Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:34:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11981615 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #9100 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:48:29 »

Kicsit elkéstem a kérdéssel.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9101 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:49:03 »

mit veszel ki?? vigyor3

A lámpát. Azt írtad benne van az állítócsavar
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9102 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:49:22 »

Legelűl?Huh? akkor hogyan lehet normálisan beállítani azzal a bizonyos fényszóróvizsgáló műszerrel.??
ezzel csak a projektor-távolsági viszonyát tudod beállítani, ha egyáltalán így van rögzítve a kanyarfény, olyat még nem szedem szét...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9103 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:49:52 »

A lámpát. Azt írtad benne van az állítócsavar
jah, lámpa kivesz, projektor-távolsági egymáshoz képest beállít, majd lámpa vissza
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #9104 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:53:08 »

jah, lámpa kivesz, projektor-távolsági egymáshoz képest beállít, majd lámpa vissza
Mihez állítom őket,mihez viszonyítom?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9105 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:57:00 »

Mihez állítom őket,mihez viszonyítom?

hát ezt így elmagyarázni nem tudom, mk3 xenon fényszórókat én már kb érzésre állítom vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #9106 Dátum: 2012.03.14 szerda, 23:01:15 »

Azt hiszem erre mondtam múltkor,hogy kár hogy ilyen messze vagyunk egymástól.
Sok mindenben tudnál esetleg segíteni.
Sajnos a környéken nem ismerek ilyen ezermestert mint te. worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #9107 Dátum: 2012.03.16 péntek, 10:44:27 »

Hali!

Egy érdekes kérdéssel fordulnék hozzátok. Tegnap az asszony kapott hétvégére egy céges Astrát. Beszélgetett a cég flottakezelő emberével és mondta neki, hogy a férje (én) Mondeot akar venni és mivel sok céges Mondeo van náluk, ezért mondja el a véleményét. Mondta, hogy MKIV 2.0 TDCI-t akarok. A jóember agyon dicsérte a kocsit és jó döntésnek titulálta a választást, annyit mondott, hogy vigyázni kell a céges kocsikkal, meg hogy megszokott dolog a kmóra tekergetés. Ajánlotta a Ford Solymárt, hogy ott általában jó kocsik vannak. (Érdeklődnék, van-e tapasztalatotok a Solymárról.)
De nem is ez a lényeg. Kérdezte a párom, hogy igaz-e, hogy könnyű a Mondeókat feltörni?
Azt mondta a jóember, hogy igen, több céges kocsit törtek már fel, a dolog nagyon egyszerű, csak egy fém rudat/drótot kell bedugni a zárszerkezet alsó részébe és a központizár kiold. Nem tudom, hogy milyen drót volt és azt sem tudom, hogy milyen központi zár volt azokban a céges Mondeókban.
Az biztos, hogy MKIV-es Mondeók voltak és, hogy a hír igaz.
Az lenne a kérdésem, hogy találkoztatok-e ezzel a dologgal - és mivel a feleségemnek hiszek - és vajon milyen fajta központizár lehetett az amit könnyű volt feltörtni/milyen központi zárat keressek amit, mint ahogy írtátok a múltkor nem könnyű feltörni? Egyáltalán létezik-e többfajta központizár ehhez a típushoz?

Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva
szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #9108 Dátum: 2012.03.16 péntek, 11:43:33 »

Hali!

Egy érdekes kérdéssel fordulnék hozzátok. Tegnap az asszony kapott hétvégére egy céges Astrát. Beszélgetett a cég flottakezelő emberével és mondta neki, hogy a férje (én) Mondeot akar venni és mivel sok céges Mondeo van náluk, ezért mondja el a véleményét. Mondta, hogy MKIV 2.0 TDCI-t akarok. A jóember agyon dicsérte a kocsit és jó döntésnek titulálta a választást, annyit mondott, hogy vigyázni kell a céges kocsikkal, meg hogy megszokott dolog a kmóra tekergetés. Ajánlotta a Ford Solymárt, hogy ott általában jó kocsik vannak. (Érdeklődnék, van-e tapasztalatotok a Solymárról.)
De nem is ez a lényeg. Kérdezte a párom, hogy igaz-e, hogy könnyű a Mondeókat feltörni?
Azt mondta a jóember, hogy igen, több céges kocsit törtek már fel, a dolog nagyon egyszerű, csak egy fém rudat/drótot kell bedugni a zárszerkezet alsó részébe és a központizár kiold. Nem tudom, hogy milyen drót volt és azt sem tudom, hogy milyen központi zár volt azokban a céges Mondeókban.
Az biztos, hogy MKIV-es Mondeók voltak és, hogy a hír igaz.
Az lenne a kérdésem, hogy találkoztatok-e ezzel a dologgal - és mivel a feleségemnek hiszek - és vajon milyen fajta központizár lehetett az amit könnyű volt feltörtni/milyen központi zárat keressek amit, mint ahogy írtátok a múltkor nem könnyű feltörni? Egyáltalán létezik-e többfajta központizár ehhez a típushoz?

Előre is köszi a válaszokat!

Szia. Azt az autót amelyiket nem lehet feltörni, azt még nem találták fel! Vegyél csak nyugodtan mondeót ha az tetszik.
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #9109 Dátum: 2012.03.16 péntek, 12:05:55 »

hehe Urban Legend!
A mondeók a 2ős zárással nem kedvelt célpontjuk a tolvajoknak.Ettől ellophatatlan autó nem létezik.Ha elekarják,elviszik.Nem így,mert ez mese.
De előbb elkötnek egy bömbit,egy ódit vagy egy golfot.....

Az a 2-ős zárás, ami az előzményekben olvasható, az az alap központi zár, amit ezzel a bizonyos drót/rúd -al fel lehet törni, vagy az valami más?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9110 Dátum: 2012.03.16 péntek, 13:38:43 »

Az a 2-ős zárás, ami az előzményekben olvasható, az az alap központi zár, amit ezzel a bizonyos drót/rúd -al fel lehet törni, vagy az valami más?
Ha kezdő autó tolvaj első leckéjét innen akarod megkapni akkor nem számíts sok segítségre. Amúgy meg nyugodtan felejtsd el ezt a drótos hüleséget, mert ez is egy válfaja az ilyen típusú urban legendeknek. Bár a másik jobban tetszik a megemeljuk hárman és egy kart meghúzunk..... A két módzserban a hasonlóság az hogyg egy hüleség se ez se az nem igaz. A mondeonak a kategira átlaghoz képest jobb a biztonsága a mechanikus kettőszárás miatt amit alf is írt. Ezen túl még szokták cifrázni némi eleketronikával pl a kulcsnélküli ajtónyítás de az is ugyanúgy biztonságos. Ha nagyon aggódsz akkor rakass bele pageres riasztót az legalább két irányú. Ha szerencséd van akkor még azt is ott foghatod a helyszínen aki pl meghúzza a kocsidat. Én a III-as mondeommal már jártam így, ezért ezt a riasztó fajtát rakattam a mostani IV-esbe is.
Naplózva
eagleburger
Vendég
« Új hozzászólás #9111 Dátum: 2012.03.16 péntek, 13:40:46 »

Sziasztok!
Az autómon (Mondeo MKIV Titanium 2.2TDCI) gyárilag 235/45 R17 Bridgestone Potenza RE050 A gumiabroncs volt szerelve. Pillanatnyilag téli gumi van az autó, de hamarosan ismét jön a nyári gumi szezonja, azonban a gyári nyári gumiabroncs cseréle szorul. Azt kérdezném, hogy kinek mi a tapasztalata a különböző gyártmányokkal, szerintetek melyik típust vegyem? Maradjak a Bridgestone-nál, vagy esetleg Dunlop SP Sport MAXX RT, vagy Michelin Pilot Sport, esetleg más? Megköszönném, ha adnátok javaslatot. Előre is köszönöm.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9112 Dátum: 2012.03.16 péntek, 13:47:37 »

Sziasztok!
Az autómon (Mondeo MKIV Titanium 2.2TDCI) gyárilag 235/45 R17 Bridgestone Potenza RE050 A gumiabroncs volt szerelve. Pillanatnyilag téli gumi van az autó, de hamarosan ismét jön a nyári gumi szezonja, azonban a gyári nyári gumiabroncs cseréle szorul. Azt kérdezném, hogy kinek mi a tapasztalata a különböző gyártmányokkal, szerintetek melyik típust vegyem? Maradjak a Bridgestone-nál, vagy esetleg Dunlop SP Sport MAXX RT, vagy Michelin Pilot Sport, esetleg más? Megköszönném, ha adnátok javaslatot. Előre is köszönöm.
A 2.2-esek most már gyárilag Michelinnel jönnek ki. Én nem vagyok oda érte de szódával még elmegy. Állítólag a Michelinnek a legjobb a futásteljeítménye, de szerintem attól függ hogy a jobbak (Continental, Dunlop, Michelin stb) közül éppen mit tudsz megcsípni valahol akcióban.
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #9113 Dátum: 2012.03.16 péntek, 14:30:39 »

Ha kezdő autó tolvaj első leckéjét innen akarod megkapni akkor nem számíts sok segítségre. Amúgy meg nyugodtan felejtsd el ezt a drótos hüleséget, mert ez is egy válfaja az ilyen típusú urban legendeknek.

Én mindent elhiszek, viszont azt ne mondd, hogy ez is városi legend, amikor egy komoly cég flottakezelőjétől van az infó. Inkább mondd azt, hogy ilyenről még nem hallottál...
Egyébként köszönöm a hozzászólást.  Wink
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #9114 Dátum: 2012.03.16 péntek, 18:38:01 »

Sziasztok!

Én múlt héten álltam nyári gumi választás előtt. Sajnos a 235/45R17-es gumik árai elég jól elmentek.
Gumis ajánlatára egy olcsóbb kategóriát választottam:
http://www.startgumi.hu/kumho/ecsta_spt_ku31/

97W XL (nagysebességű, nagyteherbírású, peremvédős...)
29.600 Ft/db -áron sikerült vennem.
A tavalyi nyári gumik "kagylósra" koptak, és eléggé morgós hangja lett. Tapasztaltatok már ilyet?

Véleményeket majd megírom!

Üdv.: Peti



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9115 Dátum: 2012.03.16 péntek, 18:46:23 »

Én mindent elhiszek, viszont azt ne mondd, hogy ez is városi legend, amikor egy komoly cég flottakezelőjétől van az infó. Inkább mondd azt, hogy ilyenről még nem hallottál...
Egyébként köszönöm a hozzászólást.  Wink

A fórumra rengetegen járnak. Általában azok, akinek valami gondjuk van. Egy ilyen feltörés finoman szólva: gondot jelentene.
Eleddig 0, azaz senki sem jelentkezett ezzel a gonddal. Így valószínűleg urban legend a dolog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #9116 Dátum: 2012.03.16 péntek, 18:48:46 »

Istenem de nagyon fel lett most kavarva ez az autófeltöréses sztori.
Üzernem a flottakezelő kisgyereknek,hogy kössön cascot az autókra és nem kell akkor ezzel többet foglalkozni.
Én még egy ismerőstől sem hallottam volna, hogy feltörték volna az MKIV-üket, de mivel nincs olyan autó amit nem lehetne ellopni, ezért ez is vihető.
Nem hiszem, hogy ez lenne bárkinél is döntő szempont autóvásárlás előtt.
Alólam 1 éves Passatot vittek el, ez van Sad, casco volt, ez a lényeg!
Igaz, nem is veszek többet VW-t Smiley

Tegnap Dobogókőn láttam egy faceliftet, aminek nem volt nappalifénye, csak a helye, egy műanyaggal pótolva.
Nem úgy van,hogy most már csak úgy jöhet ki autó,hogy felvan szerelve nappali fénnyel?
Néztem, nem volt fapados, két zónás klíma volt benne, szóval nem értem  szomoru1
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #9117 Dátum: 2012.03.16 péntek, 19:27:17 »

Üzernem a flottakezelő kisgyereknek,hogy kössön cascot az autókra és nem kell akkor ezzel többet foglalkozni.

Csak, hogy a nagyképűsködéseket megelőzzük: A kisgyereket Miklósnak hívják, 38 éves és kb. 8 éve egy nemzetközi cég flottamenedzsere. Azt elfogadom, hogy te nem hiszed el amit ő mond. Én ismerem, (még a lagzimra is meghívtam, bár ez nem tartozik ide.. vigyor3) ) és tudom, hogy ha ő ezt állítja mert ezt tapasztalta akkor ez így is van.
Egyedül csak annyit kérnék, hogy olyan dologért amiről te nem tudsz vagy nem hallottál, azért még ne minősíts és degradálj le egy számodra ismeretlen embert akitől az információ van! Vedd úgy, hogy ez az infó most jelent meg a fórumon.
Köszönöm!  Wink
Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #9118 Dátum: 2012.03.16 péntek, 19:50:56 »

anyaggal pótolva.
Nem úgy van,hogy most már csak úgy jöhet ki autó,hogy felvan szerelve nappali fénnyel?
Tavalytól csak úgy kaphat EU típusbizonyítványt egy új típusú autó, ha van DRL-je. A régebbi típusoknak nem kötelező. A Mondi, bár kapott faceliftet, nem számított új típusnak, így nem kellett. Majd az mk5-nél alap lesz, kérdéses, hogy kizárólag ledes módon, vagy a fapadnál jó öreg halogénes megoldást alkalmazzák (mint pl. egyes francia és álcseh típusoknál)
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #9119 Dátum: 2012.03.16 péntek, 20:12:58 »

Csak, hogy a nagyképűsködéseket megelőzzük: A kisgyereket Miklósnak hívják, 38 éves és kb. 8 éve egy nemzetközi cég flottamenedzsere. Azt elfogadom, hogy te nem hiszed el amit ő mond. Én ismerem, (még a lagzimra is meghívtam, bár ez nem tartozik ide.. vigyor3) ) és tudom, hogy ha ő ezt állítja mert ezt tapasztalta akkor ez így is van.
Egyedül csak annyit kérnék, hogy olyan dologért amiről te nem tudsz vagy nem hallottál, azért még ne minősíts és degradálj le egy számodra ismeretlen embert akitől az információ van! Vedd úgy, hogy ez az infó most jelent meg a fórumon.
Köszönöm!  Wink

amennyiben mindenféle képen az autólopás a fő szempont, akkor nézd át ezt
autólopási statisztika 2010, vmilyen szinten mérvadó lehet h a Ford bár elég népszerű az utakon, mégis a középmezőnyben van
http://www.autolopasok.hu/?po_id=v_statisztika&ev=2010
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.16 péntek, 20:15:29 írta ST220_Gab » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9120 Dátum: 2012.03.16 péntek, 20:24:53 »

Mk4 mondi, focus2, s- max, galaxy, stb. ugyanazzal a zárszerkezettel van szerelve. Egy nagy fhos. Az enyémet eddig azért nem törték fel mert nem áll szabad ég alatt. 2 focusunkat, meg fater mondiját törték fel. Mindegyikben volt kettős zárás és ultrahangos riasztó. Nagyon könnyű eltörni a zárszekezet. Ja és persze ilyenkor kikapcsol a gyári riasztó is. Szóval a hír igaz, nem urban legend...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9121 Dátum: 2012.03.16 péntek, 20:32:50 »

Tavalytól csak úgy kaphat EU típusbizonyítványt egy új típusú autó, ha van DRL-je. A régebbi típusoknak nem kötelező. A Mondi, bár kapott faceliftet, nem számított új típusnak, így nem kellett. Majd az mk5-nél alap lesz, kérdéses, hogy kizárólag ledes módon, vagy a fapadnál jó öreg halogénes megoldást alkalmazzák (mint pl. egyes francia és álcseh típusoknál)

Ez nem igaz!!

2011. Január 21. után gyártott autót csak úgy lehet forgalomba helyezni ha drl-el van felszerelve. Lehet az régi, vagy új típus, a gyártás a lényeg!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #9122 Dátum: 2012.03.16 péntek, 21:08:42 »

Elnézést a manager úrtól nem akartam degradálni.
Válaszolni sem akartam, az az igazság.

Viszont ami tény, nálunk nem nagy a "flotta", talán még manager sem kell hozzá Smiley
Viszont a Fordok száma: 3 focus, 1 c-max, 1 mondeo, még a kutya sem akarta feltörni.
De ahogy olvasom nagyon otthon van a manager Úr, hogy hogy is kell feltörni egy ilyen Mondit.
Ha nálam feltörnek egy kocsit, nehezen tudom megállapítani, hogy milyen mekkora stb dróttal húzták vonták, törték stb.
Túl van ez ragozva.

Lehet arra a cégre utaznak a feltörös emberek. Smiley
Azért én elkérném már csak brahiból is a jegyzőkönyveket, nehogy kiderüljön,hogy csak manager duma volt az egész, aztán még egy tojást sem törtek fel az autók körül Smiley

Vicc volt! Nehogy, Miklós manager Úr a szívére vegye.
És most megyek megkövezem magam és feltöröm az autóm, úgy ahogy Miklós Úr mondta.  eplus2
Ha sikerül, akkor a hír igaz!
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.16 péntek, 21:10:57 írta tomeed » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9123 Dátum: 2012.03.16 péntek, 22:19:07 »

Mk4 mondi, focus2, s- max, galaxy, stb. ugyanazzal a zárszerkezettel van szerelve. Egy nagy fhos. Az enyémet eddig azért nem törték fel mert nem áll szabad ég alatt. 2 focusunkat, meg fater mondiját törték fel. Mindegyikben volt kettős zárás és ultrahangos riasztó. Nagyon könnyű eltörni a zárszekezet. Ja és persze ilyenkor kikapcsol a gyári riasztó is. Szóval a hír igaz, nem urban legend...

Így igaz. Egy hajlított végű lapos csavarhúzóval simán nyitható.
Anno, amikor a Ford KözépKelet Európa Kft még a lurdyban volt, tőlük hallottam, hogy a lurdy parkolóban hegyekben nyitották a céges mondeókat.
El is költöztek...
Az én rendszerem ezért is olyan, hogy az utastérbe inkább könnyen jussanak be (ezért is nem dugóztam zárat, hogy ne legyen feltűnő, hogy van dugó, ill ha csavarhúzóval ha nyitja, akkor még sérülés sem látszik a kocsin), viszont utána indul a brainstorming...  Wink
Barátom Leonját (hasonló zárszerkezet) ugyanígy nyitották ki, elvittek a hátsó ülésről egy - az ebédből megmaradt - fél tányér lefolpakkozott krumplistésztát (ez látszott csak kívülről, vszínű eredendően ezért nyitották ki a kocsit) valamint ha már nyitva volt, akkor a csomitartóból egy laptopot, meg egy digit fényképezőt...
Ja és vissza is zárták neki (a kocsi is vissza lett riasztva), így ergo otthon vette észre, hogy nem zörög a folpakkos cucc...
(kedvencem még a f1-es focus 6 szögletű kulcs, amivel a motortér is nyílik: ezt ha jól emlékszem 8as imbuszkulccsal lehet nyitni...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #9124 Dátum: 2012.03.16 péntek, 22:46:38 »

amúgy az MK4-nél hogyan kell bekapcsolni a kettős zárást?
Naplózva
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #9125 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:19:09 »

amúgy az MK4-nél hogyan kell bekapcsolni a kettős zárást?

Kétszer nyomod meg a bezárás gombot a kulcson!  nyes Ha pedig még nyomva is tartod 3 mp-en túl, akkor felhúzza a lehúzott ablakokat is. Ez a kinyitásra is igaz. 1x megnyomod, kinyit, ha utána nyomvatartod, akkor lehúzza tövig az összes ablakot.
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9126 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:30:44 »

Mk4 mondi, focus2, s- max, galaxy, stb. ugyanazzal a zárszerkezettel van szerelve. Egy nagy fhos. Az enyémet eddig azért nem törték fel mert nem áll szabad ég alatt. 2 focusunkat, meg fater mondiját törték fel. Mindegyikben volt kettős zárás és ultrahangos riasztó. Nagyon könnyű eltörni a zárszekezet. Ja és persze ilyenkor kikapcsol a gyári riasztó is. Szóval a hír igaz, nem urban legend...
Csak a kettős zárás közös. Nem mindegyikben van ultrahangos riasztó, én se azzal rendeltem. Lett bele más ami nem kapcsol ki egy dróttól. Szóval a hír csak neked igaz.
Naplózva
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #9127 Dátum: 2012.03.17 szombat, 00:14:30 »

Sziasztok!
Most fog lejárni a műszakim, és ma körülnéztem a csomagtartóban, hogy hiányzik-e valami felszerelés, és rémülten vettem észre, hogy a pótkeréken kívül semmi nincs meg abban a hungarocell bigyóban, amiben ki van vágva a felszerelések negatívjai (kombiról van szó amúgy). Légyszi segítsetek Ford PartNumber-öket mondani a következőkre: háromszög, emelő, kerékkulcs (nem tudom van-e külön téli acélfelni/nyári alukerékhez?), vonószem, EÜ doboz, meg egyáltalán ezek közül miknek kell ott benne lennie? Tudom, hogy a műszaki vizsgának az előbb felsoroltak összes megléte nem feltétel, csak akkor már pótolnám a hiányzó eszközöket is.
Köszi, üdv: Balázs
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #9128 Dátum: 2012.03.17 szombat, 08:17:36 »

Ez nem igaz!!

2011. Január 21. után gyártott autót csak úgy lehet forgalomba helyezni ha drl-el van felszerelve. Lehet az régi, vagy új típus, a gyártás a lényeg!

OFF

A Bizottság 89/2008/EK irányelve ( 2008. szeptember 24.) a gépjárművek és pótkocsijuk világító és fényjelző berendezéseinek felszerelésére vonatkozó 76/756/EGK tanácsi irányelvnek a műszaki fejlődéshez való hozzáigazítása céljából történő módosításáról (EGT-vonatkozású szöveg)

(...) 2. cikk

Amennyiben az ezzel az irányelvvel módosított 76/756/EGK irányelvben meghatározott követelmények – az M1 és N1 kategóriájú járművekre vonatkozóan 2011. február 7-i hatállyal, a többi járműkategóriára vonatkozóan 2012. augusztus 7-i hatállyal – nem teljesülnek, a világító és fényjelző berendezések felszerelésével kapcsolatos okokból, a tagállamok visszautasítják az EK-típusjóváhagyás, illetve az nemzeti típusjóváhagyás megadását az új típusú járművekre.

ON
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9129 Dátum: 2012.03.17 szombat, 08:53:12 »

Csak a kettős zárás közös. Nem mindegyikben van ultrahangos riasztó, én se azzal rendeltem. Lett bele más ami nem kapcsol ki egy dróttól. Szóval a hír csak neked igaz.
Ezek nem hírek, hanem tények.

De bízom benne, hogy csak ránk igazak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9130 Dátum: 2012.03.17 szombat, 08:54:41 »

OFF

A Bizottság 89/2008/EK irányelve ( 2008. szeptember 24.) a gépjárművek és pótkocsijuk világító és fényjelző berendezéseinek felszerelésére vonatkozó 76/756/EGK tanácsi irányelvnek a műszaki fejlődéshez való hozzáigazítása céljából történő módosításáról (EGT-vonatkozású szöveg)

(...) 2. cikk

Amennyiben az ezzel az irányelvvel módosított 76/756/EGK irányelvben meghatározott követelmények – az M1 és N1 kategóriájú járművekre vonatkozóan 2011. február 7-i hatállyal, a többi járműkategóriára vonatkozóan 2012. augusztus 7-i hatállyal – nem teljesülnek, a világító és fényjelző berendezések felszerelésével kapcsolatos okokból, a tagállamok visszautasítják az EK-típusjóváhagyás, illetve az nemzeti típusjóváhagyás megadását az új típusú járművekre.

ON

Ez csak egy módosító irányelv.... Az alapirányelv a lényeges, illetve annak az átültetése.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #9131 Dátum: 2012.03.17 szombat, 10:45:29 »

Kétszer nyomod meg a bezárás gombot a kulcson!  nyes Ha pedig még nyomva is tartod 3 mp-en túl, akkor felhúzza a lehúzott ablakokat is. Ez a kinyitásra is igaz. 1x megnyomod, kinyit, ha utána nyomvatartod, akkor lehúzza tövig az összes ablakot.

Igen ezt tudom, az MK3-asomban így is volt. a 4-esben azonban a második megnyomásra nem villog az irányjelző. Szóval ezért kérdem, lehet, hogy nincs aktiválva?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9132 Dátum: 2012.03.17 szombat, 11:09:43 »

Sziasztok!
Most fog lejárni a műszakim, és ma körülnéztem a csomagtartóban, hogy hiányzik-e valami felszerelés, és rémülten vettem észre, hogy a pótkeréken kívül semmi nincs meg abban a hungarocell bigyóban, amiben ki van vágva a felszerelések negatívjai (kombiról van szó amúgy). Légyszi segítsetek Ford PartNumber-öket mondani a következőkre: háromszög, emelő, kerékkulcs (nem tudom van-e külön téli acélfelni/nyári alukerékhez?), vonószem, EÜ doboz, meg egyáltalán ezek közül miknek kell ott benne lennie? Tudom, hogy a műszaki vizsgának az előbb felsoroltak összes megléte nem feltétel, csak akkor már pótolnám a hiányzó eszközöket is.
Köszi, üdv: Balázs
Nem látom merre felé laksz. Akciós vizsgahelyeket találsz a holszervizeljek.hu oldalon. Én is most viszem Dunaharasztiba 28-án (16290).
Emelőt+kerékkulcsot, veszel hozzá Ford bontóban ott is új állapotú, mert nem használják ezeket általában.
Eü  csomagot háromszöggel és sárga mellénnyel együtt egy csomagban is kapsz a Ford kereskedésekben (PL. AutóFort/Lurdy-val szemben) 3000-4000 Ft-ért.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #9133 Dátum: 2012.03.17 szombat, 11:29:08 »

Köszi a tippet, pont itt lakok a Lurdy-tól egy utcányira. Én itt:http://www.unixwallis.hu/szolgaltatasaink/muszaki-vizsga találtam 16290-ért vizsgát, esetleg erről valakinek tapasztalata? Ha megyek bontóba kifejezetten MK4 mondeo emelőt keressek?

Nem látom merre felé laksz. Akciós vizsgahelyeket találsz a holszervizeljek.hu oldalon. Én is most viszem Dunaharasztiba 28-án (16290).
Emelőt+kerékkulcsot, veszel hozzá Ford bontóban ott is új állapotú, mert nem használják ezeket általában.
Eü  csomagot háromszöggel és sárga mellénnyel együtt egy csomagban is kapsz a Ford kereskedésekben (PL. AutóFort/Lurdy-val szemben) 3000-4000 Ft-ért.  integet2
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9134 Dátum: 2012.03.17 szombat, 11:34:24 »

Köszi a tippet, pont itt lakok a Lurdy-tól egy utcányira. Én itt:http://www.unixwallis.hu/szolgaltatasaink/muszaki-vizsga találtam 16290-ért vizsgát, esetleg erről valakinek tapasztalata? Ha megyek bontóba kifejezetten MK4 mondeo emelőt keressek?


Mk4 gyári emelőt és kerékkulcsot keresel, amit be tudsz pattintani a hungarocellbe. (Azért kerékcsere estére vagy egy teleszkópos vagy egy keresztkulcsot hordanék magammal a helyedben.)
Én is láttam az Unixosat, csak nekem már tavaly bevált az Opel Molnár / Dunaharasztin, azért megyek megint oda. (És ott még a vizsga előtt van egy állapot felmérés is, ingyenesen, ha gond lenne, ami már vizsgán bukó, akkor nem bukod a pénzt, és korrektek is.)
Nekem 30-án jár le, és ott 31-ig van akció (bár szerintem utána meg lesz új akció).
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.17 szombat, 11:36:10 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9135 Dátum: 2012.03.17 szombat, 11:35:44 »

Az én rendszerem ezért is olyan, hogy az utastérbe inkább könnyen jussanak be (ezért is nem dugóztam zárat, hogy ne legyen feltűnő, hogy van dugó, ill ha csavarhúzóval ha nyitja, akkor még sérülés sem látszik a kocsin), viszont utána indul a brainstorming...  Wink

Hát igen. Ha akarnak, mindenképpen bejutnak az utastérbe. Pl egy téglával. Azon a kettős zárás sem segít.
Cuccot én nem hagyok az autóban. Se laptopot, se táskát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #9136 Dátum: 2012.03.17 szombat, 13:22:15 »

Köszi a tippet, pont itt lakok a Lurdy-tól egy utcányira. Én itt:http://www.unixwallis.hu/szolgaltatasaink/muszaki-vizsga találtam 16290-ért vizsgát, esetleg erről valakinek tapasztalata? Ha megyek bontóba kifejezetten MK4 mondeo emelőt keressek?


én az ősszel náluk vizsgáztattam, a Váci úton levő szervízben.
időpontra mentem, kb. 1ó 15p alatt meg is volt
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #9137 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:58:28 »

Ez csak egy módosító irányelv.... Az alapirányelv a lényeges, illetve annak az átültetése.
Utolsó OFF
Mivel az eredeti kérdés a hatálybalépés mikéntjére vonatkozott, ezért a módosító irányelv szabálya a lényeges (az eredeti 76-os irányelvben hiába is keresnénk bármit....). A magyar átültetés egyrészt a 35/2009 KHEM rendeletben, másrészt a 26/2010 NFM rendeletben történt. Ott azonban ilyen jellegű speciális hatálybaléptető szabály nincs.
Szerintem az irányelv általam belinkelt szabálya egyértelmű.
ON

Mostantól nézni fogom a városban, hogy a 2011 febr. 7. után forgalombahelyezett autók közül hánynál nem látok DRL-t... Ha egy hét alatt 0 lesz a szám, jelentkezem és beismerem a tévedésem és a rossz jogszabályértelmezésem...
Naplózva
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #9138 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:14:40 »

Igen ezt tudom, az MK3-asomban így is volt. a 4-esben azonban a második megnyomásra nem villog az irányjelző. Szóval ezért kérdem, lehet, hogy nincs aktiválva?

Nekem első gombnyomásra nem villan semmi, csak hallom, hogy bezár. A második gombnyomásra nagyobb kattanás, és akkor villan az irányjelző.
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9139 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:42:00 »

Most nézem, hogy kivették a 1.8-s TDCi-t a MK4 motorpalettájáról, helyette van 1.6 TDCi 115 pacival.
Illetve a benyásak közül az 1.6 Ti-VCT kivételével a Mondik mind ecoboost-osak.
Naplózva

vik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #9140 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:42:36 »

A Focus klubos oldalon érdemes elolvasni, elég kimerítő.

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=247
Naplózva
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #9141 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:47:48 »

Én is kipróbálta ma. Ha hosszan nyomom a nyitást, akkor lenyílnak az ablakok, meg hosszú zárásra felhúzódnak. Viszont nekem ez a kettőszárás nem nagyon sikerült. Beültettem barátnőmet a kocsiba, majd rányomtam zárásra (ekkora villant az index), majd 1mp múlva újra zárásra nyomtam (asszem ekkkor is villant), de simán ki tudta nyitni belülről az ajtót. Kell még csinálni valamit/aktiválni vagy én csinálok valamit rosszul? Ha jól vettem ki az írásokból, akkor ezt elvileg minden MK4 Mondi tudja ugye?
Nekem első gombnyomásra nem villan semmi, csak hallom, hogy bezár. A második gombnyomásra nagyobb kattanás, és akkor villan az irányjelző.
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
vik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #9142 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:48:46 »

Feltörés témában pedig, sajnos a nem zárt helyen parkoló lapos kulcsos autók elég nagy százalékát megpróbálják feltörni.
Szerencsére nem mindet sikerül kinyitniuk, kb. 20 próbálkozásból 1-2.
Ha ki is nyitják, el nem viszik, csak a benne lévő értékeket. Kifigyelik a parkolóban a sofőrt, ha ingben vagy öltönyben száll ki és nem visz magával laptopot, jó eséllyel a csomiban van.  falbav
Naplózva
vik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #9143 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:50:26 »

Én is kipróbálta ma. Ha hosszan nyomom a nyitást, akkor lenyílnak az ablakok, meg hosszú zárásra felhúzódnak. Viszont nekem ez a kettőszárás nem nagyon sikerült. Beültettem barátnőmet a kocsiba, majd rányomtam zárásra (ekkora villant az index), majd 1mp múlva újra zárásra nyomtam (asszem ekkkor is villant), de simán ki tudta nyitni belülről az ajtót. Kell még csinálni valamit/aktiválni vagy én csinálok valamit rosszul? Ha jól vettem ki az írásokból, akkor ezt elvileg minden MK4 Mondi tudja ugye?

Nem minden mk4 duplazáras. Ha első nyomásra villan az index, akkor nem.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #9144 Dátum: 2012.03.17 szombat, 23:00:34 »

Nem minden mk4 duplazáras. Ha első nyomásra villan az index, akkor nem.

Igen, de az MK3-asom is ilyen volt, aztán annak meg lehetett mondani a kettős-zárást. Ezek szerint mk4-ben nincs ilyen?
Naplózva
vik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #9145 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 00:08:44 »

Igen, de az MK3-asom is ilyen volt, aztán annak meg lehetett mondani a kettős-zárást. Ezek szerint mk4-ben nincs ilyen?

Mk3 mind duplazáras.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #9146 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 12:28:23 »

Nálam ha kettőre zárom nem lehet kinyitni belülről sem az autót (így próbáltam ki a riasztót,hogy egyáltalán van -e benne)
Lehúzott ablaknál kettőre zártam, utána hiába feszegetem belülről a kilincseket semmi, viszont ha ilyenkor rányomok az indítógombra elkezd bömbölni.
Tehát van benne riasztó Smiley
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #9147 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 21:04:51 »

Mk3 mind duplazáras.

 rinya miért szedték ki a 4-esből?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9148 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 08:41:39 »

rinya miért szedték ki a 4-esből?

egy titaniumban nincs benne alapból? Shocked Shocked

(nekem trend és van benne)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #9149 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 16:01:28 »

egy titaniumban nincs benne alapból? Shocked Shocked

(nekem trend és van benne)

jaja, pedig utánanéztem és bizti titánium.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.