Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:14:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6349209 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10400 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 17:23:14 »

Tulajdonképpen neked is igazad van, mert ablak/lábtér módban a kesztyűtartót is lehűti 18 fok körülire, szóval az is hűtött. Csak nem közvetlenül hűti, hanem közvetve.  integet2

Igen lehet hogy így a Mondeóé is hűtve van valamennyire de a Fiestám is Ghia és oda megy egy külön cső a kesztyűtartóba és ezért az is hűtött és én meg azt hittem hogy a Mondeónál olvastam erről pedig nem!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10401 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 17:25:36 »

Azért mert a komakszos csávók semmihez sem értenek, csak a lehúzós szervizeléshez. A tempomat visszajelző az a hagyományos rózsaszín foglalatú, akár a refi visszajelzőből is átteheted az izzót.

Az AWS-hez pedig rizsizzó kell spec gumi foglalattal. Na olyant nem tart a kómax. Jobban jársz, ha az eredeti gumi foglalatba raksz 3mm-es sárga ledet. Egyrészt filléres és van mindenhol, másrészt sose ég ki többet. taps

Na nekem jobb lenne ha kiégne mert nem tudtuk eddig sehol elaltatni mert megbolondult vagy mivan merthogy amióta kigyulladt azóta világít itt nekem!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10402 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 17:48:34 »

Na nekem jobb lenne ha kiégne mert nem tudtuk eddig sehol elaltatni mert megbolondult vagy mivan merthogy amióta kigyulladt azóta világít itt nekem!  rinya

Melyik ég folyamatosan?
Szedd szét és vedd ki az izzót. eplus2
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #10403 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 18:59:15 »

Beraktam az új izzókat előre (tompított). A Bal első lámpával kezdtem, nem nagyon fértem mögé az akksi miatt, ugyh kieszedtem az egészet:)
Így már láttam mindent, amit Flyfish mondott  Smiley Úgyhogy jobboldalt már csak rugó felpattint, dobozka le, csati le, rugó fel, izzó ki, majd ezek forditott sorrendben:)
Jó hogy átnéztem, mert a jobb lámpa lötyögött egy kicsit, eddig a hűtőrács tartotta "feszesen", most meghúztam rendesen a belső csavart is.
Ha kezd sötétedni, beállítom, milyen magasra világítsanak Smiley
 worship integet2
ui. A napokban a B oszlopon lévő ajtónyitásérzékelőket kéne megcserélni... csak nagyon meg vannak húzva a csavarok...  Roll Eyes integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #10404 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 20:15:24 »

A kesztyűtartó mögött fut a cső a szélső befújónyíláshoz, azt kellene meglékelni és bevezetni a kesztyűtartóba.
Ez jól hangzik, mégcsak nem is jár olyan nagy melóval. Viszont mindenképp kéne a végére egy "valami", amivel el is tudom zárni, mert ugyebár akkor télen nehezen viszi le a párát a "jobbsó" ablakról. Nem is beszélve arról, hogy fűti a kesztyütartót. (bár ha belegondolok: ...és akkor mi van?)
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10405 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 20:26:37 »

Melyik ég folyamatosan?
Szedd szét és vedd ki az izzót. eplus2

A villáskulcs világít és emiatt nem akarom szétszedni mert annak el kéne valahogyan aludnia de ez meg itt sztrájkol nekem!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #10406 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 20:31:38 »

Valamit rosszul tudsz. Ha a klíma ereszti a gázt, annak oka van. Normális esetben 10 évig sem kel hozzányúlni. Ez olyan, mintha a lakásban a fűtésrendszeredet minden évben töltögetni kéne vízzel. Ha újra töltik, mert ereszt, akkor nyilván ki is cserélik a szivárgást okozó fittinget, "O" gyűrűt. Ergo: nincs olyan, hogy sosem lesz jó. Hiszen akkor félmunkáért fizetnél.

Szia!

Ja most lesz 11 éves. Azt olvastam, hogy évente 10-20% gáz "szökik" vagy szivárog a rendszerből...lehet most egy újratöltés elég lesz, mert a klima működik, fújja a hideget, csak nem annyira hideg mint régebben..majd megcsináltatom, a követlező fizetéskor persze..Smiley De azért köszönöm..
FZS
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10407 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 20:32:21 »

Azért mert a komakszos csávók semmihez sem értenek, csak a lehúzós szervizeléshez. A tempomat visszajelző az a hagyományos rózsaszín foglalatú, akár a refi visszajelzőből is átteheted az izzót.

Az AWS-hez pedig rizsizzó kell spec gumi foglalattal. Na olyant nem tart a kómax. Jobban jársz, ha az eredeti gumi foglalatba raksz 3mm-es sárga ledet. Egyrészt filléres és van mindenhol, másrészt sose ég ki többet. taps

Köszi!
A rózsaszín foglalatú az a fajta ami 3W-os, és olyan méretű mint a helyzetjelző?, mert foglalatom van (egyszer akartam 3W-osat venni, és csak foglalattal együtt tudták adni a sztendrei úton az AutoFort nál) és 3W-os ízzóm is van. Akkor azt külön nem kell vennem.
A gumifoglalatosat meg megnézem. Ledből milyet kell venni? Azonkívül, hogy sárgát. Kell elé ellenállás? (áramgenerátoros hajtás), stb
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #10408 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 20:45:48 »

Meg ha jól tudom, a a klímagáz keni a rendszert, ezért kell minden hónapban járatni egy kicsit, hogy a tömítések stb.. ne öregedjenek el...  wave

Ja biztos..járattam én de úgy látszik nem eleget falbav..11 éves a gép, szerinted ez már olyan időszerűnek mondható?..Mindenesetre azért megcsináltatom, remélem nem lesz sok a károm...
Köszi azért
FZS
Naplózva
KK_DAX
Vendég
« Új hozzászólás #10409 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 22:06:19 »

Ezt most nem gondolod komolyan. hehe
 Mihez képest jó? A semmihez képest esetleg... Wink
Legfőképpen a semmihez képest, de a 4000-eshez képest is. Aztán a 20000 Ft-os cd/mp/usb/aux lejátszókhoz képest is. Az alap új focus hangjához képest is jó. Ezenkívül tisztán rádióként mi az amitnem tud? Ezt a készüléket a kor technikai szinvonalán kell kezelni.
A híreket és akusztikus zenét hallgatva is megfelel (nekem). Nem tartozom az autóban élvezkedő audiófil-ek közé és nincs szükségem 5. mélynyomóra sem a csomagtartóban. A kukarugdosásos zenéből már kinőttem.
üdv ,
KK
ui.:a problémára kerestem választ itt fórumon, nem elsősorban leszólást vártam, azé köszi hogy válaszra méltattál.
Naplózva
KK_DAX
Vendég
« Új hozzászólás #10410 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 22:18:54 »

Egy univerzális katalizátor olyan 20-25e ft,egy univerzális lambdaszonda 15e ft-nál kezdődik.Ehhez jön a munkadíj és anyagban még egy darab kipufogó cső a katalizátor és a középdob közé.Ez mind megvan kb. 50-60e ft-ból.Ez szerintem még nem gáz,nem tudom Neked mi a frászt emlegettek mint borsos javítást.Ja,a kipuf hegesztése előtt le kell kötni az akkut és a motorvezérlést!
Szia!
Gyári katalizátor 191eFt + szonda 51000 Ft (ezek gyári alkatrészek)
Utángyártott: katalizátor 108 eFt +szonda 26000 Ft
Ehhez még a szakszervíz költségét add hozzá és kocsi értékének a 1/3-át megkapod. Eddig csak szakszervízban javíttattam (tudom hüje vagyok).
Az elektromosság lekötéséről tudtam, mert a totalcar-on pont most volt egy cikk.
Köszi a segítséget.
üdv,
KK
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10411 Dátum: 2009.08.18 kedd, 00:32:47 »

helló, fedélzeti computer szokott lenni ghia felszereltségnél? arra gondoltam, hogy kellene fogyasztásmérő a kis kocsimba, de nem tudom, hogy érdemes-e, nagy meló-e, drága-e és legfőképp lehet-e....
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10412 Dátum: 2009.08.18 kedd, 06:58:35 »

Szia!
üdv,
KK
Szia!
Katalizából információ szinten többször belefutottam a Bosal univerzális cuccába, állítólag 3000cm3 ig jó, Bárdinál biztos van, sajnos ezen kívül semmit nem tudok róla, de esetleg nézz utána, hátha érdemes.
Hangszóróval kapcsolatban cseréld ki vmi boltira, ha kereket teszel bele, akkor kell egy átalakító keret, ami kis ügyeséggel "magad uram" alapon kialakítható, ha meg megveszed a belevalót (4x6 talán..), akkor meg csak bele kell rakni. Vagy veszel bontottat, és játszol vele, de nem érdemes.
Egyébként meg a gyári rádióval nekem is hasonló az értékrendem mint neked, működik szól, épp elég, hogy ne csendben kelljen menni, aduófillkedni meg mennyjen mindenki haza Smiley
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10413 Dátum: 2009.08.18 kedd, 07:19:16 »

helló, fedélzeti computer szokott lenni ghia felszereltségnél? arra gondoltam, hogy kellene fogyasztásmérő a kis kocsimba, de nem tudom, hogy érdemes-e, nagy meló-e, drága-e és legfőképp lehet-e....
A mirez.co.uk-n van egy cikk róla, vagy keresd meg Fusimot, ő már megcsinálta magának. Nem kis meló, szüttyögős kicsit, de megéri, szerintem.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10414 Dátum: 2009.08.18 kedd, 10:27:34 »

helló, fedélzeti computer szokott lenni ghia felszereltségnél? arra gondoltam, hogy kellene fogyasztásmérő a kis kocsimba, de nem tudom, hogy érdemes-e, nagy meló-e, drága-e és legfőképp lehet-e....

A Ghia felszereltség is sajnos nagyon sokféle de a fogyasztásmérő miatt ekkora melót bevállalni szerintem nem érdemes! A fogyasztással úgysem tudsz semmit csinálni mert az annyi amennyi és a fogyasztásmérő sem mutat pontosabb adatot mintha a teli tankos módszerrel mérnéd meg! De azért természetesen meg lehet csinálni bár inkább ilyet az ember a saját autóján sajátkezűleg szokott megcsinálni! De ha már nagyon rászántad magad akkor hajrá!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10415 Dátum: 2009.08.18 kedd, 10:59:03 »

Szia!
Gyári katalizátor 191eFt + szonda 51000 Ft (ezek gyári alkatrészek)
Utángyártott: katalizátor 108 eFt +szonda 26000 Ft
Ehhez még a szakszervíz költségét add hozzá és kocsi értékének a 1/3-át megkapod. Eddig csak szakszervízban javíttattam (tudom hüje vagyok).
Az elektromosság lekötéséről tudtam, mert a totalcar-on pont most volt egy cikk.
Köszi a segítséget.
üdv,
KK
Nem tudom,hogy az utángyártott katalizátorra hogy jön ki a 108e ft.Szerintem ne hozzájuk járj autót javíttatni...Nekem a télen a bosal lett felrakva,tökéletesen müxik+a fogyasztásom is visszaesett 2-3 literrel.A mondeo1 topicban nézz vissza,leírtam.Egy kipufogós ennyiből megcsinálja,ha viszed az anyagot hozzá.A többi csak rajtad múlik.A lambdaszondára kérj ajánlatot akár itt is,nagy árkülönbségek vannak ám a boltok között ugyanazon alkatrésznél...a katot a vaterán vettem-15e+postáért.Ezért volt ennyi és nem 25 mint a cromaxnál...

Visszakerestem,ettől a tagtól vettem én is:
http://www.vatera.hu/katalizator_univerzalis_bosal_3000ccm_ig_lapos_151802728.html

« Utoljára szerkesztve: 2009.08.18 kedd, 11:08:00 írta misi107 » Naplózva
KK_DAX
Vendég
« Új hozzászólás #10416 Dátum: 2009.08.18 kedd, 12:02:42 »

Nem tudom,hogy az utángyártott katalizátorra hogy jön ki a 108e ft.Szerintem ne hozzájuk járj autót javíttatni...Nekem a télen a bosal lett felrakva,tökéletesen müxik+a fogyasztásom is visszaesett 2-3 literrel.A mondeo1 topicban nézz vissza,leírtam.Egy kipufogós ennyiből megcsinálja,ha viszed az anyagot hozzá.A többi csak rajtad múlik.A lambdaszondára kérj ajánlatot akár itt is,nagy árkülönbségek vannak ám a boltok között ugyanazon alkatrésznél...a katot a vaterán vettem-15e+postáért.Ezért volt ennyi és nem 25 mint a cromaxnál...

Visszakerestem,ettől a tagtól vettem én is:
http://www.vatera.hu/katalizator_univerzalis_bosal_3000ccm_ig_lapos_151802728.html


Bosal katalizátor van a bardi-nál is 166.426 Ft-ért (nem univ).
Ez meg a Lang:
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&5818&9900236&9900224&0&13&2&0&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|5|9|3|5
ez 106eFt-tól indul.
Természetesen több helyről kérekajánlatot, mivel még jövő nyárig ráér a dolog. Tákoltatni semmi képpen nem lehet, mert mint írtam a gázüzem miatt mindig KF-es műszaki kell. Sajnos ebben a megyében utálják a fordot és a gázt is. 2 alkalommal is volt vele negatív tapasztalatom. Ha nemlett volna hátszél akkor 2 bukott vizsgám lenne. Itt még saját maguk álltal kiállíott átépítési engedélyt sem hajlandó elolvasni a vizsgabiztos. Profi kipuff szervíz itt is van 75 km-re a környéken.
Köszi a segítséget.
üdv,
KK
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10417 Dátum: 2009.08.18 kedd, 12:54:52 »

Bosal katalizátor van a bardi-nál is 166.426 Ft-ért (nem univ).
Ez meg a Lang:
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&5818&9900236&9900224&0&13&2&0&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|5|9|3|5
ez 106eFt-tól indul.
Természetesen több helyről kérekajánlatot, mivel még jövő nyárig ráér a dolog. Tákoltatni semmi képpen nem lehet, mert mint írtam a gázüzem miatt mindig KF-es műszaki kell. Sajnos ebben a megyében utálják a fordot és a gázt is. 2 alkalommal is volt vele negatív tapasztalatom. Ha nemlett volna hátszél akkor 2 bukott vizsgám lenne. Itt még saját maguk álltal kiállíott átépítési engedélyt sem hajlandó elolvasni a vizsgabiztos. Profi kipuff szervíz itt is van 75 km-re a környéken.
Köszi a segítséget.
üdv,
KK
egyszerűbb lenne másik megyébe menni....
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #10418 Dátum: 2009.08.18 kedd, 13:00:08 »

Természetesen több helyről kérekajánlatot, mivel még jövő nyárig ráér a dolog. Tákoltatni semmi képpen nem lehet, mert mint írtam a gázüzem miatt mindig KF-es műszaki kell. Sajnos ebben a megyében utálják a fordot és a gázt is. 2 alkalommal is volt vele negatív tapasztalatom. Ha nemlett volna hátszél akkor 2 bukott vizsgám lenne. Itt még saját maguk álltal kiállíott átépítési engedélyt sem hajlandó elolvasni a vizsgabiztos. Profi kipuff szervíz itt is van 75 km-re a környéken.
Köszi a segítséget.
üdv,
KK

ha úgyis ráér a dolog és meg tudsz oldani okosban egy angliai hazaszállítást, nézz körül itt:
http://www.cats-direct-shop.co.uk/
szerintem jó áraik vannak, csak a szállítással nem szabad elszállni.

Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
KK_DAX
Vendég
« Új hozzászólás #10419 Dátum: 2009.08.18 kedd, 13:06:59 »

egyszerűbb lenne másik megyébe menni....
Ezen már elgondolkogtunk mi is. Okmányiroda lakcímváltoztatás ennyi lenne?

Sajnos 5-6 éve mikor a gáz belekerült, erről nem szólt a fáma, hogy a műszakinem lesz egyszerű.  falbav
Naplózva
KK_DAX
Vendég
« Új hozzászólás #10420 Dátum: 2009.08.18 kedd, 13:11:30 »

ha úgyis ráér a dolog és meg tudsz oldani okosban egy angliai hazaszállítást, nézz körül itt:
http://www.cats-direct-shop.co.uk/
szerintem jó áraik vannak, csak a szállítással nem szabad elszállni.


Köszi!!!!!!!!
Ez dedúrva. 40 fontba kerül most.
üdv,
KK
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10421 Dátum: 2009.08.18 kedd, 20:16:40 »

sziasztok, szétszedtem a levegőmennyiségszabályzót a mondinkban. ott veszik el a vákum. van ugyanis 3 vákumkábel ami belemegy, és ot sziszeg folyamatosan ha megy a motor. Szétszedtem és szerintem ha belső légkeringetésre állítom a kapcsolót akkor a 3 kábelből 2-t egybezár, másik állásban a másikkal zárja be. De szétszedtem és nekem ott ahogy bejön a kábel csak egy sima bejövő oldal van és a másik felén, ahol egy csuszkával váltogatni kellene a fokozatokat csak egy sima lapka van. sztem hiányzik belőle valami. lehet tök bonyolultan írtam le. akinek volt hasonló problémája kicsit utbaigazithatna. tehát világosan fogalmazva sztem most mindig egyba van kötve a 3 kábel, minden állásban.
az érdekes az hogy eddig ment, holott mi nem szedhettük szét...
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10422 Dátum: 2009.08.19 szerda, 12:37:35 »

megpróbálom képekkel érthetőbbé tenni a mondandómat



na a képeken is látszik hogy sztem valami hiányzik a kapcsolóból


mért nem jelennek meg a képek?Huh?
akkor itt vannak a linkek:

http://kepfeltoltes.hu/view/090819/DSCF2359_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090819/DSCF2360_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090819/DSCF2361_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090819/DSCF2362_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



na ideiglenesen megoldottam a dolgot, betömtem a vákumos csövet, így megmarad a vákum

van valakinek ventillátor sebességkapcsolója?

-kiégteek az izzók ott a műszerfal közepén a levegőállítóknál, van valakinek ötlete, hogy hol tudok hozzá szerezni izzot?
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.19 szerda, 20:01:17 írta Tomszy » Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10423 Dátum: 2009.08.19 szerda, 21:03:35 »

- van valakinek ventillátor sebességkapcsolója?

- kiégteek az izzók ott a műszerfal közepén a levegőállítóknál, van valakinek ötlete, hogy hol tudok hozzá szerezni izzot?
- Kérdezd meg Szundit, neki tutter van ilyenje. Esetleg Fusimot, ő épp azon projektel, hogy az autómataklímásé kerüljön a manuális helyére.

- Cromaxba ne menj, valami b**i drága, 1000JMF felett akarták rámsózni. Ledesítsd el, ott a cikk a főoldalon.
   ITT a link, sajnos nem egyszerű megtalálni...
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.19 szerda, 21:07:03 írta Tádé » Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10424 Dátum: 2009.08.19 szerda, 21:21:08 »

- Kérdezd meg Szundit, neki tutter van ilyenje. Esetleg Fusimot, ő épp azon projektel, hogy az autómataklímásé kerüljön a manuális helyére.

- Cromaxba ne menj, valami b**i drága, 1000JMF felett akarták rámsózni. Ledesítsd el, ott a cikk a főoldalon.
   ITT a link, sajnos nem egyszerű megtalálni...

okézsoké, köszi szépen!
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10425 Dátum: 2009.08.20 csütörtök, 07:48:32 »

- Kérdezd meg Szundit, neki tutter van ilyenje. Esetleg Fusimot, ő épp azon projektel, hogy az autómataklímásé kerüljön a manuális helyére.

- Cromaxba ne menj, valami b**i drága, 1000JMF felett akarták rámsózni. Ledesítsd el, ott a cikk a főoldalon.
   ITT a link, sajnos nem egyszerű megtalálni...

felénk a zsibvásár boltba 4-500 ft gyári motorcraft műszerfalizzó Wink
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10426 Dátum: 2009.08.20 csütörtök, 07:50:59 »

felénk a zsibvásár boltba 4-500 ft gyári motorcraft műszerfalizzó Wink
duhos2
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10427 Dátum: 2009.08.21 péntek, 14:23:52 »

a link, sajnos nem egyszerű megtalálni...

Aki nem tudja megtalálni, neki se essen a témának, mert az ajtókárpitot se egyszerű leszedni ennyi erővel...
Egyébként ha valamit a gyáritól eltérően akar valaki átalakíani az autón az tuning, megnyitja a tuning menüt, és hopp meg is van a cikk. De aki ehhez is lusta, elég beírni az oldal keresőbe, hogy: LED. Persze ez biztos bonyolult...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10428 Dátum: 2009.08.21 péntek, 14:50:24 »

Aki nem tudja megtalálni, neki se essen a témának, mert az ajtókárpitot se egyszerű leszedni ennyi erővel...
Egyébként ha valamit a gyáritól eltérően akar valaki átalakíani az autón az tuning, megnyitja a tuning menüt, és hopp meg is van a cikk. De aki ehhez is lusta, elég beírni az oldal keresőbe, hogy: LED. Persze ez biztos bonyolult...
A főoldali cikkek közül semmit sem talált a kereső műszerfal Led szövegre, a hozzászólások a cikkekhez topicban talált linket...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10429 Dátum: 2009.08.21 péntek, 15:01:38 »

A főoldali cikkek közül semmit sem talált a kereső műszerfal Led szövegre, a hozzászólások a cikkekhez topicban talált linket...

Akkor meg kettőt kell lapozni a tuning alatt...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10430 Dátum: 2009.08.22 szombat, 01:20:47 »

Heló, tempomat és fedélzeti computert szeretnék beépíteni, ki csinált már ilyet? honnan tudo olcson szerezni ilyeneket? köszi!
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10431 Dátum: 2009.08.22 szombat, 01:22:51 »

fed comp tempomat mk2?
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10432 Dátum: 2009.08.22 szombat, 01:26:46 »

keresd itt szundit vagy mk2-őt ők tudnak segíteni.
van is nekik
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10433 Dátum: 2009.08.22 szombat, 11:23:42 »

keresd itt szundit vagy mk2-őt ők tudnak segíteni.
van is nekik

köszi!
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #10434 Dátum: 2009.08.23 vasárnap, 20:00:36 »

Nemrég értünk haza Horvátból. Induláskor telitankoltam kocsit, lenulláztam számlálót. Kiérkezéskor meg kisebb nézelődések után 595km-ernél ismét telitankoltam INA kútnál. 39.1 liter ment bele. A kocsiba 4-en ültünk+ full teli csomitartó ( már kicsit féltem is hogy nagyon ül a hátulja. ) Meg vagyok elégedve a fogyasztással... Wink
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10435 Dátum: 2009.08.25 kedd, 17:31:14 »

...595km-ernél...39.1 liter ment bele....

ejj, akkor ez mennyi is? nyes ki kellett számolnom, de megmondom : 6,57 ami télleg jó, csak azért írtam, hogy más ne törje rajt a fejét nyes



Jut is eszembe, elektromos ablakemelőt szerelek be előre, mert sajna nem volt benn, van valami gyárilag előkészített bizti, kábel bármi, amit fel tudok használni? köszi!

Apropó, az új Corsánál, de gondolom sok új autónál van olyan, ha sokáig nyomod az ablakemelő gombot akkor magától lemegy, gondolom van rá elektronika, nincs kedve valakinek rajtam kívűl ilyen projektbe belevágni?Smiley

Fedkompot valóban nagyon macera beszerelni? Azt hallottam még benzinszivattyút is kell cserélni.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.25 kedd, 17:41:19 írta Tomszy » Naplózva
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #10436 Dátum: 2009.08.25 kedd, 22:27:42 »

Nemrég értünk haza Horvátból. Induláskor telitankoltam kocsit, lenulláztam számlálót. Kiérkezéskor meg kisebb nézelődések után 595km-ernél ismét telitankoltam INA kútnál. 39.1 liter ment bele. A kocsiba 4-en ültünk+ full teli csomitartó ( már kicsit féltem is hogy nagyon ül a hátulja. ) Meg vagyok elégedve a fogyasztással... Wink

London-Tiszaújváros közt ha megyünk és kiszámolom nekem is lyan 7 liter koröl jön ki...vagy nagyon megpakolva, vagy nagyon megpakolva 4 személlyel..Smiley
Vivát Mondeo!
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #10437 Dátum: 2009.08.25 kedd, 22:33:06 »

Mentem ma vissza melóhelyre, és a Kerepesi úton jött velem szembe, ment az Auchan felé, egy ezüst kombi MK2, vmi airbrush-sal a motorháztetőn, asszem ha jól láttam st lökös volt rajta, nem tudni kié? Elég morcinak nézett ki előlről.  eplus2
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #10438 Dátum: 2009.08.26 szerda, 12:29:08 »

Sziasztok!

Ha pár napot nem használjuk az autót, akkor nehezen indul.
Mikor beindítom, akkor 1-2 másodpercig ~1500-on van az alapjárat, majd hirtelen esni kezd. Volt, hogy lement kb 400-ra, majd visszaállt, de ma pl teljesen le is fulladt. Persze ha beindítom, és pörgetem egy kicsit 1000 táján, akkor pár másodperc múlva stabil.
Ha a motor bemelegszik (kb 5 km) akkor már a szokásos 800-900 körül van.
Nemrég lemerült teljesen az akksi, fel lett töltve, azóta azzal nincs gond. Az autó utána nem lett "betanítva", de szerintem ezzel nem kéne, hogy gond legyen.
Köszi a tippeket. üdv worship integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10439 Dátum: 2009.08.26 szerda, 12:34:50 »

Talán egy MAF-szenzor tisztítás segítene
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #10440 Dátum: 2009.08.26 szerda, 13:04:02 »

Talán egy MAF-szenzor tisztítás segítene

Hmm.. lehet, hogy multkor mégis a lyukas közepű torx készletet kellett volna megvennem? falbav
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10441 Dátum: 2009.08.26 szerda, 20:24:12 »

Hmm.. lehet, hogy multkor mégis a lyukas közepű torx készletet kellett volna megvennem? falbav
Nos lehet..
De én úgy látom itt akkora jelentőséget tulajdonítanak ennek a maf tisztításnak.Én kb 3 éve tettem meg, meg a múlt héten, 3 év alatt szinte alig volt rajat mocsok, és természetesn az égegyvlágon nem történt semmi változás (2000 ford/perc körül finom rángat az autó fokozattól, hideg-meleg motortól függetlenül). Ja és a 3 évvel ezelőtti tisztítás is hasonlóan nem segített az akkori bajomon. Szóval nagy lét ne feccöjjé be a lukas torxba.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Frenky
Vendég
« Új hozzászólás #10442 Dátum: 2009.08.28 péntek, 03:00:09 »

Hali!

Valaki tudna segíteni, hogy hogyan lehet kivenni az ECU-t?
Mivel nem sikerűlt, nem jöttem rá hogyan kellene.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10443 Dátum: 2009.08.28 péntek, 08:28:34 »

Hali!

Valaki tudna segíteni, hogy hogyan lehet kivenni az ECU-t?
Mivel nem sikerűlt, nem jöttem rá hogyan kellene.
Ha olyan mint az egyesen akkor:
-a motortérben kicsavarod a tetején lévő csavart-ez rögzíti a csatlakozót,teljesen ki kell tekerni-és lehúzod a nagy csatlakozót-egy dugókulcs+toldó nem árt hozzá
-a kesztyűtartó alatt  a csavarokat kilazítod és szépen kijön
Naplózva
Frenky
Vendég
« Új hozzászólás #10444 Dátum: 2009.08.28 péntek, 23:14:20 »

Ha olyan mint az egyesen akkor:
-a motortérben kicsavarod a tetején lévő csavart-ez rögzíti a csatlakozót,teljesen ki kell tekerni-és lehúzod a nagy csatlakozót-egy dugókulcs+toldó nem árt hozzá
-a kesztyűtartó alatt  a csavarokat kilazítod és szépen kijön

a motortérnél felürről be van búrkolva és sokat nem lehet látni belőle, acsavarokhoz se férek hozzá
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10445 Dátum: 2009.08.29 szombat, 08:25:23 »

a motortérnél felürről be van búrkolva és sokat nem lehet látni belőle, acsavarokhoz se férek hozzá
pedig a csatit rögzítő csavart csak ott tudod kitekerni,ezért kellene a dugóhoz egy toldó és akkor sikerülnie kell(ene)...
Naplózva
Frenky
Vendég
« Új hozzászólás #10446 Dátum: 2009.08.29 szombat, 16:16:24 »

pedig a csatit rögzítő csavart csak ott tudod kitekerni,ezért kellene a dugóhoz egy toldó és akkor sikerülnie kell(ene)...
akkor valahogy megpróbálok hozzáférni!
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #10447 Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 13:04:17 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék abban hogy a váltóm elkezdett zúgni, mintha egy volánbusszal mennék:D, és alig tudom kapcsolni a 3-4-5-ös fokozatot.
Ez lehet azért mert kifogyott vagy kevés a váltóolaj??

Előre is köszi a segítséget!
Üdv!
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10448 Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 13:12:50 »

Hali, egy gyors kérdés, automatából kiszerelt tempomatot be lehet szerelni nem automatába? Találtam egyet egy 2.5-ös V6-osból.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10449 Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 16:47:17 »

Hali, egy gyors kérdés, automatából kiszerelt tempomatot be lehet szerelni nem automatába? Találtam egyet egy 2.5-ös V6-osból.

Be, csak kell hozzá egy plusz csatlakozó a kuplungpedálra, hogy kinyomáskor kikapcsolja a tempomatot.
De anélkül is működik csak arra kell figyelni, hogy kuplung kinyomás előtt kapcsold ki a tempomatot, különben felpörgeti a motort tiltásig.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.