Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:11:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358294 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4800 Dátum: 2007.11.19 hétfő, 20:34:24 »


Vaterán láttam multkor gyári kf kerekeket, 4db 80rongy, szerintem jó ár, gyári csudaszép felnik (de az is lehet,hogy csúnyán félreértettem a kf kerék jelentését, akkor bocsi az okoskodásért vigyor3)

Köszi az infot, én az e-bayen nézegettem, ott is elég jó áron hozzá lehet jutni. Magnó is van dögivel. Egybként könnyűfém felnire gondoltam.  vigyor3
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Olee
Vendég
« Új hozzászólás #4801 Dátum: 2007.11.19 hétfő, 21:08:41 »

Valaki tényleg megveszi ezeket a fejegységeket ennyiért?Huh??? Shocked
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4802 Dátum: 2007.11.19 hétfő, 21:26:38 »

Valaki tényleg megveszi ezeket a fejegységeket ennyiért?Huh??? Shocked


Miért, ez szerinted drága?
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4803 Dátum: 2007.11.19 hétfő, 21:56:07 »

Ívning mindenkinek!
Akartam volna ma cserélni első lengőkarszilenteket, de a kocsi visszaverte ezirányú támadásomat ellene.
Eljutottam odáig, hogy emelés-keréklevét után meglazítottam az anyákat, de feladtam.Bal első kerék első szilentcsavart hogy lehet kivarázsolni a helyéről?Kb 1,5 cm van a kb 7cm-es csavar kivételéhez wow1 . Fel kell nyomni hozzá annyira a motort, hogy kiférjen?
A csereművelethez le kell venni a teljes lengőkart?(gömbcsuklóstúl?)Ahogy látom, máshogy nem tudom kihúzni a szettet.

Motort fel kell kötni láncos tartóra és a segédvázkeretet leengedni. A szilent cseréhez kell egy többtonnás prés, hogy kivedd meg visszanyomd az újakat. Helyi szervizbe ha jól emléxem 6eFt / oldal a melódíja.
Naplózva
Olee
Vendég
« Új hozzászólás #4804 Dátum: 2007.11.19 hétfő, 22:08:15 »

Valaki tényleg megveszi ezeket a fejegységeket ennyiért?Huh??? Shocked


Miért, ez szerinted drága?



A minőségükhez és tudásukhoz képpen mindenképp. Ez úgy látom erre felé inkább szimbólum, mert eredeti.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4805 Dátum: 2007.11.19 hétfő, 22:54:07 »

Motort fel kell kötni láncos tartóra és a segédvázkeretet leengedni. A szilent cseréhez kell egy többtonnás prés, hogy kivedd meg visszanyomd az újakat. Helyi szervizbe ha jól emléxem 6eFt / oldal a melódíja.
Fusim!
Jól veszem ki a sorok mögül, hogy ne nagyon próbálkozzak sufnituninggal ezügyben?
Tényleg kivitelezhetetlen otthon?
A segédvázkeret az az 'U' alaku zártszelvény(U-vas) szerű, amire mindenféle rá van rögzítve?
Neken ott is volt probléma, hogy a gömbcsukló nem akaródzott kijönni a jól megszokott helyéről szomoru1
Ha felbakolom a mocit és ráengedem kicsit a kasztnit, az nem váltja ki a láncos emelős megoldást?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4806 Dátum: 2007.11.19 hétfő, 23:14:11 »

Motort fel kell kötni láncos tartóra és a segédvázkeretet leengedni. A szilent cseréhez kell egy többtonnás prés, hogy kivedd meg visszanyomd az újakat. Helyi szervizbe ha jól emléxem 6eFt / oldal a melódíja.
Fusim!
Jól veszem ki a sorok mögül, hogy ne nagyon próbálkozzak sufnituninggal ezügyben?
Tényleg kivitelezhetetlen otthon?
A segédvázkeret az az 'U' alaku zártszelvény(U-vas) szerű, amire mindenféle rá van rögzítve?
Neken ott is volt probléma, hogy a gömbcsukló nem akaródzott kijönni a jól megszokott helyéről szomoru1
Ha felbakolom a mocit és ráengedem kicsit a kasztnit, az nem váltja ki a láncos emelős megoldást?

Segédvázkeret = bölcső az a nagy vas amire minden fel van csvarozva bakokkal. Kinyirod az olajteknő tömítését ha ráengeded a kocsit felejtős. Motort meg kell emellni ez biztos fent a füleknél - azért vannak. Lehet trükközni jobb oldalt lelazítod bal oldalt lebontod és feszegeted, hogy kiférjen a csavar a váltónál, a többi könnyebben kiszedhető. Ha már lent van a keret a stabilizátor szlenteket is cseréld - meglátod jó helyen vannak annak a csavarjai is.
Javaslat: Csaravarlazítóval fújkáld 1-2 napig hagy dolgozzon az anyag. Jó szerszámok nélkül ne kezdj hozzá. Az autó masszívan legyen alábakolva.
Vannak képeim, de egy másik gépen ha érdekel előkotrom holnapra
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4807 Dátum: 2007.11.20 kedd, 00:19:10 »

Maradok a 6000-nél, a 6006-rók olvastam bőven elrettentőt itt az elmúlt kép napban Smiley

Ez már Jánosmester által rendberakott, szóval a tuti verzió. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4808 Dátum: 2007.11.20 kedd, 10:03:40 »


A minőségükhez és tudásukhoz képpen mindenképp. Ez úgy látom erre felé inkább szimbólum, mert eredeti.

Én nem vagyok valami válytfülü, nekem eddig tökéletesen megfelelt az 5000, 6000 majd 6006-os és legalább illeszkedik az autóba.
De kinek a pap, kinek a papné... Nekem a lányuk Smiley
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #4809 Dátum: 2007.11.20 kedd, 10:16:54 »

Ami még a gyári rádiók mellett szól, hogy csak Fordokba jók, így kevésbé valószínű hogy ezért feltörnék a kocsit.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4810 Dátum: 2007.11.20 kedd, 10:24:01 »

Jobban szólnak ezek a gyári rádiók, mint hasonló árú autóhifimárkák fejegységei? A hangzás elsődlegesen függ a fejegységtől, szóval én inkább modern fejegységet veszek. Pláne, hogy szerintem a gyári fejegyséek túl drágák a valódi értékükhöz képest (és mondjuk egy hifi kiépítéséhez neméppen megfelelő alap, bár ez sokaknál nem szempont). Vagy az gyári megjelenés miatt is ragaszkodtok hozzá?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4811 Dátum: 2007.11.20 kedd, 10:27:08 »

Jobban szólnak ezek a gyári rádiók, mint hasonló árú autóhifimárkák fejegységei? A hangzás elsődlegesen függ a fejegységtől, szóval én inkább modern fejegységet veszek. Pláne, hogy szerintem a gyári fejegyséek túl drágák a valódi értékükhöz képest (és mondjuk egy hifi kiépítéséhez neméppen megfelelő alap, bár ez sokaknál nem szempont). Vagy az gyári megjelenés miatt is ragaszkodtok hozzá?

Biztos, hogy nem szólnak jobban, de én személy szerint nem pisilek magam alá, ha valami hűdef.sza hifit látok. Jó nekem a gyári, ezért döntöttem így. (én már csak ilyen botfül vagyok, de ez is elég Angel gitártudását élvezni eplus2 )
Ami módosítás került az autómba, az mind gyári és eredetileg ebbe a felszereltségben nem volt benne. Kivétel a sötétedős visszapillantó, mert az MKIII. De a többi mind gyári és szakember szerelte dolog.
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.20 kedd, 10:29:04 írta ms02 » Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4812 Dátum: 2007.11.20 kedd, 14:32:39 »

Sziasztok Szakértők! Segítsetek rajtam: marhára ráz a kocsi 80-90 körül kezdi,addig viszonylag normálisan fut, utána háborodik meg. Első szilentek csere megvolt, felni meg lett javítva, görgőzve, centir, miegymás, megnéztem másik felni+gumival,hátha az a gebasz, de ugyis razott. gazadasnal, terhelt kerekeknel csinálja, a szerelo szerint nem lehet a toronycsapagy, vagy azok a mittomen milyen csontok. Talán kerékagy??? Vagy van más 5let? Ez valami idiota Ford betegseg? EL VAGYOK KESEREDVE,mert amugy mar nagyon popec a verda. gomcsuklo nem okozhatja,ugye?
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4813 Dátum: 2007.11.20 kedd, 14:38:53 »

Sziasztok Szakértők! Segítsetek rajtam: marhára ráz a kocsi 80-90 körül kezdi,addig viszonylag normálisan fut, utána háborodik meg. Első szilentek csere megvolt, felni meg lett javítva, görgőzve, centir, miegymás, megnéztem másik felni+gumival,hátha az a ge***, de ugyis razott. gazadasnal, terhelt kerekeknel csinálja, a szerelo szerint nem lehet a toronycsapagy, vagy azok a mittomen milyen csontok. Talán kerékagy??? Vagy van más 5let? Ez valami idiota Ford betegseg? EL VAGYOK KESEREDVE,mert amugy mar nagyon popec a verda. gomcsuklo nem okozhatja,ugye?

Fékekkel minden rendben? Féktárcsa?
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4814 Dátum: 2007.11.20 kedd, 14:40:41 »

Sziasztok Szakértők! Segítsetek rajtam: marhára ráz a kocsi 80-90 körül kezdi,addig viszonylag normálisan fut, utána háborodik meg. Első szilentek csere megvolt, felni meg lett javítva, görgőzve, centir, miegymás, megnéztem másik felni+gumival,hátha az a ge***, de ugyis razott. gazadasnal, terhelt kerekeknel csinálja, a szerelo szerint nem lehet a toronycsapagy, vagy azok a mittomen milyen csontok. Talán kerékagy??? Vagy van más 5let? Ez valami idiota Ford betegseg? EL VAGYOK KESEREDVE,mert amugy mar nagyon popec a verda. gomcsuklo nem okozhatja,ugye?

Fékekkel minden rendben? Féktárcsa?

nemrég lett cserélve: betét+tárcsa tök új
Naplózva
bales
Vendég
« Új hozzászólás #4815 Dátum: 2007.11.20 kedd, 14:41:38 »

Sziasztok Szakértők! Segítsetek rajtam: marhára ráz a kocsi 80-90 körül kezdi,addig viszonylag normálisan fut, utána háborodik meg. Első szilentek csere megvolt, felni meg lett javítva, görgőzve, centir, miegymás, megnéztem másik felni+gumival,hátha az a ge***, de ugyis razott. gazadasnal, terhelt kerekeknel csinálja, a szerelo szerint nem lehet a toronycsapagy, vagy azok a mittomen milyen csontok. Talán kerékagy??? Vagy van más 5let? Ez valami idiota Ford betegseg? EL VAGYOK KESEREDVE,mert amugy mar nagyon popec a verda. gomcsuklo nem okozhatja,ugye?
Nekem is rázott egy kicsit 120-130-nál, de a centírozás megoldotta. Nem vagyok szakértő, de itt vannak néhányan. Biztosan tudják a választ. Nekem csak tippem van: Féltengely hiba nem lehet? /lehet, hogy hülye kérdés/
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4816 Dátum: 2007.11.20 kedd, 14:44:07 »


Sziasztok Szakértők! Segítsetek rajtam: marhára ráz a kocsi 80-90 körül kezdi,addig viszonylag normálisan fut, utána háborodik meg. Első szilentek csere megvolt, felni meg lett javítva, görgőzve, centir, miegymás, megnéztem másik felni+gumival,hátha az a ge***, de ugyis razott. gazadasnal, terhelt kerekeknel csinálja, a szerelo szerint nem lehet a toronycsapagy, vagy azok a mittomen milyen csontok. Talán kerékagy??? Vagy van más 5let? Ez valami idiota Ford betegseg? EL VAGYOK KESEREDVE,mert amugy mar nagyon popec a verda. gomcsuklo nem okozhatja,ugye?

Mindenből gyárit kapott?
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4817 Dátum: 2007.11.20 kedd, 14:50:03 »

Sziasztok Szakértők! Segítsetek rajtam: marhára ráz a kocsi 80-90 körül kezdi,addig viszonylag normálisan fut, utána háborodik meg. Első szilentek csere megvolt, felni meg lett javítva, görgőzve, centir, miegymás, megnéztem másik felni+gumival,hátha az a ge***, de ugyis razott. gazadasnal, terhelt kerekeknel csinálja, a szerelo szerint nem lehet a toronycsapagy, vagy azok a mittomen milyen csontok. Talán kerékagy??? Vagy van más 5let? Ez valami idiota Ford betegseg? EL VAGYOK KESEREDVE,mert amugy mar nagyon popec a verda. gomcsuklo nem okozhatja,ugye?

Szia.

Egyik ismerősömnek a 4x4es oktáviája csinált ilyet. Megemeltük, alánéztünk, semmi sem lódott.
De megforgattam volna a kerekeket, de majd kiesett. Annyira csapágyas volt, mintha a kerékcsavarok csak éppen bele lettek volna kapatva.
De valszeg a tiéddel nem ez lehet a baj.
Szerintem ott a torony környékén kellene körülnézni.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4818 Dátum: 2007.11.20 kedd, 14:59:20 »

Köszi a sok valaszt, Miele a betet+tarcsa, és a szerelo allitja,hogy ha a toronynal lenne gond,akkor kanyarodasnal ereznem,nem egyenes menetben....ELEGEM VAN!!!!mar reg kuzdok ezzel a dologgal, és egyre tanácstalanabb vagyok!!!
Naplózva
bales
Vendég
« Új hozzászólás #4819 Dátum: 2007.11.20 kedd, 15:34:27 »

Köszi a sok valaszt, Miele a betet+tarcsa, és a szerelo allitja,hogy ha a toronynal lenne gond,akkor kanyarodasnal ereznem,nem egyenes menetben....ELEGEM VAN!!!!mar reg kuzdok ezzel a dologgal, és egyre tanácstalanabb vagyok!!!
A szerelőd valószínű igazat beszél, mert az én nagyon rég volt autómon /R11/ is volt gond a toronycsapággyal, és tényleg csak a kormány tekerésénél lehetett érezni. Viszont ez egy egészen más konstrukció, mint az volt Undecided
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4820 Dátum: 2007.11.20 kedd, 15:51:00 »

Köszi a sok valaszt, Miele a betet+tarcsa, és a szerelo allitja,hogy ha a toronynal lenne gond,akkor kanyarodasnal ereznem,nem egyenes menetben....ELEGEM VAN!!!!mar reg kuzdok ezzel a dologgal, és egyre tanácstalanabb vagyok!!!
A szerelőd valószínű igazat beszél, mert az én nagyon rég volt autómon /R11/ is volt gond a toronycsapággyal, és tényleg csak a kormány tekerésénél lehetett érezni. Viszont ez egy egészen más konstrukció, mint az volt Undecided

Aha,köszi!
Azt viszont nem merem elhinni, hogy ez valami anomalia.Ezert csak nem akarom bontoba vinni:)
ma elviszem a szerelomhoz, ugyes srac, megkertem,ha kell, szerelje szejjel atomjaira az egesz prostitualt jarmuvet!
Aztan meglatjuk,mi lesz a drama vege!
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4821 Dátum: 2007.11.20 kedd, 15:55:54 »

Köszi a sok valaszt, Miele a betet+tarcsa, és a szerelo allitja,hogy ha a toronynal lenne gond,akkor kanyarodasnal ereznem,nem egyenes menetben....ELEGEM VAN!!!!mar reg kuzdok ezzel a dologgal, és egyre tanácstalanabb vagyok!!!

DonVito! Nekem ugyanez van, de 130 körültől kezdődik. Most nem fogad a futóműves, de ha megtudok valamit, írok. Kíváncsi vagyok, hogy nálad mitől lehet.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4822 Dátum: 2007.11.20 kedd, 16:11:15 »

Köszi a sok valaszt, Miele a betet+tarcsa, és a szerelo allitja,hogy ha a toronynal lenne gond,akkor kanyarodasnal ereznem,nem egyenes menetben....ELEGEM VAN!!!!mar reg kuzdok ezzel a dologgal, és egyre tanácstalanabb vagyok!!!

DonVito! Nekem ugyanez van, de 130 körültől kezdődik. Most nem fogad a futóműves, de ha megtudok valamit, írok. Kíváncsi vagyok, hogy nálad mitől lehet.

Hello! Én már túl vagyok egy csomó mindenen és tudom,hogy pl mi okozhatja (ami mondjuk az enyémnél eddig nem jött be:), szóval lehet,hogy szálszakadt a gumid, rosszul van centirozva a felni, vagy ki kéne görgőztetni, okozhatja a szilent is,ha pl a gumi kezdi elhagyni magát,akkor hajlamos rázni. Ezek hálistennek mind könnyen orvosolhato gondok. És neked is csak akkor rángat,ha nyomod a gázt??Vagy mindig?
Nekem holnap-h.után már talán tud valamit a szerelőm. Azt mondta első körön beviszi a Cromaxhoz és megnézi a gumikat. Ha tudok valamit, írok én is!
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4823 Dátum: 2007.11.20 kedd, 16:19:23 »


Hello! Én már túl vagyok egy csomó mindenen és tudom,hogy pl mi okozhatja (ami mondjuk az enyémnél eddig nem jött be:), szóval lehet,hogy szálszakadt a gumid, rosszul van centirozva a felni, vagy ki kéne görgőztetni, okozhatja a szilent is,ha pl a gumi kezdi elhagyni magát,akkor hajlamos rázni. Ezek hálistennek mind könnyen orvosolhato gondok. És neked is csak akkor rángat,ha nyomod a gázt??Vagy mindig?
Nekem holnap-h.után már talán tud valamit a szerelőm. Azt mondta első körön beviszi a Cromaxhoz és megnézi a gumikat. Ha tudok valamit, írok én is!

Hogy mikor ráz, azt nem is figyeltem, de úgyis pályán megyek haza, megnézem. A gumijaim vadi újak azzal nem lehet probléma és elvileg centirozva is voltak. Most már egy profi futóműveshez szeretném vinni, ezért várok inkább 2 hetet, akkor tudnak fogadni. A kormányom sem áll egyenesen, de ezt már írtam egy másik topicban. Kíváncsi leszek, de emiatt én tuti nem válok meg imádott kocsimtól, előbb-utóbb biztosan kiderül mi a hibája.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4824 Dátum: 2007.11.20 kedd, 16:27:05 »


Hello! Én már túl vagyok egy csomó mindenen és tudom,hogy pl mi okozhatja (ami mondjuk az enyémnél eddig nem jött be:), szóval lehet,hogy szálszakadt a gumid, rosszul van centirozva a felni, vagy ki kéne görgőztetni, okozhatja a szilent is,ha pl a gumi kezdi elhagyni magát,akkor hajlamos rázni. Ezek hálistennek mind könnyen orvosolhato gondok. És neked is csak akkor rángat,ha nyomod a gázt??Vagy mindig?
Nekem holnap-h.után már talán tud valamit a szerelőm. Azt mondta első körön beviszi a Cromaxhoz és megnézi a gumikat. Ha tudok valamit, írok én is!

Hogy mikor ráz, azt nem is figyeltem, de úgyis pályán megyek haza, megnézem. A gumijaim vadi újak azzal nem lehet probléma és elvileg centirozva is voltak. Most már egy profi futóműveshez szeretném vinni, ezért várok inkább 2 hetet, akkor tudnak fogadni. A kormányom sem áll egyenesen, de ezt már írtam egy másik topicban. Kíváncsi leszek, de emiatt én tuti nem válok meg imádott kocsimtól, előbb-utóbb biztosan kiderül mi a hibája.

Megértelek, én is így vagyok vele. Ha pesti vagy, tudok egy pöpec futóst. A kormányt sÍmán beállítják, segond: kérj egy futóműgeometria-állítást is. A kormányod magától tért ki valamilyen irányba, vagy rosszul tették vissza?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4825 Dátum: 2007.11.20 kedd, 19:33:34 »

Ez valami idiota Ford betegseg?

Áh szerintem ez a része kizárva. Legalábbis a fordos futóművek tök jók. Nekem 200körül kezdett rázni, de még 210nél is tűrhető volt, pedig 185ös téligumival volt ez (1 éve)  hehe
Majd írd meg, ha kiderült mi a baj. Kíváncsi vagyok. Reméljük nem túl komoly. De ha gázadásál ráz, akkor futómű ki van zárva nem? Én éreztem már ilyesmi gyorsításos rázást egy sok kilóméteres, agyon hajtott autóban.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Olee
Vendég
« Új hozzászólás #4826 Dátum: 2007.11.20 kedd, 19:51:23 »

Nekem az Escortom rázott erőteljes gázadáskor és a lengéscsillapító volt a ludas.
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4827 Dátum: 2007.11.21 szerda, 12:58:50 »

[Megértelek, én is így vagyok vele. Ha pesti vagy, tudok egy pöpec futóst. A kormányt sÍmán beállítják, segond: kérj egy futóműgeometria-állítást is. A kormányod magától tért ki valamilyen irányba, vagy rosszul tették vissza?
Az az érdekes, hogy most nem ráz annyira, mint anno nyári gumival. Viszont a kormány a téligumi felrakása óta áll félre. Ha egyenesen megyek, pár fokkal jobbra áll a kormány....ergo, ha egyenesen van a kormány, szépen jobbra megyek.  vigyor3 hol van a futóműves?
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4828 Dátum: 2007.11.21 szerda, 13:20:58 »

Már szerelőnél van a kicsike, minnyán kiderül,hogy mi a baj! A szervíz: Mándoki és Társa Kft. 1154, Budapest, Wesselényi u. 66., az M3-on mész kifelé, és a híres nagy főúton lévő lámpánál elmész jobbra, végig egy nagy kereszteződésig, ottan meg megint jobbra aztán a 2-ik utcánál meg balra:) Majdnem a sarkon van. Kicsi műhely, tök jó áron dolgoznak, és öreg rókák!
Naplózva
bezso
Vendég
« Új hozzászólás #4829 Dátum: 2007.11.21 szerda, 18:43:40 »

Mondeo II-ben újfent beégett a poició világítás érintkezője a világításkapcsolónál (15-ös láb). Megkapartam, most jó. Volt másnak is hasonló gondja?
És mit tett? Megrelézte? Beforrasztotta?
 
Ez 1 körön van a műszerfalvilágítással, szóval ha az nem megy, érdemes ellenőrizni a hátsó világítást. Ha nem megy, ködlámpa! (én legalábbis így jöttem haza)
Naplózva
bezso
Vendég
« Új hozzászólás #4830 Dátum: 2007.11.21 szerda, 18:46:16 »

Mondeo II-ben újfent beégett a poició világítás érintkezője a világításkapcsolónál (15-ös láb). Megkapartam, most jó. Volt másnak is hasonló gondja?
És mit tett? Megrelézte? Beforrasztotta?
 
Ez 1 körön van a műszerfalvilágítással, szóval ha az nem megy, érdemes ellenőrizni a hátsó világítást. Ha nem megy, ködlámpa! (én legalábbis így jöttem haza)
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4831 Dátum: 2007.11.21 szerda, 20:22:50 »

Mondeo II-ben újfent beégett a poició világítás érintkezője a világításkapcsolónál (15-ös láb). Megkapartam, most jó. Volt másnak is hasonló gondja?
És mit tett? Megrelézte? Beforrasztotta?
 
Ez 1 körön van a műszerfalvilágítással, szóval ha az nem megy, érdemes ellenőrizni a hátsó világítást. Ha nem megy, ködlámpa! (én legalábbis így jöttem haza)

 nyes Szerintem azóta már megoldotta Logout barátunk a kérdést(2003) Grin
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #4832 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 15:52:15 »

Vasárnap foglalóztam, ma sikerült jóváhagyni a banknak, holnap mehetek aláírni reggel. Napközben átírják du. hozhatom el.

Még egy plusz csavar: nem én lettem volna az üzembentartó, mert másfél éve volt egy koccanásom ami miatt M2-ben vagyok. Viszont azt előre nem mondta senki, hogy ehhez a banknak is hozzá kell járulni, én pedig nem tudtam mert nem volt ilyen ügyem. Azt mondták, ha most akarom, akkor új hitelbírálat kell, úgyhogy most leszek én, aztán majd utólag kérünk engedélyt az üzembentartó váltáshoz. Egy hónapot fizetek M2-ben.

Kérdés: tanksapka belülről nyílik, a belső kar egy pöcköt húz hátra, ami így engedi kinyílni az ajtót. Na nálam ez a pöcök le van törve, nem lehet bezárni. Cromaxnál 800Ft-ot láttam, tehát nem drága. Mennyire macera ezt cserélni, csinált már valaki ilyet?
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.22 csütörtök, 15:54:10 írta Schmidi » Naplózva
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #4833 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 22:38:24 »

Mondeo II-ben újfent beégett a poició világítás érintkezője a világításkapcsolónál (15-ös láb). Megkapartam, most jó. Volt másnak is hasonló gondja?
És mit tett? Megrelézte? Beforrasztotta?
 
Ez 1 körön van a műszerfalvilágítással, szóval ha az nem megy, érdemes ellenőrizni a hátsó világítást. Ha nem megy, ködlámpa! (én legalábbis így jöttem haza)

 nyes Szerintem azóta már megoldotta Logout barátunk a kérdést(2003) Grin
Jobb későn mint soha Cool
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4834 Dátum: 2007.11.24 szombat, 14:02:06 »

Íme szerintem eddigi legolcsóbban kínált ST! Ilyen mértékű lenne az értékcsökkenés? Vagy valszeg ennek valami baja lehet?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1640002&command=ugras&screenwidth=1024

De amugy igen szép (leszámítva a magyarkodó matricákat, zászlót...).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4835 Dátum: 2007.11.24 szombat, 15:18:27 »

Íme szerintem eddigi legolcsóbban kínált ST! Ilyen mértékű lenne az értékcsökkenés? Vagy valszeg ennek valami baja lehet?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1640002&command=ugras&screenwidth=1024

De amugy igen szép (leszámítva a magyarkodó matricákat, zászlót...).

Én eddig úgy tudtam, ill. láttam, hogy az ilyen st-kben a hátsóablak nem elektromos.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #4836 Dátum: 2007.11.24 szombat, 19:11:12 »

Íme szerintem eddigi legolcsóbban kínált ST! Ilyen mértékű lenne az értékcsökkenés? Vagy valszeg ennek valami baja lehet?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1640002&command=ugras&screenwidth=1024

De amugy igen szép (leszámítva a magyarkodó matricákat, zászlót...).

Szerintem csak annyi "baja" lehet hogy MKII-es. MKIII-as kb a duplája. Való igaz hogy gyönyörű a vas.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4837 Dátum: 2007.11.24 szombat, 21:37:17 »

Íme szerintem eddigi legolcsóbban kínált ST! Ilyen mértékű lenne az értékcsökkenés? Vagy valszeg ennek valami baja lehet?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1640002&command=ugras&screenwidth=1024

De amugy igen szép (leszámítva a magyarkodó matricákat, zászlót...).

Szerintem ezzel a kocsival kellene kezdened vmit. Csodálatosan szép, bár nekem ebből nem tetszik a 4 ajtós, de az a kis szárny megdobja.
Ha másnem egy kereskedőn keresztül biztosan megoldható a dolog. Vagy ott van a hitel dolog. Ha tényleg szép a kocsi, kár lenne elszalasztani.
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #4838 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 09:35:08 »


Nos péntek este óta nálam van a gép. Azóta a fed. komp. szerint 214km, 8.2l/100km átlagfogyasztással (főleg autóút). Ha ezt a nagyságrendet tartja a későbbiekben, egész elégedett leszek Smiley

Kérdés1: Csomagtartó gombját nyomva, vagy távirányítóról nyitva a csomagtérzár kerreg, de nem nyílik. A kulcsot a zárban elfordítva nyílik. Hol keressem a hibát?

Kérdés2: gyújtás ráadásakor sem az ABS, sem az ASR lámpa nem ég, a fék visszajelzője menet közben folyamatosan világít (az ABS ekkor sem), az ASR gomb megnyomására semmi nem történik. Fékfolyadék van, a fék rendesen fog. Valami jeladó gond lesz?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4839 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 10:15:14 »

Nos péntek este óta nálam van a gép.
Kérdés1: Csomagtartó gombját nyomva, vagy távirányítóról nyitva a csomagtérzár kerreg, de nem nyílik. A kulcsot a zárban elfordítva nyílik. Hol keressem a hibát?
Kérdés2: gyújtás ráadásakor sem az ABS, sem az ASR lámpa nem ég, a fék visszajelzője menet közben folyamatosan világít (az ABS ekkor sem), az ASR gomb megnyomására semmi nem történik. Fékfolyadék van, a fék rendesen fog. Valami jeladó gond lesz?

grat az autóhoz Smiley
1: sztem a záron belül keresgélj. ez nekem úgy tűnik, h vlmi fogaskerék gond. a kerregésből arra következtetek, h a motorja műxik, csak hiányzik fog, és nem tudja a zár felé továbbítani a hajtást. lehet elkopottság, v szétcsúszás de előbbi valószínűbb. mindenesetre javításig kulcsozz, hátha csak az 1ik oldal van kopva, és akkor legalább a másikoldal menthető. sztem ha minden kötél szakad akkor szerzel 1 bontott zárat.
2: lehet, h el van koszolódva a kerekeknél az ABS adó. ki kell tisztítani. a fék folyamatos visszajelzése lehet kopott betétekre utal. ezt úgyis meglátod ABS takarításnál. ettől még foghat, mert lehet mostanába érte el a határt, és ez 1 figyelmeztetés a mielőbbi karbantartásra. fékfolyadékkal + feltöltötték mielőtt megvetted.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
bales
Vendég
« Új hozzászólás #4840 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 10:45:00 »

Nos péntek este óta nálam van a gép.
Kérdés1: Csomagtartó gombját nyomva, vagy távirányítóról nyitva a csomagtérzár kerreg, de nem nyílik. A kulcsot a zárban elfordítva nyílik. Hol keressem a hibát?
Kérdés2: gyújtás ráadásakor sem az ABS, sem az ASR lámpa nem ég, a fék visszajelzője menet közben folyamatosan világít (az ABS ekkor sem), az ASR gomb megnyomására semmi nem történik. Fékfolyadék van, a fék rendesen fog. Valami jeladó gond lesz?

 a fék folyamatos visszajelzése lehet kopott betétekre utal

Nekem régebbi autómon is ugyanez volt a tünet. A hiba a kopott betét volt! Ezt egyébként könnyű is megnézni nyes
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #4841 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 10:49:30 »


Köszönöm, a tippeket, a fékbetéteket megnézem. Arra azért nem gondoltam, mert azt hittem, azt csak a kiegészítő egérmozi jelzi (már amelyikben van).
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #4842 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 14:24:47 »


Csomagtérzár: szétszedtem, a motoron belül néhány műanyag pöcök elfáradt, szétesett.
Újonnan katalógus szerint 25e, ha valakinek van olcsón bontott, akkor esetleg szóljon, ha nincs akkor most így marad...

Fék: hátul ~6mm, elöl bőven több van a betéten, tehát vsz. nem ez a gond.
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4843 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 14:48:30 »


Köszönöm, a tippeket, a fékbetéteket megnézem. Arra azért nem gondoltam, mert azt hittem, azt csak a kiegészítő egérmozi jelzi (már amelyikben van).

Tényleg ez így van, a kopott fékbetétet az egérmozinak kéne jeleznie(már ha van)..szóval lehet,h jeladó lesz mégis  a gond?
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4844 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 17:49:17 »

Tegnap megtörtént a kormánymű csere a gépen, így ismét élmény a mondeo.
Wyctornak hála az alkatrészekért, a szerelőnek a munkájáért  worship . Holnap futőmű állítás és újra minden super.
(az olajtársaságok kénytelenek lesznek új bevételi forrás után nézni, én már nem szándékozok több szervó olajat venni  nyes 2 hét = 4 liter olaj + 2 liter a cseréhez  falbav)
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4845 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 21:59:46 »

Íme szerintem eddigi legolcsóbban kínált ST! Ilyen mértékű lenne az értékcsökkenés? Vagy valszeg ennek valami baja lehet?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1640002&command=ugras&screenwidth=1024

De amugy igen szép (leszámítva a magyarkodó matricákat, zászlót...).

Szerintem ezzel a kocsival kellene kezdened vmit. Csodálatosan szép, bár nekem ebből nem tetszik a 4 ajtós, de az a kis szárny megdobja.
Ha másnem egy kereskedőn keresztül biztosan megoldható a dolog. Vagy ott van a hitel dolog. Ha tényleg szép a kocsi, kár lenne elszalasztani.

Nem akarom én megvenni. Ennek az alap V6nál is nagyobb a fenntartása valamivel. És nemtudom honnan szereznék 700.000 forintot. Eszem ágában sincs hitelhez folyamodni. De talán az STkre vigyáznak, több év múlva is meglehet venni 1-et. Mindig szép állapotú példányok bukkannak fel.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4846 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 00:17:26 »


Köszönöm, a tippeket, a fékbetéteket megnézem. Arra azért nem gondoltam, mert azt hittem, azt csak a kiegészítő egérmozi jelzi (már amelyikben van).

Tényleg ez így van, a kopott fékbetétet az egérmozinak kéne jeleznie(már ha van)..szóval lehet,h jeladó lesz mégis  a gond?

Nekem még anno az MKII-nél sokszor volt gond, hogy a kopásjelzős fékbetétnek a csatlakozója kiszakadt, eltört, szétcsúszott, el oxidálódott, egyszóval nem működött rendesen.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #4847 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 10:21:41 »


Tényleg ez így van, a kopott fékbetétet az egérmozinak kéne jeleznie(már ha van)..szóval lehet,h jeladó lesz mégis  a gond?

Nekem még anno az MKII-nél sokszor volt gond, hogy a kopásjelzős fékbetétnek a csatlakozója kiszakadt, eltört, szétcsúszott, el oxidálódott, egyszóval nem működött rendesen.

És ezt a műszerfalon levő piros lámpa jelezte, vagy az egérmozin levő sárga?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4848 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 10:50:58 »


Tényleg ez így van, a kopott fékbetétet az egérmozinak kéne jeleznie(már ha van)..szóval lehet,h jeladó lesz mégis  a gond?

Nekem még anno az MKII-nél sokszor volt gond, hogy a kopásjelzős fékbetétnek a csatlakozója kiszakadt, eltört, szétcsúszott, el oxidálódott, egyszóval nem működött rendesen.

És ezt a műszerfalon levő piros lámpa jelezte, vagy az egérmozin levő sárga?

Egérmozin a sárga. (van a műszerfalon piros és erre figyelmeztető is? Vagy a fékhibára gondolsz?)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #4849 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 10:56:22 »

Egérmozin a sárga. (van a műszerfalon piros és erre figyelmeztető is? Vagy a fékhibára gondolsz?)

A fékhiba lámpára gondoltam.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.