Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:14:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 484 485 486 487 488 489 490 [491] 492 493 494 495 496 497 498 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12025236 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #24500 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 13:25:58 »

Nekem regen közben emelkedik a pill. fogyasztás is és morog is... Gyorsan viszem akkor szervízbe!  Wink Vagy ne??

A morgás az az én autómnál is van, viszont a fogyasztáson tényleg nem látom. Ha jól tudom ezek a befecskendezési adatokból számolják a fogyasztást. Mivel az FL utániaknak van egy külön befecskendezés a kipufogóba, gondolod hogy azt is belevették a fogyasztási adat értékének számolásába?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24501 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 13:27:58 »

A morgás az az én autómnál is van, viszont a fogyasztáson tényleg nem látom. Ha jól tudom ezek a befecskendezési adatokból számolják a fogyasztást. Mivel az FL utániaknak van egy külön befecskendezés a kipufogóba, gondolod hogy azt is belevették a fogyasztási adat értékének számolásába?

Nekem is külön fecskendezik a DPF előtt (pre-faceliftes motorom van) és nekem emelkedik a pillanatnyi fogyasztás is
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #24502 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 13:36:33 »

Nekem is külön fecskendezik a DPF előtt (pre-faceliftes motorom van) és nekem emelkedik a pillanatnyi fogyasztás is

Hát nemtom, majd jobban figyelek. Bár mostanában ritkábban regenerál, lehet eltaláltam azt a módot, ahogy szeret közlekedni. (nyomom neki mint süket...  eplus2) Amúgy nem, de dinamikusan megyek, és rendszerint sietek.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #24503 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 15:39:35 »

A morgás az az én autómnál is van, viszont a fogyasztáson tényleg nem látom. Ha jól tudom ezek a befecskendezési adatokból számolják a fogyasztást. Mivel az FL utániaknak van egy külön befecskendezés a kipufogóba, gondolod hogy azt is belevették a fogyasztási adat értékének számolásába?

Igen bele!  eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #24504 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 21:15:07 »

Sziasztok!
Tud valaki valamit erről az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x-8441142
Hátha itt van köztünk.
 integet2
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #24505 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 21:22:43 »

Sziasztok!
Tud valaki valamit erről az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x-8441142
Hátha itt van köztünk.
 integet2
Érdekes az ára. Én most keresem egy 2012-es modellt és kb. ennyibe kerülnek... Nem értem én ezt a piacot  conf
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #24506 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 22:05:32 »

Sziasztok!
Megosztanám veletek a szervó kormánymű zajosságából adódó probléma megoldását. Hátha valakin segít a dolog rajtam kívül.
Hibajelenség: melegen hirtelen kormánymozdulatra vagy hideg motornál bemelegedésig zajos a szervó szivattyú.
Megoldás: Nem a kormánymű vagy a szervó szivattyú cseréje.
A szervó folyadék tartály szűrője eltömődik és nem engedi az olaj áramlását. Emiatt visít a szivattyú.
Kicseréltem a tartályt és megoldódott a visítás gond. 2 napra.
Utána újra elkezdett zajos lenni a rendszer, viszont most nem melegen, hanem csak hidegen produkálta a hangot. Ennek a gondnak a megoldása az volt, hogy az új szivattyúba 2 db szűrő van (régiben 1 volt). A kiszedhető szűrő eltömődött (2 nap alatt) és ezért visított újra a szivattyú. Megoldás szűrő ki, kitisztít és olajszintet maximum fölé kell önteni. Ezt nem tudom miért de segít.
 A kocsi mondeo IV, 2.0 TDCI 140le, motor qxba.

Üdv.:
A.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #24507 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 22:55:02 »

Sziasztok!
Megosztanám veletek a szervó kormánymű zajosságából adódó probléma megoldását. Hátha valakin segít a dolog rajtam kívül.
Hibajelenség: melegen hirtelen kormánymozdulatra vagy hideg motornál bemelegedésig zajos a szervó szivattyú.
Megoldás: Nem a kormánymű vagy a szervó szivattyú cseréje.
A szervó folyadék tartály szűrője eltömődik és nem engedi az olaj áramlását. Emiatt visít a szivattyú.
Kicseréltem a tartályt és megoldódott a visítás gond. 2 napra.
Utána újra elkezdett zajos lenni a rendszer, viszont most nem melegen, hanem csak hidegen produkálta a hangot. Ennek a gondnak a megoldása az volt, hogy az új szivattyúba 2 db szűrő van (régiben 1 volt). A kiszedhető szűrő eltömődött (2 nap alatt) és ezért visított újra a szivattyú. Megoldás szűrő ki, kitisztít és olajszintet maximum fölé kell önteni. Ezt nem tudom miért de segít.


 A kocsi mondeo IV, 2.0 TDCI 140le, motor qxba.

Üdv.:
A.


THX. Csinálj ótomata aláírást...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24508 Dátum: 2014.11.18 kedd, 06:53:58 »

Sziasztok!
Megosztanám veletek a szervó kormánymű zajosságából adódó probléma megoldását. Hátha valakin segít a dolog rajtam kívül.
Hibajelenség: melegen hirtelen kormánymozdulatra vagy hideg motornál bemelegedésig zajos a szervó szivattyú.
Megoldás: Nem a kormánymű vagy a szervó szivattyú cseréje.
A szervó folyadék tartály szűrője eltömődik és nem engedi az olaj áramlását. Emiatt visít a szivattyú.
Kicseréltem a tartályt és megoldódott a visítás gond. 2 napra.
Utána újra elkezdett zajos lenni a rendszer, viszont most nem melegen, hanem csak hidegen produkálta a hangot. Ennek a gondnak a megoldása az volt, hogy az új szivattyúba 2 db szűrő van (régiben 1 volt). A kiszedhető szűrő eltömődött (2 nap alatt) és ezért visított újra a szivattyú. Megoldás szűrő ki, kitisztít és olajszintet maximum fölé kell önteni. Ezt nem tudom miért de segít.
 A kocsi mondeo IV, 2.0 TDCI 140le, motor qxba.

Üdv.:
A.


Ez a megoldás?  Shocked
Arra nem gondoltál, hogy vajon miért tömődik el egy szűrő?
Sok olyan szennyeződés kering, keletkezik a rendszerben ami nem egészséges.
Valaminek a kopása, elhasználódása miatt szennyeződik az olaj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #24509 Dátum: 2014.11.18 kedd, 07:08:33 »

Sziasztok!

Van olyan 1.8 as kolega akinél az EGR már dugózva van? Lenne pár kérdésem (pm) nem akarom a fórumot ezzel teleoffolni , lemezt most gyártatom hozzá , hétvegen elintézném.

Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24510 Dátum: 2014.11.18 kedd, 07:29:26 »

Sziasztok!

Van olyan 1.8 as kolega akinél az EGR már dugózva van? Lenne pár kérdésem (pm) nem akarom a fórumot ezzel teleoffolni , lemezt most gyártatom hozzá , hétvegen elintézném.


Az EGR off téma?   fejvakaras


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #24511 Dátum: 2014.11.18 kedd, 07:35:36 »



Nem off téma , csak gondoltam pübe 1xerűbb mint itt visszakeresgelni.
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24512 Dátum: 2014.11.18 kedd, 07:38:05 »

Nem off téma , csak gondoltam pübe 1xerűbb mint itt visszakeresgelni.


Kérdezd meg. Úgyis ciklikusan (nem tudom mit jelent, de alf mondta, neki is havonta meg van valami  eplus2) ismétlődnek a fórum témák.
Nem te leszel az első, aki olyat kérdez, ami már rengetegszer le lett írva.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #24513 Dátum: 2014.11.18 kedd, 08:14:35 »


Kérdezd meg. Úgyis ciklikusan (nem tudom mit jelent, de alf mondta, neki is havonta meg van valami  eplus2) ismétlődnek a fórum témák.
Nem te leszel az első, aki olyat kérdez, ami már rengetegszer le lett írva.  wave

Visszaolvastam én is , találtam is leírást róla de az nem 1.8 volt, azért keresnék olyan fórumtársat aki testvérmodelles. Mondjuk egy jó szerelő sem ártana Pécsen , mert 99% ban Pestiek akikről jó véleménnyel vannak.
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24514 Dátum: 2014.11.18 kedd, 08:18:23 »


Kérdezd meg. Úgyis ciklikusan (nem tudom mit jelent, de alf mondta, neki is havonta meg van valami  eplus2) ismétlődnek a fórum témák.
Nem te leszel az első, aki olyat kérdez, ami már rengetegszer le lett írva.  wave
igen.az a havi fizetés.mindig 10éig megjön. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #24515 Dátum: 2014.11.18 kedd, 08:45:42 »

Sziasztok!
Tud valaki valamit erről az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x-8441142
Hátha itt van köztünk.
 integet2

Nem ismerem a kocsit, de a leírás alapján 2,9M - t adnék érte, ha nem lenne fekete. Ha ilyet szeretnél, érdemes megnézni mindenképp sztem!  wave

A 3,4-et sokallom érte kicsit!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24516 Dátum: 2014.11.18 kedd, 10:10:07 »

Hát nemtom, majd jobban figyelek. Bár mostanában ritkábban regenerál, lehet eltaláltam azt a módot, ahogy szeret közlekedni. (nyomom neki mint süket...  eplus2) Amúgy nem, de dinamikusan megyek, és rendszerint sietek.

Az segít neki! Smiley Ha tötyörgök a dugóban értelemszerűen sűrűbben szokott regenerálni, ha meg "dinamikusabban" megyek, akkor ritkábban Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24517 Dátum: 2014.11.18 kedd, 10:12:47 »

Nem ismerem a kocsit, de a leírás alapján 2,9M - t adnék érte, ha nem lenne fekete. Ha ilyet szeretnél, érdemes megnézni mindenképp sztem!  wave

A 3,4-et sokallom érte kicsit!


Én 2010/6 -osat vettem 124.000 km-rel, nagyjából hasonló (60-as) felszereltséggel 2,7-ért. Szóval szerintem is sok a 3,4. Bár az itthoni autóknál mindig magasabb az ár, ez tapasztalat volt akkor is, amikor én vettem.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #24518 Dátum: 2014.11.18 kedd, 10:24:50 »

Visszaolvastam én is , találtam is leírást róla de az nem 1.8 volt, azért keresnék olyan fórumtársat aki testvérmodelles. Mondjuk egy jó szerelő sem ártana Pécsen , mert 99% ban Pestiek akikről jó véleménnyel vannak.
Nekem le van dugózva, kérdezz bátran!  vigyor3
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #24519 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:13:52 »

Nem ismerem a kocsit, de a leírás alapján 2,9M - t adnék érte, ha nem lenne fekete. Ha ilyet szeretnél, érdemes megnézni mindenképp sztem!  wave

A 3,4-et sokallom érte kicsit!


Én is néztem ezt a járgányt, fel is merült bennem egy kérdés. Az lehetséges hogy facelift előtt benne van már a 163 LE-s motor? A motorokat előbb frissítették, mint a kasznit???
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24520 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:29:36 »

Én is néztem ezt a járgányt, fel is merült bennem egy kérdés. Az lehetséges hogy facelift előtt benne van már a 163 LE-s motor? A motorokat előbb frissítették, mint a kasznit???


Igen....már facelift előttiekben (2010-) is volt az újabb motor.
Asszem Pateké is ilyen.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24521 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:32:48 »



Igen....már facelift előttiekben (2010-) is volt az újabb motor.
Asszem Pateké is ilyen.  
sőt.csak sw a különbség.Sakosék már rádobják akár a 2009esre is a 163lovat.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.18 kedd, 17:38:40 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24522 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:37:13 »

sőt.csak sw a különbség.Sakosék már rádobják akár a 20009esre is a 163lovat.


 eljen
Akkor lényegében csak a DPF (külön befecskendezés) környékén változtattak? 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24523 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:38:06 »



 eljen
Akkor lényegében csak a DPF (külön befecskendezés) környékén változtattak? 
igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #24524 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:50:29 »

Sziasztok!

Felkerültek a téli gumik, és azt vettem észre, hogy 100 km/h környékén elkezd valami (kerék?) búgni. Alatta nem hallatszik semmi, felette elkezd magasodni a hang is. Rezonancia, rázás nincs az utastérben.
Lehet sima centrírozás probléma, vagy valamelyik gumi hibás? (csak a gumikra gyanakodok, kerékcsere után kezdte, üresben is, egyenes úton is csinálja)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24525 Dátum: 2014.11.18 kedd, 17:56:04 »

Sziasztok!

Felkerültek a téli gumik, és azt vettem észre, hogy 100 km/h környékén elkezd valami (kerék?) búgni. Alatta nem hallatszik semmi, felette elkezd magasodni a hang is. Rezonancia, rázás nincs az utastérben.
Lehet sima centrírozás probléma, vagy valamelyik gumi hibás? (csak a gumikra gyanakodok, kerékcsere után kezdte, üresben is, egyenes úton is csinálja)


Inkább valamelyik kerékcsapágy búg szerintem.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24526 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:02:57 »



Inkább valamelyik kerékcsapágy búg szerintem.
egy igaz kagylósra kopott guminak azért pont ilyenkor van  a hangja....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24527 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:05:02 »

sőt.csak sw a különbség.Sakosék már rádobják akár a 2009esre is a 163lovat.
hacsak nem a fészlift 140esre tudják csak ráfaragni a 163 lovat.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24528 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:06:58 »

hacsak nem a fészlift 140esre tudják csak ráfaragni a 163 lovat.... Roll Eyes


Ott biztos lehet (Titta-nak is úgy van).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #24529 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:15:52 »

Sziasztok!

Felkerültek a téli gumik, és azt vettem észre, hogy 100 km/h környékén elkezd valami (kerék?) búgni. Alatta nem hallatszik semmi, felette elkezd magasodni a hang is. Rezonancia, rázás nincs az utastérben.
Lehet sima centrírozás probléma, vagy valamelyik gumi hibás? (csak a gumikra gyanakodok, kerékcsere után kezdte, üresben is, egyenes úton is csinálja)
ugyanúgy jártál mint én.

tengelyt váltottál a télivel -úgy szokták- és emiatt a hátsó kagylósra kopott elől búg mintha muszáj lenne. állítólag lengéscsillapító, illetve a nagytömegű kombik kemény rugózása szokik ilyet alkotni. ez a gumisok hivatyalosz véjjjjeménye. milyen gumi? próbáld még ki, hogy nagyobb sebességről (130+) dobsz egy satuféket, ha elkezd "dobálós hangot" adni akkor meg tuti. ne ijedj meg.  Wink
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #24530 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:30:19 »

ugyanúgy jártál mint én.

tengelyt váltottál a télivel -úgy szokták- és emiatt a hátsó kagylósra kopott elől búg mintha muszáj lenne. állítólag lengéscsillapító, illetve a nagytömegű kombik kemény rugózása szokik ilyet alkotni. ez a gumisok hivatyalosz véjjjjeménye. milyen gumi? próbáld még ki, hogy nagyobb sebességről (130+) dobsz egy satuféket, ha elkezd "dobálós hangot" adni akkor meg tuti. ne ijedj meg.  Wink

Pirelli a gumi fajtája, nyáron vettem az autót, a gumit hozzá adták. Holnap kipróbálom a fékezést 130-ról...
Naplózva
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #24531 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:32:35 »

Ez a megoldás?  Shocked
Arra nem gondoltál, hogy vajon miért tömődik el egy szűrő?
Sok olyan szennyeződés kering, keletkezik a rendszerben ami nem egészséges.
Valaminek a kopása, elhasználódása miatt szennyeződik az olaj.


Az autószerelő kapásból azt mondta, hogy cseréljek kormányművet. Ez bontóban 40e. Új ára valahol 100-200e között van nem emlékszem pontosan. Azért írtam le a történetem, mert az én esetemben nem oldotta volna meg a csere a dolgot. Ugyanis azt nem mondta a szerelő, hogy szivattyútartályt is kell cserélni. Tehát pénzkidobás a kapásból kormánymű csere.... Igazad van, a koszolódás kopásra utal, de amíg működik, addig tök fölösleges kicserélni...
Üdv.:
A.
Naplózva
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #24532 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:35:53 »

Sziasztok!

Felkerültek a téli gumik, és azt vettem észre, hogy 100 km/h környékén elkezd valami (kerék?) búgni. Alatta nem hallatszik semmi, felette elkezd magasodni a hang is. Rezonancia, rázás nincs az utastérben.
Lehet sima centrírozás probléma, vagy valamelyik gumi hibás? (csak a gumikra gyanakodok, kerékcsere után kezdte, üresben is, egyenes úton is csinálja)

Szia!
Nekem fűrészfogasra kopott a hátsó 2 kerék belső felé és az búgott, sőt a kocsit is elhúzta. Úgy tudod leellenőrizni a gumit, hogy a gumi belső futó részét megnézed és végigsimítod a kezed rajta. Ha nem "sima", akkor annak biztos van hangja.
A.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24533 Dátum: 2014.11.18 kedd, 19:33:25 »

ugyanúgy jártál mint én.

tengelyt váltottál a télivel -úgy szokták- és emiatt a hátsó kagylósra kopott elől búg mintha muszáj lenne. állítólag lengéscsillapító, illetve a nagytömegű kombik kemény rugózása szokik ilyet alkotni. ez a gumisok hivatyalosz véjjjjeménye. milyen gumi? próbáld még ki, hogy nagyobb sebességről (130+) dobsz egy satuféket, ha elkezd "dobálós hangot" adni akkor meg tuti. ne ijedj meg.  Wink
ez is érdekes ám.nekem csak a misi lett kagylós.2 szett contiból egy sem.... levele
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24534 Dátum: 2014.11.18 kedd, 21:32:02 »



Igen....már facelift előttiekben (2010-) is volt az újabb motor.
Asszem Pateké is ilyen.  

Igen, nekem is "pre-facelift" motorom van (UFBA) Euro-V.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #24535 Dátum: 2014.11.18 kedd, 21:50:46 »

igen

Ez így kategorikusan nem jelenthető ki: facelift után más lett a befecskendező rendszer beszállító.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24536 Dátum: 2014.11.19 szerda, 06:04:49 »

Ez így kategorikusan nem jelenthető ki: facelift után más lett a befecskendező rendszer beszállító.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #24537 Dátum: 2014.11.19 szerda, 09:33:14 »

ugyanúgy jártál mint én.

tengelyt váltottál a télivel -úgy szokták- és emiatt a hátsó kagylósra kopott elől búg mintha muszáj lenne. állítólag lengéscsillapító, illetve a nagytömegű kombik kemény rugózása szokik ilyet alkotni. ez a gumisok hivatyalosz véjjjjeménye. milyen gumi? próbáld még ki, hogy nagyobb sebességről (130+) dobsz egy satuféket, ha elkezd "dobálós hangot" adni akkor meg tuti. ne ijedj meg.  Wink

130-ról fékezés teszt negatív lett, bár csak kb. 80-ig lassítottam, nem volt semmi különleges. Viszont ma azt is megfigyeltem, hogy kell pár 10 km, hogy előjöjjön a zaj. Utána pedig pár perces pihenő is elég, hogy újra eltűnjön. Így szervizben gyakorlatilag lehetetlen megmutatnom a hibát, kivéve ha elviszem a szerelőt egy órára kocsikázni...  vigyor3
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #24538 Dátum: 2014.11.19 szerda, 16:37:08 »

Én is néztem ezt a járgányt, fel is merült bennem egy kérdés. Az lehetséges hogy facelift előtt benne van már a 163 LE-s motor? A motorokat előbb frissítették, mint a kasznit???

Igen volt már 163 lovas újabb motor 2010.05. -
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #24539 Dátum: 2014.11.19 szerda, 18:25:25 »

Lehet off , de ide belefér...hétfőn így indult a napom hála egy kamionosnak... rinya

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/1383101_988285094521619_2853523999669185508_n.jpg?oh=c4460b390bd7db3166086ca86f301d04&oe=54D95A0A

Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #24540 Dátum: 2014.11.19 szerda, 21:47:01 »

Hát ez dühítő, elhiszem.
Nekem tavaly volt ilyen incidensem, sajnos nem lehetett megmenteni a szélvédőt, mert elindult rajta a repedés, majd miután kicseréltettem a rá következő héten egy másik kamionos csapott rá egy kavicsot. Akkor viszont sikerült megmenteni a szélvédőt és időben kitöltötték anyaggal, azóta is így van.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24541 Dátum: 2014.11.19 szerda, 21:49:29 »

Sajnálom. Szerintem az is baj M.o., hogy az utakat sok helyen csak az eső mossa, szél sepri. Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #24542 Dátum: 2014.11.19 szerda, 21:51:28 »

Hát ez dühítő, elhiszem.
Nekem tavaly volt ilyen incidensem, sajnos nem lehetett megmenteni a szélvédőt, mert elindult rajta a repedés, majd miután kicseréltettem a rá következő héten egy másik kamionos csapott rá egy kavicsot. Akkor viszont sikerült megmenteni a szélvédőt és időben kitöltötték anyaggal, azóta is így van.

Pénteken megyek Pelcz-ékhez , Cascora elvileg ingyen megúszom...mondjuk akkor merem kijelenteni mikor bent lesz az új. A dühítő hogy márciusban volt cserélve...mondjuk arra kíváncsi leszek a két díszlécet hogy oldják meg a szélvédő mellett  nyes Azt sehol nem kaptam bontottan mikor raktam össze a kocsit , mivel 99% ban eltörik....Cromaxnál vettem , csak Ford volt 15 pénz volt a kettő....majdnem drágább mint az első szélvédő(az 25 volt kedvezménnyel)
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #24543 Dátum: 2014.11.19 szerda, 21:52:16 »

Sajnálom. Szerintem az is baj M.o., hogy az utakat sok helyen csak az eső mossa, szél sepri. Undecided

Addig nem gond amíg van casco , ha nem lenne akkor jobban dühítene , főleg hogy megnézték és ez nem is javítható
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24544 Dátum: 2014.11.19 szerda, 22:04:21 »

Addig nem gond amíg van casco , ha nem lenne akkor jobban dühítene , főleg hogy megnézték és ez nem is javítható
Értem én, de akkor is vesződés/kellemetlen. A közút kezelő dolga volna a tisztán tartás is. Vajon őket nem lehet ilyen esetben felelősségre vonni?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #24545 Dátum: 2014.11.19 szerda, 22:36:39 »

Értem én, de akkor is vesződés/kellemetlen. A közút kezelő dolga volna a tisztán tartás is. Vajon őket nem lehet ilyen esetben felelősségre vonni?


Gondolkoztam hogy bemegyek , mert pont ezen a részen javították az aszfaltot 2 hétig. De bizonyítani nem tudtam volna...egyedül ültem a kocsiban , semmi tanú , hogy ténylegesen ott történt. + Lehet hogy a kamionról esett le a kő. Mondjuk egy ilyen eset még mindig jobb mint a vadkár , itt legalább van esélyed rá hogy fizet a biztosító.
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #24546 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 02:06:17 »

Tud valaki szerelési könyvet MK4-hez? Nem a használati,hanem szerelési. 2007-előttiekhez találtam, de 2007-utánnihoz még nem. Létezik egy sorozat, így csináld címmel. Van sok típushoz, de inkább régebbiekhez. Kicsit le vannak maradva,úgy vettem észre. Előre is kösz.
Angol nyelven találtam, de magyarul kellene.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.20 csütörtök, 07:26:39 írta norbull » Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24547 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 10:18:23 »

Vezető ülés nyikorgást hogyan lehet megszüntetni? (ha minden igaz az ülőlap két oldalsó "szivacsa" nyikorog, vagy legalábbis ezt gyanítom) Jobbkanyarban, és rázósabb úton szokása.
Ja, az üléskárpit nem bőr, hogy nyikorognia kelljen, hanem szövet
Azt a tippet, hogy fogyjak le, köszi, de más megoldást keresek Cheesy
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24548 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 10:57:25 »

Vezető ülés nyikorgást hogyan lehet megszüntetni? (ha minden igaz az ülőlap két oldalsó "szivacsa" nyikorog, vagy legalábbis ezt gyanítom) Jobbkanyarban, és rázósabb úton szokása.
Ja, az üléskárpit nem bőr, hogy nyikorognia kelljen, hanem szövet
Azt a tippet, hogy fogyjak le, köszi, de más megoldást keresek Cheesy

Rakj rá egy pokrócot...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #24549 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 11:17:47 »

Vezető ülés nyikorgást hogyan lehet megszüntetni? (ha minden igaz az ülőlap két oldalsó "szivacsa" nyikorog, vagy legalábbis ezt gyanítom) Jobbkanyarban, és rázósabb úton szokása.
Ja, az üléskárpit nem bőr, hogy nyikorognia kelljen, hanem szövet
Azt a tippet, hogy fogyjak le, köszi, de más megoldást keresek Cheesy
Szedd ki az ülést  hehe
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 484 485 486 487 488 489 490 [491] 492 493 494 495 496 497 498 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.