Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:51:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
119
120
121
122
123
124
125
[
126
]
127
128
129
130
131
132
133
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336164 alkalommal)
Petya
és 16 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6250 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 16:32:03 »
Sziasztok!
Úgy néz ki hogy jövő héten elviszik az autóm, s így jöhet a keresgélés most már komolyan!
Egyenlőre ezt a hármat néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_magyarorszagi-4353495
(talán valós km-es, remélhetőleg nem törött, bár furcsa hogy régóta hirdetik)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_executive-4457969
(Biztosan nem valós km-es)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_bi-xenon_navi_alu-4412534
(Biztosan nem valós km-es)
Aki tud bármilyen véleménnyel szolgálni, azt megköszönném!
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6251 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 16:35:58 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.01.30 vasárnap, 16:32:03
Sziasztok!
Úgy néz ki hogy jövő héten elviszik az autóm, s így jöhet a keresgélés most már komolyan!
Egyenlőre ezt a hármat néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_magyarorszagi-4353495
(talán valós km-es, remélhetőleg nem törött, bár furcsa hogy régóta hirdetik)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_executive-4457969
(Biztosan nem valós km-es)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_bi-xenon_navi_alu-4412534
(Biztosan nem valós km-es)
Aki tud bármilyen véleménnyel szolgálni, azt megköszönném!
Üdv.: Peti
én az elsőt venném a 3 közül, 2,5 év alatt a 150ekm még hihető is
convers+ is van benne
a gyári xenon-t lehet bele pótolni és a navigációt is ha akarsz bele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6252 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 17:34:01 »
Hali
Az elsőn sokat filóztam én is, de ami tuti,hogy semmi köze a titanium-x -hez.
Úgy emlékszem fel is hívtam őket, de valamiért lemondtam a kocsiról.
Talán mert nem volt benne elől radar, nem fűthető a szélvédője, ülésfűtés nincs, kulcsnélkküli indító rendszer nincs, rgo, nem titanium-x, hanem egy jól felszerelt trend, viszont magyarországi! Ez előnyt jelenthet!
Ja, megvan! El lettem tántorítva a convers+ és sony + usb kombótól, mert nincs kedvem csengetni sokat ha behal a menüje.
Kérdeztem az eladótól, hogy van -e bármiféle bejegyzés erről a szervízkönyvben, de érdemi választ nem tudott rá adni.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.30 vasárnap, 17:37:08 írta tomeed
»
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6253 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 17:38:12 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.01.30 vasárnap, 16:32:03
Sziasztok!
Úgy néz ki hogy jövő héten elviszik az autóm, s így jöhet a keresgélés most már komolyan!
Egyenlőre ezt a hármat néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_magyarorszagi-4353495
(talán valós km-es, remélhetőleg nem törött, bár furcsa hogy régóta hirdetik)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_executive-4457969
(Biztosan nem valós km-es)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_bi-xenon_navi_alu-4412534
(Biztosan nem valós km-es)
Aki tud bármilyen véleménnyel szolgálni, azt megköszönném!
Üdv.: Peti
Az 1. nem Titanium-X, csak Titanium. Nincs benne kanyarodó fényszóró, kulcsnélküli indítás.
A műszerfalbetétek, s a sportülések miatt biztos, hogy csak Titanium.
A 2. a 2. képe alapján (szövethuzatot látok a fejtámlán, illetve nincs benne kulcsnélküli indítórendszer) akkor talán nem Ghia-X, csak Ghia.
A 3. ...
"KANYAR BI-XENON" ?
Gyári ezen a fényszóró mosó? Olyan hosszúkás alakja van...
Furcsa nekem, hogy az üvegek árnyalata titánium kékes színű. Aztán lehet, hogy csak én látom rosszul.
Én nem vennék már konzerves kocsit, annyi pluszt nem nyújt.
Navit tényleg lehet pótolni, de nem a gyárit.
Xenont is lehet (talán), kérdéses a fényszóró mosó kialakítása és a magasságszabályozás beépíthetősége.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6254 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:44:03 »
Köszi a válaszokat!
convers+ ez ennyire rossz hírű ?! Egyébként nekem nem igényem, de tény hogy jobban néz ki.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6255 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:59:10 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.01.30 vasárnap, 20:44:03
Köszi a válaszokat!
convers+ ez ennyire rossz hírű ?! Egyébként nekem nem igényem, de tény hogy jobban néz ki.
Nem rossz hírű, csak az én szubjektív véleményem az, hogy felesleges. Illetve 1 dologban látom csak hasznát, hogy ha az USB-n keresgetem a számokat és a könyvtárakat.
Talán a telefonkönyvben kutakodni lehet még hasznos, de én mindig a telefonon keresem a hívott felet.
A gyári navi infóit kijelzi, na bumm.
Ahhoz képest, hogy mekkora, annyire nem funkcionális.
Sötétben egyébként fényes, de hamar megszokni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Szilo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6256 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 21:17:23 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.01.30 vasárnap, 20:44:03
Köszi a válaszokat!
convers+ ez ennyire rossz hírű ?! Egyébként nekem nem igényem, de tény hogy jobban néz ki.
Szia földi!
Konzerv:
mellette: könnyebb vele a rádiócsatornák közötti váltás
nem is beszélve a CD számok kiválastásáról
ellene: nappal halvány, este fényes, idegesítő hogy mindig állítgatni kell
nincs motor hőm.mérő, menüből kib*szott bonyolult megnézni a motorhőmérsékletet
feleségem véleménye: "nem tudom használni de q jól néz ki"
Üdv
Sz
Naplózva
joker
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6257 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 06:57:44 »
Sziasztok!
Rég jártam már a fórumon, mivel semmi gondom nem volt a géppel.
Ez egészen tegnapig tartott. Reggel -11 fokba indultam, pöccent gond nélkül indult. 2.0 tdci aut. titanium 2008 modellről van szó.
Kb. 15 perc után leálltam vele, majd kb. 10 óra múlva -7 fokba újra menni akartam vele, beindult majd néhány másodperc utánleállt (engine pre heating) üzenettel és előkerült az eddig soha nem látott izzító spirál is, mivel ez ford convers+ kijelzős.
Indítóztam megint kb. 3 mp után ismét leállt. Ezt többször megismételtem majd kb. a 3-4 próba után már az immobiliser active üzenet jelent meg, a tünet viszont ugyanaz maradt. Kb. 5 perc próbálkozás után feladtam. Autószerelő barátomat felhívtam aki azt javasolta, hogy valószínűleg a kulcs elfelejtette az immo-t, próbáljam meg a tartalék kulccsal beindítani. Ez sikerült is kb. 40 perc telt el a két próba között. A gond csak az, hogy ezután már a saját kulccsal is sikerült mintha mi sem történt volna. Kérdésem ,hogy találkoztatok-e hasonlóval, és mi okzhatta ezt a pillanatnyi elmezavart. Hozzáteszem előző héten voltam 60.000-es szervízen ahol kértem szoftver frissítést is, de lehet nem kellett volna? Valamint üza szűrő is lett cserélve elvileg. Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6258 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 09:54:24 »
Idézetet írta: joker - 2011.01.31 hétfő, 06:57:44
Sziasztok!
Rég jártam már a fórumon, mivel semmi gondom nem volt a géppel.
Ez egészen tegnapig tartott. Reggel -11 fokba indultam, pöccent gond nélkül indult. 2.0 tdci aut. titanium 2008 modellről van szó.
Kb. 15 perc után leálltam vele, majd kb. 10 óra múlva -7 fokba újra menni akartam vele, beindult majd néhány másodperc utánleállt (engine pre heating) üzenettel és előkerült az eddig soha nem látott izzító spirál is, mivel ez ford convers+ kijelzős.
Indítóztam megint kb. 3 mp után ismét leállt. Ezt többször megismételtem majd kb. a 3-4 próba után már az immobiliser active üzenet jelent meg, a tünet viszont ugyanaz maradt. Kb. 5 perc próbálkozás után feladtam. Autószerelő barátomat felhívtam aki azt javasolta, hogy valószínűleg a kulcs elfelejtette az immo-t, próbáljam meg a tartalék kulccsal beindítani. Ez sikerült is kb. 40 perc telt el a két próba között. A gond csak az, hogy ezután már a saját kulccsal is sikerült mintha mi sem történt volna. Kérdésem ,hogy találkoztatok-e hasonlóval, és mi okzhatta ezt a pillanatnyi elmezavart. Hozzáteszem előző héten voltam 60.000-es szervízen ahol kértem szoftver frissítést is, de lehet nem kellett volna? Valamint üza szűrő is lett cserélve elvileg. Előre is köszi a válaszokat.
Van esetleg utólagosan beépített vmi indítás- rablásgátló, egyebek, riasztó?
Azok is tudnak ilyesmit csinálni.
Nekem is dobott már ilyen immobiliser aktív üzenetet, én még nem jöttem rá az okára.
Valószínűleg kavarodik az autóban ez a kulcsnélküli indítás dolgával is. Az gondolom van Neked.
Ha nem olan helyen van a kulcs (pl a pohártartóban sem szereti...) akkor tud néha hülyéskedni.
De hogy a pre heating hogy jön ide.
Hát vannak érdekes dolgai az autónak.
Legutóbb akkor kerekedett el a szemem, amikor kiírta, hogy van még 12-8-5-0 km a kútig (ezt kb ilyen intenzitással, mint ahogy olvassátok), aztán csinált egy aktív regenerációt...
A "kiszáll-beriaszt-vár 10mpet- kiriaszt-beszáll-kulcsotszépmagasantartvaindít" általában megoldja az ilyen immobiliser active történetet.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6259 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 10:29:44 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.01.30 vasárnap, 20:44:03
Köszi a válaszokat!
convers+ ez ennyire rossz hírű ?! Egyébként nekem nem igényem, de tény hogy jobban néz ki.
Nekem még semmi bajom nem volt a kijelzővel.
Volt korábban egy trend-em is, én ott nem tudtam megszokni azt a 2 nagy "dülledt" karikát.
Annak ellenére, hogy szeretem a szimmetrikus dolgokat. Ráadásul a 2 műszer nem is igazán kerek, a felső részét megnyújtották, így valahogy enm igazán jön be. A convers annál inkábbb.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Imbu
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6260 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 18:41:29 »
Idézetet írta: joker - 2011.01.31 hétfő, 06:57:44
Sziasztok!
Rég jártam már a fórumon, mivel semmi gondom nem volt a géppel.
Ez egészen tegnapig tartott. Reggel -11 fokba indultam, pöccent gond nélkül indult. 2.0 tdci aut. titanium 2008 modellről van szó.
Kb. 15 perc után leálltam vele, majd kb. 10 óra múlva -7 fokba újra menni akartam vele, beindult majd néhány másodperc utánleállt (engine pre heating) üzenettel és előkerült az eddig soha nem látott izzító spirál is, mivel ez ford convers+ kijelzős.
Indítóztam megint kb. 3 mp után ismét leállt. Ezt többször megismételtem majd kb. a 3-4 próba után már az immobiliser active üzenet jelent meg, a tünet viszont ugyanaz maradt. Kb. 5 perc próbálkozás után feladtam. Autószerelő barátomat felhívtam aki azt javasolta, hogy valószínűleg a kulcs elfelejtette az immo-t, próbáljam meg a tartalék kulccsal beindítani. Ez sikerült is kb. 40 perc telt el a két próba között. A gond csak az, hogy ezután már a saját kulccsal is sikerült mintha mi sem történt volna. Kérdésem ,hogy találkoztatok-e hasonlóval, és mi okzhatta ezt a pillanatnyi elmezavart. Hozzáteszem előző héten voltam 60.000-es szervízen ahol kértem szoftver frissítést is, de lehet nem kellett volna? Valamint üza szűrő is lett cserélve elvileg. Előre is köszi a válaszokat.
Nekem nem volt még ilyen gondom. Kulcs nélküli indításos. Inkább csak nem szokta találni, de nekem a pohártartó bevált. Viszont ilyen jelenség a 206-os peugeotnál volt. Szagszervízbe azt mondták elfelejtette a kulcs a kódot.
Előtte egy nappal voltam olyan helyen autóversenyt nézni, ahol a legközelebbi település 25 km-re volt. Szóval újra tanították a kulcsot, azt elengedtek annyival, hogy legyen nálam a másik kulcs is.
Naplózva
sarkan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6261 Dátum:
2011.02.02 szerda, 09:34:14 »
Sziasztok!
Olvastam régebben, hogy a oil service jelzést a kuplung és a gázpedál egyszerre való lenyomásával el lehet tüntetni.
De mit csináljak én az automata váltós akinek nincs kuplung pedálja?
Tudja valaki a választ?
Naplózva
ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009
Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6262 Dátum:
2011.02.02 szerda, 09:38:20 »
Idézetet írta: sarkan - 2011.02.02 szerda, 09:34:14
Sziasztok!
Olvastam régebben, hogy a oil service jelzést a kuplung és a gázpedál egyszerre való lenyomásával el lehet tüntetni.
De mit csináljak én az automata váltós akinek nincs kuplung pedálja?
Tudja valaki a választ?
pl én:
a féket és a gázt kell egyszerre nyomni, de nem azért, hogy el ne szaladjon
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
sarkan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6263 Dátum:
2011.02.02 szerda, 13:04:39 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.02.02 szerda, 09:38:20
pl én:
a féket és a gázt kell egyszerre nyomni, de nem azért, hogy el ne szaladjon
hülye kérdés: gyújtás ráadva?
Naplózva
ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009
Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6264 Dátum:
2011.02.02 szerda, 13:08:49 »
Idézetet írta: sarkan - 2011.02.02 szerda, 13:04:39
hülye kérdés: gyújtás ráadva?
így van, és a féket taposni kell, hogy érzékeljen...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6265 Dátum:
2011.02.02 szerda, 13:11:04 »
Idézetet írta: sarkan - 2011.02.02 szerda, 13:04:39
hülye kérdés: gyújtás ráadva?
Há' ja.
(mind a 2) bocsi
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6266 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 09:41:11 »
sziasztok!
tudtok megbízható szerelőt ajánlani komárom környékén vagy győrben?
csak általános szervízelésre kellene (olaj- szűrőcserék stb) de olyan aki becsületes és jól ismeri a típust.
előre is
Naplózva
Fekete bálna
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6267 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 09:47:09 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.02.03 csütörtök, 09:41:11
sziasztok!
tudtok megbízható szerelőt ajánlani komárom környékén vagy győrben?
csak általános szervízelésre kellene (olaj- szűrőcserék stb) de olyan aki becsületes és jól ismeri a típust.
előre is
Olaj és szűrőcserét bárki meg tudja csinálni...
Az üzemanyagszűrő csere lehet érdekes ha az Neked is a tank alatt a hátsó híd felett van. Ugyanis ilyenkor teljesen lelevegősödik a rendszer, ami után nagyon trükkösen lehet csak elindítani. Na ilyenkor használják előszeretettel a féktisztítót...
Ha ott állasz az autó mellett, akkor egy sima szervízt bárki megcsinál rajta...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6268 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 10:04:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.02.03 csütörtök, 09:47:09
Olaj és szűrőcserét bárki meg tudja csinálni...
Az üzemanyagszűrő csere lehet érdekes ha az Neked is a tank alatt a hátsó híd felett van. Ugyanis ilyenkor teljesen lelevegősödik a rendszer, ami után nagyon trükkösen lehet csak elindítani. Na ilyenkor használják előszeretettel a féktisztítót...
Ha ott állasz az autó mellett, akkor egy sima szervízt bárki megcsinál rajta...
szerencsére a go szűrő a motortérben van.
csak azért gondoltam "mondeos" szerelőre mert neki már nem a keresgéléssel megy el az energiája, hanem már kapásból ott fogja meg, abba az irányba húzza le, úgy pattintja ki ....
de azért köszi!
Naplózva
Fekete bálna
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6269 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 10:17:51 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.02.03 csütörtök, 10:04:05
szerencsére a go szűrő a motortérben van.
csak azért gondoltam "mondeos" szerelőre mert neki már nem a keresgéléssel megy el az energiája, hanem már kapásból ott fogja meg, abba az irányba húzza le, úgy pattintja ki ....
de azért köszi!
Én mindig ott állok. Nem szeretnek, de leszharom...
Ha valami nem tetszik akkor vagy sdzólok, vagy csinálom helyette, hogy észrevegye magát. Nem gyszer pakoltam már össze szerszámokat azért, mert rossz helyre és rossz formában kerültek letételre. Én sem szharok bele a nadrágja zsébe, ez viszont is elvárom.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
khgdent
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6270 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 12:52:32 »
Üdv mindenkinek!
A következő kérdéseim merültek fel:
A típushibának kikiáltott fék-szelep rendellenesség nálam is jelentkezett, de nem tudtam pontosan megmagyarázni a szerelőnek, hogy ez mi is volna, melyik a hibás alkakatrész. Van ennek egy pontos neve esetleg cikkszáma vagy fényképe valakinek?
A másik problémám egyben a nagyobbik is, hogy kb. 50e megtett km óta jelentkezett egy furcsa remegés 1800as fordulaton gázadásnál. Ez a remegés mostanra átment a kuplung csúszásába. Leállításnál nincs furcsa zaj. Kérdésem, hogy feltétlen szükséges a kettős-tömegű lendkereket is cserélni vagy esetleg elég csak a kuplungot?
A kocsiban 150ekm van, de lehet még 50ekm-t visszatekert az előző tulaj. 3éves Mo.-i, de szervízkönye 80-enél leállt. Továbbá ebből a hibából kiindulva gondolom nincs miért megvárnom a 200ekm-t a vezérműszíj cserével, ami kb. egy év múlva lenne esedékes.
Válaszokat előre is köszönöm,
khgdent
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6271 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 13:15:38 »
Idézetet írta: khgdent - 2011.02.03 csütörtök, 12:52:32
Üdv mindenkinek!
A következő kérdéseim merültek fel:
A típushibának kikiáltott fék-szelep rendellenesség nálam is jelentkezett, de nem tudtam pontosan megmagyarázni a szerelőnek, hogy ez mi is volna, melyik a hibás alkakatrész. Van ennek egy pontos neve esetleg cikkszáma vagy fényképe valakinek?
A másik problémám egyben a nagyobbik is, hogy kb. 50e megtett km óta jelentkezett egy furcsa remegés 1800as fordulaton gázadásnál. Ez a remegés mostanra átment a kuplung csúszásába. Leállításnál nincs furcsa zaj. Kérdésem, hogy feltétlen szükséges a kettős-tömegű lendkereket is cserélni vagy esetleg elég csak a kuplungot?
A kocsiban 150ekm van, de lehet még 50ekm-t visszatekert az előző tulaj. 3éves Mo.-i, de szervízkönye 80-enél leállt. Továbbá ebből a hibából kiindulva gondolom nincs miért megvárnom a 200ekm-t a vezérműszíj cserével, ami kb. egy év múlva lenne esedékes.
Válaszokat előre is köszönöm,
khgdent
Általában együtt szokták cserélni. Mert együtt is megy általában tönkre, meg ha már 1x szét van borítva...
Vezérműszettet sem ártana már cserélni... Nekem anno 106E-nél ment szét, igaz az egy 1.8B Focus volt.
Jó hallani, hogy így 200E környékén ennyi baja van csak a kocsinak! Ezek szerint tartós.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
khgdent
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6272 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 19:25:44 »
Köszi a választ. Azért annyira nem örülök a hibának. Az előző mondiba 295Ekm van és még nem volt megbontva... Esetleg a fék szelepnek nem tudod a pontos megnevezését vagy, hogy hol helyezkedik el? Némi támpontot adnék a szerelőnek, mert Ő ilyenről még nem hallott.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6273 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:15:01 »
Idézetet írta: khgdent - 2011.02.03 csütörtök, 19:25:44
Köszi a választ. Azért annyira nem örülök a hibának. Az előző mondiba 295Ekm van és még nem volt megbontva... Esetleg a fék szelepnek nem tudod a pontos megnevezését vagy, hogy hol helyezkedik el? Némi támpontot adnék a szerelőnek, mert Ő ilyenről még nem hallott.
Nem akarlak megbántani, de lehet, hogy a mostaniban is ennyi van...
A pontos megnevezést nem tudom, de biztos, hogy olyan szerelővel akarod ezt csináltatni, aki még nem hallott erről? Nem érné meg csak ezt márkaszervízre bízni?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6274 Dátum:
2011.02.04 péntek, 08:13:09 »
Idézetet írta: khgdent - 2011.02.03 csütörtök, 19:25:44
Köszi a választ. Azért annyira nem örülök a hibának. Az előző mondiba 295Ekm van és még nem volt megbontva... Esetleg a fék szelepnek nem tudod a pontos megnevezését vagy, hogy hol helyezkedik el? Némi támpontot adnék a szerelőnek, mert Ő ilyenről még nem hallott.
Szerintem a fékszervó szelep csere egy olyan visszahívás, amit minden autón cserélnek gariban... (ha mégsem, akkor nem olyan nagy tétel)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6275 Dátum:
2011.02.04 péntek, 08:30:37 »
Szerintetek mennyire számít mondjuk egy 2.2 TDCi-nél a hátsó dob fojtása?
Konkrétan arra gondolok, hogy mi van ha kicseréljük egy(-egy) sportdobra.
zajos lenne az úgy nagyon?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6276 Dátum:
2011.02.04 péntek, 08:54:52 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.02.04 péntek, 08:30:37
Szerintetek mennyire számít mondjuk egy 2.2 TDCi-nél a hátsó dob fojtása?
Konkrétan arra gondolok, hogy mi van ha kicseréljük egy(-egy) sportdobra.
zajos lenne az úgy nagyon?
Zajos. Teljesítményben az ég világon nem számítana semmit.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6277 Dátum:
2011.02.04 péntek, 08:57:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.02.04 péntek, 08:54:52
Zajos. Teljesítményben az ég világon nem számítana semmit.
Nem is a telj miatt kérdéses, csak kíváncsi lennék, hogy mennyire lenne zavaró folyamatos pályahasználat mellett.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6278 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:01:40 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.02.04 péntek, 08:57:19
Nem is a telj miatt kérdéses, csak kíváncsi lennék, hogy mennyire lenne zavaró folyamatos pályahasználat mellett.
Zavaró szvsz, ha beszélgetni akarsz, meg a monoton búgás is fáraszt. Én biztos nem cserélném le
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6279 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:09:52 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.04 péntek, 09:01:40
Zavaró szvsz, ha beszélgetni akarsz, meg a monoton búgás is fáraszt. Én biztos nem cserélném le
A mostanit nem is akarom piszkálni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6280 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:19:20 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.02.04 péntek, 09:09:52
A mostanit nem is akarom piszkálni.
Pedig elnyomná a kluttyogást. Bocsi
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6281 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:33:54 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.04 péntek, 09:19:20
Pedig elnyomná a kluttyogást. Bocsi
Ja igen.
Már pont akartam írni, csak morogtam magamban, hogy nem a futómű topikban kezdtem el. Mindegy, már itt fejezem be.
Szóval:
abszolút megszűnt a kluttyogás.
pedig tegnap végigmentem a referenciaútvonalamon (osztyapenkó-fogarasi út végig), de egy árva hang nem jött az autóból, pedig "forszíroztam" is kicsit.
Szóval X-akta volt az a pár nap.
Viszont!
Utánajártam: 2 fő bűnös létezhet: vagy a kutyacsontok (stab-pálca), vagy a stabrúd szilentek. Kutyacsont < ~4E/db, szilent < ~3E/db. Ezekből van 2-2. Szóval ha legközelebb megszólal, ezeket kapásból kicserélem, de nem hiszem, hogy egy effektíve csak autópályán futó autónál ezeket 70E km-nél cserélni kellene...
Én arra tippelek, hogy a stabrudam volt oldalirányba picit megfeszülve, s az miatt jöttek ilyen hangok, de a rázópad helyre tette, mert effektíve az után szűnt meg (1x-2x még akkor "pittyent" picit, de azóta semmi).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6282 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:49:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.02.04 péntek, 09:33:54
Ja igen.
Már pont akartam írni, csak morogtam magamban, hogy nem a futómű topikban kezdtem el. Mindegy, már itt fejezem be.
Szóval:
abszolút megszűnt a kluttyogás.
Na ez szuper
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6283 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:53:53 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.02.04 péntek, 09:33:54
Ja igen.
Már pont akartam írni, csak morogtam magamban, hogy nem a futómű topikban kezdtem el. Mindegy, már itt fejezem be.
Szóval:
abszolút megszűnt a kluttyogás.
pedig tegnap végigmentem a referenciaútvonalamon (osztyapenkó-fogarasi út végig), de egy árva hang nem jött az autóból, pedig "forszíroztam" is kicsit.
Szóval X-akta volt az a pár nap.
Viszont!
Utánajártam: 2 fő bűnös létezhet: vagy a kutyacsontok (stab-pálca), vagy a stabrúd szilentek. Kutyacsont < ~4E/db, szilent < ~3E/db. Ezekből van 2-2. Szóval ha legközelebb megszólal, ezeket kapásból kicserélem, de nem hiszem, hogy egy effektíve csak autópályán futó autónál ezeket 70E km-nél cserélni kellene...
Én arra tippelek, hogy a stabrudam volt oldalirányba picit megfeszülve, s az miatt jöttek ilyen hangok, de a rázópad helyre tette, mert effektíve az után szűnt meg (1x-2x még akkor "pittyent" picit, de azóta semmi).
Fújjá' be mindent wd40-el... oszt bódogság van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6284 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:56:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.02.04 péntek, 09:53:53
Fújjá' be mindent wd40-el... oszt bódogság van.
Olvastam, hogy ezzel megoldható elég hosszú időre a dolog, de nem akartam ennyire megkönnyíteni Fordék dolgát egy még garis autónál...
Dolgozzanak meg a pénzükért...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6285 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:59:19 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.02.04 péntek, 09:56:07
Olvastam, hogy ezzel megoldható elég hosszú időre a dolog, de nem akartam ennyire megkönnyíteni Fordék dolgát egy még garis autónál...
Dolgozzanak meg a pénzükért...
Na most ugye ez volvo alváz és futőmű. Egyszer találkoztam két volvós buzival (tág családi körben) és azt mondták, hogy nagyon sok gond van a futóművel. Kérdeztem, hogy mi. Az egyiknek egy kabriója volt (nem tudom mi a típusszám) 2.3-as motorral (a hülyéje) és mondta, hogy neki az a baja, hogy valami mindig nyikorog. Minden alkatrész jó, de mégis nyik-nyak-nyekk.
Hát??
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6286 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:38:59 »
Ma nagy unalmamban azon tűnődtem, hogy vajon a kombi hátuljába, ha szemben állok a jobb oldalán, van egy bemélyedés, kéne oda tenni valami háló szerűséget, így síkba hozni a külső fallal, és így lehetne pakolni mondjuk akármilyen kis tárgyat is oda, úgy, hogy az ott rögzítve lenne ezáltal.
Mert most elég szörnyű, hogy össze-vissza gurulnak a cuccok a csomagtartóban ha nincs kitömve.
Csomagrögzítő háló az lesz , de kéne valami hasonló alternatíva is.
Tett oda fel már valaki hálót?
Remélem érthető ami, vagy inkább ahogy leírtam.
Itt látszik jobb oldalt
http://www.a5.hu/kepgaleria/4936/4936_DSC_0940_n2.jpg
Naplózva
ordogi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6287 Dátum:
2011.02.05 szombat, 07:31:49 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.02.04 péntek, 21:38:59
Ma nagy unalmamban azon tűnődtem, hogy vajon a kombi hátuljába, ha szemben állok a jobb oldalán, van egy bemélyedés, kéne oda tenni valami háló szerűséget, így síkba hozni a külső fallal, és így lehetne pakolni mondjuk akármilyen kis tárgyat is oda, úgy, hogy az ott rögzítve lenne ezáltal.
Mert most elég szörnyű, hogy össze-vissza gurulnak a cuccok a csomagtartóban ha nincs kitömve.
Csomagrögzítő háló az lesz , de kéne valami hasonló alternatíva is.
Tett oda fel már valaki hálót?
Remélem érthető ami, vagy inkább ahogy leírtam.
Itt látszik jobb oldalt
http://www.a5.hu/kepgaleria/4936/4936_DSC_0940_n2.jpg
Nekem a kutya póráza és két játéka van ott. nagyon kafa
Naplózva
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6288 Dátum:
2011.02.05 szombat, 20:24:47 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.02.04 péntek, 21:38:59
Ma nagy unalmamban azon tűnődtem, hogy vajon a kombi hátuljába, ha szemben állok a jobb oldalán, van egy bemélyedés, kéne oda tenni valami háló szerűséget, így síkba hozni a külső fallal, és így lehetne pakolni mondjuk akármilyen kis tárgyat is oda, úgy, hogy az ott rögzítve lenne ezáltal.
Mert most elég szörnyű, hogy össze-vissza gurulnak a cuccok a csomagtartóban ha nincs kitömve.
Csomagrögzítő háló az lesz , de kéne valami hasonló alternatíva is.
Tett oda fel már valaki hálót?
Remélem érthető ami, vagy inkább ahogy leírtam.
Itt látszik jobb oldalt
http://www.a5.hu/kepgaleria/4936/4936_DSC_0940_n2.jpg
egy tuzoltopalack?
az mindig jol johet!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6289 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 08:38:22 »
Nem az a kérdés,. hogy mit teszek oda, teeeeee
Hanem, hogy hogy maradjon ott amit oda tennék, értiiii?
Dave, mizu a fejegységgel?
Vezérelhető már kormányról a cucc?
Tv stb -t sikerült beállítani?
Adj infókat, mert lassan beruházás előtt leszek!
Naplózva
abascc
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6290 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 10:41:55 »
Sziasztok!
Találtam egy szép IV-es mondeot:) A dolgok folyamatban vannak
Annyi lenne a kérdésem, hogy vki korábban fel akarta törni a kocsit. Távirányítóval szépen működik, csak a kulcsot nem lehet bedugni a vezető oldali ajtóba. Ennek kb. mennyi lehet a cseréje? Festéksérülés, semmi egyéb más nem látható.
Előre is köszi!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6291 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 11:34:07 »
Idézetet írta: abascc - 2011.02.06 vasárnap, 10:41:55
Sziasztok!
Találtam egy szép IV-es mondeot:) A dolgok folyamatban vannak
Annyi lenne a kérdésem, hogy vki korábban fel akarta törni a kocsit. Távirányítóval szépen működik, csak a kulcsot nem lehet bedugni a vezető oldali ajtóba. Ennek kb. mennyi lehet a cseréje? Festéksérülés, semmi egyéb más nem látható.
Előre is köszi!
Ha távirányítóval szépen működik, akkor én biztosan így hagynám.
Vagy, csak vennék 3E-ért egy jobb oldali dugót, max 5E-ért lefényezik, s beraknám a bal oldalra, így legközelebb már nem próbálkoznának.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6292 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 11:34:58 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.02.06 vasárnap, 08:38:22
Nem az a kérdés,. hogy mit teszek oda, teeeeee
Hanem, hogy hogy maradjon ott amit oda tennék, értiiii?
Dave, mizu a fejegységgel?
Vezérelhető már kormányról a cucc?
Tv stb -t sikerült beállítani?
Adj infókat, mert lassan beruházás előtt leszek!
Nekem az 5ajtósban ott van egy gumicsík felvarrva, s a Fordos táskámat fogja. A kombiban van ilyen?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6293 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 19:48:17 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.02.06 vasárnap, 08:38:22
Nem az a kérdés,. hogy mit teszek oda, teeeeee
Hanem, hogy hogy maradjon ott amit oda tennék, értiiii?
Dave, mizu a fejegységgel?
Vezérelhető már kormányról a cucc?
Tv stb -t sikerült beállítani?
Adj infókat, mert lassan beruházás előtt leszek!
nagyon tetszik, jol mukodik. jol szol, szep a kep, pontos a gps,
meg egy par dolgot be kell kotnom hogy minden funkcio rendben mukodjon, de jo lesz.
pl a kormanyvezerles nem egyszeru, nem artott volna elolvasnom a kezelesi utasitast mielott nekikezdek,
de majd legkozelebb ha lesz meg egy kis idom!
szoval megeri az arat!
de megegyszer nem fognek neki a beepitesnek!
sz....as a sok vezeteket mindenfele elvezetni.
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
frenki
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6294 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 21:21:09 »
Idézetet írta: gravitydave - 2011.02.06 vasárnap, 19:48:17
nagyon tetszik, jol mukodik. jol szol, szep a kep, pontos a gps,
meg egy par dolgot be kell kotnom hogy minden funkcio rendben mukodjon, de jo lesz.
pl a kormanyvezerles nem egyszeru, nem artott volna elolvasnom a kezelesi utasitast mielott nekikezdek,
de majd legkozelebb ha lesz meg egy kis idom!
szoval megeri az arat!
de megegyszer nem fognek neki a beepitesnek!
sz....as a sok vezeteket mindenfele elvezetni.
Hát akkor legközelebb kérdezz!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6295 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 09:35:37 »
Idézetet írta: abascc - 2011.02.06 vasárnap, 10:41:55
Sziasztok!
Találtam egy szép IV-es mondeot:) A dolgok folyamatban vannak
Annyi lenne a kérdésem, hogy vki korábban fel akarta törni a kocsit. Távirányítóval szépen működik, csak a kulcsot nem lehet bedugni a vezető oldali ajtóba. Ennek kb. mennyi lehet a cseréje? Festéksérülés, semmi egyéb más nem látható.
Előre is köszi!
Nálunk fater mondiját törték fel. Az dugózva lett (jó randán) kb. 10e Ft a költsége.
Tesóm Focusát kétszer törték fel (ott a zárcserés javítás 40-60e Ft között volt), de már nem csináltatjuk meg mert úgyis feltörik.
(
fuck off ford zártervező mérnök)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6296 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 12:34:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.02.07 hétfő, 09:35:37
Nálunk fater mondiját törték fel. Az dugózva lett (jó randán) kb. 10e Ft a költsége.
Tesóm Focusát kétszer törték fel (ott a zárcserés javítás 40-60e Ft között volt), de már nem csináltatjuk meg mert úgyis feltörik.
(
fuck off ford zártervező mérnök)
Én végül is kiszedtem a zárdugómat.
Az én stratégiám az, hogy ha már be akar menni az utastérbe, akkor azt komolyabb roncsolás nélkül tegye.
A feladat úgy is utána indul.
Nem is értem mindek zárom az autót...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6297 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 13:16:03 »
Ez jó téma, főleg magyarországon
Ha kiszeded a zárdugót, mi megy a helyére?
Ugyan az lesz a helyzet, mint az anyósülésnél?
Kap egy kupakot aztán hali! ?
Illetve ha ki van kapva a zárdugó, az megkönnyíti a ***ka dolgát? Mármint, akkor hogy nyitja ki roncsolás nélkül?
Tőlem loptak már sajnos autót, igaz udvarból a saját kulcsával, mert a kéglibe is betörtek, azóta paranoiás vagyok
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.07 hétfő, 13:17:53 írta tomeed
»
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6298 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 13:26:34 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.02.07 hétfő, 13:16:03
Ez jó téma, főleg magyarországon
Ha kiszeded a zárdugót, mi megy a helyére?
Ugyan az lesz a helyzet, mint az anyósülésnél?
Kap egy kupakot aztán hali! ?
Illetve ha ki van kapva a zárdugó, az megkönnyíti a ***ka dolgát? Mármint, akkor hogy nyitja ki roncsolás nélkül?
Tőlem loptak már sajnos autót, igaz udvarból a saját kulcsával, mert a kéglibe is betörtek, azóta paranoiás vagyok
Nekem egy ideig egy jobb oldali "dugó" volt a bal oldalon, de visszaraktam az eredeti "lyukas" darabot.
Csak, hogy ha menni akarnak, akkor ne barmolják szét az ajtót, hanem simán nyissák egy csavarhúzóval.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6299 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 13:28:31 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.02.07 hétfő, 13:26:34
Nekem egy ideig egy jobb oldali "dugó" volt a bal oldalon, de vis***aktam az eredeti "lyukas" darabot.
Csak, hogy ha menni akarnak, akkor ne barmolják szét az ajtót, hanem simán nyissák egy csavarhúzóval.
Rá lehetett rakni úgy a jobb oldalit, hogy nem kellett teljesen kivenni a zárat?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
119
120
121
122
123
124
125
[
126
]
127
128
129
130
131
132
133
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ