Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:05:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358264 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #5850 Dátum: 2008.02.26 kedd, 14:08:12 »

Azért a szállítási költséget is kérdezd meg, az még dobhat az áron...ha egyáltalán elküldi ide. És ez még a régebbi kiadás ha jól tudom, az újabban ketekerős gombja van.
Szerintem érdemes itthon is nézni, pl. vaterán.
 wave

Vaterán már szörföltem, nem nagyon találtam.
Száll. ktsg meg állítólag 8,25 font, mondjuk valóban kérdés,hogy elhozzák-e idáig.
Naplózva
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #5851 Dátum: 2008.02.26 kedd, 14:16:23 »

Vaterán már szörföltem, nem nagyon találtam.
Száll. ktsg meg állítólag 8,25 font, mondjuk valóban kérdés,hogy elhozzák-e idáig.


Ott a worldwide, tehát valószínű igen.
8,25 Angliába, ide kicsivel több, meg kell kérdezni.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5852 Dátum: 2008.02.26 kedd, 14:49:27 »

Vaterán már szörföltem, nem nagyon találtam.
Száll. ktsg meg állítólag 8,25 font, mondjuk valóban kérdés,hogy elhozzák-e idáig.

Azért tényleg kérdezd meg MK2-t. Kb. azon az áron vannak nála dolgok, mint az angol eBay+szállítás, de ez ugyi már itthon van.
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #5853 Dátum: 2008.02.26 kedd, 15:36:10 »

Azért tényleg kérdezd meg MK2-t. Kb. azon az áron vannak nála dolgok, mint az angol eBay+szállítás, de ez ugyi már itthon van.

+helyben kipróbálható, nem zsákbamacska.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #5854 Dátum: 2008.02.26 kedd, 15:40:02 »

+helyben kipróbálható, nem zsákbamacska.

Ez bizony valóban nyomós érv, basszus,nem is gondoltam rá! Milyen kis naiv csávó vok  falbav
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5855 Dátum: 2008.02.26 kedd, 16:41:56 »

Nekem egyáltalán nem zavaró, tetszik. A lényeg a színek harmóniájában van!  eplus2 De talán majd egyszer átledesíteném az egészet kékre, de ahhoz még picit ügyesednem kell.... Grin

Smiley
Fusim-ot keresd meg, neki már kék LED-es belül. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #5856 Dátum: 2008.02.26 kedd, 17:06:08 »

mk2höz nem lehet hozzámókolni AUX bemenetet? mondjuk a rádió megbontása nélkül? csak a be-ki menő kábelekkel?
neröhögjetek ki ha hülyeséget kérdezek:D
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5857 Dátum: 2008.02.26 kedd, 17:07:15 »

mk2höz nem lehet hozzámókolni AUX bemenetet? mondjuk a rádió megbontása nélkül? csak a be-ki menő kábelekkel?
neröhögjetek ki ha hülyeséget kérdezek:D
Sajna csak adapterkábelt lehet venni hozzá, tizenezer az ára, szóval....
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #5858 Dátum: 2008.02.26 kedd, 17:19:20 »

mk2höz nem lehet hozzámókolni AUX bemenetet? mondjuk a rádió megbontása nélkül? csak a be-ki menő kábelekkel?
neröhögjetek ki ha hülyeséget kérdezek:D

Rádió megbontása nélkül igazi aux kimenetet nem tudsz csinálni. Lehet kapni külömböző átalakítót, de drága, és nem ugyanaz.
Az aux kimenet erősítetlen(vonal)kimenet, alacsony áramszint-tel. a hangszóró kimenetek erősített kimenetek, ezért max azokat tompítják, akkor meg fölösleges. Ez olyan, hogy lehalkítod a tévét azért hogy mikrofonba beszéljen, és azt hangosítod fel. Mostanában majdnem minden nem gyári fejegységben van ilyen kimenet. Gondold át. Egyébként ha jó műszerésznek adod oda, tud csinálni bele nem sok pénzért jó minőségűt
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #5859 Dátum: 2008.02.26 kedd, 21:57:07 »

Nem gyári fejek közül mit ajánlanátok (pici pézé)? Grin
nembaj ha kazettás, csak auxos legyen Wink
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5860 Dátum: 2008.02.26 kedd, 23:11:34 »

Nem gyári fejek közül mit ajánlanátok (pici pézé)? Grin
nembaj ha kazettás, csak auxos legyen Wink

Mennyi az a pici pénz? A gyárihoz képest nem gyári autohififejegységek nagyságrendekkel jobb hanggal, funkciókkal és dizájnnal rendelkeznek. Áruk pedig alacsonyabb is sok esetben. Hogy nem illik a gyári műszerfalhoz? Szerintem ez is megoldható. Legalábbis nekem így néz ki: http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/55/50/22.jpg
http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/55/50/24.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.26 kedd, 23:14:55 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5861 Dátum: 2008.02.26 kedd, 23:19:16 »

Nem gyári fejek közül mit ajánlanátok (pici pézé)? Grin
nembaj ha kazettás, csak auxos legyen Wink

Ha nem gyári, én szerintem Pioneer-t vennék. Vannak nagyon kultúrált, nem csili-vili modelljei is, pl.:

Pioneer DEH-P77MP


Pioneer DEH-P88RS


Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5862 Dátum: 2008.02.27 szerda, 10:39:29 »


Minden márkának sőt típusnak saját hangkaraktere van, szóval a zenei ízléshez érdemes választani. A lágyabb, kifinomultabb zenékhez pl állítólag az Alpine fejegységek a legjobbak. A keményebb ritmusokhoz a Pioneert ajánlják. Egy hifiboltba bemész, akkor ott segítenek választani, van többféle árkategória, sokféle modell.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #5863 Dátum: 2008.02.27 szerda, 10:55:15 »

Minden márkának sőt típusnak saját hangkaraktere van, szóval a zenei ízléshez érdemes választani. A lágyabb, kifinomultabb zenékhez pl állítólag az Alpine fejegységek a legjobbak. A keményebb ritmusokhoz a Pioneert ajánlják. Egy hifiboltba bemész, akkor ott segítenek választani, van többféle árkategória, sokféle modell.

Megnéztem,amit Scratch ajánlott,de az iszonyat drága!!! 110 ropogós ezres  szomoru1 Mondjuk biztosan vadállat jó lehet! De ahhoz ugye már illik szépen hangzó hangszóró, az meg ismét szépen megobja a ktsgeket  Embarrassed
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5864 Dátum: 2008.02.27 szerda, 11:18:34 »

Minden márkának sőt típusnak saját hangkaraktere van, szóval a zenei ízléshez érdemes választani. A lágyabb, kifinomultabb zenékhez pl állítólag az Alpine fejegységek a legjobbak. A keményebb ritmusokhoz a Pioneert ajánlják. Egy hifiboltba bemész, akkor ott segítenek választani, van többféle árkategória, sokféle modell.

Egy jó fejegységet, amibe jó equalizer van, olyanre lősz be amilyenre akarsz, nem? Én annyira nem értek hozzá, csak így gondolom. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5865 Dátum: 2008.02.27 szerda, 11:20:42 »

Egy jó fejegységet, amibe jó equalizer van, olyanre lősz be amilyenre akarsz, nem? Én annyira nem értek hozzá, csak így gondolom. Smiley

Ha valami jó nem kell equalizer mély magas középen és kész Wattok kellenek jó sok akkor halkan is megjön a minőség
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5866 Dátum: 2008.02.27 szerda, 11:21:22 »

Megnéztem,amit Scratch ajánlott,de az iszonyat drága!!! 110 ropogós ezres  szomoru1 Mondjuk biztosan vadállat jó lehet! De ahhoz ugye már illik szépen hangzó hangszóró, az meg ismét szépen megobja a ktsgeket  Embarrassed

Pioneer DEH-P88RS a depo.hu-n 99e Ft, így se olcsó, de idővel biztos megy még lejebb is. Smiley Mondjuk én a gyári fej híve vagyok, az MK3 facelift Sony szerintem nagyon ott van, nagyon szép, és jól is szól!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5867 Dátum: 2008.02.27 szerda, 11:21:51 »

Ha valami jó nem kell equalizer mély magas középen és kész Wattok kellenek jó sok akkor halkan is megjön a minőség

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5868 Dátum: 2008.02.27 szerda, 11:22:28 »

És go Hi-Fi topic! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #5869 Dátum: 2008.02.27 szerda, 18:23:49 »

Bocsi ha kicsit OFF voltam, de én csak egy szimpla rádiós hozzászólásra számítottam:) Erre egy kész HIFI kultura indult kibontakozni Wink
Köszi a válaszokat! worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5870 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 13:28:20 »

Kisérleteztem az este egy kicsit.
Még mindig hűtés/melegedés, illetve most klíma témakörben is.
Az eredményeim. Termosztát valószínűleg *** lesz, mivel az első alkalommal az "L" betű "végénél" nyit. A ventillátor bekapcsol rendesen. Nem sokkal az "L vége" után. Gyorsan vissza is hűti a vizet, mindenki örül. -> termosztát csere folyamatban.
Bekapcsoltam a klímát. Működik. Beindul a ventillátor, kapcsolgat a kuplung. Örülök.
Viszont. Valaki korábban azt mondta, hogy ha a szellőztető kapcsolót a jobb szélső állásba tekerem, (ablak párátlanítás) akkor bekapcsol a klíma. Nos, nekem nem. Ez elfogadható/normális, vagy keressek hiba okot?

Megjött a benzintank-betöltő cső közötti gumi szigetelésem is. Valameylik nap kicserélem azt is. Tegnap sikerült a legvégére jutnom a tankban lévő benzin mennyiségnek. Pontosan az E alatti vonalon áll a mutató. Mennyi benzin van ilyenkor még benne? A full városi átlagom valahol 10 liter alatt lesz így most. Mondjuk 9,5 és 10 között.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5871 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 13:31:54 »

Megjött a benzintank-betöltő cső közötti gumi szigetelésem is. Valameylik nap kicserélem azt is. Tegnap sikerült a legvégére jutnom a tankban lévő benzin mennyiségnek. Pontosan az E alatti vonalon áll a mutató. Mennyi benzin van ilyenkor még benne? A full városi átlagom valahol 10 liter alatt lesz így most. Mondjuk 9,5 és 10 között.
Óvatosan, nem mindig megbízható. Nekem az E vonalán van, akkor már benzinkút, egyszer ki is fogyott ezen az álláson, szerencsére épp a kúton vártam, hogy sorra kerüljek  smile
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #5872 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 14:18:08 »

Kisérleteztem az este egy kicsit.
Még mindig hűtés/melegedés, illetve most klíma témakörben is.
Az eredményeim. Termosztát valószínűleg *** lesz, mivel az első alkalommal az "L" betű "végénél" nyit. A ventillátor bekapcsol rendesen. Nem sokkal az "L vége" után. Gyorsan vissza is hűti a vizet, mindenki örül. -> termosztát csere folyamatban.
Bekapcsoltam a klímát. Működik. Beindul a ventillátor, kapcsolgat a kuplung. Örülök.
Viszont. Valaki korábban azt mondta, hogy ha a szellőztető kapcsolót a jobb szélső állásba tekerem, (ablak párátlanítás) akkor bekapcsol a klíma. Nos, nekem nem. Ez elfogadható/normális, vagy keressek hiba okot?

Megjött a benzintank-betöltő cső közötti gumi szigetelésem is. Valameylik nap kicserélem azt is. Tegnap sikerült a legvégére jutnom a tankban lévő benzin mennyiségnek. Pontosan az E alatti vonalon áll a mutató. Mennyi benzin van ilyenkor még benne? A full városi átlagom valahol 10 liter alatt lesz így most. Mondjuk 9,5 és 10 között.

Legszélső párátlanító állásban be kel kapcsolni a klímának ótómatikussan. Ezt mondja a kézikönyv is, szóval vmi gáz lehet. Állítólag az MKIII-ban már le lehet kapcsolni ilyenkor a klímár,a II ilyet még nem tud.

Nekem meg basszus elég hamar melegszik a motor. Kb fél óra belvárosi csúcsforg., és már a középálláson van és kapcsol befele a ventillátor. Mondjuk elég alacsonyan van a hűtővízszint, asszem rátöltök, aztán meglátom,mi lesz.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #5873 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 14:24:49 »

Óvatosan, nem mindig megbízható. Nekem az E vonalán van, akkor már benzinkút, egyszer ki is fogyott ezen az álláson, szerencsére épp a kúton vártam, hogy sorra kerüljek  smile

Ez furcsa Shocked, én totál meg tudom fektetni a mutatót, viszont azt már akartam kérdezni, hogy nektek is olyan szarul záródik-e a tanksapkát eltakaró kis ajtó? Az ember rátüsszent és már kis is nyílik. Rövid az a kis kinyúló pöcök.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5874 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 14:26:38 »

Ez furcsa Shocked, én totál meg tudom fektetni a mutatót, viszont azt már akartam kérdezni, hogy nektek is olyan szarul záródik-e a tanksapkát eltakaró kis ajtó? Az ember rátüsszent és már kis is nyílik. Rövid az a kis kinyúló pöcök.
Nekem erősen záródik, és a levegőt is engedi be rendesen
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5875 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 17:55:57 »

nektek is olyan szarul záródik-e a tanksapkát eltakaró kis ajtó? Az ember rátüsszent és már kis is nyílik. Rövid az a kis kinyúló pöcök.

Nekem is jól záródik. Sőt néha amikor tankolnék, akkor sem szeretne kinyílni hiába húzgálom a nyitópöcköt. Grin De szerencsére a csomagtartóból kilehet tapintani a bovdent és ilyen módon kinyitni. Könnyen orvosolható ez a kis kellemetlenség?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Evo
Vendég
« Új hozzászólás #5876 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 18:13:39 »

Nekem is jól záródik. Sőt néha amikor tankolnék, akkor sem szeretne kinyílni hiába húzgálom a nyitópöcköt. Grin De szerencsére a csomagtartóból kilehet tapintani a bovdent és ilyen módon kinyitni. Könnyen orvosolható ez a kis kellemetlenség?
Jaja, nekem is volt iylen problémám...
Tudod a varázslatos WD40  eplus2 integet2
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5877 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 18:51:18 »

Óvatosan, nem mindig megbízható. Nekem az E vonalán van, akkor már benzinkút, egyszer ki is fogyott ezen az álláson, szerencsére épp a kúton vártam, hogy sorra kerüljek  smile

A legközelebbi benzinkút olyan 600 méter itthonról. Addig csak elég lesz.  vigyor3
A Mustang egyébként ilyen. Ha "E", akkor nincs benzin. És ezt véresen komolyan gondolja. Egyszer már kiderült. Az is 500 méterre a kúttól..  zavart1
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5878 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 19:11:26 »

Jaja, nekem is volt iylen problémám...
Tudod a varázslatos WD40  eplus2 integet2

Köszi a tanácsot! Megkínálom majd akkor a csodaszerrel.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #5879 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 22:22:01 »

Sziasztok!
Van egy kis problémám...
A bal hátsó kerék melegszik. Csak itthon vettem észre, mikor hazaértem, de a felni teljesen forró, sőt egy kissé gumiszag is van...
A kézifék ki van engedve, nem tudom mi lehet a baj...
Van tippetek?
Köszi
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5880 Dátum: 2008.02.29 péntek, 07:48:36 »

Sziasztok!
Van egy kis problémám...
A bal hátsó kerék melegszik. Csak itthon vettem észre, mikor hazaértem, de a felni teljesen forró, sőt egy kissé gumiszag is van...
A kézifék ki van engedve, nem tudom mi lehet a baj...
Van tippetek?
Köszi

Lehet, hogy be van ragadva a fék, próbáld ki, hogy megemeled a kocsi bal hátulját és megforgatod a kereket.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

avokado
Vendég
« Új hozzászólás #5881 Dátum: 2008.02.29 péntek, 10:33:35 »

mk2höz nem lehet hozzámókolni AUX bemenetet? mondjuk a rádió megbontása nélkül? csak a be-ki menő kábelekkel?
neröhögjetek ki ha hülyeséget kérdezek:D

Ha tenyleg AUX bemenetet szeretnel, es nem kimenetet, mint amirol itt tobben beszelnek, akkor egy ilyesmit kell keresned:
http://metroman.addel.hu/detailproduct.php?productid=58451
Biztos letezik MK2-hoz valo is.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5882 Dátum: 2008.02.29 péntek, 13:46:51 »

A bal hátsó kerék melegszik. Csak itthon vettem észre, mikor hazaértem, de a felni teljesen forró, sőt egy kissé gumiszag is van...
A kézifék ki van engedve, nem tudom mi lehet a baj...

Gondolom dobfékes hátul. Simán be lehet rohadva a kézifék köteled.

Amikor kiengeded a kart, az nem tudja visszadugni a kötelet a csőbe és visszanyomni a fékpofákat.
Vagy valahol a féken belül szorul valami. Ha felemeled, ahogy Rocco is írta, ki tudod próbálni, mennyire szorul. Aztán mindenképpen szét kéne szedni a bal hátsó fékedet. Nem tudom mióta ilyen, de valószínűleg szépen nmegégtek a fékbetétek is. Érdemes megvizsgálni.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #5883 Dátum: 2008.02.29 péntek, 16:36:09 »

Ha tenyleg AUX bemenetet szeretnel, es nem kimenetet, mint amirol itt tobben beszelnek, akkor egy ilyesmit kell keresned:
http://metroman.addel.hu/detailproduct.php?productid=58451
Biztos letezik MK2-hoz valo is.

Igen, bemenet kéne:) Van a kocsiban ISO átalakíto, de jövőhéten már megérkezik a gyári magno..(amihez az átalakitot kiszedem) ez a kábel meg ISO csatlakozohoz valo..
Ha lenne ilyen fordhoz, ráadásul ilyen áron.akkor nagyon megörülnék neki. nyes worship
Hol lehet ilyet beszerezni? Üdv
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5884 Dátum: 2008.03.01 szombat, 15:08:42 »

Bocsi, hogy eltüntem ebből a topicból, de megint nem értesített emilbe  Angry  levele, pedig be van kapcsolva az értesítés.
Ezért nem válaszoltam néhány kérdésre.  szomoru1
Skorpio köszi az infokat!  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #5885 Dátum: 2008.03.01 szombat, 16:12:15 »

Sziasztok.Nekem egy olyan kérdésem lenne,hogy szeretnék egy külön inditásra valo, kapcsolo gombot szerelni valahova(pf,eldugva).Az lenne a kérdésem hogyha szétbelelném a inditonál a (inditozár vagy nem tom mi a szakkifejezés)akkor melyik drotot kellene megszakitani amely közé bekötnék egy nyomogombos kapcsolot(vagy nem tom mi ennek is a szakkifejezése).Ha valaki csinált már ilyet és elmagyarázná hogy melyik az a szál drot akkor megköszönném.Vagy van hozzá konkrét kapcsolási rajz? Ugyan is azért csinálnám ezt mert tegnap reggel elvitték a házunk elötti parkolobol a 2-éves Skodát(ez most nem ide valo szöveg de mindegy,volt benne riaszto,változár(defendlock vagy mi a neve) stb,és semmi nyoma.szoval lehet hogy nem mennék semmire az egésszel de valahohgy lehet hogy nyugodtabb lennék.(valamivel).Igaz hogyha kinéznek egy autot azt ugyis elviszik ha akarják.Be akarnám kamerázni a terepet,de az egy kicsit költségesebb lenne.Na szoval ha valaki tud ebben segiteni megköszönném. Köszönöm.Várom a válaszokat.
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #5886 Dátum: 2008.03.01 szombat, 20:20:24 »

Sziasztok.Nekem egy olyan kérdésem lenne,hogy szeretnék egy külön inditásra valo, kapcsolo gombot szerelni valahova(pf,eldugva).Az lenne a kérdésem hogyha szétbelelném a inditonál a (inditozár vagy nem tom mi a szakkifejezés)akkor melyik drotot kellene megszakitani amely közé bekötnék egy nyomogombos kapcsolot(vagy nem tom mi ennek is a szakkifejezése).Ha valaki csinált már ilyet és elmagyarázná hogy melyik az a szál drot akkor megköszönném.Vagy van hozzá konkrét kapcsolási rajz? Ugyan is azért csinálnám ezt mert tegnap reggel elvitték a házunk elötti parkolobol a 2-éves Skodát(ez most nem ide valo szöveg de mindegy,volt benne riaszto,változár(defendlock vagy mi a neve) stb,és semmi nyoma.szoval lehet hogy nem mennék semmire az egésszel de valahohgy lehet hogy nyugodtabb lennék.(valamivel).Igaz hogyha kinéznek egy autot azt ugyis elviszik ha akarják.Be akarnám kamerázni a terepet,de az egy kicsit költségesebb lenne.Na szoval ha valaki tud ebben segiteni megköszönném. Köszönöm.Várom a válaszokat.

az komoly... minden be volt kapcsolva és mégis megfújták?
amúgy egy relé a legeszerűbb. kapcsolásra behúz és úgymarad. ezzel megszakíthatsz bármit, ac-t, gyújtást, stb. a kettes mondeoban nem nyekereg érte a computer, bármi is áll le.  wave
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #5887 Dátum: 2008.03.01 szombat, 20:24:10 »

A motorvédő lemez azért jó, mert a változáras kocsikat ugy viszik el, alányulnak és a váltomechanikát szétakasztják már mehet is kötélvégen. falbav
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5888 Dátum: 2008.03.01 szombat, 23:00:32 »


Ugyan ilyenen gondolkoztam már én is. Szerintem jó 5let, mert ha nem találják meg a kapcsolót a beltérben, akkor a motortérbe kell "bejutniuk", ami már (remélem) visszatántorítóan nem egyszerű művelet nekik sem -remélem.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #5889 Dátum: 2008.03.01 szombat, 23:06:34 »

az komoly... minden be volt kapcsolva és mégis megfújták?
amúgy egy relé a legeszerűbb. kapcsolásra behúz és úgymarad. ezzel megszakíthatsz bármit, ac-t, gyújtást, stb. a kettes mondeoban nem nyekereg érte a computer, bármi is áll le.  wave


Ja *** van a palacsintába mert mondom elvitték a skodánkat. De nem egésszen értettem a relés dolgot.Tudom hogy nézz ki azt is gondolom hogy hogy kellene bekötni csak hogy hova.(kapcsolásra behuz és ugy marad,de akkor itt hol van a (mondjuk eldugott kütyü)amit mondjuk akkor nyomsz be (gombot) miközben inditanál. mert egy relénél hajol tudom ott nincs mit benyomjál.Na de ha bövebben kifejeznéd a gondolatodat lehet hogy megérteném.Hogy mit és hova.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #5890 Dátum: 2008.03.01 szombat, 23:08:31 »

A motorvédő lemez azért jó, mert a változáras kocsikat ugy viszik el, alányulnak és a váltomechanikát szétakasztják már mehet is kötélvégen. falbav

Ezt ugy érted hogy ezt hizták volna kötéllel?
***

(Moderálva - Scratch)
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.02 vasárnap, 14:53:17 írta Scratch » Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #5891 Dátum: 2008.03.01 szombat, 23:10:43 »

Nem tom mi folyik itt,de most egy parkoloval tovább(50 m-rre az éjjel leöntöttek egy Suzukit kromofággal -na hát ne tudjátok meg hogy néz ki.Lehet vinni a roncstelepre.
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #5892 Dátum: 2008.03.01 szombat, 23:11:21 »

Nem kell alányúlni. elég, ha csak a kinyomott kuplung.
Kolleganőm Focusat váltózárastól, motorvédőstől, mindenestől vitték, úgy, hogy ott még sosem járt és kb fél órára ugrott be valakihez. boxer
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #5893 Dátum: 2008.03.01 szombat, 23:15:32 »

Ezt ugy érted hogy ezt hizták volna kötéllel?
A rohadt büdös *** annyukat. Hogy szakadna le a feje az egésznek.

Szoval ennyit ér az a 70.000 ft-os xar? akkor nem ér egy sapka szart.alányulnak megsimogatják és má megy is a kicsike táncolni mi? Smiley  Most szereltetett az egyik kollégám Mazda 6-osba ilyet.Mondtam neki mi van,nézett mint borju az ujkapuba."Ennyit ér" Huh?? Mondom aham.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5894 Dátum: 2008.03.01 szombat, 23:19:00 »

Ezt ugy érted hogy ezt hizták volna kötéllel?
A rohadt büdös *** annyukat. Hogy szakadna le a feje az egésznek.
A kamerázásnál egyszerübb ha raksz bele egy Magicar riasztót. Nekem Jánosmester pakolta be. Ha ezek után is eltudják vinni úgy hogy én nem tudok és nem törtem össze közben senki arcát akkor megérdemlik, hogy a CASCO kifizesse a kocsit.
A Magicar pager rendszerű az a lényege, hogy kb 1500-1800m-ig két irányban kommunikál a riasztó (árnyékolt helyeknél kissebb a hatótáv, vasbeton terem garázs pedig egyenesen szívás, ilyen helyre nem kell járni). Azaz küldi az infot hogy piszkálják az autó. Két szintű sokk érzékelő van benne + minden ajtóra külön nyitás érzékelő. Van egy tizedébe kerülő megoldás az un. tatu vagy mi a  fene szerintem ahogy leírtad te ilyet akarsz most igazábol. Ez is tudja blokkolni a gépet. Ugy tudom Jánosmester szerel ilyet is.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #5895 Dátum: 2008.03.01 szombat, 23:21:41 »

Nem kell alányúlni. elég, ha csak a kinyomott kuplung.
Kolleganőm Focusat váltózárastól, motorvédőstől, mindenestől vitték, úgy, hogy ott még sosem járt és kb fél órára ugrott be valakihez. boxer

Na jo de még mindig nem értem.Ugy árulják ezt a vackot hogy mikor berakod R-be csak akkor tudod benyomni és bezár.Tehát amig nem nyitod ki addig ha be is inditod az autot elvileg csak R-be mehetsz.Akkor most mi van? Benyomott kuplungal vontatják azt kész? be sincs inditva a kocsi? Merészek lehettek.Mondom valami nagyon profik lehettek ,mert nem törték be a szélvédöt se.Semmi nyoma semminek.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #5896 Dátum: 2008.03.01 szombat, 23:28:21 »

A kamerázásnál egyszerübb ha raksz bele egy Magicar riasztót. Nekem Jánosmester pakolta be. Ha ezek után is eltudják vinni úgy hogy én nem tudok és nem törtem össze közben senki arcát akkor megérdemlik, hogy a CASCO kifizesse a kocsit.
A Magicar pager rendszerű az a lényege, hogy kb 1500-1800m-ig két irányban kommunikál a riasztó (árnyékolt helyeknél kissebb a hatótáv, vasbeton terem garázs pedig egyenesen szívás, ilyen helyre nem kell járni). Azaz küldi az infot hogy piszkálják az autó. Két szintű sokk érzékelő van benne + minden ajtóra külön nyitás érzékelő. Van egy tizedébe kerülő megoldás az un. tatu vagy mi a  fene szerintem ahogy leírtad te ilyet akarsz most igazábol. Ez is tudja blokkolni a gépet. Ugy tudom Jánosmester szerel ilyet is.

Aha.kössz az infot.Most be vagyok gerjedve de aztán még gondolkodom rajta,én még mindig az othoni(sajátkezüleg-re gondoltam) eldugott pici kapcsolot érzem a legtökéletesebnek ,hogy senki ne tudjon rola, de tényleg ugyvan hogyha nem tudják beinditani és van rá egy kis idejük akkor ugy is elviszik.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5897 Dátum: 2008.03.02 vasárnap, 13:33:53 »

Aha.kössz az infot.Most be vagyok gerjedve de aztán még gondolkodom rajta,én még mindig az othoni(sajátkezüleg-re gondoltam) eldugott pici kapcsolot érzem a legtökéletesebnek ,hogy senki ne tudjon rola, de tényleg ugyvan hogyha nem tudják beinditani és van rá egy kis idejük akkor ugy is elviszik.

off milyen skoda? on mindez konkrétan hol történik?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #5898 Dátum: 2008.03.02 vasárnap, 14:10:01 »

Aha.kössz az infot.Most be vagyok gerjedve de aztán még gondolkodom rajta,én még mindig az othoni(sajátkezüleg-re gondoltam) eldugott pici kapcsolot érzem a legtökéletesebnek ,hogy senki ne tudjon rola, de tényleg ugyvan hogyha nem tudják beinditani és van rá egy kis idejük akkor ugy is elviszik.

Hello! Most egy mondatig off leszek, bocsi! Akinek eladtam az elozo automat, riasztokkal foglalkozik mar igen hosszu evek ota! 2 perc alatt annyi okossagot mondott, hogy nekem soha eletemben nem jutna eszembe. Neki elhiszem, hogy letezik majdnem lophatatlan auto. Szerinte kb 20-25 ezerbol ki lehet hozni egy igen megbizhato riasztot, mert ugye minel egyedibb megoldasokkal dolgozik az ember, annal nehezebb lopni a verdat. Szoval ha erdekel, dobj egy privat uzit, es kuldom a srac szamat. Egyebkent o is emlitette, hogy az ilyen egyedi, eldugtott kapcsolos megoldasok kepesek fejtorest okozni a mocsadek tolvajoknak, akik remelem szornyu kinok kozott fognak megpusztulni!!!!
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #5899 Dátum: 2008.03.02 vasárnap, 16:20:36 »

Hello! Most egy mondatig off leszek, bocsi! Akinek eladtam az elozo automat, riasztokkal foglalkozik mar igen hosszu evek ota! 2 perc alatt annyi okossagot mondott, hogy nekem soha eletemben nem jutna eszembe. Neki elhiszem, hogy letezik majdnem lophatatlan auto. Szerinte kb 20-25 ezerbol ki lehet hozni egy igen megbizhato riasztot, mert ugye minel egyedibb megoldasokkal dolgozik az ember, annal nehezebb lopni a verdat. Szoval ha erdekel, dobj egy privat uzit, es kuldom a srac szamat. Egyebkent o is emlitette, hogy az ilyen egyedi, eldugtott kapcsolos megoldasok kepesek fejtorest okozni a mocsadek tolvajoknak, akik remelem szornyu kinok kozott fognak megpusztulni!!!!

Köszi a hozzászolást.Még tényleg gondolkozom,töröm a fejemet erössen.Nem kapkodom el,de remélem még idöben fogom megcsinálni. Smiley Amugy ezeknek a Fordoknak milyen a gyári riasztojuk?Mert az van benne.Még soha nem hallott csipogást(riasztást észleltem nála,pedig már megvan 4-éve).Ugy gondoltam elég jó a gyári riasztója aztán kitudja.,multkor picit lapos volt a egyik kereke,és belerugtam vagy kettöt(mint ahogy parasztosan szokták megnézni),és két ilyen puty ,puty hangjelzést adott de jó hangosan,de utána el is halgatott.(tehát nem kapcsolt be a riaszto mint amikor kinyitod az ajtót.).Vagy multkor kiriasztottam a távirányitotol,és közbe még beszélgettem valakivel de az ajtot nem nyitottam ki csak kb 20 mp-mulva és elkezdett riasztani.Arra gondoltam hogy ez gyárilag ilyen hogyha nem nyitod ki idöben akkor visit.(ez természetes)Huh?.

Na még egy kérdés.Kb 2-3 hónapja kérdeztem itt a forumba hogy a müszerfalba bal legalsó égö villog a légzsáké, 4-et egymásután utána 1-szünet és igy tovább.Ajánlottátok a 40WD sprét,és hogy az üllés alatt huzzam szét a sárga csatit fujjam be és lehet hogy ez a baja nem érintkezik.De most megcsináltam de semmi.Ugyan ugy villog.Szerintetek hol keressem tovább a hibát??? és kössz a válaszokat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.