Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:07:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 488 489 490 491 492 493 494 [495] 496 497 498 499 500 501 502 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12024817 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24700 Dátum: 2014.12.06 szombat, 12:16:21 »

Szarházi banda!!!!  hehe

 Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24701 Dátum: 2014.12.06 szombat, 12:18:13 »

Magasakat nem cserélted? Azok hogy vannak rögzítve?

be vannakl pattintva a helyükre. Általában kétoldalú ragasztóval kell az ajtóra felragasztani az új magasakat és kivenni a régieket. A rostélyból ki lehet pattintani. Ja az ajtókárpitot le kell venni, utána már megy. Hidegben ne csináld, mert eltörik a rögzítőfül
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24702 Dátum: 2014.12.06 szombat, 12:19:48 »

Vagy két lapos elem....   eplus2

jó oda ag 2032-es gombelem is Smiley

vagy 1.8-nál oldották meg, hogy azért rakod be a kulcsot, hogy kapjon tápot?  nyes
Naplózva
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #24703 Dátum: 2014.12.06 szombat, 13:33:40 »

Szia!

Nekem 4 ajtós van és pont a lakásban vannak a kiszedett hangszórók....
16.5 cm-es az átmérőjük, 4ohm és 20W.
Maga a hangszóró 3 csavarral van rögzítve az ajtóban. A kárpitot meg kb. 6 csavar fogja, ha most így jól számolok emlékezetből, de megtudod nézni az ajtót nyisd ki és körbe a széleken ott lesznek a kis lyukak amikben a csavar van, ill. az ajtó kapaszkodókban van még 2 db csavar, azt meg úgy tudod kiszedni, hogy a fényes műanyag elemet kipattintod és mögött lesz majd a 2db csavar. Plussz a kilincs mögött lesz egy fekete műanyag kör alakú vmi, amit szintén ki kell pattintani és az mögött is van egy kisebb csavar. Ennyi az egész. Nem nagy mutatvány még nekem is, mint nagyon laikusnak ment!  eplus2
Naplózva
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #24704 Dátum: 2014.12.06 szombat, 13:35:35 »

Köszönöm szépen  worship worship worship
Naplózva
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #24705 Dátum: 2014.12.06 szombat, 13:38:41 »

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget  taps  worship worship worship
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #24706 Dátum: 2014.12.06 szombat, 13:52:44 »

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget  taps  worship worship worship

ez a kiemelo kell neked!
http://www.autoradiokeret.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=192&category_id=2&option=com_virtuemart&Itemid=102

erre megy ra a 165mm hangszoro.
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #24707 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 06:16:13 »

Hát 3 évesen  falbav én most cserélte a gyárit

Az asszony toyotajaban most halt meg egy fiamm akksi, 6 évesen. Nem gondoltam volna, hogy annyit kibír.  hehe
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #24708 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 06:17:38 »

Lehetséges, hogy az akksi avétos sajnos. Enyém is 2011-es és én is kaptam már félóra zenehallgatás után low battery - t, más fogyasztó nem ment. Azóta nem "üzent" de beszerzek egy 80Ah - st, legyen csak otthon, ha cserélni kell. 175mm magas kell, jobb+ 80-as, de úgyis láttad...

Az MK3-ból 12évesen repült a gyári... Sad

Valami rossz irányt vett... Sad

Vagy az automata klíma hozott egy kis tréfát. nyes
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #24709 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 21:31:01 »

Az asszony toyotajaban most halt meg egy fiamm akksi, 6 évesen. Nem gondoltam volna, hogy annyit kibír.  hehe
Nekem MK3-ban 11 évesen makkant meg a gyári. Illetve ez így nem pontos, mert nem makkant meg, csak már gyengébb volt, ha naponta 5x-6x volt beindítva, és nagyon rövid távokat gurult csak. Az is szép teljesítmény.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24710 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 22:05:30 »

Nekem MK3-ban 11 évesen makkant meg a gyári. Illetve ez így nem pontos, mert nem makkant meg, csak már gyengébb volt, ha naponta 5x-6x volt beindítva, és nagyon rövid távokat gurult csak. Az is szép teljesítmény.

vannak jobb és rosszabb gyártásúak, ettől függetlenül 3 évet mond minden aksi gyártó és szaki. Utána ha eljön az idő, akkor cserélni kell és kész.
Naplózva
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #24711 Dátum: 2014.12.09 kedd, 12:12:56 »

Egynyócba jó a jászakku is... eplus2
És nincs igazad, nem lett jó!  duhos2
A gyári akksi 175 mm magas, a JászAkku pedig 190mm, tehát nem fért be a helyére.
Visszavittem, ráfizettem egy picit és elhoztam egy Banner PowerBull-t és ez már befért rendesen.
2.0 és 2.2-ben is felüröl burkolt helyen van az akksi? Mert akkor oda senem fér be!!!
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24712 Dátum: 2014.12.09 kedd, 12:19:01 »

És nincs igazad, nem lett jó!  duhos2
A gyári akksi 175 mm magas, a JászAkku pedig 190mm, tehát nem fért be a helyére.
Visszavittem, ráfizettem egy picit és elhoztam egy Banner PowerBull-t és ez már befért rendesen.
2.0 és 2.2-ben is felüröl burkolt helyen van az akksi? Mert akkor oda senem fér be!!!

Szerinted ha az egynyócba nem fért be (ami tele van üres hellyel hehe), akkor a 2.0-ba beférne?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #24713 Dátum: 2014.12.09 kedd, 12:22:36 »

Szerinted ha az egynyócba nem fért be (ami tele van üres hellyel hehe), akkor a 2.0-ba beférne?  nyes
Ezt nem tudhatom (csak mérnöki leleményesség kérdése) ezért is kérdeztem!  beka3
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.09 kedd, 12:35:58 írta PensaCola » Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24714 Dátum: 2014.12.09 kedd, 12:23:29 »

Ezt nem tudhatom (csak mérnöki leleményesség kérdésde) ezért is kérdeztem!  beka3
ugyan akkora megy mind2-be.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #24715 Dátum: 2014.12.09 kedd, 12:26:28 »

És nincs igazad, nem lett jó!  duhos2
A gyári akksi 175 mm magas, a JászAkku pedig 190mm, tehát nem fért be a helyére.
Visszavittem, ráfizettem egy picit és elhoztam egy Banner PowerBull-t és ez már befért rendesen.
2.0 és 2.2-ben is felüröl burkolt helyen van az akksi? Mert akkor oda senem fér be!!!

A JászAkkuból is van szerintem alacsony profilú, olyat kellett volna adniuk. De a Banneral nem hibáztál, nekem évekig elvolt az MKIII-ban.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24716 Dátum: 2014.12.09 kedd, 12:28:21 »

A JászAkkuból is van szerintem alacsony profilú, olyat kellett volna adniuk. De a Banneral nem hibáztál, nekem évekig elvolt az MKIII-ban.

Akkor most a te levetett Banner aksidat kapta meg ő a boltban?  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24717 Dátum: 2014.12.09 kedd, 12:37:15 »

A JászAkkuból is van szerintem alacsony profilú, olyat kellett volna adniuk. De a Banneral nem hibáztál, nekem évekig elvolt az MKIII-ban.

 Nekem az utolsó Banner gari lejárta után halt meg pár nappal....az előtte lévő 4évet bírt.  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #24718 Dátum: 2014.12.09 kedd, 12:37:50 »

Akkor most a te levetett Banner aksidat kapta meg ő a boltban?  laugh

Meglehet. Bár a végén már elég hektikusan működött, de annak az lehetett az oka hogy hetekig nem volt beindítva a kocsi. Úgyhogy ha egy újat vett, még jobban járt.  beka3
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24719 Dátum: 2014.12.09 kedd, 12:56:56 »

Az összes akku xar már, mindegy melyiket veszi az ember. A ygári is egy kalap fhos, ráadásul az autók tele vannak elektronikával, amik okoskodnak, miközben nem is használjuk az autót...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #24720 Dátum: 2014.12.09 kedd, 15:08:40 »

sziasztok.

még lenne kérdésem.
még mindig nem dölt el,hogy mondeo vagy smax lesz a kiszemelt.
de.
Automata váltóval milyen a 2.0 tdci? egyeltalán mire kell figyelnem próba során? hogy kell azt használni? hülye kérdés tudom, de a buszon kívól nincs tapasztalatom.
a zöme xenonos monde/smaxnak meg automata váltója van.
ki lennék békülve egy olyannal is.
tud valaki segíteni?


smaxból is nézegettem párat, de van amelyik hiába titánium, a régi rádió van benne,vagy nem is tudom melyik, az meg nem BT-s ha jól tudom.

Nekem még Chevy Van-om volt, három sebességes automatával, de azt nem lehet a mostaniakkal összehasonlítani. Ezek már tanulnak, ezerszer gyorsabbak, szerintem az egyik legjobb dolog, amit a vezetéshez kitaláltak (és persze nem verseny vagy sportautóról beszélünk).
A rádiónál meg egy külső modul csinálja a BT-t, az utólag is be lehet rakni, és ha jól sejtem igencsak évjárat és ország függő hogy különböző felszereltségbe mint raknak. Jelenleg Magyarországon a Titanium felszereltségbe MKIV-es Mondeo-nál már alap a bőr és a nagy navi.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #24721 Dátum: 2014.12.09 kedd, 15:52:49 »

Nekem még Chevy Van-om volt, három sebességes automatával, de azt nem lehet a mostaniakkal összehasonlítani. Ezek már tanulnak, ezerszer gyorsabbak, szerintem az egyik legjobb dolog, amit a vezetéshez kitaláltak (és persze nem verseny vagy sportautóról beszélünk).
A rádiónál meg egy külső modul csinálja a BT-t, az utólag is be lehet rakni, és ha jól sejtem igencsak évjárat és ország függő hogy különböző felszereltségbe mint raknak. Jelenleg Magyarországon a Titanium felszereltségbe MKIV-es Mondeo-nál már alap a bőr és a nagy navi.
hehe
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #24722 Dátum: 2014.12.09 kedd, 16:08:49 »

hehe
Látom ráéreztél a hsz lényegére. Tomikám! Adjál már egy randit a Bohnenstangének, mert már nagyon ki van éhezve... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24723 Dátum: 2014.12.09 kedd, 16:56:58 »

Nekem még Chevy Van-om volt, három sebességes automatával, de azt nem lehet a mostaniakkal összehasonlítani. Ezek már tanulnak, ezerszer gyorsabbak, szerintem az egyik legjobb dolog, amit a vezetéshez kitaláltak (és persze nem verseny vagy sportautóról beszélünk).
A rádiónál meg egy külső modul csinálja a BT-t, az utólag is be lehet rakni, és ha jól sejtem igencsak évjárat és ország függő hogy különböző felszereltségbe mint raknak. Jelenleg Magyarországon a Titanium felszereltségbe MKIV-es Mondeo-nál már alap a bőr és a nagy navi.
a nagynavi? kétlem.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24724 Dátum: 2014.12.09 kedd, 16:57:24 »

hehe
Melman,megen a meleg vonal.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24725 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:09:10 »

sziasztok.

még lenne kérdésem.
még mindig nem dölt el,hogy mondeo vagy smax lesz a kiszemelt.
de.
Automata váltóval milyen a 2.0 tdci? egyeltalán mire kell figyelnem próba során? hogy kell azt használni? hülye kérdés tudom, de a buszon kívól nincs tapasztalatom.
a zöme xenonos monde/smaxnak meg automata váltója van.
ki lennék békülve egy olyannal is.
tud valaki segíteni?


smaxból is nézegettem párat, de van amelyik hiába titánium, a régi rádió van benne,vagy nem is tudom melyik, az meg nem BT-s ha jól tudom.

Az S-Max az BT-s Cheesy
(Bocs, ez off volt Cheesy )
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #24726 Dátum: 2014.12.09 kedd, 22:57:16 »

a nagynavi? kétlem.... Roll Eyes

Pedig de. Ha varok 4 honapot, akkor az enyem is olyan lenne. Csak akkor ezt meg nem tudtam.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24727 Dátum: 2014.12.10 szerda, 19:54:47 »

/off nem küldi a forum a leveleket, hogy van új hozzászólás  rinya /off
Naplózva
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #24728 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 21:34:38 »

Köszi a segítséget, már csak egy kérdés, hogy első, és hátsó ajtóhoz egyaránt jó ez a keret? Ha berakom, és rá a hangszóró, akkor még elfér a gyári rács alatt? Most már biztos hogy JBL GT7-6C megy bele. Remélem szépen fog szólni  Wink Előre is köszi a választ  worship worship worship
Naplózva
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #24729 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 21:59:30 »

Szia!

Nekem 4 ajtós van és pont a lakásban vannak a kiszedett hangszórók....
16.5 cm-es az átmérőjük, 4ohm és 20W.
Maga a hangszóró 3 csavarral van rögzítve az ajtóban. A kárpitot meg kb. 6 csavar fogja, ha most így jól számolok emlékezetből, de megtudod nézni az ajtót nyisd ki és körbe a széleken ott lesznek a kis lyukak amikben a csavar van, ill. az ajtó kapaszkodókban van még 2 db csavar, azt meg úgy tudod kiszedni, hogy a fényes műanyag elemet kipattintod és mögött lesz majd a 2db csavar. Plussz a kilincs mögött lesz egy fekete műanyag kör alakú vmi, amit szintén ki kell pattintani és az mögött is van egy kisebb csavar. Ennyi az egész. Nem nagy mutatvány még nekem is, mint nagyon laikusnak ment!  eplus2
Köszi a kimerítőt, már csak egy kérdés: Amiket vettem JBL GT7-6C, ugyanaz a beépítési mélység, mint a te Kicx-ednek. Kell hozzá kiemelő gyűrű, vagy megúszom nélküle?  worship
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #24730 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 22:54:44 »

Az összes akku xar már, mindegy melyiket veszi az ember. A ygári is egy kalap fhos, ráadásul az autók tele vannak elektronikával, amik okoskodnak, miközben nem is használjuk az autót...

Én tizenéve már, h exide-okat veszek. Eddig jók.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24731 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 22:57:51 »

Én tizenéve már, h exide-okat veszek. Eddig jók.

5 évig bírta... ez jó? Most ismét motorcraftot vettem. Az 6 évig bírta...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #24732 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 22:59:40 »

sziasztok.

még lenne kérdésem.
még mindig nem dölt el,hogy mondeo vagy smax lesz a kiszemelt.
de.
Automata váltóval milyen a 2.0 tdci? egyeltalán mire kell figyelnem próba során? hogy kell azt használni? hülye kérdés tudom, de a buszon kívól nincs tapasztalatom.
a zöme xenonos monde/smaxnak meg automata váltója van.
ki lennék békülve egy olyannal is.
tud valaki segíteni?


smaxból is nézegettem párat, de van amelyik hiába titánium, a régi rádió van benne,vagy nem is tudom melyik, az meg nem BT-s ha jól tudom.

Automata váltó nagy királyság. A powershift újabb, enyémbe az ketyeg, de elég ritkán használom, szinte mindig d-ben van, oszt csók.
Figyeld a váltó viselkedését. Nagy titkot nem tudok mondani, érezni fogod, ha gáz van. (Nekem már sacc félmillióm van különböző aut váltókban, nagy királyság.) A PS váltóval kapcsolatban azonban lényeges, h 60ekm-ként olajcsere. Állítólag nagy kalandot tud okozni az olajcs elmulasztása.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #24733 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 23:02:04 »

5 évig bírta... ez jó? Most ismét motorcraftot vettem. Az 6 évig bírta...

Van egy mb restaurátor barátom. Az ő iagzsága az, h ma már minden termékből ki tudsz fogni qrva jót és qrva gyengét is.
Nem tudom. Ne hallgass rám és mindenki vegye azt, ami neki tetszik. De nekem akkor is bejött az exide.
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #24734 Dátum: 2014.12.12 péntek, 13:19:59 »

Sziasztok. Tudna e valaki tanácsot adni, mit tegyek flap motor kattogása ellen? Elejében csak gyújtás után kattogott, de mostmár sűrűbben. Kezd zavarni   falbav Volt valakinek ilyen problémája? Ha igen, hogyan oldotta meg? Javitás, csere? Előre is köszönöm.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24735 Dátum: 2014.12.12 péntek, 13:47:33 »

Sziasztok. Tudna e valaki tanácsot adni, mit tegyek flap motor kattogása ellen? Elejében csak gyújtás után kattogott, de mostmár sűrűbben. Kezd zavarni   falbav Volt valakinek ilyen problémája? Ha igen, hogyan oldotta meg? Javitás, csere? Előre is köszönöm.

Mi az a flap motor?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #24736 Dátum: 2014.12.12 péntek, 13:50:12 »

Mi az a flap motor?  nyes

Meleglevegő ajtó motor. Ami szabályozza a levegő áramlásának irányát.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24737 Dátum: 2014.12.12 péntek, 13:51:17 »

Meleglevegő ajtó motor. Ami szabályozza a levegő áramlásának irányát.

biztos, hogy azt hallod?
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #24738 Dátum: 2014.12.12 péntek, 14:04:51 »

biztos, hogy azt hallod?

Igen. Amior változtatom levegő fújásának irányát, mindig kattog, minden módban másképpen. Eddig ezt nem csinalta, csak kontakt ráadása után, amikor beállitotta gondolom az alap poziciót.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #24739 Dátum: 2014.12.12 péntek, 15:10:45 »

Ma ránéztem OBD-vel a gépre és egy hibakódot találtam:

ABS: U3001

Valami szabálytalan leállást ír rá.

Mi lehet ez pontosan? A műszerfalon nem jelzi hibaként.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24740 Dátum: 2014.12.12 péntek, 15:38:48 »

Ma ránéztem OBD-vel a gépre és egy hibakódot találtam:

ABS: U3001

Valami szabálytalan leállást ír rá.

Mi lehet ez pontosan? A műszerfalon nem jelzi hibaként.

Aksival nem voltak gondok?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #24741 Dátum: 2014.12.12 péntek, 16:23:57 »

Aksival nem voltak gondok?

Hát volt rajta ilyen kütyü hogy tovább bírja mert még gyári, de most pár napja levettuk. 

Lehet ez miatt dobta be?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24742 Dátum: 2014.12.12 péntek, 16:30:52 »

Hát volt rajta ilyen kütyü hogy tovább bírja mert még gyári, de most pár napja levettuk. 

Lehet ez miatt dobta be?

az meg tud mindenféle ilyesmit zavarni. Ki kellene takarítani a hibatárolót és majd megnézni egy hét múlva.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #24743 Dátum: 2014.12.12 péntek, 17:48:07 »

az meg tud mindenféle ilyesmit zavarni. Ki kellene takarítani a hibatárolót és majd megnézni egy hét múlva.


Kitöröltem meglátjuk vissza dobja-e.

Viszont szerintem lassan akkut is venni kell így hogy 7éves nem sokáig fogja már bírni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #24744 Dátum: 2014.12.12 péntek, 20:10:30 »

OFF

Minden használt autó vásárlásakor olvassuk el alaposan és figyelmesen az alábbi cikket még akkor is, ha egy Jetta-ról van szó.

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/12/12/igy_ujszeru_auto_a_totalkaros_roncsbol/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24745 Dátum: 2014.12.12 péntek, 20:35:20 »

OFF

Minden használt autó vásárlásakor olvassuk el alaposan és figyelmesen az alábbi cikket még akkor is, ha egy Jetta-ról van szó.

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/12/12/igy_ujszeru_auto_a_totalkaros_roncsbol/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum

jaja, ezt olvastam ma. eléggé érdekes volt.
Naplózva
gabee789
Vendég
« Új hozzászólás #24746 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:38:37 »

Szevasztok... Szeretném normàl fényszóróimat bixenon fényszórókra kicserelni... Segitseg kellene hogy megoldható-e ez a mutatvàny...
Naplózva
davidvaradyszabo
Vendég
« Új hozzászólás #24747 Dátum: 2014.12.13 szombat, 10:09:54 »

Sziasztok,
Tegnap vásároltam egy ötajtós 2.0 TDCi MK4-et, Trend felszereltséggel, családi autónak.





Boldog és elégedett vagyok a döntésemmel - az egyetlen dolog, ami hiányolok az a tolató- és/vagy parkolóradar.
Semmi kedvem ötezer forintos keleti csoda-rendszereket bekókányoltatni, de a márkakereskedés árajánlatát is sokallom a beszerzésre, szerelésre.

Segítsetek nekem, hogy hogyan és honnan tudok gyári (vagy gyárival megegyező, utángyártott) rendszert beszerezni?
Fúrni kell a lökhárítót? Hol van a furatok gyári helye MK4-en?

Ha konkrét mesterembert tudtok ajánlani Budapesten, annak örülnék a legjobban.
Köszönöm a segítséget / tanácsokat!
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #24748 Dátum: 2014.12.13 szombat, 10:15:29 »

Sziasztok,
Tegnap vásároltam egy ötajtós 2.0 TDCi MK4-et, Trend felszereltséggel, családi autónak.

Boldog és elégedett vagyok a döntésemmel - az egyetlen dolog, ami hiányolok az a tolató- és/vagy parkolóradar.
Semmi kedvem ötezer forintos keleti csoda-rendszereket bekókányoltatni, de a márkakereskedés árajánlatát is sokallom a beszerzésre, szerelésre.

Segítsetek nekem, hogy hogyan és honnan tudok gyári (vagy gyárival megegyező, utángyártott) rendszert beszerezni?
Fúrni kell a lökhárítót? Hol van a furatok gyári helye MK4-en?

Ha konkrét mesterembert tudtok ajánlani Budapesten, annak örülnék a legjobban.
Köszönöm a segítséget / tanácsokat!

Egy normális radar kb. 25-30 ezer körül van. Kombin meg tudom mutatni hol vannak, tudsz mihez viszonyítani. Kettő az az alsó fekete betétben van, ott látszik is a helye a másik kettőt meg majd fényeztetned kell.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.13 szombat, 11:07:22 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
davidvaradyszabo
Vendég
« Új hozzászólás #24749 Dátum: 2014.12.13 szombat, 10:56:24 »

Egy normális radar kb. 25-30 ezer körül van. Kombin meg tudom mutatni hol vannak, tudsz mihez viszonyítani. Kettő az az alsó fekete betétben van, ott látszik is a helye a másik kettőt meg majd fényeztetned kell.
Köszönöm! Tudnál esetleg típust ajánlani?
(Közben azt látom, mintha a ferdehátún mind a négy lyuk a betétében lenne (link) - nincs még nálam az autó, így nehéz )
Az első parkolóradar helyek  hol vannak egyébként ?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 488 489 490 491 492 493 494 [495] 496 497 498 499 500 501 502 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.