Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 10:42:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 427 428 429 430 431 432 433 [434] 435 436 437 438 439 440 441 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11294614 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21650 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:04:04 »

Én agyfaszt kapok ettől az országtól ! megrendeltem a reiger hátsó diffúzort ,egyszerre az oldalsó toldatokkal- xl design - DHL-el küldték a németek, majd itthon magyar posta kézbesítette nekem tovább.
Egy csomagszámon volt a két megbízás. külön a hátsó és külön az oldalsó. a hátsó diffúzort megkaptam, tuti király csomag sértetlen 100 %-os. a Küszöböket a redvás posta visszaküldte a németeknek, hogy
túl nagy nem szállítja ki hozzám. Kapom a német tuning cégtől az email-t visszaküldték a csomagot és ők most a GLS-el próbálják eljuttatni hozzám. Természetesen nem kell kifüzetnem, és még ők kértek legyek türelemmel és ne haragudjak.
Ilyen egy *** szemét rugalmatlan országban kell élni, egyszerűen sírni tudnék .

Ezért hozatok mindent bécsbe... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21651 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:04:37 »

Én agyfaszt kapok ettől az országtól ! megrendeltem a reiger hátsó diffúzort ,egyszerre az oldalsó toldatokkal- xl design - DHL-el küldték a németek, majd itthon magyar posta kézbesítette nekem tovább.
Egy csomagszámon volt a két megbízás. külön a hátsó és külön az oldalsó. a hátsó diffúzort megkaptam, tuti király csomag sértetlen 100 %-os. a Küszöböket a redvás posta visszaküldte a németeknek, hogy
túl nagy nem szállítja ki hozzám. Kapom a német tuning cégtől az email-t visszaküldték a csomagot és ők most a GLS-el próbálják eljuttatni hozzám. Természetesen nem kell kifüzetnem, és még ők kértek legyek türelemmel és ne haragudjak.
Ilyen egy *** szemét rugalmatlan országban kell élni, egyszerűen sírni tudnék .

Xl design? Link?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Elysium
Vendég
« Új hozzászólás #21652 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:06:34 »

Xl design? Link?

http://www.magnatuning.ro/hu/product/12350/Ford-Mondeo-MK4-XL-Line-Body-Kit

persze nem a magnatól rendeltem mert ők másfélszeres áron dolgoznak legalább
Naplózva
Elysium
Vendég
« Új hozzászólás #21653 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 23:05:50 »

Xl design? Link?

http://www.magnatuning.ro/en/product/13360/Ford-Mondeo-MK4-M-Style-Front-Bumper-Extension
az elejére ilyet vettem , de ezt is színre akarom fújatni . más képet is láttam ahol csak így feketén rakták fel. szerintem azok a képek is csak illusztrációk.
kár nincs olyan ami már festve van :\
Naplózva
hegyigab
Vendég
« Új hozzászólás #21654 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 23:14:06 »

Keresem a leendő Mondeomat.
Hát, nem egyszerű történet, főleg nekem, aki egyébként közel analfabéte vagyok autók terén. Mostanra már annyira kikupálódtam, hogy legalább jó kérdéseket tudok feltenni. Smiley

1. Lehet-e utólag tolatóradart beszerelni? (A sima csipogósra gondolok.) Ha igen mennyiért?
Láttam egy szimpatikus darabot (ld. 2. pont), de radar pont nincs benne. Mivel ez azért nagyobb autó, mint a mostani, biztos vagyok benne, hogy elkélne a segítsége...

2. Ez egy olasz autó, ránézésre szép állapotban. Bevállalnátok? Miért?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_163le_96e_km_vez.sz.konyv-7837765

3. Egy ismerőssel beszélgetve felmerült, hogy ugyan miért is nem benzines változatot keresek. És hát keresnék én, de nem nagyon van rá kínálat... Vagy ha van, akkor nem annyiért, amennyit szánnék rá. A kérdésem az, hogy benzines motornál mennyire számít, ha sok a km az autóban? (Mondjuk ennyire sok: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_scti_ecoboost_trend_ujszeru.magyar.vezetett_szervi-7776371)

4. Többen is mondták (itt a fórumon is), hogy saját érdekemben felejtsem el az itthoni autóvásárlást és inkább külföldön nézzek megfelelő darab után.
Csakhogy ez hogy megy? Láttam egy ilyet: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=241627612&asrc=fa|sr
De hogyan veszel meg egy Mainz melletti autót? Azt látom, hogy lehet hozzá rendelni szervizvizsgálatot (200 euróért), de egyébként látatlanba szokás ezeket megvenni? Aztán kiutazás, majd hazautazás a jószág lábán? Illetve lehet-e ezekből az árakból alkudni?
Mert a megadott ár (+ a hazahozás és lábra állítás költsége) már túllépi az autóra szánt keretet.

Köszi előre is a válaszaitokat!

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #21655 Dátum: 2014.04.25 péntek, 06:12:28 »

majd nagytalin titokban beállítom neked.

Bár az csak elmconfiggal megy, és azzal nagyon körbe kell udvarolni az autót...
be.mi? hehe hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21656 Dátum: 2014.04.25 péntek, 07:33:10 »

majd nagytalin titokban beállítom neked.



Na de ilyet írni Janinak..... mondjuk a dömper hátsó ülésén elfértek, nagy titokban.... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #21657 Dátum: 2014.04.25 péntek, 11:13:41 »

...
Mert a megadott ár (+ a hazahozás és lábra állítás költsége) már túllépi az autóra szánt keretet.
...

Tételezzük fel, hogy én vagyok egy kereskedő. Kimegyek, megveszek egy két éves és 150ezret futott paripát. Visszatekerem 48ezerre, ráírom, hogy nyugdíjas svájci orvos feleségének a második autója volt és elkezdem árulni. Te megnézed, hogy kint egy 48ezret futott, két éves autó mennyibe kerül. Mi lesz az eredmény? A visszatekeréstől függetlenül persze lehet, hogy te még simán elautózol vele 100ezret,  hiba nélkül, csak kisebb az esélye, mintha valóban 48ezreset vettél volna.

Az autóra szánt keretből szerintem vonj le néhány százezret, tekintettel arra, hogy olajcsere, fékbetétek, futómű alkatrész, vezérlés satöbbi kellhet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #21658 Dátum: 2014.04.25 péntek, 11:32:58 »

Na de ilyet írni Janinak..... mondjuk a dömper hátsó ülésén elfértek, nagy titokban.... eplus2
így biztos nem jön el.inkább elmegy.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #21659 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:09:27 »

Keresem a leendő Mondeomat.
Hát, nem egyszerű történet, főleg nekem, aki egyébként közel analfabéte vagyok autók terén. Mostanra már annyira kikupálódtam, hogy legalább jó kérdéseket tudok feltenni. Smiley

1. Lehet-e utólag tolatóradart beszerelni? (A sima csipogósra gondolok.) Ha igen mennyiért?
Láttam egy szimpatikus darabot (ld. 2. pont), de radar pont nincs benne. Mivel ez azért nagyobb autó, mint a mostani, biztos vagyok benne, hogy elkélne a segítsége...

2. Ez egy olasz autó, ránézésre szép állapotban. Bevállalnátok? Miért?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_163le_96e_km_vez.sz.konyv-7837765

3. Egy ismerőssel beszélgetve felmerült, hogy ugyan miért is nem benzines változatot keresek. És hát keresnék én, de nem nagyon van rá kínálat... Vagy ha van, akkor nem annyiért, amennyit szánnék rá. A kérdésem az, hogy benzines motornál mennyire számít, ha sok a km az autóban? (Mondjuk ennyire sok: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_scti_ecoboost_trend_ujszeru.magyar.vezetett_szervi-7776371)

4. Többen is mondták (itt a fórumon is), hogy saját érdekemben felejtsem el az itthoni autóvásárlást és inkább külföldön nézzek megfelelő darab után.
Csakhogy ez hogy megy? Láttam egy ilyet: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=241627612&asrc=fa|sr
De hogyan veszel meg egy Mainz melletti autót? Azt látom, hogy lehet hozzá rendelni szervizvizsgálatot (200 euróért), de egyébként látatlanba szokás ezeket megvenni? Aztán kiutazás, majd hazautazás a jószág lábán? Illetve lehet-e ezekből az árakból alkudni?
Mert a megadott ár (+ a hazahozás és lábra állítás költsége) már túllépi az autóra szánt keretet.

Köszi előre is a válaszaitokat!



1. Lehet. Árakban nem vagyok otthon, de megkérdezném a közelemben levő autóhifis cégtől. Általában szoktak vele foglalkozni. (Gondolom, nem te szerelnéd.)
2. Mindjárt 4 éves az autó és van benne 96ekm? Nem tudom, mikor jött be az országba, de a digók nem évi 30ezerre vesznek dízelt.
3. Nem tudom, hogy mozgatja az 1,6 a 1,5tönnát, ki kell próbálni. Véleményem szerint a 130ekm egyáltalán nem sok, ha tényleg ennyi van benne. Bár azt nem feltételezem, hogy ennél több lenne, mert évi 40ekm felett szerintem már dízelt vettek volna. Amit viszont nem tudok, hogy ebben is kéttömegű lendkerék van, mert ha igen, akkor azzal óvatosan.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21660 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:24:55 »

1. Lehet. Árakban nem vagyok otthon, de megkérdezném a közelemben levő autóhifis cégtől. Általában szoktak vele foglalkozni. (Gondolom, nem te szerelnéd.)
2. Mindjárt 4 éves az autó és van benne 96ekm? Nem tudom, mikor jött be az országba, de a digók nem évi 30ezerre vesznek dízelt.
3. Nem tudom, hogy mozgatja az 1,6 a 1,5tönnát, ki kell próbálni. Véleményem szerint a 130ekm egyáltalán nem sok, ha tényleg ennyi van benne. Bár azt nem feltételezem, hogy ennél több lenne, mert évi 40ekm felett szerintem már dízelt vettek volna. Amit viszont nem tudok, hogy ebben is kéttömegű lendkerék van, mert ha igen, akkor azzal óvatosan.

Kettős tömegű lendkerék van benne.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21661 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:46:29 »

1. Lehet. Árakban nem vagyok otthon, de megkérdezném a közelemben levő autóhifis cégtől. Általában szoktak vele foglalkozni. (Gondolom, nem te szerelnéd.)
2. Mindjárt 4 éves az autó és van benne 96ekm? Nem tudom, mikor jött be az országba, de a digók nem évi 30ezerre vesznek dízelt.
3. Nem tudom, hogy mozgatja az 1,6 a 1,5tönnát, ki kell próbálni. Véleményem szerint a 130ekm egyáltalán nem sok, ha tényleg ennyi van benne. Bár azt nem feltételezem, hogy ennél több lenne, mert évi 40ekm felett szerintem már dízelt vettek volna. Amit viszont nem tudok, hogy ebben is kéttömegű lendkerék van, mert ha igen, akkor azzal óvatosan.

Azért az az 1.6 160 paci és még nyomatéka is van. Nem az alap szívó motor. Én azt nem értem minek hazudnak bele DVD-t meg egyebeket.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21662 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:03:52 »

Keresem a leendő Mondeomat.
Hát, nem egyszerű történet, főleg nekem, aki egyébként közel analfabéte vagyok autók terén. Mostanra már annyira kikupálódtam, hogy legalább jó kérdéseket tudok feltenni. Smiley

1. Lehet-e utólag tolatóradart beszerelni? (A sima csipogósra gondolok.) Ha igen mennyiért?
Láttam egy szimpatikus darabot (ld. 2. pont), de radar pont nincs benne. Mivel ez azért nagyobb autó, mint a mostani, biztos vagyok benne, hogy elkélne a segítsége...9

2. Ez egy olasz autó, ránézésre szép állapotban. Bevállalnátok? Miért?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_163le_96e_km_vez.sz.konyv-7837765

3. Egy ismerőssel beszélgetve felmerült, hogy ugyan miért is nem benzines változatot keresek. És hát keresnék én, de nem nagyon van rá kínálat... Vagy ha van, akkor nem annyiért, amennyit szánnék rá. A kérdésem az, hogy benzines motornál mennyire számít, ha sok a km az autóban? (Mondjuk ennyire sok: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_scti_ecoboost_trend_ujszeru.magyar.vezetett_szervi-7776371)

4. Többen is mondták (itt a fórumon is), hogy saját érdekemben felejtsem el az itthoni autóvásárlást és inkább külföldön nézzek megfelelő darab után.
Csakhogy ez hogy megy? Láttam egy ilyet: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=241627612&asrc=fa|sr
De hogyan veszel meg egy Mainz melletti autót? Azt látom, hogy lehet hozzá rendelni szervizvizsgálatot (200 euróért), de egyébként látatlanba szokás ezeket megvenni? Aztán kiutazás, majd hazautazás a jószág lábán? Illetve lehet-e ezekből az árakból alkudni?
Mert a megadott ár (+ a hazahozás és lábra állítás költsége) már túllépi az autóra szánt keretet.

Köszi előre is a válaszaitokat!


Radart simán lehet utólag. van olcsón is, szerintem 10 körül+beszerelés, az szerintem gagyi. Biztos van normálisabb is kicsit többért.

El kellene dönteni, h milyen kell.   benzines, dízel, kombi, lépcsős, régi, újabb.

Mivel úgy érzed nem vagy képben, mindenképp vigyél magaddal olyat aki ért a kocsikhoz.
A 96.000-es kombiba simán lehet 200, nem biztos h fogod rajta látni.

Az árak alapján is tudod szelektálni őket. Ami  olcsón van, extrás, és jó a km, az nagy eséllyel sántít.

Ha lehet le kell infozni alváz szám alapján. De csak a garanciális javítást tudják mondani. Abból már lehet sakkozni. Mikor volt és akkor mennyi volt a km.  Ha olyat találsz  ami pl 2010-es és most van benne mondjuk 100,  2012-ben volt szervizben  80- nál, akkor gyors kijön neked is, h nem lehet igaz a 100.

Előfordul olyan is, h nem látták sose. Főleg olaszoknál, mert lusták rögzíteni a rendszerbe.

De nem mind tekert, nem így kell nézni. Az enyém is kinti, és 77-el vettem. Ami valós, nem csak az órában van annyi.

Kintről nem eccerű, főleg látatlanban. Azt inkább valakinek a segítségével, még ha kicsit több is úgy.

Lehet találni itthon is jót, nem mondanám,h csak kint vannak jó kocsik.   De nem úgy mint a magyarok 90%-a, h pénzt nem akar érte adni. A jó mindenhol drágább mint a gagyi. Mindegy melyik ország.

« Utoljára szerkesztve: 2014.04.25 péntek, 13:18:23 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21663 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:10:27 »

Azért az az 1.6 160 paci és még nyomatéka is van. Nem az alap szívó motor. Én azt nem értem minek hazudnak bele DVD-t meg egyebeket.

Milyenek lehet ezek a motorok? Én is nézegetem folyamatosan, benzinesből elég kicsi a választék. LE + nyomaték nagyobb, mint a szívó 2 literes benzinesé, gondolom jobban is megy. Kérdés a fogyasztás, illetve a megbízhatóság.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21664 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:20:02 »

Milyenek lehet ezek a motorok? Én is nézegetem folyamatosan, benzinesből elég kicsi a választék. LE + nyomaték nagyobb, mint a szívó 2 literes benzinesé, gondolom jobban is megy. Kérdés a fogyasztás, illetve a megbízhatóság.
Szerintem ilyen lehet: nem nyomod nem eszik,ha nyomod akkor zabal mint a állat
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21665 Dátum: 2014.04.25 péntek, 14:30:37 »

Milyenek lehet ezek a motorok? Én is nézegetem folyamatosan, benzinesből elég kicsi a választék. LE + nyomaték nagyobb, mint a szívó 2 literes benzinesé, gondolom jobban is megy. Kérdés a fogyasztás, illetve a megbízhatóság.

Nem tudom, anno nagyon gondolkoztam rajta. Szerencsére az üzemanyag jó részét állja a cég, így majdnem mindegy lett volna, és a benzines olcsóbb lett volna kb. 1 millióval. De sok rosszat olvasni/hallani a mostani turbós, közvetlen befecskendezős benzinesekről, a dízelek szerintem jobban ki vannak már találva. És az tuti ha nyomod neki megy, de jobban megnő a fogyasztás, mint a dízelnél. Meg az MKIII TDCI is igencsak bizonyított, 180ezret mentem vele, nem első tulajdonosként, úgyhogy inkább maradtam a dízelnél. De ha kevesebbet járnék egy évben (most kb 30ezer/év) akkor lehet megpróbálnám. Volt régen benzines turbóm, egy Renault 11-es, azt nagyon szerettem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #21666 Dátum: 2014.04.25 péntek, 14:45:33 »

Azért az az 1.6 160 paci és még nyomatéka is van. Nem az alap szívó motor. Én azt nem értem minek hazudnak bele DVD-t meg egyebeket.

És 240Nm, tudom. Nem vezettem még, kíváncsi lennék, hogyan viszi ezt a bódét, addig azért fenntartásokkal kezelem. Nem ez lenne az első autó, ami papíron jól megy, de a valóságban mégsem.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.25 péntek, 14:47:45 írta Candle » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21667 Dátum: 2014.04.25 péntek, 19:09:52 »

Van valakinek 2013-as vagy 2014-es navi SD kártyája gyári FX fejegységhez?

Szóval, kéne egy biztonsági másolat.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BNDi
Vendég
« Új hozzászólás #21668 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:04:06 »

És 240Nm, tudom. Nem vezettem még, kíváncsi lennék, hogyan viszi ezt a bódét, addig azért fenntartásokkal kezelem. Nem ez lenne az első autó, ami papíron jól megy, de a valóságban mégsem.
Nekem 1.6 ecoboost van.
Szerintem jól megy!
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #21669 Dátum: 2014.04.26 szombat, 08:40:25 »

Sziasztok!

Faceliftes kombihoz keresek valamilyen védőfóliát a hátsó lökhárító tetejére. (Akkor látszik amikor kinyitom a csomagtartót) Ebayen keresgéltem, de nem sok sikerrel, valaki tudna adni egy linket, hol tudnék ilyet venni?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21670 Dátum: 2014.04.26 szombat, 09:08:01 »

Sziasztok!

Faceliftes kombihoz keresek valamilyen védőfóliát a hátsó lökhárító tetejére. (Akkor látszik amikor kinyitom a csomagtartót) Ebayen keresgéltem, de nem sok sikerrel, valaki tudna adni egy linket, hol tudnék ilyet venni?


Elmész egy autódekorációval foglalkozó céghez és pár ezresért megcsinálják.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #21671 Dátum: 2014.04.26 szombat, 09:35:26 »

Sziasztok!

Faceliftes kombihoz keresek valamilyen védőfóliát a hátsó lökhárító tetejére. (Akkor látszik amikor kinyitom a csomagtartót) Ebayen keresgéltem, de nem sok sikerrel, valaki tudna adni egy linket, hol tudnék ilyet venni?

http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=&LH_BIN=1&_osacat=56531&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmondeo+Edelstahl+Schutz+Sto%C3%9Fstange&_nkw=mondeo+Edelstahl+Schutz+Sto%C3%9Fstange&_sacat=56531&_from=R40
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21672 Dátum: 2014.04.26 szombat, 09:56:54 »

Nekem 1.6 ecoboost van.
Szerintem jól megy!

Fogyasztása milyen?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21673 Dátum: 2014.04.26 szombat, 10:07:37 »

Na urak, egy kicsit csalódtam a kocsiban. És SzJaninak megint igaza volt. Adva van egy új autó, átveszed, öröm-boldogság. Aztán nem érted hogy nullás új szakaszán miért van rosszul az asszony meg a gyerek, a kocsi csalinkázik mint az a bizonyos a levegőben. Végül elvittem futóműveshez. Hát a gyári értéket egyik kerék se tudta, a hátsó kettő szanaszét, az első kettő meg terpeszben. Most beállították és már sima aszfalton is jobbnak tűnik, délután tesztelem a nulláson is.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.26 szombat, 10:11:03 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21674 Dátum: 2014.04.26 szombat, 10:12:55 »

Na urak, egy kicsit csalódtam a kocsiban. És SzJaninak megint igaza volt. Adva van egy új autó, átveszed, öröm-boldogság. Aztán nem érted hogy nullás új szakaszán miért van rosszul az asszony meg a gyerek, a kocsi csalinkázik mint az a bizonyos a levegőben. Végül elvittem futóműveshez. Hát a gyári értéket egyik kerék se tudta, a hátsó kettő szanaszét, az első kettő meg terpeszben. Most beállították és már sima aszfalton is jobbnak tűnik, délután tesztelem a nulláson is.

Mondjuk jótállás?

Én még a gumikat is újra cseréltetném. Remélem a régi értékekről van valami jegyzőkönyved!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21675 Dátum: 2014.04.26 szombat, 10:22:02 »

Mondjuk jótállás?

Én még a gumikat is újra cseréltetném. Remélem a régi értékekről van valami jegyzőkönyved!

Persze, elhoztam a papírt. Nem rossz ötlet. Pláne mivel 160 volt a garnitúra téli gumi, és lehet azoknak se tett jót. A 19ezer km nagy részét azokkal tettem meg. Ha jössz minire majd megbeszéljük, ha jól tudom két hét múlva lesz. Vagy ne várjak addig?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21676 Dátum: 2014.04.26 szombat, 11:58:40 »

Futóműhibát nehéz lesz bizonyítanod.
Főleg, hogy nem új az autó, amit tegnap vettél át és pár km-el van benne több az átvételtől.
Több ezer km alatt te is okozhattál a futóműnek bőven hibát. Ezt valószínű fogják is mondani.

Nekem is volt már számtalan esetem, mikor a futóműbeállítás után egy héttel vagy akár pár nap múlva megjelent az ügyfél, hogy nem jó a kocsi vagy húz.....stb.
Előfordult már több ezér km is a pár nap alatt -sérülési lehetőség- vagy csak 50-70 km.
Viszont átnézve az autót friss sérülés a gumin vagy futóművön. Ezt ugye nem közölte csak mondogatta, hogy nem rég volt itt futómű beállításon. Igen valóban.......csak igen hamar lehet sérülést okozni!
Mellesleg én kinyomtatott papírt adok a mérésről. Beállítás előtti és utáni adatokkal, dátum és km állással.
Ez a gépből bármikor visszakereshető, ha "elveszne" a papír.....

Nem ellened beszélek, ne vedd annak!
Csak jelzem, hogy nem egyszerű az ilyen ügy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21677 Dátum: 2014.04.26 szombat, 12:22:48 »

Futóműhibát nehéz lesz bizonyítanod.
Főleg, hogy nem új az autó, amit tegnap vettél át és pár km-el van benne több az átvételtől.
Több ezer km alatt te is okozhattál a futóműnek bőven hibát. Ezt valószínű fogják is mondani.

Nekem is volt már számtalan esetem, mikor a futóműbeállítás után egy héttel vagy akár pár nap múlva megjelent az ügyfél, hogy nem jó a kocsi vagy húz.....stb.
Előfordult már több ezér km is a pár nap alatt -sérülési lehetőség- vagy csak 50-70 km.
Viszont átnézve az autót friss sérülés a gumin vagy futóművön. Ezt ugye nem közölte csak mondogatta, hogy nem rég volt itt futómű beállításon. Igen valóban.......csak igen hamar lehet sérülést okozni!
Mellesleg én kinyomtatott papírt adok a mérésről. Beállítás előtti és utáni adatokkal, dátum és km állással.
Ez a gépből bármikor visszakereshető, ha "elveszne" a papír.....

Nem ellened beszélek, ne vedd annak!
Csak jelzem, hogy nem egyszerű az ilyen ügy.

Nyilván van pár olyan munkalap, ahol az áll: ügyfél észrevétele: autó nem stabilan megy, inog. Innentől annyi van nekik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21678 Dátum: 2014.04.26 szombat, 12:31:12 »

Persze, elhoztam a papírt. Nem rossz ötlet. Pláne mivel 160 volt a garnitúra téli gumi, és lehet azoknak se tett jót. A 19ezer km nagy részét azokkal tettem meg. Ha jössz minire majd megbeszéljük, ha jól tudom két hét múlva lesz. Vagy ne várjak addig?

Első körben levél nekik, hogy ez meg az a problémád, fütumű hibás beállítás volt, amit ekkor és akkor vettek csak észre. Az ilyen mértékű hiba rendellenes gumikopást is okozott ami miatt kéred annak cseréjét is... Amennyiben leveled és az egyeztetések nem vezetnek eredményre, úgy a fogyasztóvédelmi hatóság segítségét fogo kérni az ügy megnyugtató rendezése érdekében.

Mindent vetess át. Talán már a levélre reagálnak, de ha nem, akkor a fogyasztóvédelem békéltető testülete előtt be fognak hasalni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21679 Dátum: 2014.04.26 szombat, 12:31:36 »

Nyilván van pár olyan munkalap, ahol az áll: ügyfél észrevétele: autó nem stabilan megy, inog. Innentől annyi van nekik...

Igen, már az átvétel után jeleztem feléjük többször is hogy mi a helyzet. Viszont nem hozzájuk hordom, ez a hátránya ha messziről veszel kocsit (Budapest mellett lakom, az autó Szegedről származik). Bízom benne hogy a gumik még nem károsodtak túlságosan, és mivel amúgy is szoktam tavasszal a gumicserekor futóművet állíttatni, az a pénz úgyis rá volt szánva. Csak ez zavar hogy egy új kocsival az első út a futóműveshez kell hogy vezessen. Amikor SzJani mesélte hogy anno ő is így járt, nem akartam elhinni hogy ez általános. Na mindegy, remélem most már jó lesz, és évenként ugyanúgy fogok vele járni ellenőrzésre.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21680 Dátum: 2014.04.26 szombat, 12:33:47 »

Első körben levél nekik, hogy ez meg az a problémád, fütumű hibás beállítás volt, amit ekkor és akkor vettek csak észre. Az ilyen mértékű hiba rendellenes gumikopást is okozott ami miatt kéred annak cseréjét is... Amennyiben leveled és az egyeztetések nem vezetnek eredményre, úgy a fogyasztóvédelmi hatóság segítségét fogo kérni az ügy megnyugtató rendezése érdekében.

Mindent vetess át. Talán már a levélre reagálnak, de ha nem, akkor a fogyasztóvédelem békéltető testülete előtt be fognak hasalni!

Jövő héten megnézetem a gumikat szakemberrel, ha azt mondja hogy vacakul koptak, így fogok tenni. Köszönöm a segítséget.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21681 Dátum: 2014.04.26 szombat, 12:34:34 »

Nyilván van pár olyan munkalap, ahol az áll: ügyfél észrevétele: autó nem stabilan megy, inog. Innentől annyi van nekik...
Ezt nem értem.
Új kora óta ez a panasz?
Ha igen, én nem mentem volna 19e km-t így. Van olyan is, hogy kárenyhítési kötelezettség.
Na még elvittem volna másik Ford-ba, he kezdetektől gond volt.
Máshol is garanciális.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21682 Dátum: 2014.04.26 szombat, 12:35:30 »

Igen, már az átvétel után jeleztem feléjük többször is hogy mi a helyzet. Viszont nem hozzájuk hordom, ez a hátránya ha messziről veszel kocsit (Budapest mellett lakom, az autó Szegedről származik). Bízom benne hogy a gumik még nem károsodtak túlságosan, és mivel amúgy is szoktam tavasszal a gumicserekor futóművet állíttatni, az a pénz úgyis rá volt szánva. Csak ez zavar hogy egy új kocsival az első út a futóműveshez kell hogy vezessen. Amikor SzJani mesélte hogy anno ő is így járt, nem akartam elhinni hogy ez általános. Na mindegy, remélem most már jó lesz, és évenként ugyanúgy fogok vele járni ellenőrzésre.

1. Tök mindegy, hogy hol, csak az a lényeg, hogy szakszervízenek jelezd, mivel a jótállást csak ott tudod érvényesíteni!

2. A gumit valami hozzáértő gumissal ellenőriztesd, aki akár a gumi kopásáról valamilyen szakvéleményt is ki tud állítani.

3. Mk4-es mondeómon és s-maxon is kellett futóművet állítani sajnos. Illetve írd már be az állítás előtti adatokat, mert kiváncsi vagyok...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21683 Dátum: 2014.04.26 szombat, 12:38:53 »

Ezt nem értem.
Új kora óta ez a panasz?
Ha igen, én nem mentem volna 19e km-t így. Van olyan is, hogy kárenyhítési kötelezettség.
Na még elvittem volna másik Ford-ba, he kezdetektől gond volt.
Máshol is garanciális.

Volt szervizben, azt mondták a nullás vacak, mert öntött betonból van és a kicsi árkok megvezetik, hosszú a nyomtáv, biztos túlérzékeny vagyok. Meg se nézték a futómű beállítást. Amúgy a jelenség a nyári gummával jön ki nagyon, a téli a V alakú mintázat miatt jobban irányban tartotta a kocsit. Ha érdekel be tudom szkennelni a mérési lapot, egyik kerék se állt jól. A hármasomat is évente nézettem, sokat járok, elég vacak utakon, de a normális használattól az sose állítódott ennyire el.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21684 Dátum: 2014.04.26 szombat, 12:41:13 »

Ezt nem értem.
Új kora óta ez a panasz?
Ha igen, én nem mentem volna 19e km-t így. Van olyan is, hogy kárenyhítési kötelezettség.
Na még elvittem volna másik Ford-ba, he kezdetektől gond volt.
Máshol is garanciális.

Tibcsi, ne magadból indulj ki!

Főszabály szerint pl. Kötelező lenne fékhatást mérni betétcsere után. Megcsinálják? Revízió leírásában benne van az ajtók beállítása, megzsírzása. Megcsinálják?

Az ügyfél elvileg nem mehet be a szerelésre, viszont ez egy szerződés, amit elvileg a leírások alapján kellteljesíteniük. Még a hibás teljesítés is játszik. De annak most nincs jelentősége mert ezt majd leboxolja egymás közt a munkáltató meg a munkavállaló, illetve az FKK és az adott szakszervíz.

Menjenek az anyjukba! Ezért szerelek már én is itthon autót, mett egy rakás xar az egész!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21685 Dátum: 2014.04.26 szombat, 12:42:43 »

Volt szervizben, azt mondták a nullás vacak, mert öntött betonból van és a kicsi árkok megvezetik, hosszú a nyomtáv, biztos túlérzékeny vagyok. Meg se nézték a futómű beállítást. Amúgy a jelenség a nyári gummával jön ki nagyon, a téli a V alakú mintázat miatt jobban irányban tartotta a kocsit. Ha érdekel be tudom szkennelni a mérési lapot, egyik kerék se állt jól. A hármasomat is évente nézettem, sokat járok, elég vacak utakon, de a normális használattól az sose állítódott ennyire el.

Egyébként az új nulláson minden autó kúszik egy kicsit!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21686 Dátum: 2014.04.26 szombat, 12:53:34 »

1. Tök mindegy, hogy hol, csak az a lényeg, hogy szakszervízenek jelezd, mivel a jótállást csak ott tudod érvényesíteni!

2. A gumit valami hozzáértő gumissal ellenőriztesd, aki akár a gumi kopásáról valamilyen szakvéleményt is ki tud állítani.

3. Mk4-es mondeómon és s-maxon is kellett futóművet állítani sajnos. Illetve írd már be az állítás előtti adatokat, mert kiváncsi vagyok...


Beszkenneltem, próbáltam rajta kicsit élesíteni.  http://kepfeltoltes.hu/view/140426/beolvas_s0123_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21687 Dátum: 2014.04.26 szombat, 12:55:15 »

Egyébként az új nulláson minden autó kúszik egy kicsit!

Ez igaz, de ez nem kúszott, hanem 15-20 cm-eket imbolygott. Mint valami részeg teve egy vihartól hánytatott hajón.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21688 Dátum: 2014.04.26 szombat, 13:56:12 »

Volt szervizben, azt mondták a nullás vacak, mert öntött betonból van és a kicsi árkok megvezetik, hosszú a nyomtáv, biztos túlérzékeny vagyok. Meg se nézték a futómű beállítást. Amúgy a jelenség a nyári gummával jön ki nagyon, a téli a V alakú mintázat miatt jobban irányban tartotta a kocsit. Ha érdekel be tudom szkennelni a mérési lapot, egyik kerék se állt jól. A hármasomat is évente nézettem, sokat járok, elég vacak utakon, de a normális használattól az sose állítódott ennyire el.

Minden egyes szervizlátogatás alkalmával munkalap és ügyfél panasz. (tehát nyoma maradjon, hogy jártál ott és emiatt)
Ha elégedetlen vagy, akkor levél az importőr műszaki osztályának és másik Ford szerviz meglátogatása az említett problémával.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21689 Dátum: 2014.04.26 szombat, 14:10:23 »

Tibcsi, ne magadból indulj ki!

Főszabály szerint pl. Kötelező lenne fékhatást mérni betétcsere után. Megcsinálják? Revízió leírásában benne van az ajtók beállítása, megzsírzása. Megcsinálják?

Az ügyfél elvileg nem mehet be a szerelésre, viszont ez egy szerződés, amit elvileg a leírások alapján kellteljesíteniük. Még a hibás teljesítés is játszik. De annak most nincs jelentősége mert ezt majd leboxolja egymás közt a munkáltató meg a munkavállaló, illetve az FKK és az adott szakszervíz.

Menjenek az anyjukba! Ezért szerelek már én is itthon autót, mett egy rakás xar az egész!

Főszabály?
Hol van ez? Én még nem olvastam olyat, hogy csere után fékhatást kellene mérni...
Ez új fékbetét eleve nem fog úgy, mint egy bekopott. Ja, menjünk az autóval amíg be nem kopik?  nyes

Jó a szöveg...... vigyor3
Azért szerelsz otthon, mert .....eddig csak szhar helyeken jártál (ezt sajnálom).........és eddig csak apróságokhoz kellett hozzányúlni, ami valóban megoldható otthon.


ui:
Van egy kedvenc történetem. Még márkaszervizes időmben jött az ügyfél egy fiatal autóval és verte az asztalt. Azzal kezdte, hogy neki ne magyarázzak semmit, mert ő 40 éve vezet és tudja, hogy mi a jó és mikor rossz. Ezzel az autóval nem lehet közlekedni, szhar a futóműve.... nem lehet irányítani, össze-vissza megy....stb.
Kimentem próbakörre, valóban botrányosan szhar volt.
Majd a műhelyben leengedtem a gumikat 3.5 bar -ról 2.1-re és mentem még egy kört. Tökéletes.
Közöltem az ügyféllel, hogy a lendülete erős volt és lejárató hangvételű. Lehetőleg máskor ne ekkora guminyomással próbáljon meg közlekedni az autóval.
Maga elé nézett és lehajtott fejjel halkan suttogta, hogy akkor most ő beégett....ugye?  Mondom semmi baj, előfordul....
"Neki ne próbáljam megmagyarázni, 40 éve vezet...."
 Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21690 Dátum: 2014.04.26 szombat, 14:10:48 »

Egyébként az új nulláson minden autó kúszik egy kicsit!

Az enyém nem!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21691 Dátum: 2014.04.26 szombat, 14:29:32 »

Főszabály?
Hol van ez? Én még nem olvastam olyat, hogy csere után fékhatást kellene mérni...
Ez új fékbetét eleve nem fog úgy, mint egy bekopott. Ja, menjünk az autóval amíg be nem kopik?  nyes

Jó a szöveg...... vigyor3
Azért szerelsz otthon, mert .....eddig csak szhar helyeken jártál (ezt sajnálom).........és eddig csak apróságokhoz kellett hozzányúlni, ami valóban megoldható otthon.


ui:
Van egy kedvenc történetem. Még márkaszervizes időmben jött az ügyfél egy fiatal autóval és verte az asztalt. Azzal kezdte, hogy neki ne magyarázzak semmit, mert ő 40 éve vezet és tudja, hogy mi a jó és mikor rossz. Ezzel az autóval nem lehet közlekedni, szhar a futóműve.... nem lehet irányítani, össze-vissza megy....stb.
Kimentem próbakörre, valóban botrányosan szhar volt.
Majd a műhelyben leengedtem a gumikat 3.5 bar -ról 2.1-re és mentem még egy kört. Tökéletes.
Közöltem az ügyféllel, hogy a lendülete erős volt és lejárató hangvételű. Lehetőleg máskor ne ekkora guminyomással próbáljon meg közlekedni az autóval.
Maga elé nézett és lehajtott fejjel halkan suttogta, hogy akkor most ő beégett....ugye?  Mondom semmi baj, előfordul....
"Neki ne próbáljam megmagyarázni, 40 éve vezet...."
 Cool

Gumistól jöttem el, téli/nyári csere után még az MKIII-al. Éreztem hogy fura, mintha 2 centi széles lenne csak a gumi. Bemegyek a kútra, az idióta nekem is felfújta, 3,6-ra mind a négy gumit. Visszamentem hogy mérjen már rá, lehet rossz a műszer, de nem, csak volt nála valami új tanonc, és lehet érzésre fújta a gumikat, vagy azt hitte versenycanga gumi (bár azt akár 5 barra is fújják). Két hét múlva már nem dolgozott ott.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #21692 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:08:36 »

Van valakinek 2013-as vagy 2014-es navi SD kártyája gyári FX fejegységhez?

Szóval, kéne egy biztonsági másolat.
GPS topik!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21693 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:10:40 »

Az enyém nem!  eplus2

Nem azon a szakaszon ahol te jársz, pont ahol lejössz, onnantól xar.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21694 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:18:24 »

Nem azon a szakaszon ahol te jársz, pont ahol lejössz, onnantól xar.

Tudom.
Bár nem hiszed, de sokat járok tovább is. A hosszbordázás miatt zajos, de nem mondanám, hogy kimozdítja az autót az egyenesből!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21695 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:37:29 »

GPS topik!
Igen, ott nem válaszolt senki.
Ezért bátorkodtam itt, mivel ez forgalmasabb topic, és amennyi off van, ez simán belefér szerintem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BNDi
Vendég
« Új hozzászólás #21696 Dátum: 2014.04.26 szombat, 20:48:55 »

Fogyasztása milyen?
Eddig 7.4 l/100km az átlag vegyes használatban...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21697 Dátum: 2014.04.26 szombat, 21:02:13 »

Eddig 7.4 l/100km az átlag vegyes használatban...

Az nem is rossz!

Tegnap körbevezettek a Petrányi Budaörsi szalonjában. Bent állt két agyonspoilerezett, fullfullra felszerelt kombi Focus, 18-as kerekekkel. Nagyon tetszett. Az egyikben ez az 1.6 ecoboost, a másikban a 2.0 ecoboost motor volt. Az egyhatost valamivel 6 misi alatt el lehetne hozni. Megdobogtatta a szívemet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21698 Dátum: 2014.04.26 szombat, 21:11:42 »

Az nem is rossz!

Tegnap körbevezettek a Petrányi Budaörsi szalonjában. Bent állt két agyonspoilerezett, fullfullra felszerelt kombi Focus, 18-as kerekekkel. Nagyon tetszett. Az egyikben ez az 1.6 ecoboost, a másikban a 2.0 ecoboost motor volt. Az egyhatost valamivel 6 misi alatt el lehetne hozni. Megdobogtatta a szívemet...

Remélem nem húzták szorosra a nyakörvet a nyakadon.....és nem rövid pórázon vezettek!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21699 Dátum: 2014.04.26 szombat, 21:15:31 »

Remélem nem húzták szorosra a nyakörvet a nyakadon.....és nem rövid pórázon vezettek!  eplus2

Szeretem ha kedveskedni akarnak.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 427 428 429 430 431 432 433 [434] 435 436 437 438 439 440 441 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.