Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:25:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358391 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7950 Dátum: 2008.07.08 kedd, 21:25:18 »

A fő probléma jól gondolom, hogy azzal van, hogy ha nem üzemmeleg a motor, akkor nem elég hatékony a kenés? Mármint amikor nyitva van.


Egy nemrégiben történt eset. Egy Escortos havernak a cromaxban azt javasolták, hogy nyugodtan húzza le a jeladót, ha pályán megy, akkor nemgáz ha nem nyílik ki a termosztát, elég a menetszél... Csakhogy a pályán volt egy kis dugó. Szegény srácnak ugy megfőtt a hengerfeje, hogy a hatalmas füst miatt a mögötte lévő kocsival kirakták az elekadásjelzőt mert nem láttak semmit...
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.08 kedd, 21:29:30 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #7951 Dátum: 2008.07.08 kedd, 21:31:00 »

A termosztát szerepe, hogy ha nyitva van, akkor a hűtőbe áramlik az adott hőmérsékletre melegedett víz. Amíg nem elég magas a hőmérséklet nem nyílhat ki, mert még nincs szükség a plusz hűtésre. Ennél fogva nemhiszem, hogy a 2 állapot egyszerre fenn tudna állni hehe

Pedig sikerülhet, mert nem zár rendesen, és üzemmelegen kinyitni csak egy picit tud...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7952 Dátum: 2008.07.08 kedd, 21:32:27 »

Pedig sikerülhet, mert nem zár rendesen, és üzemmelegen kinyitni csak egy picit tud...

De akkor a hatás ugyan az mintha nem nyitna ki.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #7953 Dátum: 2008.07.08 kedd, 21:34:55 »

De akkor a hatás ugyan az mintha nem nyitna ki.

Bosszantott egy darabig amíg rájöttem, mivel néha jó volt. :-(
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7954 Dátum: 2008.07.08 kedd, 21:37:09 »

Német cucc, de szerintem Lip gázost vegyél ha cserére szorulnak

A meyle darabja 13000 a lipé pedig 23000... Legalábbis ott, ahol én néztem.. Ha valaki tud olcsóbban.. az nem lenne rossz Cool
Wyctor asszem egy honapja 17 körül mondta a gyárit..
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7955 Dátum: 2008.07.08 kedd, 21:52:20 »

A meyle darabja 13000 a lipé pedig 23000... Legalábbis ott, ahol én néztem.. Ha valaki tud olcsóbban.. az nem lenne rossz Cool
Wyctor asszem egy honapja 17 körül mondta a gyárit..

Bárdiba nézd meg
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7956 Dátum: 2008.07.08 kedd, 21:58:01 »

Bárdiba nézd meg

A sport 19 980 a sima 22 658 Ft.. mindekettő gázos. (nem hidraulikus)
Érdekes h a sport olcsóbb...  wow1 Legalábbis ez a netes lista szerint...  integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
reho
Vendég
« Új hozzászólás #7957 Dátum: 2008.07.08 kedd, 22:24:21 »

Ma ahogy mentem a gépsárkánnyal és rápillantottam a műszerfalra eszembe jutott, hogy beszélgettetek itt mindenféle NORMAL feliratokról - gondoltam megnézem nekem hol tanyázik a mutató. Na most nekem nincs NORMAL csak egy C és egy H van a skála két végén. Ezekszerint a műszerfal nem belevalósi? Vagy van akinek ilyen van?

Az enyém 98 márciusi gyártású, úgytudom májustól már sokminden változott. Lehet hogy a műszeregység is változott akkor vagy csak az enyémben így oldották meg a km óra visszatekerést, komplett cserével?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7958 Dátum: 2008.07.08 kedd, 22:37:08 »

A fő probléma jól gondolom, hogy azzal van, hogy ha nem üzemmeleg a motor, akkor nem elég hatékony a kenés? Mármint amikor nyitva van.


Egy nemrégiben történt eset. Egy Escortos havernak a cromaxban azt javasolták, hogy nyugodtan húzza le a jeladót, ha pályán megy, akkor nemgáz ha nem nyílik ki a termosztát, elég a menetszél... Csakhogy a pályán volt egy kis dugó. Szegény srácnak ugy megfőtt a hengerfeje, hogy a hatalmas füst miatt a mögötte lévő kocsival kirakták az elekadásjelzőt mert nem láttak semmit...

Nem az a fickó javasolta neki, aki neked meg azt mondta vedd ki az ABS biztosítékot? Smiley Rá nem igazán kellene hallgatni...  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7959 Dátum: 2008.07.08 kedd, 22:53:49 »

Az enyém 98 márciusi gyártású, úgytudom májustól már sokminden változott. Lehet hogy a műszeregység is változott akkor vagy csak az enyémben így oldották meg a km óra visszatekerést, komplett cserével?

Valszeg '97ig volt ez a megoldás. Nekemis a '98as mondiban skála volt.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7960 Dátum: 2008.07.08 kedd, 23:04:56 »

Ma foglalkoztam egy kicsit a kocsikámmal.Kicseréltem benne a termosztátot (végre rászántam magam).Nem vészes munka, roszabbra számítottam.Szépen alátettem egy lavórt, ahogy Fusim tanácsolta, leakasztottam a kis meg nagy csövet, kitekertem a 3 csavart, fedelet levettem,kivettem a régit, betettem az újat, fedelet visszatettem, 3 csavart visszatekertem, vékony csövet visszaraktam.A vastag csőnél elakadtam, mert sehogy se fértem hozzá a vízpumpafogóval, hogy a bilincset visszarakjam.Lefele is nehezen fogtam meg, de lejött.Visszafele már szenvedtem egy fél órája, amikor felvillant a szikra  heureka .Vékony cső leszed-3 csavar kicsavar-fedél leszed-vastag cső kint rárak kényelmesen-fedél csővel visszarak-többi már ismert.Kifolyt 1,5 liter folyadék, aminek olyan színe volt, mint a murcinak(tudjátok, a must utáni állapot...), de inkább a rozsdaszínhez közelített.Nem volt szívem visszaönteni  vigyor3 A Jóhelyen(Nagyautó) vett fagyállót felhigítottam 1:3-hoz( nem kell nekem -37 fokig jónak lennie(1:1 nél), és szépen lassan, ahogy Fusim mondta beletöltöttem a helyére.És most szépen áll a mutató az "M" bal lábánál. taps
Másik.
Már régóta berezonál a kormány fékezésnél.A fékpedálon is érezni, hogy mintha a forgó bütykös tengelyt taposnám a pedállal.1-2 mm-es ki-be mozgása van a pedálnak fékezéskor.Ma szétszedtem a féket, a nyerget darabokra, jól kipucoltam megint, a dugattyút is szétszedtem, kipucoltam:volt benne szenny rendesen.Ismét kilégtelenítettem, és azt hittem megváltom a világot...De nem .Ugyanúgy (kicsit gyengébben) megmaradt a remegés.Fékfolyadék új van benne, betétek, tárcsák újak, nem ütnek, gumicsere után is fennál a jelenség, és csak fékezésnél.A kocsi nem húz el semerre lassításkor sem.
Most vettem észre, a bal függő kutyacsont elég laza: az okozhat ilyet?
Mit tudtok mondani?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7961 Dátum: 2008.07.09 szerda, 07:35:41 »



Most vettem észre, a bal függő kutyacsont elég laza: az okozhat ilyet?
Mit tudtok mondani?

Valamelyik féktárcsád görbe! Szabályoztasd le egy esztergályossal és minden okés lesz! Egyébként ha felteszitek gépre akkor már ránéz az esztergályos és megmondja mennyi lehet benne a görbület, de ha nekitolja a kést akkor már te is láthatod/hallhatod hogy üt-e és mennyit!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7962 Dátum: 2008.07.09 szerda, 09:23:30 »

..............A vastag csőnél elakadtam, mert sehogy se fértem hozzá a vízpumpafogóval, hogy a bilincset visszarakjam.Lefele is nehezen fogtam meg, de lejött.Visszafele már szenvedtem egy fél órája, amikor felvillant a szikra  heureka .............


Gratulálok!

Azért jó ha van kéznél egy huzalos bilincsszerelő fogó Wink mint amit a nagytalin is alkalmaztam Gyengek termosztát cseréjénél Wink

A kutyacsonthoz:  emeld meg az autót és a kis hidraulikus emelővel emeld meg a trapézt is míg tehermentes lesz a kutyacsont, úgy rángasd meg ha mozog rezonálhat de inkább kopog
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.09 szerda, 09:25:12 írta fusim » Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7963 Dátum: 2008.07.09 szerda, 09:47:28 »

Valamelyik féktárcsád görbe! Szabályoztasd le egy esztergályossal és minden okés lesz! Egyébként ha felteszitek gépre akkor már ránéz az esztergályos és megmondja mennyi lehet benne a görbület, de ha nekitolja a kést akkor már te is láthatod/hallhatod hogy üt-e és mennyit!

görbe??? hát az nagyon komoly lenne hehe ha valami úton módon mégis elvetemedik akkor ott más bajok is vannak. pl összerohatt féknyereg, de azt hamarabb észre lehet venni minthogy elvetemedjen a tárcsa. aztán féktárcsát nem szokás szabályozni.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #7964 Dátum: 2008.07.09 szerda, 09:57:12 »

görbe??? hát az nagyon komoly lenne hehe ha valami úton módon mégis elvetemedik akkor ott más bajok is vannak. pl összerohatt féknyereg, de azt hamarabb észre lehet venni minthogy elvetemedjen a tárcsa. aztán féktárcsát nem szokás szabályozni.

Pedig előfordul. És szokták szabályozni, amíg határon belül van.
Egy indikátor órával a helyén, leszerelés nélkül meg lehet nézni mekkora hullám van benne.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7965 Dátum: 2008.07.09 szerda, 10:13:41 »

Pedig előfordul. És szokták szabályozni, amíg határon belül van.
Egy indikátor órával a helyén, leszerelés nélkül meg lehet nézni mekkora hullám van benne.

elő, csak mint írtam akkor a baj sokkal nagyobb, és a tárcsa állapotán az esztergakés nem tud javítani. ha szted szokás szabályozni akkor hajrá, csináltasd úgy. én még csak fel se rakom külön kérésre se a szabályzott tárcsát. vigye haza aszt rakja össze magának akit a szabályzott tárcsa lázba hoz. 1 baj van csak a tárcsa szabályozással. 20ból 19 nem sikerül. biztos, h mindig a 20.at sikrül kifogni!?
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #7966 Dátum: 2008.07.09 szerda, 10:17:10 »

elő, csak mint írtam akkor a baj sokkal nagyobb, és a tárcsa állapotán az esztergakés nem tud javítani. ha szted szokás szabályozni akkor hajrá, csináltasd úgy. én még csak fel se rakom külön kérésre se a szabályzott tárcsát. vigye haza aszt rakja össze magának akit a szabályzott tárcsa lázba hoz. 1 baj van csak a tárcsa szabályozással. 20ból 19 nem sikerül. biztos, h mindig a 20.at sikrül kifogni!?

Nem azt mondtam, hogy én feltenném / felteszem. Csak azt, hogy szoktak ilyet  smile
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7967 Dátum: 2008.07.09 szerda, 10:25:38 »

Nem azt mondtam, hogy én feltenném / felteszem. Csak azt, hogy szoktak ilyet  smile

szabóaladár pék lehet, h felrakná csak értelmes esztergályos már el se vállalja.
mi jáccottunk ijjen szabályzósdit, mert a főnökség nem látta be, h nincs értelme. összeraktuk a féket szabályzott tárcsával és új betétekkel. vasalás után alig ütötték meg az előírt minimum fékhatást (padon mérve) és a 2 oldal eltérése mindig kimászott a megengedettből. csak peremleszedés után, új betétek mindig hozták a maximumot, és az eltérés is bőven határ alatt volt.
papírforma szerint lehetne jó a dolog, csak a gyakorlat nem tud olvasni nyes nyes nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7968 Dátum: 2008.07.09 szerda, 10:43:15 »

szabóaladár pék lehet, h felrakná csak értelmes esztergályos már el se vállalja.
mi jáccottunk ijjen szabályzósdit, mert a főnökség nem látta be, h nincs értelme. összeraktuk a féket szabályzott tárcsával és új betétekkel. vasalás után alig ütötték meg az előírt minimum fékhatást (padon mérve) és a 2 oldal eltérése mindig kimászott a megengedettből. csak peremleszedés után, új betétek mindig hozták a maximumot, és az eltérés is bőven határ alatt volt.
papírforma szerint lehetne jó a dolog, csak a gyakorlat nem tud olvasni nyes nyes nyes
Nekem tavaly januárban esztergályos (kimondottan ilyenekkel foglalkozik, rendszeresen évek óta, és 1xrre csinálja a tárcsa mindkét oldalát) szabályozta fel a tárcsáimat, elöl-hátul. Semmi baja, fékhatás, utcán is és padon mérve is jó.
Az autót ezek után vittem vizsgára tavaly a XIX. ker. Vasgereben utcába (Mozaik u. II.), és ott se találtak benne hibát.
Tény, hogy legközelbbi betétcserekor, majd a tárcsákat is ki kell cseréltetnem.
És lehet minden betétcserekor is felrakni új tárcsát, csak legyen elég bankó a tárcában.

Tehát lehet, hogy én 20. vagyok, de szerintem már az én példám miatt se jelenthetjük ki, hogy szabályozás hülyeség/xar/nem megoldás.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7969 Dátum: 2008.07.09 szerda, 10:49:30 »

Nekem tavaly januárban esztergályos (kimondottan ilyenekkel foglalkozik, rendszeresen évek óta, és 1xrre csinálja a tárcsa mindkét oldalát) szabályozta fel a tárcsáimat, elöl-hátul. Semmi baja, fékhatás, utcán is és padon mérve is jó.
Az autót ezek után vittem vizsgára tavaly a XIX. ker. Vasgereben utcába (Mozaik u. II.), és ott se találtak benne hibát.
Tény, hogy legközelbbi betétcserekor, majd a tárcsákat is ki kell cseréltetnem.
És lehet minden betétcserekor is felrakni új tárcsát, csak legyen elég bankó a tárcában.

Tehát lehet, hogy én 20. vagyok, de szerintem már az én példám miatt se jelenthetjük ki, hogy szabályozás hülyeség/xar/nem megoldás.  integet2

A hűtött tárcsát szerintem nem lenne szabad szabályozni.
A másikat igen, ha nincs a kritikus méret alatt. De akármelyik esztergályos nem tudja megcsinálni, kell a tüske, és mondjuk az se egy rossz dolog, ha ahogy írod, egyszerre mindkét oldalát esztergálja. Ja, és lehet lemezt rakni a fékbetét alá, hogy ne nyisson akkorát a dugattyú. Egyszer még a rekordon csináltunk ilyet... ma már nem tenném.
Bankó, nem bankó. Az első féktárcsa legalább 100e-et kibír. A hátsó akár többet is. Nekem a fék fontos, és belefér, hogy 100e kilométerenként cserélem. Nem egy eszement drága dolog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7970 Dátum: 2008.07.09 szerda, 11:14:39 »

gyárban úgy csinálják, h kétoldalt egyszerre húzzák. de kevés esztergályosnak van erre alkalmas gépe, v akár csak kés befogója. aztán másik oldala a dolognak (és mind1, h hűtött v nem) mennyit kell leszedni a tárcsából? ... 0,5mm-t biztos! na ez a mennyiség bőven elég 20E km-re, innen meg nagyobb mértékben érint a bankó kérdés. eccer fizet az ember a szabályzásér, + hamarabb cserél tárcsát ... biztos megéri taps 5tized az nagyon kevés (lehetne mondani) de meg kell nézni a gyári méretet, és a csereméretet ... máris sok lesz belőle, főleg ha megússza a dolog azzal az 5 tizeddel.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7971 Dátum: 2008.07.09 szerda, 14:13:12 »

Ennek nem így kellene működnie. Stabilan középen kéne állnia (egy kicsit eltérhet). Azért figyeld, nehogy nam melegben, dugóban megfőzd a motort. Gondolom, víz van benne elég, és nem rozsdás a kiegyenlítő tartály (csapvíz), mert akkor eselteg vízköves a teljes rencer.

Szoktam figyelni de ugyan az a jelenség van mint amit leirtam korábban is.Fözni nem fözi a vizet,és amint irtam bekapcsol a venti is csak kicsit kevésnek tartottam azt a másfél percet.(vagy még annyi se).Viz van benne böven min-max között(fagyállos),én csak desztilált vizet töltöttem bele amikor kelett(és még csináltam egy harisnyaszürést is mint amit a Fusim ajánlott,meg rendszert kimostam) az igaz hogy a kiegyenlitö tartályt mostmár ki kéne egy kicsit pucolni mert rozsdás lerakodás van rajta,(csak nem tudom honnét amikor én csak deszt.vizet raktam bele).Mivel szokták kimosni? Ecetes vizzel? Lehet hogy tényleg az óra van megkerdülve a müszerfalba,de viszont ha rendesen megyek vele(elég ha 40 el csak folyamatosan menjek)akkor ott áll a mutato ahol kell 11-12 óra magasságába.
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7972 Dátum: 2008.07.09 szerda, 18:17:59 »

Szerintem az új tárcsát, amit veszel az üzletbe az fel is van küszörülve. Amúgy meg 13000 Ft a két tárcsa hátra. Meyle.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7973 Dátum: 2008.07.09 szerda, 18:47:17 »

Gondolom, víz van benne elég, és nem rozsdás a kiegyenlítő tartály (csapvíz), mert akkor eselteg vízköves a teljes rencer.

Szerintem a desztilált víztől ugyanúgy rozsdásodik, mint a csapvíztől. Vagy rosszul gondolom?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7974 Dátum: 2008.07.09 szerda, 18:59:31 »

Szerintem a desztilált víztől ugyanúgy rozsdásodik, mint a csapvíztől. Vagy rosszul gondolom?

A gyári fagyállóba van olyan adalék ami megakadályozza a rozsdásodást és keni a vízpumpa tengelyt - elvileg csapvizzel is keverhető - azért jobb a desztilláltviz. 4 évente cserélni kell a keveréket, mert elveszti kenő és korrózióvédő képességét. A flakonra 10 év van írva szóval nem baj ha nincs csere
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7975 Dátum: 2008.07.09 szerda, 19:19:56 »

A gyári fagyállóba van olyan adalék ami megakadályozza a rozsdásodást és keni a vízpumpa tengelyt - elvileg csapvizzel is keverhető - azért jobb a desztilláltviz. 4 évente cserélni kell a keveréket, mert elveszti kenő és korrózióvédő képességét. A flakonra 10 év van írva szóval nem baj ha nincs csere

Ha a desztilált víz és a csapvíz rozsdásodás szempontjából mindegy, akkor az lehet a desztilát víz előnye, hogy nem rakódik le belőle vízkő. De azt nem tudom, hogy veszélyes mennyiségű-e az a vízkő ami a csapvízből le tud rakódni.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7976 Dátum: 2008.07.09 szerda, 19:23:12 »

Ha a desztilált víz és a csapvíz rozsdásodás szempontjából mindegy, akkor az lehet a desztilát víz előnye, hogy nem rakódik le belőle vízkő. De azt nem tudom, hogy veszélyes mennyiségű-e az a vízkő ami a csapvízből le tud rakódni.

Attól függ, milyen kemény a csapvíz.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7977 Dátum: 2008.07.09 szerda, 20:37:26 »

Nem tudom hogy ide illik e de megkérdem.Van valamelyikötöknek jol müködö hütötáskája? Olyanra gondolok amit a kocsi szivargyujtó töltöjéböl müködtethetö.

Az a helyzet hogy vettem egyet 8.e-ért ami szivartöltöröl me(gy)nt  falbav  bedugtam elkezdett egyböl egy picit lehülni a fala na mondom ez fa@sza 3-ora mulva biztos hideg lessz,nagy turot lett hideg,még langyos se.Na mondom majd késöbb az lessz.Egyszer csak nézem belül meleg mint az állat.A ventilátorja nem pörög.Na mondom kinyomta a biztit.Hát nem.Beszart a láda.Visszakaptam a lovettát irány a Metro ott van 12.ezerért olyan hogy Hüt-Füt 12V meg 220V.Tegnap megvettem ma próba egész nap ment a kocsiba talán langyos anyira  mintha árnyékba raktam volna a vizet. falbav  Na mondom felhozom most bedugtam a 220-ba na mondom biztos jo lessz mert a ventilátor 3X jobban pörgött mint a kocsiba.(kezdtem gondolkodni hogy a kocsiba nem kapna elég áramot? pedig lemértem és ott van a 12,5 V) na itt fent most megy 2-órája de szerintem az egész egy nagy kalap xar.Most beleraktam egy höméröt kiváncsiságbol hány fokot fog mérni.(hát nem sokat).Ugyhogy holnap vissza Metro vissza lové aztán verem bele az egész táskába.Járt már valaki igy? vagy tudtok valami jol müködö hütötáskát ?(persze ilyet,tehát nem olyanra gondolok amibe még + fagyasztott aksit kel rakni) .
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.09 szerda, 20:39:38 írta bucsobacsi » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7978 Dátum: 2008.07.09 szerda, 20:51:31 »

Nem tudom hogy ide illik e de megkérdem.Van valamelyikötöknek jol müködö hütötáskája? Olyanra gondolok amit a kocsi szivargyujtó töltöjéböl müködtethetö.

Az a helyzet hogy vettem egyet 8.e-ért ami szivartöltöröl me(gy)nt  falbav  bedugtam elkezdett egyböl egy picit lehülni a fala na mondom ez fa@sza 3-ora mulva biztos hideg lessz,nagy turot lett hideg,még langyos se.Na mondom majd késöbb az lessz.Egyszer csak nézem belül meleg mint az állat.A ventilátorja nem pörög.Na mondom kinyomta a biztit.Hát nem.Beszart a láda.Visszakaptam a lovettát irány a Metro ott van 12.ezerért olyan hogy Hüt-Füt 12V meg 220V.Tegnap megvettem ma próba egész nap ment a kocsiba talán langyos anyira  mintha árnyékba raktam volna a vizet. falbav  Na mondom felhozom most bedugtam a 220-ba na mondom biztos jo lessz mert a ventilátor 3X jobban pörgött mint a kocsiba.(kezdtem gondolkodni hogy a kocsiba nem kapna elég áramot? pedig lemértem és ott van a 12,5 V) na itt fent most megy 2-órája de szerintem az egész egy nagy kalap xar.Most beleraktam egy höméröt kiváncsiságbol hány fokot fog mérni.(hát nem sokat).Ugyhogy holnap vissza Metro vissza lové aztán verem bele az egész táskába.Járt már valaki igy? vagy tudtok valami jol müködö hütötáskát ?(persze ilyet,tehát nem olyanra gondolok amibe még + fagyasztott aksit kel rakni) .

Ezek nem hűtőszekrények, sima kis perliter termoelektronikus hűtőcske van benne, arra jó hogy hidegen tartsa a benne lévő hideg cuccot. Van egy delta szám rajta annyival hidegebb a cucc bent mint a környezeti hőmérséklet, használj nyugodtan jégakkut mellé.
Ami már hűteni is tud kb 100-150 EUR ról indul a madarasba tecsóba ilyet nem kapsz  Waeco jó márka www.transaurus.hu
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7979 Dátum: 2008.07.09 szerda, 20:59:07 »

Most beleraktam egy höméröt kiváncsiságbol hány fokot fog mérni.(hát nem sokat).

hát nem az a lényeg, h keveset mutasson a hőmérő? az 1 már elég jó érték, de jó kevés is eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #7980 Dátum: 2008.07.09 szerda, 21:46:53 »

Sziasztok!

Nekem is gondjaim vannak a hűtővel. Normál esetben középen állt a mutató, de csak a normál mező felső határánál kapcsolt a venti. Kicseréltem a jeladót, most úgy tűnik ott sem. A mutató középállásánál 2,65kohmot mértem az új jeladón (cromaxos utángyártott). Az új jeladó is rossz lehet, vagy máshol keressem a hibát?
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7981 Dátum: 2008.07.09 szerda, 22:32:45 »

Sziasztok!

Nekem is gondjaim vannak a hűtővel. Normál esetben középen állt a mutató, de csak a normál mező felső határánál kapcsolt a venti. Kicseréltem a jeladót, most úgy tűnik ott sem. A mutató középállásánál 2,65kohmot mértem az új jeladón (cromaxos utángyártott). Az új jeladó is rossz lehet, vagy máshol keressem a hibát?

Klíma van? Hány jeladó van a termosztát házon 2 fent lent vagy csak 1(feket szelepfedeles motor)
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7982 Dátum: 2008.07.09 szerda, 22:55:21 »

Ezek nem hűtőszekrények, sima kis perliter termoelektronikus hűtőcske van benne, arra jó hogy hidegen tartsa a benne lévő hideg cuccot. Van egy delta szám rajta annyival hidegebb a cucc bent mint a környezeti hőmérséklet, használj nyugodtan jégakkut mellé.
Ami már hűteni is tud kb 100-150 EUR ról indul a madarasba tecsóba ilyet nem kapsz  Waeco jó márka www.transaurus.hu

"arra jó hogy hidegen tartsa a benne lévő hideg cuccot" ez azt jelentse hogy hidegen kel megvennem amit bele akarok rakni? hát pont azért kellene mert ha elmegyek rándulni és belerakok valamit akkor hütse le egy kicsit.Kössz a cimet megnéztem jó cuccok vannak benne lehet inkább megpotolom még egy 10-el és akkor legalább jó is valamire. Na hát most 3-és fél orát ment a ketyere de má olyan hangja lett mint egy traktornak,szoval bizti van vele valami.

De a lényeg az hogy a kocsiba ment egész nap és még fele annyira se hült le mint most 3 és fél ora alatt.Szoval nem tom mi leht vele.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7983 Dátum: 2008.07.09 szerda, 22:58:47 »

hát nem az a lényeg, h keveset mutasson a hőmérő? az 1 már elég jó érték, de jó kevés is eplus2 eplus2 eplus2


Ja te jol értelmezted,én irtam rosszul.Tudom hogy a kevés az lefelé megy a höfokba. worship vigyor3
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #7984 Dátum: 2008.07.09 szerda, 23:10:13 »

Klíma van? Hány jeladó van a termosztát házon 2 fent lent vagy csak 1(feket szelepfedeles motor)

Fusim!
Klíma van, mind a klíma bekapcsolása mind a jeladó csatlakozójának lehúzása indítja a ventillátorokat. Külön jeladója van a műszerfalak. Megkérhetnélek, hogy normál üzemmeleg motornál mérjél rá a tiedre digitműszerrel? Mert ha nem 2,65kohm körüli a normál érték akkor megpróbálnám kicseréltetni gyárira ráfizetéssel.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7985 Dátum: 2008.07.09 szerda, 23:10:59 »

De a lényeg az hogy a kocsiba ment egész nap és még fele annyira se hült le mint most 3 és fél ora alatt.Szoval nem tom mi leht vele.

Légkondihoz mennyi energia kell hogy hűtsön az autóba? Ilyen pár W os cucctol sokat ne várj
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7986 Dátum: 2008.07.09 szerda, 23:14:49 »

Fusim!
Klíma van, mind a klíma bekapcsolása mind a jeladó csatlakozójának lehúzása indítja a ventillátorokat. Külön jeladója van a műszerfalak. Megkérhetnélek, hogy normál üzemmeleg motornál mérjél rá a tiedre digitműszerrel? Mert ha nem 2,65kohm körüli a normál érték akkor megpróbálnám kicseréltetni gyárira ráfizetéssel.


80C os víznél 3000-4500Ohm kéne
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #7987 Dátum: 2008.07.09 szerda, 23:28:32 »

80C os víznél 3000-4500Ohm kéne

Köszi szépen, akkor megpróbálom becseréltetni. Elvben más okozhatja még a hibát?
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7988 Dátum: 2008.07.09 szerda, 23:50:07 »

Nem tudom hogy ide illik e de megkérdem.Van valamelyikötöknek jol müködö hütötáskája? Olyanra gondolok amit a kocsi szivargyujtó töltöjéböl müködtethetö.

Az a helyzet hogy vettem egyet 8.e-ért ami szivartöltöröl me(gy)nt  falbav  bedugtam elkezdett egyböl egy picit lehülni a fala na mondom ez fa@sza 3-ora mulva biztos hideg lessz,nagy turot lett hideg,még langyos se.Na mondom majd késöbb az lessz.Egyszer csak nézem belül meleg mint az állat.A ventilátorja nem pörög.Na mondom kinyomta a biztit.Hát nem.Beszart a láda.Visszakaptam a lovettát irány a Metro ott van 12.ezerért olyan hogy Hüt-Füt 12V meg 220V.Tegnap megvettem ma próba egész nap ment a kocsiba talán langyos anyira  mintha árnyékba raktam volna a vizet. falbav  Na mondom felhozom most bedugtam a 220-ba na mondom biztos jo lessz mert a ventilátor 3X jobban pörgött mint a kocsiba.(kezdtem gondolkodni hogy a kocsiba nem kapna elég áramot? pedig lemértem és ott van a 12,5 V) na itt fent most megy 2-órája de szerintem az egész egy nagy kalap xar.Most beleraktam egy höméröt kiváncsiságbol hány fokot fog mérni.(hát nem sokat).Ugyhogy holnap vissza Metro vissza lové aztán verem bele az egész táskába.Járt már valaki igy? vagy tudtok valami jol müködö hütötáskát ?(persze ilyet,tehát nem olyanra gondolok amibe még + fagyasztott aksit kel rakni) .

50e Ft felett indulnak azok, amik a kinthő hőfoktól függetlenül +10C-ot tudnak, de ezeknek is kell jó pár óra, mire lehülnek, és kb. a fél csomagtartót elfoglalják.
De szerintem a jégakkus teljesen jó, abba egésznap hideg marad az üdítő.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7989 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 00:26:29 »

Valamelyik féktárcsád görbe! Szabályoztasd le egy esztergályossal és minden okés lesz! Egyébként ha felteszitek gépre akkor már ránéz az esztergályos és megmondja mennyi lehet benne a görbület, de ha nekitolja a kést akkor már te is láthatod/hallhatod hogy üt-e és mennyit!
Auto Fort-ban mérte Vik műszerrel, azt mondta, a tűréshatáron belül van.Én ezt jónak fogtam fel.Pedig másra én sem tudok gondolni.De mitől vetemedhet el?Tárcsacser után kb 2-3 hónappal kezdte.Lehet semmi köze hozzá, de pont másnap, amikor éjjel leengedett az egyik első kerék.Esetleg ABS nem tud ilyet csinálni?Akkor is nyomkodja vissza a pedált, amikor nem kéne?
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.10 csütörtök, 00:28:17 írta gezola » Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7990 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 10:32:50 »

A hűtött tárcsát szerintem nem lenne szabad szabályozni.
A másikat igen, ha nincs a kritikus méret alatt. De akármelyik esztergályos nem tudja megcsinálni, kell a tüske, és mondjuk az se egy rossz dolog, ha ahogy írod, egyszerre mindkét oldalát esztergálja. Ja, és lehet lemezt rakni a fékbetét alá, hogy ne nyisson akkorát a dugattyú. Egyszer még a rekordon csináltunk ilyet... ma már nem tenném.
Bankó, nem bankó. Az első féktárcsa legalább 100e-et kibír. A hátsó akár többet is. Nekem a fék fontos, és belefér, hogy 100e kilométerenként cserélem. Nem egy eszement drága dolog.
gyárban úgy csinálják, h kétoldalt egyszerre húzzák. de kevés esztergályosnak van erre alkalmas gépe, v akár csak kés befogója. aztán másik oldala a dolognak (és mind1, h hűtött v nem) mennyit kell leszedni a tárcsából? ... 0,5mm-t biztos! na ez a mennyiség bőven elég 20E km-re, innen meg nagyobb mértékben érint a bankó kérdés. eccer fizet az ember a szabályzásér, + hamarabb cserél tárcsát ... biztos megéri taps 5tized az nagyon kevés (lehetne mondani) de meg kell nézni a gyári méretet, és a csereméretet ... máris sok lesz belőle, főleg ha megússza a dolog azzal az 5 tizeddel.

Lehet okoskodni, hogy mi éri meg jobban, meg, hogy 100000-ként belefér, stb.
Ti nektek biztos nem volt olyan időszak az életetekben, amikor számított 10000-15000 vagy akár 5000 Ft difi is!?  fejvakaras
Jó nektek!  eljen
Ha van rá pénzem és sem szoktam szarakodni, de ha nincs akkor akarhatok bármit.  szomoru1
Tény, hogy veszélyeztetni senkit nem fogok spórolásból, felelőtlenségből, stb..
És működik rendesen, a betét előbb fog ismét elkopni, és akkor (mint ahogy már írtam) tárcsa is cserélve lesz.
Én csak azt írtam, hogy nem lehetetlen a szabályozás, és nem pedig azt, hogy jobb mint az új.  wow1
Ennek tükrében tessék "fikázni" a döntésemet!  action hehe wave integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7991 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 11:21:44 »

Lehet okoskodni, hogy mi éri meg jobban, meg, hogy 100000-ként belefér, stb.
Ti nektek biztos nem volt olyan időszak az életetekben, amikor számított 10000-15000 vagy akár 5000 Ft difi is!?  fejvakaras
Jó nektek!  eljen
Ha van rá pénzem és sem szoktam szarakodni, de ha nincs akkor akarhatok bármit.  szomoru1
Tény, hogy veszélyeztetni senkit nem fogok spórolásból, felelőtlenségből, stb..
És működik rendesen, a betét előbb fog ismét elkopni, és akkor (mint ahogy már írtam) tárcsa is cserélve lesz.
Én csak azt írtam, hogy nem lehetetlen a szabályozás, és nem pedig azt, hogy jobb mint az új.  wow1
Ennek tükrében tessék "fikázni" a döntésemet!  action hehe wave integet2

sztem 10000 Ft mindig számít. én még 500 Ft-ot is útálok feleslegesen kiadni, és a szabályozás pont ez a kategória. olvasd el mégeccer ... leírtam miért. sokkal többet ér felrakni a régi tárcsához az új betétet, és jól megvasalni a féket. mellesleg az a tárcsa ami csak 1 betét garnitúrát bír ki, sztem 1 lyukas 2fillérest se ér (v valami más baj is van arrafelé). és ha a gyári ilyen akkor én köszönöm de nem kérem! (ott a stealt példája erre: 80.000km szervíz betét + tárcsa csere)
az, h én (és rajtam kívül még sokan) a szabályzás ellen vagyok, még nem azt jelenti, h minden esetben tárcsát kell cserélni. 1X tárcsát, 2X betétet ... és ez a normális. jó minőségű tárcsa ezt hozza is, rosszabbat + nem érdemes venni.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7992 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 14:03:35 »

(ott a stealt példája erre: 80.000km szervíz betét + tárcsa csere)
Most mi volt a baj vele? Tök jól megfogott mindig a pályán utazótemporól amikor kijött egy kamion elém  eplus2 wave
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7993 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 14:12:05 »

sztem 10000 Ft mindig számít. én még 500 Ft-ot is útálok feleslegesen kiadni, és a szabályozás pont ez a kategória. olvasd el mégeccer ... leírtam miért. sokkal többet ér felrakni a régi tárcsához az új betétet, és jól megvasalni a féket. mellesleg az a tárcsa ami csak 1 betét garnitúrát bír ki, sztem 1 lyukas 2fillérest se ér (v valami más baj is van arrafelé). és ha a gyári ilyen akkor én köszönöm de nem kérem! (ott a stealt példája erre: 80.000km szervíz betét + tárcsa csere)
az, h én (és rajtam kívül még sokan) a szabályzás ellen vagyok, még nem azt jelenti, h minden esetben tárcsát kell cserélni. 1X tárcsát, 2X betétet ... és ez a normális. jó minőségű tárcsa ezt hozza is, rosszabbat + nem érdemes venni.

Én jártam úgy a Fiestámmal hogy lecseréltem a tárcsákat persze gyárit hozattam és két hónap múlva egy kereszteződésben már nem értem el a zöldet ezért fék aztán egy csatornarács egy rántás ahogy a kerék egy pillanatra a levegőbe került aztán megint az útra és a kerekek (195/50/15 Dunlop) akkorát fogtak hogy már ütött is a tárcsám de rendesen! Ahányszor benyomtam a féket a kormány olyat rázott hogy kikapcsolódott a kezemen az óra! Aztán leszabályoztattam és megint jó lett! Ezért már ilyenekre is odafigyelek na meg arra hogy a Fordéknak a gyári tárcsáját nem szabad megvenni mert puha!
Brembo tárcsa és Textar betét szerintem egy elég nyerő páros!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7994 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 14:19:50 »

50e Ft felett indulnak azok, amik a kinthő hőfoktól függetlenül +10C-ot tudnak, de ezeknek is kell jó pár óra, mire lehülnek, és kb. a fél csomagtartót elfoglalják.
De szerintem a jégakkus teljesen jó, abba egésznap hideg marad az üdítő.

Na mostmár lezárom ezt a hütötáskás dolgot(visszavittem a cumot kicseréltettem remélem ez bevállik ennek nincs traktor hangja,raktam bele egy lefagyasztott flakon vizet majd meglátjuk meddig birja tartani hidegen),a tegnap a 220V-nál lehütötte a vizet 18C°-ra.Jó volt.

A lényeg következik most amit orvosolnom kéne.Mivel nem cigizem eddig sosem használtam szivargyujto részét.Most észrevettem hogy ha bedugok valamit(pl.szivargyujtót vagy ezt a hűtötáskát)és kinyitom a vezetö oldali ajtót akkor hangjelzés mint ha ugymaradt volna a világitás.Ez eddig igy korrekt is.Na de kivülröl megnéztem és tényleg ég a hejzetjelzö csak egy kicsit halványabban.(arra gondolok hogy igy hamarabb leszivja az aksit hogy még az is ég),+ ha felkapcsolom a világitást akkor nem megy áram a szivargyujtó csatihoz. Tehát ha bevan dugva a hütöláda és mondjuk kimegyek majd országutra(vagy este) akkor nem müködik. Ennek igy kel lenni hogy sipol és világit és világitás felkapcsolás után nem megy áram a sz.töltöhöz? vagy ez már egy megbuherált dolog lehet? A kábelt a csatinál elég gyárinak találtam még a szigetelöszallagot is. Na szerintetek mi a turó van? Vegyek valahonnan egy pozitivot a csatihoz? csak ha találok valahol egy fix pozitivot akkor nehogy leterhelyek valamit..Huh?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7995 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 15:10:57 »

Na mostmár lezárom ezt a hütötáskás dolgot(visszavittem a cumot kicseréltettem remélem ez bevállik ennek nincs traktor hangja,raktam bele egy lefagyasztott flakon vizet majd meglátjuk meddig birja tartani hidegen),a tegnap a 220V-nál lehütötte a vizet 18C°-ra.Jó volt.

A lényeg következik most amit orvosolnom kéne.Mivel nem cigizem eddig sosem használtam szivargyujto részét.Most észrevettem hogy ha bedugok valamit(pl.szivargyujtót vagy ezt a hűtötáskát)és kinyitom a vezetö oldali ajtót akkor hangjelzés mint ha ugymaradt volna a világitás.Ez eddig igy korrekt is.Na de kivülröl megnéztem és tényleg ég a hejzetjelzö csak egy kicsit halványabban.(arra gondolok hogy igy hamarabb leszivja az aksit hogy még az is ég),+ ha felkapcsolom a világitást akkor nem megy áram a szivargyujtó csatihoz. Tehát ha bevan dugva a hütöláda és mondjuk kimegyek majd országutra(vagy este) akkor nem müködik. Ennek igy kel lenni hogy sipol és világit és világitás felkapcsolás után nem megy áram a sz.töltöhöz? vagy ez már egy megbuherált dolog lehet? A kábelt a csatinál elég gyárinak találtam még a szigetelöszallagot is. Na szerintetek mi a turó van? Vegyek valahonnan egy pozitivot a csatihoz? csak ha találok valahol egy fix pozitivot akkor nehogy leterhelyek valamit..Huh?

El van kötve a szivarcsati ! Vedd ki a váltószoknyát és túrj be van ott is egy világítás meg fix 12V és egy test ,rendezd a kábeleket
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7996 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 15:21:06 »

Sziasztok!

Hátha esetleg valaki még küzd ilyesmivel:

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_csomagtarto_zar_77430009.html

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_csomagtarto_zar_77430010.html

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_hatso_zar_1993_1996_77958231.html
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7997 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 15:51:16 »

El van kötve a szivarcsati ! Vedd ki a váltószoknyát és túrj be van ott is egy világítás meg fix 12V és egy test ,rendezd a kábeleket

Pedig ez volt rajta, egy kéteres kábel ami a minusz egy a szivarcsatira egy meg az égöjére.Ez persze egybe van.És van külön egy (talán)sárga valami zöld csikokkal,ez meg a +. Ez lenne elkötve? Megnézem hátha van ott valami világitás de én nem láttam ezidáig. Ha nincs ott kábel akkor mi van? A váltószoknyát könnyü levenni? vagy valami feszegetös dolog?

 worship worship worship
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7998 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 15:55:37 »

Pedig ez volt rajta, egy kéteres kábel ami a minusz egy a szivarcsatira egy meg az égöjére.Ez persze egybe van.És van külön egy (talán)sárga valami zöld csikokkal,ez meg a +. Ez lenne elkötve? Megnézem hátha van ott valami világitás de én nem láttam ezidáig. Ha nincs ott kábel akkor mi van? A váltószoknyát könnyü levenni? vagy valami feszegetös dolog?

 worship worship worship

körbe világít a szivargyújtó van ott egy kis izzó arra megy a világítás
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7999 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 16:07:43 »

Na mostmár lezárom ezt a hütötáskás dolgot(visszavittem a cumot kicseréltettem remélem ez bevállik ennek nincs traktor hangja,raktam bele egy lefagyasztott flakon vizet majd meglátjuk meddig birja tartani hidegen),a tegnap a 220V-nál lehütötte a vizet 18C°-ra.Jó volt.

A lényeg következik most amit orvosolnom kéne.Mivel nem cigizem eddig sosem használtam szivargyujto részét.Most észrevettem hogy ha bedugok valamit(pl.szivargyujtót vagy ezt a hűtötáskát)és kinyitom a vezetö oldali ajtót akkor hangjelzés mint ha ugymaradt volna a világitás.Ez eddig igy korrekt is.Na de kivülröl megnéztem és tényleg ég a hejzetjelzö csak egy kicsit halványabban.(arra gondolok hogy igy hamarabb leszivja az aksit hogy még az is ég),+ ha felkapcsolom a világitást akkor nem megy áram a szivargyujtó csatihoz. Tehát ha bevan dugva a hütöláda és mondjuk kimegyek majd országutra(vagy este) akkor nem müködik. Ennek igy kel lenni hogy sipol és világit és világitás felkapcsolás után nem megy áram a sz.töltöhöz? vagy ez már egy megbuherált dolog lehet? A kábelt a csatinál elég gyárinak találtam még a szigetelöszallagot is. Na szerintetek mi a turó van? Vegyek valahonnan egy pozitivot a csatihoz? csak ha találok valahol egy fix pozitivot akkor nehogy leterhelyek valamit..Huh?

Nálam ilyen hiba nincs, pedig rendszeresen használom a szivargyújtót GPS-re, és inverterre, mostmár detektorra is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.