Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:10:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 [195] 196 197 198 199 200 201 202 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358496 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9700 Dátum: 2009.05.08 péntek, 09:06:46 »

Én a Prevent kárpittisztítót használom és eddig bevált (egyről beszélünk?ez kimondottan ilyen néven fut,nem folttisztító).

Aminek a fején kefe van? Mert nekem az szedte ki a kárpit szinét is. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9701 Dátum: 2009.05.08 péntek, 11:01:10 »

Van nekem egy 2gombos távirányítóm. Sajna nem működik, kézzel kell zárnom, nyitnom. Elemcsere nem segít. Vegyek újat, és azt tanítsam hozzá?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

highend
Vendég
« Új hozzászólás #9702 Dátum: 2009.05.08 péntek, 12:51:10 »

Van nekem egy 2gombos távirányítóm. Sajna nem működik, kézzel kell zárnom, nyitnom. Elemcsere nem segít. Vegyek újat, és azt tanítsam hozzá?
Először próbáld meg ezt újratanítani.
Utána told tele a gombokat wd40-nel, ha ez sem segít,a fordmondeo.orgon van leírás a hatótáv meghosszabbítására.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9703 Dátum: 2009.05.08 péntek, 13:41:34 »

Van nekem egy 2gombos távirányítóm. Sajna nem működik, kézzel kell zárnom, nyitnom. Elemcsere nem segít. Vegyek újat, és azt tanítsam hozzá?
Tanítsd újra, kicsit játékos, de megoldható.Nekem volt olyan, hogy működött, elfelejtette, tanítottam, nem tanult, akkusaru le és vissza, és tanítás nélkül ment a távirányító. SZóval tud érdekeseket művelni a technika.
Ha kell megkeresem a betanítás (valahol megvan elmentve a gépen) nálam bevált módszerét, a neten sokféle van, ez működött nálam.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9704 Dátum: 2009.05.08 péntek, 15:28:19 »

Aminek a fején kefe van? Mert nekem az szedte ki a kárpit szinét is. Sad
Az.Én a plüsst is és most a szövetet is azzal takarítottam ki.Azon a jópár folton kívül,amit kiszedett,nem volt eddig semmi gondom vele,épp ellenkezőleg.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #9705 Dátum: 2009.05.08 péntek, 15:34:23 »

Én most takarítottam ki a komplett kárpitot,amit vettem Kovermadartól.Fekete,minden látszódik rajta.Én a Prevent kárpittisztítót használom és eddig bevált (egyről beszélünk?ez kimondottan ilyen néven fut,nem folttisztító).A vanish is jó szokott lenni ill. ajánlották még a brigécolaj 2000-et (ez az enyhébb változat,azért színpróbát csinálj vele nem látható helyen),főleg olajos foltra.Kipróbáltam még a kárpittisztító kendőt,az is jó volt,nem a preventet,hanem a WIP Wipes-t.Ezzel inkább a gyerek után maradt anyagot tudtam eltávolítani-csoki,üdítő,reggeli-ebéd-uzsonna....

Köszi, kipróbálom a kendőt, azt már már is dícsérte. A brigéctől félek egy cseppet.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #9706 Dátum: 2009.05.08 péntek, 15:37:17 »

Aminek a fején kefe van? Mert nekem az szedte ki a kárpit szinét is. Sad

Igen, arról van szó. Nálam hálistennek a szín megmaradt, de bármilyen gyengéden is kefélgettem (mármint a kárpitot Wink) kikezdte az anyagot.Kipróbálom a kendőt,amit misi107 kolléga ajánlott, aztán meglátjuk mi lesz.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #9707 Dátum: 2009.05.08 péntek, 15:38:50 »

Bocs mindenki! Szarakodott a netem, azért válaszoltam ezerszer!!! falbav
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9708 Dátum: 2009.05.08 péntek, 18:28:09 »

Ha kell megkeresem a betanítás (valahol megvan elmentve a gépen) nálam bevált módszerét, a neten sokféle van, ez működött nálam.
Üdv

Magyar leírás nincs? Csak mer elég kacifántosnak tűnik, ha meg valahol elszúrom, akkor pláne. De ami neked bevált az jöhet akkoris, ha angol.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9709 Dátum: 2009.05.08 péntek, 20:17:50 »

Buta (félszőke) kérdés következik: szivargyújtó úgy tűnik valamiért nem kap powert (PDA GPS-e meg eszi aksit, így max 2-3 órát bír)
Jól tévedek, hogy ezen a típuson nincs plusz rejtett kivezetés ?

biztosíték?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9710 Dátum: 2009.05.08 péntek, 20:22:51 »

Igen, arról van szó. Nálam hálistennek a szín megmaradt, de bármilyen gyengéden is kefélgettem (mármint a kárpitot Wink) kikezdte az anyagot.Kipróbálom a kendőt,amit misi107 kolléga ajánlott, aztán meglátjuk mi lesz.
Érdekes.Én is a saját keféjével csináltam és szivaccsal.Ez van,nem lehet mindenkinek tökéletes.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9711 Dátum: 2009.05.08 péntek, 21:23:31 »

Megnéztem, jó, de azért cseréltem is ... továbbra sincs power, szóval így jártam. (ja, aki a kézikönyvet írta megérdemelne egy nagy taslit, éjszaka fáradtan az út szélén bizony meg nem találtam volna a belső biztosítékdobozt, meg a nyitó izéjét  falbav)
Tali előtt elviszem szerelőhöz, úgyis lesz még olaj, szűrő, feszítő csere, talán előtte belefér neki.

pedig arrafelé nem sok minden tud elromlani...esetleg a csatlakozói lazulhattak ki v. törtek el...de ez csak találgatás...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9712 Dátum: 2009.05.09 szombat, 22:08:08 »

És még csak nem is dízel, hogy szétrázza magát Smiley

kiszedni nem nagy művészet,csak vékony ujjak kellenek hozzá.kitapogatni ki lehet,hogy esetleg nem-e egy vezeték jött le a csatiról.Igaz,emlékezetem szerint a kettő egy közös "T" alakú csatlakozóval van rajta a gyújtón.Az izzója sem világít,gondolom.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9713 Dátum: 2009.05.09 szombat, 22:31:52 »

Nem, az izzója sem. Kicsi ujjak, na azok nincsenek, csak nagy lapát kezek Smiley
Valami spéci riasztót tettek bele, lehet akkor felejtették el visszadugni ... végülis apró hiba (soha nagyobbat Cheesy), csak hosszú úton problémás.
na,akkor....vedd le a jobbegynél a lábnál lévő középkonzol borítást.előtte told hátra az ülést.ha van a hamutartó fölött valami vackod (nálam kazettatartó) azt is vedd ki.kis szerencsével be tudsz világítani  zseblámpával (ledes erős fényű,madeinchina 500 ft) a lábnál és megláthatod mi a szitu.ha mázlid van,akkor lapátkézzel innen is beleférsz és vissza tudod dugni.én így szedtem ki a csatlakozót a vezetékkel,amikor a hátsó hamutartó alá beleraktam egy szivargyújtót.Utólag oltári nagy baromság volt,mert a fúráshoz így is ki kellett vennem a könyöklőt mindenestül...hiába,az emberi hülyeség határtalan...
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9714 Dátum: 2009.05.09 szombat, 23:23:20 »

OK, köszi a tippet. Hét elején szétkapom.
Hátra +1 mihez kellett, mire használod? 

Én majd a csomagtartóba vezetem el valamelyik nyári hétvégén... hogy legyen a hűtőtáskának Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9715 Dátum: 2009.05.10 vasárnap, 15:05:57 »

Én majd a csomagtartóba vezetem el valamelyik nyári hétvégén... hogy legyen a hűtőtáskának Smiley
Na,itt a válasz. taps Van elöl egy elosztóm a kazettatartóba belerakva,de az kell a navinak+rendőr riogatónak+telefontöltőnek v. a táska vezetékének.Aztán meguntam,hogy a kezem mindig beleakadt a hűtőtáska vezetékébe és tavaly beleraktam a könyöklőbe a hátsó hamutartó alá.Gondolkoztam a csomagtartón is,de aztán ez lett.Az asszonynak is annyiból jobb,hogy ha hosszabb útra megyünk,a lejátszóját rá tudja dugni.Menet közben nehéz bemászni a csomagtartóba...a gyerek persze mellettem ül....
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.10 vasárnap, 15:08:41 írta misi107 » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9716 Dátum: 2009.05.10 vasárnap, 15:28:34 »

A 2gombos távirányítóba pontosan milyen elem kell? 2db ugye?

Kis matricán ez áll belül:
5WK4 604/G1UHF
95 BG 15K601 AA
Az utóbbi a gyári száma az elemnek? Vagy ezek a távirányítóra vonatkoznak?
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.10 vasárnap, 15:46:31 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9717 Dátum: 2009.05.10 vasárnap, 15:50:08 »

Ma sehogy sem akart a kocsi motorja felmelegedni... 25 km-t tettünk meg, és még mindig a fehér sávban volt (tehát nem érte el a nomal n betűjét sem... wow1)
Visszafele kb 20 km után indult meg, és mire hazaértem már az o-nál volt. Télen is vacakolt a termosztát, de -10 fokban, úgy voltam, megvárom vele a jó időt. Aztán tavasszal 5-15 fokban szinte tökéletes volt, igaz lassan, de beállt középre a mutató.
Mostanában pedig egyre többször veszem észre, hogy szinte fekszik. Gondolom végleg beragadt nyitott állapotban a termosztát.
Ha jól emlékszem, Gates-t ajánlottatok mindenkinek télen, a gyári Ford nem jó? Asszem 88 fokos való bele.. de lehet h rosszul emlékszem.
Házilag mennyire mókás cserélni?
Köszi szépen! üdv worship worship integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
crazy
Vendég
« Új hozzászólás #9718 Dátum: 2009.05.10 vasárnap, 16:11:41 »

Ma sehogy sem akart a kocsi motorja felmelegedni... 25 km-t tettünk meg, és még mindig a fehér sávban volt (tehát nem érte el a nomal n betűjét sem... wow1)
Visszafele kb 20 km után indult meg, és mire hazaértem már az o-nál volt. Télen is vacakolt a termosztát, de -10 fokban, úgy voltam, megvárom vele a jó időt. Aztán tavasszal 5-15 fokban szinte tökéletes volt, igaz lassan, de beállt középre a mutató.
Mostanában pedig egyre többször veszem észre, hogy szinte fekszik. Gondolom végleg beragadt nyitott állapotban a termosztát.
Ha jól emlékszem, Gates-t ajánlottatok mindenkinek télen, a gyári Ford nem jó? Asszem 88 fokos való bele.. de lehet h rosszul emlékszem.
Házilag mennyire mókás cserélni?
Köszi szépen! üdv worship worship integet2
Egyszerű cserélni, negyed óra alatt megvan  smile Én gyárit tettem bele, nekem nincs gondom vele, de többeknek rossz is volt, túl korán nyitott.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9719 Dátum: 2009.05.10 vasárnap, 17:59:16 »

A 2gombos távirányítóba pontosan milyen elem kell? 2db ugye?
SZia!
A rádiósba cr2016 2db, infrásat nem tudom. A rádiósnál, ha nyomod hosszan a gombot(vmelyiket), és felvillan rajta a led akkor az elem még jó állapotban van, persze a fény erőssége utal az elem állapotára.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9720 Dátum: 2009.05.10 vasárnap, 19:42:21 »

Egyszerű cserélni, negyed óra alatt megvan  smile Én gyárit tettem bele, nekem nincs gondom vele, de többeknek rossz is volt, túl korán nyitott.

Köszi!  worship Van valami, amire figyelni kell közben?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #9721 Dátum: 2009.05.10 vasárnap, 19:47:33 »

Köszi!  worship Van valami, amire figyelni kell közben?
A vizet engedd le. Elég 1-2 litert. A tömítésekre figyelj.
Jó munkát integet2
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9722 Dátum: 2009.05.10 vasárnap, 21:16:33 »

A vizet engedd le. Elég 1-2 litert. A tömítésekre figyelj.
Jó munkát integet2

Köszi!  Smiley Majd júniusban fogom megcsinálni, addig szerencsére nem kell sokat használni a kocsit Smiley
Ezt is írom a listához Smiley Kell még vákuumcsövet cserélni (fűtés), szivargyujtot csinálni, rájönni mi nyikorog folyton hátul, és hogy mi kattog néha kanyarban a hátsó futóműben (még mindig), pedig elvileg meg lett csináltatva. Ki kell még szedni a fűtőmotort, mert bizonyos fokozatokon csunya hangja van, az ajtó érzékelőit lehet, hogy én is megcserélem (amúgy bevállt a szigszalag eljen), pár belső izzót kellene cserélni.
Ha nagyon unatkozom meg kéne nézni miért fekszik ki néha a kmóra 90-nél, és esetleg lábtérvilágitást bekábelezni vigyor3
egyelőre ennyit tervezek egy hosszú hétvégére wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.10 vasárnap, 21:37:57 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #9723 Dátum: 2009.05.11 hétfő, 07:07:44 »

Idézetet írta: Pumukli23
Köszi!  worship Van valami, amire figyelni kell közben?

Van egy picike golyós szelep a termosztáton, azt javallott föfelé rakni, a biztosabb légtelenítés végett.
Ja, és ha a hűtőfolyadék a fűre jut, ott egy darabig nem lesz gyep. :-)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9724 Dátum: 2009.05.11 hétfő, 09:06:14 »

Köszi!  Smiley Majd júniusban fogom megcsinálni, addig szerencsére nem kell sokat használni a kocsit Smiley
Ezt is írom a listához Smiley Kell még vákuumcsövet cserélni (fűtés), szivargyujtot csinálni, rájönni mi nyikorog folyton hátul, és hogy mi kattog néha kanyarban a hátsó futóműben (még mindig), pedig elvileg meg lett csináltatva. Ki kell még szedni a fűtőmotort, mert bizonyos fokozatokon csunya hangja van, az ajtó érzékelőit lehet, hogy én is megcserélem (amúgy bevállt a szigszalag eljen), pár belső izzót kellene cserélni.
Ha nagyon unatkozom meg kéne nézni miért fekszik ki néha a kmóra 90-nél, és esetleg lábtérvilágitást bekábelezni vigyor3
egyelőre ennyit tervezek egy hosszú hétvégére wave
ez nem is sok,csak apróságok... eplus2
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9725 Dátum: 2009.05.11 hétfő, 14:50:51 »

ez nem is sok,csak apróságok... eplus2

jaja  vigyor3 10 perc az egész... bekötött szemmel 12 hehe
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #9726 Dátum: 2009.05.13 szerda, 16:30:27 »

Sziasztok!
Két kérdésem lenne Smiley
Az egyik hogyha kikapcsoljátok a kipörgésgátlót , akkor a műszerfalon nektek világít a kis sárga szimbólum, vagy csak a gombnak a ledje világít? Mert én úgy tudom hogy világítania kéne a szimbólumnak is..De nálam nem teszi ezt.
A másik szintén világítós kérdés Cheesy Az "egérmozi"-nál,  konkrétan az autó felülről ábrázolt piktogramja nálatok világít? Mert MKInél emlékszem hogy világított, akkor amikor mondjuk nyitva volt egy ajtó, akkor a piros ajtóval együtt, az az "autóábra" is vele együtt világított zölden.Ha becsuktam akkor elsötétült persze minden. Csak azért mert most MKII-n ha kinyitom vmelyik ajtót, akkor csak az ajtó piros ikonja világít, az autó nem, és nem tudom hogy ez most ilyen, vagy kiégett egy izzó. ?
 heureka heureka heureka

Előre is köszi: razsa
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9727 Dátum: 2009.05.14 csütörtök, 09:05:54 »

Sziasztok!
Két kérdésem lenne Smiley
Az egyik hogyha kikapcsoljátok a kipörgésgátlót , akkor a műszerfalon nektek világít a kis sárga szimbólum, vagy csak a gombnak a ledje világít? Mert én úgy tudom hogy világítania kéne a szimbólumnak is..De nálam nem teszi ezt.
A másik szintén világítós kérdés Cheesy Az "egérmozi"-nál,  konkrétan az autó felülről ábrázolt piktogramja nálatok világít? Mert MKInél emlékszem hogy világított, akkor amikor mondjuk nyitva volt egy ajtó, akkor a piros ajtóval együtt, az az "autóábra" is vele együtt világított zölden.Ha becsuktam akkor elsötétült persze minden. Csak azért mert most MKII-n ha kinyitom vmelyik ajtót, akkor csak az ajtó piros ikonja világít, az autó nem, és nem tudom hogy ez most ilyen, vagy kiégett egy izzó. ?
 heureka heureka heureka
Előre is köszi: razsa

Ha az ASR-t kikapcsolom akkor nekem folyamatosan világít a műszerfalon is a visszajelzője! Az egérmozi is (az autó körvonala) világít nálam független attól hogy milyen visszajelző ég vagy nem ég! Sőt több égő is megvilágítja mert nekem az autó hásó része sötétebb ezért valószínű hogy az egyik nekem is kiégett!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9728 Dátum: 2009.05.14 csütörtök, 13:27:00 »

Ha az ASR-t kikapcsolom akkor nekem folyamatosan világít a műszerfalon is a visszajelzője! Az egérmozi is (az autó körvonala) világít nálam független attól hogy milyen visszajelző ég vagy nem ég! Sőt több égő is megvilágítja mert nekem az autó hásó része sötétebb ezért valószínű hogy az egyik nekem is kiégett!

Nekem nem világít a kipörgésgátló ikonja a műszerfalon, ha ki van kapcsolva. De ha működésbe lép,abban az esetben világít, amenniyben nincs kikapcsolva.

Kikapcsolt állapotban csak a kikapcsoló gomb ledje világít. És csak az villan fel indíáskor is, a műszerfali rész nem!

Lehetséges, hogy évjáratonként eltérő.. Roll Eyes

Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9729 Dátum: 2009.05.14 csütörtök, 13:57:56 »

Nekem nem világít a kipörgésgátló ikonja a műszerfalon, ha ki van kapcsolva. De ha működésbe lép,abban az esetben világít, amenniyben nincs kikapcsolva.
Kikapcsolt állapotban csak a kikapcsoló gomb ledje világít. És csak az villan fel indíáskor is, a műszerfali rész nem!
Lehetséges, hogy évjáratonként eltérő.. Roll Eyes

Lehetnek különbségek de nem tartom valószínűnek hogy így megvariálták volna egy szérián belül! Nem lehet hogy utólag lett beépítve? Vagy csak a műszerfallal történt valami és ott variáltak valamit át? Mindenesetre én gyanúsnak tartanám a dolgot és rendesen körbejárnám a témát!
Holnapután nagytali ha jössz akkor szerintem ott választ kaphatsz minden kérdésedre!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9730 Dátum: 2009.05.14 csütörtök, 16:52:21 »

Üdv Nektek!Félig kettes lett az autóm.Legalábbis belülről.Beraktam a Kovermadartól kapott belsőt így most már csak két színben pompázik az autó belseje.Sajnos hátul a két oszlopot takaró kárpitot nem tudtam kicserélni,mert nem volt mire.Pech,dehát semmi se lehet tökéletes.Így most már nagyrészt világosszürke/sötétszürke színekben pompázik a korábbi szivárványhoz képest...(kék,sötét/vil. szürke...)Legalább kontrasztos,igaz a kilincsek takaróin még faragni kell,mert nem pontosan olyanok mint a ketteseké,de már nem volt lelkierőm hozzá.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9731 Dátum: 2009.05.14 csütörtök, 18:07:00 »

Lehetnek különbségek de nem tartom valószínűnek hogy így megvariálták volna egy szérián belül! Nem lehet hogy utólag lett beépítve? Vagy csak a műszerfallal történt valami és ott variáltak valamit át? Mindenesetre én gyanúsnak tartanám a dolgot és rendesen körbejárnám a témát!
Holnapután nagytali ha jössz akkor szerintem ott választ kaphatsz minden kérdésedre!

Most célirányosan megnéztem: Gyújtás ráadáskor a a műszerfali és a kapcsoló világítás is világít 2 másodpercig, aztán elalszik. Kikapcsolásnál csak a gomb világít, a műszerfali visszajelző nem. Bekapcsolt állapotban elpörgő keréknél a műszerfali egység villogva jelez.

Szerintem jól van ez így. taps
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #9732 Dátum: 2009.05.14 csütörtök, 19:19:38 »

Most célirányosan megnéztem: Gyújtás ráadáskor a a műszerfali és a kapcsoló világítás is világít 2 másodpercig, aztán elalszik. Kikapcsolásnál csak a gomb világít, a műszerfali visszajelző nem. Bekapcsolt állapotban elpörgő keréknél a műszerfali egység villogva jelez.

Szerintem jól van ez így. taps

No..nálam is így mükszik..és az én esetemben is V6os ról van szó:) Nem lehet hogy motorfüggő, és a V6osba más fajta ASR-t raktak? 1998as gépről van szó. Anno a szintén 1998-as ,de 2.0ásomon viszont úgy működött ahogy Spanner írta..
No de megnyugodtam,h akkor a V6oson nem csak nálam ilyen.

Viszont akkor az egérmozit szét kéne kapni izzócseréhez..az mennyire bonyolult? Ha nagyon komplikált akkor sztem marad úgy..
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.14 csütörtök, 20:02:05 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9733 Dátum: 2009.05.14 csütörtök, 19:46:34 »

No..nálam is így mükszik..és az én esetemben is V6os ról van szó:) Nem lehet hogy motorfüggő, és a V6osba más fajta ASR-t raktak? 1998as gépről van szó. Anno a szintén 1998-as ,de 2.0ásomon viszont úgy működött ahogy takee írta..
No de megnyugodtam,h akkor a V6oson nem csak nálam ilyen.

Viszont akkor az egérmozit szét kéne kapni izzócseréhez..az mennyire bonyolult? Ha nagyon komplikált akkor sztem marad úgy..

Egyszerű, mint a faék. AWS kiszed, szétpattint, izzócsere, összepattint, berak.

Spec izzó való hozzá, Cromaxnál van. (azaz nincs! majd lesz valamikor asszondták... gun)
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.18 hétfő, 18:13:33 írta takee » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9734 Dátum: 2009.05.17 vasárnap, 21:18:42 »

A kormánnyal (szervó?) van egy kis problémám. Amikor a kormányt állóhelyzetben jobbra eltekerem MAJDNEM végállásba és ott mozgatom, akkor hallani egy viszonylag hangos búgó-súrlódó hangot, amihez gurulás közben hangos nyikorgó hang társul. Mindez kizárólag jobbra tekert kormánynál valamivel a végállás előtt hallható. Valami ötlet, vagy tapasztalat? Köszi előre is!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9735 Dátum: 2009.05.17 vasárnap, 23:05:36 »

No..nálam is így mükszik..és az én esetemben is V6os ról van szó:) Nem lehet hogy motorfüggő, és a V6osba más fajta ASR-t raktak? 1998as gépről van szó. Anno a szintén 1998-as ,de 2.0ásomon viszont úgy működött ahogy Spanner írta..
No de megnyugodtam,h akkor a V6oson nem csak nálam ilyen.

Viszont akkor az egérmozit szét kéne kapni izzócseréhez..az mennyire bonyolult? Ha nagyon komplikált akkor sztem marad úgy..

2 féle ASR-t raktak Mondeoba."Mecatronic 3"at és a  "Bosch 5.3" ahogy észrevettem évjáratonként,és motoronlént változó h mikor mit.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9736 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 16:53:38 »

Hétvégén tettünk egy relatív hosszabb utat, és minden eddigi rossz, jól működött  Cheesy
1. tapasztalat, hogy a motor hőmérséklete pont jó volt végig (mutató középen)... (ettől még nem "megbízható" a termosztát...)
2. tapasztalat, hogy a klíma kapcsolóját bárhova állítottam jó helyre fújta a levegőt.. (elsőre nem meglepő.. de eddig csak szélvédőre fújt, és most akarom szétszedni valamelyik héten, hogy vajon melyik vákuumcső szakadt el...)

Szóval valószínűleg nem vákuumcső a gondja, mert hirtelen "megjavult"...
Van tippetek? Köszi Roll Eyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9737 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:12:21 »

Hétvégén tettünk egy relatív hosszabb utat, és minden eddigi rossz, jól működött  Cheesy
1. tapasztalat, hogy a motor hőmérséklete pont jó volt végig (mutató középen)... (ettől még nem "megbízható" a termosztát...)
2. tapasztalat, hogy a klíma kapcsolóját bárhova állítottam jó helyre fújta a levegőt.. (elsőre nem meglepő.. de eddig csak szélvédőre fújt, és most akarom szétszedni valamelyik héten, hogy vajon melyik vákuumcső szakadt el...)

Szóval valószínűleg nem vákuumcső a gondja, mert hirtelen "megjavult"...
Van tippetek? Köszi Roll Eyes

az enyém is ilyen egy kiadós út után minden kifogástalan Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9738 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 18:12:56 »

2 féle ASR-t raktak Mondeoba."Mecatronic 3"at és a  "Bosch 5.3" ahogy észrevettem évjáratonként,és motoronlént változó h mikor mit.

Az enyém pl.: nem avatkozik be azonnal, hagyja kipöürögni a kereket úgy kb 0.8 sec-ig.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #9739 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 18:38:58 »

A kormánnyal (szervó?) van egy kis problémám. Amikor a kormányt állóhelyzetben jobbra eltekerem MAJDNEM végállásba és ott mozgatom, akkor hallani egy viszonylag hangos búgó-súrlódó hangot, amihez gurulás közben hangos nyikorgó hang társul. Mindez kizárólag jobbra tekert kormánynál valamivel a végállás előtt hallható. Valami ötlet, vagy tapasztalat? Köszi előre is!
Olajszint??? Esetleg elfáradt olaj(2 évente illene cserélni)Huh?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9740 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 18:40:33 »

A kormánnyal (szervó?) van egy kis problémám. Amikor a kormányt állóhelyzetben jobbra eltekerem MAJDNEM végállásba és ott mozgatom, akkor hallani egy viszonylag hangos búgó-súrlódó hangot, amihez gurulás közben hangos nyikorgó hang társul. Mindez kizárólag jobbra tekert kormánynál valamivel a végállás előtt hallható. Valami ötlet, vagy tapasztalat? Köszi előre is!
Esetleg laza ékszíj vagy elkopott szervószivattyú-ékszíjtárcsára bírok tippelni még...  vigyor3
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9741 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 20:29:50 »

Sziasztok!

Ugyanaz a hátsó sárfogó kell a 4/5 ajtósra és a kombira is? Köszi  worship wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #9742 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 20:33:24 »

Sziasztok!

Ugyanaz a hátsó sárfogó kell a 4/5 ajtósra és a kombira is? Köszi  worship wave

Sajnos nem tudom zavart1
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9743 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 20:36:25 »

Sziasztok!

Ugyanaz a hátsó sárfogó kell a 4/5 ajtósra és a kombira is? Köszi  worship wave
Nem!  eplus2
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9744 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 20:52:54 »

Nem!  eplus2

Nemá'  vigyor3 Messziröl totál egyforma Roll Eyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9745 Dátum: 2009.05.22 péntek, 07:02:34 »

az miért van hogyha benyomom a klímát akkor eléggé erőtlenné válik a motor?


(most volt olaj+szűrő, benzinszűrő, pollenszűrő, gyertya+kábel csere -mind gyári )
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9746 Dátum: 2009.05.22 péntek, 07:24:37 »

az miért van hogyha benyomom a klímát akkor eléggé erőtlenné válik a motor?
Ilyenkor hajtasz egy viszonylag erős kompresszort is. Valamennyit el kell vegyen a motorerőből, esetleg egy másik estét is ki kellene próbálj hogy legyen viszonyítási alap.
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9747 Dátum: 2009.05.22 péntek, 07:28:52 »

Ilyenkor hajtasz egy viszonylag erős kompresszort is. Valamennyit el kell vegyen a motorerőből, esetleg egy másik estét is ki kellene próbálj hogy legyen viszonyítási alap.

igen így érthető, köszi a választ worship!
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9748 Dátum: 2009.05.22 péntek, 12:21:05 »

SZiasztok!
"Kedves" teherautós társunknak köszönhetően (utolérhetőség, "betétlap" nuku), keresek mkII kombi jobb hátsó lámpát. Sajnos rongálódott a csomitartó ajtó is, de az marad egy darabig.
Bontókat meg tudom keresni, inkább elfekbőn lévőt keresek, akinél maradt felesleg stb.
MS02: a még jó hogy a felnit más vette meg, mert az árát "letolatták" rólam!!!!!
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #9749 Dátum: 2009.05.22 péntek, 15:29:12 »

az miért van hogyha benyomom a klímát akkor eléggé erőtlenné válik a motor?


(most volt olaj+szűrő, benzinszűrő, pollenszűrő, gyertya+kábel csere -mind gyári )
Amikor klímát szereltem, azt "hazudtuk kegyesen" az ügyfélnek, hogy kb 2-3 lóerőt emészt föl a rendszer. A valóság az, hogy egy komolyabb klíma 6-8-10-et is leszippant. A kicsikben 3, a nagyokban 5-6 dugattyús kompresszor van, a rendszerben pedig akár 38 bar nyomás. "Az energia nem vész el, csak átalakul"
Naplózva
Oldalak: 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 [195] 196 197 198 199 200 201 202 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.