Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.25 kedd, 06:22:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
112
113
114
115
116
117
118
[
119
]
120
121
122
123
124
125
126
...
800
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13585653 alkalommal)
ezso
és 20 vendég van a témában
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5900 Dátum:
2010.12.29 szerda, 11:06:17 »
ma a "bálnám" megszerezte az első fekete pontját!
reggel jövök haza, minden ok! asszony menne tovább az autóval, mondom szélvédőmosó utántölt.
utántöltés után motorháztető lecsuk... MONDOM LECSUK!
szóval nem akadt be. se magasról ejtve, se finoman lehuppantva, se nyomogatva, se wd40-nel!
szerintem ez gáz!
maradt a jégbefagyott, -10°C-ban pöccre induló 600-as fiat.
Naplózva
Fekete bálna
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5901 Dátum:
2010.12.29 szerda, 11:37:43 »
Idézetet írta: zzoli - 2010.12.29 szerda, 11:06:17
ma a "bálnám" megszerezte az első fekete pontját!
reggel jövök haza, minden ok! asszony menne tovább az autóval, mondom szélvédőmosó utántölt.
utántöltés után motorháztető lecsuk... MONDOM LECSUK!
szóval nem akadt be. se magasról ejtve, se finoman lehuppantva, se nyomogatva, se wd40-nel!
szerintem ez gáz!
maradt a jégbefagyott, -10°C-ban pöccre induló 600-as fiat.
nekem hasonló tötént valamelyik nap a csomagtartóval. gyerkőccel voltunk vásárolni, bepakoltunk, lecsuktam és nem záródott, gondoltam a sok jég meg stb. letakarítottam a jeget, lecsuktam... semmi, párszor izomból lecsuk... semmi, na mondom mehetek haza nyitott csomival. ekkor gondoltam egyet és megnyomtam megint a csomitarto nyitó gombját, zúgott egyet, lecsuktam és láss csodát bezáródott. azóta is záródik.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5902 Dátum:
2010.12.29 szerda, 19:54:43 »
Idézetet írta: zzoli - 2010.12.29 szerda, 11:06:17
ma a "bálnám" megszerezte az első fekete pontját!
reggel jövök haza, minden ok! asszony menne tovább az autóval, mondom szélvédőmosó utántölt.
utántöltés után motorháztető lecsuk... MONDOM LECSUK!
szóval nem akadt be. se magasról ejtve, se finoman lehuppantva, se nyomogatva, se wd40-nel!
szerintem ez gáz!
maradt a jégbefagyott, -10°C-ban pöccre induló 600-as fiat.
Ugyan így jártam tavaly, idén már nem nyitom fel...
Csak otthon.... Amúgy hajszárítóval kell megmelengetni, semmit nem ér a WD40, kiolvad, és hibátlanul müxik......:-) Utána megint befagy, de sajna ez ilyen nálam is.....:-( Amúgy a Bowden nem tud visszacsúszni, valahol ott fagy be...
Nekem pl most befagyott az ablakmosó fúvóka, úgy, hogy van téli csomagom, magyarul fűti is, és nem is hideg, és be van fagyva, múltkor beálltam vele melegebb helyre, kiolvadt, kicsit meg is járattam, de újra befagyott, ezt magyarázza meg valaki....Áhhh.....
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5903 Dátum:
2010.12.29 szerda, 22:16:03 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.12.29 szerda, 19:54:43
Ugyan így jártam tavaly, idén már nem nyitom fel...
Csak otthon.... Amúgy hajszárítóval kell megmelengetni, semmit nem ér a WD40, kiolvad, és hibátlanul müxik......:-) Utána megint befagy, de sajna ez ilyen nálam is.....:-( Amúgy a Bowden nem tud visszacsúszni, valahol ott fagy be...
Nekem pl most befagyott az ablakmosó fúvóka, úgy, hogy van téli csomagom, magyarul fűti is, és nem is hideg, és be van fagyva, múltkor beálltam vele melegebb helyre, kiolvadt, kicsit meg is járattam, de újra befagyott, ezt magyarázza meg valaki....Áhhh.....
Nekem is fagyott már be fűtött ablakspriccelőm.
Utálom, ha valami nem működik rendesen!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5904 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 16:17:25 »
Idézetet írta: zsoel - 2010.12.29 szerda, 22:16:03
...
Utálom, ha valami nem működik rendesen!
Nekem úgy tűnik megoldódott az eltűnő menüs hibám a fejegységcserével szóval ~2év után lett az autó "hibamentes".
Azért teszem idézőjelbe, mert ugye ez a hiba csak én nálam jött elő, vszínű a túlextrázottság lehet az oka, szóval egyébként abszolút megbízható-hibamentes autónak tartom általában a Mondeót.
Nekem általában minden igényem túlzott, főleg az autó témában, de úgy látszik meg tud ennek felelni a Mondeo.
Az enyém most már perfekt!
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5905 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 17:20:38 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.12.29 szerda, 19:54:43
Ugyan így jártam tavaly, idén már nem nyitom fel...
Csak otthon.... Amúgy hajszárítóval kell megmelengetni, semmit nem ér a WD40, kiolvad, és hibátlanul müxik......:-) Utána megint befagy, de sajna ez ilyen nálam is.....:-( Amúgy a Bowden nem tud visszacsúszni, valahol ott fagy be...
köszi! bevált a hajszárítós módszer bár elég sokáig kellett melengetnem a -8°C-ban, már majdnem feladtam.
Naplózva
Fekete bálna
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5906 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 22:34:33 »
Idézetet írta: zzoli - 2010.12.30 csütörtök, 17:20:38
köszi! bevált a hajszárítós módszer bár elég sokáig kellett melengetnem a -8°C-ban, már majdnem feladtam.
Mondom Én, képben vagyok.....
Nyilván függ hajszárítótól is, habár hőlégfúvónál már lehet olvad a műanyag is, az meg nem lenne jó...:-) Örülök, hogy sikerült!
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
tomeed
Vendég
tetősín
«
Új hozzászólás #5907 Dátum:
2011.01.02 vasárnap, 16:22:37 »
Helló,
Mondeo vásárlás előtt állok, kombit szeretnék, a lényeg, hogy alig találok olyat amin van tetősín, viszont nekem fontos lenne ha lenne rajta.
Ha olyat találok amin nincs, utólag tudok rá tenni?
Köszi
Tomi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: tetősín
«
Új hozzászólás #5908 Dátum:
2011.01.02 vasárnap, 17:05:25 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.01.02 vasárnap, 16:22:37
Helló,
Mondeo vásárlás előtt állok, kombit szeretnék, a lényeg, hogy alig találok olyat amin van tetősín, viszont nekem fontos lenne ha lenne rajta.
Ha olyat találok amin nincs, utólag tudok rá tenni?
Köszi
Tomi
mindent lehet,csak píz kérdése.szerintem lehet rendelni a cromaxnál vagy a nagyautónál,vagy végső esetben szagszervízben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: tetősín
«
Új hozzászólás #5909 Dátum:
2011.01.02 vasárnap, 20:24:59 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.01.02 vasárnap, 16:22:37
Helló,
Mondeo vásárlás előtt állok, kombit szeretnék, a lényeg, hogy alig találok olyat amin van tetősín, viszont nekem fontos lenne ha lenne rajta.
Ha olyat találok amin nincs, utólag tudok rá tenni?
Köszi
Tomi
kb 70 ezer az ara, de nem mindegyik szerviz vallalja.
en letettem rola, mert 30 ert gyari tetocsomagtartot veszel.
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: tetősín
«
Új hozzászólás #5910 Dátum:
2011.01.03 hétfő, 12:58:29 »
Idézetet írta: gravitydave - 2011.01.02 vasárnap, 20:24:59
kb 70 ezer az ara, de nem mindegyik szerviz vallalja.
en letettem rola, mert 30 ert gyari tetocsomagtartot veszel.
ez a tetősínes dolog engem is érdekelne, annyit már tudok, hogy mk3-é nem jó rá!
az egyszerű csomagtartóval az a gondom, hogy csak a fix rögzítési ponton szerelhető fel, ami annyira elől van, hogy még egy rövid tetőbox se fér el az antennától!
Naplózva
Fekete bálna
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26712
Phinabubus, filematológus
Válasz: tetősín
«
Új hozzászólás #5911 Dátum:
2011.01.03 hétfő, 15:01:51 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.01.03 hétfő, 12:58:29
ez a tetősínes dolog engem is érdekelne, annyit már tudok, hogy mk3-é nem jó rá!
az egyszerű csomagtartóval az a gondom, hogy csak a fix rögzítési ponton szerelhető fel, ami annyira elől van, hogy még egy rövid tetőbox se fér el az antennától!
de az antennát szépen aláhajtod és a probléma meg is van oldva...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: tetősín
«
Új hozzászólás #5912 Dátum:
2011.01.03 hétfő, 16:14:09 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.01.03 hétfő, 15:01:51
de az antennát szépen aláhajtod és a probléma meg is van oldva...
ez igaz, de azért ez eléggé balkáni megoldás és azért ez már mégis a XXI. század, ráadásul min. 6-7 millós induló árú autóról van szó!
2008-ban 40 eFt volt a tetősín felára!!! bár én rendelhettem volna az autót, ha már alapból nem tették rá!
Naplózva
Fekete bálna
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5913 Dátum:
2011.01.03 hétfő, 21:47:53 »
Beszéltem ma szakszervízzel, hogy mégis mi a szitu ezen a fronton.
Ha nincs rajta, tetőt megfurkál, kárpitot lebont, aztán mehet a felszerelés.
Viszont egy pestivel és az esztergomiakkal is beszéltem és mindketten azt mondták, hogy megcsinálják ha szeretném, de amúgy egy nagy trágya az egész, eleve meg kell busnyázni a kocsi kaszniát, az újra vissza rakott kárpit nem biztos, hogy olyan patent lesz, mint a "gyári" illesztés, és a teherbírása a tetősínnek sokkal kisebb, mint a gyári csomagtartónak, és ha az meghajlik ocsmányul nézki, ha girbe-gurba a sín a kocsi oldalsíkjához képest.
Pozitív kritikát nem kaptam
Végülis akkor ha jól vettem ki a szavaikból, jól néz ki, de más előnye nincs.
Én pedig megvoltam győződve, hogy jobb, mint a tetőcsomagtartó. Vagy csak nem akarnak dolgozni? (lehet)
Szóval elgondolkodom, hogy meg ér -e 70 ropit, mert elég macerás a dolog, ja és benne van, hogy elcseszik, amit ugye nem mondanak, mivel az nem jó reklám
De ha mégis akkor ***i van.
Szóval nem tudom mit tegyek.
Más kérdés, van a Mondikban az a fajta "navi" ami nem a színes kijelzős, hanem a piros színű, az ér valamit?
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5914 Dátum:
2011.01.03 hétfő, 21:50:26 »
Ezen a tütün gondolkodom, szerintem nem rossz?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_xenon.navi.keyless_go.sz.konyv-4393143
Vélemény?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5915 Dátum:
2011.01.03 hétfő, 22:12:35 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.01.03 hétfő, 21:50:26
Ezen a tütün gondolkodom, szerintem nem rossz?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_xenon.navi.keyless_go.sz.konyv-4393143
Vélemény?
Részben ő sem tudja mit árul: kanyarkövető xenon nem volt, nincs és nem is lesz soha ezen a platformon...
Ez lehet jó alkualap, hogy nem is kanyarodik.
Amúgy jó autónak tűnik a képek alapján nem látni kardinális hibákat.
A felszereltségnél is vannak még rosszul bepipált dolgok: bi-xenon fényszóró (nem létezik), hátsó oldali légzsák (nem létezik), kanyarkövető fényszóró (nem az van benne csak xenon), kikapcsolható légzsák (nem hiszem, hogy utólag berakatták...), távolsági fényszóró asszisztens (
),
A 17-es téligumi nem olcsó rá, vagy a későbbi képeken már lemezfelnin van? Hiányoznak belőle a szőnyegek.
Tolatóradar van benne (nem árt...) ? Vezetőülés jobb szélén mi van, sérült, kiégetett?
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5916 Dátum:
2011.01.04 kedd, 08:34:30 »
Tudtam én, hogy itt kell kezdenem az autó vételt, legalább tisztábban látok majd
Van még eza kocsi:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_execut_vezetett_szervizkonyves-4317193
Ezeket ma felhívom, mert az árat tekintve kb árában van, viszont, ha igaz, hogy érvényes külföldi okmányokkal van és erre még rájön a regadó és társai úgy már nagyon drága, viszont ha a gyártási évet nézem és a műszaki érvényességét akkor lehet már magyarországi forgalomba helyezésen átesett, jól sejtem?
és ez, viszont ez már kicsit borsosabb:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_nagy_navi_ulesfutes_tempomat-4356167
Jó lenne magánszemélytől venni,mert a kereskedőkkel nehéz dűlőre jutni, de ha más nem lesz akkor marad a kereskedő.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5917 Dátum:
2011.01.04 kedd, 08:46:36 »
Megkérdeztem, már regadón túl van a kocsi,
Írja, hogy parkolóradar van benne, viszont én nem látom a szenzorokat a lökösön, vak vagyok?
Viszont kereskedés, ott meg nem igazán lehet alkudni, mibe köthetnék bele, segítsetek, 3.6-ot alku nélkül nem fizetek ki, már csak elvből sem
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5918 Dátum:
2011.01.04 kedd, 11:31:54 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.01.04 kedd, 08:46:36
Megkérdeztem, már regadón túl van a kocsi,
Írja, hogy parkolóradar van benne, viszont én nem látom a szenzorokat a lökösön, vak vagyok?
Viszont kereskedés, ott meg nem igazán lehet alkudni, mibe köthetnék bele, segítsetek, 3.6-ot alku nélkül nem fizetek ki, már csak elvből sem
Van benne radar, elöl biztos...:-)
Kombit akarsz amúgy? Sztem lehet jobban szét kéne nézned, ezek felszereltségben nem túl nyerők....jobban jársz, ha minnél felszereltebbet veszel, könyebb eladni is, és azért kényelemben is sokkal jobb.
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5919 Dátum:
2011.01.04 kedd, 12:37:05 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.01.04 kedd, 08:34:30
Tudtam én, hogy itt kell kezdenem az autó vételt, legalább tisztábban látok majd
és ez, viszont ez már kicsit borsosabb:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_nagy_navi_ulesfutes_tempomat-4356167
Hmmm.. "Valodi" Titanium... es nincs bor ules meg keyless start gomb? Meg 16-os a felni? Vagy csak a Titanium X-be vannak ezek? Visszont cserebe van egy bazi nagy porolto
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.04 kedd, 12:43:20 írta ptodic
»
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: tetősín
«
Új hozzászólás #5920 Dátum:
2011.01.04 kedd, 12:41:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.01.03 hétfő, 15:01:51
de az antennát szépen aláhajtod és a probléma meg is van oldva...
En is alahajtotam a Thule ala de utana beszart a GPS talpam! Lehet vasarolni rovidebb par centis antennakat pl 9CM de a radio vetel is gyengebb lesz. Celszeru ilyen dobozos utakra esetleg lecserelni az antennat ha GPS-es fejegyseged van.
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5921 Dátum:
2011.01.04 kedd, 12:49:26 »
Idézetet írta: szisan86 - 2011.01.04 kedd, 11:31:54
Van benne radar, elöl biztos...:-)
Kombit akarsz amúgy? Sztem lehet jobban szét kéne nézned, ezek felszereltségben nem túl nyerők....jobban jársz, ha minnél felszereltebbet veszel, könyebb eladni is, és azért kényelemben is sokkal jobb.
Mindenképpen kombit akarok venni,
Segítsetek hol nézelődjek még, használtauton ezek vannak csak.
Naplózva
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5922 Dátum:
2011.01.04 kedd, 12:59:37 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.01.03 hétfő, 21:47:53
Beszéltem ma szakszervízzel, hogy mégis mi a szitu ezen a fronton.
Ha nincs rajta, tetőt megfurkál, kárpitot lebont, aztán mehet a felszerelés.
Viszont egy pestivel és az esztergomiakkal is beszéltem és mindketten azt mondták, hogy megcsinálják ha szeretném, de amúgy egy nagy trágya az egész, eleve meg kell busnyázni a kocsi kaszniát, az újra vissza rakott kárpit nem biztos, hogy olyan patent lesz, mint a "gyári" illesztés, és a teherbírása a tetősínnek sokkal kisebb, mint a gyári csomagtartónak, és ha az meghajlik ocsmányul nézki, ha girbe-gurba a sín a kocsi oldalsíkjához képest.
Pozitív kritikát nem kaptam
Végülis akkor ha jól vettem ki a szavaikból, jól néz ki, de más előnye nincs.
Én pedig megvoltam győződve, hogy jobb, mint a tetőcsomagtartó. Vagy csak nem akarnak dolgozni? (lehet)
Szóval elgondolkodom, hogy meg ér -e 70 ropit, mert elég macerás a dolog, ja és benne van, hogy elcseszik, amit ugye nem mondanak, mivel az nem jó reklám
De ha mégis akkor ***i van.
Szóval nem tudom mit tegyek.
Más kérdés, van a Mondikban az a fajta "navi" ami nem a színes kijelzős, hanem a piros színű, az ér valamit?
Nekem van sinem es nagyon szeretem csak azt sajnalom hogy nem ezust hanem fekete. Amiket mondtak igaz, furas, tetokarpit le stb de valaki azt mondta nekem hogy azert nem jo az utolagos rarakas mivel igy nincsenek benne a gyari merevitok. Az hogy amugy kevesebbet bir (ha gyarilag rajta van) az kamu. Gondold meg mivel utana azt mondjak mi mar elore megmondtuk hogy *** lesz (leesik vagy csunya a karpit, viz stb.) es plusz meg mindig kell hogy vegyel keresztrudakat is.
De anno en is kerdeztem auto vasarlas elott hogy ha nincs gyari tempomat az autoba akkor be tudjak-e rakni es ossze vissza beszeltek hogy igen de nem lesz jo vagy nem stb (utolag kiderult hogy lehet problema nelkul).
Amugy letezik gyariba meg thuleban is fix pontos tarto kombihoz es it mar benne van a keresztrud is.
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Tibi
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5923 Dátum:
2011.01.04 kedd, 15:08:44 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.01.04 kedd, 08:34:30
Tudtam én, hogy itt kell kezdenem az autó vételt, legalább tisztábban látok majd
Van még eza kocsi:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_execut_vezetett_szervizkonyves-4317193
Ezeket ma felhívom, mert az árat tekintve kb árában van, viszont, ha igaz, hogy érvényes külföldi okmányokkal van és erre még rájön a regadó és társai úgy már nagyon drága, viszont ha a gyártási évet nézem és a műszaki érvényességét akkor lehet már magyarországi forgalomba helyezésen átesett, jól sejtem?
és ez, viszont ez már kicsit borsosabb:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_nagy_navi_ulesfutes_tempomat-4356167
Jó lenne magánszemélytől venni,mert a kereskedőkkel nehéz dűlőre jutni, de ha más nem lesz akkor marad a kereskedő.
Szia!
A második sorban belinkelt 3880e-s autóval vigyázz! A Székesfehérvári Benz 2002 Kft-től való. Én is akartam tőlük autót venni,de a beígért szervizkönyv még nem volt ott ,akkor kértem egy másikét annak sem volt ott pont véletlenül,pedig előre le lett beszélve.Utána azt mondták majd ha megveszem akkor odaadják.Nekem ennyi elég volt belőlük.Egy ismerősöm tőlük vett, én is úgy kerültem oda de jobban megnéztük az ő szervízkönyvét szerintem az kamu.Csak azért szóltam légy óvatos,a Székesfehérváriakal.Üdv.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5924 Dátum:
2011.01.04 kedd, 15:23:29 »
Na azért lassan csak leredukálódik 1re a megvásárolhatók autók száma
Naplózva
Imbu
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5925 Dátum:
2011.01.04 kedd, 18:45:12 »
Idézetet írta: ptodic - 2011.01.04 kedd, 12:59:37
Nekem van sinem es nagyon szeretem csak azt sajnalom hogy nem ezust hanem fekete. Amiket mondtak igaz, furas, tetokarpit le stb de valaki azt mondta nekem hogy azert nem jo az utolagos rarakas mivel igy nincsenek benne a gyari merevitok. Az hogy amugy kevesebbet bir (ha gyarilag rajta van) az kamu. Gondold meg mivel utana azt mondjak mi mar elore megmondtuk hogy *** lesz (leesik vagy csunya a karpit, viz stb.) es plusz meg mindig kell hogy vegyel keresztrudakat is.
De anno en is kerdeztem auto vasarlas elott hogy ha nincs gyari tempomat az autoba akkor be tudjak-e rakni es ossze vissza beszeltek hogy igen de nem lesz jo vagy nem stb (utolag kiderult hogy lehet problema nelkul).
Amugy letezik gyariba meg thuleban is fix pontos tarto kombihoz es it mar benne van a keresztrud is.
Az utólagos tempomatról kérdeznék. Hol csináltattad és mennyibe állt meg? Itt Egerbe is azt mondták, hogy nem lehet belerakni, ezért le is tettem róla.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5926 Dátum:
2011.01.04 kedd, 20:17:39 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.01.04 kedd, 08:34:30
Tudtam én, hogy itt kell kezdenem az autó vételt, legalább tisztábban látok majd
Van még eza kocsi:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_execut_vezetett_szervizkonyves-4317193
Ezeket ma felhívom, mert az árat tekintve kb árában van, viszont, ha igaz, hogy érvényes külföldi okmányokkal van és erre még rájön a regadó és társai úgy már nagyon drága, viszont ha a gyártási évet nézem és a műszaki érvényességét akkor lehet már magyarországi forgalomba helyezésen átesett, jól sejtem?
és ez, viszont ez már kicsit borsosabb:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_nagy_navi_ulesfutes_tempomat-4356167
Jó lenne magánszemélytől venni,mert a kereskedőkkel nehéz dűlőre jutni, de ha más nem lesz akkor marad a kereskedő.
1.
3,59-es Ghia-X
APS parkolóradar: na ez kérdés, hogy van-e benne, talán! látszik a műszerfalon is, hogy lehet benne. De ha nincs, egy normális utólagos kb 40-50E.
A magyar Ghia-X ekben a következő kiemelt széria extrák voltak a 2007.05-ös modellévben:
- kulcs nélküli indítás,
- memóriás 8 irányban állítható vezetőülés,
- bőr kárpit,
- 17 collos 7 küllős felni,
A fentiekből ebben egyik sincs, tehát elvileg nem lehet Ghia-X, csak sima Ghia. A felnije és az üléskárpitja alapján egyértelműen sima Ghia.
2.
3,88-as Titánium
sajnos nincs benne tolatóradar, a műszerfalról egyértelműen nincs.
A kék üvegek, a 24küllős felni (ez volt a Titániumra alapból), a sportelsőülés, az utasmanuálderéktámasz és a lökös alapján egyértelműen Titanium.
8 légzsák, + térdlégzsák ? ? ?
Minden mondiban csak 7 van.
lichtpaket: ? ? ? ammegmi?
Ha eltűnőmenüs a műszerfal, akkor a saját zsebből kb 300E + javítás (nem tudom, hogy nemusb-s, de navis konfignál ez valóban nincs-e).
Fotók alapján egy dolog szúr szemet: ekkora üzemanyag állásnál
58km-nél többnek kéne lenni a hátralévőnek: ergo vagy csak rövid utakat jártak vele sokat legutóbb, vagy nem kímélték sosem.
(kulcsnélküli indítás és alcantara bőr, csak a Tit-X ekben van már)
Általánosságban:
Az a baj ezekkel a külföldről behozott autókkal, hogy nem látszik meg bennük a 160-260E km 2-3 éves korukban.
Ezért tekerik vissza 70-80E környékére, hogy megegyük.
Az enyémet ha visszatekerném 20E km-re, simán hihető lenne. pedig most 65 van benne, s ez tuti nem tekert.
Sajnos a műszerfalon kívül nem tárolódik a km infó más elektronikákban. Mikor új műszerfalat kaptam kapásból 0km-es lett a kocsim.
Ja, és az IDS-sel olyan km-t állítottunk be, amit akartunk. (amit bemondtam, ja és ingyen)
Figyelni kell egyébként, mert a nem magyar autók adott megnevezéshez tartozó felszereltsége (pl. Ghia Executive) eltérhet attól, mint amit az adott felszereltséghez MO-n adtak.
Ha érdekel vkit, akkor nekem megvan eddig az összes MK4 árlista és brossúra verzió, mailben tudom küldeni.
A kereskedésben meg igencsak kell alkudni, nem kell szégyenlősnek lenni, jól alá kell lőni először. Kérni kell az alvázszámot, hogy tudd lekérdezni a neten a kocsi felszereltségét, illetve Fordék meg tudjéák nézni a VIN alapján, hogy milyen garanciális javításon volt-e. Ez EU szintű dolog, általában rögzítik a km állást a garis javításokkor, néha ilyenkor derül ki, hogy 2-300Ekm van a kocsiban.
Ha a kereskedő nem adja ki az alvázszámot, hoyg leellenőrizzük, akkor már simlis lehet a dolog... (sok kereskedő már a bekérdezéskor elbukik, hogy nem engedi megnézetni)
A szervízkönyvet felejtsétek el. Talán a szervízszámlák már mondanak vmi infót.
Fontos, hogy a használtaknál ellenőrizni kell, hogy működik-e az övek magasságállítása, mert egy törés után van, hogy nem jól rakják össze. Nézzétek meg az övekben a gyártási évet is, mert sokszor eltér...
Ja, és bár az MK4 megbízhatóbb használtban, mint az elődje volt, de egy 150Ekm+ os autónál pl. egy DPF csere nem egy olcsó mulatság...
hajrá szabónéni!
(egyébként én is használt féligOFF-ot keresek, eddig 1db maradt fent a rostán, a netes infók alapján...
)
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5927 Dátum:
2011.01.04 kedd, 20:26:38 »
Idézetet írta: ptodic - 2011.01.04 kedd, 12:59:37
Nekem van sinem es nagyon szeretem csak azt sajnalom hogy nem ezust hanem fekete. Amiket mondtak igaz, furas, tetokarpit le stb de valaki azt mondta nekem hogy azert nem jo az utolagos rarakas mivel igy nincsenek benne a gyari merevitok. Az hogy amugy kevesebbet bir (ha gyarilag rajta van) az kamu. Gondold meg mivel utana azt mondjak mi mar elore megmondtuk hogy *** lesz (leesik vagy csunya a karpit, viz stb.) es plusz meg mindig kell hogy vegyel keresztrudakat is.
De anno en is kerdeztem auto vasarlas elott hogy ha nincs gyari tempomat az autoba akkor be tudjak-e rakni es ossze vissza beszeltek hogy igen de nem lesz jo vagy nem stb (utolag kiderult hogy lehet problema nelkul).
Amugy letezik gyariba meg thuleban is fix pontos tarto kombihoz es it mar benne van a keresztrud is.
nekem is azt mondtak hogy felrakjak, de allitolag mas a karosszeriaja a gyarilag tetosinnel szerelteknek.
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5928 Dátum:
2011.01.04 kedd, 20:29:05 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.01.04 kedd, 12:49:26
Mindenképpen kombit akarok venni,
Segítsetek hol nézelődjek még, használtauton ezek vannak csak.
kitartas, en egy evig kerestem a mostani automat!
lattam sok trehanyul osszerakottat amit kintrol hoztak be tk utan!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5929 Dátum:
2011.01.04 kedd, 21:10:13 »
Egyébként az a baj a 3.5M-val mint összeggel, hogy ennyiért hellyel-közel csak külföldi autót lehet kapni.
Egy magánszemélytől kifogni 4M alatt főleg 2.0l (jólfelszerelt) dízel kombit nehéz lesz.
Érdemes még nézelődni a mobile24.hu -n. Már csak azért is mert előfordul, hogy ami autó ott fent van 170E km-rel, az van hogy pár nap után a magyar oldalakon 70E-rel van fent.
A tegnapi Trend-en érdemes gondolkodni, ott csak a tulaj tűnik picit informálatlannak.
Ekkora összegnél én gondolkodnék esetleg 1.8 TDCi-ben is. Engem meglepett, de sokan jókat mondanak róla.
JA, és bocsi a hithű Mondisoktól, de én gondolkodnék még S-Max-ban is, 1.8 TDCI-ben is. Ezt inkább magánszemélyek vették hétvégi-családi autónak, mint cégesnek, vagy kölcsönzősnek, mint a Mondeokat.
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Imbu
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5930 Dátum:
2011.01.04 kedd, 21:27:10 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.01.04 kedd, 15:23:29
Na azért lassan csak leredukálódik 1re a megvásárolhatók autók száma
Ne kapkodd el a vételt! Ha kombit veszel szerintem is érdemesebb a tetősínest. Nekem nyaraláskor kb. 150 kiló volt rajta és 160-al úgy ment, mint a mese.
Szerintem is érdemesebb magasabb felszereltségű mondeo-t választani, ha nem később megbánod. Nem kell félni kereskedőtől autót venni, bár nehéz alkudni.
Én szegeden vettem az autót a kálvária úton, szerintem korrektek voltak.
Naplózva
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5931 Dátum:
2011.01.04 kedd, 21:35:40 »
Idézetet írta: Imbu - 2011.01.04 kedd, 21:27:10
Ne kapkodd el a vételt! Ha kombit veszel szerintem is érdemesebb a tetősínest. Nekem nyaraláskor kb. 150 kiló volt rajta és 160-al úgy ment, mint a mese.
Szerintem is érdemesebb magasabb felszereltségű mondeo-t választani, ha nem később megbánod. Nem kell félni kereskedőtől autót venni, bár nehéz alkudni.
Én szegeden vettem az autót a kálvária úton, szerintem korrektek voltak.
En is naluk, de nem anyi volt a km allas es nem volt "toresmentes" ahogyan leirtak es probaltak eladni.
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5932 Dátum:
2011.01.04 kedd, 21:39:12 »
Idézetet írta: Imbu - 2011.01.04 kedd, 18:45:12
Az utólagos tempomatról kérdeznék. Hol csináltattad és mennyibe állt meg? Itt Egerbe is azt mondták, hogy nem lehet belerakni, ezért le is tettem róla.
Az enyembe gyarilag van tempomat de pl. nemetbe (pl itt
http://www.h-h-ford.de/go.to/modix/2,582872/service.html
) kb 300 euro az utolagos beszereles. Tulajdonkepen kell egy tempomatos kormany vagy csak a gombok es az IDS-be (gyari szerviz Ford progi) be kell pipalni hogy van tempomat
. Hasznalt kormany van mar 100-150 Euroert Ebayon.
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5933 Dátum:
2011.01.05 szerda, 00:12:43 »
tomeed kolléga kérésére írok néhány dolgot, hogy én pl. mit nézek egy használt autónál.
Mivel közérdekű is lehet, ezért ide írom. Picit MK4 specifikus.
Már a hirdetés alapján le kell csekkolni jól az autót. A felszereltségi szintet jól össze kell nézni az akkori árlistákkal. Alvázszám alapján le kell kérdezni az etisben, hogy mit tud az autó. Az etis (
https://www.etis.ford.com/home/login.do
) a vin alapján megmondja, hogy pontosan mikor, és melyik országba gyártották a kocsit.
Az etisben megnézni az adott vinhez tartozó tsb-ket, magyarul mszi-ket.
EZT MINDENKINEK ÉRDEMES, annak is aki nem vesz autót, csak birtokol, én is találtam ott most friss infókat!!!
A fotókat letölteni, átnézni 5-6x, mindig észrevesz az ember vmit.
Telefonban jól ki kell faggatni az eladót, ki használta a kocsit, honnan van, mennyi km van benne, mi a felszereltsége (tudja-e szóban is!), mondjon el mindent, amit tud róla. MOndja meg az alvázszámot (vin). Ha nem mondja -> kocsog, már gyanús.
vin szám alapján egy Ford kereskedésben lekérdezni, hogy mikor volt az autó garis javításon (EU szintű) mik voltak akkor a km állások. Ha a 2007/06-os autó 2008.01ben 50Ekm-rel volt garis javításon müntyenben, mi meg megvesszük 2011 jan 01-én 90E km-rel akkor gáz van...
Elvileg Fordék csak a tulajnak (kereskedőnek) adhatnak ki infót, ha sz*roznak, hogy ők nem adhatnak ki bizalmas infót (mert pl "tyúkok ülnek rajta"), akkor keresni kell egy másik fordot ahol simán megmondanak mindent.
A gyártáskori katalógusokat, árlistákat bemagolni.
A felhasználói leírást netről leszedni, bemagolni. Főleg azt a részt ahol az azonosítócimkéket írják le, hogy ezek hol vannak.
Fontos, ha megyünk autót nézni, nem szabad előre bejelentkezni, mert akkor már előtte beindítják, stb.
Hideg motorhoz kell menni.
Érkezéskor az autó messzebbről szemügyre venni, minden irányból szögből, figyelni az élek párhuzamosságát, lemezhullámosságot, elemek színeltérését, stb.
Gumikat megvizsgálni, egyeznek-e a gyári kerékméretekkel. A dot szám alapján rájönni a gumi gyártási dátumára. HA a 50-60E-es kocsin új gumi van az már gyanús lehet, sokszor egy kopott de az autó gyártási dátumához illőt dotszámú gumi hihetőbb 70-80E km-t igazol (van gumi ami ennyit is kibír). dotszám: 4 szám, első kettő a hetet adja meg, az utolsó kettő az évet, pl 3508, az egy 2008 35. heti gumi. HA a 2007es autón van egy 0110 dotszámú jól lekopott gumi, akkor az azt jelenti, hogy csak 2010 jan óta ment vagy 60-70Ekm-t, tehát jelen esetben évente 60-70Ekm ment a kocsiba eddig, ez szumma 250E km-t is jelenthet. A gumi dot sokszor pontos infókat adhat, de előfordulhat az is, hogy nem, de ezt meg kel ltudni magyarázni a tulajnak hogy miért az eltérés.
Megnézni a felniken a súlyokat, ha sok van, gyanús: ütött kopott a felni, és-vagy ócska futózott gumi van az autón.
Motorháztető felnyitás után vizsgálni a csavarfejeket, mi az ami nem gyári fényű, figyelni az első nyúlványokat, nincs-e rajta hegesztés nyom, hullámosság (nem keverendő a gyűrődő rész hullámosságával), stb.
Motortérben gyanús dolgokat keresni, eltört műanyag alkatrészek, stb.
Motornak, száraznak porosnak kell lenni.
A váltó környékén, alulról vizsgálva (felemelt állapotban pl bevizsgáláskor) lehetnek olajpárás részek, ami normális, mert vannak túlfolyószerű dolgok.
A dízeleken alul kell lenni motortérburkolatnak.
Csomagtartó aljába benézni, vannak-e nem odaillő hegesztés nyomok. Érdemes előtte egy tutira nem tört autót megnézni, hogy abban milyenek a hegesztések. Sokszor a gyári ponthegesztések helyett varratokat lehet találni. Pótkerék alatt érdemes vizet keresni
ha van, geb*sz van.
Csomagtartó oldalkárpit ajtókat leszedni, benézni, nics-e gyanús dolog ott, üvegszilán régi törött hátsó lámpa darabok, stb.
Figyelni indításkor hogyan reagál, csinál-e vmi nem odaillőt, dadog, stb. Sajnos a füstölést már nem látjuk a dpf miatt.
Lengéscsillapítókat nyomkodni, futóművet rángatni ma már nem jellemző, ezek jól bírják a strapát.
Utastérben minden dolgot, ami mozoghat, megmozgatni, öveket ki-be csatolni, ki-be húzni, magasságokat állítani. üléseket mozgatni.
Az autóban minden ami elektromos kipróbálni.
Műszeregység menüjét végignyomogatni, nézni van-e vmi message.
Convers+ USB párosítás megvételét 2x átgondolni, ha eltűnnek menük (ez van, hogy pl 3 hétig nem produkálja), a fejegységcsere több mint negyed milla.
A műszerfalat szervíz módba tenni, hibakódokat keresgélni (a fotó mappámban vannak infók, ha van DTC 01 kezdetű oldal, az már hibát jelent).
ROM verziót ellenőrizni, pl 906-os már régi, ha frissítik, s nem értenek hozzá vérprofin -> elszállhat, saját zsebből 300+ E Ft csak az anyagktsg.
(Nekem márkaszerviz k*rta el, csak gariban cserélték.)
Ha mindeközben atulaj infarktust kap, hogy mit csinálunk, akkor őt felmosni
Kormány-váltó-pedál kopottság ma már nem infó, mert cserélhetik és egyébként is jól bírják.
Az ajtók alsó éle alá én lassan benéznék, már vannak ugye 3-4 éves kocsik, kíváncsi leszek ezek mikor kezdenek majd ott rohadni. Csomagtartót nem kell nézni, az műa.
Járó motornál a kuplungot lassan benyomni, gyanús dolgokat figyelni (lüktetés, stb.), fokozatokat álló helyzetben végigpakolni.
LÁmpákat ellenőrizni: kanyarodó kanyarodik-e, xenon indítás utáni első felkapcsoláskor bólint-e.
Hátsó ülések alá benézni, gyanús dolgokat keresni.
A a BE küszöb jellemzően karcosabb, összerúgottabb, akkor céges autó volt.
Próbakör. szigorúan rádió nélkül, picit jobbra-balra rángatni a kormányt, gyanús dolgokat keresni. úthibáknál hallgatni kell a zajokat, erős felkoppanások, stb gyanúsak.
Lehúzott ablaknál a turbót terhelésen meghallgatni, van-e esetleg már gyanús hangja.
Terhelésváltásnál figyelni a kuplungot nem jön-e gyanús zaj a kettős tömegű lendkeréktől (kolongyolás, stb.).
Tempomatot kipróbálni.
Próbakör után leállítás, majd melegen újrabeindítás, van-e megfelelő olajnyomás, stb.
A TSB-kben leírt hibákra komolyan rárepülni, ellenőrizni az adott autónál ez hogyan van (van-e frissítve a navi, stb. alapbóla naviba egy csomó hiba van).
Az autón érdemes az összes azonosítócimkét megnézni, próbálni kell visszafejteni a gyártási datumait az alkatrészeknek.
A biztonsági öv cimkéjét is ellenőrizni kell, mikor gyártották, ezzel kapcsolatban mindjárt kérek egy kis összefogó segítséget.
Érdekes kérdések:
- ad-e az eladó téligumit, ha nem alkudni 1000-rel, ha nem lehet alkudni, akkor az eladót kerék alá tenni, majd sós kútba tenni,
stb.
- megvan-e a kerékőr?
Az a baj, de ez egyébként egy jó dolog, hogy az MK4 eddig elég strapabírónak tűnik. Nehéz kiszűrni, hogy lesz-e vmi baja később. MOndjuk a motorra már nem jellemzőek turbócső kilyukadások stb. A commonrail rendszer is bírja a strapát, ha nem tankoltak bele rossz üzemanyagot. Egy dolog meg tud benne dögleni, ez pedig a dpf. Ezt én 160E környékén már várni fogom. Használattól függ egyébként meddig bírja. Állítólag már 200E Ft alatti tétel.
A fentiek mellet én elviszem az autót mindig egy Ford kereskedésbe, 5-6E Ft-ért A-z-ig átnézik, alul is, mindent, hibakódot olvasnak, ki, stb.
Van még sok dolog, ami nekem most így nem is ugrik be, kérem a többieket dobják be az infóikat ha van kedvük.
Vásárlás után azonnali szervíz: olaj, szűrőcserék (levegő, olaj, gázolaj), vezérműkészlet csere, FUTÓMŰELLENŐRZÉS!!!. Nem olcsó tétel, le kell alkudni az árból ha lehet.
röviden ennyi...
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5934 Dátum:
2011.01.05 szerda, 00:14:16 »
Urak, tudja-e vki hogy a biztonsági övön lévő kis cimkén hogyan van lekódolva a gyártás datuma?
Ez az alsó rögzítési pontnál van.
Nekem pl az AIRBAG felirat alatt ez van:
031008 35
Sztem ebből a 08 a 2008at jelenti.
Az én kocsim gyártási dátuma: 2008.11.03
az etisben így van: 03.11.2008
tehát az övön az első 6 karakter az öv gyártási dátumát adhatja (nekem 2008.10.03.), de akkor mi a 35 nekem?
Lehet hogy ez hetet jelentene (2008.08.25)? Ez túl korai lenne, az okt03 hihetőbb. Bár pont a gumijaim voltak 3508-as dot számúak
Nektek mi van azon a matricán, s mikor gyártották hozzá az autót?
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Szilo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5935 Dátum:
2011.01.05 szerda, 01:36:05 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.01.04 kedd, 08:34:30
Tudtam én, hogy itt kell kezdenem az autó vételt, legalább tisztábban látok majd
Van még eza kocsi:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_execut_vezetett_szervizkonyves-4317193
Ezeket ma felhívom, mert az árat tekintve kb árában van, viszont, ha igaz, hogy érvényes külföldi okmányokkal van és erre még rájön a regadó és társai úgy már nagyon drága, viszont ha a gyártási évet nézem és a műszaki érvényességét akkor lehet már magyarországi forgalomba helyezésen átesett, jól sejtem?
és ez, viszont ez már kicsit borsosabb:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_nagy_navi_ulesfutes_tempomat-4356167
Jó lenne magánszemélytől venni,mert a kereskedőkkel nehéz dűlőre jutni, de ha más nem lesz akkor marad a kereskedő.
Szia Tomeed!
Erről a fehérvári tróger bandáról itt olvashatsz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg488359#msg488359
Amúgy szeretném neked elmondani véleményemet, hátha valaminek hasznát veszed:
Magyarországon a nepperek 95%-a át akar b*szni mint sz-t a palánkon. Szerinted miért jár az összes rohadék A8-cal, vagy hasonlóval?
Ezeket az autókat először a török nepperek tekerik vissza németo-ban, utána pedig a magyarok itthon.
Mondok egy példát: két ünnep között meglátogatott minket itthon az autószerelő cimborám.
Előtte telefonon egyeztetett egy nepper gyerekkel, hogy éppen most hozott be No.-ból egy 740d-t, találkozzanak már a
mi falunkban és a cimborám olvasson már ki mindent a computerből, mert a csávó már rohadtul kíváncsi.
Hozta is magával a laptopot, és a többi cuccot, és mentünk.
A cimborám penge szerelő, a mutatvány vége pedig az lett, hogy az egyik turbó rövidesen megadja magát, pontosan
nem tudni hogy mennyi van hátra, de kb 400e HUF-os mutatvány lesz.
Az autóban óra szerint 170e volt, de a cimbi mondta, hogy tuttira tekerve van, mert a BMW-k kb. 300-nál néznek ki úgy mint ez.
2005-ös volt a gép. Az autószerelő cimbi tudja a bmw-ről, hogy a béna nepper 15000-ért tekeri vissza, de azt bárki kiszúrja
aki ért a bmw diag-hoz, a profi pedig 100e-ért, na azt senki sem szúrja ki. Ez a gép a második kategóriába tartozott.
Na de lényeg a lényeg, a nepper gyerek válasza az volt, hogy akkor Szlovákiába viszi, mert ott hamarabb elmegy mint itthon.
Kisebb az esély hogy lebukjon.
Az eszébe sem jutott, hogy megjavíttassa.
Ugyan ez van a mondeoknál, passatoknál, vectráknál, ...
A lelkes de ebben a témában amatőr vevő a szomszédnak akar villantani, minél újabbat szeretne, minél több elektromos sz_ar legyen benne, stb., stb.
Tudja hogy agyon-vissza van tekerve, de szeretné, akarja, megőrül érte, mert az autó a legfa_szább státuszszimbólum.
És ezért beleéli magát hogy csak 70.000 km van benne (170.000!!!)
Szóval zsebben a 3.5, és le tudja alkudni a 3.8-as autót 3.7-re. Akkor csak 200...250 ezer királyi pengő magyar forintot kell kölcsönkérnie
valamelyik haverjától, és megvan a gép. Juhéééé! Két hónap múlva pedig meghal benne mondjuk a kéttömegű lendkerék.... 250e. Hoppá.
Vagy csak le kellene cserélni a komplett téli gumi garnitúrát. Kínai ***-> 60e, jó minőségű garnitúra->110.
Vagy csak az első-hátsó tárcsákat és betéteket kell cserélni: utángyártott 70 gyári 100.
És ezek kopó alkatrészek voltak, ezeket biztosan cserélni kell, nincs mese.
Ellenben itt van a másik oldal:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_trend-4341164
egy értelmes mondeo, fele áron, ráadásul hihető kmóra állással.
Ha felteszem van a polgár zsebében 3.5 millió, ezt pedig tuttira le lehet alkudni 1.7-re, akkor mennyi is marad a hősünk zsebeben arra az esetre ha
pl. meghal a CR-rendszer, vagy a turbó? És még tetősín is van rajta.
"Meg ezek a gumik is milyen kopottak, és a három éves kislányt nem akarom ilyen gumikon furikázni, legyen lecserélve, de minimum Continenal-ra.
Meg jön a nyár, van megtakarított pénzem, leugrunk az adriára, de előtte még le is fóliáztatom. Ja és most kért a haver 200 ezret kölcsön valami
csillivilli autóra, nem bánom adok neki..."
- gondolja a kettes számú ember.
A slusszpoéen pedig az, hogy mindkét hősünk autójában kb. ugyanannyi km van.
Ja és mindkét versenyző iszonyatosan sokat dolgozott a fent említett összegekért.
A használt-autó vétel rendkívül nagy felelősséggel jár, de lehet ügyesen is csinálni, csak egy-két szabályt be kell tartani:
1. akkor higgy neppernek ha ló legel a sírján
2. ha pl. 4 misid van autóvételre, akkor 3.5 ... 3.7 a plafon amiért autót vehetsz
3. hitelt csak bombabiztos előéletű autó esetén lehet felvenni, de erről a témáról már korábban gróf Széchenyi is értekezett,
ergo szigorúan be kell tartani a takaró végére vonatkozó szabályt (de a legjobb az, ha hitel nélkül megy a buli)
Azért lett ilyen hosszú a hsz. mert nem tudom elmondani hogy mennyire utálom a magyar használt autó-piacnak nevezett undormányt.
De azért el ne kenődj, lehet jó autót is venni a használt piacon, szerencse, rafináltság, kitartás és kompromisszum-készség kell hozzá.
Remélem segítettem valamennyit.
Üdv
Sz
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.05 szerda, 20:45:00 írta Szilo
»
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5936 Dátum:
2011.01.05 szerda, 08:31:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.01.05 szerda, 00:12:43
Én két dologgal szállnék vitába.
- Gumik: Jó magyar szokás szerint az eladni kívánt autó jó abroncsait leszerelik eladás elött, és valami használt szutyok megy rá, az abroncsokat külön még jó áron el lehet adni, kereslet mindig van rá!
- BE küszöb karcai: Én pl. 100% pirvát autót használok, nem céges, mégis 90%-ban egyedül utazok benne, ezért az karcosabb.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5937 Dátum:
2011.01.05 szerda, 08:41:09 »
Nem lesz egyszerű menet, de megbírkózom vele!
Annyira nem égető március közepéig szeretnék autót venni, addig csak lesz egy ami megfelel majd!
De mivel az autók 90%-a külföldről behozott így nehéz lesz valós autót találni!
Ez van ez egy ilyen ország sajnos!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5938 Dátum:
2011.01.05 szerda, 08:43:13 »
Idézetet írta: Scratch - 2011.01.05 szerda, 08:31:05
Én két dologgal szállnék vitába.
- Gumik: Jó magyar szokás szerint az eladni kívánt autó jó abroncsait leszerelik eladás elött, és valami használt szutyok megy rá, az abroncsokat külön még jó áron el lehet adni, kereslet mindig van rá!
- BE küszöb karcai: Én pl. 100% pirvát autót használok, nem céges, mégis 90%-ban egyedül utazok benne, ezért az karcosabb.
Gumi: akkor csessze meg a kereskedő; az esetek részében én inkább eddig az eredeti gumikkal láttam az autókat, a téliek állapota is (ha van) lehet irányadó. Ezek saját tapasztalatok.
BE küszöbkarcok: magánszemélynél más a helyzet. Én inkább kereskedős szemszögből közelítem itt a kérdést. Egyébként nálam is ez lenne a helyzet, csak én lefóliáztattam még a küszöböket is karosszériavédő fóliával...
az én autómon karcok csak az alvázon lehetnek...
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5939 Dátum:
2011.01.05 szerda, 08:46:23 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.01.05 szerda, 08:41:09
Nem lesz egyszerű menet, de megbírkózom vele!
Annyira nem égető március közepéig szeretnék autót venni, addig csak lesz egy ami megfelel majd!
De mivel az autók 90%-a külföldről behozott így nehéz lesz valós autót találni!
Ez van ez egy ilyen ország sajnos!
Én pl magánszemélyként hirdetem a sajátom, de nálam nincs trükk, egyebek, meg ez full-full, de ezért picit drágább. Bár kevesebb önrésszel ha vki átvállalja a hitelem, s a maradékot meg megforgatja jól a tőzsdén, akkor ez is kihozható 3,5M-ból.
jameg ez nem kombi,
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26712
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5940 Dátum:
2011.01.05 szerda, 09:55:57 »
Tegnap vettem új ablaktörlőket...
Először életemben nem gyárit, hanem Valeo-t.
Eddig nagyon jónak tűnik. Az ára is.
a
www.fridcar.hu
-nál vettem. 7800 Ft körül volt.
Viszont már elkezdtem nézni a régi törlőt, és szerintem lehetne benne cserélni gumi csíkot. Úgy van belerakva mint az ajtókba a szigetelőcsík... Ha még az oldaláról le lehetne szedni azt a műanyag végzárót, akkor kb. 15 másodperc alatt ki lehetne cserélni a gumit, ja és mindezt szerintem kb 150 ft-ból.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5941 Dátum:
2011.01.05 szerda, 10:43:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.01.05 szerda, 09:55:57
Tegnap vettem új ablaktörlőket...
Először életemben nem gyárit, hanem Valeo-t.
Eddig nagyon jónak tűnik. Az ára is.
a
www.fridcar.hu
-nál vettem. 7800 Ft körül volt.
Viszont már elkezdtem nézni a régi törlőt, és szerintem lehetne benne cserélni gumi csíkot. Úgy van belerakva mint az ajtókba a szigetelőcsík... Ha még az oldaláról le lehetne szedni azt a műanyag végzárót, akkor kb. 15 másodperc alatt ki lehetne cserélni a gumit, ja és mindezt szerintem kb 150 ft-ból.
naggggyon jó téma.
Sztetek mennyit kell kibírnia a gyári lapátnak? E Km ben?
Az etisen van MSZI (Műszaki Szervíz Információ) a csíkozós ablaktörléshez...
2009.12.16. A szélvédő-törlőlapátok pattognak, maszatolnak, zajosak és nem törölnek megfelelően.
23/2009
Ha egy ügyfél pattogó, zajos és nem megfelelően törlő ablaktörlőlapátra panaszkodik, akkor a valószínű ok a koszos szélvédőüveg / hátsóablak-üveg, hibád / kopott ablaktörlőlapátok vagy nem megfelelő ablaktörlőkar szög. Különösen új gépkocsiknál, a problémát okozhatja a gyártás során felhordott viasz, amit nem megfelelően távolítottak el.
Továbbá, ha új szélvédőüveg vagy hátsóablak-üveg került beszerelésre, vagy ha az ablaktörlőkarokat kiszerelték majd beszerelték, az ablaktörlőkarok szögét ellenőrizni és beállítani kell az ebben a kiadványban szereplő utasítások szerint.
Ez az MSzI tartalmazza az ablaktörlőlapát és ablaktörlőlapát-szög ellenőrzését az 501-027 / 501-027-01 célszerszámmal.
Általános tudnivalók:
Mivel a gépkocsi ablaküvegének összetétele eltér a normál ablaküvegétől, háztartási tisztítószereket nem szabad használni. Csak a Ford eredeti alkatrészek teljesítik a szigorú előírásokat. Ne keverje az eltérő márkájú szélvédőmosó koncentrátumokat. A < Szükséges alkatrészek > részben felsorolt szélvédőtisztító anyagokkal: 1 374 231 vagy 1 374 232, a szilikon maradványok is eltávolíthatóak a szélvédő belső felületéről is.
itt van kép róla:
http://kep.tar.hu/szjani78/50688568/97714822#2
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26712
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5942 Dátum:
2011.01.05 szerda, 10:51:01 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.01.05 szerda, 10:43:17
naggggyon jó téma.
Sztetek mennyit kell kibírnia a gyári lapátnak? E Km ben?
Az etisen van MSZI (Műszaki Szervíz Információ) a csíkozós ablaktörléshez...
2009.12.16. A szélvédő-törlőlapátok pattognak, maszatolnak, zajosak és nem törölnek megfelelően.
23/2009
Ha egy ügyfél pattogó, zajos és nem megfelelően törlő ablaktörlőlapátra panaszkodik, akkor a valószínű ok a koszos szélvédőüveg / hátsóablak-üveg, hibád / kopott ablaktörlőlapátok vagy nem megfelelő ablaktörlőkar szög. Különösen új gépkocsiknál, a problémát okozhatja a gyártás során felhordott viasz, amit nem megfelelően távolítottak el.
Továbbá, ha új szélvédőüveg vagy hátsóablak-üveg került beszerelésre, vagy ha az ablaktörlőkarokat kiszerelték majd beszerelték, az ablaktörlőkarok szögét ellenőrizni és beállítani kell az ebben a kiadványban szereplő utasítások szerint.
Ez az MSzI tartalmazza az ablaktörlőlapát és ablaktörlőlapát-szög ellenőrzését az 501-027 / 501-027-01 célszerszámmal.
Általános tudnivalók:
Mivel a gépkocsi ablaküvegének összetétele eltér a normál ablaküvegétől, háztartási tisztítószereket nem szabad használni. Csak a Ford eredeti alkatrészek teljesítik a szigorú előírásokat. Ne keverje az eltérő márkájú szélvédőmosó koncentrátumokat. A < Szükséges alkatrészek > részben felsorolt szélvédőtisztító anyagokkal: 1 374 231 vagy 1 374 232, a szilikon maradványok is eltávolíthatóak a szélvédő belső felületéről is.
itt van kép róla:
http://kep.tar.hu/szjani78/50688568/97714822#2
Időjárásfüggő. Nekem pl. egy évet sem bír ki.
Nyáron sokat állok csillaggarázsban. Nyilván a nap sem tesz neki jót. Eddig csak gyári volt. Kiváncsi leszek a valeóra. Eddig nagyon szuper. Bár újként a gyári is jó.
Ez nálam olyan alkatrész, mint a fékbetét. Elkopik, akkor cserélni kell.
Etis nem tudom milyen szögekről ír, mert itt nem lehet állítani semmit. Ráadásul az autómata ablaktörlő miatt szerintem jóval hamarabb el is kopik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5943 Dátum:
2011.01.05 szerda, 11:13:06 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.01.05 szerda, 10:51:01
Időjárásfüggő. Nekem pl. egy évet sem bír ki.
Nyáron sokat állok csillaggarázsban. Nyilván a nap sem tesz neki jót. Eddig csak gyári volt. Kiváncsi leszek a valeóra. Eddig nagyon szuper. Bár újként a gyári is jó.
Ez nálam olyan alkatrész, mint a fékbetét. Elkopik, akkor cserélni kell.
Etis nem tudom milyen szögekről ír, mert itt nem lehet állítani semmit. Ráadásul az autómata ablaktörlő miatt szerintem jóval hamarabb el is kopik...
Nekem most 2 éves 65E km s sokszor nem vagyok elégedett.
A mai naptól bevezetem az évenkénti cserét, ha fogok én is venni, s elégedett leszek.
Légy szíves írj majd hogy milyen ez a valeo.
Fotókat tudsz feltenni, hogy hogyan törölt a régi és milyen az új?
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26712
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5944 Dátum:
2011.01.05 szerda, 11:23:35 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.01.05 szerda, 11:13:06
Nekem most 2 éves 65E km s sokszor nem vagyok elégedett.
A mai naptól bevezetem az évenkénti cserét, ha fogok én is venni, s elégedett leszek.
Légy szíves írj majd hogy milyen ez a valeo.
Fotókat tudsz feltenni, hogy hogyan törölt a régi és milyen az új?
A régivel sok ablakmosóbval sem lett sizta és utána csíkosan száradt.
Az újjal meg csili-vili, és párat löttyintek az ablakra...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5945 Dátum:
2011.01.05 szerda, 11:35:12 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.01.05 szerda, 11:23:35
A régivel sok ablakmosóbval sem lett sizta és utána csíkosan száradt.
Az újjal meg csili-vili, és párat löttyintek az ablakra...
Akkor majd nekem is ilyen kell.
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5946 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:03:53 »
Én a 2004-es autót vettem használtan 2007-ben, a mai napig az a ablaktörlő (Ford) van rajta ami vásárláskor, most kezd csíkozni, és nincs garázsban az autó.
Shell-es ablakmosót használok, állíólag ez az egyik legjobb, ami egyáltalán nem marja a gumit.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26712
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5947 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:25:52 »
Idézetet írta: Scratch - 2011.01.05 szerda, 12:03:53
Én a 2004-es autót vettem használtan 2007-ben, a mai napig az a ablaktörlő (Ford) van rajta ami vásárláskor, most kezd csíkozni, és nincs garázsban az autó.
Shell-es ablakmosót használok, állíólag ez az egyik legjobb, ami egyáltalán nem marja a gumit.
Én meg gyári szélvédőmosót (Fordosat) használtam eddig. De ez van. Asszonykáét is kb. évente cserélem. Azért itt a városban sok a szmötyi, nem úgy, mint a szép Mátrában...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5948 Dátum:
2011.01.05 szerda, 13:07:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.01.05 szerda, 12:25:52
Én meg gyári szélvédőmosót (Fordosat) használtam eddig. De ez van. Asszonykáét is kb. évente cserélem. Azért itt a városban sok a szmötyi, nem úgy, mint a szép Mátrában...
Viszont van helyett sok madár kaki, mókus kaki, és fenyőviasz!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5949 Dátum:
2011.01.05 szerda, 21:59:19 »
Erről mi a vélemény, igaz nem kombi, de eléggé megtetszett
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_titanium-x_ivdc_acc_akar_0_ft-tol-4372962
Viszont egy baja van ,hogy győri, ami nem baj, csak lyukra nincs kedvem lemenni Esztergomból.
Nincs valaki itt Győrből esetleg?
Mennyire hiányzik egy 143 LE kocsiból a hatodik gang?
A mostani Mondiban van 6ik, de csak pályán használom szinte.
Naplózva
Oldalak:
1
...
112
113
114
115
116
117
118
[
119
]
120
121
122
123
124
125
126
...
800
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ