Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:20:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358360 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2600 Dátum: 2006.09.13 szerda, 15:00:00 »

#2531
jah, ok! vágom
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2601 Dátum: 2006.09.13 szerda, 15:19:00 »

A gond csak az,hogy ha hátul van 3 lurkó (főleg ha valamelyik csecsemő) akkor az asszony az első ülésről állandóan hátrafelé akar menni...  Nálam 2 gyermekülés volt a max... de befér a három is. Egyébként a drága,modern,biztonságos gyermekülések elég nagyok ám....
Akkor a legkisebb középre, azt el lehet érni elölről is.
Egyébként meg megállni 1-2 óra után, és rászoktatni, hogy addig bírják ki.
Nálunk ez bevált.
Persze már nagyobbak, de simán kibírnak akár 17 órás utat is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2602 Dátum: 2006.09.13 szerda, 16:36:00 »

Akkor a legkisebb középre, azt el lehet érni elölről is.
Egyébként meg megállni 1-2 óra után, és rászoktatni, hogy addig bírják ki.
Nálunk ez bevált.
Persze már nagyobbak, de simán kibírnak akár 17 órás utat is.
Asztmeséldel hogy volt annó, mikor csecsemő voltál
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2603 Dátum: 2006.09.15 péntek, 12:01:00 »

Asztmeséldel hogy volt annó, mikor csecsemő voltál
Én kérek elnézést, nem gondoltam volna, hogy ekkora szövevénye leszen... :-)
 
Ez a tönegérzékelő az MKIII-ban nem semmi, az "elfelejtem visszakapcsolni" meg azért akkor ciki, ha minden gyújtás ráadásakor még figyelmeztetett is az autó...
 
A mostnai Golf IV-emben is három hátul: két nagy oldalra, és középre a hordozóban a csecse, viszont ő tényleg menetiránynak háttal, mert a hordozókat csak így lehet! Olyan, mintha kicsit szembe tervezték volna egymást az autósok és az hordozósok, hiszen ez a menetiránnyal szembe helyezés tényleg csak a sofőr mellett praktikus. Mondjuk asszony cici nem ér el balról jobbra sem, legalább is nálunk nem :-)
 
Na köszi minden infót, sokat tudtam meg! Biztos rájöttetek, verdavásárláson töröm fejem, és mivel a Golf IV céges és bár kombi, asszony három gyerekkel a BKV-én már nem lesz jó, ezért kell még egy koci. Én kombi MKII 1.8TD-refájatom a fogam, vagy 18ZTEC-re esetleg, mert kerületi mászkálásra lesz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2604 Dátum: 2006.09.15 péntek, 12:17:00 »

Én kérek elnézést, nem gondoltam volna, hogy ekkora szövevénye leszen... :-)
 
Ez a tönegérzékelő az MKIII-ban nem semmi, az "elfelejtem visszakapcsolni" meg azért akkor ciki, ha minden gyújtás ráadásakor még figyelmeztetett is az autó...
 
A mostnai Golf IV-emben is három hátul: két nagy oldalra, és középre a hordozóban a csecse, viszont ő tényleg menetiránynak háttal, mert a hordozókat csak így lehet! Olyan, mintha kicsit szembe tervezték volna egymást az autósok és az hordozósok, hiszen ez a menetiránnyal szembe helyezés tényleg csak a sofőr mellett praktikus. Mondjuk asszony cici nem ér el balról jobbra sem, legalább is nálunk nem :-)
 
Na köszi minden infót, sokat tudtam meg! Biztos rájöttetek, verdavásárláson töröm fejem, és mivel a Golf IV céges és bár kombi, asszony három gyerekkel a BKV-én már nem lesz jó, ezért kell még egy koci. Én kombi MKII 1.8TD-refájatom a fogam, vagy 18ZTEC-re esetleg, mert kerületi mászkálásra lesz...
A döntést nem fogod megbánni majd gyere vissza az eredménnyel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2605 Dátum: 2006.09.16 szombat, 19:20:00 »

A benzines Mondeo II fordulatszámmérőjének a közepén van egy 4-es szám.  
Nem tudja esetleg valaki, hogy mit jelent, vagy ohgy miért van az ott?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2606 Dátum: 2006.09.16 szombat, 19:23:00 »

A benzines Mondeo II fordulatszámmérőjének a közepén van egy 4-es szám.  
Nem tudja esetleg valaki, hogy mit jelent, vagy ohgy miért van az ott?
Közvetlen a fordulatszámmérő mutatója alatt.
Esetleg más Mondeojába is benne van?
Gondolom igen...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2607 Dátum: 2006.09.16 szombat, 20:04:00 »

A benzines Mondeo II fordulatszámmérőjének a közepén van egy 4-es szám.  
Nem tudja esetleg valaki, hogy mit jelent, vagy ohgy miért van az ott?
4 henger? A V6-bél mintha benne lenne a v6.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2608 Dátum: 2006.09.16 szombat, 20:07:00 »

4 henger? A V6-bél mintha benne lenne a v6.
Igen azt jelenti. A dizliben meg D betű van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2609 Dátum: 2006.09.16 szombat, 20:12:00 »

4 henger? A V6-bél mintha benne lenne a v6.
Erre nem is gondoltam.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2610 Dátum: 2006.09.16 szombat, 20:19:00 »

Erre nem is gondoltam.
Azért vagyok ÉN! Hogy mindenre gondoljak...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2611 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 11:19:00 »

a 4-es a minimum üzemi fordulatszám, ezres szorzóval
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2612 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 12:26:00 »

a 4-es a minimum üzemi fordulatszám, ezres szorzóval
gratulálok az adatlapodhoz, még egy mondeos város  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2613 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 13:48:00 »

A gond csak az,hogy ha hátul van 3 lurkó (főleg ha valamelyik csecsemő) akkor az asszony az első ülésről állandóan hátrafelé akar menni...  Nálam 2 gyermekülés volt a max... de befér a három is. Egyébként a drága,modern,biztonságos gyermekülések elég nagyok ám....
Helló Suba!
Érkezett fehér indexbúra. Ha gyors vagy, még tudsz foglaltatni Szegeden.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2614 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 16:46:00 »

Helló Suba!
Érkezett fehér indexbúra. Ha gyors vagy, még tudsz foglaltatni Szegeden.
Üdv.
Most rendeltem meg!! Köszi az infót! Már csak 5 db volt raktáron,abból gyorsan kettőt elrakattam,alvileg szerdán itt lesz szegeden!!! Köszi az infót!!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2615 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 23:00:00 »

Na Hölgyek/Urak megvolt ma a dráma. Apumék elvitték ma a Mondimat. Du. telefonálnak rémülten, hogy valami gebasz van a géppel. Indítani akar, de nem reagál semmit, csak halványan villognak a visszajelző lámpácskák (nem alszanak ki) és a közponzi zár kattog ki/be, az immo visszajelzőgyorsan villog meg ilyesmi. Természetesen jó messze itthonról. Törökbálinton történt ez. Vontatni ugyi nem lehet az autómata miatt. Elmentem, hátha tudok valamit intézkedni. Fusim adott néhány ötletet, tippet hátha sikerül életet lehelni a gépbe, de sajna nem. Bikázásra sem indul csak tak-tak-tak kettog mint amikor lemerült az akku.
Ott hagytam a kicsikét egy parkolóban. Holnap reggel viszek egy szerelőt a helyszínre, hátha ügyeskedik valamit. Ha nem akkor viszont tréler és valamely szervízbe be. Tudtok a környéken valami jó villamosságist?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2616 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 23:11:00 »

Na Hölgyek/Urak megvolt ma a dráma. Apumék elvitték ma a Mondimat. Du. telefonálnak rémülten, hogy valami gebasz van a géppel. Indítani akar, de nem reagál semmit, csak halványan villognak a visszajelző lámpácskák (nem alszanak ki) és a közponzi zár kattog ki/be, az immo visszajelzőgyorsan villog meg ilyesmi. Természetesen jó messze itthonról. Törökbálinton történt ez. Vontatni ugyi nem lehet az autómata miatt. Elmentem, hátha tudok valamit intézkedni. Fusim adott néhány ötletet, tippet hátha sikerül életet lehelni a gépbe, de sajna nem. Bikázásra sem indul csak tak-tak-tak kettog mint amikor lemerült az akku.
Ott hagytam a kicsikét egy parkolóban. Holnap reggel viszek egy szerelőt a helyszínre, hátha ügyeskedik valamit. Ha nem akkor viszont tréler és valamely szervízbe be. Tudtok a környéken valami jó villamosságist?
Különben az egész napom egy rakás trotty volt. A 2/a-n egy Switty próbált emberkedni a TDCi-ellen. Annyira koncentrált, hogy a 2-2sávos úton nem vette észre időben a két nagytestű kutyát az elválasztó korlátnál (de mit kerestek ott?) és elkapta az egyiket a lökössel kb 130-al. Elrántotta a kormányt meg satuzott, de nem ért sokat.
Szegény blöki repült vagy 20 métert. A másik mögöttem szaladt át azt meg majdnem egy következő kocsi kapta el. Szóval ehh... *** nap volt ez a mai.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2617 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 23:59:00 »

Különben az egész napom egy rakás trotty volt. A 2/a-n egy Switty próbált emberkedni a TDCi-ellen. Annyira koncentrált, hogy a 2-2sávos úton nem vette észre időben a két nagytestű kutyát az elválasztó korlátnál (de mit kerestek ott?) és elkapta az egyiket a lökössel kb 130-al. Elrántotta a kormányt meg satuzott, de nem ért sokat.
Szegény blöki repült vagy 20 métert. A másik mögöttem szaladt át azt meg majdnem egy következő kocsi kapta el. Szóval ehh... *** nap volt ez a mai.
Elég vastag bikakábellel próbáltátok?
De szerintem vagy az akksi (zárlatos, mittudomén), vagy testkábel (én inkább erre tippelnék), vagy az akksi és a váz, vagy a motor és a váz (szerintem az).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2618 Dátum: 2006.09.19 kedd, 00:02:00 »

Elég vastag bikakábellel próbáltátok?
De szerintem vagy az akksi (zárlatos, mittudomén), vagy testkábel (én inkább erre tippelnék), vagy az akksi és a váz, vagy a motor és a váz (szerintem az).
Vagy a bika csatlakozójánál nem volt megfelelő kontakt. Egy bátor embernek érdemes rászorítani közbe. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2619 Dátum: 2006.09.19 kedd, 00:12:00 »

Vagy a bika csatlakozójánál nem volt megfelelő kontakt. Egy bátor embernek érdemes rászorítani közbe. Smiley
Nem hinném.
Egyszerre csak lemerült az akksi? Csak úgy ukmukfukk? hogy még a lámpák sem viládítanak?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2620 Dátum: 2006.09.19 kedd, 07:22:00 »

Mondeo II-es gyári (dudás) riasztót hogy lehet kikapcsolni?
Már csinált ilyet, de most folyamatos a riasztás. A jobb első ajtót nem zárja a KP-i zár, ott kulcsolok, akkor bezárható a kocsi, csak a riasztó bekapcsol automatikusan. A múltkor is esett, amikor meghülyült... Van ötletetek?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2621 Dátum: 2006.09.19 kedd, 07:53:00 »

Nem hinném.
Egyszerre csak lemerült az akksi? Csak úgy ukmukfukk? hogy még a lámpák sem viládítanak?
Biztos letestelt valami.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2622 Dátum: 2006.09.19 kedd, 09:58:00 »

Köszi a tippeket! Viszek egy másik bikakábelt is hátha az a legnyagyobb gebasz a dologban. Fusim is testelére tippelt látatlanba. Kiviszek egy szerelőt és meglátjuk mit tud bütykölni.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2623 Dátum: 2006.09.19 kedd, 11:37:00 »

Nem hinném.
Egyszerre csak lemerült az akksi? Csak úgy ukmukfukk? hogy még a lámpák sem viládítanak?
... ukkmukkFUCK
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2624 Dátum: 2006.09.19 kedd, 11:37:00 »

Köszi a tippeket! Viszek egy másik bikakábelt is hátha az a legnyagyobb gebasz a dologban. Fusim is testelére tippelt látatlanba. Kiviszek egy szerelőt és meglátjuk mit tud bütykölni.
Ha csak kat-kat, akkor önindító bendix is felakadhat (ugyi már nem fiatal ) meg kéne kocogtatni kalapácsnyéllel egyébként a lemerült akksi csinál így - Angel, ez bizony ilyen, már jártam így, új akksi és semmi gond
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2625 Dátum: 2006.09.19 kedd, 13:03:00 »

Nem hinném.
Egyszerre csak lemerült az akksi? Csak úgy ukmukfukk? hogy még a lámpák sem viládítanak?
Cellazárlat?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2626 Dátum: 2006.09.19 kedd, 13:04:00 »

Mondeo II-es gyári (dudás) riasztót hogy lehet kikapcsolni?
Már csinált ilyet, de most folyamatos a riasztás. A jobb első ajtót nem zárja a KP-i zár, ott kulcsolok, akkor bezárható a kocsi, csak a riasztó bekapcsol automatikusan. A múltkor is esett, amikor meghülyült... Van ötletetek?
MK2-nél a csomgtartóba van a dudája.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2627 Dátum: 2006.09.19 kedd, 13:18:00 »

Köszi, már lehúztam a dudát, csak így lemeríti az index villogása az aksit, ezért lehúztam azt is.  Szóval ez nem egy ismert hiba ugye? Kikapcsolni nem lehet, pl: kulcsot balra, jobbra, ide oda fordítgatva valamilyen kombinációval? (Valahogy sikerült a központizárat kikapcsolnom, de tudtam a kombinációt megjegyezni.)
Nem tudok róla, hogy lehet kikapcsolni teljesen.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2628 Dátum: 2006.09.19 kedd, 13:18:00 »

MK2-nél a csomgtartóba van a dudája.
Köszi, már lehúztam a dudát, csak így lemeríti az index villogása az aksit, ezért lehúztam azt is.  Szóval ez nem egy ismert hiba ugye? Kikapcsolni nem lehet, pl: kulcsot balra, jobbra, ide oda fordítgatva valamilyen kombinációval? (Valahogy sikerült a központizárat kikapcsolnom, de tudtam a kombinációt megjegyezni.)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2629 Dátum: 2006.09.19 kedd, 15:50:00 »

Cellazárlat?
Az sem megy ukmufuk... és akkor még bikával indulna...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2630 Dátum: 2006.09.19 kedd, 16:44:00 »

Az sem megy ukmufuk... és akkor még bikával indulna...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2631 Dátum: 2006.09.19 kedd, 19:20:00 »

Na végre itthon a kicsike. Azt kell mondjam, hogy mindenkinek igaza volt. Először is az akksi valszeg cellazárlatos volt. Amit vettem a benzinkúton bikakábelt az pedig lósz.rt sem ér. Nem jött át rajta elég szufla az indításhoz. Ma kihívtam egy sárga angelt. Rányomta a bikakábelét és láss csodát már pöcre indult a szekér. 8500.- Ft-ba került a bikázás, de úgy hogy ezzel beléptem a Magyar Autóklubba. Ezek után mát 1000.- Ft-ért kijönnek éjjel-nappal bárhova 1 éven keresztül. No de még lett ezzel vége az örömnek. Elindultunk hazafelé. Átértünk a városon és az M3 kivezetőn egyszer csak leállt a kocsi. (ezt konkrétan nem értettem hogy lehet) A lélek még beröffentette azzal az akkuval és gyorsan vettem egy új akkut. Hipp-hopp csere és azóta minden ok.
Szóval ennyi volt.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2632 Dátum: 2006.09.19 kedd, 19:46:00 »

Sziasztok,
 
Hirtelen felindulasbol - na meg mert nem fogott a bal elso fek - 2-es Mondimban komplett "fekfelujitast" csinaltam, azaz, olaj le, rendszer  atmosasa uj olajjal, uj fektarcsak/fekbetetek. Legtelenites, minden jo, csak epp az ABS-em mult el Sad Kerekek kemeny fekezesnel blokkolnak (mind a 4), gyujtas raadasakor ABS lampa vilagit kb. 3 mp-ig, aztan elalszik, mintha tokjo lenne, megse az. Mit szurhattam el? Otlet? Hallottam olyasmit, hogy ABS-t kulon legteleniteni kell(?)  
Szegeny Mondim nagyon fapados lett ABS nelkul Sad
 
pingTomi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2633 Dátum: 2006.09.19 kedd, 20:37:00 »

Na végre itthon a kicsike. Azt kell mondjam, hogy mindenkinek igaza volt. Először is az akksi valszeg cellazárlatos volt. Amit vettem a benzinkúton bikakábelt az pedig lósz.rt sem ér. Nem jött át rajta elég szufla az indításhoz. Ma kihívtam egy sárga angelt. Rányomta a bikakábelét és láss csodát már pöcre indult a szekér. 8500.- Ft-ba került a bikázás, de úgy hogy ezzel beléptem a Magyar Autóklubba. Ezek után mát 1000.- Ft-ért kijönnek éjjel-nappal bárhova 1 éven keresztül. No de még lett ezzel vége az örömnek. Elindultunk hazafelé. Átértünk a városon és az M3 kivezetőn egyszer csak leállt a kocsi. (ezt konkrétan nem értettem hogy lehet) A lélek még beröffentette azzal az akkuval és gyorsan vettem egy új akkut. Hipp-hopp csere és azóta minden ok.
Szóval ennyi volt.
Nekem olyan kábelem van, amit 3.0 dízelhez csináltak... valami párszáz amperes... a vicces az az, hogy alig volt drágább, mint a gyengébb... persze megvettem a legerősebbet...
A szomszéd mergáját (2,9) már beindítottuk vele.
 
Azért áll le a kocsi, mert az elektronikához áram kell, az akksi tárolni nem tudja, a generátor meg akksi nélkül nem igazán tud működni.
 
Lényeg, hogy most OK van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2634 Dátum: 2006.09.19 kedd, 20:39:00 »

Sziasztok,
 
Hirtelen felindulasbol - na meg mert nem fogott a bal elso fek - 2-es Mondimban komplett "fekfelujitast" csinaltam, azaz, olaj le, rendszer  atmosasa uj olajjal, uj fektarcsak/fekbetetek. Legtelenites, minden jo, csak epp az ABS-em mult el Sad Kerekek kemeny fekezesnel blokkolnak (mind a 4), gyujtas raadasakor ABS lampa vilagit kb. 3 mp-ig, aztan elalszik, mintha tokjo lenne, megse az. Mit szurhattam el? Otlet? Hallottam olyasmit, hogy ABS-t kulon legteleniteni kell(?)  
Szegeny Mondim nagyon fapados lett ABS nelkul Sad
 
pingTomi
Én első felindulásból resetelném (akku le vagy 10 percre).
 
Ha ez sem oldja meg, akkor valahol valamelyik kábelt lehúztad (jeladó). Azokat nézd végig. A wds megmondja, konkrétan melyik jeladó nem működik (ha az a baj). Persze nem ingyen...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2635 Dátum: 2006.09.19 kedd, 21:19:00 »

Na végre itthon a kicsike. Azt kell mondjam, hogy mindenkinek igaza volt. Először is az akksi valszeg cellazárlatos volt. Amit vettem a benzinkúton bikakábelt az pedig lósz.rt sem ér. Nem jött át rajta elég szufla az indításhoz. Ma kihívtam egy sárga angelt. Rányomta a bikakábelét és láss csodát már pöcre indult a szekér. 8500.- Ft-ba került a bikázás, de úgy hogy ezzel beléptem a Magyar Autóklubba. Ezek után mát 1000.- Ft-ért kijönnek éjjel-nappal bárhova 1 éven keresztül. No de még lett ezzel vége az örömnek. Elindultunk hazafelé. Átértünk a városon és az M3 kivezetőn egyszer csak leállt a kocsi. (ezt konkrétan nem értettem hogy lehet) A lélek még beröffentette azzal az akkuval és gyorsan vettem egy új akkut. Hipp-hopp csere és azóta minden ok.
Szóval ennyi volt.
Reméljük nincs nagy baja, én kb. ugyan így jártam a Ka-val, aztán azt új akkut is megette, diódasort kellet cserélni neki.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2636 Dátum: 2006.09.19 kedd, 21:20:00 »

Nekem olyan kábelem van, amit 3.0 dízelhez csináltak... valami párszáz amperes... a vicces az az, hogy alig volt drágább, mint a gyengébb... persze megvettem a legerősebbet...
A szomszéd mergáját (2,9) már beindítottuk vele.
 
Azért áll le a kocsi, mert az elektronikához áram kell, az akksi tárolni nem tudja, a generátor meg akksi nélkül nem igazán tud működni.
 
Lényeg, hogy most OK van.
Ez így kell csinálni, nekem is teherautóhoz való bika kábelem van, ugye a méret a lényeg.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2637 Dátum: 2006.09.19 kedd, 21:31:00 »

Reméljük nincs nagy baja, én kb. ugyan így jártam a Ka-val, aztán azt új akkut is megette, diódasort kellet cserélni neki.
Na az meg hol a zízbe van? Erre egy villamossági rájön magától is? Szóval nézessem meg vele?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2638 Dátum: 2006.09.19 kedd, 22:12:00 »

Na az meg hol a zízbe van? Erre egy villamossági rájön magától is? Szóval nézessem meg vele?
Ha lemerül az új akku, akkor mindenképp nézesd meg. Ha nem, akkor semmi probléma, tökéletes az autód. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2639 Dátum: 2006.09.19 kedd, 22:20:00 »

Na az meg hol a zízbe van? Erre egy villamossági rájön magától is? Szóval nézessem meg vele?
A generátorban.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2640 Dátum: 2006.09.19 kedd, 22:26:00 »

Ha lemerül az új akku, akkor mindenképp nézesd meg. Ha nem, akkor semmi probléma, tökéletes az autód. Smiley
És mibe fáj egy ilyen diódasor csere művelet? Kb.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2641 Dátum: 2006.09.19 kedd, 23:12:00 »

És mibe fáj egy ilyen diódasor csere művelet? Kb.
45K volt nekem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2642 Dátum: 2006.09.20 szerda, 00:02:00 »

45K volt nekem.
Húhaa.. Az jó sok (de legalább nem kevés)! Akkor elkezdek reménykedni, hogy nincs efajta problémám.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2643 Dátum: 2006.09.20 szerda, 00:19:00 »

Húhaa.. Az jó sok (de legalább nem kevés)! Akkor elkezdek reménykedni, hogy nincs efajta problémám.
Egyezzünk meg: nincs semmi gond a generátorral, és add a felét nekem... még így is jól jársz...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2644 Dátum: 2006.09.20 szerda, 09:41:00 »

hehe lecsaptam két  oldalindexreén is ! sajna nemtok átmenni érte szegedre de jövő hétre jön postán ha valakinek már van szerelési tapasztalata, írhat ! kösz
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2645 Dátum: 2006.09.20 szerda, 11:22:00 »

Egyezzünk meg: nincs semmi gond a generátorral, és add a felét nekem... még így is jól jársz...
Na végre egy igazi üzletember. Értem már, hogy miből az új TDCi Mondi.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2646 Dátum: 2006.09.20 szerda, 11:47:00 »

Na végre egy igazi üzletember. Értem már, hogy miből az új TDCi Mondi.
Gondold el, hány generátort üzletelt, míg az MKI-ből MKIII lett... Félelmetes egy bizniszmen:)))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2647 Dátum: 2006.09.20 szerda, 14:44:00 »

Gondold el, hány generátort üzletelt, míg az MKI-ből MKIII lett... Félelmetes egy bizniszmen:)))
Na ja...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2648 Dátum: 2006.09.20 szerda, 15:00:00 »

És mibe fáj egy ilyen diódasor csere művelet? Kb.
srácok!
 
az M3-as autópálya mellett, Bag-on van egy mukesz, aki kifejezetten generátorokat szerel. haver opeljére 42 ezer forintot mondtak csak az anyagra a szervízbe. a bagi manusznál 6400 Ft-ot hagyott ott, mukadíjjal mindennel együtt.
szóval, ha valakinek generátorproblémája van, legyen az bármi, szóljon és akkor elküldöm a telszámot. (most azért nem írom ide ki, mert nem tudom fejből...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2649 Dátum: 2006.09.20 szerda, 15:02:00 »

srácok!
 
az M3-as autópálya mellett, Bag-on van egy mukesz, aki kifejezetten generátorokat szerel. haver opeljére 42 ezer forintot mondtak csak az anyagra a szervízbe. a bagi manusznál 6400 Ft-ot hagyott ott, mukadíjjal mindennel együtt.
szóval, ha valakinek generátorproblémája van, legyen az bármi, szóljon és akkor elküldöm a telszámot. (most azért nem írom ide ki, mert nem tudom fejből...)
ja, azt nem írtam, hogy nála is diódasorcsere volt a diagnózis.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.