-nél.Ez otthon kiszámolva 6,6l de ez már nagyobb sebeséggel és végig klímával
volt. Odafelé éjjel mentem klíma nélkül és lassabban,szerintem így kb. reális a computer kiírás.Ottkinn már kipakolva
használtam az autót. DE soha nem fogom ennyire kiszívni a tankot, ha az alagútban elfogyott volna
Ráadásul láttam
,hogy átérve még drágább is volt az üzemanyag( drága Olazország HE HE HE)
Én azt vettem észre, a 2.0 TDCI-mnél, hoyg egy fél loter pliszba rá lehet számolni a fogyasztásmérőbe, habár nagyon pontosan még nem mértem le, de kb úgy jön ki, ahogy számolgatam......
Viszont, arra nagyon vigyázzatok a dízelnél, hogy ki ne fogyjon, mert, ha kifogyott, utána hiába tankoltok bele, nem fog elindulni. Legalábbis az amelyiknél hátul van a gázolajszűrő, tuti nem, Mivel a gázolaj csak akkor megy a csúcsokhoz, ha jár a motor. Önindítózásnál NEM! Tudom, mert nekem a gázolajszűrő csere az ilyen volt:
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5579 Dátum:
2010.07.21 szerda, 10:45:41 »
Na, lett ma ismét egy nullkilométeres autóm...
Megjött az új műszercsoport, beszerel, konfig fájl átnéz-áttölt, autó csilingel-vidámparkot játszik
, autó indít, indul.
Elsőre bazsevált minden a TPMS rendszer kivételével: ahhoz még egyszer le kellett venni az akkusarut, meg vissza, hogy észhez térjen...
Aztán menüből beállítottuk a km állást. Mindig írom a tankolásokat, így nagyjából tudtam, bár talán egy százassal (utolsó ismert álláshoz képest ~10%) kevesebbet írtunk be, mint számoltam, de elfogadta. Holott az írás előtt egy üzenetet adott, hogy nem lehet kevesebbet beírni, mint amit ment. Ezt nem tudom, hogy most "csak úgy írta" (jogi dolog), vagy ha tényleg kevesebbet írtunk volna, akkor nem engedi... Tehát nem tudom, hogy tárolódik-e még vhol az autóban a km állás.
Ja, a legutolsó gallyra ment sw verzióm az 1005 volt, a mostani IPC modulban (ezt most nem programoztuk) 1007-es a sw verzió. Tehát elvileg a legfrissebb, újdonságot viszont nem látok. Így az IDS-sel nem is mertünk nekimenni, hogy frissítsük. Nekem ha már nem fognak elszállni a menük, akkor nem fogom ezt a sw kérdést bántani.
Szóval, menjetek csak sw-t frissíteni
, akinek van Convers+ -e, van új verzió a 1007-es
...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5580 Dátum:
2010.07.21 szerda, 20:25:40 »
Hy all!
Nektek nem kezdett el lejönni a hátsó Ford "embléma"? Én mult heten vettem észre h jön le a matrica....
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5581 Dátum:
2010.07.21 szerda, 21:19:23 »
Idézetet írta: dave4 - 2010.07.21 szerda, 20:25:40
Hy all!
Nektek nem kezdett el lejönni a hátsó Ford "embléma"? Én mult heten vettem észre h jön le a matrica....
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Appám, ezt a sportcipőt hol vetted?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
dave4
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5582 Dátum:
2010.07.21 szerda, 21:37:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.21 szerda, 21:19:23
Appám, ezt a sportcipőt hol vetted?
Nem azt kell nézni... egyébként ámérikában! 1990-es andre agassis
Naplózva
Imbu
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5583 Dátum:
2010.07.21 szerda, 22:06:19 »
Idézetet írta: dave4 - 2010.07.21 szerda, 20:25:40
Hy all!
Nektek nem kezdett el lejönni a hátsó Ford "embléma"? Én mult heten vettem észre h jön le a matrica....
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Szia! Nekem is elvált az embléma a kasznitól. Úgy látszik ez kombi betegség. Erős,(TESA) kétoldalú ragasztóval oldottam meg. Eddig bevált.
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5584 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 00:05:56 »
Nekem NEM akar leválni.....
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5585 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 07:27:05 »
Idézetet írta: dave4 - 2010.07.21 szerda, 20:25:40
Hy all!
Nektek nem kezdett el lejönni a hátsó Ford "embléma"? Én mult heten vettem észre h jön le a matrica....
...
Nekem (mint írtam) a ködlámpám kezdett el lejönni és le is jött...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5586 Dátum:
2010.07.23 péntek, 08:12:36 »
Új infók a frissítésre kerülő Mondeóról:
Ford Mondeo
Ford Mondeo esetében a jelenleg az árlista az
Előzetes modellfrissített Mondeo árlista 2010. szeptember 6-i gyártástól (ADL_174/2010),
Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft.
13 / 26
kérjük minden esetben ez alapján kalkuláljanak az ajánlataikkal, és már csak az új 2011-es modellévre
kössenek szerződéseket!
A gyár legújabb tájékoztatása alapján sajnos az EURO 5-ös 2.0l TDCi motorok átmenetileg
gyártáskorlátozás alá esnek, így megnövekedett szállítási idővel kell számolni.
A Chill külső szín már megszűnt, így kérem a még be nem tervezett rendeléseiket az ügyfelekkel egyeztetve
módosítani szíveskedjenek.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy amint arról már értesülhettek, az EURO5-ös motorok gyártáskorlátozása
miatt, átmeneti jelleggel (az európai allokáció függvényében) visszakerültek a Vista felületére a 2.0l
TDCi 140LE EURO4 emissziós szintű motorok, 6 sebességes manuális és 6-sebességes automata
váltóval (nem Powershift!), valamint az 1.8l TDCi 125LE M6 és a 2.2l TDCi 175LE M6 motorok. Ezen
motorok továbbra is elérhetőek leszenek, de kizárólag csak Trend és Titanium felszereltségi
szinteken. A motorok kizárólag 2010. november 2-ai gyártással bezárólag lesznek elérhetőek!
Ezúton tájékoztatjuk önöket, hogy 2010. szeptember 6-ai gyártástól kezdetét veszi a 2011-es modellév,
melynek során a Mondeo modellek "face-lift"-et, modellfrissítést kapnak.
Motorválaszték:
A következő motorok nem lesznek elérhetőek:
- 1.6l 110/125LE benzinmotorok
- 1.8l TDCi 100LE M5
- 1.8l TDCi 125LE M5
Átmeneti jelleggel a következő motorok elérhetők maradnak 2010. november 2-ai gyártással bezárólag
Trend és Titanium felszereltségre korlátozva:
Trend
- 1.8l TDCi 125LE M6
- 2.0l TDCi 140LE DPF M6/A6
Titanium
- 1.8l TDCi 125LE M6
- 2.0l TDCi 140LE DPF M6/A6
- 2.2l TDCi 175LE M6
Új motorok (mind Euro5 emissziós szintű):
- 1.6l 120LE M5 benzin (csak Ambiente)
- 1.6l SCTi EcoBoost 160LE M6 (csak 2010. novemberi gyártástól)
- 2.0l SCTi EcoBoost 240LE Powershift automata
- 2.2l TDCi 200LE M6 (csak 2010. novemberi gyártástól
Felszereltségi szintek:
Megszűnő felszereltségi szintek
- ECOnetic
- Ghia Executive
- Titanium X
Külső:
- Megújult motorháztető
Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft.
14 / 26
- Új alsó és felső hűtőrácsok
- Új első és hátsó lökhárítók
- Megújult első ködlámpa
- Új oldalsó visszapillantó tükörbe integrált irányjelző lámpák
- LED hátsó lámpák
- Hátsó szélvédőbe integrált antenna
- Krómozott ablakkeretek Ghia felszereltségi szinttől (végig körben az ablakok körül)
- Krómozott tetősínek Ghia felszereltségi szinttől kombi-hoz (opcionális)
Belső:
- Új üléshuzatok
- Új átívelő design az első konzolon, és az ajtók díszítésében
- Új díszítő elemek a hátsó ajtókon
- Megújult középkonzol
- Megújult belső ajtónyitók
- Középkonzolon elhúzható fedél a pohártartók felett (Ghia, Titanium)
- LED belső világítás (Ghia, Titanium)
- Kombi esetén krómozott hátsó ajtó küszöbborítás (Ghia, Titanium)
- Szövetborítás B-oszlopokon (Ghia, Titanium)
- Új, prémium minőségű Windsor bőr kárpitok (Ghia, Titanium)
Specifikációs változások:
- Színezett – kék színű ablaküvegek megszűnnek Titanium szériákon
- Hűthető kesztyűtartó alapfelszereltség része Trend-től
- Olvasó- és térképlámpák az első- és utasülésekhez már Trend-től
- LED automatikus menetfénycsíkok Titanium és Titanium S felszereltségi szinten (opcionális Trend
és Ghia esetén)
- Titanium S szérián alapfelszereltség részévé válik a korábbi "S-plusz" csomag (Bi-Xenon első
fényszórók, Alcantara/bőr kárpit, Sportos aluminium pedálok)
- Megújult könnyűfém felni kínálat
- Megújult Színes kijelzős, digitális műszerfal
- Alap audió rendszerben MP3 lejátszás (Ambiente, Trend – ICE6000CD/rádió)
- Sony audiórendszerek esetén 9 hangszóró az eddigi 8 helyett a jobb hangzásért
- Prémium audió rendszerek erősítővel, mélynyomóval és 11 hangszóróval (választható)
- Kerékőr alapfelszereltség Ghia, Titanium, Titanium S szériákon
Új biztonsági opciók:
- Holttér figyelő rendszer (BLIS – Blind Spot Information System)
- Sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (LDW – Lane Departure Warning)
- Sebességtartó automatika sebességlimit funkcióval
- Elektromos gyerekzár a hátsó ajtókon
- Tolatókamera
Új opciók/opciós csomagok:
- Teljesen megújult az Opciós csomag választék – további részletek az árlistában
Színek és kárpitok:
Továbbra is elérhető színek
- Blazer Blue alapszín
- Frozen White alapszín (felárért választható)
- Moondust Silver metálfényezés (felárért választható)
- Panther Black metálfényezés (felárért választható)
Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft.
15 / 26
- Ink Blue metálfényezés (felárért választható)
Új színek:
- Lunar Sky metálfényezés (felárért választható)
- Midnight Sky metálfényezés (felárért választható)
(nagyon sötét szürkés-kék – legközelebb áll a megszűnő Sea Grey-hez)
- Dark Mikastone metálfényezés (felárért választható)
(világosszürke – legközelebb áll a megszűnő Hypnotic Silver-hez)
- Parkside metálfényezés (felárért választható)
(barnás-zöld / mokka – jelenleg már elérhető S-MAX/Galaxy-n)
- Ice White 4-rétegű metálfényezés (felárért választható)
Új belső kárpitok
- Ambiente
o Minute Inf/Blue – szövetkárpit (jelenleg is)
- Trend
o Daphne Twill/Ebony – szövetkárpit (jelenleg is)
o Airfield Ebony – bőr/szövet kárpit (jelenleg is)
- Ghia
o New York/Ebony – szövetkárpit (jelenleg Titaniumon)
o New York/Lux Med. light stone – szövetkárpit (új)
o Ebony/Ebony – Windsor bőr kárpit (új)
o Ebony/Cognac – Windsor bőr kárpit (új)
o Medium Light stone – Windsor bőr kárpit (új)
- Titanium
o New York/Ebony – szövetkárpit (jelenleg Titaniumon)
o New York/Lux Med. light stone – szövetkárpit (új)
o Airfield Ebony – bőr/szövet kárpit (jelenleg is)
o Ebony/Ebony – Alcantara/bőr kárpit (jelenleg is)
o Ebony/Ebony – Windsor bőr kárpit (új)
o Medium Light stone – Windsor bőr kárpit (új)
- Titanium S
o Ebony /Ebony – Alcantara/bőr kárpit vörös varrással
Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft.
16 / 26
Új könnyűfém felni kínálat:
16" 5x2 küllős (555) 16" 7x2 küllős 16" 10 küllős 17" 7x2 küllős (55V) 17" 15 küllős (55U)
(Ghia alapfelsz.) (Titanium alapfelsz)
17" 5x2 küllős (55Z) 18" Mystique (556) 18" 5Y küllős (559) 19" 5Y küllős (551)
Akit érdekel még rengeteg Ford általános-aktuális infó, képek a felnikről, stb. az dobjon mailt-üzenetet.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5587 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 08:30:30 »
Ma is terítettem még egy kis anyagot.
Ebben már benne van az is, hogy mitől lesz más a konzervplusz (
), stb.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5588 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 08:31:23 »
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5589 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 09:11:34 »
Gondolkodom, hogy lesz*rjam-e ezt az elszálló menük dolgot, de most már bosszant tényleg.
Próbáljuk meg sztem összeszedni, hogy kinek száll el, s kinek milyen konfig van az autójában.
Nekem gyanús nagyon a BT-VC modul, ugyanis néha az usb nekem elég lassan működik, de aztán összeszedi magát.
Szóval kinek száll még el néha?
Akinek konzerve van, s nem szállt még el soha, annak miben más az autója, mi nincs benne ami az elszállóknak van?
Nekem:
Convers+,
BT-VC modul USB-vel van (angol),
1CD-s Sony fejegység,
NÉHA ELSZÁLL
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5590 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 10:17:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.26 hétfő, 09:11:34
Gondolkodom, hogy lesz*rjam-e ezt az elszálló menük dolgot, de most már bosszant tényleg.
Próbáljuk meg sztem összeszedni, hogy kinek száll el, s kinek milyen konfig van az autójában.
Nekem gyanús nagyon a BT-VC modul, ugyanis néha az usb nekem elég lassan működik, de aztán összeszedi magát.
Szóval kinek száll még el néha?
Akinek konzerve van, s nem szállt még el soha, annak miben más az autója, mi nincs benne ami az elszállóknak van?
Nekem:
Convers+,
BT-VC modul USB-vel van (angol),
1CD-s Sony fejegység,
NÉHA ELSZÁLL
Nekem:
Convers+
modulról nincs infóm
nagynavi fejegység
Stabilan működik, no problem!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5591 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 10:19:08 »
Idézetet írta: zsoel - 2010.07.26 hétfő, 10:17:05
Nekem:
Convers+
modulról nincs infóm
nagynavi fejegység
Stabilan működik, no problem!
Van hangvezérlés a kocsidban?
(az index kar végén van Voice gomb?)
Ha igen, akkor van BT-VC modulod.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mukkerino
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5592 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 13:26:37 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.26 hétfő, 09:11:34
Gondolkodom, hogy lesz*rjam-e ezt az elszálló menük dolgot, de most már bosszant tényleg.
Próbáljuk meg sztem összeszedni, hogy kinek száll el, s kinek milyen konfig van az autójában.
Nekem gyanús nagyon a BT-VC modul, ugyanis néha az usb nekem elég lassan működik, de aztán összeszedi magát.
Szóval kinek száll még el néha?
Akinek konzerve van, s nem szállt még el soha, annak miben más az autója, mi nincs benne ami az elszállóknak van?
Nekem:
Convers+,
BT-VC modul USB-vel van (angol),
1CD-s Sony fejegység,
NÉHA ELSZÁLL
nekem eddig szerencsere nem volt problemam (le is kopogom gyors)
Convers+, Van hangvezerles, es az alap CD-s radio van benne
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5593 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 13:38:45 »
Idézetet írta: Mukkerino - 2010.07.26 hétfő, 13:26:37
nekem eddig szerencsere nem volt problemam (le is kopogom gyors)
Convers+, Van hangvezerles, es az alap CD-s radio van benne
a hangvezérlésed, angol, vagy német?
Az alap CD az Sony?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mukkerino
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5594 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 14:32:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.26 hétfő, 13:38:45
a hangvezérlésed, angol, vagy német?
Az alap CD az Sony?
Angol a hangvezerles es nem Sony radio van benne, hanem a Ford-os (meg nem mondom most igy fejbol, hogy mi a pontos szama de megnezem majd)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.26 hétfő, 14:33:49 írta Mukkerino
»
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5595 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 14:55:41 »
Nekem se szállt még el.
Van: német Hangvezérlés, Sony 1CDs rádió, Bluetooth-os kihangosító, Convers+.
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
zsoel
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5596 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 20:42:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.26 hétfő, 10:19:08
Van hangvezérlés a kocsidban?
(az index kar végén van Voice gomb?)
Ha igen, akkor van BT-VC modulod.
Hangvezérlés van, természetesen németül!
Érdekes, hogy a menüje valamiért teljesen más, mint az előző MKIV-é, lehet azért mert az TREND volt?
Ott alapban elboldogultam, német tudás nélkül.
Most bonyolultabb a helyzet, lehet azért, mert ebben a kocsiban nagynavi van?
Naplózva
dave4
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5597 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 22:58:50 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.26 hétfő, 09:11:34
Gondolkodom, hogy lesz*rjam-e ezt az elszálló menük dolgot, de most már bosszant tényleg.
Próbáljuk meg sztem összeszedni, hogy kinek száll el, s kinek milyen konfig van az autójában.
Nekem gyanús nagyon a BT-VC modul, ugyanis néha az usb nekem elég lassan működik, de aztán összeszedi magát.
Szóval kinek száll még el néha?
Akinek konzerve van, s nem szállt még el soha, annak miben más az autója, mi nincs benne ami az elszállóknak van?
Nekem:
Convers+,
BT-VC modul USB-vel van (angol),
1CD-s Sony fejegység,
NÉHA ELSZÁLL
Hali!
Nekem nem szállt még el semmi
Convers+
BT-VC de USB nincs (angol-német hangvezérlés)
1 CD-s nagynavis rádió
Az autó 2008 áprilisi, és azóta nem volt frissitve
Naplózva
Kiss
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5598 Dátum:
2010.07.27 kedd, 05:12:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.26 hétfő, 09:11:34
Gondolkodom, hogy lesz*rjam-e ezt az elszálló menük dolgot, de most már bosszant tényleg.
Szerintem ennyiért nyugodtan zavarhat. A természetes az lenne, ha rendesen működne. Tehát nem állnék meg addig, míg nem pöpec a kocsi. Azért mégsem egy bicajról beszélünk. Ha nem működik rendesen akkor ott gond van. Tegyék helyre rendesen.
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.26 hétfő, 09:11:34
Próbáljuk meg sztem összeszedni, hogy kinek száll el, s kinek milyen konfig van az autójában.
Akinek konzerve van, s nem szállt még el soha, annak miben más az autója, mi nincs benne ami az elszállóknak van?
Nekem is Convers+, USB-s, hangvezérléses, CD-s, nagy navis.
Nekem sem volt szerencsére problémám (kop-kop-kop).
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5599 Dátum:
2010.07.27 kedd, 08:35:20 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.21 szerda, 10:45:41
...
Elsőre bazsevált minden a TPMS rendszer kivételével: ahhoz még egyszer le kellett venni az akkusarut, meg vissza, hogy észhez térjen...
...
Na, a fentieknek lehet a folytatása, hogy 2 napja az autó folyamatosan hibát jelez a BE kerékre: "Check front left tyre"
Azt hittem csak a keréknyoomás alacsony, de nem. Fújtam bele 2.3ra, jelzi is az értéket, de folyamatosan adja az üzenetet, s menet közben kis sárga pöttyel jelzi, hogy hiba van a BE keréknél, annak ellenére, hogy amikor már a gumik bemelegszenek, jelzi a megnövekedett nyomást is, tehát mérni mér jól.
Próbálkoztam akkusaru levétellel, nem jó utána sem...
A múltkor mikor próbálták még a régi műszercsoportomat frissíteni, említette a srác, hogy vigyázni kell a frissítésekkel, mert lehet, hogy utána az a valami jó (jobb) lesz, de előfordulhat, hogy más meg nem működik.
Úgy látszik, hogy ez zajlik most.
Bár, én most komplett új műszercsoportot kaptam.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
105
106
107
108
109
110
111
[
112
]
113
114
115
116
117
118
119
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ