Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:36:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12006146 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12750 Dátum: 2012.12.21 péntek, 10:20:45 »

Normál körülmények között már 100 dizel lóerő is elegendő a mindennapi használatra.

Én 170 lóval járok rendszerint, de most vettem egy 1.8td-t amivel rövidebb távokon, meg városban járok, és ha még megvan benne a 88 paci, akkor azt kell mondjam, hogy az is bőségesen elég, nekem totál nem hiányzik a maradék 90-100Le.
A v6-tal amikor járok a "Torque" szokott futni, és a teljesítményigény kijelzőjén nemigen szokott 90-100 fölé menni a maximum normál közlekedés mellett, de inkább 60-70 az átlag.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12751 Dátum: 2012.12.21 péntek, 10:38:17 »

Én 170 lóval járok rendszerint, de most vettem egy 1.8td-t amivel rövidebb távokon, meg városban járok, és ha még megvan benne a 88 paci, akkor azt kell mondjam, hogy az is bőségesen elég, nekem totál nem hiányzik a maradék 90-100Le.
A v6-tal amikor járok a "Torque" szokott futni, és a teljesítményigény kijelzőjén nemigen szokott 90-100 fölé menni a maximum normál közlekedés mellett, de inkább 60-70 az átlag.
Azért azt ne feledd el hogy egy turbodizel lóerejét egy szívóbenzineséhez képest nyugodt megszorozhatod kb 1,3-al a nyomaték miatt és akkor jön ki két hasonló dinamikájú autó.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12752 Dátum: 2012.12.21 péntek, 10:58:04 »

Azért azt ne feledd el hogy egy turbodizel lóerejét egy szívóbenzineséhez képest nyugodt megszorozhatod kb 1,3-al a nyomaték miatt és akkor jön ki két hasonló dinamikájú autó.

Na az 1.8td lóerejét nem tudom milyen szívó benzineshez lehet hasonlítani, de kb 0.8 egy ugyanekkora tdci-hez képest Cheesy az 1.8 mk3 dinamikusabban vezethető autó volt mint ez az mk2td. De a lényeg annyi, hogy 80-90 lóerő tökéletesen elég, akár benzines, akár dízel, a normális városi közlekedéshez.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12753 Dátum: 2012.12.21 péntek, 11:09:51 »

Na az 1.8td lóerejét nem tudom milyen szívó benzineshez lehet hasonlítani, de kb 0.8 egy ugyanekkora tdci-hez képest Cheesy az 1.8 mk3 dinamikusabban vezethető autó volt mint ez az mk2td. De a lényeg annyi, hogy 80-90 lóerő tökéletesen elég, akár benzines, akár dízel, a normális városi közlekedéshez.
Látom nem akarod megérteni hogy a 2.5V6 szivobenzinesednél egy 130lovas TDCi is rugalmasabb.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12754 Dátum: 2012.12.21 péntek, 12:57:34 »

Látom nem akarod megérteni hogy a 2.5V6 szivobenzinesednél egy 130lovas TDCi is rugalmasabb.

Persze hogy nem akarom megérteni, mert nem így van, de ez valami dízel-benzines hitvita topicra való.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12755 Dátum: 2012.12.21 péntek, 17:45:05 »

Persze hogy nem akarom megérteni, mert nem így van, de ez valami dízel-benzines hitvita topicra való.

nem hitvita
stealt a nyomatékra, mint gyorsulási erőre gondol
turbor motor vs. szívó motor
0-100 -as gyorsulásban előnye van egy benyásnak, még ha kisebb a nyomaték is, már csak ha a több váltásra is gondolok a td esetén
de rugalmasságban pl 60-ról vagy 100-ról...a turbo motor a nyomaték miatt megeszi a szívót
 
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12756 Dátum: 2012.12.21 péntek, 18:45:18 »

Gyerekek kéne egy kis help!

Autó nyitásra felkapcsolnak a helyzetjelzők az autón, ezzel nincs is gond.
Viszont ma lemostam Smiley, és most csak a jobb oldali helyzetjelzők kapcsolnak fel.
Hihetetlen, de igaz, úgy tűnik csak koszosan működik minden az autón   eplus2

Helyzetjelzők jók,mert lámpa kapcsolásra viszont felkapcsolnak, elöl is hátul is.
Kérdés már csak az,hogy melyik bizosíték felelős ennek a feladatnak a zökkenőmentes lebonyolításáért?

Néztem a kapcsolótábla kiosztást,de nem találok ilyet Sad
Mivel sötét van ezért most nincs erőm lemenni kiméregetni az összes biztit.
Hol keressem vajon?
Anyósülés előtti táblán?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 péntek, 18:49:24 írta tomeed » Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12757 Dátum: 2012.12.21 péntek, 19:58:06 »

Gyerekek kéne egy kis help!

Autó nyitásra felkapcsolnak a helyzetjelzők az autón, ezzel nincs is gond.
Viszont ma lemostam Smiley, és most csak a jobb oldali helyzetjelzők kapcsolnak fel.
Hihetetlen, de igaz, úgy tűnik csak koszosan működik minden az autón   eplus2

Helyzetjelzők jók,mert lámpa kapcsolásra viszont felkapcsolnak, elöl is hátul is.
Kérdés már csak az,hogy melyik bizosíték felelős ennek a feladatnak a zökkenőmentes lebonyolításáért?

Néztem a kapcsolótábla kiosztást,de nem találok ilyet Sad
Mivel sötét van ezért most nincs erőm lemenni kiméregetni az összes biztit.
Hol keressem vajon?
Anyósülés előtti táblán?

régebben még úgy működött a helyzetjelző, hogy ha az indexkar bal/jobb állásba volt állítva, akkor annak megfelelő oldal világított csak  vigyor3
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #12758 Dátum: 2012.12.21 péntek, 20:10:59 »

régebben még úgy működött a helyzetjelző, hogy ha az indexkar bal/jobb állásba volt állítva, akkor annak megfelelő oldal világított csak  vigyor3

az enyemen is igy mukodik, meg sipol is, amikor jobbra vagy balra kapcsolom.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12759 Dátum: 2012.12.21 péntek, 20:21:28 »

Nem nem nem, ennek semmi köze a parkolófényhez. Amit írtok az a parkolófény.

Ez az az opció ami SW frissítéssel előjön. Illetve az újakban már alap.
Kulccsal kinyitod a kocsit és felkapcsolja automatikusan a helyzetjelzőt, elöl kettőt és a hátsó 4et.
Na ebből most csak az egyik oldal működik Smiley
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #12760 Dátum: 2012.12.21 péntek, 20:31:31 »

Nem nem nem, ennek semmi köze a parkolófényhez. Amit írtok az a parkolófény.

Ez az az opció ami SW frissítéssel előjön. Illetve az újakban már alap.
Kulccsal kinyitod a kocsit és felkapcsolja automatikusan a helyzetjelzőt, elöl kettőt és a hátsó 4et.
Na ebből most csak az egyik oldal működik Smiley
Igen, felreerthetoen irtam. En az ST220_Gab kommentjere celoztam. A nalad jelentkezo feloldalas mukodes szerintem is valami hibara utalhat.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12761 Dátum: 2012.12.21 péntek, 20:49:20 »

Nem nem nem, ennek semmi köze a parkolófényhez. Amit írtok az a parkolófény.

Ez az az opció ami SW frissítéssel előjön. Illetve az újakban már alap.
Kulccsal kinyitod a kocsit és felkapcsolja automatikusan a helyzetjelzőt, elöl kettőt és a hátsó 4et.
Na ebből most csak az egyik oldal működik Smiley

csak viccből írtam, ott is volt a smile
pedig a legegyszerűbb ha manuálisan végignézed a biztosítékokat, van-e szakadás vhol
érdekes h csak az egyik oldal
asszony autójában a parkradar szokott meghülyülni mosás után...kiszárad és megjavul
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12762 Dátum: 2012.12.22 szombat, 09:08:48 »

csak viccből írtam, ott is volt a smile
pedig a legegyszerűbb ha manuálisan végignézed a biztosítékokat, van-e szakadás vhol
érdekes h csak az egyik oldal
asszony autójában a parkradar szokott meghülyülni mosás után...kiszárad és megjavul


Jól van jól van, köszi az együtt érzést  vigyor3

Nem tudom mi a lelki baja, néha jó, néha nem.
Tegnap éjjel még mentem egy esztergom-ferihegy-esztergom-ot, gondoltam hátha kiszárad, de szart rám.
Mindegy, jön lassan az olvadás, akkor majd kiderül,hogy valóban beázás a gond vagy sem.
Ami fura,hogy egyszer jó egyszer nem.

Jani kell nekem is olyan kütyü ami rámegy OBD-re.
Honnan lehet ilyet intézni?


Megjöttek a fejtámlák az autóhoz, mennyire macerás feladat vajon lefűzni a tápot és a videokábelt a padlóig?
Csinált már valaki ilyet?
A bőrhuzatot nem akarom lehúzni, jó lenne ha sikerülne befűzőkábellel levezetni azon az 1 méteren a kábeleket.
Huzat levételtől fosok, nehogy kidurrantsam a légzsákot.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 09:30:10 írta tomeed » Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12763 Dátum: 2012.12.22 szombat, 14:39:30 »

Szia!

OBD-re való diag cucc, ha ráérsz vele:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm_327_1_5_bluetooth_diagnosztika_1690124276.html

Ha viszont azzonnal akarod:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm_327_bluetooth_obd_2_ii_diagnosztika_1688931926.html

Nekem is ilyen van, szerintem akit kicsit jobban érdekel az autó, mint amennyit a gyári műszerek kijeleznek, érdemes beruházni Smiley

Androidos telóra van a Torque nevű program, amivel jól használható.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12764 Dátum: 2012.12.22 szombat, 14:45:49 »

Sziasztok!

Nálatok, hogy melegszik télen az autó? Mivel én mindennaposan használom, terveztem bele egy "izzítógyertyás kiegészítő fűtőpatront". Remélhetőleg a két ünnepek közt beépítésre kerül, az eredményekről majd beszámolok.

Gondolkoztam a gyári kiegészítő fűtésként nevezett "fűtőszálas betét" beszerzésén, azonban az csak az utasteret fűtené, maga a motort nem. Így döntöttem a vízmelegítő mellett.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12765 Dátum: 2012.12.22 szombat, 14:55:16 »

Sziasztok!

Nálatok, hogy melegszik télen az autó? Mivel én mindennaposan használom, terveztem bele egy "izzítógyertyás kiegészítő fűtőpatront". Remélhetőleg a két ünnepek közt beépítésre kerül, az eredményekről majd beszámolok.

Gondolkoztam a gyári kiegészítő fűtésként nevezett "fűtőszálas betét" beszerzésén, azonban az csak az utasteret fűtené, maga a motort nem. Így döntöttem a vízmelegítő mellett.

Üdv.: Peti


Köszi az OBD-s linket, néztem Ebayen,de ott se olcsóbb, szóval jó lesz ez.

Autó melegedés:
MKIII után ez az auto olyan gyorsan melegszik, mint víz a gáztűzhelyen Smiley
Kb 5 perc után már nincs gond, ülések bemelegednek pikk-pakk, és langyit is fúj olyan5 perc után. Automata álláson használva a rendszert. Ha manuálisra teszem és feltolom mint a barom akkor visszahül hamar a víz, illetve nem melegszik olyan ütemben.

Volt olyan érzésem anno, hogy de lassan melegszik, aztán mentem apám IIIasával, és miután 15 km után még mindig 40 fokos volt a víz és légkondi nélkül alig fújt meleget rájöttem,hogy jó ez.
Sajnos a IIIas mondiknál ez nagyon el lett basszarintva, hideg kemény fagyos téli napokon átok azzal az autóval elindulni.

Jó fajta álló fűtés kell, nem a gyári, mert az ratyi, hogy nem lehet távirányítani.
Néztem 120-140 ezer Webasto féle. De az még nem távirányítható, csak programozható. Ha jól tudom Mazdáék azt használják gyárinak, szóval nem lehet az rossz.
Szóval ha 2 kilóba beleugrik a fullos verzió akkor inkább ez,mint a gyári programozós.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12766 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:31:45 »

Állófűtés 90%-ban Webasto és Eberspecher az európai autókban. Igazából mindkettő nagy márka, lényeges különbség nincs. Újként utólagosan beszerelve 200ezer+ -os...

Egyébként pár éves bontott autókból kiszereltet is lehet már nálunk kapni: 60-70ezer Ft + vezérlő + beszerelés minimum 100ezerbe mindenképp beleljön.
Ennyit nekem nem érne meg, ezért döntöttem más megoldás mellett.

Az ELM327 viszont nagyon jó dolog, csak ajánlani tudom. A legolcsóbb helyen is elkérnek 3-4ezret egy hibakódkiolvasásért, már itt meghozza az árát.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12767 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:35:21 »

Egy ilyenre gondoltam:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/hutes_futes/webasto_thermotop_1_eves_dizel_allofutes_learaztam_1675423895.html
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12768 Dátum: 2012.12.22 szombat, 18:08:09 »


Az ELM327 viszont nagyon jó dolog, csak ajánlani tudom. A legolcsóbb helyen is elkérnek 3-4ezret egy hibakódkiolvasásért, már itt meghozza az árát.

Üdv.: Peti
Nekem is van egy ELM327 BT-s kiolvasóm. Azért nem olvas ki mindent. Pl. márkaszervíz és márkafüggetlen szervíz diagja is kiírta az izzítógyertyám problémáját, de az ELM327 -em nem.

Azért ha valakinek kell kiolvasni ELM327-el Debrecenben akkor keressen meg és egyeztetünk egy időpontot ha kell.

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #12769 Dátum: 2012.12.22 szombat, 20:31:42 »

Nekem is van egy ELM327 BT-s kiolvasóm. Azért nem olvas ki mindent. Pl. márkaszervíz és márkafüggetlen szervíz diagja is kiírta az izzítógyertyám problémáját, de az ELM327 -em nem.

Azért ha valakinek kell kiolvasni ELM327-el Debrecenben akkor keressen meg és egyeztetünk egy időpontot ha kell.


esetleg budapesti kollega hasonlo eszkozparkkal?  worship
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #12770 Dátum: 2012.12.22 szombat, 21:27:07 »

esetleg budapesti kollega hasonlo eszkozparkkal?  worship

engem is kereshetsz, de csak januártól, a 3. kerben elm327 kiolvasásra
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12771 Dátum: 2012.12.22 szombat, 21:28:33 »

Sziasztok!

Nálatok, hogy melegszik télen az autó? Mivel én mindennaposan használom, terveztem bele egy "izzítógyertyás kiegészítő fűtőpatront". Remélhetőleg a két ünnepek közt beépítésre kerül, az eredményekről majd beszámolok.

Gondolkoztam a gyári kiegészítő fűtésként nevezett "fűtőszálas betét" beszerzésén, azonban az csak az utasteret fűtené, maga a motort nem. Így döntöttem a vízmelegítő mellett.

Üdv.: Peti
Teljesen rendben van a melegedése (na jó nekem eleve benne van a villamos kiegészítő fűtés) Ha nem állok be a garázsba, reggelente a legnagyobb hidegben is simán ingbe szállok be zakó nélkül. Én egy dolgot hiányolok még az autóból. A kormányfűtést. Hiába van meleg nagyon hamar a beltér meg az ember ülepe meg háta se fázik de a kezem az igen. Úgyhogy én ülésfűtést szeretném ha majd lenne végre az MKV-be
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12772 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:01:58 »

Sziasztok!

Nálatok, hogy melegszik télen az autó? Mivel én mindennaposan használom, terveztem bele egy "izzítógyertyás kiegészítő fűtőpatront". Remélhetőleg a két ünnepek közt beépítésre kerül, az eredményekről majd beszámolok.

Gondolkoztam a gyári kiegészítő fűtésként nevezett "fűtőszálas betét" beszerzésén, azonban az csak az utasteret fűtené, maga a motort nem. Így döntöttem a vízmelegítő mellett.

Üdv.: Peti

Nehezen melegszik, mert kevés a fölösleges hőtermelés.
-15,-20 fokban, szabad ég alatt éjszakázott kocsinak kell vagy 10 km, amikor már kezd meleget fújni. Sad
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12773 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:03:12 »

Teljesen rendben van a melegedése (na jó nekem eleve benne van a villamos kiegészítő fűtés) Ha nem állok be a garázsba, reggelente a legnagyobb hidegben is simán ingbe szállok be zakó nélkül. Én egy dolgot hiányolok még az autóból. A kormányfűtést. Hiába van meleg nagyon hamar a beltér meg az ember ülepe meg háta se fázik de a kezem az igen. Úgyhogy én ülésfűtést szeretném ha majd lenne végre az MKV-be
ha opelba van, csak lesz a fordba is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #12774 Dátum: 2012.12.22 szombat, 23:16:09 »

Teljesen rendben van a melegedése (na jó nekem eleve benne van a villamos kiegészítő fűtés) Ha nem állok be a garázsba, reggelente a legnagyobb hidegben is simán ingbe szállok be zakó nélkül. Én egy dolgot hiányolok még az autóból. A kormányfűtést. Hiába van meleg nagyon hamar a beltér meg az ember ülepe meg háta se fázik de a kezem az igen. Úgyhogy én ülésfűtést szeretném ha majd lenne végre az MKV-be
bocsanat, de akkor most mi is fazik? Kez vagy ulep?  Wink
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12775 Dátum: 2012.12.22 szombat, 23:19:18 »

ha opelba van, csak lesz a fordba is.
Tudom, hogy az opelban van. A bajom az ,hogy itt nincs. Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12776 Dátum: 2012.12.22 szombat, 23:19:58 »

bocsanat, de akkor most mi is fazik? Kez vagy ulep?  Wink
Kezem.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12777 Dátum: 2012.12.22 szombat, 23:21:36 »

Nehezen melegszik, mert kevés a fölösleges hőtermelés.
-15,-20 fokban, szabad ég alatt éjszakázott kocsinak kell vagy 10 km, amikor már kezd meleget fújni. Sad
Ezen javitottak.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12778 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 09:14:27 »

Nem akarom előrevetíteni a "technikát" ezért majd inkább utólag számolok be róla. Lényege, hogy az utastérbe belépő vízcsőbe (ami ugye a kipufogógáz hőcserélőből jön ki) egy 3 izzítógyertyás pótfűtést terveztem, már csak a beszerelés, beüzemelés van hátra, az tolódik a jövő hétre.


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12779 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 14:15:45 »

Sziasztok!

Utólagos indításgátlót szerelt már be valaki?!

Mivel csak gyári riasztó van az autómban, erősen gondolkozom egy utólagos védelmi kütyü beszerelésén.

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12780 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 14:50:21 »

Tudom, hogy az opelban van. A bajom az ,hogy itt nincs. Undecided
nemlehet utólag csinálni, ülésfűtésből?  persze nem gagyin, normálisan.  nekem is nagyon hideg a kormány
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12781 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 14:59:54 »

Teljesen rendben van a melegedése (na jó nekem eleve benne van a villamos kiegészítő fűtés) Ha nem állok be a garázsba, reggelente a legnagyobb hidegben is simán ingbe szállok be zakó nélkül. Én egy dolgot hiányolok még az autóból. A kormányfűtést. Hiába van meleg nagyon hamar a beltér meg az ember ülepe meg háta se fázik de a kezem az igen. Úgyhogy én ülésfűtést szeretném ha majd lenne végre az MKV-be


jaaaaj, mennyi bajotok van
szerencsére nekem is van kieg.fűtés+ülés fűtés
én csöves (ujjatlan) kesztyűben szoktam vezetni egy ideig Smiley

nekem a 4x4 jobban hiányzik
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12782 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 15:01:19 »

nemlehet utólag csinálni, ülésfűtésből?  persze nem gagyin, normálisan.  nekem is nagyon hideg a kormány

szőrmekormányt bele  vigyor3
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12783 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 15:18:43 »

szőrmekormányt bele  vigyor3
tavaly kesztyűztem én is  smile    4x4 minek ide?   +1-2 liter, és sose használod ki.Ha elromlik akkor meg jó drága lehet.   inkább lóerő+nyomaték kéne még  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12784 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 15:54:20 »

tavaly kesztyűztem én is  smile    4x4 minek ide?   +1-2 liter, és sose használod ki.Ha elromlik akkor meg jó drága lehet.   inkább lóerő+nyomaték kéne még  hehe
http://www.ventoclub.hu/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=42&id=171&Itemid=83
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12785 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 16:10:48 »

hát ennek neki nem állok.   előveszem a kesztyűt.  smile   amikor lehet akkor meg beállok a műhelybe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12786 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 16:18:23 »

hát ennek neki nem állok.   előveszem a kesztyűt.  smile   amikor lehet akkor meg beállok a műhelybe
szerintem én neki fogok majd valamikor vigyor3 ha ennyire lenyűttem a bőrkormányt vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12787 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 16:45:06 »

Sziasztok!

Utólagos indításgátlót szerelt már be valaki?!

Mivel csak gyári riasztó van az autómban, erősen gondolkozom egy utólagos védelmi kütyü beszerelésén.



Kössél rá jó cascot, annál jobb indításgátló a világon nincs  nyes
Naplózva
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #12788 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 17:45:46 »

Bevallom az első esetben be volt csúszva a szőnyeg... de nem gondoltam volna... lehet most is... de akkor mitől csúszott ki, míg állt??? Hacsak nem igazítottam el beszálláskor, m az mániám... de nem emlékszem már rá!!

De én elfogadom ezt is lehetséges oknak! Inkább mint más!  Wink

Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de nekem a gyorsulás érzetemet, nagyban befolyásolja a használt cipő...
Most lehet röhögni rajtam, de egy véknyabb talpú, vagy könnyen hajló talpú sportcipőben érzetre kevésbé kell nyomni a gázt, mint egy bakancsban, vagy egy vastag talpú utcai cipőben, legalábbis én így érzem! Arról nem is beszélve, hogy ha szélesebb elől a talpa, akkor hajlamos súrolni a szőnyeget is, és mégnehezebbnek tűnik a gázadás.  vigyor3

Egy biztos, és tapasztalatból mondom, nem szabad kímélni az 1.8 TDCI-t dinamikusan kell vezetni, mert különben el kezd rángatni! Az első 4 hónapot miután megvettem óvatosan vezettem, szerintem a turbó, még csak egyszer sem pörgött fel igazán!  vigyor3 Ennek az lett az eredménye, hogy egyszer csak elkezdett rángatni, egyre sűrűbben, egyre erősebben, majd egy engine malfunction üzenettel megállt! Nem állt le a motor, csak éppen hiába nyomkodtam a gázpedált, nem történt semmi. Leállítottam vártam egy kicsit, és hazáig 160-170-el megűztem mint állat. Mire beértem a szervízbe már semmi baja sem volt, és tárolt hibaüzenet sem volt. Azt mondták, hogy adni kell neki, mert elkormolódik az EGR, aztán ez lesz vele.  eplus2
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12789 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 18:12:09 »

tavaly kesztyűztem én is  smile    4x4 minek ide?   +1-2 liter, és sose használod ki.Ha elromlik akkor meg jó drága lehet.   inkább lóerő+nyomaték kéne még  hehe

első keréken a 450Nm már túl sok
főleg ha kanyarban szabadítod rá
mechanikus sperrdifi nincs, csak keni a gumit
most olvastam az új Focus ST tesztet, ott legalább elektronika próbálja szabályozni fékkel, de az sem az igazi
ezzel kapcsolatban már sokszor panaszkodtam, nem tudom kinőni
de ha csak a mai napot nézem...voltam pár helyen itt helyben és alig bírtam elindulni
2x majdnem padkának csúsztott a szíp avus felnim Smiley, pedig csak kuplungos indulás volt gáz nélkül
folyt le az útról az eleje olyan jeges volt minden
szóval az összkerék biztonság és biztonság
Naplózva
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12790 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 18:42:29 »

Azt mondták, hogy adni kell neki, mert elkormolódik az EGR, aztán ez lesz vele.  eplus2

Le kell dugózni.1.8-as nem villogtatja MIL-t meg semmi.
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12791 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 18:55:04 »

Ha valaki a napokban töltene ablakmosó vizet, nézze meg nekem légyszi, hogy ha szemben állok az autóval akkor a hűtő rögzítésénél a jobb oldali műanyag fekete záró stift gumigyűrűben van -e.
A bal oldali gummigyűrűben van, a jobb oldali nálam valahová eltűnt SmileySmileySmiley

Köszi!!!

2.0-se dob hibaüzit ha le van dugózva az EGR, én most dobattam ki a dugót belőle.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12792 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:19:51 »

Ha valaki a napokban töltene ablakmosó vizet, nézze meg nekem légyszi, hogy ha szemben állok az autóval akkor a hűtő rögzítésénél a jobb oldali műanyag fekete záró stift gumigyűrűben van -e.
A bal oldali gummigyűrűben van, a jobb oldali nálam valahová eltűnt SmileySmileySmiley

Köszi!!!

2.0-se dob hibaüzit ha le van dugózva az EGR, én most dobattam ki a dugót belőle.

Az enyémben is volt dugó, NEM dobott hibaüzit ! Akkor hogy is van ez?
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12793 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:21:08 »

Az enyémben is volt dugó, NEM dobott hibaüzit ! Akkor hogy is van ez?

Sorry, félre olvastam Smiley

Szóval a 2.0-es NEM dob hibaüzenetet.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12794 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:27:36 »

Karácsonyra való tekintettel megbocsájtok  vigyor3 hehe
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12795 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:40:34 »

 hazáig 160-170-el megűztem mint állat. Mire beértem a szervízbe már semmi baja sem volt, és tárolt hibaüzenet sem volt. Azt mondták, hogy adni kell neki, mert elkormolódik az EGR, aztán ez lesz vele.  eplus2
[/quote]
Deutsche autobahn napok vannak, én is megkergettem ma pl 5 fővel ment 190-et egy pár km erejéig, utána egy kellemes 160, semmi erőlködés nem volt benne. megy ez. január közepén 160e-s szervz jön... wow1
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12796 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:46:45 »

tavaly kesztyűztem én is  smile    4x4 minek ide?   +1-2 liter, és sose használod ki.Ha elromlik akkor meg jó drága lehet.   inkább lóerő+nyomaték kéne még  hehe
4x4 nekem se  kellene mert  többlet fogyi nem éri azt az előnyt amit én kanyargok autopályán. Tény kanyarban vagy elinduláskor áldás a 4x4 de nem segít ha jeges az út. Igazából már többlet teljesímény és nyomaték se nagyon kellene több. Maradnék a kormányfűtésnél meg mondjuk kisebb fogyasztásnál (de start-stop rendszer nélkül!)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12797 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:53:07 »

első keréken a 450Nm már túl sok
főleg ha kanyarban szabadítod rá
mechanikus sperrdifi nincs, csak keni a gumit
most olvastam az új Focus ST tesztet, ott legalább elektronika próbálja szabályozni fékkel, de az sem az igazi
ezzel kapcsolatban már sokszor panaszkodtam, nem tudom kinőni
de ha csak a mai napot nézem...voltam pár helyen itt helyben és alig bírtam elindulni
2x majdnem padkának csúsztott a szíp avus felnim Smiley, pedig csak kuplungos indulás volt gáz nélkül
folyt le az útról az eleje olyan jeges volt minden
szóval az összkerék biztonság és biztonság

Az MKIII 2.2TDCI 400Nm-el sokkal jobban ki van élezve mint az MKIV a 450-el. Szerintem a IV-esnél a kicsit nagyobb tömeg meg gondolom a fűtómű is segít azon hogy még ilyenkor is sokkal kevesebbet vannak "demokratikus idők" = amikor az autó legnagyobb ellenfele a saját nyomatéka, alig tudok leelőzni valakit mert ketten vezetünk Én (nyomom) meg az Elektronika (ami meg visszafogja) szomoru1
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12798 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:54:46 »

4x4 nekem se  kellene mert  többlet fogyi nem éri azt az előnyt amit én kanyargok autopályán. Tény kanyarban vagy elinduláskor áldás a 4x4 de nem segít ha jeges az út. Igazából már többlet teljesímény és nyomaték se nagyon kellene több. Maradnék a kormányfűtésnél meg mondjuk kisebb fogyasztásnál (de start-stop rendszer nélkül!)
Pécsi kesztyű!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12799 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:56:22 »

Pécsi kesztyű!  wave
Inkább beállok a garázsba.  vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.