Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:10:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345765 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8550 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 08:48:16 »

Hogy lehet tisztítani?
Szét kell szedni óvatosan a lámpatestet.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8551 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 14:57:26 »


Más:
Az  AWS néha azt mutatja hogy rossz a fényszóró. Kicseréltem és elaludt. Ez ok. De mostanában akkor is mutatja ha nincs kiégve. De ha állítom a magasságot (motoros) akkor elalszik de mikor a motor megáll újra világít hogy hibás. Fura. Mi lehet a gáz? A legutóbb mikor kiégett a jobb első, észrevettem hogy a foncsor megsérült. Mintha "korom"?? lenne rajta. Elképzelhető hogy úgy égett ki az égő hogy megsértette a foncsort? Lehet ezeket tisztítani?



55Wos izzó ment bele? mindíg 55W os volt benne ha nagyobb volt benne megégett minden  rinya
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8552 Dátum: 2008.12.30 kedd, 11:46:12 »

55Wos izzó ment bele? mindíg 55W os volt benne ha nagyobb volt benne megégett minden  rinya

H7-s csomagot vettem bele mindig. Azt írta könyve hogy az való bele.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8553 Dátum: 2008.12.30 kedd, 11:51:39 »

H7-s csomagot vettem bele mindig. Azt írta könyve hogy az való bele.
H7, de 55W-os legyen. Van belőle 100W-os is, de az szétéget mindent.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #8554 Dátum: 2008.12.30 kedd, 11:51:53 »

H7-s csomagot vettem bele mindig. Azt írta könyve hogy az való bele.

A H7 még lehet 55w vagy 70w... talán több is... nem elég arra figyelni, milyen típus... ha erősebbet raktál bele, nagy eséllyel szétégett. A foncsor is erre utal.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8555 Dátum: 2008.12.30 kedd, 12:27:30 »

Sziasztok,

Ma reggel megpróbáltam beindítani az autómat és elsőre olyan hangja volt, mintha csak 2-3 henger ment volna aztán 4-5 mp alatt beállt és szépen járt. Leállítottam, majd egy restart ugyanezen a jellemzőket mutatott. Harmadik indításra már elsőre ment minden henger és szépen duruzsolt. Garázsban áll a gép aminek nincs ajtaja, szóval sztem megvan ott most a -10... Ez így -10 fokban egy majd 11 éves autónál mennyire normális jelenség?
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #8556 Dátum: 2008.12.30 kedd, 15:25:47 »

Sziasztok!
El vagyok keseredve. Az auto zabálja az olajat. Kb 1000-1500 Km / 1-1,5L. A füstje nem kék, bár azt gondolom felfogja a katalizátor, az erejéből nem vesztett, a hűtőfolyadékban nincs olajfolt, az olajam nem vizesedik, tejhát sztem nem hengerfejes. Szelepszár-szimmering???A szerelőm szerint ha szétszedi a motort, és olajlehúzó-gyűrű sérült, vagy hasnoló, akkor motorgenerál, síkolás, stb alsóhangon 300rugó. Állítólag ha egyszer szétkapta a blokkot, már nem lehet ugyanolyan pöpecül visszatenni. Mi lehet a gond? Milyen tüneteket keressek??? falbav


előre is hálás köszönet minden kósza tippért!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8557 Dátum: 2008.12.30 kedd, 15:29:51 »

Sziasztok!
El vagyok keseredve. Az auto zabálja az olajat. Kb 1000-1500 Km / 1-1,5L. A füstje nem kék, bár azt gondolom felfogja a katalizátor, az erejéből nem vesztett, a hűtőfolyadékban nincs olajfolt, az olajam nem vizesedik, tejhát sztem nem hengerfejes. Szelepszár-szimmering???A szerelőm szerint ha szétszedi a motort, és olajlehúzó-gyűrű sérült, vagy hasnoló, akkor motorgenerál, síkolás, stb alsóhangon 300rugó. Állítólag ha egyszer szétkapta a blokkot, már nem lehet ugyanolyan pöpecül visszatenni. Mi lehet a gond? Milyen tüneteket keressek??? falbav


előre is hálás köszönet minden kósza tippért!

A szelepszár szimeringeket ki lehet cserélni megbontás nélkül  1 átalakított gyertya kell amihez kompresszort lehet kapcsolni és kinyomja - vezérlést le kell bontani. Első körbe lemosatnám a motort alul felül és mennék 1 hetet lehet csak kinyomja valahol főtengely szimering, szelepdekli tömítés
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #8558 Dátum: 2008.12.30 kedd, 15:34:21 »

A szelepszár szimeringeket ki lehet cserélni megbontás nélkül  1 átalakított gyertya kell amihez kompresszort lehet kapcsolni és kinyomja - vezérlést le kell bontani. Első körbe lemosatnám a motort alul felül és mennék 1 hetet lehet csak kinyomja valahol főtengely szimering, szelepdekli tömítés

Köszi, ezt mindenképp kipróbálom. Akkor is kinyomja valahol ha a hengeren belül van gond? Mint pl. lehúzógyűrű? Akkor gondolom csak egyszerűen elég az olaj.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8559 Dátum: 2008.12.30 kedd, 15:34:36 »

Sziasztok!
El vagyok keseredve. Az auto zabálja az olajat. Kb 1000-1500 Km / 1-1,5L. A füstje nem kék, bár azt gondolom felfogja a katalizátor, az erejéből nem vesztett, a hűtőfolyadékban nincs olajfolt, az olajam nem vizesedik, tejhát sztem nem hengerfejes. Szelepszár-szimmering???A szerelőm szerint ha szétszedi a motort, és olajlehúzó-gyűrű sérült, vagy hasnoló, akkor motorgenerál, síkolás, stb alsóhangon 300rugó. Állítólag ha egyszer szétkapta a blokkot, már nem lehet ugyanolyan pöpecül visszatenni. Mi lehet a gond? Milyen tüneteket keressek??? falbav


előre is hálás köszönet minden kósza tippért!
Én most cseréltettem szelepszár szimeringeket 2 hete. Azóta mentem vele 1000km-t, és eddig úgytűnik megszűnt vagy legalábbis nagyon minimális lett az olajfogyasztásom. (a nívópálcán nem nagyon látok szignifikáns ( Smiley )fogyást)
Előtte nekem úgy volt, hogy egy olajcsere periódusnál (10ekm) rátöltöttem ami az 5l-es-ből maradt plusz még vettem 2x 1litert és a végére minimumra szaladt éppen a szint. Szóval 2.75+ litert fogyasztott nekem 10ezrenként.
Megyek még vele egy ezrest és ha érdekel akkor már biztosabb eredményeket tudok mondani.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #8560 Dátum: 2008.12.30 kedd, 15:38:04 »

Köszi, ezt mindenképp kipróbálom. Akkor is kinyomja valahol ha a hengeren belül van gond? Mint pl. lehúzógyűrű? Akkor gondolom csak egyszerűen elég az olaj.

Még valami. nemrég besz*rt a vízpumpám és marha magas hőmérsékleten mentem vele vagy 300Km. próbáltam hűteni, de így is megette az olajat. Aztán asszem egy ideig (kb 2000Km) jól viselkedett, azóta ,megint zabálja. Nem lehet, hogy a magas hőmérséklet miatt megevett egy tömítést?
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #8561 Dátum: 2008.12.30 kedd, 15:42:03 »

Én most cseréltettem szelepszár szimeringeket 2 hete. Azóta mentem vele 1000km-t, és eddig úgytűnik megszűnt vagy legalábbis nagyon minimális lett az olajfogyasztásom. (a nívópálcán nem nagyon látok szignifikáns ( Smiley )fogyást)
Előtte nekem úgy volt, hogy egy olajcsere periódusnál (10ekm) rátöltöttem ami az 5l-es-ből maradt plusz még vettem 2x 1litert és a végére minimumra szaladt éppen a szint. Szóval 2.75+ litert fogyasztott nekem 10ezrenként.
Megyek még vele egy ezrest és ha érdekel akkor már biztosabb eredményeket tudok mondani.


Én is mindenképp kicseréltetem. Abból gond nem lehet. remélem Neked OK lesz!!! Az a furcsa,hogy hirtelen kezdte el zabálni. Eddig nem volt vele bajom. óra szerint 170ezer van benne, sztem kb 200-ról lett visszapörgetve.Nem gondolnám, hogy a motor ért el egy olyan kopási szintet,hogy elkezdje enni, vagy ha igen, akkor talán kompresszió-méréssel kiderülne. Csökkent nyomás viszont teljesítmény-csökkenést is okozna,nem? ááááá megőrülök!!!!
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8562 Dátum: 2008.12.30 kedd, 17:20:02 »

A H7 még lehet 55w vagy 70w... talán több is... nem elég arra figyelni, milyen típus... ha erősebbet raktál bele, nagy eséllyel szétégett. A foncsor is erre utal.

Szerencsére elrakok mindent amit kicserélek. Megnéztem a régi égőket. Mind 55W-s volt és ami most van benne az is 55W-s. Az utolsó amit cseréltem annak a végén lévő kis kerámia valami le van "égve" vagy mi. Lehet hogy az kormolta be?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8563 Dátum: 2008.12.30 kedd, 20:57:18 »

Még valami. nemrég besz*rt a vízpumpám és marha magas hőmérsékleten mentem vele vagy 300Km. próbáltam hűteni, de így is megette az olajat. Aztán asszem egy ideig (kb 2000Km) jól viselkedett, azóta ,megint zabálja. Nem lehet, hogy a magas hőmérséklet miatt megevett egy tömítést?
Hát,ez nem tett neki jót.Innentől kezdve bármi lehet a mociddal,már semmin ne csodálkozz...... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8564 Dátum: 2008.12.30 kedd, 23:55:19 »

Nekem most 3 problémám van...

1. Hideg van Roll Eyes és a motor is hideg.. nagyon... arra nem is merek gondolni, hogy a mutató függölegesbe álljon, mert esélytelen... ma 6-8 km után csúszott ki a fehér mezőből a "normal" n-jéig... Januárban szerintem termosztát csere lesz... hány fokosat ajánlotok?

2. A központi zár később nyit, mint ahogy elforditom a kulcsot, ma 2x eljátszotta. Most meg jöttem haza (10 után) csak az első ajtót nyitotta ki.
 (Aztán megpróbáltam a windowsos módszert, ablakokat bezárni, és ujra becsukni, kinyitni az ajtót) Ekkor (gondolom a csukásra) kinyílt az összes...

3. Szerencsére dolgozik az ABS.. de ha nem hallanám, akkor is lehetne tudni, mivel erősebb fékezésnél  (ahol pl jég is van, és sok dolga van az abs-nek) elhalványultak a lámpák, és a fordulatszám is lejjebb esett (persze benyomott kuplungnál).. Ez normális?

+1... A 2. és 3. nem lehet összefüggésben generátorral? de inkább csak a 3..  Roll Eyes   Huh?

Köszi szépen a segítséget! kb 1 nap és BUÉK! pias wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8565 Dátum: 2008.12.30 kedd, 23:59:43 »

Nekem most 3 problémám van...

1. Hideg van Roll Eyes és a motor is hideg.. nagyon... arra nem is merek gondolni, hogy a mutató függölegesbe álljon, mert esélytelen... ma 6-8 km után csúszott ki a fehér mezőből a "normal" n-jéig... Januárban szerintem termosztát csere lesz... hány fokosat ajánlotok?

2. A központi zár később nyit, mint ahogy elforditom a kulcsot, ma 2x eljátszotta. Most meg jöttem haza (10 után) csak az első ajtót nyitotta ki.
 (Aztán megpróbáltam a windowsos módszert, ablakokat bezárni, és ujra becsukni, kinyitni az ajtót) Ekkor (gondolom a csukásra) kinyílt az összes...

3. Szerencsére dolgozik az ABS.. de ha nem hallanám, akkor is lehetne tudni, mivel erősebb fékezésnél  (ahol pl jég is van, és sok dolga van az abs-nek) elhalványultak a lámpák, és a fordulatszám is lejjebb esett (persze benyomott kuplungnál).. Ez normális?

+1... A 2. és 3. nem lehet összefüggésben generátorral? de inkább csak a 3..  Roll Eyes   Huh?

Köszi szépen a segítséget! kb 1 nap és BUÉK! pias wave

1. Most mindenki termosztátot cserél, mert lassabban melegszik be az autó. Szerintem mennyél vele egy hosszabbat (min 20-30 km) és ha akkor sem éri el az üzemi hőfokot, akkor gondolkodjál termosztáton.

2+3. Először mérnék/méretnék egy generátor töltést és egy akku feszültséget (inditáskor is).  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8566 Dátum: 2008.12.31 szerda, 01:29:27 »

szasza:

Végigolvastam a beszélgetéseiteket az AWS vs Ajtózár témában és ahogy néztem az ajtót és a zárat, valszeg nekem az van amit mondtál. Hogy a zárban lévő kapcsolós változat van. Tehát ajtókárpit le, zár ki és csinálni. Amúgy az enyém riasztós és a külső zár mellett van egy kis érzékelő. Riasztó kulcsom sincs Sad De míg nem jó a zár hiába lesz úgy sem tudom használni addig.

Más:
Az  AWS néha azt mutatja hogy rossz a fényszóró. Kicseréltem és elaludt. Ez ok. De mostanában akkor is mutatja ha nincs kiégve. De ha állítom a magasságot (motoros) akkor elalszik de mikor a motor megáll újra világít hogy hibás. Fura. Mi lehet a gáz? A legutóbb mikor kiégett a jobb első, észrevettem hogy a foncsor megsérült. Mintha "korom"?? lenne rajta. Elképzelhető hogy úgy égett ki az égő hogy megsértette a foncsort? Lehet ezeket tisztítani?



Szia Nyiri!

Az a kis érzékelő a kulcsnyíllás mellett a infra vevője (bár ez nem teljesen egyértelmü, hiszen MKII) a gyujtáskulcsnak, valamikor olyan volt, ez általában a riogatosokban van. Ha most nem olyan a kulcsod, akkor az már cserés volt. Milyen évjárat?

Valami kontakt lehet nálad a lámpatestben. Milyen gyakran cserélsz izzót?? Legalább 1-1.5 évig bírnia kellene egy izóval.
Az AVS lámpa ikon akkor villan fel ha feszültség esést érzékel a ellenőrző modul. Valószinű, hogy neked valahol összezár a magasság állító és a tompittott vezetéke. Mindenképp érdemes lenne szétszedni a lámpabúrádat, legalább a takaritást is megoldod egyúton.
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.31 szerda, 01:32:28 írta szasza » Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8567 Dátum: 2008.12.31 szerda, 10:22:10 »

Szia Nyiri!

Az a kis érzékelő a kulcsnyíllás mellett a infra vevője (bár ez nem teljesen egyértelmü, hiszen MKII) a gyujtáskulcsnak, valamikor olyan volt, ez általában a riogatosokban van. Ha most nem olyan a kulcsod, akkor az már cserés volt. Milyen évjárat?

Valami kontakt lehet nálad a lámpatestben. Milyen gyakran cserélsz izzót?? Legalább 1-1.5 évig bírnia kellene egy izóval.
Az AVS lámpa ikon akkor villan fel ha feszültség esést érzékel a ellenőrző modul. Valószinű, hogy neked valahol összezár a magasság állító és a tompittott vezetéke. Mindenképp érdemes lenne szétszedni a lámpabúrádat, legalább a takaritást is megoldod egyúton.

Köszi az infot. Most szabin vagyok és megcsinálom a lámpát.

Az évjárat nekem 1996. Az elsők közül való mk2. A kulcs és a pótkulcs ami van hozzá az egyszeru sima kulcs. Valszeg akkor cserés volt. Amúgy ha lezárom a kocsit kulccsal akkor felvillan 2x vagy 3x az elakadás jelző. Lehet hogy van benne riasztó csak a kulcs elkopott és nem vettek újat hozzá ugyanis a múltkor néztem és az horror áron van. (A családnak 15 éve van ford  (3 generációt cseréltunk) és már kopott el kulcs készlet uj autonal is Smiley) Az enyém csak 1.5 éve van nálam és a volt tulaj azt mondta hogy nincs hozzá távirányító. De két kulcsot adott ami elég újszerű volt.

Ha van infra érzékelő az ajtóban az mit jelent?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8568 Dátum: 2008.12.31 szerda, 10:36:01 »

Köszi az infot. Most szabin vagyok és megcsinálom a lámpát.

Az évjárat nekem 1996. Az elsők közül való mk2. A kulcs és a pótkulcs ami van hozzá az egyszeru sima kulcs. Valszeg akkor cserés volt. Amúgy ha lezárom a kocsit kulccsal akkor felvillan 2x vagy 3x az elakadás jelző. Lehet hogy van benne riasztó csak a kulcs elkopott és nem vettek újat hozzá ugyanis a múltkor néztem és az horror áron van. (A családnak 15 éve van ford  (3 generációt cseréltunk) és már kopott el kulcs készlet uj autonal is Smiley) Az enyém csak 1.5 éve van nálam és a volt tulaj azt mondta hogy nincs hozzá távirányító. De két kulcsot adott ami elég újszerű volt.

Ha van infra érzékelő az ajtóban az mit jelent?

Infrás távirányítót. Ha ilyen, akkor a gyári kulcs is ilyen volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8569 Dátum: 2008.12.31 szerda, 13:59:08 »

Még valami. nemrég besz*rt a vízpumpám és marha magas hőmérsékleten mentem vele vagy 300Km. próbáltam hűteni, de így is megette az olajat. Aztán asszem egy ideig (kb 2000Km) jól viselkedett, azóta ,megint zabálja. Nem lehet, hogy a magas hőmérséklet miatt megevett egy tömítést?

Be***t vízpumpával be se kéne indítani a motort. Simán lehet, hogy hengerfejes lett.


Egyébként ha valakinek motorgenerált kéne csináltatni, és nem tud rászánni min300ezret, szerintem vegyen egy bontott motort kb 100-250ért (bontóstól függ). MKII klubtagnál bontatlan motortérrel, váltóval együtt kasztnistól lehet venni normális angol donort (pl V6ost 150ért). Bár nála ha jól tudom főleg V6 fordul elő, és már nemsokáig bontogat MKII-ket, de van még a klubban más is aki bontogat.
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.31 szerda, 15:19:49 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8570 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 20:22:43 »

Infrás távirányítót. Ha ilyen, akkor a gyári kulcs is ilyen volt.

Hol lehet olyat szerezni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8571 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 20:25:40 »

Hol lehet olyat szerezni?
Meg kell kérdezni!
http://www.stadigabi.com/#
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8572 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 21:00:10 »

A H7 még lehet 55w vagy 70w... talán több is... nem elég arra figyelni, milyen típus... ha erősebbet raktál bele, nagy eséllyel szétégett. A foncsor is erre utal.

Szédszedtem mindkét lámpát és mindkettőn van foncsor hiba. Lehet javítanani valahogy? Nagyon sok retek volt a lámpán belül. Kitakarítottam, de a foncsor továbbra is hiba. Érdemes foncsoroztatni vagy inkább új lámát venni?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8573 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 21:14:33 »

Nagyon boldog új évet kívánok minden kedves Mondeós társamnak!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8574 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 21:43:17 »

1. Most mindenki termosztátot cserél, mert lassabban melegszik be az autó. Szerintem mennyél vele egy hosszabbat (min 20-30 km) és ha akkor sem éri el az üzemi hőfokot, akkor gondolkodjál termosztáton.

2+3. Először mérnék/méretnék egy generátor töltést és egy akku feszültséget (inditáskor is).  integet2

Köszi a tippeket!  worship most úgy is kell cserélni pár dolgot, akkor már ezeket is megméretem.
A motor hűtésével viszont biztos h valami nem stimmel... Lehet h nem termosztát, hanem inkább vízpumpa. Nyáron nagy melegben, volt hogy majdnem ellérte a normal L betűjét a víz, ma pedig 60 km autózás után sem kúszott feljebb a normal n-jénél.
Ha termosztát baj lenne, akkor nem csak "egy irányban" lenne rossz? (túl hideg v. túl meleg)

A fűtéssel is van valami gond, csak a szélvédőre fújja a meleget (meg a hátul ülök szerint lábra). De a többi állás nem működik. Emlékszem, hogy már volt valakinek ilyen gondja a fórumon, de nem tudom, hogy mi volt a megoldás...

Buék! És nagyon köszi a segítséget! worship integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8575 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:05:00 »

csak a szélvédőre fújja a meleget (meg a hátul ülök szerint lábra). De a többi állás nem működik.
Nincs vákum az irányítórendszerben. Lógó vákumcsövet keress...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8576 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:06:20 »


A fűtéssel is van valami gond, csak a szélvédőre fújja a meleget (meg a hátul ülök szerint lábra). De a többi állás nem működik. Emlékszem, hogy már volt valakinek ilyen gondja a fórumon, de nem tudom, hogy mi volt a megoldás...

Asszem azt tanácsolták akkor hogy az illető hallgatózzon a vákuumcsövek környékén mert hallani fog sziszegést! És be is jött a tipp neki! Megszögelte a csövet és minden műxött rendesen! Ezért kezdetnek te is hallgatózhatnál egy kicsit! Ki tudja hátha...
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8577 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:12:13 »

Sziasztok,

Ma reggel megpróbáltam beindítani az autómat és elsőre olyan hangja volt, mintha csak 2-3 henger ment volna aztán 4-5 mp alatt beállt és szépen járt. Leállítottam, majd egy restart ugyanezen a jellemzőket mutatott. Harmadik indításra már elsőre ment minden henger és szépen duruzsolt. Garázsban áll a gép aminek nincs ajtaja, szóval sztem megvan ott most a -10... Ez így -10 fokban egy majd 11 éves autónál mennyire normális jelenség?

Asszem még nem kaptál válasz: gyertya, és kábelszett csere! Nála, mindig ez jelezte a fentiek meghibásodását.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8578 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:14:57 »

Köszi a tippeket!  worship most úgy is kell cserélni pár dolgot, akkor már ezeket is megméretem.
A motor hűtésével viszont biztos h valami nem stimmel... Lehet h nem termosztát, hanem inkább vízpumpa. Nyáron nagy melegben, volt hogy majdnem ellérte a normal L betűjét a víz, ma pedig 60 km autózás után sem kúszott feljebb a normal n-jénél.
Ha termosztát baj lenne, akkor nem csak "egy irányban" lenne rossz? (túl hideg v. túl meleg)

A fűtéssel is van valami gond, csak a szélvédőre fújja a meleget (meg a hátul ülök szerint lábra). De a többi állás nem működik. Emlékszem, hogy már volt valakinek ilyen gondja a fórumon, de nem tudom, hogy mi volt a megoldás...

Buék! És nagyon köszi a segítséget! worship integet2

A termosztát azóta nyilván tönkrement.
És ahogy a többiek is írták állítsd le az autót, és kezd mozgatni a befújás irányát állító terelőt. Amíg van vákuum(max 1/2 perc), addig kéne hallanod, ahogy ide oda állítgatja a rendszer a befúvás irányát...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8579 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:16:11 »

Asszem még nem kaptál válasz: gyertya, és kábelszett csere! Nála, mindig ez jelezte a fentiek meghibásodását.
Köszi a választ, kábelszett vadiúj, gyerták kb 10ekm-t futottak, Motorcraft mindkettő.
Egyébként érdekes módon tegnap simán indult, pedig akkor sem volt meleg...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8580 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:20:35 »

Köszi a választ, kábelszett vadiúj, gyerták kb 10ekm-t futottak, Motorcraft mindkettő.
Egyébként érdekes módon tegnap simán indult, pedig akkor sem volt meleg...

Akkor gyertyacsere, de mindenképpen át kell ellenőrizni a gyújtásrendszert, mert vmi hazavágta őket...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8581 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:20:42 »

Asszem még nem kaptál válasz: gyertya, és kábelszett csere! Nála, mindig ez jelezte a fentiek meghibásodását.

Akkor nekem is adhatnátok tanácsot mert nekem meg 1500-as fordulatszámon rángat az autó! Ezt lehet érezni motorféknél is meg gyorsításkor is meg sebességtartáskor is! Más hibajelenség nincs! Gyertya meg kábel már lett cserélve és mégis csinálja! Ötlet hogy hogyan tovább?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8582 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:25:36 »

Lógó vákumcsövet keress...
Asszem azt tanácsolták akkor hogy az illető hallgatózzon a vákuumcsövek környékén mert hallani fog sziszegést!
És ahogy a többiek is írták állítsd le az autót, és kezd mozgatni a befújás irányát állító terelőt. Amíg van vákuum(max 1/2 perc), addig kéne hallanod, ahogy ide oda állítgatja a rendszer a befúvás irányát...

 worship worship worship
Köszi!
Sziszegés az volt régebben (mostanság nem figyeltem). Olyankor csinálta, amikor már állt a motor, és a fűtés kapcsolója a kis pöttyön volt (azon a tekerőn, ahol az van, hogy hova fújja)
Vákumcsövekhez mennyire nehéz hozzáférni? mivel lehet helyettesíteni (kb milyen vastag) ha megtalálom?
Még pár napig így kell használnom utána talán lesz időm szétszedni..
 wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8583 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:41:37 »

Akkor nekem is adhatnátok tanácsot mert nekem meg 1500-as fordulatszámon rángat az autó! Ezt lehet érezni motorféknél is meg gyorsításkor is meg sebességtartáskor is! Más hibajelenség nincs! Gyertya meg kábel már lett cserélve és mégis csinálja! Ötlet hogy hogyan tovább?

Én nemrég csináltam meg a Bátyám MKI-ét, mert hasonlókat produkált. Első körben ledugóztam az EGR szelepet, aztán amit a tűzfalon találtam dobozokat (EGPD szenzor stb.) leszedtem, kvázi megmoszgattam őket, és adtam WD40-et az összes csatijának. Ez október végén volt, és azóta elmúlt, pedig még a nyáron is szenvedett vele!

Módosítom, mert nem ez lett a vége! Ezek után mentem egy próbakört, és akkor tapasztaltam én is, hogy igazából mi is a rángatás igazából, amitől a Bátyám szenved. És akkor kivettem az összes gyertyát, és a közel 1,3-as gyári értékeken lévő gyertyahézagokat visszaálítottam 1,1-re, és AKKOR szünt meg.
Közben beugrott... nyes
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.01 csütörtök, 22:44:02 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8584 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:49:31 »


Módosítom, mert nem ez lett a vége! Ezek után mentem egy próbakört, és akkor tapasztaltam én is, hogy igazából mi is a rángatás igazából, amitől a Bátyám szenved. És akkor kivettem az összes gyertyát, és a közel 1,3-as gyári értékeken lévő gyertyahézagokat visszaálítottam 1,1-re, és AKKOR szünt meg.
Közben beugrott... nyes

Köszönöm az infót! Én is gondolkodtam ezen de ha ettől megjavul akkor ez azt jelentené hogy gyenge a feszkó a szikrához és akkor valami nem okésan műxik az autón!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8585 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:50:25 »

Köszönöm az infót! Én is gondolkodtam ezen de ha ettől megjavul akkor ez azt jelentené hogy gyenge a feszkó a szikrához és akkor valami nem okésan műxik az autón!

Vagy csak egyszerűen rossz az 1,3mm, amit a gyár gondol... vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8586 Dátum: 2009.01.02 péntek, 16:26:28 »

Keresgéltem a cromax oldalán és találtam egy ilyet: http://www.fordalkatresz.com/index.php?katid=31827264&termek_al_id=11234&katnev=Riaszt%F3/k%F6zpontiz%E1r%20kapcsol%F3%20els%F5%20ajt%F3ba,%20bal%20Mo93-

Nem ez kell nekem hogy elaludjon az AWS-n az a lámpa hogy nyitva van a bal első ajtó?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8587 Dátum: 2009.01.02 péntek, 16:35:00 »

Keresgéltem a cromax oldalán és találtam egy ilyet: http://www.fordalkatresz.com/index.php?katid=31827264&termek_al_id=11234&katnev=Riaszt%F3/k%F6zpontiz%E1r%20kapcsol%F3%20els%F5%20ajt%F3ba,%20bal%20Mo93-

Nem ez kell nekem hogy elaludjon az AWS-n az a lámpa hogy nyitva van a bal első ajtó?

Ez is lehet a baj de ez nem inkább az 1-es Mondeóé? Legalábbis nekem nem ilyen van a zár alatt! De szedd szét a tiedet és vedd ki belőle akkor tutira jót fogsz bele venni! Meg lehet hogy gyári számot is találsz rajta! És ha összedugod a vezetékeket akkor nem fog világítani a visszajelző sem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8588 Dátum: 2009.01.02 péntek, 18:03:17 »

Ez is lehet a baj de ez nem inkább az 1-es Mondeóé? Legalábbis nekem nem ilyen van a zár alatt! De szedd szét a tiedet és vedd ki belőle akkor tutira jót fogsz bele venni! Meg lehet hogy gyári számot is találsz rajta! És ha összedugod a vezetékeket akkor nem fog világítani a visszajelző sem!

egyforma az  1-2 a riasztóban. amire gondolsz az a külön nyításérzékelő, ami az mk1-nél az A oszlopon van, az mk2-nél arra csukódik az ajtó
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8589 Dátum: 2009.01.02 péntek, 23:07:08 »

egyforma az  1-2 a riasztóban. amire gondolsz az a külön nyításérzékelő, ami az mk1-nél az A oszlopon van, az mk2-nél arra csukódik az ajtó

Akkor jó lehet ez?
Naplózva
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #8590 Dátum: 2009.01.02 péntek, 23:22:24 »

Sziasztok

Éppen autóvásárlás előtt állok, és találtam egy 98-as mondeo kombit. 2000-es benzines moci, óra szerint 155e km (szal kevesebb biztos nem), első ránézésre egyben van, de gondolom Ti jobban értetek hozzá, ezért megkérdezem, hogy mit nézzek meg feltétlen az autón, hogy 1 hónap múlva ne kelljen 300e-ért felújítani. az ára egyébként 600e ft.

köszönöm szépen a válaszokat előre is.

 worship
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8591 Dátum: 2009.01.02 péntek, 23:45:45 »

Sziasztok

Éppen autóvásárlás előtt állok, és találtam egy 98-as mondeo kombit. 2000-es benzines moci, óra szerint 155e km (szal kevesebb biztos nem), első ránézésre egyben van, de gondolom Ti jobban értetek hozzá, ezért megkérdezem, hogy mit nézzek meg feltétlen az autón, hogy 1 hónap múlva ne kelljen 300e-ért felújítani. az ára egyébként 600e ft.

köszönöm szépen a válaszokat előre is.

 worship

Milyen felszereltségű, mit tudni a múltjáról (tulajok száma, honnan jött)?

Először is linkeld be ha fent van a neten. A km nem valószínű, hogy igaz, merthogy M.o. vagyunk.
10 év alatt kevésnek tűnik a km, de ne is erre koncentráljál, hanem az állapotára.
Mennyire vannak megkopva: kormány, ülés, váltógomb, pedálok, könyöklő, stb.
Hátsó kerékjárati ívek szoktak korrodálódni. Menni kell vele próbakört, tesztelni, stb.
Ellenőrizni, hogy minden működik-e benne? Be lehet vinni állapot felmérésre bármelyik Ford szakszervízbe, ez is ajánlott, kb 10000 Ft.
Ha megveszed akkor ajánlott a vezérműszíj szettet, görgőket, vízpumpát, féltengely szimeringet, bokorcsövet kicseréltetni és akkor 90000 km-ig azzal nem lesz gondod.
Ha Bp-en van a dél pest közelében, akkor esetleg megnézem neked, ha máshol, akkor lehet más klubbtag is felajálja a segítségét.  wave

Várjuk a linket az autórol!  wave integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #8592 Dátum: 2009.01.02 péntek, 23:57:50 »

Milyen felszereltségű, mit tudni a múltjáról (tulajok száma, honnan jött)?

Először is linkeld be ha fent van a neten. A km nem valószínű, hogy igaz, merthogy M.o. vagyunk.
10 év alatt kevésnek tűnik a km, de ne is erre koncentráljál, hanem az állapotára.
Mennyire vannak megkopva: kormány, ülés, váltógomb, pedálok, könyöklő, stb.
Hátsó kerékjárati ívek szoktak korrodálódni. Menni kell vele próbakört, tesztelni, stb.
Ellenőrizni, hogy minden működik-e benne? Be lehet vinni állapot felmérésre bármelyik Ford szakszervízbe, ez is ajánlott, kb 10000 Ft.
Ha megveszed akkor ajánlott a vezérműszíj szettet, görgőket, vízpumpát, féltengely szimeringet, bokorcsövet kicseréltetni és akkor 90000 km-ig azzal nem lesz gondod.
Ha Bp-en van a dél pest közelében, akkor esetleg megnézem neked, ha máshol, akkor lehet más klubbtag is felajálja a segítségét.  wave

Várjuk a linket az autórol!  wave integet2

na itt a link:
http://www.hasznaltauto.hu/2630362_ford_mondeo_1998

a story: van egy G astrám, azt bevenné a tag, de nekem meg kell autó meg kp és a mondeo tetszene a legjobban.

pesten dolgozom, az autót arra használom, hogy hétfő reggel 4-en pályán felmegyünk, pénteken meg haza, egyébként Egerben van az autó.
mnnyibe kerül kb amit írtál? mert ugye még át kell íratni, meg 4 téligumi is kell rá, és persze nem szeretném ha megállna, ezért amit kell kicseréltetek rajta.
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8593 Dátum: 2009.01.03 szombat, 00:24:08 »

na itt a link:
http://www.hasznaltauto.hu/2630362_ford_mondeo_1998

a story: van egy G astrám, azt bevenné a tag, de nekem meg kell autó meg kp és a mondeo tetszene a legjobban.

pesten dolgozom, az autót arra használom, hogy hétfő reggel 4-en pályán felmegyünk, pénteken meg haza, egyébként Egerben van az autó.
mnnyibe kerül kb amit írtál? mert ugye még át kell íratni, meg 4 téligumi is kell rá, és persze nem szeretném ha megállna, ezért amit kell kicseréltetek rajta.


Megnéztem a hírdetést. Kérjél még képeket róla, hátsó kerék ívekről, belsőröl (kormány, műszerfal, beltér), motortérről hogy többet lássál belőle, mielőtt elmész Egerbe megnézni. Ha nagy termetű vagy, akkor ez az ülés nem biztos hogy kényelmes lesz ami benne van. Általában sima ülés szokott lenni bennük, nem oldaltartós, de rendelhető volt hozzá ilyen is, vagy már cserélték. Kipufogóvég már nem gyári rajta, inkább csicsa. Minél jobb felszereltségüt nézzél, ha van rá keret, mert ha beleszeretsz, utólag bonyolultabb belerakni az extrákat.

Amit még nem írtam, de cserélni kell mikor megveszed, olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, esetleg benzinszűrő.
(Amiket írtam, hogy cserélni kell, azt minden használt autó vásárláskor márkától függetlenül illik cserélni, mert nem tudod mikor volt cserélve, a hiteles múlt hiánya miatt.)

Kb árak: Vezérműszíjszett (görgőkkel) 20000Ft, vízpumpa 13500Ft, főtengely szimering 3500Ft, főtengely csavar 400Ft, tárcsa 900Ft, bokorcső 10000Ft (ezt nem muszály, csak ajánlott),  olaj 5 liter gyári FORD 5W30 6500Ft, olajszűrő 1200Ft, pollenszűrő 1400Ft, légszűrő kb 1200Ft, benzinszűrő 3300Ft. + munkadíj kb 20000 Ft

 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #8594 Dátum: 2009.01.03 szombat, 00:37:20 »

Megnéztem a hírdetést. Kérjél még képeket róla, hátsó kerék ívekről, belsőröl (kormány, műszerfal, beltér), motortérről hogy többet lássál belőle, mielőtt elmész Egerbe megnézni. Ha nagy termetű vagy, akkor ez az ülés nem biztos hogy kényelmes lesz ami benne van. Általában sima ülés szokott lenni bennük, nem oldaltartós, de rendelhető volt hozzá ilyen is, vagy már cserélték. Kipufogóvég már nem gyári rajta, inkább csicsa. Minél jobb felszereltségüt nézzél, ha van rá keret, mert ha beleszeretsz, utólag bonyolultabb belerakni az extrákat.

Amit még nem írtam, de cserélni kell mikor megveszed, olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, esetleg benzinszűrő.
(Amiket írtam, hogy cserélni kell, azt minden használt autó vásárláskor márkától függetlenül illik cserélni, mert nem tudod mikor volt cserélve, a hiteles múlt hiánya miatt.)

Kb árak: Vezérműszíjszett (görgőkkel) 20000Ft, vízpumpa 13500Ft, főtengely szimering 3500Ft, főtengely csavar 400Ft, tárcsa 900Ft, bokorcső 10000Ft (ezt nem muszály, csak ajánlott),  olaj 5 liter gyári FORD 5W30 6500Ft, olajszűrő 1200Ft, pollenszűrő 1400Ft, légszűrő kb 1200Ft, benzinszűrő 3300Ft. + munkadíj kb 20000 Ft

 wave


Hát egri vagyok, holnap megyek be egyezkedni a taggal, meg jobban megnézni az autót. igazából a felszereltség annyira nem döntő, mert most pénzre is szükségem van, és ez a max amit ki tudok adni most az autóra, és mivel ez szép is meg nagy is, elvileg tökéletes lenne.

na megnézem, ha tetszik, akkor el is hozom, aztán majd érdeklődök h hova vigyem cserélni a dolgokat  Cheesy

Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8595 Dátum: 2009.01.03 szombat, 00:45:11 »

Hát egri vagyok, holnap megyek be egyezkedni a taggal, meg jobban megnézni az autót. igazából a felszereltség annyira nem döntő, mert most pénzre is szükségem van, és ez a max amit ki tudok adni most az autóra, és mivel ez szép is meg nagy is, elvileg tökéletes lenne.

na megnézem, ha tetszik, akkor el is hozom, aztán majd érdeklődök h hova vigyem cserélni a dolgokat  Cheesy

Bocsi nem figyeltem eléggé, hogy egri vagy.  vigyor3

Azért egy állapot felmérésre elvinném mindenképp, mielőtt megveszem, mert a kereskedők szépen ki tudják glancolni, ha el akarják adni, csak ott nem látod az alját, nem tudod megrángatni mint egy aknából, stb.
Ha van arrafelé Ford Kereskedés+szervíz, akkor ott kéne egy állapotfelmérést csináltatni, ha nincs akkor meg egy megbízható szerelőnél.
Amúgy jól néz ki a kicsi képeken, (a kormány kopottnak tűnik). Ügyes legyél!
Ha megveszed, próbáljál meg alkudni belőle.   integet2

Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #8596 Dátum: 2009.01.03 szombat, 12:35:28 »

Sziasztok !

Én is egy Mondeo vásárlása előtt állok.
 Az előttem felszólaló egri emberkét arra biztatjárok, hogy legyen állapotfelmérés mielőtt a kocsit megveszi.
Amennyiben belefér akkor márkaszervízben.

Terveim szerint én ford kereskedéstől vennék egy használt mondeo-t, kérdés az vajon, hogy a sok negatív márkakereskedés tapasztalat után érdemes ott bevizsgáltatnom az autót ahol veszem? (ők ugyis azt mondhatnak, ha el akarják adni az autot amit akarnak nemde ?)(vagy keresgéljek más szervízt?) A gond az hogy Bp-en lakom a kocsi meg székesfehérvári lenne.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8597 Dátum: 2009.01.03 szombat, 12:56:51 »

Sziasztok !

Én is egy Mondeo vásárlása előtt állok.
 Az előttem felszólaló egri emberkét arra biztatjárok, hogy legyen állapotfelmérés mielőtt a kocsit megveszi.
Amennyiben belefér akkor márkaszervízben.

Terveim szerint én ford kereskedéstől vennék egy használt mondeo-t, kérdés az vajon, hogy a sok negatív márkakereskedés tapasztalat után érdemes ott bevizsgáltatnom az autót ahol veszem? (ők ugyis azt mondhatnak, ha el akarják adni az autot amit akarnak nemde ?)(vagy keresgéljek más szervízt?) A gond az hogy Bp-en lakom a kocsi meg székesfehérvári lenne.

Szia!

Akkor gondolom a SIMÖnél veszed. A helyi cromaxnak nincs műhelye? Vagy ha van autószerelő ismerős, kérd meg egy pár sörért, hogy menjen veled Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8598 Dátum: 2009.01.03 szombat, 13:16:59 »

Sziasztok !

Én is egy Mondeo vásárlása előtt állok.
 Az előttem felszólaló egri emberkét arra biztatjárok, hogy legyen állapotfelmérés mielőtt a kocsit megveszi.
Amennyiben belefér akkor márkaszervízben.

Terveim szerint én ford kereskedéstől vennék egy használt mondeo-t, kérdés az vajon, hogy a sok negatív márkakereskedés tapasztalat után érdemes ott bevizsgáltatnom az autót ahol veszem? (ők ugyis azt mondhatnak, ha el akarják adni az autot amit akarnak nemde ?)(vagy keresgéljek más szervízt?) A gond az hogy Bp-en lakom a kocsi meg székesfehérvári lenne.
SIMŐ-t felejtsd el. A szervíz legalábbis gusztustalan banda, vezérműszíjcsere után érdekes módon az adagolóból elkezdett folyni a gázolaj...  levele
Az Ivanics jó, ott voltam már párszor. Esetleg ha Mk1-2 TD, elmehetek megnézni neked.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8599 Dátum: 2009.01.03 szombat, 14:12:23 »

Fura ez a kopott kormany kopott belső és visszatekert óra téma. En 1.5 éve vettem egy V6 mondeót. 155 ezer km volt benne de a kormány, váltó, pedál azt mutatta hogy legalabb 250 van benne. Alkuldtam rendesen és elhoztam. Azóta kb 150 ezret költöttem rá (ebben benne van az olajcsere, légszűrő, szíjak stb.) Ami extra volt az a hátsó kerékív lakatolás és gyújtókábel szett csere) de motorikusan, váltó és futómű teljesen rendben van. Azóta is jól megy a kocsi, erős és nem bántam meg a vételt. Vannak apróságok amik még cserére szorulnak de nem vészesek. Azért mégis csak 12 éves autóról beszélünk... Elfogadható hibák.

Nem értem miért kell órát tekergetni. Nagyon nagy baromság.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.