Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:11:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 187 188 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 200 201 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358298 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9650 Dátum: 2009.05.05 kedd, 21:37:57 »

megpróbálom... bár ott nincs túl sok nyílás... köszönöm.
Ha megvan a wd40 csőre, jól le tudod nyomni a torkán ahol a zárnyelvmechanika van. Egy próbát megér...  Wink
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #9651 Dátum: 2009.05.05 kedd, 21:45:38 »

Ha megvan a wd40 csőre, jól le tudod nyomni a torkán ahol a zárnyelvmechanika van. Egy próbát megér...  Wink

 worship  egy vödör elég volt... remélem, tartós lesz...

(Az a vicces, hogy hazafelé jövet, még mondtam is a barátnőmnek, hogy zárcsere vagy tele kell nyomni WD40-nel... )
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.05 kedd, 21:50:00 írta Maffy » Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
pety065
Vendég
« Új hozzászólás #9652 Dátum: 2009.05.05 kedd, 21:59:30 »

Érdeklödnék hátha valakinél előfordult már e a követvező.
Van egy 97' 1,8 benzin automata mondeom. erös hirtelen fékezésnél felgyullad az ABS és a kézifék lámpája, és csak akkor alszik ki ha megálltam és ujrainditottam az autót. (pedig ABS-nek még nyomát sem láttam az autóban.) a fékolaj a maximumon van a tartályban.
Ha valaki találkozott már hasonlóval és tudja a megfejtést legyen szives árulja el nekem mitől lehet ez a jelenség.

Előre is köszi Pety
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9653 Dátum: 2009.05.06 szerda, 05:46:56 »

Üdvözletem!

A múlt héten boldog tulajdonosa lettem egy csodaszép Mondeónak (ST24, V6)
Nem is gondoltam volna, hogy ekkora mondeós fórumra fogok bukkani, ennyi szakival és tulajjal, úgyhogy már regeltem is és talán a nagytalira is sikerül elszabadulnom.

Persze első hiba és javítás is kapásból megvolt: generátorcsere.

Amúgy király ez az MK2, nekem valahogy jobban bejön a kasznija és a belsője, mint az újabb modelleké.

Láttam páran tettek fel képeket, raktam én is: http://kep.tar.hu/RemovedUser/50636034




Grat!  eljen Szép az autó!  eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9654 Dátum: 2009.05.06 szerda, 07:06:52 »

Érdeklödnék hátha valakinél előfordult már e a követvező.
Van egy 97' 1,8 benzin automata mondeom. erös hirtelen fékezésnél felgyullad az ABS és a kézifék lámpája, és csak akkor alszik ki ha megálltam és ujrainditottam az autót. (pedig ABS-nek még nyomát sem láttam az autóban.) a fékolaj a maximumon van a tartályban.
Ha valaki találkozott már hasonlóval és tudja a megfejtést legyen szives árulja el nekem mitől lehet ez a jelenség.

Előre is köszi Pety
azért nézd meg,hátha megvan az,csak épp nem v. nem jól működik,emiatt villan be a lámpája.Kevés autót adtak ki nélküle (az egyok az enyém...)Ha találsz az ABS-hez relét+biztosítékot,akkor lehet van.Ha látsz elektromos vezetéket az első teleszkópon rögzítve (gyárilag ott van rögzítve) akkor meg tuti van.Gyanítom,hogy talán a hátsó fékeket kellene megnézni,szerintem ott lesz a kutya elásva.Előfordulhat,hogy megszorul a fék,emiatt a kézifékkötél is befeszülhet,a kapcsoló meg bejelez.Nálam pl. ha csak megmozgatom a kézifékkart előfordul,hogy jelez,érzékeny szerkezet.Ha meg tényleg nincs ABS,akkor zárlat v. trükközik az automata váltó elektronikája.Azzal meg szakit keress fel.
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.06 szerda, 07:27:38 írta misi107 » Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #9655 Dátum: 2009.05.06 szerda, 07:39:32 »

Üdvözletem!

A múlt héten boldog tulajdonosa lettem egy csodaszép Mondeónak (ST24, V6)
Nem is gondoltam volna, hogy ekkora mondeós fórumra fogok bukkani, ennyi szakival és tulajjal, úgyhogy már regeltem is és talán a nagytalira is sikerül elszabadulnom.

Persze első hiba és javítás is kapásból megvolt: generátorcsere.

Amúgy király ez az MK2, nekem valahogy jobban bejön a kasznija és a belsője, mint az újabb modelleké.

Láttam páran tettek fel képeket, raktam én is: http://kep.tar.hu/RemovedUser/50636034




Amindenit! Gyönyörű autód van! Remélem jössz a találkozóra és megmutatod!  worship
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9656 Dátum: 2009.05.06 szerda, 08:28:14 »

worship  egy vödör elég volt... remélem, tartós lesz...
Nekem egy jó 1/2 éve bírja...  wave
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9657 Dátum: 2009.05.06 szerda, 09:20:25 »

Üdvözletem!

A múlt héten boldog tulajdonosa lettem egy csodaszép Mondeónak (ST24, V6)
Nem is gondoltam volna, hogy ekkora mondeós fórumra fogok bukkani, ennyi szakival és tulajjal, úgyhogy már regeltem is és talán a nagytalira is sikerül elszabadulnom.

Persze első hiba és javítás is kapásból megvolt: generátorcsere.

Amúgy király ez az MK2, nekem valahogy jobban bejön a kasznija és a belsője, mint az újabb modelleké.

Láttam páran tettek fel képeket, raktam én is: http://kep.tar.hu/RemovedUser/50636034

Igen szerintem is szép az autód! És még Ghia is amitől mégjobb! Gratulálok hozzá!  wave

Talin megsasoljuk ám!  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
pety065
Vendég
« Új hozzászólás #9658 Dátum: 2009.05.06 szerda, 10:00:07 »

Köszi Misi107
Gyanus hogy van valami ABS benne mert van valami fogas gyűrű az összes keréknél és érzékelőket is láttam ott. de viszont semmi ABS hez hasonló kütyüt nem találtam a motortérbe. A komplett fék kb 2hete lettek cserélve nem vettem észre semmi szorulásra utaló dolgot.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #9659 Dátum: 2009.05.06 szerda, 11:17:34 »

Nekem egy jó 1/2 éve bírja...  wave

még nem tökéletes - reggel belülről is kettőre zárt - de majd locsolom még  vigyor3
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9660 Dátum: 2009.05.06 szerda, 11:34:33 »

.... majd locsolom még  vigyor3
Nehogy nagyon megnőjön... Cheesy
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9661 Dátum: 2009.05.06 szerda, 12:30:19 »

Köszi Misi107
Gyanus hogy van valami ABS benne mert van valami fogas gyűrű az összes keréknél és érzékelőket is láttam ott. de viszont semmi ABS hez hasonló kütyüt nem találtam a motortérbe. A komplett fék kb 2hete lettek cserélve nem vettem észre semmi szorulásra utaló dolgot.

Az ABS modul,és a cuccai a fékszervo dobja alatt,mellet van, elég eldugott helyen.Alig lehet látni.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9662 Dátum: 2009.05.06 szerda, 12:40:39 »

erös hirtelen fékezésnél felgyullad az ABS és a kézifék lámpája, és csak akkor alszik ki ha megálltam és ujrainditottam az autót.
Utolsó Lurdys talin valaki mondta, hogy ez elektromos probléma, az ABS madzagjaiban van valami hiba. Autóvillamosságissal kellene megnézetni mert nem DIY meló...  szomoru1
Naplózva
pety065
Vendég
« Új hozzászólás #9663 Dátum: 2009.05.06 szerda, 14:06:43 »

 worship tényleg ott van. köszönet nektek. esetleg nem tudjátok kinek volt ez a problémája?Huh?
Naplózva
gunman
Vendég
« Új hozzászólás #9664 Dátum: 2009.05.06 szerda, 14:10:40 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni lengéscsillapító ügyben? az a helyzet hogy többször ültem fater 3as mondeojában és ha pl macskakövön megyek szinte alig van hangja a futóműnek az enyém meg olyan mintha szét akarna esni... Tudom hogy rosszak, most akarom cserélni és az érdekelne hogy tudtok olyan lengéscsillapítót ajánlani ami a legjobban tompítja a gödröket? ha egy centis mély kis gödörbe is ha belemegyek már kattog és ráz.. Valamint még az érdekelne hogy van olajos és gázos lengéscsillapító. melyik a jobb?
Előre is köszi a segítséget! 1,6 benzines kombim van
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #9665 Dátum: 2009.05.06 szerda, 15:58:38 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni lengéscsillapító ügyben? az a helyzet hogy többször ültem fater 3as mondeojában és ha pl macskakövön megyek szinte alig van hangja a futóműnek az enyém meg olyan mintha szét akarna esni... Tudom hogy rosszak, most akarom cserélni és az érdekelne hogy tudtok olyan lengéscsillapítót ajánlani ami a legjobban tompítja a gödröket? ha egy centis mély kis gödörbe is ha belemegyek már kattog és ráz.. Valamint még az érdekelne hogy van olajos és gázos lengéscsillapító. melyik a jobb?
Előre is köszi a segítséget! 1,6 benzines kombim van

a lengéscsillapítókkal együtt (vagy helyett) a helyedben megnézetném a szilentek, kutyacsontok állapotát is. ha azok kukásak, akkor is zörög és ráz minden bukkanónál.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9666 Dátum: 2009.05.06 szerda, 17:08:52 »

Köszi Misi107
Gyanus hogy van valami ABS benne mert van valami fogas gyűrű az összes keréknél és érzékelőket is láttam ott. de viszont semmi ABS hez hasonló kütyüt nem találtam a motortérbe. A komplett fék kb 2hete lettek cserélve nem vettem észre semmi szorulásra utaló dolgot.
És a problémád a fékcsere előtt is fennállt vagy csak azóta?
Naplózva
pety065
Vendég
« Új hozzászólás #9667 Dátum: 2009.05.06 szerda, 17:20:35 »

igen fékcsere előtt is volt ez a jelenség.
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #9668 Dátum: 2009.05.06 szerda, 17:37:44 »

Üdvözletem!

A múlt héten boldog tulajdonosa lettem egy csodaszép Mondeónak (ST24, V6)
Nem is gondoltam volna, hogy ekkora mondeós fórumra fogok bukkani, ennyi szakival és tulajjal, úgyhogy már regeltem is és talán a nagytalira is sikerül elszabadulnom.

Persze első hiba és javítás is kapásból megvolt: generátorcsere.

Amúgy király ez az MK2, nekem valahogy jobban bejön a kasznija és a belsője, mint az újabb modelleké.

Láttam páran tettek fel képeket, raktam én is: http://kep.tar.hu/RemovedUser/50636034





Ejjj, ez nagyon tutkeráj...  smile
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9669 Dátum: 2009.05.06 szerda, 18:01:22 »


Ejjj, ez nagyon tutkeráj...  smile

Há 1 milláért legyen is az!!!  wave
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9670 Dátum: 2009.05.06 szerda, 18:18:51 »

Lealkudtam  Wink


Bár az éjféltől reggel 5-ig tartó generátorcserével már majdnem ott vagyok ... és még lesz ott egypár feszítőgörgő meg a szokásos olaj, szűrő ...

Helyes, ügyes vagy!

Ne menjen el a kedved a kezdeti "nehézségek" miatt. Szépen rendberakod és nagyon élvezetes autó lesz belőle integet2
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9671 Dátum: 2009.05.06 szerda, 18:45:28 »

Már most is odáig vagyok érte. Vehettem volna újabb MK3-at is, de ez egyszerűen lenyűgözött.
Az egésznek olyan sport komfort feelingje van.

Keresnem kell majd bőröst is, két ülésen van 1-1 centis szakadás (egyiket a feltett fényképről most vettem észre). Kormány újrabőrözésről itt olvastam, lehet az is lesz, német tulaj sokat autópályázott, így 12 óránál kormány kopottas

SZia!
Kormány bőrös: varrga.ride.hu
3, kerület. Ált. iskolai osztálytáram volt, ő csinálta az enyémet is. Korrekt volt. Ott ültem mellette amíg készült, dumáltunk, néztem amit csinált. Komótosan dolgozik, nem kapkod, de azért halad a munkájával és szépen dolgozik.
Csak ajánlani tudom. Az ülést is meg tudja javítani (szerintem). Ha kell teszek fel róla képet, hogy milyen lett.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
mutyu
Vendég
« Új hozzászólás #9672 Dátum: 2009.05.06 szerda, 19:51:04 »

Sziasztok segítséget kérné,nem működik mindig a visszajelző órám és ha működik is akkor sem a pontos adatot mutatja már kicseréltem a "hőgombát"ami a jelet adja de semmi változás valami okosságot tudtok rá? köszike
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9673 Dátum: 2009.05.06 szerda, 20:22:43 »

Néztem az oldalon a képeket, ez is igen szép.
A gond csak az, hogy még azt se tudom milyen legyen? Egyszínű fekete (az is milyen típus), vagy benne kék/szürke, vagy ... nemtom.
Még csak elképzelésem sincs. Ha raksz fel képet, legalább többet láttam (ötleteket gyűjtök, fantázia már pörög).
Szerintem ne variálj, gyári, egyszínű fekete. A tiritarka szerintem nem való ebbe az autóba. De persze ez az én véleményem. Fotót rakok föl, de lehet, hogy elküldöm emailben, az egyszerűbb. Holnap-holnap után ha lesz rá időm lefotózom, elküldöm, fölteszem.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9674 Dátum: 2009.05.06 szerda, 20:48:50 »

Volt már valakinek olyan problémája, hogy fékezéskor időnként beragadt a fék (pedál is ott marad)? Nálam elég gyakorli jelenség, és elég gáz, mert volt már, hogy fékeztem egy erőset, és hiába vettem el a lábam tovább fékezett erősen (max 2 mp). Szóval tapasztalat érdekelne, ha van valakinek. Főfékhenger? Vákuumdob?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #9675 Dátum: 2009.05.06 szerda, 20:53:06 »

Volt már valakinek olyan problémája, hogy fékezéskor időnként beragadt a fék (pedál is ott marad)? Nálam elég gyakorli jelenség, és elég gáz, mert volt már, hogy fékeztem egy erőset, és hiába vettem el a lábam tovább fékezett erősen (max 2 mp). Szóval tapasztalat érdekelne, ha van valakinek. Főfékhenger? Vákuumdob?
A vákuum csak rásegít. Ha avval lenne gond csökken a fékerő.
Inkább főfékmunkahenger. Ráférne egy felújítás.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #9676 Dátum: 2009.05.06 szerda, 21:27:30 »

Sziasztok segítséget kérné,nem működik mindig a visszajelző órám és ha működik is akkor sem a pontos adatot mutatja már kicseréltem a "hőgombát"ami a jelet adja de semmi változás valami okosságot tudtok rá? köszike
Nekem sem mutatja mindíg a valós értékeket. Van hogy lefekszik mind a két mutató.  Döglődik az órába a microprocessor. Állítólag nem javítható. Műszercsoport csere a megoldás.
Naplózva
pety065
Vendég
« Új hozzászólás #9677 Dátum: 2009.05.06 szerda, 22:54:35 »

Nemtudja valaki véletlenül hogy a mondeo II ABS jeladója elsők illetve a hátsók felcserélhetőek egymással???
Meg hogy hol lehet kapni és milyen mert a Cromax-nál én nem találtam. rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9678 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 05:23:55 »

Nemtudja valaki véletlenül hogy a mondeo II ABS jeladója elsők illetve a hátsók felcserélhetőek egymással???
Meg hogy hol lehet kapni és milyen mert a Cromax-nál én nem találtam. rinya
Simán.Bontóban.Esetleg Nagyautó topic-Wyctor. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9679 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 08:05:26 »

Üdvözletem!

A múlt héten boldog tulajdonosa lettem egy csodaszép Mondeónak (ST24, V6)
Nem is gondoltam volna, hogy ekkora mondeós fórumra fogok bukkani, ennyi szakival és tulajjal, úgyhogy már regeltem is és talán a nagytalira is sikerül elszabadulnom.

Persze első hiba és javítás is kapásból megvolt: generátorcsere.

Amúgy király ez az MK2, nekem valahogy jobban bejön a kasznija és a belsője, mint az újabb modelleké.

Láttam páran tettek fel képeket, raktam én is: http://kep.tar.hu/RemovedUser/50636034





szép vas nagyon!!!
ez egyebként az a kiadás amiben az alap V6 moci van viszont optikaban ST ugye?
az ülések Recarok?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takacsjozsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #9680 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 10:41:48 »

üdv!

remélem nem offolom a topicot, de lenne egy égető kérdésem:
van egy 97-es diesel kombim, klimával. nem tudom miota (tavaly még ment) nem működik benne a klíma. a zöld kis led világít, gáz van benne, azomban azt se érzem, hogy bekapcsolnám (nem érzem a visszafolytást a motorban) szerintetek mi lehet a baj?
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9681 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 10:57:34 »

üdv!

remélem nem offolom a topicot, de lenne egy égető kérdésem:
van egy 97-es diesel kombim, klimával. nem tudom miota (tavaly még ment) nem működik benne a klíma. a zöld kis led világít, gáz van benne, azomban azt se érzem, hogy bekapcsolnám (nem érzem a visszafolytást a motorban) szerintetek mi lehet a baj?
Nézd meg a kissebességű ventillátor megy-e (klíma be, ventillátor megy-e) illetve kallasz-e éles kattanást klíma bekapcsoláskor/kis idő múlva.
Lehet valamelyik nyomáskapcsoló sz@raxik, illetve tavaly óta elment a gáz belőle. Van még a rendszerben egy kis szűrő, volt már olyan, akinek az eldugult.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9682 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 11:50:28 »

üdv!

remélem nem offolom a topicot, de lenne egy égető kérdésem:
van egy 97-es diesel kombim, klimával. nem tudom miota (tavaly még ment) nem működik benne a klíma. a zöld kis led világít, gáz van benne, azomban azt se érzem, hogy bekapcsolnám (nem érzem a visszafolytást a motorban) szerintetek mi lehet a baj?
Szia!A zöld led mindig világít,ha bekapcsolod/kapcsolnád a klímát.Ha egyáltalán nem v. csak időszakosan kapcsol,akkor kevés a gáz.Ne erőltesd,mert ha meg be-be indul elszállhat a kompresszor,mert elégtelen lesz a kenése+üresben fog járni.Ha tavaly óta nem volt még bekapcsolva sem,nem keni az olaj a tömítéseket,ergó elszökik a gáz belőle.Márpedig hiába gondolod úgy,hogy van benne ill. a szelepeknél hallod,hogy lenyomva jön belőle,akkor sem fog bekapcsolni,ha kevés a gáz.Épp emiatt télen is legalább félórára érdemes megjáratni hetente,hogy ez ne történjen meg.Vidd el klímáshoz,lenyomáspróbázza,feltölti.Egy valamire figyelj oda,hogy első szóra ne hagyd,hogy ezt-azt cserélni akar,kivéve ha megbízol benne.Engem is akartak már így átverni.A tartály kacsolóját cseréltették volna velem (akkor 18e ft volt),csak épp független szakértő szerint semmi baja nem volt.Annyira,hogy még most is működik...(ez volt 5 éve...)
Naplózva
takacsjozsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #9683 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 13:44:06 »

Szia!A zöld led mindig világít,ha bekapcsolod/kapcsolnád a klímát.Ha egyáltalán nem v. csak időszakosan kapcsol,akkor kevés a gáz.Ne erőltesd,mert ha meg be-be indul elszállhat a kompresszor,mert elégtelen lesz a kenése+üresben fog járni.Ha tavaly óta nem volt még bekapcsolva sem,nem keni az olaj a tömítéseket,ergó elszökik a gáz belőle.Márpedig hiába gondolod úgy,hogy van benne ill. a szelepeknél hallod,hogy lenyomva jön belőle,akkor sem fog bekapcsolni,ha kevés a gáz.Épp emiatt télen is legalább félórára érdemes megjáratni hetente,hogy ez ne történjen meg.Vidd el klímáshoz,lenyomáspróbázza,feltölti.Egy valamire figyelj oda,hogy első szóra ne hagyd,hogy ezt-azt cserélni akar,kivéve ha megbízol benne.Engem is akartak már így átverni.A tartály kacsolóját cseréltették volna velem (akkor 18e ft volt),csak épp független szakértő szerint semmi baja nem volt.Annyira,hogy még most is működik...(ez volt 5 éve...)

ja hát ilyenek ezek az iparosok. köszi a gyors választ. amúgy mennyibe fáj egy gázfeltöltés?
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9684 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 14:21:54 »

ja hát ilyenek ezek az iparosok. köszi a gyors választ. amúgy mennyibe fáj egy gázfeltöltés?

8200 HUF Pesten a Nagykőrösi utcán.Nyomásproba,gáztöltés,stb Gyorsan megvan.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9685 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 15:31:01 »

Jaja, annyiban másabb mint a normál V6 GHIA, hogy gyárilag körbespoilerezték, talán picit ültettek is rajta, sport felfüggesztés, belső másabb kissé, meg az ülések (Recarok? Nemtom. Mondjuk ST24-re alapból félbőrt írnak hogy jár, ST200-ra írják a fullbőrt, szóval lehet).

Az angolok nagyon oda vannak az ST24-ért.
Most találtam ezt a videót: Driven: Rover 75 vs Vauxhall Vectra vs Mondeo ST24


Nem ez nem az ST 200 ülése. Nekem is ilyen van. Az ST 200 ülése Recaro és a közepe szövet. integet2
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9686 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 17:04:55 »

Érdekes, wiki azt mondja, hogy az ST200 full bőr Recaro-val jött ki,


Ja igaz, olyat is láttam már.  wow1
De hazai forgalomba helyezésű modellben még nem találkoztam vele.
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #9687 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 18:22:50 »

Szia!A zöld led mindig világít,ha bekapcsolod/kapcsolnád a klímát.Ha egyáltalán nem v. csak időszakosan kapcsol,akkor kevés a gáz.Ne erőltesd,mert ha meg be-be indul elszállhat a kompresszor,mert elégtelen lesz a kenése+üresben fog járni.Ha tavaly óta nem volt még bekapcsolva sem,nem keni az olaj a tömítéseket,ergó elszökik a gáz belőle.Márpedig hiába gondolod úgy,hogy van benne ill. a szelepeknél hallod,hogy lenyomva jön belőle,akkor sem fog bekapcsolni,ha kevés a gáz.Épp emiatt télen is legalább félórára érdemes megjáratni hetente,hogy ez ne történjen meg.Vidd el klímáshoz,lenyomáspróbázza,feltölti.Egy valamire figyelj oda,hogy első szóra ne hagyd,hogy ezt-azt cserélni akar,kivéve ha megbízol benne.Engem is akartak már így átverni.A tartály kacsolóját cseréltették volna velem (akkor 18e ft volt),csak épp független szakértő szerint semmi baja nem volt.Annyira,hogy még most is működik...(ez volt 5 éve...)
Nyugodtság!!! Olyan nincs, hogy nem keni rendesen az olaj. Az nem szökik el, csak a gáz. Viszont annak oka van, úgyhogy mielőtt feltöltetné valaki, meg kell keresni a "likat", mert ott újfent elereszti majd. Van a rendszerben egy nyomáskapcsoló, ha az úgy érzi, hogy nincs megfelelő nyomás, be sem rántja a kompresszor kuplungját. Nincs olyan, hogy hol megy-hol nem. Vagy megy, vagy nem.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9688 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 18:39:01 »

Nyugodtság!!! Olyan nincs, hogy nem keni rendesen az olaj. Az nem szökik el, csak a gáz. Viszont annak oka van, úgyhogy mielőtt feltöltetné valaki, meg kell keresni a "likat", mert ott újfent elereszti majd. Van a rendszerben egy nyomáskapcsoló, ha az úgy érzi, hogy nincs megfelelő nyomás, be sem rántja a kompresszor kuplungját. Nincs olyan, hogy hol megy-hol nem. Vagy megy, vagy nem.

Ezzel az utolsó kijelentéssel vitatkoznék!  wow1
Sajnos tapasztalatból tudom hogy van ilyen!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #9689 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 19:08:52 »

Ezzel az utolsó kijelentéssel vitatkoznék!  wow1
Sajnos tapasztalatból tudom hogy van ilyen!  rinya
Nem hinném, hogy az gáz probléma. Inkább elektromos lehet. Régen ugyan, de szereltem autóklímát. Sokminden függ egymástól egy ilyen cuccnál. Pl. nekem az a bajom, hogy a ventillátorom állandóan megy, pedig csk akkor kellene, ha túlmelegszik a hűtő. De mivel ez gyári, sajnos így működik. Az is feltűnt, hogy sűrűn kapcsol ki-be. ez viszont már gázgyanús. Amiket én szereltem be, azok kb 15-20 mp-ig mennek, és ugyanennyi ideig nem. A mellső befúvórácsokon mérve 4foknál kikapcsol, 7-8 foknál be. Ez lenne az ideális. Be tudom úgy állítani, hogy a rácsok lederesednek, de az szétfagyaszthatja a kompresszort.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9690 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 19:40:12 »

Nyugodtság!!! Olyan nincs, hogy nem keni rendesen az olaj. Az nem szökik el, csak a gáz. Viszont annak oka van, úgyhogy mielőtt feltöltetné valaki, meg kell keresni a "likat", mert ott újfent elereszti majd. Van a rendszerben egy nyomáskapcsoló, ha az úgy érzi, hogy nincs megfelelő nyomás, be sem rántja a kompresszor kuplungját. Nincs olyan, hogy hol megy-hol nem. Vagy megy, vagy nem.
Én is ellenkezek veled.Nálam is pontosan ez volt,hogy ki-be kapcsolt a kompresszor kb. fél percenként,viszont normál állapotban nem így működik.Annyi cucc volt a rendszerben,hogy még épp be tudott indulni,de amikor szépen megtett egy részt a csövekben esett a nyomás és kikapcsolt,ahogy kell.Ez ment addig,amíg tényleg annyira nem volt anyag,hogy nem kapcsolt be.Ezután mentem klímásokhoz,akik kerek-perec kijelentették,hogy rossz a kapcsoló,csere.Semmit nem néztek rajta.Közben került egy maszek klímás,akit több helyről is dícsértek,hozzá fordultam.Átnézte elejétől a végéig a rendszert,szakaszokban lepróbázta,feltöltötte és nem talált gondot.Láss csodát,azóta is csak ilyenkor megyek hozzá utántöltésre,mert más nincs.Főleg,hogy öreg az autó és a csövek is eredetiek,ennyit érdemes rászánni-mármint a megjáratást.Ettől függetlenül is szökhet,a kritikus pont a hűtő mellett a tartály.Ez szeret nagyon rozsdásodni és a legkisebb lukon is egyből ereszti az anyagot.
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.07 csütörtök, 19:42:25 írta misi107 » Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #9691 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 21:43:03 »

Sziasztok! Lenne egy egyáltalán nem fontos kérdésem: van ötletetek hogy mivel tisztogathatnék ki foltokat sima huzatú Mondeo üléseiből. Van pár idegesítő folt és kosz a huzaton. Vettem Prevent folteltávolítót, de kalap lepkefing. Szóval ha van vmi házi praktika (benzines olló, másfél deci napalm, vagy ilyesmi nyes), vagy jól működő bolti szer azt megköszönném ha elárulnátok.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9692 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 21:49:09 »

Volt már valakinek olyan problémája, hogy fékezéskor időnként beragadt a fék (pedál is ott marad)? Nálam elég gyakorli jelenség, és elég gáz, mert volt már, hogy fékeztem egy erőset, és hiába vettem el a lábam tovább fékezett erősen (max 2 mp). Szóval tapasztalat érdekelne, ha van valakinek. Főfékhenger? Vákuumdob?
Szia!
Mióta megvettem az enyém produkál ilyet, főleg rázós úton tudja. Az elején ijesztő volt, de ma már nem lepődök meg rajta. Kevésszer fordul elő. Alapvetően az ABS működésével függ össze nálam, így betudtam annak. De engem is érdekel, másnál mi a szitu, meghogy mit mondanak az okosok. Nálad is "megszólal" az ABS ilyenkor?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9693 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 22:15:11 »

Szia!
Mióta megvettem az enyém produkál ilyet, főleg rázós úton tudja. Az elején ijesztő volt, de ma már nem lepődök meg rajta. Kevésszer fordul elő. Alapvetően az ABS működésével függ össze nálam, így betudtam annak. De engem is érdekel, másnál mi a szitu, meghogy mit mondanak az okosok. Nálad is "megszólal" az ABS ilyenkor?
Üdv

Szia!
Azt hiszem, van, hogy nálam is működésbe lép ilyenkor az ABS, de lehet, csak szimplán az erős fékezés miatt. Szerintem az ABS csak visszavenni tud a fékhatásból, beragadni miatta nemtud.
Viszont úgy emlékszem, az előző Mondeóm is csinálta ezt. Lehet, hogy típushiba. Vagy bizonyos km után ez simán elfőrdulhat (mármint, hogy szarakodik a főfékhenger)?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #9694 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 22:21:54 »

Érdekes, wiki azt mondja, hogy az ST200 full bőr Recaro-val jött ki, az ST24 félbőr kagylóval (+- egyedi igények ugyebár).
De az biztos, hogy az enyém nem Recaro így megnézve, amit nem kissé nem bánok Cheesy
Inkább legyen fotel, mint kényelmetlen sportülés Wink


Kényelmetlen?... egyszer ülj bele egy Recaroba...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #9695 Dátum: 2009.05.07 csütörtök, 22:26:56 »

SZia!
Kormány bőrös: varrga.ride.hu

Szólni kellene neki, hogy fertőzött az oldala...  (JS:Cruzer-B [trójai])
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9696 Dátum: 2009.05.08 péntek, 07:00:42 »

Szólni kellene neki, hogy fertőzött az oldala...  (JS:Cruzer-B [trójai])
Fölhívom, szólok neki. Köszi!
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9697 Dátum: 2009.05.08 péntek, 07:05:53 »

Szia!
Azt hiszem, van, hogy nálam is működésbe lép ilyenkor az ABS, de lehet, csak szimplán az erős fékezés miatt. Szerintem az ABS csak visszavenni tud a fékhatásból, beragadni miatta nemtud.
Viszont úgy emlékszem, az előző Mondeóm is csinálta ezt. Lehet, hogy típushiba. Vagy bizonyos km után ez simán elfőrdulhat (mármint, hogy ***akodik a főfékhenger)?
Sógorom szerint (közlek. mérnök), simán belefér a képbe,hogy ilyet csinál, bár amikor vezette ez nem jött elő. Szerinte a korai fejlesztésű ABS-eket megzavarja a kátyú, azaz a levegőbe kerülő kerék blokkol, és ezek még nem voltak eléggé kifinomult szerkezetek, mint a maiak. Nekem ritkán jön elő, főleg elindulás után, a hegyről lefelé menet, az út egy adott pontján, szakaszán. Olyankor mindig megfogadom, hogy megnézem/nézetem, de aztán a megfeledkezek róla, és annyiban marad. Amúgy műxik minden megfelelően. Mostanság meg nem járok arra, így volt hiba-nincs hiba Smiley
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9698 Dátum: 2009.05.08 péntek, 07:29:18 »

Sziasztok! Lenne egy egyáltalán nem fontos kérdésem: van ötletetek hogy mivel tisztogathatnék ki foltokat sima huzatú Mondeo üléseiből. Van pár idegesítő folt és kosz a huzaton. Vettem Prevent folteltávolítót, de kalap lepkefing. Szóval ha van vmi házi praktika (benzines olló, másfél deci napalm, vagy ilyesmi nyes), vagy jól működő bolti szer azt megköszönném ha elárulnátok.
Én most takarítottam ki a komplett kárpitot,amit vettem Kovermadartól.Fekete,minden látszódik rajta.Én a Prevent kárpittisztítót használom és eddig bevált (egyről beszélünk?ez kimondottan ilyen néven fut,nem folttisztító).A vanish is jó szokott lenni ill. ajánlották még a brigécolaj 2000-et (ez az enyhébb változat,azért színpróbát csinálj vele nem látható helyen),főleg olajos foltra.Kipróbáltam még a kárpittisztító kendőt,az is jó volt,nem a preventet,hanem a WIP Wipes-t.Ezzel inkább a gyerek után maradt anyagot tudtam eltávolítani-csoki,üdítő,reggeli-ebéd-uzsonna....
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9699 Dátum: 2009.05.08 péntek, 08:48:31 »

Sziasztok!
A bőröst a http://www.varrga.hu/ címen találjátok, az előzőleg beírt varrga.ride.hu valószínűleg egy korábbi oldal lehetett. Ezen friss árak vannak, a korábbin nem.
Elnézést kérek mindazoktól akit megtéveszettem,  nem állt szándékomban. Bocsi mégegyszer!
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 187 188 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 200 201 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.