Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:38:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11981849 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #6550 Dátum: 2011.04.05 kedd, 20:07:40 »

Sziasztok!

1-2 napja már írtam a váltáskor való koppanásról.

Többiek (2.0 tdci), is hasonló cipőben járnak? Nekem ez furcsa.

Leginkább akkor hallható, ha 3-4-be kinyomom a kuplungot és hirtelen ráeresztem....de gázelvételnél-majd gyorsításnál is koppan...

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6551 Dátum: 2011.04.06 szerda, 20:13:04 »

Én általában ez miatt messzebb szoktam megállni, ott ahol nem is állnak autók.
A múltkor akkor bolondultam meg, amikor vmi kis b*zi mégis mellém állt egy ilyen helyen, az autótól kb fél méterre...  gun Ha ott lett volna az illető, rákérdezek, hogy ugyan miért nem talált másik helyet a kb 600 üres parkolóhely közül...  tickedoff

Ez az autó néha vonzza az embereket/h*lyéket/szerencsétleneket -> történet:
megyek haza. Észreveszem, hogy egy szürke Astra már kb 1-2km óta követ.  wow1 Na mondom, ezek most lesik ki, hová megyek haza, s éjjel jönnek majd vinni az autót. Tolom neki, jönnek utánam lelkesen. Kanyarodok jobbra-balra, Astra jön utánam. Befordultam az utcánkba (zsákutca, mi az utca végén lakunk), az utca közepén megálltam. Látom az Astra az utca bejáratánál megáll, s vár. Vártam én is kb 5mp-et, majd az Astra elindult tovább. Elvileg megnyugodtam, végigmentem az utca végéig, megállok, nyitom a garázskaput; na erre látom, hogy az Astra visszatolatott, s vszínűleg néznek engem, hogy hová állok be.
Na nekem se kellett több, kapu megállít visszacsuk, az autót majdnem egy helyben fordítottam meg, s irány nyélgázon az Astra után , ami idő közben elindult. Volt vagy 200m, + 1 lámpa előnye, de 1km-en belül mögötte voltam, s már javában előztem és szorítottam volna le az útról, hogy bárki van az autóban megkérdezem tőle, hogy mi az anyját akar, amikor látom, hogy a sofőr egy kb 50 év körüli szódásüvegszemüveges anyuka volt , mellette pedig vszínűleg a magymama üldögélhetett, s éppen kamilláztak, hogy mi az úristen történik körülöttük...
A kinézetük mentette meg az életüket...

(utána persze jót röhögtem magamon, hogy mekkora állat voltam...  uglystupid2)


 nyes nyes

Lehet repülősgizi volt a lányával bevetésen. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Carel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #6552 Dátum: 2011.04.06 szerda, 23:17:53 »

Sziasztok!

1-2 napja már írtam a váltáskor való koppanásról.

Többiek (2.0 tdci), is hasonló cipőben járnak? Nekem ez furcsa.

Leginkább akkor hallható, ha 3-4-be kinyomom a kuplungot és hirtelen ráeresztem....de gázelvételnél-majd gyorsításnál is koppan...

Köszi

Hi !

Na ma én is átvettem a gépsárkányt.
1 dolgot vettem észre ami kicsit furcsa, lehet te is hasonlót tapasztalsz.
Ha határozottan teszem a sebességi fokozatokba a váltót, akkor nem csak úgy behúzódik a helyére, hanem olyan 2szakaszosnak tűnik.
Nehéz leírni, talán nem is szakaszos, hanem picit visszaterhel a kezemre.
Ha finoman váltok nincs ilyen.
Egyébként kuplung hibátlan, nem lüktet, nem kopog/csörög.  1éves múlt a kocsi 70ezer van benne.
Lehet tök jól van ez igy és csak furcsa az újdonság, de MK3 az nem ilyen nekem.
Garis még a kocsi, ezért érdeklődöm, hogy más is tapasztal-e ilyet.

Köszi.


Viktor

Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6553 Dátum: 2011.04.08 péntek, 10:13:32 »

Skacok!

A ford.hu oldalom jelenleg a faceliftes katalógus tölthető le.

Nekem az alap MKIV katalógus kellene.
Hol találom meg?
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6554 Dátum: 2011.04.08 péntek, 21:05:40 »

Skacok!

A ford.hu oldalom jelenleg a faceliftes katalógus tölthető le.

Nekem az alap MKIV katalógus kellene.
Hol találom meg?

Küld privátban mailcímet.
2007-2010-ig 21MByte lesz, szóval hely legyen majd. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6555 Dátum: 2011.04.09 szombat, 09:46:02 »

Van az ezüstnek egy olyan érdekes kékes árnyalata.
Annak mi a fantázianeve?
Tudja esetleg valaki?
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6556 Dátum: 2011.04.09 szombat, 20:35:54 »

Van az ezüstnek egy olyan érdekes kékes árnyalata.
Annak mi a fantázianeve?
Tudja esetleg valaki?
Hypnotic Silver
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6557 Dátum: 2011.04.09 szombat, 21:11:28 »

Van az ezüstnek egy olyan érdekes kékes árnyalata.
Annak mi a fantázianeve?
Tudja esetleg valaki?

Melyik évjárat?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6558 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 08:32:50 »

Melyik évjárat?


2007. 10. hó
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6559 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 08:33:41 »

Hypnotic Silver

Akkor megleszek hipnotizálva?  nyes
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6560 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 11:25:09 »

Hali,

Mondjatok nekem valami jó injektor tisztító, vagy motor tisztító adalékot.
Kicsit hosszan indítózik a kocsi, hátha segít!


Köszi!
Naplózva
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #6561 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 15:09:39 »

Hali,

Mondjatok nekem valami jó injektor tisztító, vagy motor tisztító adalékot.
Kicsit hosszan indítózik a kocsi, hátha segít!


Köszi!
Pro-Tec eljen
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6562 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 20:29:00 »

Köszi!
Meglesem neten, hogy mizu vele!

Jani, elsősorban hozzád irányul a kérdés, de ha bárki tapasztalt már hasonlót és sikerült megoldást találni örömmel veszem az ötleteket!
Van, hogy leállításkor úgy áll le a motor, mintha le akarna ugrani a bakról. Ritkán,de tuti nem normális!
Ezután az autó nem is akar elindulni pöccre, kell egy kicsit köszörülni.
Lehet, hogy a vákuumszivattyú van oda?
A pillangószelep nem zár le ami megfolytaná ilyenkor a motort, és ez okozza a problémát? Ezt én tudom valahogy ellenőrizni? Elvileg hallani kéne nem hogy szisszen?
Ha rá teszek egy vákuum mérő órát azzal előrébb lennék? Csak,hogy megtudjam,hogy rossz -e a szivattyú, feleslegesen nem cserélném le, érthető okokból.
Tuti vákuum hibám van, mert az állóhelyzetben való fékpedál felkeményedés, és a hosszú indítózás oka lehet az,hogy elereszti a vákuumot és nem tudja rögtön felépíteni,csak 3 másodperces indítózás után.

Hmm?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6563 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 21:13:12 »

Köszi!
Meglesem neten, hogy mizu vele!

Jani, elsősorban hozzád irányul a kérdés, de ha bárki tapasztalt már hasonlót és sikerült megoldást találni örömmel veszem az ötleteket!
Van, hogy leállításkor úgy áll le a motor, mintha le akarna ugrani a bakról. Ritkán,de tuti nem normális!
Ezután az autó nem is akar elindulni pöccre, kell egy kicsit köszörülni.
Lehet, hogy a vákuumszivattyú van oda?
A pillangószelep nem zár le ami megfolytaná ilyenkor a motort, és ez okozza a problémát? Ezt én tudom valahogy ellenőrizni? Elvileg hallani kéne nem hogy szisszen?
Ha rá teszek egy vákuum mérő órát azzal előrébb lennék? Csak,hogy megtudjam,hogy rossz -e a szivattyú, feleslegesen nem cserélném le, érthető okokból.
Tuti vákuum hibám van, mert az állóhelyzetben való fékpedál felkeményedés, és a hosszú indítózás oka lehet az,hogy elereszti a vákuumot és nem tudja rögtön felépíteni,csak 3 másodperces indítózás után.

Hmm?


Nem tudom miért pont hozzám irányul, mert nekem még nem volt soha ilyen problémám. Wink
Tessék a többieket is egyenjogúan kezelni!  nyes
Vákuumszivattyú alatt a fékszervó-dobot érted?

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6564 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 22:20:59 »

Nem tudom miért pont hozzám irányul, mert nekem még nem volt soha ilyen problémám. Wink
Tessék a többieket is egyenjogúan kezelni!  nyes
Vákuumszivattyú alatt a fékszervó-dobot érted?



Smiley, mert Te vagy ha jól sejtem, autó vonalon végzett gépészmérnök, jól tévedek?
Hát ha tudnám, mi csinál vákuumot ebbe a kocsiba?
Legyen az
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #6565 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 18:45:46 »

Szerintem a vákuumszivattyú egy viszonylag stabil alkatrész... nem jellemző hogy mechanikusan elkopik. AMI viszont jellemző, hogy valamelyik vákuumcső lyukas, ezáltal "falsot" tud szívni, így csökken a vákuumrendszer hatásfoka...

Nekem még korábbi autómon a változó geos turbót akarták cserélni (mivel vákuum működtette), egy vákuumcső kidörzsölődés végett.

Viszont a Mondeon a 2-3-4-be való sebességváltáskor való koppanás...motorfék-gáznál úgyszintén...még mindig zavar. Pénteken viszem szervizbe, hát már nagyon kiváncsi vagyok rá mit mondanak.... (NAGYON remélem, hogy nem lendkerék...hanem inkább motortartó bak....)

Korábbi autóimon tapasztalva, a lendkerék tönkremenetele nem így jelentkezett.... motorfék és gáznál sosem koppant meg...ellenben induláskor és leállításkor inkább.... ezért remélem hogy csak a motor "bólintása" miatt van ez a jelenség.

Ha ötlet van szívesen várom, félek hogy a szerviz is tanácstalan lesz.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6566 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 19:17:53 »

Szerintem a vákuumszivattyú egy viszonylag stabil alkatrész... nem jellemző hogy mechanikusan elkopik. AMI viszont jellemző, hogy valamelyik vákuumcső lyukas, ezáltal "falsot" tud szívni, így csökken a vákuumrendszer hatásfoka...

Nekem még korábbi autómon a változó geos turbót akarták cserélni (mivel vákuum működtette), egy vákuumcső kidörzsölődés végett.

Viszont a Mondeon a 2-3-4-be való sebességváltáskor való koppanás...motorfék-gáznál úgyszintén...még mindig zavar. Pénteken viszem szervizbe, hát már nagyon kiváncsi vagyok rá mit mondanak.... (NAGYON remélem, hogy nem lendkerék...hanem inkább motortartó bak....)

Korábbi autóimon tapasztalva, a lendkerék tönkremenetele nem így jelentkezett.... motorfék és gáznál sosem koppant meg...ellenben induláskor és leállításkor inkább.... ezért remélem hogy csak a motor "bólintása" miatt van ez a jelenség.

Ha ötlet van szívesen várom, félek hogy a szerviz is tanácstalan lesz.

viszonylag....egy szárnylapátos szivattyú,ami simán elkopik.bár mk4ben még nem kéne.....majd 8-10év múlva
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6567 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 20:07:10 »

Végig fogom most már nézni az összes vákuum csövet.
Mennyire nagyon macerás?
Van erre valami jó ötlet, megoldás?
Mert ahogy nézegettem, mennek ott össze-vissza a csövek.
A legjobb lenne ha egyesével az összeset le tudnám ellenőrizni, de van ami bemegy a motor mögé Smiley
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #6568 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 20:10:12 »

Végig fogom most már nézni az összes vákuum csövet.
Mennyire nagyon macerás?
Van erre valami jó ötlet, megoldás?
Mert ahogy nézegettem, mennek ott össze-vissza a csövek.
A legjobb lenne ha egyesével az összeset le tudnám ellenőrizni, de van ami bemegy a motor mögé Smiley

Mást nem tudsz, csak hogy egyesével átnézed az összeset...főként ahol rejtetten megy, és rögzítve van ott dörzsölődhet ki...(a levegőben nem szokott)

Váltáskor való koppanás neked is van?! 2-3-4-be kisebb fordulaton hallani
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6569 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 21:08:34 »

Mást nem tudsz, csak hogy egyesével átnézed az összeset...főként ahol rejtetten megy, és rögzítve van ott dörzsölődhet ki...(a levegőben nem szokott)

Váltáskor való koppanás neked is van?! 2-3-4-be kisebb fordulaton hallani

Nálam nincs ilyen gond.
Annyi van, hogy ha 2ben lepadlózom olyan 1200as fordulatról akkor 1800-2000 környékén hallani a kettőstömegűt, de csak ha nagyon fülelek.
Más gondom nincs, csak ez a vákuum gond Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6570 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 21:34:31 »

Smiley, mert Te vagy ha jól sejtem, autó vonalon végzett gépészmérnök, jól tévedek?
Hát ha tudnám, mi csinál vákuumot ebbe a kocsiba?
Legyen az

Nem vagyok autó vonalon végzett gépész. Csak egy "sima" autób*zi, deviszont villamosmérnök. Wink
Szóval az MKIV-nél többeknél is hallottam már, hogy probléma volt a fékszervó-dobbal.
Konkrétan nekem is az volt: sziszegett, s idegesített. De nekem gariba cserélték. Említették a szervízben, hogy többeknek is kellett már cserélni vákuumprobléma miatt; van benne vmi szelep, az (is) tud töketlenkedni...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6571 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 22:28:24 »

Nem vagyok autó vonalon végzett gépész. Csak egy "sima" autób*zi, deviszont villamosmérnök. Wink
Szóval az MKIV-nél többeknél is hallottam már, hogy probléma volt a fékszervó-dobbal.
Konkrétan nekem is az volt: sziszegett, s idegesített. De nekem gariba cserélték. Említették a szervízben, hogy többeknek is kellett már cserélni vákuumprobléma miatt; van benne vmi szelep, az (is) tud töketlenkedni...


Ezt a sziszegést körül írhatnád, lehet rálelnék a jelenségre Smiley
Mikor lehet és hol hallani igazán?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6572 Dátum: 2011.04.12 kedd, 20:10:22 »

A héten ha minden igaz le lesz fóliázva a középkonzol.
Ha jól tudom Jani Te már vetted ki az anyósülés előtt lévő betétet.
Benyulok alá aztán kipattan, vagy macerásabb a dolog?
Az ajtó betétekkel még hadilábon állok, lehet, hogy azok nem lesznek kiszedve, nem kéne letörni
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6573 Dátum: 2011.04.12 kedd, 21:01:32 »

Ezt a sziszegést körül írhatnád, lehet rálelnék a jelenségre Smiley
Mikor lehet és hol hallani igazán?

A műszerfal mögött hallottam. Indítás után kb 1-2 mp-el jelentkezett, s leállításkor pedig hallatszott, ahogy megszűnik a vákuum, kb 2-3 mp alatt elcsendesedett. Csere után megszűnt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6574 Dátum: 2011.04.12 kedd, 21:01:48 »

A héten ha minden igaz le lesz fóliázva a középkonzol.
Ha jól tudom Jani Te már vetted ki az anyósülés előtt lévő betétet.
Benyulok alá aztán kipattan, vagy macerásabb a dolog?
Az ajtó betétekkel még hadilábon állok, lehet, hogy azok nem lesznek kiszedve, nem kéne letörni


Még soha sem szedtem ki. Neked sem javaslom. Le tudják úgy is fóliázni, hogy benne van.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6575 Dátum: 2011.04.12 kedd, 22:17:43 »


Még soha sem szedtem ki. Neked sem javaslom. Le tudják úgy is fóliázni, hogy benne van.



Na akkor csak a fele cucc megy szatyorban Smiley

Akkor nekem nem vákuumdob problémám van, nem érzékelek ilyesmi hibát az autón.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6576 Dátum: 2011.04.13 szerda, 09:09:46 »

A héten ha minden igaz le lesz fóliázva a középkonzol.
Ha jól tudom Jani Te már vetted ki az anyósülés előtt lévő betétet.
Benyulok alá aztán kipattan, vagy macerásabb a dolog?
Az ajtó betétekkel még hadilábon állok, lehet, hogy azok nem lesznek kiszedve, nem kéne letörni

Ha meglesz a fóliázás, akkor dobjál már légyszi 1-2 képet.
lehet, hogy nekem is aktuális lesz.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6577 Dátum: 2011.04.13 szerda, 09:23:46 »

Ha meglesz a fóliázás, akkor dobjál már légyszi 1-2 képet.
lehet, hogy nekem is aktuális lesz.

Találtál valamit?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6578 Dátum: 2011.04.13 szerda, 09:34:03 »

Találtál valamit?

Folyamatban van......, mert amiről korábban beszéltünk azt már elvitték!  szomoru1
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6579 Dátum: 2011.04.13 szerda, 09:36:55 »

Folyamatban van......, mert amiről korábban beszéltünk azt már elvitték!  szomoru1
kombi nem érdekel?
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.13 szerda, 09:55:29 írta wyctor » Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6580 Dátum: 2011.04.13 szerda, 11:29:34 »

Jól néz ki, mennyiért vesztegetik?
Titanium - X az autó?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6581 Dátum: 2011.04.13 szerda, 11:34:25 »

Jól néz ki, mennyiért vesztegetik?
Titanium - X az autó?

Igen, ezek 4millától indulnak
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6582 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 09:30:46 »

kombi nem érdekel?


Ha kombi kellene, akkor ez bejöhetne a portára.
De én 5 ajtós párti vagyok!  smile
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6583 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 09:33:46 »

Igen, ezek 4millától indulnak

a csellóra küldtem emeilt neked!  wave
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6584 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 16:43:19 »

A titanium-x -ben egyedül az alsó szürke hűtőmaszk tetszik, ami szebb a ghia-x hez képest. Nehogy kicseréljem az enyémet ilyenre, viszont a felső hűtőrács a ghia-x -en sokkal mutatósabb, mint ez a műanyag megoldás, szóval a kettő összefűzve lenne a kánaán.
Hol lehet ilyet szerezni?
Bontóban macerás, mert ha törik a kocsi, akkor ez az első ami pofont kap nagy %ban, újonnan meg gondolom megfizethetetlen.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.14 csütörtök, 16:46:54 írta tomeed » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6585 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 21:20:39 »

A titanium-x -ben egyedül az alsó szürke hűtőmaszk tetszik, ami szebb a ghia-x hez képest. Nehogy kicseréljem az enyémet ilyenre, viszont a felső hűtőrács a ghia-x -en sokkal mutatósabb, mint ez a műanyag megoldás, szóval a kettő összefűzve lenne a kánaán.
Hol lehet ilyet szerezni?
Bontóban macerás, mert ha törik a kocsi, akkor ez az első ami pofont kap nagy %ban, újonnan meg gondolom megfizethetetlen.
ha kell, szólj, utána kérdezek, hogy tudok-e wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6586 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 23:21:38 »

ha kell, szólj, utána kérdezek, hogy tudok-e wave


Megkérdezheted, csak,hogy tudjak költésgvetést nézni, hogy mikor fér bele a keretbe Smiley
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6587 Dátum: 2011.04.15 péntek, 10:49:47 »

Hihetetlen, nem találok olyan titanium, vagy titanium-x mondeot hírdetésben ami total szemből lenne fényképezve.
Van valakinek ilyen fényképe az autóról?
Pont szemből, ne legyen szögből fényképezve, photoshopal ki akarom cserélni az én hűtőmmel, csak,hogy lássan az összhatást.
Ha van valakinek légyszi küldje el a tomeedkukacfreemail.hu címre!


Köszönöm szépen!!!!


« Utoljára szerkesztve: 2011.04.15 péntek, 21:27:55 írta tomeed » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6588 Dátum: 2011.04.15 péntek, 22:18:44 »


Megkérdezheted, csak,hogy tudjak költésgvetést nézni, hogy mikor fér bele a keretbe Smiley


ez olyan??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6589 Dátum: 2011.04.15 péntek, 22:55:55 »



ez olyan??
Aham!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6590 Dátum: 2011.04.15 péntek, 22:57:48 »

Aham!

ezt 25eft-ért adnák wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6591 Dátum: 2011.04.15 péntek, 23:04:56 »

ezt 25eft-ért adnák wow1

Van ára Cheesy
Így nézne ki a kocsi vele:
http://indafoto.hu/tomeed/image/11357705-fc8e9e05/377379
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6592 Dátum: 2011.04.16 szombat, 09:50:49 »


Szerintem ha alul méhsejtszerkezetű a rács, akkor felül is legyen az.
Így olyan vegyesfelvágott.

Ha kell még fénykép, akkor én kereshetek neked.
Nekem az előző autóm titánium-x volt.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6593 Dátum: 2011.04.16 szombat, 12:58:29 »

Szerintem ha alul méhsejtszerkezetű a rács, akkor felül is legyen az.
Így olyan vegyesfelvágott.

Ha kell még fénykép, akkor én kereshetek neked.
Nekem az előző autóm titánium-x volt.
az előző? wow1
mert a mostani milyen? Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6594 Dátum: 2011.04.16 szombat, 15:54:16 »

az előző? wow1
mert a mostani milyen? Wink wave

Na, legy vagy maradva? smile
Mondjuk nálam valóban egy kicsit gyorsan pörögnek az autók.
Általában 1-2 évente cserélek, mindig az igazit keresve!
Az előző egy grafitszürke titánium-X volt, tavaly ez volt a legjobb választás.
Én napfénytető párti vagyok, így most ilyet kerestem.
Németbe találtam is egyet a napokban hozzák be Magyarországra.
Ha meglesz, majd teszek fel 1-2 képet.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6595 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:05:03 »

ez a kombináció?















Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6596 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:07:19 »

ez a kombináció?

ilyet csak a ferdeszeműeknél lehet kapni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6597 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:09:00 »

ilyet csak a ferdeszeműeknél lehet kapni??

Igen.
Vagy BaloghTomi csinál nektek...  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6598 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:13:10 »

Na, legy vagy maradva? smile
Mondjuk nálam valóban egy kicsit gyorsan pörögnek az autók.
Általában 1-2 évente cserélek, mindig az igazit keresve!
Az előző egy grafitszürke titánium-X volt, tavaly ez volt a legjobb választás.
Én napfénytető párti vagyok, így most ilyet kerestem.
Németbe találtam is egyet a napokban hozzák be Magyarországra.
Ha meglesz, majd teszek fel 1-2 képet.
eljen taps Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6599 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:20:32 »

Igen.
Vagy BaloghTomi csinál nektek...  Wink
ő tud ilyet?? wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.