Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:15:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6360009 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9900 Dátum: 2009.06.10 szerda, 22:49:01 »

Bontott generátort keress bele, mert a gyári árától eldobod az agyad (nekem 170 ezer lett volna)
Most néztem cromaxban 39eFt, és 15eFt a csere ár (bár ezt nem teljesen világos hogy is kell érteni - ennyit adnak a rosszért vagy ennyit fizetek én rá a rosszra a felújítottért)
170? Hú, az tényleg kemény.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9901 Dátum: 2009.06.10 szerda, 23:57:48 »

Felújított = rossz volt, de javították? 

Szerintem a felújított az azt jelenti, hogy a kopó alkatrészeket cserélték benne. Egy tekercsben egy tengelyben meg egy házban elvileg nem nem sok minden romolhat el. Szénkefék, csapágyak és elektronika csere és gondolom ez jelenti a felújítottat. Úgylátom az ilyen típusú alkatrészekből (generátor, önindító - mindkettőhoz van/volt most szerencsém) előszeretettel árulnak felújítottat, sőt mi több be is veszik a régit.

Nem hiszem, hogy egy bontott ennél jobb lenne, hisz abban ott van a potenciális meghibásodás esélye a kopó alkatrészekre. És ugye ott zsákbamacska, hogy mennyit futott.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9902 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 08:33:23 »

Most néztem cromaxban 39eFt, és 15eFt a csere ár (bár ezt nem teljesen világos hogy is kell érteni - ennyit adnak a rosszért vagy ennyit fizetek én rá a rosszra a felújítottért)
170? Hú, az tényleg kemény.
Én egyszer rákérdeztem erre a csereár dologra, esetedben leperkálod nekik a 39+15őt, ha visszaviszed a rosszat, azért visszaadják a 15öt... Sad
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9903 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 08:39:52 »



Ja 170 a zsírúj ...


Hát ezzel csak simán le akartak húzni barátom, nem kerül annyiba egy új. Másrészt pedig senki nem vesz újat, mert a felújított ugyan azt tudja, mint az új.

A három  opció közül a 40 ezres bontott volt a legrosszab választás, szerintem. De mostmár mind1.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9904 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 09:31:29 »

Lenne egy egyszerű kérdésem:

Létezik az hogy a gyári 7000-es technika a hátsó hangszórókhoz nem ad annyi magasat mint az elsőkhöz???

(Lehet hogy ezt nem ide kellene írnom de legfeljebb majd átteszik a nagyok!)  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9905 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 12:39:15 »


A felújított ugyebár nem azért lett felújítva, mert 100 ekm-t mentek vele, hanem mert MEGHALT, magyarán amit bead reho döglött generátort kezdik el működő képesre pofozni ... majd eladni másnak.


A felújítottban kicserélik azt ami mondjuk behalt, kipucolják, új csapágy, új tekercs stb, amit előfordul, hogy te is megcsináltatsz nemsokára a bontottal. és azért "olcsó" mert viszel cserealapot, és az megint jó alkatrésznek valamire
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9906 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 15:01:29 »

Igen Huh??
http://www.cromax.hu/?katid=33873493&termek_al_id=14548&katnev=2.5V6
Vagy talán mégis.

Ez majd kiderül. A felújított ugyebár nem azért lett felújítva, mert 100 ekm-t mentek vele, hanem mert MEGHALT, magyarán amit bead reho döglött generátort kezdik el működő képesre pofozni ... majd eladni másnak.


Bontottnál mi a garancia, hogy 1000 kn-nél tovább jó lesz? Semmi. Felújítottnál legalább tudod mikor lett felújítva és bízhatsz benne, hogy elmegy még pár tízezret ráfordítás nélkül. Bontottnál is lehetséges ez, csak kevésbé valószínű.

Aki felújítható elektromos alkatrészt (generátor, önindító) újonnan vesz a Cromaxnál, az meg vessen magára, mint a földnélküli paraszt. finom
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9907 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 15:48:24 »

Bontottnál egyértelműen semmi. Felújítottnál van garancia?
Én csak a saját generátoromból indulok ki, ami el volt törve/repedve. Ha meghegesztik, javítgatják újra működőképes lesz, de a belső feszültségek amik a töréshez vezettek (mikrorepedések) megmaradnak. Szóval az a kérdés, hogy a felújításnál mennyire a pénzre mennek, és mennyire a minőségre.
Ha a pénzre, akkor ez visszakerül valaki másnak, ahol újra el fog törni.
Ha a minőségre, akkor nem szóltam, akkor ez megy a kukába (belsejéből raknak csak el részeket ... gondolom).


Felujítottra általában 6 hónap garancia van. Az enyém már a szerelőnél van  angel
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9908 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 15:49:17 »

Bontottnál egyértelműen semmi. Felújítottnál van garancia?
Én csak a saját generátoromból indulok ki, ami el volt törve/repedve. Ha meghegesztik, javítgatják újra működőképes lesz, de a belső feszültségek amik a töréshez vezettek (mikrorepedések) megmaradnak. Szóval az a kérdés, hogy a felújításnál mennyire a pénzre mennek, és mennyire a minőségre.
Ha a pénzre, akkor ez visszakerül valaki másnak, ahol újra el fog törni.
Ha a minőségre, akkor nem szóltam, akkor ez megy a kukába (belsejéből raknak csak el részeket ... gondolom).

Felújítottra van garancia, műhelyenként eltérő. Mielőtt okosakat írsz nézz szét a piacon, tájékozódj.
Az árak dobálásánál azért nézz körül jobban. Mondtam, hogy nem annyi egy új, de nem kell elhinni.
http://www.webaruhaz.langauto.hu/List.aspx?G&5819&9900082&9900144&-1&6&2&-1&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|5|9|8|5
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9909 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 16:08:35 »

Generátoros ügyben annyit szolnék hozzá elöször csak égőt cserélj jóra,mert a generátornak az adja a gerjesztést.Ergo ha kiég nincs gerjesztés,nincs töltés sem.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9910 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 17:09:35 »

(de mit jelent itt az, hogy betétdíj?)

Kifizeted a teljes árat, aztán ha visszahozod a régit, akkor visszaadják a betétdíjat.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9911 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 19:14:36 »

Generátoros ügyben annyit szolnék hozzá elöször csak égőt cserélj jóra,mert a generátornak az adja a gerjesztést.Ergo ha kiég nincs gerjesztés,nincs töltés sem.

Cseréltem égőt, nem volt kiégve. Viszont szétbontáskor felfedeztem, hogy a kilométerórámat egészbiztos piszkálták... gun Hogy rohadna le a p.cse annak aki ezzel foglalkozik.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9912 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 19:52:14 »

Cseréltem égőt, nem volt kiégve. Viszont szétbontáskor felfedeztem, hogy a kilométerórámat egészbiztos piszkálták... gun Hogy rohadna le a p.cse annak aki ezzel foglalkozik.
Ment privát!
Naplózva
ron
Vendég
« Új hozzászólás #9913 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:30:08 »

Üdvözletem mindenkinek!
Valószinűleg egy elsőszériás, fészliftes mondeo lesz a következő autóm... A nagy dilemma azonban fent áll. 1.8 vagy 2.0? Melyik miért? Mik az előnyeik-hátrányaik egymással szemben? Én mentem egy legelső szériás 1.8as kombival, de vhogy nem győzött meg az ereje. 8-) Egyébként mindegyik benzines ráz alapjáraton? Az 1.8nál pl. benzineshez képest erősen ráz alapjáraton, de lehet, h csak az én igényeimhez képest erős a rázás... Smiley De 1.6os focusnál is ezt tasztaltam, és a v6-os mondeonál is.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9914 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:38:13 »

Üdvözletem mindenkinek!
Valószinűleg egy elsőszériás, fészliftes mondeo lesz a következő autóm... A nagy dilemma azonban fent áll. 1.8 vagy 2.0? Melyik miért? Mik az előnyeik-hátrányaik egymással szemben? Én mentem egy legelső szériás 1.8as kombival, de vhogy nem győzött meg az ereje. 8-) Egyébként mindegyik benzines ráz alapjáraton? Az 1.8nál pl. benzineshez képest erősen ráz alapjáraton, de lehet, h csak az én igényeimhez képest erős a rázás... Smiley De 1.6os focusnál is ezt tasztaltam, és a v6-os mondeonál is.
?hát,ízlések és pofonok...én mondjuk nem érzem különösebben,hogy rázna...mondjuk egy szétrohadt gumibak sokat változtat rajta....
Naplózva
ron
Vendég
« Új hozzászólás #9915 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:40:38 »

V6-os ráz? Hát nem tudom, előzőleg dizlis voltam, lehet ezért nem tűnik fel sem nekem, sem az asszonynak ... mindenesetre a múltkor megszólt, hogy minek állítottam le a motort ... mondom ÖÖÖÖ ez most megy  nyes
Hehehe Cheesy:D Amúgy nem vmi joo állapotúval mentem, ez gyorsitás közben is rázott néha, eléggé x-akták volt néha a helyzet, egyszercsak nem mért a km óra, meg apróságok... Cheesy Amúgy 5-600as alapjárata volt a v6-nak Roll Eyes
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9916 Dátum: 2009.06.12 péntek, 10:08:22 »

Üdvözletem mindenkinek!
Valószinűleg egy elsőszériás, fészliftes mondeo lesz a következő autóm... A nagy dilemma azonban fent áll. 1.8 vagy 2.0? Melyik miért? Mik az előnyeik-hátrányaik egymással szemben? Én mentem egy legelső szériás 1.8as kombival, de vhogy nem győzött meg az ereje. 8-) Egyébként mindegyik benzines ráz alapjáraton? Az 1.8nál pl. benzineshez képest erősen ráz alapjáraton, de lehet, h csak az én igényeimhez képest erős a rázás... Smiley De 1.6os focusnál is ezt tasztaltam, és a v6-os mondeonál is.

Inkább 2.0, nem eszik többet, de jobban megy!
Nekem egyáltalán nem ráz!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ron
Vendég
« Új hozzászólás #9917 Dátum: 2009.06.12 péntek, 10:14:45 »

Inkább 2.0, nem eszik többet, de jobban megy!
Nekem egyáltalán nem ráz!


Huuu, annyi ellenvélemény van... Roll Eyes Cheesy Mások meg azt mondják, h alig megy jobban a 2.0, de lényegesen többet eszik... Roll Eyes Még nem mentem 2.0essel, ezt a hiányosságot kéne orvosolnom... Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9918 Dátum: 2009.06.12 péntek, 10:20:12 »

Huuu, annyi ellenvélemény van... Roll Eyes Cheesy Mások meg azt mondják, h alig megy jobban a 2.0, de lényegesen többet eszik... Roll Eyes Még nem mentem 2.0essel, ezt a hiányosságot kéne orvosolnom... Smiley

akkor: akár 1.8, akár 2.0: egyik sem versenyautó. Inkább "öreguras" autó.

Nekem a 2.0 is nagyon lomha, hát milyen lehet az 1.8?? (Nem 5 lóerő a különbség).

Tehát ha nem tdci, akkor benya, és ha már benyás, akkor v6, ha az sok akkor minimum 2.0. De a kettő között nincs semmi így marad a 2.0.  integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9919 Dátum: 2009.06.12 péntek, 10:23:33 »

Huuu, annyi ellenvélemény van... Roll Eyes Cheesy Mások meg azt mondják, h alig megy jobban a 2.0, de lényegesen többet eszik... Roll Eyes Még nem mentem 2.0essel, ezt a hiányosságot kéne orvosolnom... Smiley


"Mások meg azt mondják, h alig megy jobban a 2.0, de lényegesen többet eszik..."

Ne higgy nekik!  Grin Ekkora kasztniba nem elég az 1.8, mert ahhoz, hogy úgy haladj vele mint egy 2.0ával normál tempóban, jobban kell nyomni neki, és így talán még többet is eszik. Nekem viszonylag meggyőző volt a 2.0 teljesítménye, és volt aki 1.8assal nagyon nem volt megelégedve Mondiban.
Egyébként meg a V6ból ugyanolyan városi fogyit tudok kihozni, mint a 2.0ámból (11liter). Ugyanis 1000-1200 fordulaton már fel szoktam váltani gyakran és mivel igen nyomatékos, még is megy normálisan ilyen pici fordulatokkal is.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9920 Dátum: 2009.06.12 péntek, 10:35:12 »

takee írta:

* Put your key into the ignition and turn to position 1 (Radio). After approximately 10 seconds the red alarm control LED (next to the clock) should illuminate. As soon as it comes on remove the key from the ignition - the LED should remain lit.
    * Point the remote's "eye" at one of the front door sensors and press the rear button until the light on the transmitter illuminates (Keep the button pressed)
    * With the rear button held in press the front button 4 times then release both at the same time. The control lights in both clock and fob will flash 4 times to indicate programming complete.
    * Turn the ignition back on to exit programming mode




Hát ezt kiprobálom én is.1 éve szórakozok vele,nem létszükség,de mégis...,de szerintem nálam más bibi lesz szerintem.




Na sikerült!! taps Ezt a módszert javasolta nekem fusim is privátban. 3. vagy 4. próbálkozásra összejött és végre nemkell körbeszaladgálnom az autót minden nyitáskor, és záráskor Cheesy ("Az élet apró örömei" - pl egy működő távirányító...  vigyor3 )

De egy-két dologra felhívnám a figyelmet: Az első lépésben ne I-es állásba kapcsolj, hanem II-be, mert különben nem történik semmi. Amikor elkezd a led az óra mellett folyamatosan világítani, azonnal vedd ki a kulcsot. Aztán amikor ott tartasz, hogy kinnt felengedted a 2 gombot egyszerre, akkor a távirányítónak és a benti lednek is egyszerre villannia kell 4-et, ezalatt ülj be gyorsan(!) és fordítsd a kulcsot II-be, aztán vedd ki és ennyi. Fusim valami olyasmit írt, hogy próbánál előbb kulccsal kell bezárni az ajtókat, és távirányítóval nyitni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

ron
Vendég
« Új hozzászólás #9921 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:07:49 »


"Mások meg azt mondják, h alig megy jobban a 2.0, de lényegesen többet eszik..."

Ne higgy nekik!  Grin Ekkora kasztniba nem elég az 1.8, mert ahhoz, hogy úgy haladj vele mint egy 2.0ával normál tempóban, jobban kell nyomni neki, és így talán még többet is eszik. Nekem viszonylag meggyőző volt a 2.0 teljesítménye, és volt aki 1.8assal nagyon nem volt megelégedve Mondiban.
Egyébként meg a V6ból ugyanolyan városi fogyit tudok kihozni, mint a 2.0ámból (11liter). Ugyanis 1000-1200 fordulaton már fel szoktam váltani gyakran és mivel igen nyomatékos, még is megy normálisan ilyen pici fordulatokkal is.
Szerinted a v6os azonos dinamika mellett nem is igazán enne többet a 2.0esnél? Mivel kevésbé kell nyomni neki, h menjen... Országúton h fogyaszt a v6osod? Én nagyrészt városon kivül használnám, igazából az a lényeg, h hosszabb távon h fogyaszt. Egyébként a v6ról még mindig nem mondtam le Tongue Az volt a bajom, h egy elég vackot próbáltam ki belőle, és lelombozott kicsit... Egy iszonyathangos sportdob volt rajta, és semmit nem hallottam tőle, csak h zúg már a fülem... Cheesy Gyári dobbal van olyan halk, vagy halkabb mint mondjuk egy 1.8as?
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9922 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:26:32 »

Szerinted a v6os azonos dinamika mellett nem is igazán enne többet a 2.0esnél? Mivel kevésbé kell nyomni neki, h menjen... Országúton h fogyaszt a v6osod? Én nagyrészt városon kivül használnám, igazából az a lényeg, h hosszabb távon h fogyaszt. Egyébként a v6ról még mindig nem mondtam le Tongue Az volt a bajom, h egy elég vackot próbáltam ki belőle, és lelombozott kicsit... Egy iszonyathangos sportdob volt rajta, és semmit nem hallottam tőle, csak h zúg már a fülem... Cheesy Gyári dobbal van olyan halk, vagy halkabb mint mondjuk egy 1.8as?

Nekem a V6 os országúton,autopályán 9 l körül eszik,kb 130 temponál.Ha csak 100 al megyek 8 körül eszik.Pedig szeretem meghúzatni.Én is féltem töle mikor megvettem.Eddig a legnagyobb fogyasztás 11 liter volt országúton,de akkor kitapostam a lelkét.Városban viszont 11et simán megeszi.
Nem bántam meg h megvettem.
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9923 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:28:01 »

Sokat járok vidékre (BP + autópálya 130-140 + főút, ahol előzni kell sokat, és ilyenkor nyomom neki rendesen, így) 10.3 körül szokott lenni a fogyasztása
Mostanság vettem észre, hogy olyan lendülete van, hogy csak meglököm (megengedett+15-el), aztán ki üresbe és pár kilóméteren át csak gurulok amíg elfogy az a 15-20 kmh. Így most nem tudom mennyit eszik, ugyanis elszállt a sebességjeladóm, és várom az újat  vigyor3

Kicsit sokkalom az a 10.3 at.Bár az enyémeb 1999 éj. motor van,és külföldrölk behozott,mármint a motor.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9924 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:29:59 »

Szerinted a v6os azonos dinamika mellett nem is igazán enne többet a 2.0esnél? Mivel kevésbé kell nyomni neki, h menjen... Országúton h fogyaszt a v6osod? Én nagyrészt városon kivül használnám, igazából az a lényeg, h hosszabb távon h fogyaszt. Egyébként a v6ról még mindig nem mondtam le Tongue Az volt a bajom, h egy elég vackot próbáltam ki belőle, és lelombozott kicsit... Egy iszonyathangos sportdob volt rajta, és semmit nem hallottam tőle, csak h zúg már a fülem... Cheesy Gyári dobbal van olyan halk, vagy halkabb mint mondjuk egy 1.8as?

Nekem 10.0 liter a fogyim vegyesben. Pályán 8.2 országúton szabályosan 7.2 szabálytalanul 8.0, városban 11-12 forgalomtól függően. Nekem MK I-en sportrendszer volt és nem volt hangos, kellemes mély hangja volt. Most MK II-n gyári rendszer van: egy fia hangja nincs, csak a motor morog ha odalépek.
Én is hamar elváltok (1100-1300) mert ezzel lehet és én is sokat kigurultatom, mert ezzel azt is lehet. Egyetértek Balogh kollégával. Ha mondeo, akkor V6, vagy dízli, a többi a taxisoknak való.
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9925 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:31:47 »

Nekem 10.0 liter a fogyim vegyesben. Pályán 8.2 országúton szabályosan 7.2 szabálytalanul 8.0, városban 11-12 forgalomtól függően. Nekem MK I-en sportrendszer volt és nem volt hangos, kellemes mély hangja volt. Most MK II-n gyári rendszer van: egy fia hangja nincs, csak a motor morog ha odalépek.
Én is hamar elváltok (1100-1300) mert ezzel lehet és én is sokat kigurultatom, mert ezzel azt is lehet. Egyetértek Balogh kollégával. Ha mondeo, akkor V6, vagy dízli, a többi a taxisoknak való.


Nekem is hasonló a fogyasztásom.Csak egyformák ezek.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9926 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:33:50 »


Nekem is hasonló a fogyasztásom.Csak egyformák ezek.

Akkó jó állapotúak a vasaink! taps
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9927 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:36:13 »

Akkó jó állapotúak a vasaink! taps

Motorja legalábbis Smiley Nincsenek itt nagy csodák.Bár az enyém kivül le van egy kicsit pukkanvan.Hátsó lökös csere,elsö festése hiányzik.Amúgy egész egyben lenne...

Naplózva
ron
Vendég
« Új hozzászólás #9928 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:52:25 »

Köszönöm mindenkinek az értékes válaszokat! Wink Igy most új dilemma elé állitottatok... 2.0 vs 2.5? A v6os mellett szól számomra a hangja, a nyomatéka, h nem kell pörgetni... viszont többet eszik, több rá a biztositás, nagyobb a teljesitmény adó... vki számszerűsiteni tudja, h mennyibe kerül rá a biztositás és a teljestiményadó?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9929 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:53:33 »


Nekem is hasonló a fogyasztásom.Csak egyformák ezek.

Akkor az enyémmel nincs minden rendben mert én 4000ft-ért (kb15l) Vegyes használatban de inkább városban simán elautózom 160-180km-ert! Akkor most ennek örüljek vagy szedessem szét a verdát?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9930 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:53:46 »

Köszönöm mindenkinek az értékes válaszokat! Wink Igy most új dilemma elé állitottatok... 2.0 vs 2.5? A v6os mellett szól számomra a hangja, a nyomatéka, h nem kell pörgetni... viszont többet eszik, több rá a biztositás, nagyobb a teljesitmény adó... vki számszerűsiteni tudja, h mennyibe kerül rá a biztositás és a teljestiményadó?

mk3-ról beszélünk, ugye?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9931 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:57:46 »

mk3-ról beszélünk, ugye?

Itt miről beszélnénk ha nem arról?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9932 Dátum: 2009.06.12 péntek, 12:01:30 »

Köszönöm mindenkinek az értékes válaszokat! Wink Igy most új dilemma elé állitottatok... 2.0 vs 2.5? A v6os mellett szól számomra a hangja, a nyomatéka, h nem kell pörgetni... viszont többet eszik, több rá a biztositás, nagyobb a teljesitmény adó... vki számszerűsiteni tudja, h mennyibe kerül rá a biztositás és a teljestiményadó?

Bizt nekem (vidéki üzembentartóval 12000 huf/negyedév wow1), teljesítményadó (2000-es évjárat) 25 e/ év (jövőre lehet 50e/év de az sem sok).
Naplózva
ron
Vendég
« Új hozzászólás #9933 Dátum: 2009.06.12 péntek, 12:18:06 »

mk3-ról beszélünk, ugye?
Nem vagyok tisztában az mk-kal. Pl. műszerfal átépités mk1ről mk2re. Ott a legelső széria műszerfalának a ráncfelvarrott szériára való átalakitásáról van szó. Azt hittem, h azért járok joo helyen itt a "Mondeo II." topicban, mert ez az mk2... de akkor mégsem, mert ez a kettes mondeo, az az mk3, de abból sem a ráncfelvarrott... Cheesy Inkább okitsatok, mielőtt nagyon belemélyülnénk :$ Cheesy Egyébként első szériás ráncfelvarrot (96-01) az alany... Tehát elvileg mk2.
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #9934 Dátum: 2009.06.12 péntek, 12:22:37 »

Nem vagyok tisztában az mk-kal. Pl. műszerfal átépités mk1ről mk2re. Ott a legelső széria műszerfalának a ráncfelvarrott szériára való átalakitásáról van szó. Azt hittem, h azért járok joo helyen itt a "Mondeo II." topicban, mert ez az mk2... de akkor mégsem, mert ez a kettes mondeo, az az mk3, de abból sem a ráncfelvarrott... Cheesy Inkább okitsatok, mielőtt nagyon belemélyülnénk :$ Cheesy Egyébként első szériás ráncfelvarrot (96-01) az alany... Tehát elvileg mk2.

A ráncfelvarrás önmagában nem jelent szériaváltást...
Itt tájékozódhatsz az "Mk"-król  nezze
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9935 Dátum: 2009.06.12 péntek, 12:42:28 »

Nem vagyok tisztában az mk-kal. Pl. műszerfal átépités mk1ről mk2re. Ott a legelső széria műszerfalának a ráncfelvarrott szériára való átalakitásáról van szó. Azt hittem, h azért járok joo helyen itt a "Mondeo II." topicban, mert ez az mk2... de akkor mégsem, mert ez a kettes mondeo, az az mk3, de abból sem a ráncfelvarrott... Cheesy Inkább okitsatok, mielőtt nagyon belemélyülnénk :$ Cheesy Egyébként első szériás ráncfelvarrot (96-01) az alany... Tehát elvileg mk2.

Mégis jó helyen vagy!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9936 Dátum: 2009.06.12 péntek, 12:57:51 »

Érdekes, én nem váltok el olyan hamar. Amíg ment a seb.szenzor addig az alapjárat volt úgy 1100 környékén (nélküle most 900 ... elinduláskor van hogy 600-körülre leesik)
Váltani úgy 2500 környékén szoktam, ha húzatom akkor 3600-3800.
Hogy is van, hogy 3500-ös fordulat alatt 16 szerep, a fölött kapcsol be a többi 8 ?
Mintha valahol olvastam volna, hogy kell rendszeresen 3500 fölé is pörgetni meg dolgoztatni ezért.


Ott valami nem lesz jó. Alapjárat 650-750 kell, hogy legyen, indításkor 1600-2000 kell felhúznia (hőmérséklettől függően). Ha 2500 alatti váltásnál erőtlen, vagy rángat, akkor baj lehet a vezérléssel vagy a gyújtással. Én 35 km/h-nál tudok tenni 5.-et rángatás nélkül. Olyankor 800-ra esik vissza és onnan egyenletesen húz.

Néha tényleg ki kell húzatni. Én úgy szoktam, hogy küldöm neki minden fokozatban 4-5000-ig, aztán vissza 3. és kipörgetés 7000-ig.  taps

3500 nál nyit a második szelepsor. Előtte 12 utána 24. Lehet, hogy rosszul emléxem. Lehet, hogy a második szívósor nyit ? Igen asszem így helyes.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9937 Dátum: 2009.06.12 péntek, 13:21:15 »

Hát, akkor ott lesz valami. Amikor megvettem 3-asban alig tudtam 60 alatt menni (épphogyépphogy a gázralépve). Most 4-essel vagyok így.
Olyan 1800-2000-ig nem érzem az az igazán erős húzást. Ja meg lehet a kuplung is kezd rosszalkodni (csak épphogy rálépve van egy körkörös súrlódó hang, tovább nyomva megszűnik ... szerelőm szerint hajtsam amíg bírja, aztán kuplungcsere lesz)
Jó a tippje, tényleg csak a kuplunggal lesz ott a gond? Ha nem, akkor jól jönne bármi segítség, hogy mit kellene megnézetnem (és hol)?


Egyik hétvégén jer el felém, oszt nyomunk egy diagot, meg ránézünk a mechanikára.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9938 Dátum: 2009.06.12 péntek, 14:43:33 »

Na már megy is a vas  eljen Aztmondják csak a feszszabályzó ment el a generátoron, de ha már ott voltak egy csapágyat is cseréltek ami kezdett már lógni. 8kHUF-ot fizettem a "felújításért"
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9939 Dátum: 2009.06.12 péntek, 15:41:59 »

Ott valami nem lesz jó. Alapjárat 650-750 kell, hogy legyen, indításkor 1600-2000 kell felhúznia (hőmérséklettől függően). Ha 2500 alatti váltásnál erőtlen, vagy rángat, akkor baj lehet a vezérléssel vagy a gyújtással. Én 35 km/h-nál tudok tenni 5.-et rángatás nélkül. Olyankor 800-ra esik vissza és onnan egyenletesen húz.

Néha tényleg ki kell húzatni. Én úgy szoktam, hogy küldöm neki minden fokozatban 4-5000-ig, aztán vissza 3. és kipörgetés 7000-ig.  taps

3500 nál nyit a második szelepsor. Előtte 12 utána 24. Lehet, hogy rosszul emléxem. Lehet, hogy a második szívósor nyit ? Igen asszem így helyes.

Sebességszenzor megtudja kavarni az alapjáratot.Mikor le volt huzva renszeresen le is ált.De olvastam h ez természetes EEC V nél.
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9940 Dátum: 2009.06.12 péntek, 15:45:30 »

Akkor az enyémmel nincs minden rendben mert én 4000ft-ért (kb15l) Vegyes használatban de inkább városban simán elautózom 160-180km-ert! Akkor most ennek örüljek vagy szedessem szét a verdát?

Szerintem örülj inkább Smiley Kiszámolod annyi mit bármelyikünké,kis különbség meg az usertöl függ.Ha az mondod h vegyes akkor reális.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9941 Dátum: 2009.06.12 péntek, 16:05:54 »

Szerintem örülj inkább Smiley Kiszámolod annyi mit bármelyikünké,kis különbség meg az usertöl függ.Ha az mondod h vegyes akkor reális.

Akkor most örülök neki! De még ennél is valamivel kevesebb szokott lenni csak most kis fordulaton rángat az autó ezért sajnos jobban kell nyomnom neki!  szomoru1
De ha kell valakinek az autójába egy kis rángatás alacsony fordulaton akkor szóljon mert szívesen odaadom neki akár örökbe is!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9942 Dátum: 2009.06.13 szombat, 01:01:54 »

Köszönöm mindenkinek az értékes válaszokat! Wink Igy most új dilemma elé állitottatok... 2.0 vs 2.5? A v6os mellett szól számomra a hangja, a nyomatéka, h nem kell pörgetni... viszont többet eszik, több rá a biztositás, nagyobb a teljesitmény adó... vki számszerűsiteni tudja, h mennyibe kerül rá a biztositás és a teljestiményadó?


Amennyivel többet eszik tempózáskor, az az ár bőven megéri az élményért cserébe.
Ha érdekel egy jó állapotú, itt-ott egyedi V6, akkor én tudok egyet kínálni, de 900.000 alatt nemigen válnék meg tőle. Ellenben garantáltan nemkell rákölteni, mert minden megcsináltam ill. még megfogok rajta csinálni (motorcserétől kezdve a kasztiig + ST optika, hifi, brutál felni, stb). (Még nicns teljesen kész, de már csak pár hét.)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9943 Dátum: 2009.06.13 szombat, 11:40:34 »

Köszönöm mindenkinek az értékes válaszokat! Wink Igy most új dilemma elé állitottatok... 2.0 vs 2.5? A v6os mellett szól számomra a hangja, a nyomatéka, h nem kell pörgetni... viszont többet eszik, több rá a biztositás, nagyobb a teljesitmény adó... vki számszerűsiteni tudja, h mennyibe kerül rá a biztositás és a teljestiményadó?

Minden pénzkérdés... ha sokat mész, akkor válaszd a 2.0-át, vagy az 1,8-at. Ha keveset, mindenképpen 2,5 legyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9944 Dátum: 2009.06.13 szombat, 12:40:22 »

Minden pénzkérdés... ha sokat mész, akkor válaszd a 2.0-át, vagy az 1,8-at. Ha keveset, mindenképpen 2,5 legyen.

Nem mindig.Sokat megyek mégis V6 os van...Ha valaki hasonló autóban gondolkodik akkor szerintem nem számottevő a különség a fenntartásban.Meghát ha valaki olcsón fentartható autót akar akkor nem vesz mondeót,vesz inkább suzukit,astrát,stb.Ez egy olyan dolog h jó az Orion Tv is,de nekem mégis Sony van...Inkább nem vettem volna semmilyet ha nem tudok olyat venni amilyet szeretnék.De nem vagyunk egyformák. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.13 szombat, 12:46:15 írta GoFerrari » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9945 Dátum: 2009.06.13 szombat, 12:52:53 »

Nem mindig.Sokat megyek mégis V6 os van...Ha valaki hasonló autóban gondolkodik akkor szerintem nem számottevő a különség a fenntartásban.Meghát ha valaki olcsón fentartható autót akar akkor nem vesz mondeót,vesz inkább suzukit,astrát,stb.Ez egy olyan dolog h jó az Orion Tv is,de nekem mégis Sony van...Inkább nem vettem volna semmilyet ha nem tudok olyat venni amilyet szeretnék.De nem vagyunk egyformák. Smiley


Én évi 20e-et megyek. A V6 nálam évente kb 300e forinttal többet enne meg. mint a mostani. Az nem kevés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9946 Dátum: 2009.06.13 szombat, 13:16:53 »

Én évi 20e-et megyek. A V6 nálam évente kb 300e forinttal többet enne meg. mint a mostani. Az nem kevés.

Nem akarok kötekedni.Ha a tied 6 litert eszik az enyém meg 9 et,akkor 3 liter a különbség.
3*280 = 840 Ft al több 100 km en.
20*100 km = 168000 Ft.
Nemhiszem h a járulékos költségek többek volnának.Biztositásom negyed évre 10400 Ft.De NEM akarok vitát szítani.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9947 Dátum: 2009.06.13 szombat, 13:53:17 »

Nem akarok kötekedni.Ha a tied 6 litert eszik az enyém meg 9 et,akkor 3 liter a különbség.
3*280 = 840 Ft al több 100 km en.
20*100 km = 168000 Ft.
Nemhiszem h a járulékos költségek többek volnának.Biztositásom negyed évre 10400 Ft.De NEM akarok vitát szítani.

20*100=2000!, 200*100=20ezer Smiley, de a végeredmény jó Smiley
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9948 Dátum: 2009.06.13 szombat, 14:16:20 »

20*100=2000!, 200*100=20ezer Smiley, de a végeredmény jó Smiley

Igaz,a végeredmény a lényeg Smiley
Naplózva
ron
Vendég
« Új hozzászólás #9949 Dátum: 2009.06.13 szombat, 16:34:13 »


Amennyivel többet eszik tempózáskor, az az ár bőven megéri az élményért cserébe.
Ha érdekel egy jó állapotú, itt-ott egyedi V6, akkor én tudok egyet kínálni, de 900.000 alatt nemigen válnék meg tőle. Ellenben garantáltan nemkell rákölteni, mert minden megcsináltam ill. még megfogok rajta csinálni (motorcserétől kezdve a kasztiig + ST optika, hifi, brutál felni, stb). (Még nicns teljesen kész, de már csak pár hét.)

Köszi, de én inkább ötajtósat szeretnék, mert egyrészt jobban is tetszik, másrészt jobban ki tudjuk használni. Smiley Fenenagy igényességem van, tudom, de ha már választhatok, akkor választok... Cheesy
Amúgy nekem is p40mp-m van... ez már egy rokonszenves dolog, jool döntöttél, h ezt a fejegységet vetted Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.