Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:52:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6347767 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3250 Dátum: 2007.02.05 hétfő, 12:41:00 »

Előjött egy otromba probléma a verdában. A bal hátsó zár nem akar gombnyomásra nyílni. Csak manuálisan. (néha nyílik,ha a kulcsot beletolom a zárba és úgy nyitom.)  Ez érintkezési hiba, vagy zárcsere?? Találkozott már valaki ilyen problémával?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3251 Dátum: 2007.02.05 hétfő, 13:15:00 »

Sziasztok!
 
Van egy-két probléma a jószágomban amit szetetnék megnézetni. Tud valaki valami megbízható szerelőt a BP. XVI. kerületben, vagy a közelében?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3252 Dátum: 2007.02.05 hétfő, 13:22:00 »

Előjött egy otromba probléma a verdában. A bal hátsó zár nem akar gombnyomásra nyílni. Csak manuálisan. (néha nyílik,ha a kulcsot beletolom a zárba és úgy nyitom.)  Ez érintkezési hiba, vagy zárcsere?? Találkozott már valaki ilyen problémával?
Nekem zárcsere volt-a távir-val hol zárt-hol nem-.A tekercs volt megszakadva,természetesen nem bontható,javítható.5K volt bontóban.Előtte nem árt kiszedni és vinni a mintát,mert azonos éven belül is van eltérés.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3253 Dátum: 2007.02.05 hétfő, 13:23:00 »

Előjött egy otromba probléma a verdában. A bal hátsó zár nem akar gombnyomásra nyílni. Csak manuálisan. (néha nyílik,ha a kulcsot beletolom a zárba és úgy nyitom.)  Ez érintkezési hiba, vagy zárcsere?? Találkozott már valaki ilyen problémával?
Nálam most csak olyan van, hogy néha nem nyit/zár valamelyik ajtó gombnyomásra valamint nem műkszik az irányjelzők felvillanása riasztó ki-be kapcsolásakor mióta szétszedtem az biztosítéktáblát. =D De én valamit nemjól vagy nem dugtam össze. Csak nem találom hogy mi az =DDD
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3254 Dátum: 2007.02.05 hétfő, 14:08:00 »

Megcsináltam ahogy Joe mondta de még mindig nem az igazi. Hogyan tovább?
Na most jön az, hogy gyújtáskábel, gyertyák milyenek, azaz mikoriak, és gyáriak e, trafó jó e, esetleg egy komputerdiag. Csinálhatnál egy resetet is, hogy miközben tanul mit mutat: Akksisaru le min 15 percre, majd 3perc alapjáraton, aztán 2 perc 1200-as fordulaton, végül indulás, és 8km-t bele változatos húzós iramban. Az első 1-2 km-en kéne figyelni, hogy ott is csinálja e. Ne lepődj meg, ha reset után esetleg csak gázadásra indul, igazából az a jó. Legyen kéznél a rádió kódja, és riaztó vezérlője, ha van!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3255 Dátum: 2007.02.05 hétfő, 21:15:00 »

Tök rendes vagy, hogy visszajössz. Maximálisan értékelem...
Teljen sok örömed az A4-ben.
Nem jó az A4 faternek a Mondeo elött volt, de a Mondeo sokkal nagyobb, kényelmesebb.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3256 Dátum: 2007.02.05 hétfő, 21:32:00 »

Én nem azt mondtam, hogy milyen jó... a srác idejött, kérdezett, majd visszajött... ez rendes dolog.
Ha neki az A4 tetszik, legyen vele boldog, nem? Vagy írjam, hogy az egy nagy xar, és így tovább? Megtehetem... nekem az menni fog...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3257 Dátum: 2007.02.05 hétfő, 21:37:00 »

Nem jó az A4 faternek a Mondeo elött volt, de a Mondeo sokkal nagyobb, kényelmesebb.
Szerintem a Mondeo méreteit tekintve az A6-hoz passzol, az A4 a focushoz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3258 Dátum: 2007.02.05 hétfő, 22:34:00 »

Angelnek igaza van, rendes dolog volt a sráctól, hogy visszajött.
Ha azon emberek fele visszajött volna, akik kérdeztek, majd eltüntek, jóval nagyobb lenne a fórum.
 
Különben az A4 egy jó kocsi, én szeretem. Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3259 Dátum: 2007.02.05 hétfő, 23:23:00 »

Én nem azt mondtam, hogy milyen jó... a srác idejött, kérdezett, majd visszajött... ez rendes dolog.
Ha neki az A4 tetszik, legyen vele boldog, nem? Vagy írjam, hogy az egy nagy xar, és így tovább? Megtehetem... nekem az menni fog...
Nem, én csak a mi tapasztalatunkat írtam le. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3260 Dátum: 2007.02.06 kedd, 00:24:00 »

Előjött egy otromba probléma a verdában. A bal hátsó zár nem akar gombnyomásra nyílni. Csak manuálisan. (néha nyílik,ha a kulcsot beletolom a zárba és úgy nyitom.)  Ez érintkezési hiba, vagy zárcsere?? Találkozott már valaki ilyen problémával?
Nálam is volt ilyesmi.
Érintkezés probléma volt a csatlakozonál a kárpit alatt a zárnál.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #3261 Dátum: 2007.02.06 kedd, 00:31:00 »

Nálam most csak olyan van, hogy néha nem nyit/zár valamelyik ajtó gombnyomásra valamint nem műkszik az irányjelzők felvillanása riasztó ki-be kapcsolásakor mióta szétszedtem az biztosítéktáblát. =D De én valamit nemjól vagy nem dugtam össze. Csak nem találom hogy mi az =DDD
az index felvillanás hiánya okozhatja az, hogy a kulccsal történt nyitás zárás megkavarja! legalábbis a kulcsos zárásnál megcsináltam a "dupla zárást" felvillantak a "sárgák" aztán kiyitni már kulcs nélkül... aztán ha bezárod gombbal jó lesz ! (?) vagy mi ?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3262 Dátum: 2007.02.07 szerda, 22:27:00 »

Üdvözletem mindenkinek!
Szeretnék egy-két tippet kérni az itt jelenlévő mondeo tulajoktól, hogy melyik típus, felszereltség stb. érdemes venni.
Vélhetőleg két hónapon belül szeretnék egy II-es mondeot venni: 1.6,1.8 benzines, vagy 1.8 dieselt.
Bárki véleményét szívesen fogadom!
Üdv
  Zolio
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3263 Dátum: 2007.02.07 szerda, 22:39:00 »

Üdvözletem mindenkinek!
Szeretnék egy-két tippet kérni az itt jelenlévő mondeo tulajoktól, hogy melyik típus, felszereltség stb. érdemes venni.
Vélhetőleg két hónapon belül szeretnék egy II-es mondeot venni: 1.6,1.8 benzines, vagy 1.8 dieselt.
Bárki véleményét szívesen fogadom!
Üdv
  Zolio
A GHIA felszereltséget keresd.(ebben van a legtöbb extra), Inkább 1.8-as benzinest(ha benzinest akarsz), mert az 1.6-os egy kicsit gyenge ebbe a kasztniba és nem fogyaszt legealábbis nem sokkal többet az 1.8.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3264 Dátum: 2007.02.07 szerda, 23:01:00 »

Nemtudom mért adtak ki 1,6os mocival egy ekkora Mondeót... Nagy hülyeség volt. Nem is illik bele olyan gyenge ***.
 
(Moderálva - Scratch)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3265 Dátum: 2007.02.07 szerda, 23:03:00 »

Amugy mondjatok pár jellegzetes GHIA felszereltséget! Mert az enyémre lehet csak kamuból írták ki a *** márkaszervíznél...
 
(Moderálva - Scratch)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3266 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 08:52:00 »

Amugy mondjatok pár jellegzetes GHIA felszereltséget! Mert az enyémre lehet csak kamuból írták ki a *** márkaszervíznél...
 
(Moderálva - Scratch)
4 villanyablak - általában kilincsvilágítás MKII kromkilincsek belül, külső fényezett kilincsek és tükrök, Raven belső - az ajtókárpitokon az alsó zseb részben flokkolva van, A hátsó ülések oldalán a lezárás nem műanyag hanem plüss, a napellenzők világítósak, térképolvasós lámpa van, lámpa van a hátsó ülések fölött is, 6 fokozatú ablaktörlő, klima van, motoros vezetőülés bőrözött kormány és váltógomb - a váltó és a kézifék szoknya is bőr illetve jobb minőségű anyag mint a CL/CLX, A csomagtér és az ülések hátulja kárpitozott az fedél/ajtó belső fele is. Duplazár, alap riasztóval kombinálva, belső tér védelem távírányíthatóság külön extra, fedcomp - nem alap, de szokott lenni, AWS kijelző - késői modelleknél elhagyták, tölthető zseblámpa a kesztyűtartóban - MKII nél elhagyták, villany tetőablak - ha van, fűthető szélvédő, fűtött ablakmosofúvókák, fűtött első ülések - külön rendelésre ment a kábelek megvannak hozzá országfűggő. Lámpamagasság állítás, ködlámpák elöl hátul, Hirtelen ennyi jut eszembe.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3267 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 09:05:00 »

4 villanyablak - általában kilincsvilágítás MKII kromkilincsek belül, külső fényezett kilincsek és tükrök, Raven belső - az ajtókárpitokon az alsó zseb részben flokkolva van, A hátsó ülések oldalán a lezárás nem műanyag hanem plüss, a napellenzők világítósak, térképolvasós lámpa van, lámpa van a hátsó ülések fölött is, 6 fokozatú ablaktörlő, klima van, motoros vezetőülés bőrözött kormány és váltógomb - a váltó és a kézifék szoknya is bőr illetve jobb minőségű anyag mint a CL/CLX, A csomagtér és az ülések hátulja kárpitozott az fedél/ajtó belső fele is. Duplazár, alap riasztóval kombinálva, belső tér védelem távírányíthatóság külön extra, fedcomp - nem alap, de szokott lenni, AWS kijelző - késői modelleknél elhagyták, tölthető zseblámpa a kesztyűtartóban - MKII nél elhagyták, villany tetőablak - ha van, fűthető szélvédő, fűtött ablakmosofúvókák, fűtött első ülések - külön rendelésre ment a kábelek megvannak hozzá országfűggő. Lámpamagasság állítás, ködlámpák elöl hátul, Hirtelen ennyi jut eszembe.
A ghia jelet kihagytad... az is van rajtuk...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3268 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 09:39:00 »

Amugy mondjatok pár jellegzetes GHIA felszereltséget! Mert az enyémre lehet csak kamuból írták ki a *** márkaszervíznél...
 
(Moderálva - Scratch)
Persze ne aggódj,ha mindez nincs meg /Fusim./,esetleg van más a felsoroláson kívül pl:gyári 15" alufelni-ilyenem van eladó ha kell.MK-I. ill.II.-nél elég nagy volt a szórás.Más típusoknál ez egyszerűbb.Dehát ettől /is/ különleges a Mondeo!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3269 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 14:35:00 »

Esetleg nekem meg van egy eladó 1.8 1998-a
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3270 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 14:43:00 »

ufff... Hát akkor ez nagyon nem ghia.... Cry Van egy pár cucc amit felsoroltál, de ilyen plussz belső világítások, króm ajtónyítók, fényzett külső elemek, AWS, bőrözött kormány, ghia embléma és még sorolhatnám nincsenek :S De a lámpamagasság állítható, ködlámpák vannak, meg van klíma. Aztán nemis tom van-e még valami más... De sebaj, megvagyok ezek nélkül. A króm alkatrészek, lefényezett külső cuccok, bőr az igencsak jólenne pedig Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3271 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 14:46:00 »

Egyébként elmentem tankolni is, utána is mentema kocisval és azt tapasztaltam továbbra is, hogy 1500as fordulaton eléggé rángat amotor. Még álló helyzetben is üresben is. És mindez azóta mióta múlt pénteken meghajtottam szegényt...
Szal akkor nézzem meg a gyertyákat, kábeleket? Meg mi lehet még?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3272 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 14:50:00 »

Angelnek igaza van, rendes dolog volt a sráctól, hogy visszajött.
Ha azon emberek fele visszajött volna, akik kérdeztek, majd eltüntek, jóval nagyobb lenne a fórum.
 
Különben az A4 egy jó kocsi, én szeretem. Smiley
És mennyire széééééééép, főleg ha fekete
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3273 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 17:29:00 »

Egyébként elmentem tankolni is, utána is mentema kocisval és azt tapasztaltam továbbra is, hogy 1500as fordulaton eléggé rángat amotor. Még álló helyzetben is üresben is. És mindez azóta mióta múlt pénteken meghajtottam szegényt...
Szal akkor nézzem meg a gyertyákat, kábeleket? Meg mi lehet még?
Trafó. Nálam először csak terhelésnél, majd idővel alapjáraton is. Nagyautóék rendesek voltak és adtak egyet, hogy próbáljam ki (szerintük 99%, hogy az volt)és ha nem javul meg akkor visszaveszik. Az volt...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #3274 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 17:33:00 »

Egyébként elmentem tankolni is, utána is mentema kocisval és azt tapasztaltam továbbra is, hogy 1500as fordulaton eléggé rángat amotor. Még álló helyzetben is üresben is. És mindez azóta mióta múlt pénteken meghajtottam szegényt...
Szal akkor nézzem meg a gyertyákat, kábeleket? Meg mi lehet még?
Szerintem is trafó... és így nem is nagyon kellene járnod vele, mert hazavághatod a katalizátort is..
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3275 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 17:43:00 »

Egyébként elmentem tankolni is, utána is mentema kocisval és azt tapasztaltam továbbra is, hogy 1500as fordulaton eléggé rángat amotor. Még álló helyzetben is üresben is. És mindez azóta mióta múlt pénteken meghajtottam szegényt...
Szal akkor nézzem meg a gyertyákat, kábeleket? Meg mi lehet még?
Korábban azt írtad, hogy gyertyák cserélve. Kábeleket nem cserélted? Akkor kezd azok cseréjével. (de talán még megvannak a régieim valahol a mindent rejtő garázsban.) Ugyanilyen mocis volt mint a tiéd. Nekem a kábelek még jók voltak, tehát azzal tudsz tesztelni egyet. Ha rángat továbbra is akkor trafó.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3276 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 17:52:00 »

Korábban azt írtad, hogy gyertyák cserélve. Kábeleket nem cserélted? Akkor kezd azok cseréjével. (de talán még megvannak a régieim valahol a mindent rejtő garázsban.) Ugyanilyen mocis volt mint a tiéd. Nekem a kábelek még jók voltak, tehát azzal tudsz tesztelni egyet. Ha rángat továbbra is akkor trafó.
Oké. Akkor azt megpróbáhatnánk, hogy kipróbáljuk azokkal a kábelekkel.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3277 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 17:53:00 »

Oké. Akkor azt megpróbáhatnánk, hogy kipróbáljuk azokkal a kábelekkel.
Megkeresem. Hol leledzel? Én Dunakanyarban vagyok elérhető, hétköznapokon Büdipesten is.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3278 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 17:58:00 »

Budapesten lenne alkalmasabb. Én itt a 13 ker felé vagyok, de mond hol lenne alkalmas pesten.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3279 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 18:01:00 »

Budapesten lenne alkalmasabb. Én itt a 13 ker felé vagyok, de mond hol lenne alkalmas pesten.
Privi ment!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3280 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 18:32:00 »

Privi ment!
Ticu nem jött át a mail. Írtam magamnak innen egy üzit és az egyből átjött. Megírod újra? Köszi! (sasdavid@freemail.hu)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3281 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 22:08:00 »

Egyébként szerintetek mennyire strapabíró ez az autótípus? Persze nem egy fullos sportkocsihoz képest... De nagyon nem bírná elviselni, ha gyakran odalépek neki? Mer má ugy tűnik kezd megmutatkozni rajta, hogy ez nem alkalmas a túl sportos vezetésre... Azért nem vagyok egy állat, de a gyorsulás, meg ilyenek a véremben vannak...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3282 Dátum: 2007.02.08 csütörtök, 23:54:00 »

Amugy mondjatok pár jellegzetes GHIA felszereltséget! Mert az enyémre lehet csak kamuból írták ki a *** márkaszervíznél...
 
(Moderálva - Scratch)
Finomabban már!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3283 Dátum: 2007.02.09 péntek, 00:02:00 »

Finomabban már!
Bocsi elnézést
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3284 Dátum: 2007.02.09 péntek, 00:20:00 »

Bocsi elnézést
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #3285 Dátum: 2007.02.09 péntek, 01:11:00 »

Szerintem is trafó... és így nem is nagyon kellene járnod vele, mert hazavághatod a katalizátort is..
Szivesen
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #3286 Dátum: 2007.02.09 péntek, 09:06:00 »

Egyébként szerintetek mennyire strapabíró ez az autótípus? Persze nem egy fullos sportkocsihoz képest... De nagyon nem bírná elviselni, ha gyakran odalépek neki? Mer má ugy tűnik kezd megmutatkozni rajta, hogy ez nem alkalmas a túl sportos vezetésre... Azért nem vagyok egy állat, de a gyorsulás, meg ilyenek a véremben vannak...
Rocco, ha nagyon gyorsúlgatni akarsz, akkor sportkocsit kell venned, vagy egy ST-t. Ha így folytatod, lassan kileheli a lelkét szegény pára.
Ez nem sportkocsi, lehet vele dinamikusan menni, de alapvetően nem streetracingre tervezték!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3287 Dátum: 2007.02.09 péntek, 10:12:00 »

Egyébként szerintetek mennyire strapabíró ez az autótípus? Persze nem egy fullos sportkocsihoz képest... De nagyon nem bírná elviselni, ha gyakran odalépek neki? Mer má ugy tűnik kezd megmutatkozni rajta, hogy ez nem alkalmas a túl sportos vezetésre... Azért nem vagyok egy állat, de a gyorsulás, meg ilyenek a véremben vannak...
Szia.
 
Szerintem a szemét csak nem kéne kitaposnod. Nem arra való ez a típus.  
Bezzeg apám rizsrakétája!
1.6 16V, 900Kg, porlasztó! 1.8i Mondeo mellé oda mernék vele állni, csak szélesebb gumikkal, mert ezt elsergeti még 2be is.  
De nem OFF-olok többet!
Szerintem ne nyírd szét a kocsit azzal, hogy csak gyorsulgatsz. Az a legmegterhelőbb egy motornak. Milyen bajok jelentkeznek rajta egyébként?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3288 Dátum: 2007.02.09 péntek, 14:31:00 »

Nem, igazából keményen csak ritkán gyorsulok vele. Általában dinamikusan és szolidan vegyesen vezetek. Csak múlt héten küldtem meg olyan barbár módjára, mert először voltam egy streetracing-es talin és nemtudtam hogy merre kell tovább menni a másik helyre (a fő helyet lefújta a randőr...) ígyhát követtem pár embert. De ezentúl jobban vigyázok rá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3289 Dátum: 2007.02.09 péntek, 14:35:00 »

Egyébként szerintem más baj nincs a motorral. A teljesítménye sem lett rosszabb, csak most kijött rajta ez a hiba. Ma délután megpróbálom kideríteni. Megkérdezem a szentmihályi úton a Cromaxnál hogy próbaképp beletennének-e egy másik trafót. Aztán ha akkor sem változik, akkor megnézem a gyertyákat. Aztán nincs több tippem ha azon se látszik hiba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3290 Dátum: 2007.02.09 péntek, 14:39:00 »

Őh, ja még valami. A sebváltó. Nem vajpuhán veszi a sebességeket, hanem főleg 1-esnél és 2-esnél megakad néha, szóval akadozik váltásnál. Hiba van valahol, vagy ennéla típusnál előfordul, hogy így műkszika váltó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3291 Dátum: 2007.02.09 péntek, 15:03:00 »

Őh, ja még valami. A sebváltó. Nem vajpuhán veszi a sebességeket, hanem főleg 1-esnél és 2-esnél megakad néha, szóval akadozik váltásnál. Hiba van valahol, vagy ennéla típusnál előfordul, hogy így műkszika váltó?
Az enyém nagyon szépen veszi a fokozatokat, félútról szinte bele ugrik a következőbe. Nem reccsen váltáskor?  
Egyébként még egy dolog, amit megcsinálhatsz rajta, hogy az EGR-t ledugózod, és utánna van egy speckó spray, amivel kifújathatod a folytószelepnél a lerakódásokat.
Én akármelyik mondimat amikor jól meghajtottam, egyiknek sem volt semmi baja.  
Szerintem egy jó motornak nem kéne, hogy ilyentől baja legyen bármi is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3292 Dátum: 2007.02.09 péntek, 15:09:00 »

Őh, ja még valami. A sebváltó. Nem vajpuhán veszi a sebességeket, hanem főleg 1-esnél és 2-esnél megakad néha, szóval akadozik váltásnál. Hiba van valahol, vagy ennéla típusnál előfordul, hogy így műkszika váltó?
Nézd meg a váltótartókat. Azok "leöregedése" isokozhatja, hogy nehezen vált.  
De hangsúlyozom: ez nem versenyautó! Nem erre tervezték
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3293 Dátum: 2007.02.09 péntek, 15:16:00 »

Őh, ja még valami. A sebváltó. Nem vajpuhán veszi a sebességeket, hanem főleg 1-esnél és 2-esnél megakad néha, szóval akadozik váltásnál. Hiba van valahol, vagy ennéla típusnál előfordul, hogy így műkszika váltó?
Gyorsulgatni inkább csinálj zsigulit!
Hidd el, egy 120 ló körüli ladával sok kocsit oda tudsz kenni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3294 Dátum: 2007.02.09 péntek, 15:50:00 »

=) köszi mindenkinek a válaszait, segítségét, ötleteit!
Zoli nem reccsen a váltó. Csak annyi hogy akadozik és nem eléggé stabil a kar vagy hogy mondjam. Amugy nemtom hogy köze van-e hozzá de a kuplunggal az a helyzet, hogy járó motornál állóhelyzetben, üresben, amikor benyomom a kuplungpedált, akkor picit lecsökken a fordulatszám és mellesleg olyankor elhallgat az a bizonyos csörgős-sistergős hang.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3295 Dátum: 2007.02.09 péntek, 20:36:00 »

Hát, ha benyomod a kuplungot, és elhallgat a zaj, akkor az kinyomócsapágy. Nincs megégetve a kuplungod kicsit? Az meg, hogy lötyög a váltókar, az a km-ektől van, meg a cibálástól, szerintem. Egyébként nézted a váltóba az olajat, van-e benne elég?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3296 Dátum: 2007.02.09 péntek, 23:12:00 »

Huh Sad Szegény autóm. Nélküle kellett hazajönnöm. Most ott alszik a barátom lakótelepén :S Ugyanis odáig fajult a probléma hogy leállt az egyik henger... Illetve nem kap szikrát godnolom, mer a moci olyan lett mint valami 2 ütemű roncs, és a kipufogóból tömény benzin szag meg mindenféle bűz árad. Amugy azután nem kapcsolt vissza az egyik henger, hogy egyesével kihúztuk meg visszadugtuka gyertyakábeleket járó motornál, hogy hátha kiderül meliyk hengernél van a gond.. Hát nem derült ki, de legalább mégrosszabb lett a helyzet. Remélem nyitva lesz valami szerelő arrafelé.... Mi lehet a baj??? Még mindig lehet csak egy rossz trafó miatt? :S Remélem nem lesz drága mert nincs rá valami sok pénzem :S
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3297 Dátum: 2007.02.10 szombat, 09:11:00 »

nem tud valaki egy autószerelőt aki dolgozik szombaton?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3298 Dátum: 2007.02.10 szombat, 22:26:00 »

Sziasztok! Vennék egy MkII-es mondit, dieselt, de van egy kérdésem hozzátok előtte. Jó hagja vana  motornak, csak hallani valami kis "sziszegő" hangot alapjáraton. Mi lehet ez? Van ötletetek? Meg annyi  még, ami gyanús, hogy a hűtővíz tartály nagyon vízköves kívülről.Valami tipp?  Köszi
Cselló
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3299 Dátum: 2007.02.11 vasárnap, 09:06:00 »

ez nem fontos.ulj be aztán próbáld ki.Egyenletesen jár?roccre beindul?tolt a turbó?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.