Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:19:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 494 495 496 497 498 499 500 [501] 502 503 504 505 506 507 508 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12023692 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25000 Dátum: 2015.01.03 szombat, 20:18:42 »

De nem jó... mert nem segített rajta.

Érdekes, nálam nem volt gond vele, viszont az annál jobban idegesít, hogy megnyomom elkezdi a fényszórókra is nyomatni. Már próbáltam úgy is hogy csak épphogy kicsit nyomom a kart úgy is előjönnek a fényszóró mosók.

Nálatok ez hogy működik?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #25001 Dátum: 2015.01.03 szombat, 20:35:34 »

Érdekes, nálam nem volt gond vele, viszont az annál jobban idegesít, hogy megnyomom elkezdi a fényszórókra is nyomatni. Már próbáltam úgy is hogy csak épphogy kicsit nyomom a kart úgy is előjönnek a fényszóró mosók.

Nálatok ez hogy működik?
Nem egyedi eset mert nálam is igy csinál,biztos szerződésben állnak szélvédő mosó folyadék gyártókkal vigyor3.
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25002 Dátum: 2015.01.03 szombat, 20:43:19 »

Érdekes, nálam nem volt gond vele, viszont az annál jobban idegesít, hogy megnyomom elkezdi a fényszórókra is nyomatni. Már próbáltam úgy is hogy csak épphogy kicsit nyomom a kart úgy is előjönnek a fényszóró mosók.

Nálatok ez hogy működik?

Nekem ha kifogy a fele, akkor kiírja, hogy kevés a lötty. Na onnan már nem használja a lámpamosót. Ezért próbálom mindig ezen a szinten tartani, mt ennek a fényszórómosásnak sok értelme nincsen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25003 Dátum: 2015.01.03 szombat, 20:52:38 »

Nekem ha kifogy a fele, akkor kiírja, hogy kevés a lötty. Na onnan már nem használja a lámpamosót. Ezért próbálom mindig ezen a szinten tartani, mt ennek a fényszórómosásnak sok értelme nincsen...

Én (Mk3) télen mindig kiveszem a relét....így teletölthetem a tartályt és moshatom a szélvédőt is nyugodtan (és még a fényszórómosó fedelét sem hagyom el).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25004 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:01:34 »


Én (Mk3) télen mindig kiveszem a relét....így teletölthetem a tartályt és moshatom a szélvédőt is nyugodtan (és még a fényszórómosó fedelét sem hagyom el).
A fényszóró mosó fedelét faxán rá lehet kötegelővel rögzíteni a mosófejre az MK3-on, sosem hagyod el. Miért gond az, ha mossa a fényszórót is néha?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25005 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:02:18 »

A fényszóró mosó fedelét faxán rá lehet kötegelővel rögzíteni a mosófejre az MK3-on, sosem hagyod el. Miért gond az, ha mossa a fényszórót is néha?

Mert sokat használ, cserébe xart sem ér...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25006 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:07:47 »

A fényszóró mosó fedelét faxán rá lehet kötegelővel rögzíteni a mosófejre az MK3-on, sosem hagyod el. Miért gond az, ha mossa a fényszórót is néha?

De nem néha mossa, hanem kb állandóan ha használni akarom.
Nekem ez a bajom vele én akarnám eldönteni mikor mossa, de látom akkor másnál is ilyen.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25007 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:09:33 »

A fényszóró mosó fedelét faxán rá lehet kötegelővel rögzíteni a mosófejre az MK3-on, sosem hagyod el. Miért gond az, ha mossa a fényszórót is néha?


Nekem rá van ragasztva.....az elhagyástól már nem félek. 
Ha mosná jó lenne, de nem mossa csak összeköpködi. Smiley  Én inkább letörlöm itthon a fényszórókat.
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25008 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:11:25 »

Mert sokat használ, cserébe xart sem ér...
Azért van a xenonos mk3-on 5L-es tartály, hogy ne legyen vele gond. Inkább megáltok fényszórót takarítani? Mert kb. a szélvédővel azonos tempóval retkelődik a fényszóró plexi is szottyos időben, pályán.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25009 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:12:13 »

De nem néha mossa, hanem kb állandóan ha használni akarom.
Nekem ez a bajom vele én akarnám eldönteni mikor mossa, de látom akkor másnál is ilyen.
Ezt elmconfig-val nem lehet állítani? Ha mára komfortindex gombnyomási érzékenységét lehet....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25010 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:12:16 »

De nem néha mossa, hanem kb állandóan ha használni akarom.
Nekem ez a bajom vele én akarnám eldönteni mikor mossa, de látom akkor másnál is ilyen.


Nem lehet állítani, hogy mennyi idő után kapcsoljon be a fényszórómosó?  Mintha ELMconfigba lenne ilyen lehetőség. fejvakaras Alf?  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25011 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:12:31 »

Azért van a xenonos mk3-on 5L-es tartály, hogy ne legyen vele gond. Inkább megáltok fényszórót takarítani? Mert kb. a szélvédővel azonos tempóval retkelődik a fényszóró plexi is szottyos időben, pályán.

És a halogénos nem?

Illetve neked letisztítja rendesen?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25012 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:15:27 »

Azért van a xenonos mk3-on 5L-es tartály, hogy ne legyen vele gond. Inkább megáltok fényszórót takarítani? Mert kb. a szélvédővel azonos tempóval retkelődik a fényszóró plexi is szottyos időben, pályán.
És a halogénos nem?

Illetve neked letisztítja rendesen?


Nekem a szélvédp előbb lesz retkes.  A fényszórót itthon letörölgetem, ha kell.
A mosó akkor érne valamit, ha olyan lenne, mint a ladán (kis törlőlpát is volt mellé). vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25013 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:16:39 »



Nekem a szélvédp előbb lesz retkes.  A fényszórót itthon letörölgetem, ha kell.
A mosó akkor érne valamit, ha olyan lenne, mint a ladán (kis törlőlpát is volt mellé). vigyor3

szerintem elég jól lepucolja. mondjuk a semmihez képest
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25014 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:17:47 »

És a halogénos nem?

Illetve neked letisztítja rendesen?
A halogénes sem kivétel Smiley A xenonnál a hatóság szerint sokkal fontosabb a tiszta fényszóró, ezért(?) kötelező a mosó.
Legközelebb megnézem, mennyi a változás a fényszórómosó miatt az mk3-nál ( az mk4-en nincs).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25015 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:18:56 »



Nekem a szélvédp előbb lesz retkes. 
....
Az hogy lehet?  wow1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25016 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:22:54 »

Az hogy lehet?  wow1

úgy, hogy az mögött ül, nem a fényszóróüveg mögött  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25017 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:24:54 »

nnnna. Szent Péter alapállásba helyezte a motortér nyitó bowdent. Szépen kiolvadt a +5 fokban, napsütésben, így legalább ki tudtam venni az akksit. 9,6v maradt benne 4 nap után, igaz, rajta maradt a két hátsó térképolvasó lámpa.
na.megvana baj is. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25018 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:28:38 »

na.megvana baj is. nyes
meglátjuk....  wave
(ahogy nézem, egy L alakú célszerszámmal simán nyitható lenne a géptető)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25019 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:28:41 »

Az hogy lehet?  wow1

Lehet a "csodaszerek" miatt....2-3havonta lekenem vízlepergetővel és évente 1-2x kap waxot is mikor a kasznit waxolom.  
Az biztos, hogy pályázás után nem szokott nagyon retkes lenni....a szélvédőt meg nem győzöm mosni, mert azonnal rászárad a sós-latyak.  
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25020 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:29:45 »

úgy, hogy az mögött ül, nem a fényszóróüveg mögött  eplus2


 eljen
Ez is igaz.  Majd egyszer előreszeladok és megnézem.  eplus2
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25021 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:30:43 »

nnnna. Szent Péter alapállásba helyezte a motortér nyitó bowdent. Szépen kiolvadt a +5 fokban, napsütésben, így legalább ki tudtam venni az akksit. 9,6v maradt benne 4 nap után, igaz, rajta maradt a két hátsó térképolvasó lámpa.

Xar az akksi... A térképolvasók kb 15-20 perc után lekapcsoltak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25022 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:31:48 »

úgy, hogy az mögött ül, nem a fényszóróüveg mögött  eplus2
Na ja, a xenonos fényszóró koszolódása nem annyira zavaró, csak a szembejövőknek Cheesy
(tegnap eset fagyott esőben jöttem haza Veszprém felől, találkoztam egy jettával, aminek egy fényszórója világított kb félig, az is az égbe, de 90kmh-val azért tolta neki. Nem tudom, mit látott az útból...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25023 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:36:20 »

Xar az akksi... A térképolvasók kb 15-20 perc után lekapcsoltak...
mitől? (az elsőknél ezt nem tapasztaltam)
Az MK3-ban ugyan ez az akksi (motorcraft calcium plus 74Ah) zokszó nélkül indít 1 hét állás után is.
Hogy változik a nyugalmi áramfelvétel a lezárás után?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25024 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:37:58 »

mitől? (az elsőknél ezt nem tapasztaltam)
Az MK3-ban ugyan ez az akksi (motorcraft calcium plus 74Ah) zokszó nélkül indít 1 hét állás után is.
Hogy változik a nyugalmi áramfelvétel a lezárás után?
15perc után mindent áramtalanít a rendszer.kivéve a riasztó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25025 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:38:35 »

mitől? (az elsőknél ezt nem tapasztaltam)
Az MK3-ban ugyan ez az akksi (motorcraft calcium plus 74Ah) zokszó nélkül indít 1 hét állás után is.
Hogy változik a nyugalmi áramfelvétel a lezárás után?

15-20 perc után minden fogyasztót lekapcsol...

4 nap állás után simán be kellene indulnia... Sajnos leállítás után még lapátokat mozgat, egr-t tisztít, kattogtat, ezt a remek új akksik 2 max 3 évig bírják...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25026 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:49:27 »

15perc után mindent áramtalanít a rendszer.kivéve a riasztó.
Az mennyit visz el kb?
Ahogy nézem, az mk4 érzékenyebb az akksi feszültségre, mint az mk3.
Ha csak 0,1Ah-t fogyaszt, 1 hét állás alatt 16-17Ah-t vesz ki, ami a 74Ah-s akksi 23%-a. +önkisülés.
Ki fogom próbálni, hogy full feltöltött akksival meddig bír állni. Veszek bele egy 80Ah körüli akksit.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25027 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:50:33 »

Az mennyit visz el kb?
Ahogy nézem, az mk4 érzékenyebb az akksi feszültségre, mint az mk3.
Ha csak 0,1Ah-t fogyaszt, 1 hét állás alatt 16-17Ah-t vesz ki, ami a 74Ah-s akksi 23%-a. +önkisülés.
Ki fogom próbálni, hogy full feltöltött akksival meddig bír állni. Veszek bele egy 80Ah körüli akksit.

Várjál, 74ah az eleve kevés, nem 85-ös kell?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25028 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:51:00 »

Az mennyit visz el kb?
Ahogy nézem, az mk4 érzékenyebb az akksi feszültségre, mint az mk3.
Ha csak 0,1Ah-t fogyaszt, 1 hét állás alatt 16-17Ah-t vesz ki, ami a 74Ah-s akksi 23%-a. +önkisülés.
Ki fogom próbálni, hogy full feltöltött akksival meddig bír állni. Veszek bele egy 80Ah körüli akksit.
smax 1 hónapot állt mielőtt átvettem.december elejétől január elejéig.pöccre indult.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #25029 Dátum: 2015.01.03 szombat, 22:00:54 »

Én minden gyári elektronikát kikötve, csináltattam egy áramkört, ami minden 4. ablak mosásra mos egyet a fényszóróra, ha a tompított világít. Így tulajdonképpen a nagyon taknyos időt leszámítva csak akkor megy a fényszórómosás ha én akarom.


Érdekes, nálam nem volt gond vele, viszont az annál jobban idegesít, hogy megnyomom elkezdi a fényszórókra is nyomatni. Már próbáltam úgy is hogy csak épphogy kicsit nyomom a kart úgy is előjönnek a fényszóró mosók.

Nálatok ez hogy működik?

Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25030 Dátum: 2015.01.03 szombat, 22:06:35 »

Én minden gyári elektronikát kikötve, csináltattam egy áramkört, ami minden 4. ablak mosásra mos egyet a fényszóróra, ha a tompított világít. Így tulajdonképpen a nagyon taknyos időt leszámítva csak akkor megy a fényszórómosás ha én akarom.




amúgy ha 2 mp nél rövidebb ideig nyomod a mosót nem indul el a fényszórómosó.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25031 Dátum: 2015.01.03 szombat, 22:10:57 »

amúgy ha 2 mp nél rövidebb ideig nyomod a mosót nem indul el a fényszórómosó.
Mk3-ason lehet, de nálunk azonnal...
illetve egy mosás után x ideig nem mos... Csak az ablakra spriccel...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25032 Dátum: 2015.01.03 szombat, 22:15:31 »

Várjál, 74ah az eleve kevés, nem 85-ös kell?
elvileg nem:
27. oldal szerint ca+ -ból 71Ah-s kell az MK3, MK4 tdci-be.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25033 Dátum: 2015.01.03 szombat, 22:35:10 »

elvileg nem:
27. oldal szerint ca+ -ból 71Ah-s kell az MK3, MK4 tdci-be.

Smaxra 80-ast ír... Miben más az?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25034 Dátum: 2015.01.03 szombat, 22:46:27 »

Smaxra 80-ast ír... Miben más az?
igen, de az silver calcium, aminél 60Ah-t ír az Mk3/4 dízelre...
Nagyobb a bódé. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25035 Dátum: 2015.01.03 szombat, 23:31:32 »

Az mennyit visz el kb?
Ahogy nézem, az mk4 érzékenyebb az akksi feszültségre, mint az mk3.
Ha csak 0,1Ah-t fogyaszt, 1 hét állás alatt 16-17Ah-t vesz ki, ami a 74Ah-s akksi 23%-a. +önkisülés.
Ki fogom próbálni, hogy full feltöltött akksival meddig bír állni. Veszek bele egy 80Ah körüli akksit.

Autóriasztókat nem ismerem, de kiindulva a normál behatolásjelző eszközökből, a 100mA-s fogyasztást soknak tartom. Ha jól számolok, egyetlen aktív érzékelőnek kell kifújnia a paripát, ezen kívül pedig csak egy eléggé primitív központ fogyaszt.
Naplózva
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #25036 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 12:03:24 »

Szia,

a tükörnek csak táp kell. Én annó a térképvilágításnak a +12V-ját vittem oda. Ekkor egy probléma van csak, hogy folyamatosan megy, nem kapcsol ki amikor az autó nem megy. Ezt az előző MK3-asban csináltam, több mint egy évig volt így és nem volt semmi gondom vele. Pici a fogyasztása.

Üdv
Csaba

MK3 fényre sötétedő tükre jó MK4-hez? 
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25037 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 12:14:28 »

MK3 fényre sötétedő tükre jó MK4-hez? 

sajna nem, teljesen más a felfogatása amennyire láttam, de hátha valaki már szedte szét mind a kettőt.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25038 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 12:14:43 »

Mk3-ason lehet, de nálunk azonnal...
illetve egy mosás után x ideig nem mos... Csak az ablakra spriccel...  nyes

A Mercedesmen anno külön gomb volt a fényszórónak. Szerintem az kevésbé pazarló megoldás, mint az automata spricni.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25039 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 12:19:58 »

meglátjuk....  wave
(ahogy nézem, egy L alakú célszerszámmal simán nyitható lenne a géptető)

Mitől fagy be az a zár? Nekem tető alatt állt, de soha nem fűtött garázsba, kivéve a melóhelyet, mert ott mélygarázs van. Lehet, hogy ezért nem tapasztaltam soha (tény, hogy nem is nagyon nyitogattam, csak ha ablakmosót töltöttem, azt meg a mélygarázsban, mert ott azért 15 fok van télen is,
Naplózva
nas333
Vendég
« Új hozzászólás #25040 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 12:44:08 »

hello,

a mondeomnál azt vettem észre hogy gyorsitásnál 1500-as fordulattol mélyen el kezd bögni a motor gyorsítás közben, teljesen benyomot gázadásnál.
ha csak szépen adagolva csinálom ugyanezt akkor nem hallani ezt a hangot. nem rángat, nem füstöl, de furcsa.
140 le, titanium, 2007-es.
valami ötlet?
köszi
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25041 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 12:45:52 »

hello,

a mondeomnál azt vettem észre hogy gyorsitásnál 1500-as fordulattol mélyen el kezd bögni a motor gyorsítás közben, teljesen benyomot gázadásnál.
ha csak szépen adagolva csinálom ugyanezt akkor nem hallani ezt a hangot. nem rángat, nem füstöl, de furcsa.
140 le, titanium, 2007-es.
valami ötlet?
köszi

Turbó állító szelep hamarosan végét járja szerintem.
Naplózva
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #25042 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:19:43 »

Urak!

BÚÉK!

Bevásárlás után a hátsó sárvédő/lökhárító alól kilógott egy madzag, végén egy "6g92-1a170-b" feliratú kütyüvel, amit lekapcsoltam a kábelről, és itthon sikeresen beazonosítottam, mint a hátsó guminyomás ellenőrző modul (antennája/jelvevője?).

Kérdésem, hogy ezt simán vissza lehet pattintani a hátsó lökhárító belsejére valahová, vagy menjek szervizbe vele?
 worship

Ilyen a cucc:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-REAR-TYRE-PRESSURE-SENSOR-4H23-1A166-AA-6G92-1A170-B-/221535838075
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25043 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:52:38 »

Urak!

BÚÉK!

Bevásárlás után a hátsó sárvédő/lökhárító alól kilógott egy madzag, végén egy "6g92-1a170-b" feliratú kütyüvel, amit lekapcsoltam a kábelről, és itthon sikeresen beazonosítottam, mint a hátsó guminyomás ellenőrző modul (antennája/jelvevője?).

Kérdésem, hogy ezt simán vissza lehet pattintani a hátsó lökhárító belsejére valahová, vagy menjek szervizbe vele?
 worship

Ilyen a cucc:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-REAR-TYRE-PRESSURE-SENSOR-4H23-1A166-AA-6G92-1A170-B-/221535838075
egy likba kell bepattintani.Az oldalon amit linkeltél,ott a középső képen látszik a kis nyilacskás "bolha" a jobb végén.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25044 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 23:43:15 »

És a halogénos nem?

Illetve neked letisztítja rendesen?
ma reggel pont jó volt a fény, úgyhogy látszik, mi a hatása:

kb a mosófedél belső szélénél változik meg a kosz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25045 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 00:05:04 »

ma reggel pont jó volt a fény, úgyhogy látszik, mi a hatása:
[img width=800 height=597]http://kepfeltoltes.hu/150104/photo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
kb a mosófedél belső szélénél változik meg a kosz.

Szerintem a lámpamosó jó cucc. Az lett volna a következő extra beszerelése, csak nem találtam jóárasítva Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25046 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 00:47:24 »

Szerintem a lámpamosó jó cucc. Az lett volna a következő extra beszerelése, csak nem találtam jóárasítva Smiley

tényleg hasznos eljen mondjuk tudni kell használni is, a 2 hetes rászáradt sarat nem fogja lemosni, viszont ha menet közben használod, amikor olyan az idő, akkor jól tud jönni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Myki01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #25047 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 14:44:43 »

Helló

Egy olyan problémám lenne, hogy a csomagtér rolóról letörött egy pöcök ami vízszintesen tartja a rolót

http://kepfeltoltes.hu/view/150105/20150105_131652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hogy lehetne ezt javítani ? , van pár ötletem de ha már van valami bevált módszer akkor úgy csinálnám...
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.05 hétfő, 15:32:24 írta Myki01 » Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #25048 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 16:58:47 »

Helló

Egy olyan problémám lenne, hogy a csomagtér rolóról letörött egy pöcök ami vízszintesen tartja a rolót

http://kepfeltoltes.hu/view/150105/20150105_131652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hogy lehetne ezt javítani ? , van pár ötletem de ha már van valami bevált módszer akkor úgy csinálnám...
Igen, lehet kapni külön ezt a felcsavarható tartót, pár száz forint.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Myki01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #25049 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 19:59:12 »

Igen, lehet kapni külön ezt a felcsavarható tartót, pár száz forint.

Húúúúú szuper van valami linked, hogy hol?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 494 495 496 497 498 499 500 [501] 502 503 504 505 506 507 508 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.