Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:21:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358378 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9450 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 19:54:23 »

Ha kis távokat mész, lehet gond. Nagyobb a töltésigénye.
Sierra-mban volt 88Ah-s aksim, a generátor 44Ah-s volt. 2-3 havonta töltenem kellet.

A generátor viszont nem 44A os a Mondiban...
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #9451 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 19:54:43 »

A generátor viszont nem 44A os a Mondiban...
eljen
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9452 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 20:01:00 »

A generátor viszont nem 44A os a Mondiban...
eljen....hanem 90 és-vagy 110A-es..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #9453 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 20:06:15 »

A generátor viszont nem 44A os a Mondiban...
Csodálkoztam is , csak ekkorát raktak bele 2.3 dizil volt a lelkem.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9454 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 20:25:41 »

Csodálkoztam is , csak ekkorát raktak bele 2.3 dizil volt a lelkem.

Lehet cserélték a sierrában,de mostmár több a villanyos kütyü a kocsiban,nagyobb generátor kell.Off corsámban 55A generátor van.Ha nem lenne benne ABS akkor csak 44A lenne.
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #9455 Dátum: 2009.03.24 kedd, 20:24:28 »

Sziasztok!

 A mai napon boldog tulajdonosa lettem egy MK2-es egérmozinak, viszont kicsit megakadtam az előzetes (elméleti) beépítéssel.
 Megkaptam Fusim leírását, amit az MK1 utólagos mozisításáról írt, de úgy látom, hogy van némi eltérés és nem tudom a megoldást.

 Kaptam a mozihoz egy vezérlőegység nevű fehér dobozt, amiről említést sem tesz a Fusim féle leírás (vagy csak olyan "ügyes" vagyok, hogy nem találom többedik végigolvasásra sem)...

 Van valamelyikőtöknek tapasztalata az MK2-es egérmozi utólagos beszerelésével?

 Örök hálám! Smiley

 Minden jót!
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9456 Dátum: 2009.03.25 szerda, 06:53:01 »

Sziasztok!

 A mai napon boldog tulajdonosa lettem egy MK2-es egérmozinak, viszont kicsit megakadtam az előzetes (elméleti) beépítéssel.
 Megkaptam Fusim leírását, amit az MK1 utólagos mozisításáról írt, de úgy látom, hogy van némi eltérés és nem tudom a megoldást.

 Kaptam a mozihoz egy vezérlőegység nevű fehér dobozt, amiről említést sem tesz a Fusim féle leírás (vagy csak olyan "ügyes" vagyok, hogy nem találom többedik végigolvasásra sem)...

 Van valamelyikőtöknek tapasztalata az MK2-es egérmozi utólagos beszerelésével?

 Örök hálám! Smiley

 Minden jót!
Én utólag raktam be, semmiféle fehér vezérlőegység nem kellett hozzá. Mondjuk nem TD, hanem 1,8 benzin Smiley
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9457 Dátum: 2009.03.25 szerda, 06:59:21 »

Kaptam a mozihoz egy vezérlőegység nevű fehér dobozt, amiről említést sem tesz a Fusim féle leírás (vagy csak olyan "ügyes" vagyok, hogy nem találom többedik végigolvasásra sem)...
Ha tippelnem kellene, azt mondanám, hogy ez a kütyü mondja meg, van-e kiégett lámpa, és melyik az....
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9458 Dátum: 2009.03.25 szerda, 07:06:56 »

Ha tippelnem kellene, azt mondanám, hogy ez a kütyü mondja meg, van-e kiégett lámpa, és melyik az....
Az lehet, mert én elegánsan kihagytam azt a funkciót  hehe
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #9459 Dátum: 2009.03.25 szerda, 07:41:03 »

Köszi a segítséget!
Ha valóban a lámpa lesz, akkor lehet első körben én is kihagyom Smiley
Naplózva
laca999
Vendég
« Új hozzászólás #9460 Dátum: 2009.03.25 szerda, 09:39:09 »

Sziasztok,

Tudjátok-e esetleg, hogy az ülésmagasság állító műanyag fogaskerekék (esztergálás, sima csere) ügyben végül született megoldás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9461 Dátum: 2009.03.25 szerda, 18:58:48 »

Sziasztok,

Tudjátok-e esetleg, hogy az ülésmagasság állító műanyag fogaskerekék (esztergálás, sima csere) ügyben végül született megoldás?
Valaki már írta,hogy bronzból készíttetett.....használd a keresőt Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9462 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:01:21 »

Sziasztok,

Tudjátok-e esetleg, hogy az ülésmagasság állító műanyag fogaskerekék (esztergálás, sima csere) ügyben végül született megoldás?
Itt is van e:
http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?topic=17.msg390856#msg390856
de ez mk3 falbav
de biztos megmonnya,hol csinálták neki! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #9463 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:22:06 »

Sziasztok!
Ma volt kis szervíz; olaj, szűrő, levegő és pollenszűrő csere. a pollenszűrő cseréjekor azt vetük észre, hogy fordítva volt betéve a régi. Van egy nyíl a szűrő élén. Az a józan ész szerint a szélvédő felé kell, hogy mutasson, ugye? A szűrőt elnézve tök egyforma volt, akárhogyan forgattam. számít valamít? A régit amúgy márkaszervízben tették be.
Tudom, nem égbekiáltó probléma, de mostmár kiváncsi lettem... Köszi előre is a válaszokat!  wave wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9464 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:25:41 »

Sziasztok,

Tudjátok-e esetleg, hogy az ülésmagasság állító műanyag fogaskerekék (esztergálás, sima csere) ügyben végül született megoldás?

Használtautón mintha hirdetné magát valaki 10 000 ért bronzra cseréli.Keress rá
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9465 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:27:37 »

Használtautón mintha hirdetné magát valaki 10 000 ért bronzra cseréli.Keress rá
Tőle is meg lehet kérdezni...  wave
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9466 Dátum: 2009.03.25 szerda, 19:29:03 »

Sziasztok,

Tudjátok-e esetleg, hogy az ülésmagasság állító műanyag fogaskerekék (esztergálás, sima csere) ügyben végül született megoldás?

Megvan

http://www.autosszaki.hu/alkatresz/11272/ford-elektromos-ulesmagassagallito-egyeb-alkatreszek
Naplózva
laca999
Vendég
« Új hozzászólás #9467 Dátum: 2009.03.25 szerda, 20:21:03 »


Alf, GoFerrari, Highend!

Köszönöm!!

Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #9468 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 10:27:33 »

2-es Mondeon hol találom a motorkódot? Így első ránézésre nem találtam meg...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9469 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 10:58:15 »

2-es Mondeon hol találom a motorkódot? Így első ránézésre nem találtam meg...
A forgalmiban.......? smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #9470 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 11:46:40 »

A forgalmiban.......? smile

Póénnak jó volt... Wink de a blokkon gondoltam tudod, a motortérben  Shocked
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9471 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 13:23:43 »

Póénnak jó volt... Wink de a blokkon gondoltam tudod, a motortérben  Shocked
nevetes1
Én tudom,hogy te oda gondoltad,csak nem értem miért nem hiszel a forgalmiban lévőnek?
Cserélték a mocit?Már nincs motorszám,csak motorkód!Pl a 3asoknál FMBA.De te is ezt kérdezted... pias
Nem értem mivel leszel előlrébb ha megtalálod a blokkon is ezt a kódot? fejvakaras nemtudom
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.29 vasárnap, 13:25:42 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #9472 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 13:35:23 »

Sziasztok, lenne pár kérdésem az mkII-es mondeonkhoz, remélem jó helyen kérdezem.
Néha főleg hidegen csinál olyat, hogy gázt adok és le akar fulladni. Maf-szenzort tisztitottam, és sokat segített, de ez néha megesik vele. Valami a motorból fura hangot ad ki, mondjuk úgy, hogy búg, és ha növelem a fordulatot, akkor hangosabb lesz, mondjuk valami generátor vagy hasonló adhatja a hangot? Az minden mondeonál ugy van hogy a kormányt először erősen kell tekerni majd egy centi elfordítás után a szervo beindul és hirtelen nagyon könnyű lesz tekerni? Illetve néha kormánytekerésnél valami nyekereg (szervonál valami lehet).. 5 személlyel autópályán 140-ről fékezve igencsak beremeg a kocsi, és meg is érzi az 5 személyt a fékezéseknél. Nem tudom egy ilyen kategóriás kocsinak szabad-e. Illetve a fogyasztása 130nál 8-9 liter. 0-100ra sztem 14 körül megy fel. A termosztátot kicseréltem, de autopályán mindig lejebb kuszik a hőfokkijelző.

Ha valaki valaminek tudja az okát akkor megköszönném ha segítene.

Minden jót!!

Üdv: Tomszy
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #9473 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 14:37:13 »

nevetes1
Én tudom,hogy te oda gondoltad,csak nem értem miért nem hiszel a forgalmiban lévőnek?
Cserélték a mocit?Már nincs motorszám,csak motorkód!Pl a 3asoknál FMBA.De te is ezt kérdezted... pias
Nem értem mivel leszel előlrébb ha megtalálod a blokkon is ezt a kódot? fejvakaras nemtudom

Egyszerű kíváncsiság...
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9474 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 14:55:54 »

2-es Mondeon hol találom a motorkódot? Így első ránézésre nem találtam meg...
Hengerfej alatt a menetirány szerinti bal oldalon, a tűzfal felöl. Legalábbis TDn.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9475 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 15:49:14 »

Sziasztok, lenne pár kérdésem az mkII-es mondeonkhoz, remélem jó helyen kérdezem.
Néha főleg hidegen csinál olyat, hogy gázt adok és le akar fulladni. Maf-szenzort tisztitottam, és sokat segített, de ez néha megesik vele. Valami a motorból fura hangot ad ki, mondjuk úgy, hogy búg, és ha növelem a fordulatot, akkor hangosabb lesz, mondjuk valami generátor vagy hasonló adhatja a hangot? Az minden mondeonál ugy van hogy a kormányt először erősen kell tekerni majd egy centi elfordítás után a szervo beindul és hirtelen nagyon könnyű lesz tekerni? Illetve néha kormánytekerésnél valami nyekereg (szervonál valami lehet).. 5 személlyel autópályán 140-ről fékezve igencsak beremeg a kocsi, és meg is érzi az 5 személyt a fékezéseknél. Nem tudom egy ilyen kategóriás kocsinak szabad-e. Illetve a fogyasztása 130nál 8-9 liter. 0-100ra sztem 14 körül megy fel. A termosztátot kicseréltem, de autopályán mindig lejebb kuszik a hőfokkijelző.

Ha valaki valaminek tudja az okát akkor megköszönném ha segítene.

Minden jót!!

Üdv: Tomszy

Szia!
A hangra sajnos nincs tippem. Nekem a szervó könnyen jár az elejétől fogva (bár ez az első szervós autónk, úgyh nincs mihez viszonítani).. de szerintm jó.
A fogyasztás természetesen motorfüggő (javaslom, hogy írd ki a kocsi pontos tipusát lábjegyzetbe, így könnyebben tudnak a szakik segíteni). Nekem 1.6-os van.. picit kicsi ekkora kasznihoz... azt mondják 1.8-tól felfele az igazi.
Nekem 9-10 között eszik vegyesen, de ennek 70%-a város.
A hőfokjelzőnek elvileg függőlegesen kell állnia, nekem mindig egy kicsivel alatta van.
Nagy tempónál visszahűti a menetszél.

Üdv  integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9476 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 16:05:54 »

Egyszerű kíváncsiság...
Ok.
Azt hittem valami alkatrészt akarsz rendelni hozzá,és ahhoz kell...... pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #9477 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 16:26:46 »

Ok.
Azt hittem valami alkatrészt akarsz rendelni hozzá,és ahhoz kell...... pias

Nem, csak mondom tudjam már merre van ha már egyszer az én kocsim...  wave
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9478 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 17:48:13 »

Sziasztok, lenne pár kérdésem az mkII-es mondeonkhoz, remélem jó helyen kérdezem.
Néha főleg hidegen csinál olyat, hogy gázt adok és le akar fulladni. Maf-szenzort tisztitottam, és sokat segített, de ez néha megesik vele. Valami a motorból fura hangot ad ki, mondjuk úgy, hogy búg, és ha növelem a fordulatot, akkor hangosabb lesz, mondjuk valami generátor vagy hasonló adhatja a hangot? Az minden mondeonál ugy van hogy a kormányt először erősen kell tekerni majd egy centi elfordítás után a szervo beindul és hirtelen nagyon könnyű lesz tekerni? Illetve néha kormánytekerésnél valami nyekereg (szervonál valami lehet).. 5 személlyel autópályán 140-ről fékezve igencsak beremeg a kocsi, és meg is érzi az 5 személyt a fékezéseknél. Nem tudom egy ilyen kategóriás kocsinak szabad-e. Illetve a fogyasztása 130nál 8-9 liter. 0-100ra sztem 14 körül megy fel. A termosztátot kicseréltem, de autopályán mindig lejebb kuszik a hőfokkijelző.

Ha valaki valaminek tudja az okát akkor megköszönném ha segítene.

Minden jót!!

Üdv: Tomszy

Én a fulladást össze is kötném a búgással. Lehet vhol falsot szív a beömlőnél a kocsi.(hozzászólások a cikkekhez topic/levegő rendszer karbantartása) Vagy vmelyik vákuumcsöved van leesve. (nincs vmi köze a szervónak a vákuumos rendszerhez? most nem igen akar beugrani....)
A fékezéskor fellépő remegés a tárcsa deformálódását jelzi. Ez vagy a vékonysága miatt lehet, vagy vki korábban felizzította a tárcsát, és elmászott. Van esély a felszabályozására, ha még az értékek közt van a vastagsága. 22.xmm a minimum, és 26,x a maximum új gyári érték. Ha 50% alatt van, tehát 24,xmm körül, akkor azt már nem érdemes nagyon szabályoztatni. Főleg, hogy a hűtöttet nem is illik...
A fogyasztás jónak tűnik. A gyorsulása már inkább lomhának. Javasolt az említett karbantartás elvégzése, és a gyújtás alkatrészek (gyertya/kábel) egyszerre történő cseréje...
Hogy miért egyszerre: mert a Ford gyártatja a gyári alkatrészeit, és sosem lehet tudni, hogy mikor cserélt éppen beszállítót, és összeillik e még a korábbi kábel az új gyertyákkal. Ha nem, akkor tönkre is tehetik, és teszik is egymást...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #9479 Dátum: 2009.03.30 hétfő, 13:52:32 »

Én a fulladást össze is kötném a búgással. Lehet vhol falsot szív a beömlőnél a kocsi.(hozzászólások a cikkekhez topic/levegő rendszer karbantartása) Vagy vmelyik vákuumcsöved van leesve. (nincs vmi köze a szervónak a vákuumos rendszerhez? most nem igen akar beugrani....)
A fékezéskor fellépő remegés a tárcsa deformálódását jelzi. Ez vagy a vékonysága miatt lehet, vagy vki korábban felizzította a tárcsát, és elmászott. Van esély a felszabályozására, ha még az értékek közt van a vastagsága. 22.xmm a minimum, és 26,x a maximum új gyári érték. Ha 50% alatt van, tehát 24,xmm körül, akkor azt már nem érdemes nagyon szabályoztatni. Főleg, hogy a hűtöttet nem is illik...
A fogyasztás jónak tűnik. A gyorsulása már inkább lomhának. Javasolt az említett karbantartás elvégzése, és a gyújtás alkatrészek (gyertya/kábel) egyszerre történő cseréje...
Hogy miért egyszerre: mert a Ford gyártatja a gyári alkatrészeit, és sosem lehet tudni, hogy mikor cserélt éppen beszállítót, és összeillik e még a korábbi kábel az új gyertyákkal. Ha nem, akkor tönkre is tehetik, és teszik is egymást...

Kedves Joe!

Nagyon köszönöm a segítségedet, át fogom nézni amiket mondtál, és ha a probléma nem múlna el ide fogok ismét írni.

Köszönettel: Tomszy
Naplózva
ryobi
Vendég
« Új hozzászólás #9480 Dátum: 2009.03.31 kedd, 22:47:01 »

Üdv !

Szeretnék kérdezni 1-2 dolgot.
- a Mondeo II miben különbözik az I.-től a lámpákon és a hűtőmaszkon kívül? Miben jobb, miben rosszabb nagyvonalakban.
- a GLX milyen felszereltséget takar ?

Köszi !
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9481 Dátum: 2009.03.31 kedd, 22:51:32 »

Üdv !

Szeretnék kérdezni 1-2 dolgot.
- a Mondeo II miben különbözik az I.-től a lámpákon és a hűtőmaszkon kívül? Miben jobb, miben rosszabb nagyvonalakban.
- a GLX milyen felszereltséget takar ?

Köszi !

A kettes mondi lényegében az egyes ráncfelvarott változata.Kicsit más még a müszerfala,középkonzol,de szerkezetileg nincsenek igazán különbségek.Ja és egy kicsit talán szebb Smiley
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9482 Dátum: 2009.04.01 szerda, 06:16:46 »

Szeretnék kérdezni 1-2 dolgot.
- a Mondeo II miben különbözik az I.-től a lámpákon és a hűtőmaszkon kívül? Miben jobb, miben rosszabb nagyvonalakban.
- a GLX milyen felszereltséget takar ?
- Más váltóáttételek vannak Mk2ben, TDnél más a turbó, a vezérműtengely, a váltókulissza, az intercooler. Tdnél más a karakterisztikája a motornak, hamarabb indul meg de nem olyan vehemensen, kicsit okosabb a vezérlése, néhány kényelmi funkcióval több (autómatikusan kapcsol klímát párátlanításkor pl.)
- GLX kpzár, klíma, elektromos tükrök. (azthiszem)
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #9483 Dátum: 2009.04.01 szerda, 21:38:15 »

Sziasztok!

 Ismét lenne néhány kérdésem (MKII - GLX azt hiszem):
- eredetileg nem volt ülésfűtés az autóban és a gombsor helyén valamilyen vékony, semmire sem jó tároló van. A kérdésem, hogy hogyan lehet kivenni azt a tárolót illetve beszerelni a helyére a kapcsolósort?
- kivettem a rádiót, kitapogattam a fent említett kapcsolósor hátlapjának helyét, de nem volt bekábelezve (érezhető volt a vakdugók helye). Szörnyen macerás bekábelezni az ülésfűtést?
- ha nincs bent ez a kábelköteg, akkor jó eséllyel az egérmozi kábelei sem lesznek előkészítve?

Köszi!
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9484 Dátum: 2009.04.02 csütörtök, 07:27:25 »

- eredetileg nem volt ülésfűtés az autóban és a gombsor helyén valamilyen vékony, semmire sem jó tároló van. A kérdésem, hogy hogyan lehet kivenni azt a tárolót illetve beszerelni a helyére a kapcsolósort?
- kivettem a rádiót, kitapogattam a fent említett kapcsolósor hátlapjának helyét, de nem volt bekábelezve (érezhető volt a vakdugók helye). Szörnyen macerás bekábelezni az ülésfűtést?
- ha nincs bent ez a kábelköteg, akkor jó eséllyel az egérmozi kábelei sem lesznek előkészítve?
- igen
- nem, kérdezt Styleair-t, ő sk csinálta, ha jól rémlik.
- Valószínűleg nincs.
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #9485 Dátum: 2009.04.07 kedd, 07:54:23 »

Köszi!

A következő lenne még:
Manuális klímám van. Mennyire macerás kicserélni digitálisra? Kb. mennyibe kerül egy digitklíma bontottan?
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9486 Dátum: 2009.04.07 kedd, 07:55:20 »

Köszi!

A következő lenne még:
Manuális klímám van. Mennyire macerás kicserélni digitálisra? Kb. mennyibe kerül egy digitklíma bontottan?
Tavaly beszéltem Mk2vel, akkor 35k volt a szett.
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #9487 Dátum: 2009.04.07 kedd, 08:03:25 »

Tavaly beszéltem Mk2vel, akkor 35k volt a szett.

Az nem kevés... akkor még párat alszom a dologra Smiley
Köszi!
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9488 Dátum: 2009.04.07 kedd, 08:06:16 »

Az nem kevés... akkor még párat alszom a dologra Smiley
Köszi!
Énis vacilláltam eközött meg a tempomat között, de a végén kasztnizás lett belőle.  szomoru1
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9489 Dátum: 2009.04.07 kedd, 08:06:35 »

Köszi!

A következő lenne még:
Manuális klímám van. Mennyire macerás kicserélni digitálisra? Kb. mennyibe kerül egy digitklíma bontottan?

Nagyon, sok értékelőt cserélned kell, illetve kiépítened.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #9490 Dátum: 2009.04.07 kedd, 08:09:00 »

Énis vacilláltam eközött meg a tempomat között, de a végén kasztnizás lett belőle.  szomoru1
Jól tetted...

ráadásul ha nem az lett volna akkor inkább tempomat...

mk2-ben a digitklíma abban áll, hogy a hőfokot digitálisan lehet szabályozni... ennyi...

ez gyakorlatilag egy félautómata klima, ami alig különbözik a manuálistól...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9491 Dátum: 2009.04.07 kedd, 08:36:10 »

mk2-ben a digitklíma abban áll, hogy a hőfokot digitálisan lehet szabályozni... ennyi...

ez gyakorlatilag egy félautómata klima, ami alig különbözik a manuálistól...

Tkp. annyi előnye van, hogy lépegethetsz a hőfokok között és van rajta auto állás, ami viszont nagyon jó dolog.
Na meg jól néz ki vigyor3
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9492 Dátum: 2009.04.07 kedd, 09:14:09 »

Jól tetted...

ráadásul ha nem az lett volna akkor inkább tempomat...

mk2-ben a digitklíma abban áll, hogy a hőfokot digitálisan lehet szabályozni... ennyi...

ez gyakorlatilag egy félautómata klima, ami alig különbözik a manuálistól...

Akkor miért van a digit-hez napocska érzékelő, belső hőérzékelő, stb...? A környzeti és a belső viszonyokhoz szabályoz a digit, a manuális nem!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9493 Dátum: 2009.04.07 kedd, 09:21:25 »

Akkor miért van a digit-hez napocska érzékelő, belső hőérzékelő, stb...? A környzeti és a belső viszonyokhoz szabályoz a digit, a manuális nem!

Tényleg van napérzékelő is? WOW ez nekem új.
Lehetséges, hogy a nap érzékelő (fényérzékelő) szabályozza a parkolófényt is. Gondolok itt arra, hogy nekem csak este lehet bekapcsolni, nappal nem. MK I-en nappal is be lehetett. Most hiába teszem parkolófényre, nappal nem világít.
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #9494 Dátum: 2009.04.07 kedd, 09:23:06 »

Tényleg van napérzékelő is? WOW ez nekem új.

Van...

 az a lila kis lapos valami a műszerfalon az ablak bal vagy jobb szélénél...
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #9495 Dátum: 2009.04.07 kedd, 09:24:34 »

Akkor miért van a digit-hez napocska érzékelő, belső hőérzékelő, stb...? A környzeti és a belső viszonyokhoz szabályoz a digit, a manuális nem!

az okés, de azt sosem értettem meg, hogy miért csinálták ilyen megoldásúra... a levegő irányát is szabályozhatná autómatán... akkor lenne autómata klíma...
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9496 Dátum: 2009.04.07 kedd, 09:47:59 »

...
ráadásul ha nem az lett volna akkor inkább tempomat...
...

Még mindíg nagy kihívás lenne az első TD gyári tempomattal...  nyes Csakhát ez a fránya cash...  szomoru1
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9497 Dátum: 2009.04.07 kedd, 10:16:29 »

Tényleg van napérzékelő is? WOW ez nekem új.
Lehetséges, hogy a nap érzékelő (fényérzékelő) szabályozza a parkolófényt is. Gondolok itt arra, hogy nekem csak este lehet bekapcsolni, nappal nem. MK I-en nappal is be lehetett. Most hiába teszem parkolófényre, nappal nem világít.

Csak a klímához van köze szerintem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9498 Dátum: 2009.04.07 kedd, 10:18:01 »

az okés, de azt sosem értettem meg, hogy miért csinálták ilyen megoldásúra... a levegő irányát is szabályozhatná autómatán... akkor lenne autómata klíma...

Már meg nem mondom, hogy az Mk2 pontosan mit szabályzott. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #9499 Dátum: 2009.04.07 kedd, 10:31:59 »

Ezek szerint a tempomatos dolgot is elfelejthetem  falbav
Lassan elfogynak a lehetséges fejleszteni valók (Ford-os dísztárcsa, fa műszerfal + váltógomb, egérmozi és fedcomp van még a listán). Utána már csak az örömtuning (STből a hátsó lámpa és hasonlók).

Szomorú...  rinya
Naplózva
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.