Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:33:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6346496 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5700 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 17:20:11 »

Tankolj úgy mintha tele szeretnéd, csak a felénél odaállok és elviszem megőrzésre a züzemanyagot  nyes
Én mindíg úgy állok oda, mintha tele szeretném, csak nem lehet... nyes
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5701 Dátum: 2008.02.13 szerda, 11:28:46 »

Megint van egy kínos problémám.
Nemtudom ez MK2 vagy kombi specifikus-e, de mindenesetre elég veszélyesnek tűnik. Pár napja tankolás után benzin szagot éreztem.
Hazaérve meg leballagtam az aknába és ez a kép fogadott:
Ez tömítés kérdése, vagy ki van csúszva a cső? Hogy kéne ennek kinéznie?
Fogyasztottam pár liter benzint, hogy ne szivárogjon tovább. Meg le is mosom.

Nálam is volt ilyen. A gumitömítést kellett csak kicserélni. A szerelő sokat szenvedett vele, mire kiszedte a csövet a tankból, mert nem egy egyszerű művelet, és nem árt az óvatosság, mert műanyag pöckök rögzítik a helyére.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5702 Dátum: 2008.02.13 szerda, 12:34:17 »

A kábelt akartam megnézni, hogy van-e áthúzása valahol. De megy az autó Gátfalvi Csabihoz már.

Gyertya baja volt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #5703 Dátum: 2008.02.13 szerda, 14:29:22 »

Pont függőlegesen kéne megállnia, ha minden alkatrész jól működik - ez egy picit melegebb olyan 4-5C al - szerintem tehát 96-97 fokos a viz itt már 1es fokozatnak el el kell indulnia V6nál nem egészséges a melegedő moci

Velem is volt már, hogfy nagyon felkúszot, 35fok meleg-csúcsdugó, no ekkor elkúszik az M és az A közé. Olyankor felynomom a fűtsét maxra, egy kicsit legalább elvezet egy kis hőt. Egyébként látványosan lejjebb megy a mutató.Persze én meg látványosan hőgutát kapok.  Roll Eyes
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #5704 Dátum: 2008.02.13 szerda, 15:26:00 »

Upsz? Asszem elbarmoltam valamit: képet akartam csatolni. Valaki pliz  help
Például a Súgóban le van írva, hogy mit hogyan. A "kép beillesztése" kifejezést kell megkeresni.... Illetve lehet a hozzászólást utólag is szerkeszteni, nem kell újat írni.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.13 szerda, 15:33:58 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5705 Dátum: 2008.02.13 szerda, 15:34:39 »

Upsz? Asszem elbarmoltam valamit: képet akartam csatolni. Valaki pliz  help

A "c/Documents%20and%20Settings/Jajhar/Dokumentumok/Bluetooth%20Exchange%20Folder/Fényképek-0046.jpg" sosem fog menni... fel kellene tölteni valahová és onnan belinkelni...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #5706 Dátum: 2008.02.13 szerda, 17:03:14 »

A "c/Documents%20and%20Settings/Jajhar/Dokumentumok/Bluetooth%20Exchange%20Folder/Fényképek-0046.jpg" sosem fog menni... fel kellene tölteni valahová és onnan belinkelni...
Köszi!! Most végre kiderült, mekkora informatikai gyökér vagyok! falbav
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5707 Dátum: 2008.02.13 szerda, 18:24:43 »

Köszi!! Most végre kiderült, mekkora informatikai gyökér vagyok! falbav

Nem lehet mindenki rendszergazda  wave  smile
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #5708 Dátum: 2008.02.13 szerda, 19:23:48 »

Uraim! Ezzel szerintetek mit tudok kezdeni?
Beszúrod a képet, amit eredetileg akartál, vagy törlöd a hozzászólást. Törlés gomb a hozzászólás felett jobb oldalt.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5709 Dátum: 2008.02.15 péntek, 23:37:30 »

Megint van egy kínos problémám.
.........
Ez tömítés kérdése, vagy ki van csúszva a cső? Hogy kéne ennek kinéznie?
Fogyasztottam pár liter benzint, hogy ne szivárogjon tovább. Meg le is mosom.

Nekem is volt ilyen! Szerelő leszedte a tankot, gondoltuk tömítés csere, de végül nem kellett.
Visszarakta már rendesen + a szerelő táncsát megfogadtam.

Az volt a baj, hogy tankolásnál mindíg nyomkodtam még+még rá, a benzint. Ezt nem szabad, első kattanás, max 2. után nem tankolok tovább. Azóta semmi gond nincs vele.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5710 Dátum: 2008.02.16 szombat, 07:45:11 »

Minden MKII kombiban elektromos a csomajtó nyitás?
Vagy van bovdenes is belülről?
Ha igen, akkor be lehet építeni utólag?
Ktsg-ek (anyag, munkadíj)?
Mk1 bowdenes csak, sztem simán meg lehet csinálni bowdenesre Mk1 motyókból.
Kérj Szunditól ajánlatot rá.
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #5711 Dátum: 2008.02.16 szombat, 08:47:31 »

Styleair: Nem lehet, hogy nagyon szoros, azaz feszül a hátsó ajtód?
Amikor lecsukod, finomam, könnyedén lecsukható, vagy csapni kell?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5712 Dátum: 2008.02.16 szombat, 09:05:35 »

Styleair: Nem lehet, hogy nagyon szoros, azaz feszül a hátsó ajtód?
Amikor lecsukod, finomam, könnyedén lecsukható, vagy csapni kell?


könnyen lecsukódik, nyílik, nem kel lecsapni
a zár kiszerelve a kezembe sz.r, abba volt a szorulás, ahogy leírtam....
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5713 Dátum: 2008.02.16 szombat, 09:06:54 »

Mk1 bowdenes csak, sztem simán meg lehet csinálni bowdenesre Mk1 motyókból.
Kérj Szunditól ajánlatot rá.

ki az Szundi? elérhetősége?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5714 Dátum: 2008.02.16 szombat, 09:53:51 »

ki az Szundi? elérhetősége?
bontós topicban megtalálod a titkot.  smile
Naplózva
bales
Vendég
« Új hozzászólás #5715 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 15:40:56 »

Sziasztok! Meg tudja nekem mondani valaki, hogy ha indítás után nyikorog az ékszíj /de úgy rendesen/, azt hol és hogyan tudom megcsinázni, feszíteni?  help Mivel eléggé le van ott burkolva minden, igazából azt sem tudom, összesen hány db szíj van ezen a vason. A régieken minden látszott, főleg az az egy db árva ékszíj. eplus2
Köszi!!!
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #5716 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 16:50:58 »

Sziasztok! Meg tudja nekem mondani valaki, hogy ha indítás után nyikorog az ékszíj /de úgy rendesen/, azt hol és hogyan tudom megcsinázni, feszíteni?  help Mivel eléggé le van ott burkolva minden, igazából azt sem tudom, összesen hány db szíj van ezen a vason. A régieken minden látszott, főleg az az egy db árva ékszíj. eplus2
Köszi!!!
Jobb elsö kereket leveszed. Burkolatokat lebontod.
Alul vannak a feszitö görgők. De elötte nézd meg a szíjjakat milyen állapotuak, lehet kopottak,
azért nyikorog.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5717 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 17:27:14 »


Na. Tegnap elmúlt a vigyor  szomoru1.
A megcsináltatott fogaskerék, új rézfogaiból megint kitört 2 egymás melletti.  levele
Csomagtartó ajtó zár megint csak kulcsal működik.  rinya

Nem csinálatok új  gun fogaskereket, veszek másik modult és csere!

Van valakinek elfekvő?

Én meggondolnám Smiley

Nálam szintén ugyanez a helyzet, szétszedtem a motort, minden lehető műanyag és réz darabok szanaszét.
Gyáriban az új nyitómotor 25e HUF.

Viszont ahogy néztem, simán bemegy a helyére egy 500 Ft-os univerzális is a gyári mozgató rúd megtartásával...

Én azt hiszem inkább ezt fogom megpróbálni.
Nálam valami szorulhatott, a fogas léc is kiakadt néhányszor a modulban, azért döntöttem csere mellett.
Nem veszek újat, megpróbálok 1 bontottat.

Bocsánat az előzménypiramisért, de ez most szükséges az érthetőség miatt.

Nevörendinsztóri:

Szóval azóta megpróbáltam, bontottat szerezni, de azok is hibásak voltak.  levele
Visszamentem fogaskerekes mesterhez, megcsinálta újra (kedvezményesen 1500), de most 9 fog helyett, csak 8 foggal, hogy erősebbek legyenek a fogak (ne törjön).  eljen

Beraktam a modulba, de a fogaslécem visszamenetbe mindíg megszorult.  levele
Elmentem ma bontóba vettem egy olyat (1000), amibe a fogaskerék rossz (foghiányos), de a mechanika jó (fogasléc nem szorul).A kettőböl összeraktam 1et. Próba. Nem törik, viszont ugrik, kerreg, stb....   levele alkatrészek csereberéje a donorból, ez is az is, de végüél az 1ik fogasléc tört el a tesztek során.  levele

PROBLÉMA megmaradt. Atökömtelevele.  szomoru1  levele
Nem kellett volna francia alkatrészt rakni a gyártás során az autóba.  levele

Kérdések:
Mit tanácsoltok?
Minden MKII kombiban elektromos a csomajtó nyitás?
Vagy van bovdenes is belülről?
Ha igen, akkor be lehet építeni utólag?
Ktsg-ek (anyag, munkadíj)?
Schmidi te végül, hogy oldottad meg?

 help
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5718 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 17:51:14 »

Szóval azóta megpróbáltam, bontottat szerezni, de azok is hibásak voltak.  levele
Visszamentem fogaskerekes mesterhez, megcsinálta újra (kedvezményesen 1500), de most 9 fog helyett, csak 8 foggal, hogy erősebbek legyenek a fogak (ne törjön).  eljen
Beraktam a modulba, de a fogaslécem visszamenetbe mindíg megszorult.  levele
Tényleg nem bántás de aki a fogaskereket csinálta attól kérdezd már meg, hogy hallot-e már olyanról hogy evolvens meg fogprofil.  szomoru1 Azért az nem teljesen úgy van hogy kilenc fog helyett most 8-at faragunk. Én speciel így egyáltalán nem csodálkozom így hogy nem működött.  shakehead
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5719 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 18:02:22 »

Visszamentem fogaskerekes mesterhez, megcsinálta újra (kedvezményesen 1500), de most 9 fog helyett, csak 8 foggal, hogy erősebbek legyenek a fogak (ne törjön).  eljen

Hehe... valami gépészkönyvet vegyél neki karácsonyra  nyes
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #5720 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 18:05:56 »

Schmidi te végül, hogy oldottad meg?

 help


Még sehogy, de változatlanul azt tervezem, hogy egy univerzális nyitómotor kerül be a gyári helyére.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5721 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 18:48:39 »

Visszamentem fogaskerekes mesterhez, megcsinálta újra (kedvezményesen 1500), de most 9 fog helyett, csak 8 foggal, hogy erősebbek legyenek a fogak (ne törjön).  eljen
Akkor már egy korongot tegyél a helyére, az biztos nem törik ki. nyes
A kevesebb fog szerintem is sántít. Az nem megoldás( gépészeti ismeretek majdnem teljes hiányával kérdem), hogy ha az átmérőt is módosítja, akkor lehet csökkenteni/növellni a fogak számát?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #5722 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 19:34:09 »

ha az átmérőt is módosítja, akkor lehet csökkenteni/növellni a fogak számát?
Lehet, persze. Vagy nem nem éri el a másikat, vagy nem fér be  vigyor3
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5723 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 19:38:11 »

Lehet, persze. Vagy nem nem éri el a másikat, vagy nem fér be  vigyor3
Akkor rosszul fogalmaztam: a külső átmérő marad, csak a fogak alatti változik.Ha csökken, akkor sűrűbb, de vékonyabb.ha növekszik, akkor ritkább, de tömzsibb

 wow1 most, hogy írom, magam elé képzeltem az elméletet.Hát nem stimmel  falbav
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5724 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 21:22:04 »

Akkor rosszul fogalmaztam: a külső átmérő marad, csak a fogak alatti változik.Ha csökken, akkor sűrűbb, de vékonyabb.ha növekszik, akkor ritkább, de tömzsibb

 wow1 most, hogy írom, magam elé képzeltem az elméletet.Hát nem stimmel  falbav
Fogaskerekenél a tökéletes kapcsolódást legkönnyebben un. gördülő ivekkel azaz evolvensel tudsz leképezni. Ha belegondolsz ha adott a fogasléc fogprofilja ahhoz csak adott fogprofil csatlakozhat (úgy hogy működik is).
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5725 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 21:45:44 »

Fogaskerekenél a tökéletes kapcsolódást legkönnyebben un. gördülő ivekkel azaz evolvensel tudsz leképezni. Ha belegondolsz ha adott a fogasléc fogprofilja ahhoz csak adott fogprofil csatlakozhat (úgy hogy működik is).

Ezt most már a gyakorlat mutatja.  szomoru1  Ember arra gondolt, hogy 1-el kevesebb fog, de a többi vastagabb/erősebb, maximum lassaban tolja a fogaslécet.

Szóval, szerintetek mi lenne a megoldás a problémámra?  help
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5726 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 21:59:45 »

Ezt most már a gyakorlat mutatja.  szomoru1  Ember arra gondolt, hogy 1-el kevesebb fog, de a többi vastagabb/erősebb, maximum lassaban tolja a fogaslécet.

Szóval, szerintetek mi lenne a megoldás a problémámra?  help

A Z fogszám az ne változzon, erősebb anyag szélesebb fogaskerék vagy bowden esetleg egy 5eFt os utolagos böszme nyitómotor rugóval
Naplózva
bales
Vendég
« Új hozzászólás #5727 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 07:36:58 »

Jobb elsö kereket leveszed. Burkolatokat lebontod.
Alul vannak a feszitö görgők. De elötte nézd meg a szíjjakat milyen állapotuak, lehet kopottak,
azért nyikorog.
Köszi az infót! Tegnap nézegettem, és a szervoszivattyú szíja is laza volt. Azon szépen tudtam is állítani. /tetszett a feszítési megoldása/ A többit is majd megnézem. Nem kopottak, 26000 km van azóta a kocsiban, mióta nálunk van, és akkor minden szíj ki lett cserélve.
Szóval köszi!  worship worship worship
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5728 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 08:11:36 »

Ezt most már a gyakorlat mutatja.  szomoru1  Ember arra gondolt, hogy 1-el kevesebb fog, de a többi vastagabb/erősebb, maximum lassaban tolja a fogaslécet.

Szóval, szerintetek mi lenne a megoldás a problémámra?  help

ha mindenféle fogaskereket eltör, akkor sztem valahol feszül a cucc. ki kellene deríteni, h hol és ott a rögzítő csavar alá bedobni pár alátétet kihézagolni a szerkezetet. elképzelhető, h volt is benne 1 vastagabb alátét, csak kiesett amikor szétkaptad, de nem vetted észre.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5729 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 09:29:02 »

ha mindenféle fogaskereket eltör, akkor sztem valahol feszül a cucc. ki kellene deríteni, h hol és ott a rögzítő csavar alá bedobni pár alátétet kihézagolni a szerkezetet. elképzelhető, h volt is benne 1 vastagabb alátét, csak kiesett amikor szétkaptad, de nem vetted észre.

Alapvetően az a baj, hogy ez a modul Francia gyártmány  levele, gagyi műanyag!

Több ilyen cuccot szétszedtem már, nem hagyok ki belőle semmit.
Az eredeti fogasléce valóban szorult, ahogy ezt lejebb már írtam, ezért vettem donort, csak a legyártott kevesebb fogszámú fogaskerék miatt most meg ugrik és közben kerreg, de nem müxik.
Én már nem akarok újabb fogaskereket csináltatni.
Eddig fizettem 3000+1500(fogaskerekek)+1000(donorszerkezet)=5500 és sehol sem tartok.  Angry

Minden MKII-ben ilyen elektromos a csomagtartó ajtó nyitás?
MKI-ben, hogy nyílik? Belülről bovdennel, kívűlről meg csak kulcsal?

Fusim! Bovdenesre át lehet ezt alakítani mint az MKI-ben?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5730 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 09:32:12 »


Fusim! Bovdenesre át lehet ezt alakítani mint az MKI-ben?

Egy jó bontással biztos át lehet alakítani alváz ugyanaz mind2 változatba ugyanaz
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5731 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 14:52:16 »

MKI-ben, hogy nyílik? Belülről bovdennel, kívűlről meg csak kulcsal?

Fusim! Bovdenesre át lehet ezt alakítani mint az MKI-ben?
Belülről nyílik bowdennel, kívülről kulccsal, meg nekem távirányító gombnyomásra is felpattan Tongue
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5732 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 18:22:19 »

Alapvetően az a baj, hogy ez a modul Francia gyártmány  levele, gagyi műanyag!
Több ilyen cuccot szétszedtem már, nem hagyok ki belőle semmit.

az elképzelésem nem az, h a modulból hagysz ki vlmit, hanem a felfogatásra gondoltam. ha az egész kütyü nem áll egyenesen akkor feszülhet. ha feszül akkor könnyen törik. még az is lehet, h nem hiányzik belőle semmi hézagoló, csak valamikor nyomva volt a hátulja, és amiatt áll ferdén. na erre is jó a hézagolás.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5733 Dátum: 2008.02.20 szerda, 12:08:42 »

az elképzelésem nem az, h a modulból hagysz ki vlmit, hanem a felfogatásra gondoltam. ha az egész kütyü nem áll egyenesen akkor feszülhet. ha feszül akkor könnyen törik. még az is lehet, h nem hiányzik belőle semmi hézagoló, csak valamikor nyomva volt a hátulja, és amiatt áll ferdén. na erre is jó a hézagolás.

Felfogatás is oké, előbb vagy utóbb úgy is megoldom.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5734 Dátum: 2008.02.20 szerda, 12:12:23 »

Olyan a hang (menet közben), mint amikor nyitott állapotban rányitsz a központizárra, vagy mikor az aksira rakod rá a vezetékeket. Nyitogató hang.
Befújkáltam contact spray-vel az ajtó csatikat, de még mindíg csinálja.  Angry

Hogyan tovább? Ötleteljetek!  help

Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5735 Dátum: 2008.02.20 szerda, 12:15:26 »

FeGa!

Leírnád a lámpaszétszedéskipucolásöszerakás technológiát (a korrekciósat / víz nélkülit)?!
Esetleg fotók?

Köszi!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #5736 Dátum: 2008.02.20 szerda, 12:20:29 »

Olyan a hang (menet közben), mint amikor nyitott állapotban rányitsz a központizárra, vagy mikor az aksira rakod rá a vezetékeket. Nyitogató hang.
Befújkáltam contact spray-vel az ajtó csatikat, de még mindíg csinálja.  Angry

Hogyan tovább? Ötleteljetek!  help


Egy Focusos srácnak csinálta, hogy rányitott időnként a már nyitott kp. zárra, bár neki mellette más furcsaságokat is csinált. A megoldás: öreg akku, néha megingadozott. A csere óta tünetmentes.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #5737 Dátum: 2008.02.20 szerda, 12:31:49 »

FeGa!

Leírnád a lámpaszétszedéskipucolásöszerakás technológiát (a korrekciósat / víz nélkülit)?!
Esetleg fotók?

Köszi!
Fotók sajnos nincsenek, mert a munkahelyemen csináltam, munkaidőben, de ezt ne áruld el a főnökeimnek Smiley.
A lámpatest és a plexi között ún. gumigitt van (mint régen a hangszórók alatt a hangfalakban). Miután a fém kapcsokat lepattintod egy kicsit fel kell melegíteni körben az illesztésnél a lámpát pl. hajszárítóval, így könnyebben szétjön. Majd egy lapos csavarhúzóval lefeszíted a plexit a lámpatest elejéről. Tisztításnál én úgy jártam, hogy az index körüli foncsor víz és rongy hatására szép fekete lett  szomoru1. Az összerakás előtt a gumigittet kikapartam teljesen és sziloplaszttal kinyomtam a helyét, majd rátettem a plexit és a fém patentokat visszapattintottam. Teljesen vízálló lett és +50% fényerő.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5738 Dátum: 2008.02.20 szerda, 19:41:58 »

Fotók sajnos nincsenek, mert a munkahelyemen csináltam, munkaidőben, de ezt ne áruld el a főnökeimnek Smiley.
A lámpatest és a plexi között ún. gumigitt van (mint régen a hangszórók alatt a hangfalakban). Miután a fém kapcsokat lepattintod egy kicsit fel kell melegíteni körben az illesztésnél a lámpát pl. hajszárítóval, így könnyebben szétjön. Majd egy lapos csavarhúzóval lefeszíted a plexit a lámpatest elejéről. Tisztításnál én úgy jártam, hogy az index körüli foncsor víz és rongy hatására szép fekete lett  szomoru1. Az összerakás előtt a gumigittet kikapartam teljesen és sziloplaszttal kinyomtam a helyét, majd rátettem a plexit és a fém patentokat visszapattintottam. Teljesen vízálló lett és +50% fényerő.

És tilos a munkahelyeden fényképezni?

Köszi a választ.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5739 Dátum: 2008.02.20 szerda, 19:44:08 »

Egy Focusos srácnak csinálta, hogy rányitott időnként a már nyitott kp. zárra, bár neki mellette más furcsaságokat is csinált. A megoldás: öreg akku, néha megingadozott. A csere óta tünetmentes.

Azért ezt jó lenne kipróbálni 1 kölcsön akkuval, mielőtt veszek bele 1et.

Schmidi, menet közben csinálta neki? Vagy álló helyzetben járó motorral/vagy álló motorral?
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.20 szerda, 20:17:11 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5740 Dátum: 2008.02.20 szerda, 20:20:25 »

Kérdés azokhoz akiknek utólagosan került az autójukba fedcomp.

Nektek mutatja a tankolásig még megtehető km-ek számát?  Huh?

Mert, nekem minden működik, kivéve a "mennyit mehetek még tankolásig" fejezet.
Csak ezt látom: "--- bezinkútfej"

 help
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5741 Dátum: 2008.02.20 szerda, 20:25:16 »

Kérdés azokhoz akiknek utólagosan került az autójukba fedcomp.

Nektek mutatja a tankolásig még megtehető km-ek számát?  Huh?

Mert, nekem minden működik, kivéve a "mennyit mehetek még tankolásig" fejezet.
Csak ezt látom: "--- bezinkútfej"

 help
Nekem is ez van.  szomoru1
Fusim szerint a tankjeladó nem kompatibilis a beépített műszerrel.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5742 Dátum: 2008.02.20 szerda, 20:30:03 »

Nekem is ez van.  szomoru1
Fusim szerint a tankjeladó nem kompatibilis a beépített műszerrel.

Nekem is ezt mondta Fusim.
Csak kiváncsi vagyok, hogy mindenkinek ez van aki utólag rakta bele, vagy van aki megoldotta?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5743 Dátum: 2008.02.20 szerda, 20:31:01 »

Nekem is ezt mondta Fusim.
Csak kiváncsi vagyok, hogy mindenkinek ez van aki utólag rakta bele, vagy van aki megoldotta?
Mi lenne, ha cserélnénk egy próbakörre?
Hátha valakinek megjavul ?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5744 Dátum: 2008.02.20 szerda, 20:35:23 »

Mi lenne, ha cserélnénk egy próbakörre?
Hátha valakinek megjavul ?

Bal szélső gombot nyomva tartjátok rEL alatt kiirja a verziószámot ezt egyeztethetitek, nekem rel 3 as van. Telitanknál csipog hogy tankonom kéne utána elkezd jelezni és szerinte üres tanknál is tudnék menni még 200kilométert. Wink
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5745 Dátum: 2008.02.20 szerda, 20:39:02 »

Bal szélső gombot nyomva tartjátok rEL alatt kiirja a verziószámot ezt egyeztethetitek, nekem rel 3 as van. Telitanknál csipog hogy tankonom kéne utána elkezd jelezni és szerinte üres tanknál is tudnék menni még 200kilométert. Wink
Nekem 2.1
megnéztem most a küldött üzikben
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5746 Dátum: 2008.02.20 szerda, 20:40:38 »

Bal szélső gombot nyomva tartjátok rEL alatt kiirja a verziószámot ezt egyeztethetitek, nekem rel 3 as van. Telitanknál csipog hogy tankonom kéne utána elkezd jelezni és szerinte üres tanknál is tudnék menni még 200kilométert. Wink
Lehet, hogy fordítva tetted bele, és fordítva érzékeli a szintet ?  idiota zavart2 zavart1 bohoc
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5747 Dátum: 2008.02.20 szerda, 20:54:03 »

Nekem is ezt mondta Fusim.
Csak kiváncsi vagyok, hogy mindenkinek ez van aki utólag rakta bele, vagy van aki megoldotta?

Mikor tetted bele? Én is barátkoznék egy ilyennel.....
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5748 Dátum: 2008.02.20 szerda, 21:01:57 »

Bal szélső gombot nyomva tartjátok rEL alatt kiirja a verziószámot ezt egyeztethetitek, nekem rel 3 as van. Telitanknál csipog hogy tankonom kéne utána elkezd jelezni és szerinte üres tanknál is tudnék menni még 200kilométert. Wink

REL 3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5749 Dátum: 2008.02.20 szerda, 21:03:23 »

Mikor tetted bele? Én is barátkoznék egy ilyennel.....
Tegnap tettem bele. Nekem minden adott volt hozzá (kábelezés, hőmérő).

Naazótaénvagyokalegdinamikátlanabbulésaforgalomhozképestleglassabbanközlekedőautós.
 wow1 pill.fogyitésprobálomleszorítani. falbav vigyor3 integet2 eplus2

« Utoljára szerkesztve: 2008.02.20 szerda, 21:06:17 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.