Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:55:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358641 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8000 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 16:09:35 »

körbe világít a szivargyújtó van ott egy kis izzó arra megy a világítás

Nekem nem világít, milyen izzó kell bele?
Egyszer más sikerült szétszednem, de akkor minden rugója elpattant a nyitószerkezetnek. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8001 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 16:19:56 »

Nekem nem világít, milyen izzó kell bele?
Egyszer más sikerült szétszednem, de akkor minden rugója elpattant a nyitószerkezetnek. Smiley

2 féle szivargyújtó van a régiek széttekerhetők az újak kis pöckökkel rögzítettek. Ha ki kell szerelni 2-3 órás csavarhúzót be kell dugni megfelelő helyre és szétcsúszik. Az izzófoglalat mellette van simán kihúzható műszerfalizzó kell vele - a foglalat könnyen törik csak óvatosan
Naplózva
Hajni75
Vendég
« Új hozzászólás #8002 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 17:13:39 »

sziasztok!!
Nekem 1996-os 1.8-as mondeom van és abba szeretnék klima tartályt ami kilyukadt!!
email cimem trimmel.s@freemail.hu
Köszi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8003 Dátum: 2008.07.11 péntek, 00:04:09 »

2 féle szivargyújtó van a régiek széttekerhetők az újak kis pöckökkel rögzítettek. Ha ki kell szerelni 2-3 órás csavarhúzót be kell dugni megfelelő helyre és szétcsúszik. Az izzófoglalat mellette van simán kihúzható műszerfalizzó kell vele - a foglalat könnyen törik csak óvatosan

Ez a 2-3 megfelő hely érdekelne a legjobban. Smiley
De szerintem majd az egyik minitalin megnézzük közösen!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8004 Dátum: 2008.07.11 péntek, 00:23:44 »

Auto Fort-ban mérte Vik műszerrel, azt mondta, a tűréshatáron belül van.Én ezt jónak fogtam fel.Pedig másra én sem tudok gondolni.De mitől vetemedhet el?Tárcsacser után kb 2-3 hónappal kezdte.Lehet semmi köze hozzá, de pont másnap, amikor éjjel leengedett az egyik első kerék.Esetleg ABS nem tud ilyet csinálni?Akkor is nyomkodja vissza a pedált, amikor nem kéne?
Ma(tegnap) javasolta egy hozzáértő ismerősöm, nézessem meg a kerékagycsapágyakat is, mert az is tud ilyet produkálni.Mivel a két első tárcsa rá volt rohadva, elég rendesen kalapálni kellett, majd végül csak többfelé flexelve jött le.Lehet, hogy akkor hazavágtam a csapágyakat is? szomoru1 De akkor miért nem azonnal jelentkezett a remegés?Egyébként most túl vagyok egy Bp-Boglárlelle-Bp úton, autópályán, és menet közben is éreztem egy enyhe vibrációt a kormányon, ami akár ez is lehet
Csapágycsere házilag kivitelezhető?(zsigulinál már csináltunk régen), vagy az már szervízes téma?
Mennyibe kerül a csapágy? Wyctor...?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8005 Dátum: 2008.07.11 péntek, 00:29:25 »

Ma(tegnap) javasolta egy hozzáértő ismerősöm, nézessem meg a kerékagycsapágyakat is, mert az is tud ilyet produkálni.Mivel a két első tárcsa rá volt rohadva, elég rendesen kalapálni kellett, majd végül csak többfelé flexelve jött le.Lehet, hogy akkor hazavágtam a csapágyakat is? szomoru1 De akkor miért nem azonnal jelentkezett a remegés?Egyébként most túl vagyok egy Bp-Boglárlelle-Bp úton, autópályán, és menet közben is éreztem egy enyhe vibrációt a kormányon, ami akár ez is lehet
Csapágycsere házilag kivitelezhető?(zsigulinál már csináltunk régen), vagy az már szervízes téma?
Mennyibe kerül a csapágy? Wyctor...?
Miután széjjel lett kalapálva, futómű lett állítva?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8006 Dátum: 2008.07.11 péntek, 00:33:57 »

Miután széjjel lett kalapálva, futómű lett állítva?
Azután nem, de pár hónapja, amikor a lengőkar szilenteket cserélték, akkor állítottak.Attól sem lett jobb
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8007 Dátum: 2008.07.11 péntek, 00:36:04 »

Azután nem, de pár hónapja, amikor a lengőkar szilenteket cserélték, akkor állítottak.Attól sem lett jobb
akkor passz, 1ébként én a Fusim által ajánlott futóműállítós helyre mentem Dunakeszire, tapasztalat : POZITÍV
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8008 Dátum: 2008.07.11 péntek, 09:08:46 »

Akinek klíma gondja van: a Főoldalon cikkben megtalálható a kedvezményes partner címe, elérhetősége, árai, stb...  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #8009 Dátum: 2008.07.11 péntek, 10:12:47 »

Auto Fort-ban mérte Vik műszerrel, azt mondta, a tűréshatáron belül van.Én ezt jónak fogtam fel.Pedig másra én sem tudok gondolni.De mitől vetemedhet el?Tárcsacser után kb 2-3 hónappal kezdte.Lehet semmi köze hozzá, de pont másnap, amikor éjjel leengedett az egyik első kerék.Esetleg ABS nem tud ilyet csinálni?Akkor is nyomkodja vissza a pedált, amikor nem kéne?

A tárcsa cserénél az igazi rizikó az, hogy a tárcsa öntésétől mennyi idő telik el a felszerelésig.
Ugyanis az öntvényt hosszú hónapokig pihentetni kéne a megmunkálás elött. Ha veszel egy új tárcsát, könnyen lehet, hogy 2-3hete öntötték, és a benne lévő feszültségek az első melegedés során kijönnek és deformálódik a vadi új tárcsa.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #8010 Dátum: 2008.07.11 péntek, 10:24:26 »

Nem tudom mennyire ua. a helyzet, de nálam teljesen középen áll folyamatosan a mutató. Ha dugóban állok akkor többször kapcsol be a venti, de meg sem mozdul a mutató. Kb. 1-1,5 percig megy a venti ez stimmel! Nem a műszer van megkergülve?

Sziasztok! Nekem nemrég rosott be a vízpumpám, ügyesen tönkrevágta a termosztátomat is. A venti hideg levegőt fújt,mert a pumpa alig cirkuláltatta a vizet,a mutató az egekben volt. Most minden ki lett cserélve. Nekem viszont teljesen más a kijelzőm. Van egy C (gondolom cool) meg egy H (valszeg HOT) egy skála két végén, közötte semmi. Most nyáron, városban középen, vagy kicsit alatta áll a mutató, de viszonylag gyakran felszalad a felén túl, bekacspol a venti és visszahűti kb ugyanúgy 1-1,5 alatt. Pályán minden OK, lejjebb van sokkal. Ez normális? integet2
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8011 Dátum: 2008.07.11 péntek, 11:04:48 »

El van kötve a szivarcsati ! Vedd ki a váltószoknyát és túrj be van ott is egy világítás meg fix 12V és egy test ,rendezd a kábeleket

Szia Dr.Fusim.

Ma megnézem ezt a dolgot.Én ugy értelmezem a leirásodbol hogy az én szivarcsatimon kivül(amire rámegy még a világitás is) ezen kivül a válto szoknya alatt van még + fix 12V Huh? +világitás is?  worship worship worship
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8012 Dátum: 2008.07.11 péntek, 13:00:51 »

Na benéztem a szoknya alá  eplus2 de semmiéle más vezetéket nem találtam.  falbav Tehát akkor szerintem a szivarcsatinak a két - része lenne megforditva? majd kiprobálom lemérem.(kimérem).
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #8013 Dátum: 2008.07.11 péntek, 22:14:38 »

Ma bekerült a szivarcsati hátra.

Sőt működik a világitás is. Most már mehet elöl a navi, hátul a hűtőláda. nyes
Amúgy nehéz összekeverni a szivarcsatin a vezetékeket, a két vastag (2.5)a csatié az egy vékony (0.75) a világitásé.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8014 Dátum: 2008.07.11 péntek, 22:28:58 »

Ma bekerült a szivarcsati hátra.

Sőt működik a világitás is. Most már mehet elöl a navi, hátul a hűtőláda. nyes
Amúgy nehéz összekeverni a szivarcsatin a vezetékeket, a két vastag (2.5)a csatié az egy vékony (0.75) a világitásé.


Ezt értem hogy nehéz összekeverni  nyes csak az a baj hogy az enyémét még össze se tudom keverni mert gyárilag kb egy ilyen U alakja van tehát forditva fel se tudnám rakni. (beszélek a - szálrol ami a test meg a világitásé ) na erre hogy varjak gombot?
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #8015 Dátum: 2008.07.11 péntek, 22:33:45 »


Ezt értem hogy nehéz összekeverni  nyes csak az a baj hogy az enyémét még össze se tudom keverni mert gyárilag kb egy ilyen U alakja van tehát forditva fel se tudnám rakni. (beszélek a - szálrol ami a test meg a világitásé ) na erre hogy varjak gombot?
Huh? Lehet, hogy valaki belebabrált a vezetékekbe.  Angry
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8016 Dátum: 2008.07.12 szombat, 01:07:32 »

Ma bekerült a szivarcsati hátra.
jó lett!  eljen (az milyen lámpa?)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
deis
Vendég
« Új hozzászólás #8017 Dátum: 2008.07.12 szombat, 09:04:43 »

jó lett!  eljen (az milyen lámpa?)
Tipusazonos autóból (Scorpio) származó lábtér és csomagtér lámpa. nyes
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.12 szombat, 09:08:33 írta deis » Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8018 Dátum: 2008.07.12 szombat, 10:09:10 »

Ma bekerült a szivarcsati hátra.
Sőt működik a világitás is. Most már mehet elöl a navi, hátul a hűtőláda. nyes
Amúgy nehéz összekeverni a szivarcsatin a vezetékeket, a két vastag (2.5)a csatié az egy vékony (0.75) a világitásé.
Jólnézi ki magát!  eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8019 Dátum: 2008.07.12 szombat, 14:00:03 »

Huh? Lehet, hogy valaki belebabrált a vezetékekbe.  Angry

Majd holnap kimérem hogy mikor melyik kap áramot.Elvileg kéne kapjon áramot a szivarcsati és ha gyujtást adsz rá akkor kéne világitson a kiségö is ugyvan??? Nállatok csinál olyat hogyha bedugsz valamit a szivarcsatiba pl. szivargyujtót(persze benyomva és kinyitod a vezetö felöli ajtót akkor sipol mintha világitást ugyhagytad) csinál ilyet???
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8020 Dátum: 2008.07.12 szombat, 17:48:35 »

Majd holnap kimérem hogy mikor melyik kap áramot.Elvileg kéne kapjon áramot a szivarcsati és ha gyujtást adsz rá akkor kéne világitson a kiségö is ugyvan??? Nállatok csinál olyat hogyha bedugsz valamit a szivarcsatiba pl. szivargyujtót(persze benyomva és kinyitod a vezetö felöli ajtót akkor sipol mintha világitást ugyhagytad) csinál ilyet???

Megnéztem.. nekem nem sipákol.. bár biztos hasznos lenne Cool
Ha a Tied sípol, akkor lehet, hogy ez egy utólagos kábelezés..  integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
deis
Vendég
« Új hozzászólás #8021 Dátum: 2008.07.12 szombat, 18:38:50 »

Majd holnap kimérem hogy mikor melyik kap áramot.Elvileg kéne kapjon áramot a szivarcsati és ha gyujtást adsz rá akkor kéne világitson a kiségö is ugyvan??? Nállatok csinál olyat hogyha bedugsz valamit a szivarcsatiba pl. szivargyujtót(persze benyomva és kinyitod a vezetö felöli ajtót akkor sipol mintha világitást ugyhagytad) csinál ilyet???
Szivarcsati gyujtás nélkül is működik. A kiségő világitással (helyzetjelző) megy.
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.12 szombat, 21:51:19 írta deis » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8022 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 10:40:48 »

Ma bekerült a szivarcsati hátra.
Sőt működik a világitás is. Most már mehet elöl a navi, hátul a hűtőláda. nyes
Amúgy nehéz összekeverni a szivarcsatin a vezetékeket, a két vastag (2.5)a csatié az egy vékony (0.75) a világitásé.

Ez jó lett!  eljen
Lehet venni a Ford-nál 12V feliratú fedelet, azzal még jobb lenne! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
deis
Vendég
« Új hozzászólás #8023 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 12:11:33 »

Ez jó lett!  eljen
Lehet venni a Ford-nál 12V feliratú fedelet, azzal még jobb lenne! Smiley
angel
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8024 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 18:26:28 »

Szivarcsati gyujtás nélkül is működik. A kiségő világitással (helyzetjelző) megy.

Hmm..hamár helyzetjelző..
Multkor vettem észre, hogy a parkolófény nem működik a kocsin (se a jobb ,se a bal)..
Aztán másnap este, meg azt vettem észre, h a fényszorokapcsolo háttérvilágitása nemjó.. hmm
gondolom a 2 nem függ össze.. amugy megvagyok parkolófény nélkül... soha nem használtam, csak azért jó tudni, ha műxik Cool
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8025 Dátum: 2008.07.14 hétfő, 09:02:56 »

Sziasztok.
A hátsó lámpabura az 2 rétegü? Mármint arra gondolok hogy ha leszedem akkor bele tudok nyulni annyira hogy a belsö falát elérjem vagy nem?(már nem emlékszem pedig ját már a kezembe).Ma vettem észre hogy ál benne a viz annyira hogyha elmennék a sivatagba 2 hétre, lenne innivalóm lböven. Fölül van egy repedés rajta briztos hogy ott folyik bele, aztán gondoltam azt megprobálom belölröl kijavitani ha nem sikerül akkor majd bontottat veszek.(próba szekerce-csak nem emlékszem hogy belülröl van e még egy fala.) már láttam ilyet.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8026 Dátum: 2008.07.14 hétfő, 09:05:48 »

Sziasztok.
A hátsó lámpabura az 2 rétegü? Mármint arra gondolok hogy ha leszedem akkor bele tudok nyulni annyira hogy a belsö falát elérjem vagy nem?(már nem emlékszem pedig ját már a kezembe).Ma vettem észre hogy ál benne a viz annyira hogyha elmennék a sivatagba 2 hétre, lenne innivalóm lböven. Fölül van egy repedés rajta briztos hogy ott folyik bele, aztán gondoltam azt megprobálom belölröl kijavitani ha nem sikerül akkor majd bontottat veszek.(próba szekerce-csak nem emlékszem hogy belülröl van e még egy fala.) már láttam ilyet.

Belül van egy "fal" amin az izzók átférnek meg plusz egy nagyobb középen aminek a funkciójára nem jöttem rá. Ha felrakod az újat jól szilozd körbe!
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8027 Dátum: 2008.07.14 hétfő, 09:32:07 »

Belül van egy "fal" amin az izzók átférnek meg plusz egy nagyobb középen aminek a funkciójára nem jöttem rá. Ha felrakod az újat jól szilozd körbe!

Hát igen ha ujjat rakok bele(mármint hogy bontottat) de azért kérdeztem mert gondoltam hátha beférek rajta(mármint a kezem   nyes )és akkor a repedésnél belül beszilozom.De igy ezekszerint ha csak akkora a juk mint az izzo akkor ott még a szilo kinyomo csücskét se tudom belerakni,meg eldolgozni amit kinyomok belöle. Nem baj jó lessz akváriumnak.  hehe Szerintem ugy se látott még senki olyat. Megállok majd a piros lámpánál és majd látják hogy uszkálnak benne a halak.  eplus2   eplus2 eplus2
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8028 Dátum: 2008.07.14 hétfő, 09:58:15 »

Hát igen ha ujjat rakok bele(mármint hogy bontottat) de azért kérdeztem mert gondoltam hátha beférek rajta(mármint a kezem   nyes )és akkor a repedésnél belül beszilozom.De igy ezekszerint ha csak akkora a juk mint az izzo akkor ott még a szilo kinyomo csücskét se tudom belerakni,meg eldolgozni amit kinyomok belöle. Nem baj jó lessz akváriumnak.  hehe Szerintem ugy se látott még senki olyat. Megállok majd a piros lámpánál és majd látják hogy uszkálnak benne a halak.  eplus2   eplus2 eplus2

Ajánlom a tüskés pikókat nyes nyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8029 Dátum: 2008.07.14 hétfő, 10:28:37 »

Ma zöldkártyát voltam csináltatni..
és a fickó felhivta a figyelmem egy "ciripelő-csattogó" hangra.. ami csak alapjáraton hallatszik...
kicsit figyeltünk..először az ékszijra tippeltünk.. de a motor másik oldalábol, kicsit fentröl  szól.. Szerintetek mi lehet?  Huh? üdv wave
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.14 hétfő, 12:51:16 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #8030 Dátum: 2008.07.15 kedd, 00:56:15 »

Ma zöldkártyát voltam csináltatni..
és a fickó felhivta a figyelmem egy "ciripelő-csattogó" hangra.. ami csak alapjáraton hallatszik...
kicsit figyeltünk..először az ékszijra tippeltünk.. de a motor másik oldalábol, kicsit fentröl  szól.. Szerintetek mi lehet?  Huh? üdv wave

Biztos hogy a másik oldalról szólt? A mienk is az általad leírtakhoz hasonló hangokat produkált csak alapjáraton, és csak hidegen. Én nem tudtam rájönni hogy pontosan honnan jön a hang, de fokozatosan erősödött. Az amúgy is aktuális szíj+vízpumpacsere után megszűnt. Az előző cserénél eltettem az akkor lefutott  ford szíjjakat + a görgőket, amik akkor utángyártottal lettek pótolva. A most kikerülő (utángyártottak) gyalázatos állapotban voltak az előzőekhez képest, úgyhogy nem bántam meg hogy újra gyári került mindenből.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8031 Dátum: 2008.07.15 kedd, 12:11:51 »

Biztos hogy a másik oldalról szólt? A mienk is az általad leírtakhoz hasonló hangokat produkált csak alapjáraton, és csak hidegen. Én nem tudtam rájönni hogy pontosan honnan jön a hang, de fokozatosan erősödött. Az amúgy is aktuális szíj+vízpumpacsere után megszűnt. Az előző cserénél eltettem az akkor lefutott  ford szíjjakat + a görgőket, amik akkor utángyártottal lettek pótolva. A most kikerülő (utángyártottak) gyalázatos állapotban voltak az előzőekhez képest, úgyhogy nem bántam meg hogy újra gyári került mindenből.

Nekem olyan, mintha a "nagy fekete dobozbol jönne".. (amihez a cső megy a légszűrőből.. )
De inkább cserélni kéne a szíjat, h nyugodtan aludjak...
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8032 Dátum: 2008.07.15 kedd, 12:37:32 »

Sziasztok.

Elvittem a kicsikét kivisgálásra(megrángadták a kormányösszekötöt meg ilyesmit) azt mondták a kattogás rosszesetben a kormánymüböl jön jobb esetben kormány összekötö (azt mondták szét kéne szedni és akkor kiderül). Meg mondtak egy olyasmit hogy (talán) a kormány rudon kb középen van egy csapágy hogy az eléggé xar .Mi ennek a rendes neve?
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #8033 Dátum: 2008.07.15 kedd, 16:38:21 »

Nekem olyan, mintha a "nagy fekete dobozbol jönne".. (amihez a cső megy a légszűrőből.. )
De inkább cserélni kéne a szíjat, h nyugodtan aludjak...

Annak inkább járj utána, mert egy szíjcsere görgőkkel vízpumpával (minden második szíjjcserénél kell) +munkadíjjal nyaldossa a 100-ast. Lehet, hogy meglazult valami és alapjáraton berezonál. Próbáldd meg megfogni a "nagy fekete dobozt" meg ezt-azt, hátha megtalálod a bűnöst. Vagy nem olyan a hang? A hosszbordásszíjj körül ne nyúlkálj járó motornál!
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.15 kedd, 16:42:43 írta LogoutX » Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8034 Dátum: 2008.07.15 kedd, 22:06:30 »

Annak inkább járj utána, mert egy szíjcsere görgőkkel vízpumpával (minden második szíjjcserénél kell) +munkadíjjal nyaldossa a 100-ast. Lehet, hogy meglazult valami és alapjáraton berezonál. Próbáldd meg megfogni a "nagy fekete dobozt" meg ezt-azt, hátha megtalálod a bűnöst. Vagy nem olyan a hang? A hosszbordásszíjj körül ne nyúlkálj járó motornál!

100as?? hm. anyagköltség kb 35 000 vízpumpával... 50 fölé nem nagyon kuszhatna.. Bár nem tudom.. miota megvan az autó..még nem volt cserélve..
lehet, hogy holnap jobban meghallgatózom.. köszi a választ! üdv integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #8035 Dátum: 2008.07.16 szerda, 00:32:15 »

... anyagköltség kb 35 000 vízpumpával... 50 fölé nem nagyon kuszhatna...

Vezérműszíj készlet                24 094   
Generátorszíj                          4 190   
Feszítőgörgő generátorszíjhoz  35 423
Vezetőgörgő                          6 277     
Vízpumpa                             12 990   

Ezek élő Cromaxos árak. Én is dobtam egy hátast első hallásra.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8036 Dátum: 2008.07.16 szerda, 08:10:20 »

Vezérműszíj készlet                24 094   
Generátorszíj                          4 190   
Feszítőgörgő generátorszíjhoz  35 423
Vezetőgörgő                          6 277     
Vízpumpa                             12 990   

Ezek élő Cromaxos árak. Én is dobtam egy hátast első hallásra.
Wyctortól is érdeklődjetek, a Cromaxnál jobb árakat tud szerintem  integet2
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8037 Dátum: 2008.07.16 szerda, 08:28:43 »

Vezérműszíj készlet                24 094   
Generátorszíj                          4 190   
Feszítőgörgő generátorszíjhoz  35 423
Vezetőgörgő                          6 277     
Vízpumpa                             12 990   

Ezek élő Cromaxos árak. Én is dobtam egy hátast első hallásra.

hűűű... nekem ennyi mindent kellene cserélnem Huh? Nem elég a vezérműszíjat? a többit milyen sűrűn szokták?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
hg
Vendég
« Új hozzászólás #8038 Dátum: 2008.07.16 szerda, 09:21:23 »

Az a feszítő 35-ért wow1 nagyon durva, én a td-n akarok most generátor szíjat cserélni nekem csak 15000 lenne, de megoldom egy csapágycserével 3000-ből hehe
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8039 Dátum: 2008.07.16 szerda, 10:00:40 »

Vezérműszíj készlet                24 094   
Generátorszíj                          4 190   
Feszítőgörgő generátorszíjhoz  35 423
Vezetőgörgő                          6 277     
Vízpumpa                             12 990   

Ezek élő Cromaxos árak. Én is dobtam egy hátast első hallásra.
jobb helyen munkadíjjal 1ütt kijön kb 50-60000-ből
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8040 Dátum: 2008.07.16 szerda, 12:07:14 »

Infárs 2gombos kulcsom van, gyári riasztó. Az a helyzet, hogy a kulccsal, hogy bár van cserélve elem, a gombok nem működnek, csak kézzel tudom zárni-nyitni. Ha rázárok, kb 2 másodperces szünettel villan kettőt, tehát elvileg bekapcsol a riasztó. De mégsem riaszt be, ha felnyitom a csomagtartót kulccsal, csak 2szer fordult elő, hogy beriasztott.
Mindegy, először a kulcsra koncentrálnék. Mi lehet a baja. Lehet, hogy csak felkéne programozni?
Nincs valami magyar leírás a kulcsprogizásról?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8041 Dátum: 2008.07.16 szerda, 12:47:02 »

Infárs 2gombos kulcsom van, gyári riasztó. Az a helyzet, hogy a kulccsal, hogy bár van cserélve elem, a gombok nem működnek, csak kézzel tudom zárni-nyitni. Ha rázárok, kb 2 másodperces szünettel villan kettőt, tehát elvileg bekapcsol a riasztó. De mégsem riaszt be, ha felnyitom a csomagtartót kulccsal, csak 2szer fordult elő, hogy beriasztott.
Mindegy, először a kulcsra koncentrálnék. Mi lehet a baja. Lehet, hogy csak felkéne programozni?
Nincs valami magyar leírás a kulcsprogizásról?

Igen a kulcsot újra lehet kalibrálni de nem tudom hogy a centrálhoz is automatikusan jó lesz-e ilyenkor! A gyári riasztóról annyit hogy nekem Ghiám van és abban is van, de azt írták róla hogy "passzív riasztó" van benne ezért cak az irányjelzőket működteti nekem is és a kulcs elfordítására aktiválódik! Mondjuk nekem van az oszlopoknál ilyen rácsos műanyag ami alatt állítólag mozgásérzékelő is van de azt még nem próbáltam mert én rakattam az autómba még egy külön riasztórendszert és az felhúzza az összes ablakot is de majd egyszer kipróbálom hogy egyáltalán tényleg van-e és hogy működik-e!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #8042 Dátum: 2008.07.16 szerda, 13:47:15 »

jobb helyen munkadíjjal 1ütt kijön kb 50-60000-ből

Ezt tapasztalatból mondod? Ha igen, megosztanád hogy milyen márkájúak voltak az alkatrészek, és hogy mennyit futottak eddig? Nekem mint írtam voltak gondok az utángyártottal, és mivel egy szíjszakadásnál (mindegy hogy vezérmű vagy hosszbordás) letalpal az autó, így nem mertem kockáztatni. Nekem azt mondták, hogy amiket ajánlanának azok vagy nem sokkal olcsóbbak a gyárinál, vagy a vízpumpa esetében még több is.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8043 Dátum: 2008.07.16 szerda, 16:22:03 »

Ezt tapasztalatból mondod? Ha igen, megosztanád hogy milyen márkájúak voltak az alkatrészek, és hogy mennyit futottak eddig? Nekem mint írtam voltak gondok az utángyártottal, és mivel egy szíjszakadásnál (mindegy hogy vezérmű vagy hosszbordás) letalpal az autó, így nem mertem kockáztatni. Nekem azt mondták, hogy amiket ajánlanának azok vagy nem sokkal olcsóbbak a gyárinál, vagy a vízpumpa esetében még több is.

Szerintem Wyctortól vette vigyor3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8044 Dátum: 2008.07.16 szerda, 20:48:43 »

Na sikerült megcsinálnom a szivarcsati kábelezést forditva volt bekötve.  falbav A vékony drot(a szivarcsati világitásé)volt rákötve a szivarcsati negativjára. Valaki a #8033  hozzászoláshoz tud valamit füzni? Mi a neve annak a csapágynak?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8045 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 01:09:51 »

Ezt tapasztalatból mondod? Ha igen, megosztanád hogy milyen márkájúak voltak az alkatrészek, és hogy mennyit futottak eddig? Nekem mint írtam voltak gondok az utángyártottal, és mivel egy szíjszakadásnál (mindegy hogy vezérmű vagy hosszbordás) letalpal az autó, így nem mertem kockáztatni. Nekem azt mondták, hogy amiket ajánlanának azok vagy nem sokkal olcsóbbak a gyárinál, vagy a vízpumpa esetében még több is.
Úgy tapasztalat, hogy ezt a mókát tervezem a összel én is és Wyctortól jó áron lehet beszerezni a hozzávalókat, és monnyuk Vik csinálja majd meg. Vele beszéltem is erről, Ő azért ért hozzá és az 50-60000 infót is alátámasztotta.
Én első körön biztos Wyctortól kérnék árajánlatot az anyagokra, Vik-től pedig a javításra.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
deis
Vendég
« Új hozzászólás #8046 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 06:07:33 »

Na sikerült megcsinálnom a szivarcsati kábelezést forditva volt bekötve.  falbav A vékony drot(a szivarcsati világitásé)volt rákötve a szivarcsati negativjára. Valaki a #8033  hozzászoláshoz tud valamit füzni? Mi a neve annak a csapágynak?
taps  eljen
Naplózva
Nobri
Vendég
« Új hozzászólás #8047 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 09:40:15 »

Sziasztok Urak.

Teljesen új vagyok itt, annyira, hogy meg sincs még az autóm...
Mennyibe kerül a komplett felső tömitésszett az 1.8 motorhoz ( 115 le)

Sürgős lenne.

Köszi: Nobri
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8048 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 13:53:42 »

Szerintem Wyctortól vette vigyor3


Én cseréltem nem olyan régen Vez.müszijjat görgökkel 20.400 körül volt(szett gyári) +generátorszij az kb 3.900 volt. A munkadij az 17.e-volt. Ez 41.300.- még jo lett volna venni egy vizpumpát 13.000 + annak a munkadijja(de a higagyu szerelö ezt kihagyta.Ha majd most beszarik 60.000 km-alatt akkor nagy lessz a cumi. Akkor,akkorát fogok szivni mint 10 nö egyszerre. wow1 remélyük nem igy lessz.
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #8049 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 15:35:01 »


Én cseréltem nem olyan régen Vez.müszijjat görgökkel 20.400 körül volt(szett gyári) +generátorszij az kb 3.900 volt. A munkadij az 17.e-volt. Ez 41.300.- még jo lett volna venni egy vizpumpát 13.000 + annak a munkadijja(de a higagyu szerelö ezt kihagyta.Ha majd most beszarik 60.000 km-alatt akkor nagy lessz a cumi. Akkor,akkorát fogok szivni mint 10 nö egyszerre. wow1 remélyük nem igy lessz.

Feszítő és vezető görgőket nem cseréltél a hoszbordásszíjon?
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.17 csütörtök, 15:38:55 írta LogoutX » Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.