Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:28:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 250 251 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12024917 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #12150 Dátum: 2012.11.13 kedd, 13:15:46 »

3-ig ezt láttam csak

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_magyar_vezetett_szervizkonyv-6308832

nehéz dologba kezdtél, nagy részük kinti a kocsiknak, km közel a 200-hoz, vagy azon túl....   Ne kapkodd el, nézelődjél, várj 1 kicsit, lassan jön az év végi pánik  smile  mondeo kombi, vagy smax és csak kézis kell?

nem tudom, kapkodnom nem kell. Monndeon, avensis, vagynemtom mi jöhet még szóba, passatrol lebeszéltek hogy mind szétnyúzott. Szóval nyitott vagyok. A mondeo a legolcsobb és most is az van, ezért elsödleges.
Akár év végén, akár tavaszig ráér, addig gyülik a pénzem lassanként legaláb nyes
3gyerekülésnek be kell férnie hátra, kombi elöny, de nem szükséglet. Automatám nem volt még sose, igy nem tudom érdemes e?
Miért mit ajánlassz?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12151 Dátum: 2012.11.13 kedd, 13:33:15 »

nem tudom, kapkodnom nem kell. Monndeon, avensis, vagynemtom mi jöhet még szóba, passatrol lebeszéltek hogy mind szétnyúzott. Szóval nyitott vagyok. A mondeo a legolcsobb és most is az van, ezért elsödleges.
Akár év végén, akár tavaszig ráér, addig gyülik a pénzem lassanként legaláb nyes
3gyerekülésnek be kell férnie hátra, kombi elöny, de nem szükséglet. Automatám nem volt még sose, igy nem tudom érdemes e?
Miért mit ajánlassz?

Vegyél Galaxyt, az nagyobb belül, mint a kombi Mondeo.
Az a baj vele,hogy az új néz ki jól, viszont azok meg drágák, mint állat.
A régebbi azokkal a hatalmas buta ablakokkal olyan, mint egy Ikarusz busz, de ez izlés dolga Smiley
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #12152 Dátum: 2012.11.13 kedd, 13:35:26 »

Vegyél Galaxyt, az nagyobb belül, mint a kombi Mondeo.
Az a baj vele,hogy az új néz ki jól, viszont azok meg drágák, mint állat.
A régebbi azokkal a hatalmas buta ablakokkal olyan, mint egy Ikarusz busz, de ez izlés dolga Smiley
Galaxyt meg olyan nagynak érzem, tudom ugyanaz a padlo.
A megtett kilométert 90%munkába menet egyedül teszem meg, ahhoz meg túlzásnak érezném a Galaxyt, bár tetszenek:)
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #12153 Dátum: 2012.11.13 kedd, 13:36:31 »

Galaxyt meg olyan nagynak érzem, tudom ugyanaz a padlo.
A megtett kilométert 90%munkába menet egyedül teszem meg, ahhoz meg túlzásnak érezném a Galaxyt, bár tetszenek:)
S-max még egy picivel nekem jobban bejövő mint a mondeo amugy, csak azt is nagynak érzem képröl:)
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #12154 Dátum: 2012.11.13 kedd, 14:25:09 »

Automata azért jóval kényelmesebb. De kinek mi. 2 fajta van, az egyik jobb mint a másik  smile Az egyikbe 40.000-ként van olajcsere. Kotta Cs az ótomatás erről őt kérdezd.

Csak azért kérdem, mert akkor szólok ha tudok jó km-est(100-hoz közelebb, nem a 200-hoz). Jelenleg automata mondeo kombi van ilyen, azért kérdeztem, h csak a kézis jó e. Van jó Smax is, de 1.8-as.. De szerintem Te az a vevő leszel,aki azt fogja megvenni amelyik kocsi jobban tettszik.

Smax-ba befér a 3 gyerek ülés, eccer próbáltuk. Mondeot nemtom. De inkább ezzel kellene kezdened, és aszerint keresni. Pl a zafirába nem fér el 3.   A totálkáron volt erről cikk, elég meglepő volt, de negatív értelemben. Ki kell próbálni az a biztos.

Smax mérete nem gáz egyáltalán, a Galaxy viszont akkora mint 1 vonat.

Azt nézem meg elsöre amik tetszenek, de azt veszem meg amit javasolnak és egy szerelő is rábolint,hogy menjen. Van mindkettöröl link?
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12155 Dátum: 2012.11.13 kedd, 14:25:11 »

1. szabály: Székesfehérváron nem veszünk használtautót.
Miért nem szabad ott autót venni?Huh?
Van esetleg tapasztalat???
Fejtsd ki bővebben légyszi.
Esetleg konkrét kereskedő???
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12156 Dátum: 2012.11.13 kedd, 14:37:31 »


Szépnek tünik!
Titániumban egy kicsit gyenge ez a magnó,és nincs ülésfűtés??
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12157 Dátum: 2012.11.13 kedd, 14:41:30 »


Titániumban egy kicsit gyenge ez a magnó,és nincs ülésfűtés??
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12158 Dátum: 2012.11.13 kedd, 15:08:31 »

Titániumban egy kicsit gyenge ez a magnó,és nincs ülésfűtés??

titániumban nincs alapból
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12159 Dátum: 2012.11.13 kedd, 15:21:42 »

Automata azért jóval kényelmesebb. De kinek mi. 2 fajta van, az egyik jobb mint a másik  smile Az egyikbe 40.000-ként van olajcsere. Kotta Cs az ótomatás erről őt kérdezd.

Csak azért kérdem, mert akkor szólok ha tudok jó km-est(100-hoz közelebb, nem a 200-hoz). Jelenleg automata mondeo kombi van ilyen, azért kérdeztem, h csak a kézis jó e. Van jó Smax is, de 1.8-as.. De szerintem Te az a vevő leszel,aki azt fogja megvenni amelyik kocsi jobban tettszik.

Smax-ba befér a 3 gyerek ülés, eccer próbáltuk. Mondeot nemtom. De inkább ezzel kellene kezdened, és aszerint keresni. Pl a zafirába nem fér el 3.   A totálkáron volt erről cikk, elég meglepő volt, de negatív értelemben. Ki kell próbálni az a biztos.

Smax mérete nem gáz egyáltalán, a Galaxy viszont akkora mint 1 vonat.

 worship megtisztelt, de mos komolyan. Igen én automata mániás vagyok.

nekem volt avensys-em is és bár jó volt, de a mondi tágasabb, emberibb, jobban megy, jobb a futóműve és csendesebb.

Szóval az automata. Van a DSG és a powershift. Mindegyik más igényt elégít ki és mind a kettő 6 fokozatú. Node a DSG-t úgy írnám le neked minde egy manuális váltó, amiben egy automatika kuplungol és pont a két kuplunggal oldják meg, hogy a váltások bazi gyorsak és kellemesek. Ebben a váltóban 40-60eKm az olajcsere, de a kumplung tárcsa cserére nem emlékszem. Az olaj horror áron van hozzá. Persze ettől picit bonyolultabb, de mint használó szerintem ennyi infó elég.

A powershift a "hagyományos" automata. Ez is 6 fokozatú, van amelyikben van sport, de manuális mindben van. Vagyis ha akarod te pakolgathatsz. Sportban rövidebb a váltási idő, magasabb fordulaton dolgozik az autó és magasabb fordulaton is váltja el. Ezt leginkább dinamikus vidéki vagy autópályás közlekedéskor használom. Ennek a váltónak az előnye, hogy soha nem kell benne olajat cserélni, sőt nem is szabad, mert senki nem garantálja, hogy utána is működni fog. Ez a váltó elvileg az autó életkorár kiszolgálja. Én már túl vagy 100eKm-en és még semmi gond. (ez már a sokadik automata autóm). Szóval egyszerűbb, de kisebb tudású váltó, az autó teljesítményéhez tökéletesen passzol.

Megfelelő használattal szerintem nincs különbség a fogyasztásban. Nekem nyaralás alatt (BP-Nápoly) 5.4l-t fogyasztott, városban (tisztán Budapest) 7.3-7.9 között mozog.

Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12160 Dátum: 2012.11.13 kedd, 16:41:03 »

Igen én automata mániás vagyok.
Jó is az! De némelyikbe vannak a bólogatós xarok, azok inkább ne is lennének.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12161 Dátum: 2012.11.13 kedd, 17:01:41 »

Jó is az! De némelyikbe vannak a bólogatós xarok, azok inkább ne is lennének.

Jaja, emlékeim szerint an 1.8-as TD-t szerelték még a régi 5 sebességessel, de annyira ritka, hogy nem találtam rá példát.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12162 Dátum: 2012.11.13 kedd, 17:16:38 »

Jaja, emlékeim szerint an 1.8-as TD-t szerelték még a régi 5 sebességessel, de annyira ritka, hogy nem találtam rá példát.
Itt már nem a fordra gondoltam
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12163 Dátum: 2012.11.13 kedd, 17:32:44 »

Miért nem szabad ott autót venni?Huh?
Van esetleg tapasztalat???
Fejtsd ki bővebben légyszi.
Esetleg konkrét kereskedő???
Különösen magas a külföldról behozott, ismeretlen előéletű, visszatekert autó sűrűsége kiegészítve a csillagot is lehazudom az égről típusú kereskedőkel, magán-autóimportőrökkel.

Ugyanakkor azt is el kell mondanom, hogy a helyzet azért máshol sem jobb. Elég sok autót megnéztem és leinformáltam. Nyugodtan ki merem jelenteni, hogy a külföldi eredetű autók legalább 90%-a tekert órájú. (2-3-4 éves Mondeok)
Tehát, ha a vásárló nem győződik meg a valós futásteljesítményről, hanem hisz a szemének, a jövő héten meglérkező szervizkönyvnek, becsületes kinézetű kereskedőnek, hozzáértő ismerős "szak"véleményének vagy akár egy márkaszerviz felületes vizsgálatának, az nyugodt lehet benne, hogy átverték. Az utánanézés a ford garanciális adatbázisának lekérdezését jelenti (feltéve, hogy ott van használható információ) illetve a szervizkönyv adatok hitelességének ellenőrzését a bepecsételő szervizek megkeresésével. Minden más lófütty. Nehogy azt higgye valaki, hogy a beltér (nem)kopottsága alapján eldönthető a futásteljesítmény.
Legjobb példa erre egy focusos srác, aki valami 50e km-rel vette a páréves autót, amire a márkaszerviz is rábólintott, hogy tényleg annyinak néz ki. Pár hét múlva kiderült, hogy 200.000 km-rel tekerték vissza az órát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #12164 Dátum: 2012.11.13 kedd, 17:56:49 »

Mondeoba belefer a 3 gyerekules, persze tipusonkent mas es mas a gyerekulesek szelessege.
3 gyerek mellett pedig kotelezo a kombi!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12165 Dátum: 2012.11.13 kedd, 18:13:57 »

Itt már nem a fordra gondoltam
falbav
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12166 Dátum: 2012.11.13 kedd, 18:16:58 »

Különösen magas a külföldról behozott, ismeretlen előéletű, visszatekert autó sűrűsége kiegészítve a csillagot is lehazudom az égről típusú kereskedőkel, magán-autóimportőrökkel.

Ugyanakkor azt is el kell mondanom, hogy a helyzet azért máshol sem jobb. Elég sok autót megnéztem és leinformáltam. Nyugodtan ki merem jelenteni, hogy a külföldi eredetű autók legalább 90%-a tekert órájú. (2-3-4 éves Mondeok)
Tehát, ha a vásárló nem győződik meg a valós futásteljesítményről, hanem hisz a szemének, a jövő héten meglérkező szervizkönyvnek, becsületes kinézetű kereskedőnek, hozzáértő ismerős "szak"véleményének vagy akár egy márkaszerviz felületes vizsgálatának, az nyugodt lehet benne, hogy átverték. Az utánanézés a ford garanciális adatbázisának lekérdezését jelenti (feltéve, hogy ott van használható információ) illetve a szervizkönyv adatok hitelességének ellenőrzését a bepecsételő szervizek megkeresésével. Minden más lófütty. Nehogy azt higgye valaki, hogy a beltér (nem)kopottsága alapján eldönthető a futásteljesítmény.
Legjobb példa erre egy focusos srác, aki valami 50e km-rel vette a páréves autót, amire a márkaszerviz is rábólintott, hogy tényleg annyinak néz ki. Pár hét múlva kiderült, hogy 200.000 km-rel tekerték vissza az órát.

Persze, de ez nem csak a fordra igaz. Az viszont tuti igaz, hogy tartós, kényelmes, megbízható. itthon sok a flottás autó, ezért alkatrész is van hozzá. Én előbb vennék meg egy leinfomrált/leinformálható itthoni cégautó, mint kintről behozottat. Bár az enyém olaszból jött, de magyarországit nem találtam akkor ebből a típusból.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12167 Dátum: 2012.11.13 kedd, 19:20:10 »

Mondeoba belefer a 3 gyerekules, persze tipusonkent mas es mas a gyerekulesek szelessege.
3 gyerek mellett pedig kotelezo a kombi!
 wave


miiii?Huh?
nekem mk3 szedán van, és abba is belefért minden  beka3
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #12168 Dátum: 2012.11.13 kedd, 20:32:09 »

"Izzító gyertyák élettartama: 120 000km-ként az izzító gyertyákat illik cserélni mert kb. ennyit bírnak. "
Ezen idézet helytálló? Mert akkor az adventi gyertyák mellett, néhány izzítót is be kell szereznem! Smiley
Utána néztem a dolognak! Azt mondják az okosok, izzítógyertyát akkor kell cserélni, ha már gond van vele! wow1
Egyébként lehet a motor élettartamát is kibírja!
Valami ilyesmi választ vártam, nah mindegy...  wave
Naplózva

Fekete bálna
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12169 Dátum: 2012.11.13 kedd, 20:39:06 »

Csak soxor van olyan is, h nem látták a kocsit.Mert az pl olaszokat nem érdeklik ilyenek és nem viszik be a rendszerbe. Olyankor hogy infózod le?
De tudok olyan példát is, h minden info jó, kocsi jó. Irány a ford. Ott is jó volt, de a  szerelő csak előszedte valahonnan, h mennyi van a kocsiba. És ez a szerelő  Vik volt. Kocsi megbukott, nem vették meg.
Azért írtam, hogy ha van adat. Egyébként az olaszok is kénytelenek bevinni a garanciális javítás adatait. (Garanciális javítás =/= kötelező szerviz! Teljesen más a kettő!) Ha nem volt garanciális javítás, akkor sajnos nincs info. De a legtöbb esetben szokott lenni egy km állás dátummal, és annyi elég is szokott lenni. Mondjuk 1,5-2 éves koráig ment az autó évi 60e km-eket, majd a következő két éveben meg évi 5-öt. Hihető, nemde? És akkor jön az okos kereskedő, hogy sokat állt, mert visszavette a bank... Én meg most jöttem a 6:20-sal.
Minden bizonnyal Vik is pontosan ebből az adatbázisból "dolgozott".
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12170 Dátum: 2012.11.13 kedd, 20:45:36 »

Túlvagyok az izzítógyertya cserén.
A gyári gyertyák (Bosch) tökéletesek voltak, jól néztek ki, szépen izzítottak végig, nem nyakban, ki lett próbálva asztalon.
Adtam még egy esélyt ennek a hideg motor alapjárat dadogásnak, többet nem kap, dadogjon csak a beszédhibás, majd jön a nyár Smiley
200 ezer van lassan az autóban, szóval lehet benne valami,hogy kibírja az életciklusát az kocsinak. Smiley

EGR dugó kificcent a kocsiból, nem látom értelmét.

Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12171 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:05:40 »

Különösen magas a külföldról behozott, ismeretlen előéletű, visszatekert autó sűrűsége kiegészítve a csillagot is lehazudom az égről típusú kereskedőkel, magán-autóimportőrökkel.

Ugyanakkor azt is el kell mondanom, hogy a helyzet azért máshol sem jobb. Elég sok autót megnéztem és leinformáltam. Nyugodtan ki merem jelenteni, hogy a külföldi eredetű autók legalább 90%-a tekert órájú. (2-3-4 éves Mondeok)
Tehát, ha a vásárló nem győződik meg a valós futásteljesítményről, hanem hisz a szemének, a jövő héten meglérkező szervizkönyvnek, becsületes kinézetű kereskedőnek, hozzáértő ismerős "szak"véleményének vagy akár egy márkaszerviz felületes vizsgálatának, az nyugodt lehet benne, hogy átverték. Az utánanézés a ford garanciális adatbázisának lekérdezését jelenti (feltéve, hogy ott van használható információ) illetve a szervizkönyv adatok hitelességének ellenőrzését a bepecsételő szervizek megkeresésével. Minden más lófütty. Nehogy azt higgye valaki, hogy a beltér (nem)kopottsága alapján eldönthető a futásteljesítmény.
Legjobb példa erre egy focusos srác, aki valami 50e km-rel vette a páréves autót, amire a márkaszerviz is rábólintott, hogy tényleg annyinak néz ki. Pár hét múlva kiderült, hogy 200.000 km-rel tekerték vissza az órát.
Csak azért kérdeztem mert januárban én is fehérváron vettem autót,de mire hazaértem nagykanizsára,már hengerfejes is lett.Ez a másnapi olajcserénél derült ki.Úgy hogy a szerelő srác simán beletöltötte volna az új olajat,holott az olajbetöltö nyílása full habos volt,a tágulási tartály pedig olajos.
Még szerencse hogy ott voltam....
A kereskedő viszont nem hitte el,de aztán mégis cserélte az autót.Igaz a másikra még rá kellett fizetnem.
Tudom hogy az összes kereskedő átb....a az embert,én mondtam neki hogy tudom hogy pörgette az órát,csak azt mondja meg hogy mennyiről.+hogy ennek tudatában csak a motor legyen jó.
A mostanival (lekopgom) még nem volt baj,de ne is legyen.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #12172 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:26:51 »

Automatát tudok 1 tutit, de azt nemtudom oda adják e 3 alatt, meg nemtom kell e olyan.

Nekem jöhet a link, vagy a PÜ a gépsárkányról  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12173 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:53:07 »

Tudom én....  De én azt mondom, h ha valaki úgy árul kocsit, h itt meg ott van a könyv és ekkor meg akkor lesz az eleve idióta.   Aki meg ezt esetleg el is hiszi, az megérdemli....

Nem jól írtam, Vik a kocsiból szedte elő valahogy a km-t.
bizonyára talált egy matricát.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #12174 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:17:57 »


miiii?Huh?
nekem mk3 szedán van, és abba is belefért minden  beka3

biztosan ugyesebben pakoltok!
 eplus2
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12175 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:53:23 »

biztosan ugyesebben pakoltok!
 eplus2
 wave

babakocsi befért, a 3 gyerekülés, meg 3 bőrönd Smiley

már nagyobbak, babakocsi nem kell, gyerekülés is csak 1. Azóta az a vita, hogy a pici üljön középpen, hogy a nagyobbak fűthesség a popsijukat (nyáron is, mi a jó ebben nekik? Smiley )
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12176 Dátum: 2012.11.14 szerda, 00:02:51 »

Túlvagyok az izzítógyertya cserén.
A gyári gyertyák (Bosch) tökéletesek voltak, jól néztek ki, szépen izzítottak végig, nem nyakban, ki lett próbálva asztalon.
Adtam még egy esélyt ennek a hideg motor alapjárat dadogásnak, többet nem kap, dadogjon csak a beszédhibás, majd jön a nyár Smiley
200 ezer van lassan az autóban, szóval lehet benne valami,hogy kibírja az életciklusát az kocsinak. Smiley

EGR dugó kificcent a kocsiból, nem látom értelmét.



próbáltad már a prémium üzemanyagot. Annak is adj egy esélyt
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12177 Dátum: 2012.11.14 szerda, 00:06:21 »

Utána néztem a dolognak! Azt mondják az okosok, izzítógyertyát akkor kell cserélni, ha már gond van vele! wow1
Egyébként lehet a motor élettartamát is kibírja!
Valami ilyesmi választ vártam, nah mindegy...  wave

nekem még nem volt gondom vele, igaz, hogy óra szerint még csak 100eKm-nél tartok
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12178 Dátum: 2012.11.14 szerda, 07:03:32 »

próbáltad már a prémium üzemanyagot. Annak is adj egy esélyt
múltkor szegeden egy olyan shellnél álltam meg ahol nem volt fuelsave diesel csak nitros. na, mondom akkor egyszer van szülinap, telenyomtam 60 literrel. egy 0,3-0,5 literes fogyicsökkenés van azóta bár még csak féltanknál járok, ma fog kiürülni mert megyek megint cegléd-szeged-pest vonalon. most vagyok fél tanknál és 552km-t mutat a fedkomp. (megtett)
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12179 Dátum: 2012.11.14 szerda, 08:11:32 »

próbáltad már a prémium üzemanyagot. Annak is adj egy esélyt

Minden harmadik tankolásom premium dízel, hogy melyik az az éppen aktuális hangulatomtól függ, hogy OMV vagy MOL -hoz gurulok be.
Ma reggel viszont jó volt, -2 fok volt reggel, meg is lepődtem, hogy mi van veled dadogj már!
Tegnap este asszony ment az autóval lehet beugrott logopédushoz.
Nem értem a lelki világát az autónak.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12180 Dátum: 2012.11.14 szerda, 09:42:12 »

Minden harmadik tankolásom premium dízel, hogy melyik az az éppen aktuális hangulatomtól függ, hogy OMV vagy MOL -hoz gurulok be.
Ma reggel viszont jó volt, -2 fok volt reggel, meg is lepődtem, hogy mi van veled dadogj már!
Tegnap este asszony ment az autóval lehet beugrott logopédushoz.
Nem értem a lelki világát az autónak.


Amikor bejönnek a 1 fok körüliek, akkor én csak ilyet tankolok. Az a gond, hogy ha csak minden 3. tankolásod olyan, akkor a másik 2 alatt dadog, rángat a hidegben.

Minden harmadik tankolásom premium dízel, hogy melyik az az éppen aktuális hangulatomtól függ, hogy OMV vagy MOL -hoz gurulok be.
Ma reggel viszont jó volt, -2 fok volt reggel, meg is lepődtem, hogy mi van veled dadogj már!
Tegnap este asszony ment az autóval lehet beugrott logopédushoz.
Nem értem a lelki világát az autónak.


kíváncsi vagyok mi lesz majd az eredmény.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12181 Dátum: 2012.11.14 szerda, 10:13:24 »



Vazz, vegyétek már fel, hogy milyen dadogásról beszélünk...

Én soha nem tankolok prémimot, nagyon sajnálom rá a pénzt... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12182 Dátum: 2012.11.14 szerda, 10:22:33 »


Vazz, vegyétek már fel, hogy milyen dadogásról beszélünk...

Én soha nem tankolok prémimot, nagyon sajnálom rá a pénzt... vigyor3

Feladtad a leckét Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12183 Dátum: 2012.11.14 szerda, 10:28:15 »

Feladtad a leckét Smiley


Van rá egy órád.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12184 Dátum: 2012.11.14 szerda, 10:28:49 »

Van rá egy órád.  vigyor3


Köszi  vigyor3
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12185 Dátum: 2012.11.14 szerda, 10:33:01 »


Vazz, vegyétek már fel, hogy milyen dadogásról beszélünk...

Én soha nem tankolok prémimot, nagyon sajnálom rá a pénzt... vigyor3

Miként vegyem fel? Inkább be kellene ülni és megérezni., Nem tudom mivel felvenni, mert a kamerán nem jönne át a dolog.

Tulajdonképpen ha nem prémiumot vagy osztrák go-t tankolok, akkor 50-nél, bekapcsolva a tempomatot, kb 1600-1700-as fordulatot tartva, ha az út nem emelkedik és nem lejt, akkor rángat/dadog. Mint a benyásnál, amikor egy-egy henger kimarad tök random.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12186 Dátum: 2012.11.14 szerda, 13:08:53 »

Nekem nem ilyen jellegű a gondom.
Olyan van,hogy elindul az autó, 11.4 V a töltés mikor beindul, indítózás közben nem esik, aztán kicsit mocorog benne valami, aztán mikor helyre áll minden akkor felugrik 14.1V-ra és szépen jár a motor.
Viszont a generátorom jó, olyan mintha valami rohadtul megterhelné az aksit, és idő kell neki amíg helyre áll a rendszer.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12187 Dátum: 2012.11.14 szerda, 16:17:04 »

Nekem nem ilyen jellegű a gondom.
Olyan van,hogy elindul az autó, 11.4 V a töltés mikor beindul, indítózás közben nem esik, aztán kicsit mocorog benne valami, aztán mikor helyre áll minden akkor felugrik 14.1V-ra és szépen jár a motor.
Viszont a generátorom jó, olyan mintha valami rohadtul megterhelné az aksit, és idő kell neki amíg helyre áll a rendszer.

áramfelvételt mértél már rajta? Vissza húz az önindítód szépen? Ha sima váltós, akkor próbáld meg egyszer, hogy betolod és nem önindítózol. Ha akkor nem csinálja, akkor szerintem kinn marad az indító és lassan húz vissza. Az tud terhelni rendesen.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12188 Dátum: 2012.11.14 szerda, 16:25:55 »

áramfelvételt mértél már rajta? Vissza húz az önindítód szépen? Ha sima váltós, akkor próbáld meg egyszer, hogy betolod és nem önindítózol. Ha akkor nem csinálja, akkor szerintem kinn marad az indító és lassan húz vissza. Az tud terhelni rendesen.

Hogy visszahúz -e azt nem tudom, hogy derítsem ki?
Hülye vagyok, persze,hogy visszahúz, ha nem húzna vissza annak lenne hangja mint állat.

Az biztos,hogy szerintem többet forgat míg elindul, mint kéne neki.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.14 szerda, 16:45:20 írta tomeed » Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12189 Dátum: 2012.11.14 szerda, 16:58:20 »

Hogy visszahúz -e azt nem tudom, hogy derítsem ki?
Hülye vagyok, persze,hogy visszahúz, ha nem húzna vissza annak lenne hangja mint állat.

Az biztos,hogy szerintem többet forgat míg elindul, mint kéne neki.

a visszahúzást ki tudod próbálni, hogy ha betolod, akkor is áll-e ez a jelenség. olyankor nem használsz önindítót, vagyis nem marad kinn.

Ha forog a gép is, akkor nincs akkora hangja az önindítónak. Amire te gondolsz az a ráindítózás, mert ott a fogaskerekek nincsenek szinkronban. Nekem 105-ös skodánál égett le az önindító,m ert behúzva maradt.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12190 Dátum: 2012.11.14 szerda, 17:19:58 »

Nekem nem ilyen jellegű a gondom.
Olyan van,hogy elindul az autó, 11.4 V a töltés mikor beindul, indítózás közben nem esik, aztán kicsit mocorog benne valami, aztán mikor helyre áll minden akkor felugrik 14.1V-ra és szépen jár a motor.
Viszont a generátorom jó, olyan mintha valami rohadtul megterhelné az aksit, és idő kell neki amíg helyre áll a rendszer.
Szerintem a motorvezérlés kapcsolgatja a töltést. Pont akartam ma kérdezni, hogy miért van az, hogy alapjáraton, meleg motornál, kikapcsolt nagyobb fogyasztókkal a pillanatnyi fogyasztásom jellemzően 0,5-0,6l/h között ingadozik, de nagyritkán lemegy 0,3-ra. Azután mire a következő lámpánál meg kell állnom, újra 0,5-0,6. Pont arra gondoltam, hogy lekapcsolja a töltést valamiért.
A nagyobb fogyasztók bekapcsolása is jól látható tizedeket jelent az alapjárati fogyasztásban.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12191 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 10:16:13 »

Feladtad a leckét Smiley

ha arról hogy a turbólyuk tartományban különösen 1000-1400 között nem szereti ha felváltok és gyorsítok, akkor nálam is van ilyen jelenség. most prémium üzemanyag van benne, direkt csináltam pár ilyen gyorsítást, egészen egyenletesen húzatta ki, 1500-1600 felett meg tök sima -természetesen- 3-4 nap múlva sima benya megy bele, majd szólok hogy "dadog e"
egyébként rémlik hogy kicsit rángat ilyenkor sima benyával...
Naplózva
kiralyz
Vendég
« Új hozzászólás #12192 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 19:01:51 »

Sziasztok.

Egy nagy segitsegre lenne azonnal szükségem. Gombos indito mondeoban kicsereltem mindket kulcsban az elemet s most folyamatosan kiirja a kijelzo hogy steering locked -retry.

Ujraprogramozni hogyan kell a kulcsot?

köszönöm
Naplózva
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #12193 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 19:45:11 »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy mi a véleményetek az ablak légterelő, szélterelőkről, mi a tapasztalat, érdemes felszerelni?
köszi P.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12194 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 19:55:20 »

Sziasztok.

Egy nagy segitsegre lenne azonnal szükségem. Gombos indito mondeoban kicsereltem mindket kulcsban az elemet s most folyamatosan kiirja a kijelzo hogy steering locked -retry.

Ujraprogramozni hogyan kell a kulcsot?

köszönöm

Kezelési 31. oldal, ha nincs meg szólj, be pirntscreenelem
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12195 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 20:31:40 »

Kezelési 31. oldal, ha nincs meg szólj, be pirntscreenelem
Én is azt akartam írni, hogy RTFM, hiszen ott van a főoldalon a leírás, bárki megnézheti.
Viszont a 31. oldal a távirányító betanítását írja, kulcsos indítású autónál.

Inkább a 42. oldal (Motor indításgátló) és a 125. (Kormánykerékzár) vonatkozna ide.
A 95.oldalon lévő táblázatban benne van ez a hibaüzenet, és ezt tanácsolja: "Kormányzár még mindig aktív, nyomja meg az indítógombot."

Én a következőket próbálnám még:
- A kormányt próbálnám elfordítani jobbra-balra, ahogy kulcsos indításnál a szoruló kormányzárt ki lehet akasztani,
- Akkusarut levenni 5 percre, és utána lassan, pár másodperces várakozásokkal megpróbálni indítani. (Ezt a tippet egy angol fórumon olvastam)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12196 Dátum: 2012.11.16 péntek, 08:24:44 »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy mi a véleményetek az ablak légterelő, szélterelőkről, mi a tapasztalat, érdemes felszerelni?
köszi P.
SzJani és Balogh Tomi ledobta, mert zajos, nekem meg többet ér, hogy esőbe pályán nem a visszapillantó elött kavarog a víz az ablakon.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
kiralyz
Vendég
« Új hozzászólás #12197 Dátum: 2012.11.16 péntek, 09:44:51 »

Sziasztok,
az akkusarus művelet eredményre vezetett Cheesy

köszi

Én is azt akartam írni, hogy RTFM, hiszen ott van a főoldalon a leírás, bárki megnézheti.
Viszont a 31. oldal a távirányító betanítását írja, kulcsos indítású autónál.

Inkább a 42. oldal (Motor indításgátló) és a 125. (Kormánykerékzár) vonatkozna ide.
A 95.oldalon lévő táblázatban benne van ez a hibaüzenet, és ezt tanácsolja: "Kormányzár még mindig aktív, nyomja meg az indítógombot."

Én a következőket próbálnám még:
- A kormányt próbálnám elfordítani jobbra-balra, ahogy kulcsos indításnál a szoruló kormányzárt ki lehet akasztani,
- Akkusarut levenni 5 percre, és utána lassan, pár másodperces várakozásokkal megpróbálni indítani. (Ezt a tippet egy angol fórumon olvastam)
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12198 Dátum: 2012.11.17 szombat, 17:14:36 »

A nagynavi mostanában rendetlenkedik valamiért!
Megadom neki az útvonalat, és eltelik 20-25 perc is, mire elkezd navigálni.
Korábban 1 percen belül tudtam indulni.
Olyan, mint a régi navikon, amikor az első, un.hideg indítás nagyon sok időbe telt.

Ha már megy a navigáció, akkor stabilan működik.

Valakinek valamilyen ötlete lenne?

Előre is köszi.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #12199 Dátum: 2012.11.17 szombat, 18:31:33 »

A nagynavi mostanában rendetlenkedik valamiért!
Megadom neki az útvonalat, és eltelik 20-25 perc is, mire elkezd navigálni.
Korábban 1 percen belül tudtam indulni.
Olyan, mint a régi navikon, amikor az első, un.hideg indítás nagyon sok időbe telt.

Ha már megy a navigáció, akkor stabilan működik.

Valakinek valamilyen ötlete lenne?

Előre is köszi.

antenna, vagy szoftver frissites.
de eloszor kivennem a biztositekjat 15 percre. aztan hatha jo lesz.
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Oldalak: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 250 251 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.