Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:26:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6349931 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7400 Dátum: 2008.05.25 vasárnap, 19:38:37 »

Vaterán nézelőgy cd-tár adapter után. Gyári ford MP3-at itt is találsz a képes hírdetések között.

Köszi!
Éppen most nézelődöm arrafelé is, csak azért gondoltam hogy ide írok először mert hátha valamelyik klubtagnak van eladó és akkor szívesebben üzletelnék vele! Inkább egy Mondeós társamnak adom a kezébe a pénzt mint egy idegennek, mert ha egy csapatban vagyunk akkor tartsunk is össze és segítsük egymást! Legalábbis én így gondolom!
Azért köszönöm az infót!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7401 Dátum: 2008.05.25 vasárnap, 19:47:04 »

Köszi!
Éppen most nézelődöm arrafelé is, csak azért gondoltam hogy ide írok először mert hátha valamelyik klubtagnak van eladó és akkor szívesebben üzletelnék vele! Inkább egy Mondeós társamnak adom a kezébe a pénzt mint egy idegennek, mert ha egy csapatban vagyunk akkor tartsunk is össze és segítsük egymást! Legalábbis én így gondolom!
Azért köszönöm az infót!

Az itteni képes hírdetéseket is megnézted?? Az a MP3 amit Styleairhírdet igen jó minősségü és szép is, illik a környezetébe.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7402 Dátum: 2008.05.25 vasárnap, 19:53:42 »

Az itteni képes hírdetéseket is megnézted?? Az a MP3 amit Styleairhírdet igen jó minősségü és szép is, illik a környezetébe.

Igen megnéztem, és fogunk is tárgyalni róla!
Köszönöm!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7403 Dátum: 2008.05.25 vasárnap, 21:13:11 »

Egy lehetséges dolog a sok közül: üzemanyagellátási probléma. Pl a szuszogó eldugult, vákum van a tankban.
Ezt az elméletet erősítené, hogy 40 kilométerig jó volt, majd ismét vacakolt. Simán ki tudod próbálni, vedd le a kupakot. Ha nagyon sziszeg, baj van.
A másik: az AC nem szállít eleget. Eldugult a cső, az AC szűrője, stb. Meg kell mérni az üa nyomást.

Kitekertem a tanksapkát. Kicsit szusszant, nem vészes. Viszont a jelenség sajnos megmaradt.  szomoru1
További adalék:
Üresben a maximális fordulatszám : 3500.... Huh?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7404 Dátum: 2008.05.25 vasárnap, 21:17:53 »

Kitekertem a tanksapkát. Kicsit szusszant, nem vészes. Viszont a jelenség sajnos megmaradt.  szomoru1
További adalék:
Üresben a maximális fordulatszám : 3500.... Huh?

"T" elem a trafó alatt rendben? vagy valamelyik vákumcső nem adta fel a harcot?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7405 Dátum: 2008.05.25 vasárnap, 21:20:40 »

Kitekertem a tanksapkát. Kicsit szusszant, nem vészes. Viszont a jelenség sajnos megmaradt.  szomoru1
További adalék:
Üresben a maximális fordulatszám : 3500.... Huh?

Na, a Zaccié pont ilyen volt. Szerintem az AC-d a rossz. Méres üzemanyagnyomást. Ott lesz a bibi.
Ha AC-t cserélsz, mosasd ki a tankot is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7406 Dátum: 2008.05.25 vasárnap, 21:24:30 »

"T" elem a trafó alatt rendben? vagy valamelyik vákumcső nem adta fel a harcot?

A "T elem a trafó alatt" az egy vákumcső elosztó?   Megnézem.
Hogy lehetne ezt tesztelni?  Húzzak le egy vákumcsövet és ha nem romlik a helyzet, akkor ez volt a baj?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7407 Dátum: 2008.05.25 vasárnap, 21:29:46 »

A "T elem a trafó alatt" az egy vákumcső elosztó?   Megnézem.
Hogy lehetne ezt tesztelni?  Húzzak le egy vákumcsövet és ha nem romlik a helyzet, akkor ez volt a baj?

Nézd meg a csöveket ne legyenek repedtek. Angel amit ír ha beáldozol egy sima fém guminyomásmérőt és rádugod az injektorsor leeresztő szelepére le tudod mérni at üzemanyagnyomást.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7408 Dátum: 2008.05.25 vasárnap, 23:22:19 »

ööööööööö. Még nem vettem le az akku sarut, mert nem tudom a rádió kódját. Elvileg ráírák a rádióra, de még nem néztem meg.
Viszont annyit sikerült elérni, hogy az a módszer hogy I -> II -> I kapcsolgatás négyszer egymásután 3 másodpercen belül bekapcsolja a "tanulás módot".
Világít a piros led a fedcomp kijelzőjén.
Ha ilyenkor megnyomok egy gombot a távirányítón, akkor villan négyet, majd tovább világít.
De ennyi. Továbbra sem nyitja vagy zárja az ajtókat. Padig ezek szerint úgy tűnik, hogy az adó és a vevő működik.

Ez a 4 villanás lehet valami kód??
Akku sarúval meg fog oldódni a problémád. Rádió kóddal kapcsolatban keresd Scratch-et!
Én gyújtás kábelre tippelek a másik problémádnál. Ha AC-t kell cserélned, nekem van egy eladó.  integet2  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7409 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 12:30:55 »

Nézd meg a csöveket ne legyenek repedtek. Angel amit ír ha beáldozol egy sima fém guminyomásmérőt és rádugod az injektorsor leeresztő szelepére le tudod mérni at üzemanyagnyomást.

Reggel bementem egy közeli műhelybe, hogy ugyan mérjenek már gyorsan rá az üzemanyag nyomásra...
Szép nagy, 4 állásos műhely, futómű paddal, zöldkártyázással, aknával, csempézve, minden mi szem szájnak ingere.
Válasz:  Nem tudják megmérni, mert túl drága egy ilyen műszer és ha 5000 forintot is kér egy mérésért, mikorra fog megtérülni....
Eddig se jártam sokat oda, de azután...

más.
Vákumcsöveket megnéztem. Időm nem sok volt rá, de teljesen jónak tűntek. Baromi szűk ott a hely. Vagy nekem van nagy kezem Huh?
Esetleg le kéne dugóznom a portokat?

Azt hiszem mindenek előtt megpróbálok valahol ü.a. nyomást méretni.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7410 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 21:32:58 »

Sziasztok!
Tudja valaki hogy a Mondeo ll gyári kormányvezérlős CD-táras 7000-es autórádió helyére milyen gyári MP3-as technika tehető ami ugyanúgy működik kormányról is?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7411 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 22:11:18 »

Sziasztok!
Tudja valaki hogy a Mondeo ll gyári kormányvezérlős CD-táras 7000-es autórádió helyére milyen gyári MP3-as technika tehető ami ugyanúgy működik kormányról is?
A gyári MP3 technika belemegy Styleair pont árul egyet. (képes hirdetések)
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7412 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 22:15:08 »

Sziasztok!
Tudja valaki hogy a Mondeo ll gyári kormányvezérlős CD-táras 7000-es autórádió helyére milyen gyári MP3-as technika tehető ami ugyanúgy működik kormányról is?

Ford 6000 MP3
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7413 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 22:29:26 »

Sziasztok!
Van egy kis problémám.. szerintem nem súlyos, csak idegesítő.
Ha le van kapcsolva a fűtés/klima (a lényeg h a venti) a kocsiban (amikor a számos tekerenytű a pöttyön van) olyankor sziszeg az egész..
Elvileg ilyenkor elzárja a az összes nyílást.. nem?
Szóval ki van kapcsolva, és szép halkan sziszeg a légbeömlőknél.. Ez miért lehet?
Üdv wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7414 Dátum: 2008.05.27 kedd, 15:51:06 »

Van egy kis problémám.. szerintem nem súlyos, csak idegesítő.
Ha le van kapcsolva a fűtés/klima (a lényeg h a venti) a kocsiban (amikor a számos tekerenytű a pöttyön van) olyankor sziszeg az egész..
Elvileg ilyenkor elzárja a az összes nyílást.. nem?
Szóval ki van kapcsolva, és szép halkan sziszeg a légbeömlőknél.. Ez miért lehet?


Előre bocsátom, hogy nem vagyok egy Mondeo fűtés guru.  De amit amerikai autókban láttam, a jelenség alapján ugyanígy működik.
Adott egy motorből jövő vákum cső. Van egy tácsa, kis cső csatlakozásokkal. A tárcsa egyik oldalán a vákum cső, a másik oldalán pedig további cső csatlakozások. Amikor a tárcsa elfordul, egy adott kombinációban adja a motor vákumát a tárcsa túloldalán lévő csöveken keresztül a szellőzést irányító zsalukhoz. Ha ez a motor vákum -> tárcsa -> továbbító csövek sor valahol ereszt, azt sziszegésként éled meg.  vigyor3
A motor azért nem bántja ez a "vákum lék" mert ezt a rendszert egy vákum tároló tartályon keresztül üzemelteti.
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #7415 Dátum: 2008.05.27 kedd, 15:55:59 »

Sziasztok!

A kérdésem a következő: érdemes-e utángyártott kinyomócsapágyat venni? Mert egy picit olcsóbb, mint a gyári. Huh?
http://www.fordalkatresz.com/index.php?katid=30037935&termek_al_id=7198&katnev=%20Minden%20t%EDpus,%20kiv%E9ve:%202.5%20V6
A tünet az az, hogy folyik a kuplung alól a fékfolyadék, meg fogy is elég látványosan. Huh?
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7416 Dátum: 2008.05.27 kedd, 15:57:48 »

Sziasztok!

A kérdésem a következő: érdemes-e utángyártott kinyomócsapágyat venni? Mert egy picit olcsóbb, mint a gyári. Huh?
http://www.fordalkatresz.com/index.php?katid=30037935&termek_al_id=7198&katnev=%20Minden%20t%EDpus,%20kiv%E9ve:%202.5%20V6
A tünet az az, hogy folyik a kuplung alól a fékfolyadék, meg fogy is elég látványosan. Huh?

Kérdezd meg Wyctort is hogy mennyi lenne. Én ilyenekben a gyári híve vagyok, de ez csak egy magánvélemény.
 wave
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7417 Dátum: 2008.05.27 kedd, 15:58:43 »

Ma volt egy drámai élményem. Bent a városban csak komoly küzdelem árán tudtam legyorsulni egy ..... traktort. Úgy rá kellett készülni, mintha normál esetben országúton 100 felett ötödikbenl történt volna mindez.  Most mehettem vagy 30-cal....

Holnap fél 3-ra vagyok hivatalos a helyi Ford szervízbe egy motor diagnosztikára. Kíváncsi vagyok.

Folyamatosan jár az agyam, mi lehet a bibi. Úgy gondolom az üzemanyag ellátás nem lehet gond, hiszen madj 2 literrel megnőtt a fogyasztás.
Most a 80 as tempót 8-9 liter pillanatnyi fogyasztással tudja, amikor még normális volt szombaton, akkor a 110 volt 6 liter.
Városban nem ennyire rossz a helyzet. De nem szabad 2000 fölé forgatni. Ott már elhal. Alatta viszonylag rendesen megy, csak ott meg gyenge a szentem. ugyi.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7418 Dátum: 2008.05.27 kedd, 19:21:05 »


Előre bocsátom, hogy nem vagyok egy Mondeo fűtés guru.  De amit amerikai autókban láttam, a jelenség alapján ugyanígy működik.
Adott egy motorből jövő vákum cső. Van egy tácsa, kis cső csatlakozásokkal. A tárcsa egyik oldalán a vákum cső, a másik oldalán pedig további cső csatlakozások. Amikor a tárcsa elfordul, egy adott kombinációban adja a motor vákumát a tárcsa túloldalán lévő csöveken keresztül a szellőzést irányító zsalukhoz. Ha ez a motor vákum -> tárcsa -> továbbító csövek sor valahol ereszt, azt sziszegésként éled meg.  vigyor3
A motor azért nem bántja ez a "vákum lék" mert ezt a rendszert egy vákum tároló tartályon keresztül üzemelteti.

Köszi az infot.. Akkor ezért lehet, hogy nem folyamatosan sziszeg... csak időközönként..
Amugy ebböl lehet bármi problémám? Mert ha lehet halogatni, akkor ugyis megyek zöldkártya elött átnézetni a kocsit juliusban, akkor max mondom, hogy valaki sasolja meg, hogy mi a probléma..

más:
Ma vettem vadriasztot.. Nem tudom jo e valamire, a kutyám nagyon megörült nekem mikor megfujtam, ugy látszik nem tudta, hogy meg kell ijednie..  nyes
Amugy az egyik magasabban sipol.. lehet h a kettő interferenciája lesz  rééémisztő?  hehe Roll Eyes
nemtom.. Üdv wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7419 Dátum: 2008.05.28 szerda, 11:31:17 »

Tegnap bekapcsoltam a klímát....sajnos.  szomoru1 Ahogy haladok vele, mondjuk 50-el egyenletes tempóban, néha ránt egyet a kocsi. Csak ha megy a klíma, anélkül rendben van.
Mi lehet a baj? Olyan érzés, mint amikor a trafóm rossz és visszarúg egyet.
 help
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7420 Dátum: 2008.05.28 szerda, 11:37:15 »

Nekem még jó a klíma.. (kopp kopp) de büdöset fúj.. Most cserélek majd ellenelláslétrát.. hátha az megolja a problémát.
Giorgio sajnos nincs tippem...
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7421 Dátum: 2008.05.28 szerda, 11:45:35 »

Tegnap bekapcsoltam a klímát....sajnos.  szomoru1 Ahogy haladok vele, mondjuk 50-el egyenletes tempóban, néha ránt egyet a kocsi. Csak ha megy a klíma, anélkül rendben van.
Mi lehet a baj? Olyan érzés, mint amikor a trafóm rossz és visszarúg egyet.
 help

Moindjuk kevés benne a gáz és olyankor sűrűbbe nkapcsolgat ki.
Ezek a gyenge kis motorok nagyon megérzik a klímát.

Korábban nem volt ilyen? Mert egyébként is érezni egy kis rántást, amikor ki-be kapcsol.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #7422 Dátum: 2008.05.28 szerda, 11:46:36 »

Tegnap bekapcsoltam a klímát....sajnos.  szomoru1 Ahogy haladok vele, mondjuk 50-el egyenletes tempóban, néha ránt egyet a kocsi. Csak ha megy a klíma, anélkül rendben van.
Mi lehet a baj? Olyan érzés, mint amikor a trafóm rossz és visszarúg egyet.
 help
Szerintem az akkor van amikor elkezd tölteni. Nekem is csinál ilyet, sőt még nyikorog is a klímám. Lehet (kell-e?) azt valahol olajozni? Mi keni annak a csapágyát?

Ha jól tudom van egy olyan alkatrész ami direkt dúsítja a keveréket amikor a klíma kompresszor bekapcsol, hogy ne fulladjon a motor. Lehet ez az ami nem jó nekünk.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #7423 Dátum: 2008.05.28 szerda, 11:48:55 »

Moindjuk kevés benne a gáz és olyankor sűrűbbe nkapcsolgat ki.
Ezek a gyenge kis motorok nagyon megérzik a klímát.

Korábban nem volt ilyen? Mert egyébként is érezni egy kis rántást, amikor ki-be kapcsol.
Honnan lehet tudni azt, hogy kevés benne a gáz? Csak abból, hogy gyakran kapcsol ki-be?

Nekem egy nem-autó klímás ismerősöm azt mondta, hogy ha jegesedik a visszamenő vezeték akkor kevés a gáz benne... de persze ő nem kifejezetten autó klímás.
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7424 Dátum: 2008.05.28 szerda, 11:52:18 »

Moindjuk kevés benne a gáz és olyankor sűrűbbe nkapcsolgat ki.
Ezek a gyenge kis motorok nagyon megérzik a klímát.

Korábban nem volt ilyen? Mert egyébként is érezni egy kis rántást, amikor ki-be kapcsol.
Akkor lehet hogy elszaladok valamikor a klímásokhoz, eddig még nem volt olyan dolog amit ne tudtak volna nekem megoldani...
Lehet hogy csak tölteni kell?
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
reho
Vendég
« Új hozzászólás #7425 Dátum: 2008.05.28 szerda, 12:02:21 »

Akkor lehet hogy elszaladok valamikor a klímásokhoz, eddig még nem volt olyan dolog amit ne tudtak volna nekem megoldani...
Lehet hogy csak tölteni kell?
Majd számolj be légyszi, hogy megoldotta-e a problémát mert akkor énis töltetek...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7426 Dátum: 2008.05.28 szerda, 12:03:59 »

Nekem még jó a klíma.. (kopp kopp) de büdöset fúj.. Most cserélek majd ellenelláslétrát.. hátha az megolja a problémát.
Giorgio sajnos nincs tippem...

Vegyél egy klímatisztító sprayt - habosat csőtoldattal - és amikor kiszeded az ellenálláslétrát azon a lyukon adj neki a sprayvel gazdagon, meg cserélj pollenszűrőt
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7427 Dátum: 2008.05.28 szerda, 13:04:30 »

Vegyél egy klímatisztító sprayt - habosat csőtoldattal - és amikor kiszeded az ellenálláslétrát azon a lyukon adj neki a sprayvel gazdagon, meg cserélj pollenszűrőt
Pollenszűrőt kb 2 honapja cseréltem, szerintem az a tipikus "ellenálláslétraégett szaga" van Roll Eyes
Ez a klímatisztitó spray ez az a cucc, amikor le kell takarni az üléseket meg mindent, aztán maxon kifujatni a járatokból?
Mennyi egy ilyen?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7428 Dátum: 2008.05.28 szerda, 13:20:53 »

Pollenszűrőt kb 2 honapja cseréltem, szerintem az a tipikus "ellenálláslétraégett szaga" van Roll Eyes
Ez a klímatisztitó spray ez az a cucc, amikor le kell takarni az üléseket meg mindent, aztán maxon kifujatni a járatokból?
Mennyi egy ilyen?

1500 drága helyen
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7429 Dátum: 2008.05.28 szerda, 14:21:06 »

1500 drága helyen

worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7430 Dátum: 2008.05.28 szerda, 16:12:23 »

Pollenszűrőt kb 2 honapja cseréltem, szerintem az a tipikus "ellenálláslétraégett szaga" van Roll Eyes
Ez a klímatisztitó spray ez az a cucc, amikor le kell takarni az üléseket meg mindent, aztán maxon kifujatni a járatokból?
Mennyi egy ilyen?

Amikor én vettem az utolsó Budapesti minitalira a Homasitában 1100 pénz volt egy flakon! Nagyon jól kitisztította! Mármint Wyctor meg FeGa worship worship !
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7431 Dátum: 2008.05.28 szerda, 20:13:44 »

Amikor én vettem az utolsó Budapesti minitalira a Homasitában 1100 pénz volt egy flakon! Nagyon jól kitisztította! Mármint Wyctor meg FeGa worship worship !
vigyor3
Hogy néz ki nagy vonalakben egy ilyen tisztítás? Befujom az ellenáláslétra helyén a cuccot, hagyom hatni és bekapcsolom? vagy elötte kapcsolom be.. és aztán pihentetem?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7432 Dátum: 2008.05.28 szerda, 20:34:19 »

Sziasztok!

A kérdésem a következő: érdemes-e utángyártott kinyomócsapágyat venni? Mert egy picit olcsóbb, mint a gyári. Huh?
http://www.fordalkatresz.com/index.php?katid=30037935&termek_al_id=7198&katnev=%20Minden%20t%EDpus,%20kiv%E9ve:%202.5%20V6
A tünet az az, hogy folyik a kuplung alól a fékfolyadék, meg fogy is elég látványosan. Huh?

szerintem ilyen fontos alkatrésznél nem szabad takarékoskodni, másrészt a csere olyan körülményes, hogy azért sem
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7433 Dátum: 2008.05.28 szerda, 20:47:12 »

Nekem is csinál ilyet, sőt még nyikorog is a klímám. Lehet (kell-e?) azt valahol olajozni? Mi keni annak a csapágyát?

Ha jól tudom van egy olyan alkatrész ami direkt dúsítja a keveréket amikor a klíma kompresszor bekapcsol, hogy ne fulladjon a motor. Lehet ez az ami nem jó nekünk.

Lehet olajozni, sőtt kell is, de csak akkor tudod, ha le van engedve a gáz. Oda kell nyomni egy keveset ahol tölteni kell a rendszet.

Az alapjáratot a motorvezérlő emeli meg mikor bekapcsol a klima. 
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7434 Dátum: 2008.05.28 szerda, 20:49:37 »

Honnan lehet tudni azt, hogy kevés benne a gáz? Csak abból, hogy gyakran kapcsol ki-be?

Nem. Van rajta egy nyomásmérő szelep, ott lehet megmérni megfelelő e a nyomás.
Vidd szakemberhez, nem szabad vele játszani.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7435 Dátum: 2008.05.28 szerda, 20:53:21 »

Nem. Van rajta egy nyomásmérő szelep, ott lehet megmérni megfelelő e a nyomás.
Vidd szakemberhez, nem szabad vele játszani.
Csak kíváncsiságbol, hol van ez a szelep?  Roll Eyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7436 Dátum: 2008.05.28 szerda, 21:19:26 »

vigyor3
Hogy néz ki nagy vonalakben egy ilyen tisztítás? Befujom az ellenáláslétra helyén a cuccot, hagyom hatni és bekapcsolom? vagy elötte kapcsolom be.. és aztán pihentetem?

A dobozon van használati, általában. Kiszeded a pollenszűrőt, befújod a rendszert, minden kimeneti nyiláson és az ellenálláslétra helyén. Vársz 15 percet és teljes fokozaton járatod a klímát míg nem lesz a kocsi alatt némi kondenzvíz.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7437 Dátum: 2008.05.28 szerda, 21:35:26 »

Kiszeded a pollenszűrőt, befújod a rendszert, minden kimeneti nyiláson és az ellenálláslétra helyén. Vársz 15 percet és teljes fokozaton járatod a klímát míg nem lesz a kocsi alatt némi kondenzvíz.
köszi wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #7438 Dátum: 2008.05.28 szerda, 21:35:34 »

szerintem ilyen fontos alkatrésznél nem szabad takarékoskodni, másrészt a csere olyan körülményes, hogy azért sem

Jaja, átgondoltam én is, nem ezzel akarom magam szívatni...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7439 Dátum: 2008.05.28 szerda, 21:47:00 »

Csak kíváncsiságbol, hol van ez a szelep?  Roll Eyes

Van két műanyag kupakkal lezárt szelep a motortérben - az egyik az alacsony nyomású szelep a másik a magasnyomású. Rá kell akasztani mindkettőre a klímagép mérő-töltő kábleit.
20C on az alacsonnyomású körben 1.6-3 bar körüli értéknek kell lennie a magasba 6-13 bar melegebb rendszernél az értékek magasabbak. 20C környezeti hömérsékletnél 3.5-5.5C hőmérsékletű levegőt kell fújnia az utastérbe a klímának, külső levegőállás max fordulat pár perc üzemelés után. 40C melegben kb 10C fefújás jónak mondható.(manuális klímás értékek)
A rendszer fel van töltve gázzal és klímaolajjal mennyiség sárga táblán a motortérben 740gramm gáz-és 200ml klímaolaj kell bele -  a klimaolaj keni a kompresszort és megköti a nedvességet ha kezedre kerül kiszárítja pillanatok alatt!!! égési sérüléshez hasonló sebet okoz!
Tipikus hibák. A rendszer lyukas elereszti a gázt, a hibás csőszakaszt be kell hegeszteni vagy cserélni (bontott cső általában mgfelelő). A radiátort megette a sos útszóró anyag csere kb 30-40eFt. A töltő szelepek tönkremetek és eleresztik a gázt - csere kb 3eFt gyári alkatrész.  (A cső hűtő hibák kiderülnek kompresszorolaj nyomokból.)
A gáz mennyiség rendben, de a hűtés nem megfelelő -> elkoszolódott a kapiláris cső - a szervótartály utáni csőszakaszba van (ez porlasztja a cseppfolyósgázt és kialakul a hűtés) vagy csere vagy tisztítás 1.5-6eFt), eltömődött a szárító szűrő az aksi alatt a szodásüveg csere kb 25-35eFt. A nyomás értékek nem megfelelőek - hibásak a szabályozó érzékelők 2db van 4 vezetékes a nyomó oldalon, 2 vezetékes a szűrő -  alacsony nyomású oldalon. kb 6-10eFt/ db. Gáz töltés kb 8eFt. Teljes rendszer diagnosztika tisztítás kompresszorolaj csere, alkatrészcsere kb 15eFt márkaszervízben + beépített anyag. (Árak Ford Petrányi Kerepesi Veres Péter úton Nagyicce előtti szervízére érvényesek 2007 május - és tényleg értenek hozzá - ez itt a reklám helye wave)
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7440 Dátum: 2008.05.28 szerda, 21:47:25 »

Jaja, átgondoltam én is, nem ezzel akarom magam szívatni...

A gyári a legolcsóbb!
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7441 Dátum: 2008.05.28 szerda, 23:11:18 »

Van két műanyag kupakkal lezárt szelep a motortérben - az egyik az alacsony nyomású szelep a másik a magasnyomású. Rá kell akasztani mindkettőre a klímagép mérő-töltő kábleit
....
 (Árak Ford Petrányi Kerepesi Veres Péter úton Nagyicce előtti szervízére érvényesek 2007 május - és tényleg értenek hozzá - ez itt a reklám helye wave)

Huhh  Grin
Köszi szépen!  worship worship worship
Részletes válasz.. azt hiszem egy ideig nem is lesz kérdésem vigyor3
Üdv integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7442 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 00:22:12 »

Van két műanyag kupakkal lezárt szelep a motortérben - az egyik az alacsony nyomású szelep a másik .........

Mester!
Nem látsz, de hajlongok!!!  worship worship worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
dantes
Vendég
« Új hozzászólás #7443 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 17:05:40 »

Sziasztok!

II-es Mondeót szeretnék vásárolni, megnéztünk többet is, legutoljára egy Ghia kombi 1.8TD-t, 98-as évjárat, bőr ülésekkel.
A kombi Mondeósoktól szeretném kérdezni, hogy az természetes, hogy a hátsó ülések háttámláját nem lehet úgy előre dönteni, hogy teljesen vízszintes legyen a hely?
Nekem eddig Astrám volt, abban fel tudtam hajtani a hátsó ülést, és le tudtam dönteni a háttámlát, teljesen vízszintesre.
Ebben a hátsó ülés ülő része fix, csak rá lehet dönteni a háttámlát, és így kicsit leejtős a terep!

Az összes kombi ilyen? Vagy csak ez a bőrös?

köszi a segítséget!
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #7444 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 17:30:47 »

Sziasztok!

II-es Mondeót szeretnék vásárolni, megnéztünk többet is, legutoljára egy Ghia kombi 1.8TD-t, 98-as évjárat, bőr ülésekkel.
A kombi Mondeósoktól szeretném kérdezni, hogy az természetes, hogy a hátsó ülések háttámláját nem lehet úgy előre dönteni, hogy teljesen vízszintes legyen a hely?
Nekem eddig Astrám volt, abban fel tudtam hajtani a hátsó ülést, és le tudtam dönteni a háttámlát, teljesen vízszintesre.
Ebben a hátsó ülés ülő része fix, csak rá lehet dönteni a háttámlát, és így kicsit leejtős a terep!

Az összes kombi ilyen? Vagy csak ez a bőrös?

köszi a segítséget!

Hali! A zösszes ilyen.

Igaz ez nem dízel, de hátha tetszik..

http://www.hasznaltauto.hu/2119496_ford_mondeo_2000
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
dantes
Vendég
« Új hozzászólás #7445 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 19:44:53 »

Hali! A zösszes ilyen.

Igaz ez nem dízel, de hátha tetszik..

http://www.hasznaltauto.hu/2119496_ford_mondeo_2000


köszi az infot, de mindenképpen dízel kell, ha esetleg tud valaki....
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7446 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 20:07:11 »

Sziasztok!

II-es Mondeót szeretnék vásárolni, megnéztünk többet is, legutoljára egy Ghia kombi 1.8TD-t, 98-as évjárat, bőr ülésekkel.
A kombi Mondeósoktól szeretném kérdezni, hogy az természetes, hogy a hátsó ülések háttámláját nem lehet úgy előre dönteni, hogy teljesen vízszintes legyen a hely?
Nekem eddig Astrám volt, abban fel tudtam hajtani a hátsó ülést, és le tudtam dönteni a háttámlát, teljesen vízszintesre.
Ebben a hátsó ülés ülő része fix, csak rá lehet dönteni a háttámlát, és így kicsit leejtős a terep!

Az összes kombi ilyen? Vagy csak ez a bőrös?

köszi a segítséget!

Szia! Mindegyik ilyen, de hidd el hogy nem lesz vele problémád, lehet bele pakolni bőven!
Sok sikert a vásárláshoz és várunk vissza!
 integet2
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7447 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 22:00:57 »

Sziasztok!
Nem műkszik a motoros ülésmagasságállítóm! Tud valaki orvosságot a problémájára? Úgy hallottam hogy ez sajnos járvány a Mondeóéknál!  Undecided
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7448 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 22:07:37 »

Sziasztok!
Nem műkszik a motoros ülésmagasságállítóm! Tud valaki orvosságot a problémájára? Úgy hallottam hogy ez sajnos járvány a Mondeóéknál!  Undecided

Bronz fogaskerék kell neked...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7449 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 22:09:28 »

Bronz fogaskerék kell neked...

Köszi a gyors infót!
Honnan és kitől kell nekem azonnal de rögtön?  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.