Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 09:26:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
348
349
350
351
352
353
354
[
355
]
356
357
358
359
360
361
362
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11768572 alkalommal)
wofer
és 31 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17700 Dátum:
2013.10.22 kedd, 20:53:21 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.22 kedd, 20:41:12
a 2.0tdci,de a 2.2 nem!
Ja, ott ki kell forrasztani a chipet, ugye?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17701 Dátum:
2013.10.23 szerda, 14:19:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.22 kedd, 20:53:21
Ja, ott ki kell forrasztani a chipet, ugye?
nem.van egy kimenet,ahová a megfelelő csatlakozó beforrasztása után csatlakozik a laptoppal,és onna már írható és olvasható is az ecu tartalma....de ez az ecu-n belül van!Legbelül!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17702 Dátum:
2013.10.23 szerda, 14:23:10 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.22 kedd, 20:03:50
Valami asp, aps...vagy nem tudom, nem emlékszem már rá. Most lehúztam ami kijött belőle, de ugyanezt tudnám visszarakni....javulás nem lenne.
Minden rendben az autóval, de állandó hibaüzenet van benne. B1A84
sima log file.letöltöttem,ha kell itt van:
http://invitelweb.hu/tamas.simon/23.10.2013%2013-32-51.log
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wisdom
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17703 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 10:53:14 »
Sziasztok!
4-es Mondeohoz (2007-) keresek kesztyűtartó feletti ezüst díszlécet.. Pár bontót végighívtam már, de vagy nem adják külön, vagy jobbkormányost bontanak , az meg pont nem jó.
Vagy ha van ötlet hogy lehetne karcolást eltüntetni az is jöhet
Köszönöm előre is!
Üdv
wisdom
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17704 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 11:00:43 »
Idézetet írta: wisdom - 2013.10.24 csütörtök, 10:53:14
Sziasztok!
4-es Mondeohoz (2007-) keresek kesztyűtartó feletti ezüst díszlécet.. Pár bontót végighívtam már, de vagy nem adják külön, vagy jobbkormányost bontanak , az meg pont nem jó.
Vagy ha van ötlet hogy lehetne karcolást eltüntetni az is jöhet
Köszönöm előre is!
Üdv
wisdom
Legegyszerűbb és legolcsóbb a fóliázás
allegro-n nézz körül ott minden van
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17705 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:10:15 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.23 szerda, 14:23:10
sima log file.letöltöttem,ha kell itt van:
http://invitelweb.hu/tamas.simon/23.10.2013%2013-32-51.log
Ez nem ilyen, ez .acx kiterjesztésű file és kb. 1 kbyte.
Tehát akkor nem ugyanarról beszélünk.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wisdom
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17706 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 13:47:26 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.10.24 csütörtök, 11:00:43
Legegyszerűbb és legolcsóbb a fóliázás
allegro-n nézz körül ott minden van
Ez az allegro.pl amire gondolsz? Ehhez jó lenne lengyelül tudni hogy mi az a díszléc, meg fólia.. mindegy, köszi, nézegetem.
Naplózva
Gab19
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17707 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 15:17:02 »
Sziasztok!
Váltózárakkal van valakinek tapasztalata?A Defend Look-al szemezgetek.Erről esetleg valakinek véleménye?
Előre is kösz a válaszokat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17708 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 15:41:36 »
Idézetet írta: Gab19 - 2013.10.24 csütörtök, 15:17:02
Sziasztok!
Váltózárakkal van valakinek tapasztalata?A Defend Look-al szemezgetek.Erről esetleg valakinek véleménye?
Előre is kösz a válaszokat.
A Skywalkerre gondolsz?
bár az Luke...
Szóval én eddig csak a defend lock-ról hallottam...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17709 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 16:00:27 »
Idézetet írta: Gab19 - 2013.10.24 csütörtök, 15:17:02
Sziasztok!
Váltózárakkal van valakinek tapasztalata?A Defend Look-al szemezgetek.Erről esetleg valakinek véleménye?
Előre is kösz a válaszokat.
Nekem a Titan-Dipol volt, az teljesen jó.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
dede
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17710 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 18:51:47 »
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy egy IV es Mondeoból hogy lehet a ICE61 Sony rádiót kiszerelni. Kisfiam beledobált pár érmét ki kellene szerelnem, hogy ki tudjam rázni belőle az érméket.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17711 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:13:47 »
Idézetet írta: dede - 2013.10.24 csütörtök, 18:51:47
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy egy IV es Mondeoból hogy lehet a ICE61 Sony rádiót kiszerelni. Kisfiam beledobált pár érmét ki kellene szerelnem, hogy ki tudjam rázni belőle az érméket.
Tessék:
http://www.youtube.com/watch?v=Iedsrdoz8kM
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
dede
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17712 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 20:07:02 »
köszönöm szépen a gyors segítséget
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17713 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 20:07:26 »
Idézetet írta: Gab19 - 2013.10.24 csütörtök, 15:17:02
Sziasztok!
Váltózárakkal van valakinek tapasztalata?A Defend Look-al szemezgetek.Erről esetleg valakinek véleménye?
Előre is kösz a válaszokat.
Jó.
De én inkább vmi másra költeném ezt az összeget.
(ha már nagyon váltózár, olyat rakj, amiben csőhüvelyben megy a 2 váltórúd.)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17714 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 21:06:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.10.24 csütörtök, 20:07:26
Jó.
De én inkább vmi másra költeném ezt az összeget.
(ha már nagyon váltózár, olyat rakj, amiben csőhüvelyben megy a 2 váltórúd.)
A váltózár ér egyáltalán valamit motortér nyitás blokkolás nélkül?
Ez nagy előnye volt az MK3-nak.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17715 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 21:16:26 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.10.24 csütörtök, 21:06:25
A váltózár ér egyáltalán valamit motortér nyitás blokkolás nélkül?
Ez nagy előnye volt az MK3-nak.
arra gondolsz, hogy miután a hűtőrács alját kitépték és felhajtották, azután lehetett csak kinyitni a motortértetőt? Hangtalanul 1.5perc alatt?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17716 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 21:23:36 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.10.24 csütörtök, 21:06:25
A váltózár ér egyáltalán valamit motortér nyitás blokkolás nélkül?
Ez nagy előnye volt az MK3-nak.
A váltózár szerintem jó. Nekem defendlock van.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17717 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 21:28:29 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.24 csütörtök, 21:16:26
arra gondolsz, hogy miután a hűtőrács alját kitépték és felhajtották, azután lehetett csak kinyitni a motortértetőt? Hangtalanul 1.5perc alatt?
Pont másfél perccel több, mint minden egyéb autónál.
Azt mondják, hogy a tolvajnak van szaktudása, felkészültsége, szerszáma, csak ideje nincs. Én szenvedtem annak idején a zárral és nem tűnt egyszerűnek. Akinek befosott - mert volt ilyen - annak a nyitása nem volt egyszerű.
Egyébként csak arra gondoltam, hogy a motortérben esetleg egyszerű a váltóbowden lekötése és manuális berakása kettesbe. Ilyenkor a váltózár kb. halottnak a csók.
Tuto lakat az 1m magam kertkapun, amit bárki átugrik...
Nem állítom, hanem kérdezem!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.24 csütörtök, 21:30:08 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17718 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 21:30:35 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.10.24 csütörtök, 21:06:25
A váltózár ér egyáltalán valamit motortér nyitás blokkolás nélkül?
Ez nagy előnye volt az MK3-nak.
Kb pont semmit.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17719 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 21:34:57 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.24 csütörtök, 21:16:26
arra gondolsz, hogy miután a hűtőrács alját kitépték és felhajtották, azután lehetett csak kinyitni a motortértetőt? Hangtalanul 1.5perc alatt?
(Imbuszkulccsal is nyílik
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17720 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 21:35:48 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.10.24 csütörtök, 21:28:29
Pont másfél perccel több, mint minden egyéb autónál.
Azt mondják, hogy a tolvajnak van szaktudása, felkészültsége, szerszáma, csak ideje nincs. Én szenvedtem annak idején a zárral és nem tűnt egyszerűnek. Akinek befosott - mert volt ilyen - annak a nyitása nem volt egyszerű.
Egyébként csak arra gondoltam, hogy a motortérben esetleg egyszerű a váltóbowden lekötése és manuális berakása kettesbe. Ilyenkor a váltózár kb. halottnak a csók.
Tuto lakat az 1m magam kertkapun, amit bárki átugrik...
Nem állítom, hanem kérdezem!
A váltózár a dupla csőhüvely és motortérzár nélkül nem ér semmit...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17721 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 21:37:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.10.24 csütörtök, 21:35:48
A váltózár a dupla csőhüvely és motortérzár nélkül nem ér semmit...
Ha a motortér le van zárva, oda elég egy sima kapcsoló, és nem kell váltózár.
Nekem az mkI-ben volt, de kb mint az 1 méteres kertkapun a titituti lakat.
Berakják 3-ba, és usgyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17722 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 22:02:04 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.10.24 csütörtök, 21:28:29
Pont másfél perccel több, mint minden egyéb autónál.
Azt mondják, hogy a tolvajnak van szaktudása, felkészültsége, szerszáma, csak ideje nincs. Én szenvedtem annak idején a zárral és nem tűnt egyszerűnek. Akinek befosott - mert volt ilyen - annak a nyitása nem volt egyszerű.
Egyébként csak arra gondoltam, hogy a motortérben esetleg egyszerű a váltóbowden lekötése és manuális berakása kettesbe. Ilyenkor a váltózár kb. halottnak a csók.
Tuto lakat az 1m magam kertkapun, amit bárki átugrik...
Nem állítom, hanem kérdezem!
amúgy vannak egész jó motortérzárak. Alaphelyzetben a bowden nem húzza meg a zárat. Lehet távirányítóra, kártyára.... akármilyen cuccra kötni, hogy amikor az kap jelet, akkor a mágnes behúz és a bowden nyitja a zárat. Belül el lehet helyezni egy tartalék tápcsatit, ha lemerült az aksi. Nyugalmi helyzetben nem vesz fel áramot a cucc.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17723 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 22:17:58 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.24 csütörtök, 21:37:58
Ha a motortér le van zárva, oda elég egy sima kapcsoló, és nem kell váltózár.
Nekem az mkI-ben volt, de kb mint az 1 méteres kertkapun a titituti lakat.
Berakják 3-ba, és usgyi.
Azért egy egyszerű kapcsolónál vmi bonyolultabb kell, mert egy infralámpával körbevilágítanak, s mindjárt látszik, hogy hol szoktál tapicskolni rendszeresen.
Ma lehet nem bonyolítanám már túl, mint a mostani kocsim van, hanem beraknék egy ilyet:
http://www.blue16.hu/
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17724 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 22:20:06 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.10.24 csütörtök, 22:02:04
amúgy vannak egész jó motortérzárak. Alaphelyzetben a bowden nem húzza meg a zárat. Lehet távirányítóra, kártyára.... akármilyen cuccra kötni, hogy amikor az kap jelet, akkor a mágnes behúz és a bowden nyitja a zárat. Belül el lehet helyezni egy tartalék tápcsatit, ha lemerült az aksi. Nyugalmi helyzetben nem vesz fel áramot a cucc.
nekem reed relés: az életbe nem lehet rájönni, hogy hol az az 1cm2 ahová tartani kell x mp-ig. Így nyitom, így zárom. Ha lemerül az akksi, kinyit magától. Soha nem merült még le az 5 év alatt.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17725 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 22:34:06 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.10.24 csütörtök, 22:20:06
nekem reed relés: az életbe nem lehet rájönni, hogy hol az az 1cm2 ahová tartani kell x mp-ig. Így nyitom, így zárom. Ha lemerül az akksi, kinyit magától. Soha nem merült még le az 5 év alatt.
Ha viszont okoznak valamivel (vezetékek, lámpákban...) zárlatot, feszültségesést, akkor ezt érzékelve kinyit? Hát nem túl biztató...
Ezt régen is csinálták az indexeket betörve hazavágták a riasztót. (amelyik nem volt levédve ez ellen)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17726 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 22:37:38 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.24 csütörtök, 22:34:06
Ha viszont okoznak valamivel (vezetékek, lámpákban...) zárlatot, feszültségesést, akkor ezt érzékelve kinyit? Hát nem túl biztató...
Ezt régen is csinálták az indexeket betörve hazavágták a riasztót. (amelyik nem volt levédve ez ellen)
neeeeem, ez már nem zsiguli...
de ha esetleg mégis, akkor onnan jön a neheze, egyszer majd személyesen elmesélem miért
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17727 Dátum:
2013.10.25 péntek, 12:08:38 »
Sziasztok, most ez az újabb kiszemeltem:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_163_le_vez.sz.konyvs.mentes-7291896
Tudnátok róla véleményt mondani? Továbbá kérdezném, hogy ez a 162 lovas motor mennyivel eszik többet, mint a 140-es? Mennyi lehet a városi fogyasztása?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 13:06:30 írta Dzsana
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17728 Dátum:
2013.10.25 péntek, 12:32:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.10.24 csütörtök, 22:37:38
neeeeem, ez már nem zsiguli...
de ha esetleg mégis, akkor onnan jön a neheze, egyszer majd személyesen elmesélem miért
A zsiguli nem tudom hogyan kapcsolódik ide.
Manapság már könnyebb autót kinyitni és elindítani, mint ahogy az sokan gondolják.
Az egyedi megoldások a leghatékonyabbak. Aminek nincs leírása, szériája és nincs több belőle!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17729 Dátum:
2013.10.25 péntek, 12:48:16 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.10.24 csütörtök, 22:37:38
neeeeem, ez már nem zsiguli...
de ha esetleg mégis, akkor onnan jön a neheze, egyszer majd személyesen elmesélem miért
Leírjam? Mert én mindent tudok...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17730 Dátum:
2013.10.25 péntek, 12:51:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.25 péntek, 12:48:16
Leírjam? Mert én mindent tudok...
Szóval már elmondták, hogy nem a gólya hozza...........a télapó nem létezik és a tojást sem a húsvéti nyúl tojja?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17731 Dátum:
2013.10.25 péntek, 13:14:49 »
Idézetet írta: Dzsana - 2013.10.25 péntek, 12:08:38
Sziasztok, most ez az újabb kiszemeltem:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_163_le_vez.sz.konyvs.mentes-7291896
Tudnátok róla véleményt mondani? Továbbá kérdezném, hogy ez a 162 lovas motor mennyivel eszik többet, mint a 140-es? Mennyi lehet a városi fogyasztása?
Kiegészítő infóként itt a szervizkönyve:
https://drive.google.com/file/d/0B6ZlFuLyQeL3UjFIVnNpaHJCaFU/edit?usp=sharing
Naplózva
wisdom
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17732 Dátum:
2013.10.25 péntek, 14:21:47 »
Idézetet írta: Dzsana - 2013.10.25 péntek, 13:14:49
Kiegészítő infóként itt a szervizkönyve:
https://drive.google.com/file/d/0B6ZlFuLyQeL3UjFIVnNpaHJCaFU/edit?usp=sharing
Én szívesen mondok róla véleményt
Szépnek látszik így a képeken, tök jó hogy megvan a szervizkönyv, és hogy ilyen jól felszerelt, a tempomat és az E-H parkolóradar nagyon jól jön a mindennapokban. A kétliteres dízelt sokan jobbnak és megbízhatóbbnak tartják az 1.8-asnál, nem hiszem hogy lényegesen többet fogyasztana a 140 lovasnál viszont több benne a tartalék. A legtöbb ford márkaszerviz kb 10e Ft-ért csinál állapotfelmérést, kiolvassák a hibakódokat, leellenőrzik a szervizkönyvet. Ajánlom az Ivanicsot vagy az üllői úti Petrányit. Szerintem jó vétel maga az autó és nem kizárt hogy ez az ár még alkudható
üdv
wisdom
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17733 Dátum:
2013.10.25 péntek, 15:18:15 »
Idézetet írta: Dzsana - 2013.10.25 péntek, 12:08:38
Sziasztok, most ez az újabb kiszemeltem:
Hát vhogy az ilyen autó vásárlókat sem értem (mármint újonnan, de biztos benne a hiba). Egy relatív nagy motor, viszont "fapad". Ha elég neked ezen felszereltség és hiszel a km órában, az ár-állapot alapján nem rossz vétel.
PS: ezért egy nyári alufelni garnitura ráférne...Bár lehet, hogy az volt a cél, hogy mindenki azt gondolja, hogy egy 110LE trend min. mondeo, aztán meg 240-ig bírta a versenyt
)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
wisdom
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17734 Dátum:
2013.10.25 péntek, 15:23:08 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.10.25 péntek, 15:18:15
Hát vhogy az ilyen autó vásárlókat sem értem (mármint újonnan, de biztos benne a hiba). Egy relatív nagy motor, viszont "fapad". Ha elég neked ezen felszereltség és hiszel a km órában, az ár-állapot alapján nem rossz vétel.
PS: ezért egy nyári alufelni garnitura ráférne...Bár lehet, hogy az volt a cél, hogy mindenki azt gondolja, hogy egy 110LE trend min. mondeo, aztán meg 240-ig bírta a versenyt
)
Valszeg cégautó volt és volt néhány kötelező szempont.. Amúgy én magam is inkább egy magasabb szintet vettem volna gyengébb motorral, de hát ez van. Amúgy itt egy másik dízel, ez idősebb, a km-t sem írja de titanium és marad a zsebedben majdnem egy milla, amit rákölthetsz
Ahogy látom a tulaj már ráköltött nem kevés összeget és azt legalább neked már nem kell...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-7279358
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17735 Dátum:
2013.10.25 péntek, 15:32:07 »
Idézetet írta: wisdom - 2013.10.25 péntek, 15:23:08
Valszeg cégautó volt és volt néhány kötelező szempont.. Amúgy én magam is inkább egy magasabb szintet vettem volna gyengébb motorral, de hát ez van. Amúgy itt egy másik dízel, ez idősebb, a km-t sem írja de titanium és marad a zsebedben majdnem egy milla, amit rákölthetsz
Ahogy látom a tulaj már ráköltött nem kevés összeget és azt legalább neked már nem kell...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-7279358
és a nagy teljesítményt hova dugták benne??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wisdom
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17736 Dátum:
2013.10.25 péntek, 16:11:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.10.25 péntek, 15:32:07
és a nagy teljesítményt hova dugták benne??
Ezt a kérdést most nem értem, mire gondolsz konkrétan?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17737 Dátum:
2013.10.25 péntek, 16:21:55 »
Idézetet írta: wisdom - 2013.10.25 péntek, 16:11:43
Ezt a kérdést most nem értem, mire gondolsz konkrétan?
140le egy ekkora kocsiban
nagy teljesítménynek nem mondanám
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17738 Dátum:
2013.10.25 péntek, 16:31:36 »
Idézetet írta: wisdom - 2013.10.25 péntek, 16:11:43
Ezt a kérdést most nem értem, mire gondolsz konkrétan?
nekünk a sedan 130-135le jelenleg, azzal futottam már össze 140le-s mk4-gyel, sehol sem volt
hétvégén egy faceliftes mk4-be futottam bele (vagyis próbált őrültként letolni). rendszám szerint nem volt 3-4 hónapnál régebbi. 200-ig mentünk, de nem bírt jönni, inkább távolodott. az lehetett a 163le-s dízel. kicsit füstölt ő is(egy mini pamacs padlókor) és 2 kipuff volt rajta hátul... remélem megköpködte, hogy egy 12évvel idősebb max 1mft-os autót nem tudott vele otthagyni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wisdom
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17739 Dátum:
2013.10.25 péntek, 16:37:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.10.25 péntek, 16:21:55
140le egy ekkora kocsiban
nagy teljesítménynek nem mondanám
Hát dízelnél sztem nem a lóerő a lényeg hiszen úgysem pörgeted, hanem a kb. 340 Nm nyomaték ami már 1750-től ott van. Az megrántja azért rendesen.. BTW senki sem mondta hogy nagy teljesítményű autót keres ez pont elég a mindennapi közlekedéshez. Ne felejtsd el hogy volt 100 lovas dízel és 110 és 125 lovas 1.6-os benzines is.. na az tényleg kevés.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17740 Dátum:
2013.10.25 péntek, 16:48:51 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.10.25 péntek, 15:18:15
Hát vhogy az ilyen autó vásárlókat sem értem (mármint újonnan, de biztos benne a hiba). Egy relatív nagy motor, viszont "fapad". Ha elég neked ezen felszereltség és hiszel a km órában, az ár-állapot alapján nem rossz vétel.
PS: ezért egy nyári alufelni garnitura ráférne...Bár lehet, hogy az volt a cél, hogy mindenki azt gondolja, hogy egy 110LE trend min. mondeo, aztán meg 240-ig bírta a versenyt
)
Érdekes, amiket írtok. Nekem már ez sem tűnik fapadosnak, hiszen van benne tempomat, parkradar az asszonynak, stb., bár az alufelniket én is hiányolom róla, az nem kis tétel, utólag megvenni, pláne gyáriban. Most 2004-es focusom van, hibátlan, 1-2 évvel fiatalabb mondeoért nem adnám oda, ezért 2009-nél húztam meg a határt, és három milliós plafonnál. Sajnos azonban úgy látom, hogy ez nem fog menni, vagy legalább is nagyon nehezen, mert amiket felhívtam, vagy gyanús a km-re, vagy egyéb nyűgje van. Hát ez szép feladat lesz, lehet, le kell menjek 2008-as évjáratig.
Naplózva
wisdom
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17741 Dátum:
2013.10.25 péntek, 16:57:47 »
Idézetet írta: Dzsana - 2013.10.25 péntek, 16:48:51
Érdekes, amiket írtok. Nekem már ez sem tűnik fapadosnak, hiszen van benne tempomat, parkradar az asszonynak, stb., bár az alufelniket én is hiányolom róla, az nem kis tétel, utólag megvenni, pláne gyáriban. Most 2004-es focusom van, hibátlan, 1-2 évvel fiatalabb mondeoért nem adnám oda, ezért 2009-nél húztam meg a határt, és három milliós plafonnál. Sajnos azonban úgy látom, hogy ez nem fog menni, vagy legalább is nagyon nehezen, mert amiket felhívtam, vagy gyanús a km-re, vagy egyéb nyűgje van. Hát ez szép feladat lesz, lehet, le kell menjek 2008-as évjáratig.
Szerintem egyáltalán nem fapad a Trend Mondeo, egy Trend Focusban mindezekért külön pénzt kellett fizetni ami itt alapból benne van (duplaklíma, 6+térdlégzsák, 4 el. ablak, stb). Mondeo szinten valóban ez a második felszereltségi szint az akkor még kapható Ambiente után, de nem kell ezzel sem szégyenkezned főleg a parkradarral és a tempomattal ez egy nagyon élhető autó.
Amúgy nem tudom mik a motivációid, én egy hibátlan focust nem cserélnék kockázatos dízel mondeóra csak azért hogy mondeóm legyen. Ha jól sejtem a 2004-es még az 1-es de már fészliftelt focus, annak is az utolsó évjárata, gyakorlatilag a legjobb széria. Volt olyanom, imádtam. Jó esetben eladod 1M-ért hozzáraksz még kettőt és utána is költesz rá rendesen. Persze ha szempont a nagyobb tér, vagy a biztonság akkor a mondeo jobb választás de mindennapi szinten szerintem nem éri meg ennyi pénzt elkölteni, nem lesz háromszor jobb autód.
De persze a pénzed a tied, arra költöd amire akarod, amit meg leírtam az a szubjektív véleményem, de hát azt kérdezted, nem?
Amúgy ha 1.6-os benzines a focusod , akkor engem még érdekel is
u.i. az évjárat megkötés szerintem felesleges, 2007-ben jött ki a mondeo, az az egy év már nem számít, és biztos mondták már hogy állapotot kell nézni.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 17:02:32 írta wisdom
»
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17742 Dátum:
2013.10.25 péntek, 17:04:50 »
Idézetet írta: wisdom - 2013.10.25 péntek, 16:57:47
Szerintem egyáltalán nem fapad a Trend Mondeo, egy Trend Focusban mindezekért külön pénzt kellett fizetni ami itt alapból benne van (duplaklíma, térdlégzsák, 4 el. ablak, radarok, tempomat, stb.). Mondeo szinten valóban ez a második felszereltségi szint az akkor még kapható Ambiente után, de nem kell ezzel sem szégyenkezned.
Amúgy nem tudom mik a motivációid, én egy hibátlan focust nem cserélnék kockázatos dízel mondeóra csak azért hogy mondeóm legyen. Ha jól sejtem a 2004-es még az első kioadás de már fészliftelt focus, annak is az utolsó évjárata, gyakorlatilag a legjobb széria. Volt olyanom, imádtam. Jó esetben eladod 1M-ért hozzáraksz még kettőt és utána is költesz rá rendesen. Persze ha szempont a nagyobb tér, vagy a biztonság akkor a mondeo jobb választás de mindennapi szinten szerintem nem éri meg ennyi pénzt elkölteni, nem lesz háromszor jobb autód.
De persze a pénzed a tied, arra költöd amire akarod
Anúgy ha 1.6-os benzines a focusod , akkor engem még érdekel is
Na pont ezen dilemmázok, hogy van egy 2004-es, 1,6-os benzines kombi fókám, magnum gray színben, garantáltan jelenleg 63.000 km-rel, Ghia felszereltséggel, hibátlan, imádom, csak hát kicsi. Én két méter magas vagyok, és a lányaim nőnek, és már nem nagyon férnek el mögöttem. Sajnálnám eladni, erősen dilemmázok, hogy mi legyen. Majd összehúzzák magukat!
re ui.: 2008-ban váltottak befecskendező rendszert, és akkor a delphiről áttértek a bosch-siemensre, azokat jobban tartom, azért is 2009-től keresgélek. De most már az se biztos, hogy akarok cserélni, de ugyanakkor a fóka sem maradhat meg örökké. Nagy a tanácstalanság!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 17:12:03 írta Dzsana
»
Naplózva
wisdom
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17743 Dátum:
2013.10.25 péntek, 17:10:10 »
Idézetet írta: Dzsana - 2013.10.25 péntek, 17:04:50
Na pont ezen dilemmázok, hogy van egy 2004-es, 1,6-os benzines kombi fókám, manhattan szürke színben, garantáltan jelenleg 63.000 km-rel, Ghia felszereltséggel, hibátlan, imádom, csak hát kicsi. Én két méter magas vagyok, és a lányaim nőnek, és már nem nagyon férnek el mögöttem. Sajnálnám eladni, erősen dilemmázok, hogy mi legyen. Majd összehúzzák magukat!
Ez a beszéd!
63ezerrel ez gyakorlatilag új, a ghia egy nagyon pöpec felszereltség (nekem 1.8 benzines ghia-m volt) az 1.6 benzines örök életű. Amúgy volt egy seicentóm is, na az kicsi
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17744 Dátum:
2013.10.25 péntek, 17:12:56 »
Idézetet írta: wisdom - 2013.10.25 péntek, 17:10:10
Ez a beszéd!
63ezerrel ez gyakorlatilag új, a ghia egy nagyon pöpec felszereltség (nekem 1.8 benzines ghia-m volt) az 1.6 benzines örök életű. Amúgy volt egy seicentóm is, na az kicsi
Az, új, de még meddig? Nem a km eszi meg, hanem az idő.
Naplózva
wisdom
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17745 Dátum:
2013.10.25 péntek, 17:23:52 »
Idézetet írta: Dzsana - 2013.10.25 péntek, 17:12:56
Az, új, de még meddig? Nem a km eszi meg, hanem az idő.
Ezt nem értem, azért tíz évesen még nem rohad porrá egy autó. Oké, a téli só meg a csillaggarázs nem tesz jót neki, de némi törődéssel azért ez még sokáig egyben marad. Node ne hallgass rám, ha kell a mondeo és megteheted, vedd meg. Csak úgy érzem te magad is bizonytalan vagy, mert megkérdezted a véleményünket egy konkrét mondeóról (ami amúgy a kategóriájában egy jó ajánlat), most meg kiderül hogy azért adnál ki pusz két misit mert a lányod térde hozzáér az üléshez és igazából nem is vagy biztos az egészben..
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17746 Dátum:
2013.10.25 péntek, 17:51:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.10.25 péntek, 16:31:36
nekünk a sedan 130-135le jelenleg, azzal futottam már össze 140le-s mk4-gyel, sehol sem volt
hétvégén egy faceliftes mk4-be futottam bele (vagyis próbált őrültként letolni). rendszám szerint nem volt 3-4 hónapnál régebbi. 200-ig mentünk, de nem bírt jönni, inkább távolodott. az lehetett a 163le-s dízel. kicsit füstölt ő is(egy mini pamacs padlókor) és 2 kipuff volt rajta hátul... remélem megköpködte, hogy egy 12évvel idősebb max 1mft-os autót nem tudott vele otthagyni
Szerintem, csak hagyta, hogy a "kiccsávó" élvezkedjen.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17747 Dátum:
2013.10.25 péntek, 18:43:48 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.25 péntek, 17:51:52
Szerintem, csak hagyta, hogy a "kiccsávó" élvezkedjen.
lehet
bár az arc kifejezése nem ezt tükrözte
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17748 Dátum:
2013.10.25 péntek, 19:38:15 »
Idézetet írta: wisdom - 2013.10.25 péntek, 17:23:52
Ezt nem értem, azért tíz évesen még nem rohad porrá egy autó. Oké, a téli só meg a csillaggarázs nem tesz jót neki, de némi törődéssel azért ez még sokáig egyben marad. Node ne hallgass rám, ha kell a mondeo és megteheted, vedd meg. Csak úgy érzem te magad is bizonytalan vagy, mert megkérdezted a véleményünket egy konkrét mondeóról (ami amúgy a kategóriájában egy jó ajánlat), most meg kiderül hogy azért adnál ki pusz két misit mert a lányod térde hozzáér az üléshez és igazából nem is vagy biztos az egészben..
Nem az a baj, hogy a térde hozzá ér a kicsinek a háttámlához, hanem szerencsétlennek a lábfeje sem fér el. Gyerekülésbe ül ugye, és már eleve az is előre tolja jó pár centivel a hátsó ülésen. Szegénykémnek csak kifelé fordítva férnek el a lábfejei, és hosszabb távon elég kellemetlen neki.
Egyébként garázsban áll, vigyázok rá, a szemem fénye, most még nincs ilyen baj, bár a két hátsó sárvédő ívet már javítani kellett, mert az a filces betét kicsit megszívja magát vízzel, és áztatja az ívet. De megcsináltattam, így most nincs baj. És igen, tanácstalan vagyok, mert a kislányaim a legfontosabbak, de emiatt meg sajnálom lecserélni. Na, még rágódom egy kicsit rajta.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17749 Dátum:
2013.10.25 péntek, 20:02:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.10.25 péntek, 16:31:36
nekünk a sedan 130-135le jelenleg, azzal futottam már össze 140le-s mk4-gyel, sehol sem volt
hétvégén egy faceliftes mk4-be futottam bele (vagyis próbált őrültként letolni). rendszám szerint nem volt 3-4 hónapnál régebbi. 200-ig mentünk, de nem bírt jönni, inkább távolodott. az lehetett a 163le-s dízel. kicsit füstölt ő is(egy mini pamacs padlókor) és 2 kipuff volt rajta hátul... remélem megköpködte, hogy egy 12évvel idősebb max 1mft-os autót nem tudott vele otthagyni
Bíztos olyan helyen dolgozott a figura, mint én. Választhattál: Passat 105 ló, vagy Golf 140ló. Ő biztos a nagyobb kasznit premizálta (a kis fharkú!
) Azért egy 2.0tdci 140lóval .... Igaz egy 911 a múlkor elhúzott mellettem...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak:
1
...
348
349
350
351
352
353
354
[
355
]
356
357
358
359
360
361
362
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ