Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 07:07:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 407 408 409 410 411 412 413 [414] 415 416 417 418 419 420 421 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11264955 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #20650 Dátum: 2014.02.28 péntek, 10:57:24 »

Sziasztok!

Van valakinek elektronikusan változatban MK4 vagy esetleg a MK4 facelift szervizkönyve?

Köszönettel:
Tibor
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #20651 Dátum: 2014.02.28 péntek, 12:09:33 »

Sziasztok!
2010-es mondeoban a visszapillantóban lévő index az izzós, v már ledes? (t10 w5w) foglalatos? - mert most nekem nem világit:(

köszi
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #20652 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:54:27 »

Sziasztok!

Van valakinek elektronikusan változatban MK4 vagy esetleg a MK4 facelift szervizkönyve?

Köszönettel:
Tibor


Szia!
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_4_kezelesi.pdf

üdv.
Erasko
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #20653 Dátum: 2014.02.28 péntek, 14:19:42 »

Hello!
a Ti mondeotokban is fordítva van berakva a jobb oldali pipre tükörhöz való lámpa kapcsoló?- v csak nálam voltak cselesek!
üdv.
Erasko
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #20654 Dátum: 2014.02.28 péntek, 16:11:18 »


A kezelési megvan elektronikusan és eredeti nyomtatott változatban, a szerviz kézikönyvre lenne szükségem akár angol nyelven.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.28 péntek, 16:21:32 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #20655 Dátum: 2014.02.28 péntek, 16:52:13 »

Ma pont regenerált a masina, s közben néztem Torque-val a pillanatnyi adatokat:

Ami változott alapjáraton: 800 fordualtról - 850 -re nőtt
Turbónyomás alapban: 0,0 bar, regenkor -0,3 bar lett (szerintem azzal magyarázható, hogy mivel a szívócső csappantyú zár, s az EGR-em meg le van falazva, ebből adódhat a negatív nyomás) Sőt, az EGR-től kérné a meleg levegőt, de onnan semmit sem kap, emiatt a regen is tovább tarthat...


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #20656 Dátum: 2014.02.28 péntek, 21:33:01 »

A kezelési megvan elektronikusan és eredeti nyomtatott változatban, a szerviz kézikönyvre lenne szükségem akár angol nyelven.

http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20657 Dátum: 2014.02.28 péntek, 21:37:19 »

Ma pont regenerált a masina, s közben néztem Torque-val a pillanatnyi adatokat:

Ami változott alapjáraton: 800 fordualtról - 850 -re nőtt
Turbónyomás alapban: 0,0 bar, regenkor -0,3 bar lett (szerintem azzal magyarázható, hogy mivel a szívócső csappantyú zár, s az EGR-em meg le van falazva, ebből adódhat a negatív nyomás) Sőt, az EGR-től kérné a meleg levegőt, de onnan semmit sem kap, emiatt a regen is tovább tarthat...




Szerinted tud úgy működni a motor, hogy zár a szívóoldali csappantyú? Az csak leállításkor zár.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #20658 Dátum: 2014.02.28 péntek, 21:40:12 »

Ezt én is köszönöm worship régóta böngésztem a fórumot érte.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #20659 Dátum: 2014.02.28 péntek, 23:10:37 »

Sziasztok!

Sikerült ma belekeveredni egy koccanásba és belementek a jobb hátuljába a kocsinak és a képen pirossal bekarikázott részen kiugrott a lökhárító a helyéről, szóval így a széle kiáll az autó síkjából (remélem érthető, hogy mire gondolok)

Vissza lehet ezt valahogy pattintani vagy le kell venni és újra feltenni a lökhárítót? vagy ilyenkor helyből letörnek a felfogatási pontok? Ha van remény, akkor tudna valaki kigenerálni hátsó lökhárító le/felszerelési leírást?

Köszi előre is a segítséget!
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #20660 Dátum: 2014.03.01 szombat, 08:18:54 »

Szerinted tud úgy működni a motor, hogy zár a szívóoldali csappantyú? Az csak leállításkor zár.

Csak részlegesen zár. Ha megnézed a szívótoroknál ahol csappantyú van, ott egy potméteres érzékelő, a csappantyú szögállását figyeli. Ezt nem én találtam ki, hanem a Ford Etis online oktatási anyagában olvastam még anno... (mikor volt hozzáférésem)
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20661 Dátum: 2014.03.01 szombat, 09:02:25 »

Sziasztok!

Sikerült ma belekeveredni egy koccanásba és belementek a jobb hátuljába a kocsinak és a képen pirossal bekarikázott részen kiugrott a lökhárító a helyéről, szóval így a széle kiáll az autó síkjából (remélem érthető, hogy mire gondolok)

Vissza lehet ezt valahogy pattintani vagy le kell venni és újra feltenni a lökhárítót? vagy ilyenkor helyből letörnek a felfogatási pontok? Ha van remény, akkor tudna valaki kigenerálni hátsó lökhárító le/felszerelési leírást?

Köszi előre is a segítséget!
Küldj egy emailcímet és küldöm az útmutatót wave
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #20662 Dátum: 2014.03.01 szombat, 10:47:42 »

Hello!
a Ti mondeotokban is fordítva van berakva a jobb oldali pipre tükörhöz való lámpa kapcsoló?- v csak nálam voltak cselesek!
üdv.
Erasko

Ki tudod venni egy mozdulattal. Csak be van pattintva a tetőkárpitba.
Elforgatod 180 fokkal, visszateszed és kivédted a cselezést. Cool
Naplózva
andreas
Vendég
« Új hozzászólás #20663 Dátum: 2014.03.01 szombat, 18:35:03 »

Üdv!

Abban a  témában kérném a segítségeteket, hogy mire kell figyelni a IV-es mondeo vásárlásakor? Típushibák, sajátosságok, későbbi költségek stb. Elsősorban a fészlift előtti modellek érdekelnének.
Előre is köszi!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20664 Dátum: 2014.03.01 szombat, 22:01:29 »

Üdv!

Abban a  témában kérném a segítségeteket, hogy mire kell figyelni a IV-es mondeo vásárlásakor? Típushibák, sajátosságok, későbbi költségek stb. Elsősorban a fészlift előtti modellek érdekelnének.
Előre is köszi!
Hello

Főleg arra, h ne 1 visszatekert órás  hulladékot vegyél meg  Wink  A km kevésben lesz igaz, de legalább jó legyen. Vigyél magaddal olyat aki látott már kocsit, vizsgáltasd át szervizben mielőtt megveszed. Vagy akár ott ahová Te/ismerősöd jár és megbízható.

Én nem tudok tipushibáról, de majd kijavítanak ha nem így van.

Be is linkelheted ide amit kinéztél.

Mi az elképzelés?
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.01 szombat, 22:04:29 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
andreas
Vendég
« Új hozzászólás #20665 Dátum: 2014.03.01 szombat, 22:40:33 »

Hello

Főleg arra, h ne 1 visszatekert órás  hulladékot vegyél meg  Wink  A km kevésben lesz igaz, de legalább jó legyen. Vigyél magaddal olyat aki látott már kocsit, vizsgáltasd át szervizben mielőtt megveszed. Vagy akár ott ahová Te/ismerősöd jár és megbízható.

Én nem tudok tipushibáról, de majd kijavítanak ha nem így van.

Be is linkelheted ide amit kinéztél.

Mi az elképzelés?
Köszönöm a választ! Még nincs semmi konkrétum, de ez az új műszerfal meg a titanium felszereltség nagyon tetszik. Két literes diesel-eket nézegetek.
Hát igen, szinte minden km óra tekergetett, ezért az nem is szempont. Ez igazából csak a vezérműszíj csere szempontjából lehet érdekes. Olvastam itt a fórumban, hogy 200ezer km a csereperiódus.
Alvázzszám alapján van lehetőség érdeklődni a szerviztörténet felöl a ford márkaszervizekben? Ha nincs típushiba az jó hír!  eljen
Még egy kérdés: ez a részecskeszűrő nem macerás? Kell foglalkozni/aggódni miatta? Főleg költség szempontból.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20666 Dátum: 2014.03.01 szombat, 23:01:20 »

Köszönöm a választ! Még nincs semmi konkrétum, de ez az új műszerfal meg a titanium felszereltség nagyon tetszik. Két literes diesel-eket nézegetek.
Hát igen, szinte minden km óra tekergetett, ezért az nem is szempont. Ez igazából csak a vezérműszíj csere szempontjából lehet érdekes. Olvastam itt a fórumban, hogy 200ezer km a csereperiódus.
Alvázzszám alapján van lehetőség érdeklődni a szerviztörténet felöl a ford márkaszervizekben? Ha nincs típushiba az jó hír!  eljen
Még egy kérdés: ez a részecskeszűrő nem macerás? Kell foglalkozni/aggódni miatta? Főleg költség szempontból.
milyen új műszerfal?

vezérlést le kell cserélni, az a biztos.  hacsak nincs végig könyve, ami hihető is.

alváz alapján csak azt tudják, h mikor volt garanciális javítás. De kiindulásnak az is jó.  pl ha a 2008-as 2011-ben volt javítva 132.000-nél, most meg van benne 145.000- akkor az biztos nem azért van mert onnantól kezdve vagonon vitték vagy hajón  smile

páran témáznak a részecskeszűrőn, de szerintem felesleges. Hosszabb úton rendbe teszi magát.  De ezt inkább azok mondják majd meg akiknek van tapasztalatuk!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
andreas
Vendég
« Új hozzászólás #20667 Dátum: 2014.03.01 szombat, 23:28:27 »

milyen új műszerfal?

vezérlést le kell cserélni, az a biztos.  hacsak nincs végig könyve, ami hihető is.

alváz alapján csak azt tudják, h mikor volt garanciális javítás. De kiindulásnak az is jó.  pl ha a 2008-as 2011-ben volt javítva 132.000-nél, most meg van benne 145.000- akkor az biztos nem azért van mert onnantól kezdve vagonon vitték vagy hajón  smile

páran témáznak a részecskeszűrőn, de szerintem felesleges. Hosszabb úton rendbe teszi magát.  De ezt inkább azok mondják majd meg akiknek van tapasztalatuk!
Erre a műszerfalra gondolok: http://www.hasznaltauto.hu/popup/xlkep/194/7506731/4095/10
Ha megtudom az utolsó szerviz km állását és, hogy milyen munkák voltak vele, akkor az lehet támpont a valósághoz.
A vezérműszíj csere az milyen költség, mit kell cserélni? Csak a szíjet, vagy a feszítőt is? Mindenféle furcsaságokat (kazettákat) olvasok és nem vagyok képben.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #20668 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 09:24:21 »

Köszönöm a választ! Még nincs semmi konkrétum, de ez az új műszerfal meg a titanium felszereltség nagyon tetszik. Két literes diesel-eket nézegetek.
Hát igen, szinte minden km óra tekergetett, ezért az nem is szempont. Ez igazából csak a vezérműszíj csere szempontjából lehet érdekes. Olvastam itt a fórumban, hogy 200ezer km a csereperiódus.
Alvázzszám alapján van lehetőség érdeklődni a szerviztörténet felöl a ford márkaszervizekben? Ha nincs típushiba az jó hír!  eljen
Még egy kérdés: ez a részecskeszűrő nem macerás? Kell foglalkozni/aggódni miatta? Főleg költség szempontból.
Pont használtban lesz egy lutri a világ legidiótább olajhígulós korai ford dpf "megoldása". Újonnan még nem gond de egy használt 140ekm lehet 240 vagy 340ekm vagy akármennyi  is valójában. Ha tudod akkor inkább faceliftest azokban már nincs ez az olajhígulásos lehetőség.
Típushiba igazából nincs (kivéve a kora dpf olajhígulását) csak apróbb bosszantó dolgok de azok vagy könnyen javíthatóak vagy együtt lehet vele élni.
Naplózva
andreas
Vendég
« Új hozzászólás #20669 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:03:00 »

Pont használtban lesz egy lutri a világ legidiótább olajhígulós korai ford dpf "megoldása". Újonnan még nem gond de egy használt 140ekm lehet 240 vagy 340ekm vagy akármennyi  is valójában. Ha tudod akkor inkább faceliftest azokban már nincs ez az olajhígulásos lehetőség.
Típushiba igazából nincs (kivéve a kora dpf olajhígulását) csak apróbb bosszantó dolgok de azok vagy könnyen javíthatóak vagy együtt lehet vele élni.
Köszönöm!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #20670 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 14:59:20 »

Erre a műszerfalra gondolok: http://www.hasznaltauto.hu/popup/xlkep/194/7506731/4095/10
Ha megtudom az utolsó szerviz km állását és, hogy milyen munkák voltak vele, akkor az lehet támpont a valósághoz.
A vezérműszíj csere az milyen költség, mit kell cserélni? Csak a szíjet, vagy a feszítőt is? Mindenféle furcsaságokat (kazettákat) olvasok és nem vagyok képben.

kb 110-140e HUF lesz. Nekem 2008-as automatám van és eddig nem bántam meg. Az olajcserére oda kell figyelni és kész.
Naplózva
laikus
Vendég
« Új hozzászólás #20671 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 16:41:23 »

Pont használtban lesz egy lutri a világ legidiótább olajhígulós korai ford dpf "megoldása". Újonnan még nem gond de egy használt 140ekm lehet 240 vagy 340ekm vagy akármennyi  is valójában. Ha tudod akkor inkább faceliftest azokban már nincs ez az olajhígulásos lehetőség.
Típushiba igazából nincs (kivéve a kora dpf olajhígulását) csak apróbb bosszantó dolgok de azok vagy könnyen javíthatóak vagy együtt lehet vele élni.

Én is éppen most akarok megvenni egy 2011.10.havi Mondeo 2.0TDCI (ez már a 163 LE) Titanium és éppen 147ezer km-nél áll az óra (az árat meg remélem le tudom alkudni kb 3,8 millára).  taps
Franciao.-i és a "leaseplan" flottakezelte, nincs meg a szervizkönyve, de megkaptam a szervíztörténetét kinyomtatva a leaseplan-től és a forgalmi másolatát is. Remélem nem pörgették vissza, úgy gondolom a 147ezer 2 év alatt elég sok, tehát reálisnak tűnik , a 240ezer km nem lenne reális ennyi idő alatt, nem de?!
elvileg holnap vinném megnézetni, állapotfelmérésre a For-Top-hoz.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #20672 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 16:53:11 »

Én is éppen most akarok megvenni egy 2011.10.havi Mondeo 2.0TDCI (ez már a 163 LE) Titanium és éppen 147ezer km-nél áll az óra (az árat meg remélem le tudom alkudni kb 3,8 millára).  taps
Franciao.-i és a "leaseplan" flottakezelte, nincs meg a szervizkönyve, de megkaptam a szervíztörténetét kinyomtatva a leaseplan-től és a forgalmi másolatát is. Remélem nem pörgették vissza, úgy gondolom a 147ezer 2 év alatt elég sok, tehát reálisnak tűnik , a 240ezer km nem lenne reális ennyi idő alatt, nem de?!
elvileg holnap vinném megnézetni, állapotfelmérésre a For-Top-hoz.
Nekem is leasplan-es flotta kocsim van. Én nem panaszkodom rá, az enyémet szinte csak autópályán hajtották.
Bár volt aki szintén tőlük szerezett flotta kocsit, és nem volt megelégedve vele.
Sok sikert hozzá! wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #20673 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 21:36:24 »

Üdv!

Abban a  témában kérném a segítségeteket, hogy mire kell figyelni a IV-es mondeo vásárlásakor? Típushibák, sajátosságok, későbbi költségek stb. Elsősorban a fészlift előtti modellek érdekelnének.
Előre is köszi!

Ha csak városban jársz, akkor egy bármilyen gyártmányú modern, koromszűrős dízelt gondolj azért meg.
Ha tudod pályán is hajtani hetente, akkor mehet a dízel, egyébként a DPF szívás csak városban.
Ha mindenáron város és dízel és Mondeo, akkor a fészlift előtti 2.2-esekből ki lehet írtani a DPF-et, a 2 lityisből nem.

Típushiba?
- USB-mszercsoport mizériák (eltűnő menük, stb),
- USB-ről való olvasási hibák,
- ismeretlen eredetű kommunikációs hibák a rendszerben új kora óta, senki nem tudja, hogy mi,
- TPMS szenzorok (réz szeleptűvel galvánelemként működnek, elrohadnak),
- tempomat-gombok,
- a 2.2-es motornál a szívóoldal-IC közötti turbócső (nálam 100E km-t ment el, másoknál 160-200at is, pedig nem nyomom, pályázok...)
- alulméretezett hátsó fékbetétek,
- futómű-érzékenység: főleg széles gumiknál, ha nem mm-re/tizedfokra van beállítva minden, akkro asszimetrikusan kopnak a gumik,
- első lámpacsatlakozók biztonsági fülei törnek...
- EGR visszavezető cső szívóoldali becsatlakozásnál saját magát ledugózza egy idő után (kartergázas beszívott levegő és visszakevert kormos kipuffgáz elegye),
- DPF mizériák, rövid távon hajtott autók be nem fejezett aktív regenerációi miatt bekövetkező motorolaj hígulás,

A fentieket azért írom típushibának, mert ne mcsak nálam következtek be, hanem többektől is hallottam...

Ezen kívül:
- ki tud jönni úgy a gyárból, hogy ferdén áll rajta bármelyik ajtó...
- hátsó rugótányér kiképzése (beleeshet kő/bármi, s képes 1,5 évig szivatni...)
- Jamesbond küszöb emelési-pont takaróablakai elhagyhatóak, fülei törnek (én kötözővel rögzítettem most),
- JamesBond ködlámpa külső burkolata elhagyható...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
bopi
Vendég
« Új hozzászólás #20674 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 21:58:47 »

Sziasztok.
Szeretnék hangszórókat cserélni az ajtókban.Ha valaki tudna segíteni milyen a gyári benne akkor megköszönném.Mk3 ban ovális volt ahogy emlékszem,de ebben mintha nem az lenne.
köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20675 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 22:00:54 »

Sziasztok.
Szeretnék hangszórókat cserélni az ajtókban.Ha valaki tudna segíteni milyen a gyári benne akkor megköszönném.Mk3 ban ovális volt ahogy emlékszem,de ebben mintha nem az lenne.
köszi

http://www.pioneer.eu/eur/products/car_accessories/Ford/Mondeo/05_2007/page.html

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #20676 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 09:36:52 »

Sziasztok!

olyan hibát vettem észre, h pályán be akarom kapcsolni a tempomatot.
Kiírja h stand by.  aztán megnyomom a + gombot, és eltűnik a felirat és újra a kocsi logót látom....- nem tudom bekapcsolni, kb 20 próbára , nagyobb gázzal sikerül - de az is csak néha...


köszönöm a segítséget!

oldalsó tükörben lévő index izzóa w5w?- sárga búrával?

köszi
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20677 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 09:43:32 »

Sziasztok!

olyan hibát vettem észre, h pályán be akarom kapcsolni a tempomatot.
Kiírja h stand by.  aztán megnyomom a + gombot, és eltűnik a felirat és újra a kocsi logót látom....- nem tudom bekapcsolni, kb 20 próbára , nagyobb gázzal sikerül - de az is csak néha...


köszönöm a segítséget!

oldalsó tükörben lévő index izzóa w5w?- sárga búrával?

köszi

1. Gombsor hiba. Valakinek ideig-óráig megoldja a gombsor pucolása, de a megfelelő megoldás a csere.

2. Nézd meg a kezelési könyvben.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #20678 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 09:51:17 »

Akkor csak a kormányon lévő gombsort kell kipucolni?
csak azért kérdezem, mert , ha bekapcsol a tempomat, akkor veszi a + és - gombokat is.
hogyan tudom megpucolni?- pl kompresszor, v szét is kell szerelni!

üdv.
Erasko
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #20679 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 09:54:39 »

1. Gombsor hiba. Valakinek ideig-óráig megoldja a gombsor pucolása, de a megfelelő megoldás a csere.
Vagy nem gombsor, hanem a kormány mögötti panel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #20680 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 09:59:37 »

Akkor csak a kormányon lévő gombsort kell kipucolni?
csak azért kérdezem, mert , ha bekapcsol a tempomat, akkor veszi a + és - gombokat is.
hogyan tudom megpucolni?- pl kompresszor, v szét is kell szerelni!

üdv.
Erasko

Szét kell szedni. A macerás része a légzsák kivétele.
De erős kétségeim vannak a sikert illetően. Ha a bekapcsoló gomb nem érintkezne, akkor ugye sokszor/erősen meg kéne nyomni, hogy kiírja a standby-t. Ezzel szemben a probléma az, hogy elfogadja a gombnyomást, de a másik gomb megnyomására (esetleg mindeféle gombnyomás nélkül) kikapcsol a tempomat, majd be sem kapcsol.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #20681 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 10:03:20 »

standby-t veszi mindig.
 csak a + gombot nem (vagyis igen, mert ha jó akkor bekapcsol, ha nem veszi, de megnyomom, akkor meg a standby-ból visszavált autó motívumra..

ha bekapcsol akkor gombbal tudom növelni, csökkenteni is a sebességet- ezt nem értem..- olyan nem fordult elő, hogy + gomb megnyomására nem változni semmi- nem venné
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #20682 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 10:51:17 »


Szia!

Nagyon jó ez is, de nem erre gondoltam.
Az MKIII-ashoz van olyan htm-eles "csomagom", amiben meg lehet nézni, pld.: hogy hogyan lehet burkolatot leszedni, roncsolás nélkül, motortérben mit hogyan kell szétszedni, robbantott ábrákkal illusztrálva stb.

Ilyen leírást szeretnék. MK4 facelift mondeómba parkradart szeretnék szerelni és a burkolatok szakszerű megbontásához nagyon nagy segítség lenne.


Köszönettel:
Tibor
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.03 hétfő, 11:09:21 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #20683 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:43:04 »

a gyári FoMoCo 20Wattos, kínai. 165mm-es. a hifi toikban kapsz plusz infót,
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #20684 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 16:04:44 »

Sziasztok!

Sajnos a gyári ablaktörlő nagyon borsós áron van, ezért gumicserével próbálkoznék.

Gumicseréhez a jó minőségű gumit honnan lehet beszerezni?


A Wiki-ben ismertettet "Mk4 ablaktorlo lapatban gumicsere" ötletet szeretném megcsinálni.


VAGY szóba jöhet még:
CHAMPION EASYVISION EU48 és EU65 típusú ablaktörlőlapát

Van már valakinek tapasztalata erről a lapáttípusról?


Szép Napot!

Tibor
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.03 hétfő, 16:26:51 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #20685 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 17:29:00 »

standby-t veszi mindig.
 csak a + gombot nem (vagyis igen, mert ha jó akkor bekapcsol, ha nem veszi, de megnyomom, akkor meg a standby-ból visszavált autó motívumra..

ha bekapcsol akkor gombbal tudom növelni, csökkenteni is a sebességet- ezt nem értem..- olyan nem fordult elő, hogy + gomb megnyomására nem változni semmi- nem venné


Szia,
Keresd Zsoel fórumtársunkat mielőtt bármit is szétszednél. Nekem hasonló volt a gondom a tempomattal és ő egy egyszerű dologgal megoldotta és még pénzbe sem kerül. Talán nálad is az a baj....
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #20686 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 17:31:45 »

Sziasztok!

Sajnos a gyári ablaktörlő nagyon borsós áron van, ezért gumicserével próbálkoznék.

Gumicseréhez a jó minőségű gumit honnan lehet beszerezni?


A Wiki-ben ismertettet "Mk4 ablaktorlo lapatban gumicsere" ötletet szeretném megcsinálni.


VAGY szóba jöhet még:
CHAMPION EASYVISION EU48 és EU65 típusú ablaktörlőlapát

Van már valakinek tapasztalata erről a lapáttípusról?


Szép Napot!

Tibor

javaslom, Unix vagy bárdi és fognak ajánlani valami hasonló utángyártottat jó áron. a Blade-ben nem cserélsz gumit.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #20687 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 18:21:20 »

Sziasztok!

Sajnos a gyári ablaktörlő nagyon borsós áron van, ezért gumicserével próbálkoznék.

Tibor
A cromax-nál 12eft, a bárdynál 16eft egy pár, Bárdys kedvezmény kódot kérhetsz Andytől, esetleg írhatsz a nagyautónak is.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #20688 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 19:03:52 »

Sziasztok!

Sajnos a gyári ablaktörlő nagyon borsós áron van, ezért gumicserével próbálkoznék.

Gumicseréhez a jó minőségű gumit honnan lehet beszerezni?


A Wiki-ben ismertettet "Mk4 ablaktorlo lapatban gumicsere" ötletet szeretném megcsinálni.


VAGY szóba jöhet még:
CHAMPION EASYVISION EU48 és EU65 típusú ablaktörlőlapát

Van már valakinek tapasztalata erről a lapáttípusról?


Szép Napot!

Tibor

szia

"Bosoko" méret szerint lehet választani adnak hozzá adaptert fordhoz meg minden máshoz kb 1200ft körül van darabja.
Nem tudom meddig bírja nekem 3hónapja van fenn eddig tökéletes.
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #20689 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 19:12:52 »

javaslom, Unix vagy bárdi és fognak ajánlani valami hasonló utángyártottat jó áron. a Blade-ben nem cserélsz gumit.
Tavaly többen is sikeresen cseréltük az ablaktörlő gumiját auchanos olcsó blade ablaktörlő gumijával.
A Cromaxban a gyári szett 10, Bosch 8, ha jól emlékszem. Én is cserélni akarom, mert már gáz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #20690 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 19:34:12 »

Szia,
Keresd Zsoel fórumtársunkat mielőtt bármit is szétszednél. Nekem hasonló volt a gondom a tempomattal és ő egy egyszerű dologgal megoldotta és még pénzbe sem kerül. Talán nálad is az a baj....
Egy kicsit többet el tudnál árulni erről a megoldásról?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
lordrobi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #20691 Dátum: 2014.03.04 kedd, 10:22:59 »

Üdv Urak!

2008-as kulcs nélküli indítású rendszerhez keresek kulcsot (vagy távirányítót vagy mi az  vigyor3 ) az egyik kulcsom behalt.
Viktornál voltam, 27e egy új. Tudja valaki jobb áron honnan lehetne szerezni?

Ilyesmi kell:
http://www.extracar.hu/spd/EC693212/Ford-mondeo-kulc
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #20692 Dátum: 2014.03.04 kedd, 10:36:34 »

szia

"Bosoko" méret szerint lehet választani adnak hozzá adaptert fordhoz meg minden máshoz kb 1200ft körül van darabja.
Nem tudom meddig bírja nekem 3hónapja van fenn eddig tökéletes.

Köszi az infót! Hétvégén veszek egy 26"-ost, egy próbát megér.

Üdv.:
Tibor
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
laikus
Vendég
« Új hozzászólás #20693 Dátum: 2014.03.04 kedd, 11:55:48 »


Én most veszek egy 2011.10.havi Mondeo IV-et (2.0 TDCI), amelynek 163LE a teljesítménye.
Ez nincs a felsorolásodban, akkor ezt hova soroljuk ? Smiley
köszi



Nálam igen... Wink

Ford termék és gyártási hírek, 2010 július

Ford Mondeo
Ford Mondeo esetében a jelenleg az árlista az előzetes modellfrissített Mondeo árlista 2010. szeptember 6-i gyártástól (ADL_174/2010), kérjük minden esetben ez alapján kalkuláljanak az ajánlataikkal, és már csak az új 2011-es modellévre kössenek szerződéseket!

A gyár legújabb tájékoztatása alapján sajnos az EURO 5-ös 2.0l TDCi motorok átmenetileg
gyártáskorlátozás alá esnek, így megnövekedett szállítási idővel kell számolni.
A Chill külső szín már megszűnt, így kérem a még be nem tervezett rendeléseiket az ügyfelekkel egyeztetve módosítani szíveskedjenek.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy amint arról már értesülhettek, az EURO5-ös motorok gyártáskorlátozása miatt, átmeneti jelleggel (az európai allokáció függvényében) visszakerültek a Vista felületére a 2.0l TDCi 140LE EURO4 emissziós szintű motorok, 6 sebességes manuális és 6-sebességes automata váltóval (nem Powershift!), valamint az 1.8l TDCi 125LE M6 és a 2.2l TDCi 175LE M6 motorok. Ezen motorok továbbra is elérhetőek leszenek, de kizárólag csak Trend és Titanium felszereltségi szinteken. A motorok kizárólag 2010. november 2-ai gyártással bezárólag lesznek elérhetőek!

Ezúton tájékoztatjuk önöket, hogy 2010. szeptember 6-ai gyártástól kezdetét veszi a 2011-es modellév, melynek során a Mondeo modellek "face-lift"-et, modellfrissítést kapnak.

Motorválaszték:
A következő motorok nem lesznek elérhetőek:
- 1.6l 110/125LE benzinmotorok
- 1.8l TDCi 100LE M5
- 1.8l TDCi 125LE M5

Átmeneti jelleggel a következő motorok elérhetők maradnak 2010. november 2-ai gyártással bezárólag
Trend és Titanium felszereltségre korlátozva:
Trend
- 1.8l TDCi 125LE M6
- 2.0l TDCi 140LE DPF M6/A6
Titanium
- 1.8l TDCi 125LE M6
- 2.0l TDCi 140LE DPF M6/A6
- 2.2l TDCi 175LE M6

Új motorok (mind Euro5 emissziós szintű):
- 1.6l 120LE M5 benzin (csak Ambiente)
- 1.6l SCTi EcoBoost 160LE M6 (csak 2010. novemberi gyártástól)
- 2.0l SCTi EcoBoost 240LE Powershift automata
- 2.2l TDCi 200LE M6 (csak 2010. novemberi gyártástól


Naplózva
laikus
Vendég
« Új hozzászólás #20694 Dátum: 2014.03.04 kedd, 12:07:03 »

Szia,
nem tudod, hogy a fészliftes (2011.10havi) 2.0 TDCI (120kw/163LE) változat mivel van szerelve és ki lehet-e iktatni a DPF-et szoftveresen ?
Ugyanis elég sokat fogok városozni vele ....
köszi



DPF kikódolás

Hivatalosan nem lehetne róla még beszélni sem (engedély nélküli átalakítás, stb témája).
De OFF dízel miatt az utóbbi időben picit belefolytam a témába, s ha már ott voltam, kérdeztem. Ami ránk vonatkozik: nem fészlifteset kérdeztem: 2.0-t, 2.2-t (2007-2010).
Szóval az van, hogy sajnos a Siemens vezérléses 2.0 TDCi-ből nem tudják szoftveresen kiszedni a DPF-et véglegesen. Jelenleg. Ahol én kérdeztem (tapasztaltak).
Viszont! A Bosch vezérlésű 2.2-ből igen. Csak a kikódolás olyan 65E környékén van + a hardveres kiszedés (50 környéke elhelyezkedéstől függően).
Tehát aki rövid városi utakat fut sűrűn, s mégis Mondeo dízelt venne használtan, az inkább 2.2-ben gondolkodjon.
Abba ne menjünk most bele, hogy lehet-e, szabad-e, erkölcsileg helyes-e, a "finomkoromrészecskékből" mennyi rakódik le a tüdőnkbe, stb. ezt mindenki döntse el maga...
Ha valaki mégis belevág, chippeléssel együtt kérje (de ne hardcore, csak "optimalizálás"), úgy még finomabb a végeredmény. Wink
Műszakin átmegy, általában nem mérnek kormot.


Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #20695 Dátum: 2014.03.04 kedd, 15:35:25 »

Szia,
nem tudod, hogy a fészliftes (2011.10havi) 2.0 TDCI (120kw/163LE) változat mivel van szerelve és ki lehet-e iktatni a DPF-et szoftveresen ?
Ugyanis elég sokat fogok városozni vele ....
köszi




115+ ropi?

Az szép Smiley

Tisztíttatni occsóbb.
Nálam 240 Ezer km után még nem kellett tisztítani, cserélni, (lekopogom), de ha kéne akkor egyszerűbb egy tisztítás és olcsóbb is jóval.
Ha utána megint elmegy vagy 200at megint akkor mi értelme van ennek a hardware+software kombónak, nem?
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.04 kedd, 15:41:22 írta tomeed » Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #20696 Dátum: 2014.03.04 kedd, 15:48:00 »

115+ ropi?

Az szép Smiley

Tisztíttatni occsóbb.
Nálam 240 Ezer km után még nem kellett tisztítani, cserélni, (lekopogom), de ha kéne akkor egyszerűbb egy tisztítás és olcsóbb is jóval.
Ha utána megint elmegy vagy 200at megint akkor mi értelme van ennek a hardware+software kombónak, nem?
nem értek hozzá, de sztem is túl van lihegve. ennyi erővel lehetne /kellene/ komolyabb hifi minden mondeoba. hiszen lehet, akkor meg miért ne...  Roll Eyes
Naplózva
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #20697 Dátum: 2014.03.04 kedd, 16:03:15 »

Holnap megyek egy ELM327 bluetotth-os cuccért. Ezt hol kell csatlakoztatni a fed comphoz?
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #20698 Dátum: 2014.03.04 kedd, 16:04:51 »

Holnap megyek egy ELM327 bluetotth-os cuccért. Ezt hol kell csatlakoztatni a fed comphoz?

Műszerfal bal oldalán van egy kis ajtó, ami mögött van a szabványos OBD II aljzat.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #20699 Dátum: 2014.03.04 kedd, 16:05:20 »

Holnap megyek egy ELM327 bluetotth-os cuccért. Ezt hol kell csatlakoztatni a fed comphoz?
a bal térd előtti rekeszt lenyitod,és van mögötte még egy kissebb.az mögött lakik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 407 408 409 410 411 412 413 [414] 415 416 417 418 419 420 421 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.