Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:59:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11990228 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14300 Dátum: 2013.03.02 szombat, 10:06:39 »

óóóóóó
elérkezett az én időm
spuuur time van abból ami kell nekem Smiley
http://www.fk-automotive.de/Tieferlegungsfedern-High-Tec-fit-for-Ford-Mondeo-Turnier-%28BA7%29.htm?websale7=fk-automotive&pi=FKFO071&ci=11-0000&Ctx=%7bver%2f7%2fver%7d%7bst%2f3eb%2fst%7d%7bcmd%2f0%2fcmd%7d%7bm%2fwebsale%2fm%7d%7bs%2ffk-automotive%2fs%7d%7bl%2fDeutsch%2fl%7d%7bmi%2f11-0000%2fmi%7d%7bpi%2fFKFO071%2fpi%7d%7btype%2fabhsuche%2ftype%7d%7bsf%2f%3Cs11%3EFord%3C%2fs11%3E%3Cs12%3EMondeo%204%20%28BA7%29%3C%2fs12%3E%2fsf%7d%7bp1%2ff5d55353ae3344003f65cb336392dbb6%2fp1%7d%7bmd5%2fca30890277e72b9a7b7aa103970ab73a%2fmd5%7d
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14301 Dátum: 2013.03.02 szombat, 10:16:27 »

Stealt,
Igazad van. Ezert kell kicsit felhuzni a 2.0 -at. Ezutan egy sima 2,2es mar siman vallalhato ha versenyezni akar az ember fia   nyes
Szoval mar 200ezernel jarok a vegosszeget nezve.
Persze nem a faceliftes mert az a 200 paci az elerhetetlen ha hosszu tavra tervez az tulaj az autoval.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.02 szombat, 10:21:14 írta tomeed » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14302 Dátum: 2013.03.02 szombat, 10:48:14 »

Stealt,
Igazad van. Ezert kell kicsit felhuzni a 2.0 -at. Ezutan egy sima 2,2es mar siman vallalhato ha versenyezni akar az ember fia   nyes
Szoval mar 200ezernel jarok a vegosszeget nezve.
Persze nem a faceliftes mert az a 200 paci az elerhetetlen ha hosszu tavra tervez az tulaj az autoval.
kicsit felhúzni? 200 lóerőig ?  Roll Eyes
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14303 Dátum: 2013.03.02 szombat, 10:58:24 »

Neeeem. Azert irtam hogy a facelift elerhetetlen, de a "regi" 2,2-es siman kihozhato minden fele jovobeli roncsolodas nelkul.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #14304 Dátum: 2013.03.02 szombat, 13:24:11 »

Kombi hátsó szárnyat vett már valaki vagy látott élőben?

Ilyenre gondolok:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140809226084&biolp=1&quantity=1
http://allegro.pl/ford-mondeo-kombi-mk4-spoiler-tuning-nowosc-i3051422459.html

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #14305 Dátum: 2013.03.02 szombat, 15:16:47 »

Faceliftes Mondeokon nagyon irigylem a gyári DRL lámpát, jól néz ki.

Azon gondolkozom hogy utólagosan belerakatnám facelift előtti MK4-be a drl-t.

http://www.aliexpress.com/store/product/2011-2012-Ford-Mondeo-Mk4-High-quality-LED-Daytime-running-lights-front-Fog-lamp-Fog-Lights/400388_585190696.html

Ügyesebb "műanyagos" szerintem simán megcsinálná. Ha úgy kilehetne vágni, hogy a búra szinte tökéletesen illeszkedjen, még festés nélkül is megoldhatónak látnám. (bár úgy szebb lenne ha picit be lenne süllyesztve és becsiszolva mint a faceliftes lökösön, de akkor fújni kellene)

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #14306 Dátum: 2013.03.02 szombat, 18:36:00 »

Faceliftes Mondeokon nagyon irigylem a gyári DRL lámpát, jól néz ki.

Azon gondolkozom hogy utólagosan belerakatnám facelift előtti MK4-be a drl-t.

http://www.aliexpress.com/store/product/2011-2012-Ford-Mondeo-Mk4-High-quality-LED-Daytime-running-lights-front-Fog-lamp-Fog-Lights/400388_585190696.html

Ügyesebb "műanyagos" szerintem simán megcsinálná. Ha úgy kilehetne vágni, hogy a búra szinte tökéletesen illeszkedjen, még festés nélkül is megoldhatónak látnám. (bár úgy szebb lenne ha picit be lenne süllyesztve és becsiszolva mint a faceliftes lökösön, de akkor fújni kellene)



Nézd meg, hogy elfér-e a lökösbe, mert a facelift ködlámpája kissebb méretű.
Szerintem nálunk nem férne be rendesen. Sőt, a lökös íve is egy kicsit eltérhet.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14307 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:38:04 »


Ha akarsz rendelni szolj, mert nekem is kell. Alkudj ki valami jo arat.
Osztrakiaban amit irtam autot azon volt es az viszont nagyon jol allt a kombinak.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14308 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:41:47 »

A ledsor be fog ferni de szarul fog kinezni mert a fl kodlampaja mas.
Szerintem ne vagdosd szet a lokost emiatt, amugy is mar ugy felhigult ez a nappali fenyes tema, hogy iszonyat.
Mar az utolso 601es trabanton is van.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14309 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:44:40 »

A ledsor be fog ferni de szarul fog kinezni mert a fl kodlampaja mas.
Szerintem ne vagdosd szet a lokost emiatt, amugy is mar ugy felhigult ez a nappali fenyes tema, hogy iszonyat.
Mar az utolso 601es trabanton is van.
Nah hát ezt mondom én is. Pedig én is gondolkodtam rajta, de így le tettem az ötletről...
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14310 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:51:09 »

Ha akarsz rendelni szolj, mert nekem is kell. Alkudj ki valami jo arat.
Osztrakiaban amit irtam autot azon volt es az viszont nagyon jol allt a kombinak.
Jól néz ki!  Wink
Sedanra sem rosszak, amik vannak, csak 74ezer nekem sok érte!!
Vki olcsóbban nem látott hátsó spoilert a sedanokhoz??
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14311 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:56:47 »

Ebay, allegro?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14312 Dátum: 2013.03.02 szombat, 21:42:21 »

Ebay, allegro?
Majd megnézem.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14313 Dátum: 2013.03.02 szombat, 21:54:23 »

Ebay, allegro?
EBay 58ezer
Allegro 20ezer
Érdekes, h mekkora különbségek vannak...
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14314 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 08:30:20 »

Ebay elvan tevedve nagyon az arakkal. Csak olyan cuccot erdemes ott venni ami kinabol jon.
Ha  bemesz a fordba ott is megkapod 58ert, nem is ertem az ilyen hirdetoket.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14315 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 10:51:11 »

Ebay elvan tevedve nagyon az arakkal. Csak olyan cuccot erdemes ott venni ami kinabol jon.
Ha  bemesz a fordba ott is megkapod 58ert, nem is ertem az ilyen hirdetoket.

Ez van, ami kínából jön az occó!!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14316 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 12:19:40 »

EBay 58ezer
Allegro 20ezer
Érdekes, h mekkora különbségek vannak...
az allegro milyen oldal?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14317 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 12:49:24 »

az allegro milyen oldal?

Lengyel, mint nalunk a vatera
Annyi kulonbseggel hogy ott latsz egybol kontaktot, vatera szarsagon meg nem
Naplózva
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #14318 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 20:49:05 »

Sziasztok, köszöntök mindenkit.

Eljött az idő amikor megváltam  "jó öreg" MK3-as mondimtól. 7 évig gyűrtük egymást, szinte szó szerint, voltak rossz időszakok az életében de több volt a pozitív. Az újjonc egy MKIV lett 2010.11.havi  2.0 140 paripa (151e km). Gyönyörű , a családnak nagyon teccik.

Viszont sajnos úgy tűnik közös életünk nem kezdődik simán.   Történik ugyanis,hogy  hidegindításkor nem akarja elkapni a fonalat, mondhatnám mint a logopédusnál, hogy dadog a motor ( másképp nem tudom jellemezni), sőt első második inditás után le is áll. Harmadik inditás után  már nagy nehezen helyre áll az alapjárat de kell egy kis idő (kb1-2 perc)neki. Ekkor  óvatosan fel szoktam pörgetni, hogy hamarabb rendbe jöjjön a "lelkem".Első két indításnál ezt meg sem lehet tenni mert azonnal leáll.

És itt jön amiért ismét, és  már sokadszor  a segítségeteket kérném, hogy ez mitől lehet,mi lehet a probléma? A legutóbbi szerviz 143e-nél volt.Go.szűrőt 121e-nél cseréltek.Gondoltam rá hogy kimérem az izzitókat, de szinte az egész elejét le kellene bontani a motorról. Az igazság az ,h nem mertem neki fogni.A régin simán megcsináltam, többször is.  Maf szenzort kitakarítottam ,mondjuk nem is volt  koszos. Szóval itt tartok, ma szinte egész nap az autó előtt, alatt voltam dévánkoztam ,h neki fogjak szétszedni, vagy sem. Egyébként van egy olyanja is,hogy kisebb sebességnél (60-70km/h) mondjuk 5.-ben  egy állandó gázállásnál mintha meg -meg ugrana.
Ha esetleg volna valakinek valamilyen jó ötlete előre is köszönöm.
Tisztelettel:zenész             
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14319 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:11:25 »

Sziasztok, köszöntök mindenkit.

Eljött az idő amikor megváltam  "jó öreg" MK3-as mondimtól. 7 évig gyűrtük egymást, szinte szó szerint, voltak rossz időszakok az életében de több volt a pozitív. Az újjonc egy MKIV lett 2010.11.havi  2.0 140 paripa (151e km). Gyönyörű , a családnak nagyon teccik.

Viszont sajnos úgy tűnik közös életünk nem kezdődik simán.   Történik ugyanis,hogy  hidegindításkor nem akarja elkapni a fonalat, mondhatnám mint a logopédusnál, hogy dadog a motor ( másképp nem tudom jellemezni), sőt első második inditás után le is áll. Harmadik inditás után  már nagy nehezen helyre áll az alapjárat de kell egy kis idő (kb1-2 perc)neki. Ekkor  óvatosan fel szoktam pörgetni, hogy hamarabb rendbe jöjjön a "lelkem".Első két indításnál ezt meg sem lehet tenni mert azonnal leáll.

És itt jön amiért ismét, és  már sokadszor  a segítségeteket kérném, hogy ez mitől lehet,mi lehet a probléma? A legutóbbi szerviz 143e-nél volt.Go.szűrőt 121e-nél cseréltek.Gondoltam rá hogy kimérem az izzitókat, de szinte az egész elejét le kellene bontani a motorról. Az igazság az ,h nem mertem neki fogni.A régin simán megcsináltam, többször is.  Maf szenzort kitakarítottam ,mondjuk nem is volt  koszos. Szóval itt tartok, ma szinte egész nap az autó előtt, alatt voltam dévánkoztam ,h neki fogjak szétszedni, vagy sem. Egyébként van egy olyanja is,hogy kisebb sebességnél (60-70km/h) mondjuk 5.-ben  egy állandó gázállásnál mintha meg -meg ugrana.
Ha esetleg volna valakinek valamilyen jó ötlete előre is köszönöm.
Tisztelettel:zenész             

izzítógyertyákat nézd meg.
alacsony fordulaton rángatás többeknél is van. Jellemzően 1400-as fordulat környékén (4.ben kb 50km/h)
Nálam is volt: ledugóztam az EGR-t azóta nem találkoztam vele.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14320 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:24:27 »

Lámpasötétítés:
háááát, felraktam photoshopban az autóra: nem vmi szép...
4 kipuffvég:
felraktam ezt is, háááát, ilyenem sem lesz...
Viszont a 2 szimpla króm csővéget sztem lecseréltetem vmi nagyobb átérőjű csapott rozsdamentesre.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14321 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:25:02 »

Amikor írtad, hogy nem mered megcsináltatni, akkor úgy éreztem, hogy nem te fogod az utat kitaposni.


Igen, de folyamatosan gyűjtöm be az infókat, hogy van-e vki, aki kiírtaná.
janóékkal telón beszéltem: csináltak már mondeóból írtást is, de csak 1fajta módszerrel dolgoznak: DPF felvág, belseje kipucol, összehegeszt, visszaszerel, szenzorok vissza!!!, sw-esen kiszed, csak így vállalják, hogy nem lesz aktív regesn sem sosem, meg nem lesznek hibakódok.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14322 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:25:54 »

nekem már sok ez a 4 vég...
illetve a fekete lámpa is sok
hiába, öregszemm

titanium s -nél láttam gyári sötétített lámpákat...azok tetszenek

ismerősnek volt MKIII 2.2, chip, lefújószelep....de ami miatt brutál hangja volt, az az ami az ST220 -amból is gyönyörű hangot hozott elő, és nem a kipuf volt
direkt szűrő

de sajnos MKIV 2.2 -höz nem láttam se komplett sport levegőszűrő rendszert, se direkt szűrőt

MK4 2.2 TDCi direktszűrő
én is keresem már jó ideje, de nem találok semerre. Alapból k&n szettet raknék be, de nincs.
MK3 2.2 TDCi szettje vajon nem jó hozzá?
Nem lehet azt vhogy felhekkelni?
Nincs itt vkinek ilyen?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14323 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:26:49 »

Nem kell betojni.
Én is jártam már így. Először cink sprayt fújtam rá korrózió védelemként, majd jó minőségű, nem bitumen alapú alvázvédő sprayt (rücsi)
Az előző Mondin javítottam így, évekkel ezelőtt, és teljesen jó volt.
Csiszolni nem érdemes, úgyse férsz hozzá a felülethez. Esetleg rozsda passziválóval le lehet kenni előtte a sérülést. Ennyi idő után úgyis csak valami felületi dolog lehet rajta, ha van egyáltalán.
miért ne bitualapút? (csak kérdés)
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14324 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:31:46 »

Sziasztok, köszöntök mindenkit.

Eljött az idő amikor megváltam  "jó öreg" MK3-as mondimtól. 7 évig gyűrtük egymást, szinte szó szerint, voltak rossz időszakok az életében de több volt a pozitív. Az újjonc egy MKIV lett 2010.11.q  2.0 140 paripa (151e km). Gyönyörű , a családnak nagyon teccik.

Viszont sajnos úgy tűnik közös életünk nem kezdődik simán.   Történik ugyanis,hogy  hidegindításkor nem akarja elkapni a fonalat, mondhatnám mint a logopédusnál, hogy dadog a motor ( másképp nem tudom jellemezni), sőt első második inditás után le is áll. Harmadik inditás után  már nagy nehezen helyre áll az alapjárat de kell egy kis idő (kb1-2 perc)neki. Ekkor  óvatosan fel szoktam pörgetni, hogy hamarabb rendbe jöjjön a "lelkem".Első két indításnál ezt meg sem lehet tenni mert azonnal leáll.
 worship
És itt jön amiért ismét, és  már sokadszor  a segítségeteket kérném, hogy ez mitől lehet,mi lehet a probléma? A legutóbbi szerviz 143e-nél volt.Go.szűrőt 121e-nél cseréltek.Gondoltam rá hogy kimérem az izzitókat, de szinte az egész elejét le kellene bontani a motorról. Az igazság az ,h nem mertem neki fogni.A régin simán megcsináltam, többször is.  Maf szenzort kitakarítottam ,mondjuk nem is volt  koszos. Szóval itt tartok, ma szinte egész nap az autó előtt, alatt voltam dévánkoztam ,h neki fogjak szétszedni, vagy sem. Egyébként van egy olyanja is,hogy kisebb sebességnél (60-70km/h) mondjuk 5.-ben  egy állandó gázállásnál mintha meg -meg ugrana.
Ha esetleg volna valakinek valamilyen jó ötlete előre is köszönöm.
Tisztelettel:zenész              



Go szuro csere elsonek. Aztan pl.:
Nekem mikor ezt csinalta elvittem Vikhez az autot. Kidobatta az akksit az autobol es huss eltunt a problema.
Nem is akarom tudni mi koze van hozza, elmagyarazta, meggyozott, be is jott a mutatvany. Azota egyszer sem allt le.

Ha a hiba ugyanaz azt kitudjak olvasni mert tele lesz az auto toltesi hibakkal.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.03 vasárnap, 21:37:02 írta tomeed » Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14325 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:32:15 »

Ha már hólánc, egy hülye kérdés: használható gyakorlatilag vagy próbálta-e már vki feltenni a 215/55R16-os gumira a 205/55R16-ra való hóláncot a "sporttársak" közül?
igen, no problem, egy-két láncszemmel kintebb fog beakadni a keresztfeszítő.   Wink
Naplózva
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #14326 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:53:27 »

Hát igen ! Majd lefényképezem a motort , és valahogy megpróbálom feltölteni ide ( még soha nem raktam fel képet, így nem tudom sikerül-e), de nekem nagyon nem úgy néz ki mint pl. a tiéd. Szerintem az izzítógyertyák cseréjéhez egy taliga alkatrész le kell bontani.Kösz a választ.
Tisztelettel: zenész
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #14327 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:57:18 »


Igen láttam, hogy Vik az Autofortnál dolgozik, és már sokaknak segített.Gondoltam is rá ,hogy felhívom  csak nem tudom az elérhetőségét.
Mielőtt megvettem a kocsit, elvittem diagra cromaxhoz, nem mutatott ki semmi hibakódot.
Tisztelettel:zenész
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14328 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:07:40 »

MK4 2.2 TDCi direktszűrő
én is keresem már jó ideje, de nem találok semerre. Alapból k&n szettet raknék be, de nincs.
MK3 2.2 TDCi szettje vajon nem jó hozzá?
Nem lehet azt vhogy felhekkelni?
Nincs itt vkinek ilyen?


van vmi ok amiért nincs
lehet behülyíti a légtömegmérőt azzal a kis+ levegőtöbblettel
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14329 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:10:31 »

van vmi ok amiért nincs
lehet behülyíti a légtömegmérőt azzal a kis+ levegőtöbblettel

mk3 2.2 TDCi-nél meg volt...
ott nem hülyítette meg?

K&n-éknek ha írsz, hogy miért nincs, visszaírnak, hoyg add meg a méreteit a gyárinak, mert lehet, hoyg a 2.0-é jó hozzá...
Azt se tudják, hogy a 2.2 az nem trapéz, hanem henger.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #14330 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:18:20 »

igen, no problem, egy-két láncszemmel kintebb fog beakadni a keresztfeszítő.   Wink
THX, még jó, hogy nem vettem másikat. Bár az idei szezonban nem szereltem, tavaly is csak 3x.
PS: van két másik láncom is, csak kisebb kerekere, cserébe a válaszért felajánlom, ha kell vkinek... worship
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14331 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 07:25:32 »

THX, még jó, hogy nem vettem másikat. Bár az idei szezonban nem szereltem, tavaly is csak 3x.
PS: van két másik láncom is, csak kisebb kerekere, cserébe a válaszért felajánlom, ha kell vkinek... worship
suzukira való nekem is van...
egyébként a hátoldalon rajta vannak a mérettáblázatok, hogy milyen kerekekre megy fel. vagy benne belső matricán. ha valamiért -érthetetlen okból... hehe- nem akarna felmenni, akkor a rögzítőkön kell lazítani és kicsit kintebb kapcsolni őket, (mondom ezt úgy hogy gőzöm sincs milyen láncod van, én a sajátomról beszélek)  hehe hehe hehe
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14332 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 07:55:32 »

miért ne bitualapút? (csak kérdés)
Kirepedezik.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14333 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 07:56:52 »


Igen, de folyamatosan gyűjtöm be az infókat, hogy van-e vki, aki kiírtaná.
janóékkal telón beszéltem: csináltak már mondeóból írtást is, de csak 1fajta módszerrel dolgoznak: DPF felvág, belseje kipucol, összehegeszt, visszaszerel, szenzorok vissza!!!, sw-esen kiszed, csak így vállalják, hogy nem lesz aktív regesn sem sosem, meg nem lesznek hibakódok.

A fene tudja. Egy még működő DPF-et nem vágatnék szét.
Ha esetleg szereznék egy hibásat...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14334 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 09:21:04 »

mk3 2.2 TDCi-nél meg volt...
ott nem hülyítette meg?

K&n-éknek ha írsz, hogy miért nincs, visszaírnak, hoyg add meg a méreteit a gyárinak, mert lehet, hoyg a 2.0-é jó hozzá...
Azt se tudják, hogy a 2.2 az nem trapéz, hanem henger.

Egy direktszűrő szívó motorra való nem turbos motorra. Azon kívűl hogy ha nem jól működik  megfelelően hamar el fognak kopni a turbo lapátjai (elég ha nem szedi ki pl egy idő után az apró porszemcséket mai levegőben van. Nagy hozzáadott értéke amúgy se lenne mert ugyis a  turbón múlik minden.  Főleg már egy VGT-s turbonál ugyse lene sok szerepe A turbo röhögve tud többet vagy kevesebbet szállítani szabályoztól fűggően mint amit egy direktszűrővel el lehet érni.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14335 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 09:41:44 »

Egy direktszűrő szívó motorra való nem turbos motorra. Azon kívűl hogy ha nem jól működik  megfelelően hamar el fognak kopni a turbo lapátjai (elég ha nem szedi ki pl egy idő után az apró porszemcséket mai levegőben van. Nagy hozzáadott értéke amúgy se lenne mert ugyis a  turbón múlik minden.  Főleg már egy VGT-s turbonál ugyse lene sok szerepe A turbo röhögve tud többet vagy kevesebbet szállítani szabályoztól fűggően mint amit egy direktszűrővel el lehet érni.

nem, éppen fordítva
a szívó motornál szinte 0 hatás van, vagyis tényleg csak pár %
a turbo motorok tudnak jobban öblíteni kisebb szívási ellenállással, és kipufogó ellenállással
persze ha a gyári compu adatok vannak, akkor itt sincs nagy változás, de ha már csipszelve van,
akkor már jobb ha nem ütközik feleslegesen a gyár által behatárolt szívási és kipufogási ellenállásba, ki tudja használni a + levegő felvételt

persze ahogy írod, biztos valamennyivel több koszt szállít, főleg ha nem takarítja és olajozza 5.000 km -enként az ember


« Utoljára szerkesztve: 2013.03.04 hétfő, 10:42:41 írta ST220_Gab » Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14336 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 11:42:15 »

Hát igen ! Majd lefényképezem a motort , és valahogy megpróbálom feltölteni ide ( még soha nem raktam fel képet, így nem tudom sikerül-e), de nekem nagyon nem úgy néz ki mint pl. a tiéd. Szerintem az izzítógyertyák cseréjéhez egy taliga alkatrész le kell bontani.Kösz a választ.
Tisztelettel: zenész

Izzítógyertya csere macerás művelet, de érzel magadban elég erőt, kitartást és némi tudást és van akna+ fűthető garázs akkor csak szerszám kérdése az egész Smiley

Én nem szedtem ki, de nem is bántam meg,hogy szerelőre bíztam.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14337 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 11:54:49 »

Kirepedezik.
Nekem nem repedezett ki, és mindig megfelelt a célnak.
https://www.google.hu/search?q=%5Bquote+author%3Djoxer+link%3Dtopic%3D92.msg752835%23msg752835+date%3D1362330213%5D+M%C3%A1rciusi+m%C3%A1sodik+minitali%3A+2013.+m%C3%A1rcius+8.+17%3A00-t%C3%B3l%2C+Ar%C3%A9na+Plaza+m%C3%A9lygar%C3%A1zs+P2+szinten%2C+a+narancss%C3%A1rga+szektorban%2C+az+N+bet%C5%B1n%C3%A9l+tessz%C3%BCk+le+a+kocsikat%2C+hogy+egym%C3%A1s+mellett+%C3%A1lljunk.+A+m%C3%A9lygar%C3%A1zs+k%C3%B6zep%C3%A9n+lev%C5%91+%C3%BAt+baloldal%C3%A1n+szoktunk+meg%C3%A1llni.+A+tali+meg+fent+az+%C3%A9ttermekn%C3%A9l+lesz.+-01+Styleair+-02+SzJani+-03+Balogh+Tomi+%5Bs%5D-04+Joxer%5B%2Fs%5D+nagyon+k%C3%A9s%C5%91n+%C3%A9rn%C3%A9k+oda+%3Arinya%3A+%2C+egy+szem%C3%A9lyes+minitalit+meg+itthon+is+tudok+tartani+b%C3%A1rmikor.+-05+Arabic+-06+Angel+%5B%2Fquote%5D&rlz=1C1NNVC_en&aq=f&oq=%5Bquote+author%3Djoxer+link%3Dtopic%3D92.msg752835%23msg752835+date%3D1362330213%5D+M%C3%A1rciusi+m%C3%A1sodik+minitali%3A+2013.+m%C3%A1rcius+8.+17%3A00-t%C3%B3l%2C+Ar%C3%A9na+Plaza+m%C3%A9lygar%C3%A1zs+P2+szinten%2C+a+narancss%C3%A1rga+szektorban%2C+az+N+bet%C5%B1n%C3%A9l+tessz%C3%BCk+le+a+kocsikat%2C+hogy+egym%C3%A1s+mellett+%C3%A1lljunk.+A+m%C3%A9lygar%C3%A1zs+k%C3%B6zep%C3%A9n+lev%C5%91+%C3%BAt+baloldal%C3%A1n+szoktunk+meg%C3%A1llni.+A+tali+meg+fent+az+%C3%A9ttermekn%C3%A9l+lesz.+-01+Styleair+-02+SzJani+-03+Balogh+Tomi+%5Bs%5D-04+Joxer%5B%2Fs%5D+nagyon+k%C3%A9s%C5%91n+%C3%A9rn%C3%A9k+oda+%3Arinya%3A+%2C+egy+szem%C3%A9lyes+minitalit+meg+itthon+is+tudok+tartani+b%C3%A1rmikor.+-05+Arabic+-06+Angel+%5B%2Fquote%5D&aqs=chrome.0.57.254&sourceid=chrome&ie=UTF-8#hl=hu&rlz=1C1NNVC_en&sclient=psy-ab&q=body+alv%C3%A1zv%C3%A9d%C5%91&oq=bod&gs_l=serp.3.0.35i39j0l3.4748.5835.0.7738.3.3.0.0.0.0.220.522.0j2j1.3.0...0.0...1c.1.5.psy-ab.6qypxbXA3ts&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&bvm=bv.43148975,d.bGE&fp=f0ca77ca29ef66b3&biw=1422&bih=1010
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14338 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 12:15:36 »


szerdán ide megy...
http://www.alvazvedelem.com/index.html
Naplózva
mpetya76
Vendég
« Új hozzászólás #14339 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 14:02:38 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mondeomban sony rádió van és a bluetooht állandóan eldobja a csatlakozást. Előzmény: eddig samsung galaxy ace telefonom volt most pedig samsung s3 lehet, hogy más rendszerű a bluetooth ebben a telefonban. Nem tudok hová fordulni, mert senki nem tud mondani rá megoldást.

Köszi.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14340 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 14:11:42 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mondeomban sony rádió van és a bluetooht állandóan eldobja a csatlakozást. Előzmény: eddig samsung galaxy ace telefonom volt most pedig samsung s3 lehet, hogy más rendszerű a bluetooth ebben a telefonban. Nem tudok hová fordulni, mert senki nem tud mondani rá megoldást.

Köszi.

Ha jól tévedek, a két telefon nem ugyanazt a bluetooth szabványt használja.
Az ACE az 2.1, míg az S3 4.0-ás verziót!
Valszeg itt lehet a bibi...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14341 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 14:18:26 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mondeomban sony rádió van és a bluetooht állandóan eldobja a csatlakozást. Előzmény: eddig samsung galaxy ace telefonom volt most pedig samsung s3 lehet, hogy más rendszerű a bluetooth ebben a telefonban. Nem tudok hová fordulni, mert senki nem tud mondani rá megoldást.

Köszi.
hi-fi topikban több MK3 tulaj is van, ők fognak neked segíteni...
Naplózva
mpetya76
Vendég
« Új hozzászólás #14342 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 14:22:25 »

hi-fi topikban több MK3 tulaj is van, ők fognak neked segíteni...
Köszönöm.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #14343 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 17:39:13 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mondeomban sony rádió van és a bluetooht állandóan eldobja a csatlakozást. Előzmény: eddig samsung galaxy ace telefonom volt most pedig samsung s3 lehet, hogy más rendszerű a bluetooth ebben a telefonban. Nem tudok hová fordulni, mert senki nem tud mondani rá megoldást.

Köszi.

Azt azért nézd meg, hogy amikor nincs csatlakozva, akkor mind a két oldalon aktív-e a BT. Nomeg ha van fent lama, akkor célszerű annak a beállításait is nézni
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #14344 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 18:01:36 »


Szia!

Az egész autó alját csináltatod? Egész korrektnek tűnik. Mennyiért vállalják?

Üdv: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14345 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 18:47:09 »

Szia!

Az egész autó alját csináltatod? Egész korrektnek tűnik. Mennyiért vállalják?

Üdv: Peti
a megbeszélés az hogy egy komplett alvázmosás lesz hogy "tisztán lássanak" ez 3000 ft. utána megnézik, azt mondta, hogy lehet megúszom a mosáson felül 5-7000 forinttal, ha csak ez a 20cm-es darab esett le, de végignézik és a realitás hogy ha keresnek, találnak, 10-20 közé számoljak. mivel tudom hogy az autó hátul volt sérülve szeretném ha ezt-is- szakember azért egyszer megnézné. eladáskor szerintem meghálálja majd. természetesen részletesen beszámolok mindenről.  Wink
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14346 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 18:48:26 »

amikor vettem a pilisvörösvári szerelőm átnézte, és azt mondta hogy minden fasza, szóval elméletben csak a sérülést csináltatom, remélem ők sem találnak mást.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14347 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:42:09 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mondeomban sony rádió van és a bluetooht állandóan eldobja a csatlakozást. Előzmény: eddig samsung galaxy ace telefonom volt most pedig samsung s3 lehet, hogy más rendszerű a bluetooth ebben a telefonban. Nem tudok hová fordulni, mert senki nem tud mondani rá megoldást.

Köszi.

Ugyan kevés az info, hogy milyen autó, de a BT frissíthető. Ráadásul elég gyakoriak a frissítések.
http://www.ford-mobile-connectivity.com/downloadsUpdates
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14348 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:22:48 »

amikor vettem a pilisvörösvári szerelőm átnézte, és azt mondta hogy minden fasza, szóval elméletben csak a sérülést csináltatom, remélem ők sem találnak mást.
ne engedd, h lefújják az egész alját. teljesen felesleges+csúnya is+pénz is+összefújnak alul mindent. ezek már rendesen megvannak csinálva, és ahol kell ki is üregelték.   ha nem fújod le a horzsolt részt akkor sem fog rozsdásodni.  azt ami a videón van, öreg swifteknél, meg a 95 előtti astráknál kell csinálni.  de azt a rozsdát kenegethetik bármivel a kéken alul, max 1 év múlva újra ott lesz.

de úgyis rá fognak beszélni, mert látják/látták  rajtad, h adsz a kocsira  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14349 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:49:47 »

de úgyis rá fognak beszélni, mert látják/látták  rajtad, h adsz a kocsira  smile

Meg, hogy hiszékeny!  eplus2

Gábor! A szerelőd 3000-ből megoldaná az egészet, és ugyan olyan jó lenne.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.