Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:14:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358317 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2200 Dátum: 2006.05.05 péntek, 13:49:00 »

Sziasztok!
 
Visszaolvastam a vezérműszíj szervízperiódusairól folyó eszmecseréteket.Ezidáig én is 60ezres szervízt tudtam az MK-I-esmnél eszerint is cseréltettem.
Azonban olvasva amit írtatok gondoltam felhívok egy SZAKSZERVÍZT az a biztos!?
A szaki mondja,hogy a Mondeo láncos?!
Mire én-nekem MK-II 97-es 2.0i-m van.
Mire ő minden Mondeo láncos,egyébként más Fordoknál 140000 a vezérműszíj csereperiódusa,de kérdezzem meg az alkatrészeseket ők alvázszám alapján megmondják!
Nosza megkérdeztem:90000-ként kell a vezérműszíjat,merthogy természetesen szíjas -cserélni!
Gondoltam ezt megosztom veletek...
/Ja a SZAKSZRVÍZ-kecskeméti.../
Üdv:ICS.
Kecskeméti szakszervizről már volt vélemény:)))
Szerelő mehet a kukába, mert MKI-MKII szíjjas, MKIII pedig láncos. Az még elképzelhető, hogy ő az MKIII-t hitte MKII-nek, mert hivatalosan így is van és az általunk mondott MKII az valóban az MKI facelift.
 A szervizperiódus valóban 90, de én 60-nál már cserélem. Jobb félni, mint megijedni.
Azért köszi az infókat
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2201 Dátum: 2006.05.05 péntek, 13:50:00 »

Sziasztok!
 
Visszaolvastam a vezérműszíj szervízperiódusairól folyó eszmecseréteket.Ezidáig én is 60ezres szervízt tudtam az MK-I-esmnél eszerint is cseréltettem.
Azonban olvasva amit írtatok gondoltam felhívok egy SZAKSZERVÍZT az a biztos!?
A szaki mondja,hogy a Mondeo láncos?!
Mire én-nekem MK-II 97-es 2.0i-m van.
Mire ő minden Mondeo láncos,egyébként más Fordoknál 140000 a vezérműszíj csereperiódusa,de kérdezzem meg az alkatrészeseket ők alvázszám alapján megmondják!
Nosza megkérdeztem:90000-ként kell a vezérműszíjat,merthogy természetesen szíjas -cserélni!
Gondoltam ezt megosztom veletek...
/Ja a SZAKSZRVÍZ-kecskeméti.../
Üdv:ICS.
Az eddigi megfejtések: 60-75-90-120ekm. Mindenki a saját szája íze szerint cselekedjen. Én a másodikat sosem fogom túlhaladni, és remélem ezt az autóm is megköszöni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2202 Dátum: 2006.05.05 péntek, 14:35:00 »

Sziasztok!
 
Visszaolvastam a vezérműszíj szervízperiódusairól folyó eszmecseréteket.Ezidáig én is 60ezres szervízt tudtam az MK-I-esmnél eszerint is cseréltettem.
Azonban olvasva amit írtatok gondoltam felhívok egy SZAKSZERVÍZT az a biztos!?
A szaki mondja,hogy a Mondeo láncos?!
Mire én-nekem MK-II 97-es 2.0i-m van.
Mire ő minden Mondeo láncos,egyébként más Fordoknál 140000 a vezérműszíj csereperiódusa,de kérdezzem meg az alkatrészeseket ők alvázszám alapján megmondják!
Nosza megkérdeztem:90000-ként kell a vezérműszíjat,merthogy természetesen szíjas -cserélni!
Gondoltam ezt megosztom veletek...
/Ja a SZAKSZRVÍZ-kecskeméti.../
Üdv:ICS.
Nekem itt a fórumon 60-t, Solymár 90-t, a Petrányi (üllői út) 120-at mondott, de azok irtó köcsögög(szerintem).
Úgyhogy én átlagoltam, kijött 60( súlyozott átlag).
A baj csak az, hogy kb 59-nél vagyok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2203 Dátum: 2006.05.05 péntek, 14:54:00 »

Nekem itt a fórumon 60-t, Solymár 90-t, a Petrányi (üllői út) 120-at mondott, de azok irtó köcsögög(szerintem).
Úgyhogy én átlagoltam, kijött 60( súlyozott átlag).
A baj csak az, hogy kb 59-nél vagyok
A hivatalos az tényleg kilencven, de én még nem mertem ezt bevállalni:))
Lassan nekem is csereérett lesz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2204 Dátum: 2006.05.05 péntek, 15:03:00 »

A hivatalos az tényleg kilencven, de én még nem mertem ezt bevállalni:))
Lassan nekem is csereérett lesz...
Én 90 e km-nél cseréltem, de a szíj még tökéletes állapotban volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2205 Dátum: 2006.05.05 péntek, 18:29:00 »

Nekem itt a fórumon 60-t, Solymár 90-t, a Petrányi (üllői út) 120-at mondott, de azok irtó köcsögög(szerintem).
Úgyhogy én átlagoltam, kijött 60( súlyozott átlag).
A baj csak az, hogy kb 59-nél vagyok
A TDnél _max_ 60e, a benzinesnél passzolom... abba nem szólok bele.
(Általában, aki csinált már motor generált, az nem engedi meg a 60e-t sem az mk1,mk2 TDnél)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2206 Dátum: 2006.05.05 péntek, 21:06:00 »

Az igazság az, hogy először az alu szelepfedeles intervalluma 90k volt, majd kitolta a ford 120k-ra.
A fekete szelepfedeles (focus féle motor) először 120k volt, majd kitolta 150k-ra.
A véleményem: a régi szerinti csere, mert a szíj kibírja, de a görgő nem. A végeredmény ugyan az.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2207 Dátum: 2006.05.05 péntek, 21:51:00 »

Az igazság az, hogy először az alu szelepfedeles intervalluma 90k volt, majd kitolta a ford 120k-ra.
A fekete szelepfedeles (focus féle motor) először 120k volt, majd kitolta 150k-ra.
A véleményem: a régi szerinti csere, mert a szíj kibírja, de a görgő nem. A végeredmény ugyan az.
Nekem állítólag focus motoros a TD-m (2000.jul.07.-én gyártották). Akkor nekem tovább bírja mint a régebbiek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2208 Dátum: 2006.05.05 péntek, 22:10:00 »

Nekem állítólag focus motoros a TD-m (2000.jul.07.-én gyártották). Akkor nekem tovább bírja mint a régebbiek
97.08-ig 60k, utána 105k, nehéz körülmények között marad a 60k.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2209 Dátum: 2006.05.05 péntek, 22:14:00 »

97.08-ig 60k, utána 105k, nehéz körülmények között marad a 60k.
Köszi.
Más témában küldtem egy mailt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2210 Dátum: 2006.05.05 péntek, 22:51:00 »

Nekem állítólag focus motoros a TD-m (2000.jul.07.-én gyártották). Akkor nekem tovább bírja mint a régebbiek
Mit értesz azalatt, hogy focus motoros? Focusban nem volt td!
 
A blokk az még most is ugyanaz (1753 ccm), de tddi (90) és tdci (115) lovas változatban létezik a fókuszban - és ha igaz - nemsokára 125 lovas lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2211 Dátum: 2006.05.05 péntek, 23:33:00 »

Mit értesz azalatt, hogy focus motoros? Focusban nem volt td!
 
A blokk az még most is ugyanaz (1753 ccm), de tddi (90) és tdci (115) lovas változatban létezik a fókuszban - és ha igaz - nemsokára 125 lovas lesz.
Szerintem vol a focusban is td az első években. Vagy tévednék?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2212 Dátum: 2006.05.05 péntek, 23:38:00 »

Szerintem nem volt. 1 tddi (90) és 2 tdci (100, 115). Szvsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2213 Dátum: 2006.05.06 szombat, 09:43:00 »

Szerintem nem volt. 1 tddi (90) és 2 tdci (100, 115). Szvsz.
Én is úgy tudom, hogy volt a focusban az elején TD, és az a motor minimálisan más volt mint a mondeo(1-2NM-rel nagyobb a nyomatéka), és a 2-es mondeokba a végefelé(2000) ezeket a focus motorokat tették.De ezt csak hallottam valakitől, úgyhogy egyáltalán nem biztos.
Tud valaki erről biztosat?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2214 Dátum: 2006.05.06 szombat, 10:16:00 »

Én is úgy tudom, hogy volt a focusban az elején TD, és az a motor minimálisan más volt mint a mondeo(1-2NM-rel nagyobb a nyomatéka), és a 2-es mondeokba a végefelé(2000) ezeket a focus motorokat tették.De ezt csak hallottam valakitől, úgyhogy egyáltalán nem biztos.
Tud valaki erről biztosat?
Ha esetleg valami pontos infóra bukkansz, oszd meg velünk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2215 Dátum: 2006.05.06 szombat, 10:36:00 »

Én is úgy tudom, hogy volt a focusban az elején TD, és az a motor minimálisan más volt mint a mondeo(1-2NM-rel nagyobb a nyomatéka), és a 2-es mondeokba a végefelé(2000) ezeket a focus motorokat tették.De ezt csak hallottam valakitől, úgyhogy egyáltalán nem biztos.
Tud valaki erről biztosat?
Benzinesben tuti, mert az enyémben is kókusz motor van. Dízel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2216 Dátum: 2006.05.06 szombat, 22:34:00 »

Hali!
Azt mondja meg nekem vki hogyan lehetne egyszerűen kicserélni a dupla DIN-es kazis magnót egy sima CD-re? Lehet kapni valamiféle bövítő keretet, inkább szűkitőt?
Előre is köszi minden megoldást!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2217 Dátum: 2006.05.06 szombat, 22:35:00 »

Hali!
Azt mondja meg nekem vki hogyan lehetne egyszerűen kicserélni a dupla DIN-es kazis magnót egy sima CD-re? Lehet kapni valamiféle bövítő keretet, inkább szűkitőt?
Előre is köszi minden megoldást!
Igen, szűkítőt. Olyan 1500-2000 körül van.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2218 Dátum: 2006.05.06 szombat, 23:28:00 »

Igen, szűkítőt. Olyan 1500-2000 körül van.
+ ugyan ennyi az átalakítókábel is, de inkább 2500.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2219 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 10:50:00 »

Sziasztok!
A tavaszi nagytakarítás óta (lehet persze véletlen egybeesés is) menet közben is fel-felvillan a légzsák ellenőrző lámpája.  
A gépkönyv jótanácsán túl, miszerint vigyem a márkaszervízbe :-), van valami tippetek, hogy mit érdemes megnézni? Lazulhatott ki valami csatlakozó? Ázhatott be valahol?
A kocsi Mondeo II. 2000-es modellév, 1,8 l benzines, közepesen kistafírozott.
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2220 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 10:55:00 »

Sziasztok!
A tavaszi nagytakarítás óta (lehet persze véletlen egybeesés is) menet közben is fel-felvillan a légzsák ellenőrző lámpája.  
A gépkönyv jótanácsán túl, miszerint vigyem a márkaszervízbe :-), van valami tippetek, hogy mit érdemes megnézni? Lazulhatott ki valami csatlakozó? Ázhatott be valahol?
A kocsi Mondeo II. 2000-es modellév, 1,8 l benzines, közepesen kistafírozott.
Köszi
Az első ülések alatti csatlakozókat húzd szét, fújd be jól WD40-el, majd  vissza
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2221 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 12:21:00 »

Az első ülések alatti csatlakozókat húzd szét, fújd be jól WD40-el, majd  vissza
De természetesen előtte áramtalaníts (akku le), majd várj vagy 10 percet. Az ember sose tudhassa...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2222 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 18:40:00 »

Első lökhárítót nehéz lebuherálni?Meg kellene néznem a rögzítéseket,mert kicsit lóg... biztosan elengedte valami felfogatás...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2223 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 19:16:00 »

Első lökhárítót nehéz lebuherálni?Meg kellene néznem a rögzítéseket,mert kicsit lóg... biztosan elengedte valami felfogatás...
Elvileg a sárvédőknél van 2-2 csavar + oldalanként 1-1 fémpálcás csavar de a műanyag dobbetét 2 alsó csavarját is ki kell venni hogy hozzá férj a sárvédő csavarokhoz.
Aztán ha van ködlámpa ki , hűtőrács alatt 3 patent kb ennyi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2224 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 20:40:00 »

De természetesen előtte áramtalaníts (akku le), majd várj vagy 10 percet. Az ember sose tudhassa...
Így igaz, az ördög és a légzsák nem alszik:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2225 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 13:32:00 »

Sziasztok!
Ha a két kilométer mérő órán kb. 300 méter az eltérés akkor az jelentheti azt hogy buherálták???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2226 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 14:45:00 »

Elvileg a sárvédőknél van 2-2 csavar + oldalanként 1-1 fémpálcás csavar de a műanyag dobbetét 2 alsó csavarját is ki kell venni hogy hozzá férj a sárvédő csavarokhoz.
Aztán ha van ködlámpa ki , hűtőrács alatt 3 patent kb ennyi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2227 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 15:06:00 »

Sziasztok!
Ha a két kilométer mérő órán kb. 300 méter az eltérés akkor az jelentheti azt hogy buherálták???
Melyik kettő? a napi számláló és a nagy között?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2228 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 15:48:00 »

Haliho!
Azt szeretném  megkérdezni hogy nálatok mennyi az átlagfogyasztás ( MK2 diesel)
No és hogy hány literes a tankja egy mondinak?
És egyébként hogy mennek ezek a 90 Le-s dieselek??
köszi a választ
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2229 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 15:50:00 »

Haliho!
Azt szeretném  megkérdezni hogy nálatok mennyi az átlagfogyasztás ( MK2 diesel)
No és hogy hány literes a tankja egy mondinak?
És egyébként hogy mennek ezek a 90 Le-s dieselek??
köszi a választ
62 literes a tankja. A többit majd más...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2230 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 15:51:00 »

62 literes a tankja. A többit majd más...
61,5l, és a dízelnek is annyi?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2231 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 15:51:00 »

Ejha, több mint gondoltam! És az jó!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2232 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 15:56:00 »

61,5l, és a dízelnek is annyi?
Szerintem annyi, nekem nem dieselem van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2233 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 18:12:00 »

Melyik kettő? a napi számláló és a nagy között?
Igen...
Ugyebár a napiszámlálón 100 méterenként számol, azon lehet látni hogy olyan háromszáz méternél vált a nagy 1 kilométert, vagyis nincsenek teljesen öszhangban..
De vajon ez mitől lett igy?
Mert nem hiszem hogy amikor elöször kigurultak vele már volt benne...
Vagy lehet hogy egyáltalán nincsenek is öszhangban?
Külön számol mind a kettö, és azért nem pontosan ugyanakkor vált mert amikor lenullázom attól még a nagy óra számolja a métereket is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2234 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 19:00:00 »

Igen...
Ugyebár a napiszámlálón 100 méterenként számol, azon lehet látni hogy olyan háromszáz méternél vált a nagy 1 kilométert, vagyis nincsenek teljesen öszhangban..
De vajon ez mitől lett igy?
Mert nem hiszem hogy amikor elöször kigurultak vele már volt benne...
Vagy lehet hogy egyáltalán nincsenek is öszhangban?
Külön számol mind a kettö, és azért nem pontosan ugyanakkor vált mert amikor lenullázom attól még a nagy óra számolja a métereket is?
Szerintem külön számol, mert két különböző mechanikus egység. Próbáltad már pontosan akkor nullázni a napit, amikor fordul a nagy?  
Különben az óráknak eleve van egy kis hibaszázalékuk... pár km-es eltérés elképzelhető.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2235 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 21:25:00 »

Szerintem külön számol, mert két különböző mechanikus egység. Próbáltad már pontosan akkor nullázni a napit, amikor fordul a nagy?  
Különben az óráknak eleve van egy kis hibaszázalékuk... pár km-es eltérés elképzelhető.
Ott a pont. A km számláló is méri sztem is a 100 métereket, csak nem mutatja, ha akkor nullázod amikor a nagy vált akkor jó lesz sztem. Ha nem megy el egymástól a kettő akkor nincs baj. Attól még lehet azért, hogy tekergették.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2236 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 22:15:00 »

Haliho!
Azt szeretném  megkérdezni hogy nálatok mennyi az átlagfogyasztás ( MK2 diesel)
No és hogy hány literes a tankja egy mondinak?
És egyébként hogy mennek ezek a 90 Le-s dieselek??
köszi a választ
Szia Rebel!
Nekem full városban 7,5-8,5 között fogyaszt, Vegyesen( város +pálya 140-150+ országút) 7 körül, csak orszégúton sose megyek.
Ja és kombi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2237 Dátum: 2006.05.09 kedd, 07:51:00 »

Haliho!
Azt szeretném  megkérdezni hogy nálatok mennyi az átlagfogyasztás ( MK2 diesel)
No és hogy hány literes a tankja egy mondinak?
És egyébként hogy mennek ezek a 90 Le-s dieselek??
köszi a választ
Szia Rebel
Nekem is MKII diesel van, átlag 6-7 liter között (télen kb 0.5l-el többet) kajál , eddig a "negatív csúcsom" 4,9 volt hosszútávon klíma nélkül, de az egyszer volt és lehet,hogy soha többet (az alföldre mentünk kora hajnalban, az aprótalpú aludt hátul,ezért meglehetősen óvatosan mentem átlag 90-100, hosszú egyenes 120-140).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2238 Dátum: 2006.05.10 szerda, 18:45:00 »

Köszi a választ mindenkinek!
Akkor azt hiszem kijenthetjük hogy az átlagos fogyi olyan 7-7.5 között van...  Azért az azt hiszem nem rossz..
Egyébként mennyi a végsebessége egy 1.8-as TD-nek?? Van benne elég erő hogy a városban is "szépen" lehessen vezetgetni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2239 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 07:45:00 »

Köszi a választ mindenkinek!
Akkor azt hiszem kijenthetjük hogy az átlagos fogyi olyan 7-7.5 között van...  Azért az azt hiszem nem rossz..
Egyébként mennyi a végsebessége egy 1.8-as TD-nek?? Van benne elég erő hogy a városban is "szépen" lehessen vezetgetni?
Én160-170 között mentem vele eddig,hát van-e benne elég erő? mihez képest 1.4(1.6) benzines autókban
van hasonló Le, de  nyomaték a mondival van!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2240 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 07:58:00 »

205km/h a vége(legalábbis az enyémnek)160-at észre sem venni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2241 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 10:13:00 »

205km/h a vége(legalábbis az enyémnek)160-at észre sem venni.
Most is ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2242 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 17:40:00 »

205km/h a vége(legalábbis az enyémnek)160-at észre sem venni.
Bodicsek!
Mondeo kettesed van? És diesel??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2243 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 18:24:00 »

Bodicsek!
Mondeo kettesed van? És diesel??
Az van nekije, csak egy kissé tuningolt:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2244 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 20:17:00 »

Sziasztok! Egyik ismerősöm, szeretne a csapathoz csatlakozni, most szeretne egy MKII 2.0 benzintemetőt, és megfogott egy kérdéssel, állítólag ezeket már 4 féle motorkóddal adták ki: NGA(96-98) Ez hidrotőkés, az enyém is ilyen, NGB;NGC;NGD(98-00) ezek  ha jól tudom nem hidrosak, de mi a különbség egyébként közöttük? Melyik a jobb hidros vagy nem? Mire figyeljen oda Mondi vásárláskor?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2245 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 20:27:00 »

Sziasztok! Egyik ismerősöm, szeretne a csapathoz csatlakozni, most szeretne egy MKII 2.0 benzintemetőt, és megfogott egy kérdéssel, állítólag ezeket már 4 féle motorkóddal adták ki: NGA(96-98) Ez hidrotőkés, az enyém is ilyen, NGB;NGC;NGD(98-00) ezek  ha jól tudom nem hidrosak, de mi a különbség egyébként közöttük? Melyik a jobb hidros vagy nem? Mire figyeljen oda Mondi vásárláskor?
Szerintem a mondeoba mkII csak hidrotökés benzines motorok vannak, még a v6 is hidros
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2246 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 20:28:00 »

Még valami, számomra érdekes, hogy a szakirodalom az NGA motornál 75e km-re írja a vezérműszíj cserét, az utánna levőknél meg 150e km-re, ennyit azért nem jelenthet a hidrotőke?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2247 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 20:29:00 »

Az NGB,NGC,NGD biztos, hogy nem hidros, mert ott szelephézagot kell állítani 150e km-nél!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2248 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 20:29:00 »

Sziasztok! Egyik ismerősöm, szeretne a csapathoz csatlakozni, most szeretne egy MKII 2.0 benzintemetőt, és megfogott egy kérdéssel, állítólag ezeket már 4 féle motorkóddal adták ki: NGA(96-98) Ez hidrotőkés, az enyém is ilyen, NGB;NGC;NGD(98-00) ezek  ha jól tudom nem hidrosak, de mi a különbség egyébként közöttük? Melyik a jobb hidros vagy nem? Mire figyeljen oda Mondi vásárláskor?
Már a 88-as escortom is hidrotőkés volt és ha jól tudim minden Mondeo hidrotőkés ahogy pzsolt mondja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2249 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 20:30:00 »

Mondjuk lehet hogy rossz a szakirodalom, amit nézek!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.