Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:42:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 348 349 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 361 362 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11986287 alkalommal)
0 Felhasználó és 160 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17700 Dátum: 2013.10.22 kedd, 20:53:21 »

a 2.0tdci,de a 2.2 nem! Wink

Ja, ott ki kell forrasztani a chipet, ugye?  Wink
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17701 Dátum: 2013.10.23 szerda, 14:19:15 »

Ja, ott ki kell forrasztani a chipet, ugye?  Wink
nem.van egy kimenet,ahová a megfelelő csatlakozó beforrasztása után csatlakozik a laptoppal,és onna már írható és olvasható is az ecu tartalma....de ez az ecu-n belül van!Legbelül!! Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17702 Dátum: 2013.10.23 szerda, 14:23:10 »

Valami asp, aps...vagy nem tudom, nem emlékszem már rá. Most lehúztam ami kijött belőle, de ugyanezt tudnám visszarakni....javulás nem lenne.
Minden rendben az autóval, de állandó hibaüzenet van benne. B1A84

sima log file.letöltöttem,ha kell itt van: http://invitelweb.hu/tamas.simon/23.10.2013%2013-32-51.log
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wisdom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #17703 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 10:53:14 »

Sziasztok!

4-es Mondeohoz (2007-) keresek kesztyűtartó feletti ezüst díszlécet.. Pár bontót végighívtam már, de vagy nem adják külön, vagy jobbkormányost bontanak , az meg pont nem jó.
Vagy ha van ötlet hogy lehetne karcolást eltüntetni az is jöhet  worship

Köszönöm előre is!
Üdv
wisdom
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #17704 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 11:00:43 »

Sziasztok!

4-es Mondeohoz (2007-) keresek kesztyűtartó feletti ezüst díszlécet.. Pár bontót végighívtam már, de vagy nem adják külön, vagy jobbkormányost bontanak , az meg pont nem jó.
Vagy ha van ötlet hogy lehetne karcolást eltüntetni az is jöhet  worship

Köszönöm előre is!
Üdv
wisdom

Legegyszerűbb és legolcsóbb a fóliázás

allegro-n nézz körül ott minden van
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17705 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:10:15 »

sima log file.letöltöttem,ha kell itt van: http://invitelweb.hu/tamas.simon/23.10.2013%2013-32-51.log

Ez nem ilyen, ez .acx kiterjesztésű file és kb. 1 kbyte.

Tehát akkor nem ugyanarról beszélünk.  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wisdom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #17706 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 13:47:26 »

Legegyszerűbb és legolcsóbb a fóliázás

allegro-n nézz körül ott minden van
Ez az allegro.pl amire gondolsz? Ehhez jó lenne lengyelül tudni hogy mi az a díszléc, meg fólia.. mindegy, köszi, nézegetem.
Naplózva
Gab19
Vendég
« Új hozzászólás #17707 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 15:17:02 »

Sziasztok!
Váltózárakkal van valakinek tapasztalata?A Defend Look-al szemezgetek.Erről esetleg valakinek véleménye?
Előre is kösz a válaszokat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17708 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 15:41:36 »

Sziasztok!
Váltózárakkal van valakinek tapasztalata?A Defend Look-al szemezgetek.Erről esetleg valakinek véleménye?
Előre is kösz a válaszokat.

A Skywalkerre gondolsz?   wave bár az Luke... hehe

Szóval én eddig csak a defend lock-ról hallottam...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17709 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 16:00:27 »

Sziasztok!
Váltózárakkal van valakinek tapasztalata?A Defend Look-al szemezgetek.Erről esetleg valakinek véleménye?
Előre is kösz a válaszokat.
Nekem a Titan-Dipol volt, az teljesen jó.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
dede
Vendég
« Új hozzászólás #17710 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 18:51:47 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy egy IV es Mondeoból hogy lehet a ICE61 Sony rádiót kiszerelni. Kisfiam beledobált pár érmét ki kellene szerelnem, hogy ki tudjam rázni belőle az érméket.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #17711 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:13:47 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy egy IV es Mondeoból hogy lehet a ICE61 Sony rádiót kiszerelni. Kisfiam beledobált pár érmét ki kellene szerelnem, hogy ki tudjam rázni belőle az érméket.

Tessék:

http://www.youtube.com/watch?v=Iedsrdoz8kM

Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
dede
Vendég
« Új hozzászólás #17712 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 20:07:02 »

köszönöm szépen a gyors segítséget
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #17713 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 20:07:26 »

Sziasztok!
Váltózárakkal van valakinek tapasztalata?A Defend Look-al szemezgetek.Erről esetleg valakinek véleménye?
Előre is kösz a válaszokat.

Jó.
De én inkább vmi másra költeném ezt az összeget.
(ha már nagyon váltózár, olyat rakj, amiben csőhüvelyben megy a 2 váltórúd.)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #17714 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:06:25 »

Jó.
De én inkább vmi másra költeném ezt az összeget.
(ha már nagyon váltózár, olyat rakj, amiben csőhüvelyben megy a 2 váltórúd.)

A váltózár ér egyáltalán valamit motortér nyitás blokkolás nélkül?
Ez nagy előnye volt az MK3-nak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #17715 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:16:26 »

A váltózár ér egyáltalán valamit motortér nyitás blokkolás nélkül?
Ez nagy előnye volt az MK3-nak.

arra gondolsz, hogy miután a hűtőrács alját kitépték és felhajtották, azután lehetett csak kinyitni a motortértetőt? Hangtalanul 1.5perc alatt?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #17716 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:23:36 »

A váltózár ér egyáltalán valamit motortér nyitás blokkolás nélkül?
Ez nagy előnye volt az MK3-nak.

A váltózár szerintem jó. Nekem defendlock van.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #17717 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:28:29 »

arra gondolsz, hogy miután a hűtőrács alját kitépték és felhajtották, azután lehetett csak kinyitni a motortértetőt? Hangtalanul 1.5perc alatt?
Pont másfél perccel több, mint minden egyéb autónál.
Azt mondják, hogy a tolvajnak van szaktudása, felkészültsége, szerszáma, csak ideje nincs. Én szenvedtem annak idején a zárral és nem tűnt egyszerűnek. Akinek befosott - mert volt ilyen - annak a nyitása nem volt egyszerű.

Egyébként csak arra gondoltam, hogy a motortérben esetleg egyszerű a váltóbowden lekötése és manuális berakása kettesbe. Ilyenkor a váltózár kb. halottnak a csók.
Tuto lakat az 1m magam kertkapun, amit bárki átugrik...

Nem állítom, hanem kérdezem!
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.24 csütörtök, 21:30:08 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17718 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:30:35 »

A váltózár ér egyáltalán valamit motortér nyitás blokkolás nélkül?
Ez nagy előnye volt az MK3-nak.

Kb pont semmit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #17719 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:34:57 »

arra gondolsz, hogy miután a hűtőrács alját kitépték és felhajtották, azután lehetett csak kinyitni a motortértetőt? Hangtalanul 1.5perc alatt?

(Imbuszkulccsal is nyílik    )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #17720 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:35:48 »

Pont másfél perccel több, mint minden egyéb autónál.
Azt mondják, hogy a tolvajnak van szaktudása, felkészültsége, szerszáma, csak ideje nincs. Én szenvedtem annak idején a zárral és nem tűnt egyszerűnek. Akinek befosott - mert volt ilyen - annak a nyitása nem volt egyszerű.

Egyébként csak arra gondoltam, hogy a motortérben esetleg egyszerű a váltóbowden lekötése és manuális berakása kettesbe. Ilyenkor a váltózár kb. halottnak a csók.
Tuto lakat az 1m magam kertkapun, amit bárki átugrik...

Nem állítom, hanem kérdezem!


A váltózár a dupla csőhüvely és motortérzár nélkül nem ér semmit...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17721 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:37:58 »

A váltózár a dupla csőhüvely és motortérzár nélkül nem ér semmit...


Ha a motortér le van zárva, oda elég egy sima kapcsoló, és nem kell váltózár.
Nekem az mkI-ben volt, de kb mint az 1 méteres kertkapun a titituti lakat.
Berakják 3-ba, és usgyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #17722 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 22:02:04 »

Pont másfél perccel több, mint minden egyéb autónál.
Azt mondják, hogy a tolvajnak van szaktudása, felkészültsége, szerszáma, csak ideje nincs. Én szenvedtem annak idején a zárral és nem tűnt egyszerűnek. Akinek befosott - mert volt ilyen - annak a nyitása nem volt egyszerű.

Egyébként csak arra gondoltam, hogy a motortérben esetleg egyszerű a váltóbowden lekötése és manuális berakása kettesbe. Ilyenkor a váltózár kb. halottnak a csók.
Tuto lakat az 1m magam kertkapun, amit bárki átugrik...

Nem állítom, hanem kérdezem!


amúgy vannak egész jó motortérzárak. Alaphelyzetben a bowden nem húzza meg a zárat. Lehet távirányítóra, kártyára.... akármilyen cuccra kötni, hogy amikor az kap jelet, akkor a mágnes behúz és a bowden nyitja a zárat. Belül el lehet helyezni egy tartalék tápcsatit, ha lemerült az aksi. Nyugalmi helyzetben nem vesz fel áramot a cucc.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #17723 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 22:17:58 »

Ha a motortér le van zárva, oda elég egy sima kapcsoló, és nem kell váltózár.
Nekem az mkI-ben volt, de kb mint az 1 méteres kertkapun a titituti lakat.
Berakják 3-ba, és usgyi.

Azért egy egyszerű kapcsolónál vmi bonyolultabb kell, mert egy infralámpával körbevilágítanak, s mindjárt látszik, hogy hol szoktál tapicskolni rendszeresen. Wink
Ma lehet nem bonyolítanám már túl, mint a mostani kocsim van, hanem beraknék egy ilyet:
http://www.blue16.hu/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #17724 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 22:20:06 »

amúgy vannak egész jó motortérzárak. Alaphelyzetben a bowden nem húzza meg a zárat. Lehet távirányítóra, kártyára.... akármilyen cuccra kötni, hogy amikor az kap jelet, akkor a mágnes behúz és a bowden nyitja a zárat. Belül el lehet helyezni egy tartalék tápcsatit, ha lemerült az aksi. Nyugalmi helyzetben nem vesz fel áramot a cucc.

nekem reed relés: az életbe nem lehet rájönni, hogy hol az az 1cm2 ahová tartani kell x mp-ig. Így nyitom, így zárom. Ha lemerül az akksi, kinyit magától. Soha nem merült még le az 5 év alatt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17725 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 22:34:06 »

nekem reed relés: az életbe nem lehet rájönni, hogy hol az az 1cm2 ahová tartani kell x mp-ig. Így nyitom, így zárom. Ha lemerül az akksi, kinyit magától. Soha nem merült még le az 5 év alatt.

Ha viszont okoznak valamivel (vezetékek, lámpákban...) zárlatot, feszültségesést, akkor ezt érzékelve kinyit?  Hát nem túl biztató... fejvakaras
Ezt régen is csinálták az indexeket betörve hazavágták a riasztót. (amelyik nem volt levédve ez ellen)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #17726 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 22:37:38 »

Ha viszont okoznak valamivel (vezetékek, lámpákban...) zárlatot, feszültségesést, akkor ezt érzékelve kinyit?  Hát nem túl biztató... fejvakaras
Ezt régen is csinálták az indexeket betörve hazavágták a riasztót. (amelyik nem volt levédve ez ellen)


neeeeem, ez már nem zsiguli...
de ha esetleg mégis, akkor onnan jön a neheze, egyszer majd személyesen elmesélem miért Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #17727 Dátum: 2013.10.25 péntek, 12:08:38 »

Sziasztok, most ez az újabb kiszemeltem:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_163_le_vez.sz.konyvs.mentes-7291896
Tudnátok róla véleményt mondani? Továbbá kérdezném, hogy ez a 162 lovas motor mennyivel eszik többet, mint a 140-es? Mennyi lehet a városi fogyasztása?
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 13:06:30 írta Dzsana » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17728 Dátum: 2013.10.25 péntek, 12:32:05 »

neeeeem, ez már nem zsiguli...
de ha esetleg mégis, akkor onnan jön a neheze, egyszer majd személyesen elmesélem miért Wink


A zsiguli nem tudom hogyan kapcsolódik ide.
Manapság már könnyebb autót kinyitni és elindítani, mint ahogy az sokan gondolják.

Az egyedi megoldások a leghatékonyabbak. Aminek nincs leírása, szériája és nincs több belőle!  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17729 Dátum: 2013.10.25 péntek, 12:48:16 »

neeeeem, ez már nem zsiguli...
de ha esetleg mégis, akkor onnan jön a neheze, egyszer majd személyesen elmesélem miért Wink


Leírjam? Mert én mindent tudok... vigyor3 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17730 Dátum: 2013.10.25 péntek, 12:51:17 »

Leírjam? Mert én mindent tudok... vigyor3 hehe

Szóval már elmondták, hogy nem a gólya hozza...........a télapó nem létezik és a tojást sem a húsvéti nyúl tojja?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #17731 Dátum: 2013.10.25 péntek, 13:14:49 »

Sziasztok, most ez az újabb kiszemeltem:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_163_le_vez.sz.konyvs.mentes-7291896
Tudnátok róla véleményt mondani? Továbbá kérdezném, hogy ez a 162 lovas motor mennyivel eszik többet, mint a 140-es? Mennyi lehet a városi fogyasztása?


Kiegészítő infóként itt a szervizkönyve:
https://drive.google.com/file/d/0B6ZlFuLyQeL3UjFIVnNpaHJCaFU/edit?usp=sharing
Naplózva
wisdom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #17732 Dátum: 2013.10.25 péntek, 14:21:47 »

Én szívesen mondok róla véleményt  vigyor3 Szépnek látszik így a képeken, tök jó hogy megvan a szervizkönyv, és hogy ilyen jól felszerelt, a tempomat és az E-H parkolóradar nagyon jól jön a mindennapokban. A kétliteres dízelt sokan jobbnak és megbízhatóbbnak tartják az 1.8-asnál, nem hiszem hogy lényegesen többet fogyasztana a 140 lovasnál viszont több benne a tartalék. A legtöbb ford márkaszerviz kb 10e Ft-ért csinál állapotfelmérést, kiolvassák a hibakódokat, leellenőrzik a  szervizkönyvet. Ajánlom az Ivanicsot vagy az üllői úti Petrányit. Szerintem jó vétel maga az autó és nem kizárt hogy ez az ár még alkudható  nyes
üdv
wisdom
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #17733 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:18:15 »

Sziasztok, most ez az újabb kiszemeltem:

Hát vhogy az ilyen autó vásárlókat sem értem (mármint újonnan, de biztos benne a hiba). Egy relatív nagy motor, viszont "fapad".  Ha elég neked ezen felszereltség és hiszel a km órában, az ár-állapot alapján nem rossz vétel.
PS: ezért egy nyári alufelni garnitura ráférne...Bár lehet, hogy az volt a cél, hogy mindenki azt gondolja, hogy egy 110LE trend min. mondeo, aztán meg 240-ig bírta a versenyt  Cheesy )
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
wisdom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #17734 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:23:08 »

Hát vhogy az ilyen autó vásárlókat sem értem (mármint újonnan, de biztos benne a hiba). Egy relatív nagy motor, viszont "fapad".  Ha elég neked ezen felszereltség és hiszel a km órában, az ár-állapot alapján nem rossz vétel.
PS: ezért egy nyári alufelni garnitura ráférne...Bár lehet, hogy az volt a cél, hogy mindenki azt gondolja, hogy egy 110LE trend min. mondeo, aztán meg 240-ig bírta a versenyt  Cheesy )
Valszeg cégautó volt és volt néhány kötelező szempont.. Amúgy én magam is inkább egy magasabb szintet vettem volna gyengébb motorral, de hát ez van. Amúgy itt egy másik dízel, ez idősebb, a km-t sem írja de titanium és marad a zsebedben majdnem egy milla, amit rákölthetsz  eplus2 Ahogy látom a tulaj már ráköltött nem kevés összeget és azt legalább neked már nem kell...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-7279358
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17735 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:32:07 »

Valszeg cégautó volt és volt néhány kötelező szempont.. Amúgy én magam is inkább egy magasabb szintet vettem volna gyengébb motorral, de hát ez van. Amúgy itt egy másik dízel, ez idősebb, a km-t sem írja de titanium és marad a zsebedben majdnem egy milla, amit rákölthetsz  eplus2 Ahogy látom a tulaj már ráköltött nem kevés összeget és azt legalább neked már nem kell...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-7279358
és a nagy teljesítményt hova dugták benne?? wow1 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wisdom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #17736 Dátum: 2013.10.25 péntek, 16:11:43 »

és a nagy teljesítményt hova dugták benne?? wow1 eplus2
Ezt a kérdést most nem értem, mire gondolsz konkrétan?  Huh?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17737 Dátum: 2013.10.25 péntek, 16:21:55 »

Ezt a kérdést most nem értem, mire gondolsz konkrétan?  Huh?
140le egy ekkora kocsiban vigyor3 nagy teljesítménynek nem mondanám Cheesy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17738 Dátum: 2013.10.25 péntek, 16:31:36 »

Ezt a kérdést most nem értem, mire gondolsz konkrétan?  Huh?
nekünk a sedan 130-135le jelenleg, azzal futottam már össze 140le-s mk4-gyel, sehol sem volt vigyor3 hétvégén egy faceliftes mk4-be futottam bele (vagyis próbált őrültként letolni). rendszám szerint nem volt 3-4 hónapnál régebbi. 200-ig mentünk, de nem bírt jönni, inkább távolodott. az lehetett a 163le-s dízel. kicsit füstölt ő is(egy mini pamacs padlókor) és 2 kipuff volt rajta hátul... remélem megköpködte, hogy egy 12évvel idősebb max 1mft-os autót nem tudott vele otthagyni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wisdom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #17739 Dátum: 2013.10.25 péntek, 16:37:02 »

140le egy ekkora kocsiban vigyor3 nagy teljesítménynek nem mondanám Cheesy
Hát dízelnél sztem nem a lóerő a lényeg hiszen úgysem pörgeted, hanem a kb. 340 Nm nyomaték ami már 1750-től ott van. Az megrántja azért rendesen.. BTW senki sem mondta hogy nagy teljesítményű autót keres ez pont elég a mindennapi közlekedéshez. Ne felejtsd el hogy volt 100 lovas dízel és 110 és 125 lovas 1.6-os benzines is.. na az tényleg kevés.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #17740 Dátum: 2013.10.25 péntek, 16:48:51 »

Hát vhogy az ilyen autó vásárlókat sem értem (mármint újonnan, de biztos benne a hiba). Egy relatív nagy motor, viszont "fapad".  Ha elég neked ezen felszereltség és hiszel a km órában, az ár-állapot alapján nem rossz vétel.
PS: ezért egy nyári alufelni garnitura ráférne...Bár lehet, hogy az volt a cél, hogy mindenki azt gondolja, hogy egy 110LE trend min. mondeo, aztán meg 240-ig bírta a versenyt  Cheesy )


Érdekes, amiket írtok. Nekem már ez sem tűnik fapadosnak, hiszen van benne tempomat, parkradar az asszonynak, stb., bár az alufelniket én is hiányolom róla, az nem kis tétel, utólag megvenni, pláne gyáriban. Most 2004-es focusom van, hibátlan, 1-2 évvel fiatalabb mondeoért nem adnám oda, ezért 2009-nél húztam meg a határt, és három milliós plafonnál. Sajnos azonban úgy látom, hogy ez nem fog menni, vagy legalább is nagyon nehezen, mert amiket felhívtam, vagy gyanús a km-re, vagy egyéb nyűgje van. Hát ez szép feladat lesz, lehet, le kell menjek 2008-as évjáratig.
Naplózva
wisdom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #17741 Dátum: 2013.10.25 péntek, 16:57:47 »


Érdekes, amiket írtok. Nekem már ez sem tűnik fapadosnak, hiszen van benne tempomat, parkradar az asszonynak, stb., bár az alufelniket én is hiányolom róla, az nem kis tétel, utólag megvenni, pláne gyáriban. Most 2004-es focusom van, hibátlan, 1-2 évvel fiatalabb mondeoért nem adnám oda, ezért 2009-nél húztam meg a határt, és három milliós plafonnál. Sajnos azonban úgy látom, hogy ez nem fog menni, vagy legalább is nagyon nehezen, mert amiket felhívtam, vagy gyanús a km-re, vagy egyéb nyűgje van. Hát ez szép feladat lesz, lehet, le kell menjek 2008-as évjáratig.
Szerintem egyáltalán nem fapad a Trend Mondeo, egy Trend Focusban mindezekért külön pénzt kellett fizetni ami itt alapból benne van (duplaklíma, 6+térdlégzsák, 4 el. ablak, stb).  Mondeo szinten valóban ez a második felszereltségi szint az akkor még kapható Ambiente után, de nem kell ezzel sem szégyenkezned főleg a parkradarral és a tempomattal ez egy nagyon élhető autó.
Amúgy nem tudom mik a motivációid, én egy hibátlan focust nem cserélnék kockázatos dízel mondeóra csak azért hogy mondeóm legyen. Ha jól sejtem a 2004-es még az 1-es de már fészliftelt focus, annak is az utolsó évjárata, gyakorlatilag a legjobb széria. Volt olyanom, imádtam. Jó esetben eladod 1M-ért hozzáraksz még kettőt és utána is költesz rá rendesen. Persze ha szempont a nagyobb tér, vagy a biztonság akkor a mondeo jobb választás de mindennapi szinten szerintem nem éri meg ennyi pénzt elkölteni, nem lesz háromszor jobb autód.
De persze a pénzed a tied, arra költöd amire akarod, amit meg leírtam az a szubjektív véleményem, de hát azt kérdezted, nem? Smiley Amúgy ha 1.6-os benzines a focusod , akkor engem még érdekel is  integet2
u.i. az évjárat megkötés szerintem felesleges, 2007-ben jött ki a mondeo, az az egy év már nem számít, és biztos mondták már hogy állapotot kell nézni.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 17:02:32 írta wisdom » Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #17742 Dátum: 2013.10.25 péntek, 17:04:50 »

Szerintem egyáltalán nem fapad a Trend Mondeo, egy Trend Focusban mindezekért külön pénzt kellett fizetni ami itt alapból benne van (duplaklíma, térdlégzsák, 4 el. ablak, radarok, tempomat, stb.). Mondeo szinten valóban ez a második felszereltségi szint az akkor még kapható Ambiente után, de nem kell ezzel sem szégyenkezned.
Amúgy nem tudom mik a motivációid, én egy hibátlan focust nem cserélnék kockázatos dízel mondeóra csak azért hogy mondeóm legyen. Ha jól sejtem a 2004-es még az első kioadás de már fészliftelt focus, annak is az utolsó évjárata, gyakorlatilag a legjobb széria. Volt olyanom, imádtam. Jó esetben eladod 1M-ért hozzáraksz még kettőt és utána is költesz rá rendesen. Persze ha szempont a nagyobb tér, vagy a biztonság akkor a mondeo jobb választás de mindennapi szinten szerintem nem éri meg ennyi pénzt elkölteni, nem lesz háromszor jobb autód.
De persze a pénzed a tied, arra költöd amire akarod Smiley Anúgy ha 1.6-os benzines a focusod , akkor engem még érdekel is  integet2

Na pont ezen dilemmázok, hogy van egy 2004-es, 1,6-os benzines kombi fókám, magnum gray színben, garantáltan jelenleg 63.000 km-rel, Ghia felszereltséggel, hibátlan, imádom, csak hát kicsi. Én két méter magas vagyok, és a lányaim nőnek, és már nem nagyon férnek el mögöttem. Sajnálnám eladni, erősen dilemmázok, hogy mi legyen. Majd összehúzzák magukat! Cheesy

re ui.: 2008-ban váltottak befecskendező rendszert, és akkor a delphiről áttértek a bosch-siemensre, azokat jobban tartom, azért is 2009-től keresgélek. De most már az se biztos, hogy akarok cserélni, de ugyanakkor a fóka sem maradhat meg örökké. Nagy a tanácstalanság!
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 17:12:03 írta Dzsana » Naplózva
wisdom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #17743 Dátum: 2013.10.25 péntek, 17:10:10 »

Na pont ezen dilemmázok, hogy van egy 2004-es, 1,6-os benzines kombi fókám, manhattan szürke színben, garantáltan jelenleg 63.000 km-rel, Ghia felszereltséggel, hibátlan, imádom, csak hát kicsi. Én két méter magas vagyok, és a lányaim nőnek, és már nem nagyon férnek el mögöttem. Sajnálnám eladni, erősen dilemmázok, hogy mi legyen. Majd összehúzzák magukat! Cheesy
Ez a beszéd!  taps 63ezerrel ez gyakorlatilag új, a ghia egy nagyon pöpec felszereltség (nekem 1.8 benzines ghia-m volt) az 1.6 benzines örök életű. Amúgy volt egy seicentóm is, na az kicsi  duhos2
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #17744 Dátum: 2013.10.25 péntek, 17:12:56 »

Ez a beszéd!  taps 63ezerrel ez gyakorlatilag új, a ghia egy nagyon pöpec felszereltség (nekem 1.8 benzines ghia-m volt) az 1.6 benzines örök életű. Amúgy volt egy seicentóm is, na az kicsi  duhos2


Az, új, de még meddig? Nem a km eszi meg, hanem az idő.
Naplózva
wisdom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #17745 Dátum: 2013.10.25 péntek, 17:23:52 »


Az, új, de még meddig? Nem a km eszi meg, hanem az idő.
Ezt nem értem, azért tíz évesen még nem rohad porrá egy autó. Oké, a téli só meg a csillaggarázs nem tesz jót neki, de némi törődéssel azért ez még sokáig egyben marad. Node ne hallgass rám, ha kell a mondeo és megteheted, vedd meg. Csak úgy érzem te magad is bizonytalan vagy, mert megkérdezted a véleményünket egy konkrét mondeóról (ami amúgy a kategóriájában egy jó ajánlat), most meg kiderül hogy azért adnál ki pusz két misit mert a lányod térde hozzáér az üléshez és igazából nem is vagy biztos az egészben..  angel
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17746 Dátum: 2013.10.25 péntek, 17:51:52 »

nekünk a sedan 130-135le jelenleg, azzal futottam már össze 140le-s mk4-gyel, sehol sem volt vigyor3 hétvégén egy faceliftes mk4-be futottam bele (vagyis próbált őrültként letolni). rendszám szerint nem volt 3-4 hónapnál régebbi. 200-ig mentünk, de nem bírt jönni, inkább távolodott. az lehetett a 163le-s dízel. kicsit füstölt ő is(egy mini pamacs padlókor) és 2 kipuff volt rajta hátul... remélem megköpködte, hogy egy 12évvel idősebb max 1mft-os autót nem tudott vele otthagyni nyes
Szerintem, csak hagyta, hogy a "kiccsávó" élvezkedjen.  laugh
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17747 Dátum: 2013.10.25 péntek, 18:43:48 »

Szerintem, csak hagyta, hogy a "kiccsávó" élvezkedjen.  laugh
lehet vigyor3 bár az arc kifejezése nem ezt tükrözte nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #17748 Dátum: 2013.10.25 péntek, 19:38:15 »

Ezt nem értem, azért tíz évesen még nem rohad porrá egy autó. Oké, a téli só meg a csillaggarázs nem tesz jót neki, de némi törődéssel azért ez még sokáig egyben marad. Node ne hallgass rám, ha kell a mondeo és megteheted, vedd meg. Csak úgy érzem te magad is bizonytalan vagy, mert megkérdezted a véleményünket egy konkrét mondeóról (ami amúgy a kategóriájában egy jó ajánlat), most meg kiderül hogy azért adnál ki pusz két misit mert a lányod térde hozzáér az üléshez és igazából nem is vagy biztos az egészben..  angel


Nem az a baj, hogy a térde hozzá ér a kicsinek a háttámlához, hanem szerencsétlennek a lábfeje sem fér el. Gyerekülésbe ül ugye, és már eleve az is előre tolja jó pár centivel a hátsó ülésen. Szegénykémnek csak kifelé fordítva férnek el a lábfejei, és hosszabb távon elég kellemetlen neki.
Egyébként garázsban áll, vigyázok rá, a szemem fénye, most még nincs ilyen baj, bár a két hátsó sárvédő ívet már javítani kellett, mert az a filces betét kicsit megszívja magát vízzel, és áztatja az ívet. De megcsináltattam, így most nincs baj. És igen, tanácstalan vagyok, mert a kislányaim a legfontosabbak, de emiatt meg sajnálom lecserélni. Na, még rágódom egy kicsit rajta.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #17749 Dátum: 2013.10.25 péntek, 20:02:45 »

nekünk a sedan 130-135le jelenleg, azzal futottam már össze 140le-s mk4-gyel, sehol sem volt vigyor3 hétvégén egy faceliftes mk4-be futottam bele (vagyis próbált őrültként letolni). rendszám szerint nem volt 3-4 hónapnál régebbi. 200-ig mentünk, de nem bírt jönni, inkább távolodott. az lehetett a 163le-s dízel. kicsit füstölt ő is(egy mini pamacs padlókor) és 2 kipuff volt rajta hátul... remélem megköpködte, hogy egy 12évvel idősebb max 1mft-os autót nem tudott vele otthagyni nyes
Bíztos olyan helyen dolgozott a figura, mint én. Választhattál: Passat 105 ló, vagy Golf 140ló. Ő biztos a nagyobb kasznit premizálta (a kis fharkú! nyes) Azért egy 2.0tdci 140lóval .... Igaz egy 911 a múlkor elhúzott mellettem...  Sad
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 348 349 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 361 362 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.