Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:14:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358534 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11900 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 18:01:31 »

Én is elvetném a tempomatot és ha van egérmozi akkor a fékkopásjelzőt is!  wave
(mondjuk ha nincs akkor is)
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11901 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 18:03:51 »

Én is elvetném a tempomatot és ha van egérmozi akkor a fékkopásjelzőt is!  wave
(mondjuk ha nincs akkor is)

No lemegyek a garagéba csinálok képet
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11902 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 18:05:55 »

No lemegyek a garagéba csinálok képet

Ezt már ismerjük!  hehe
Tudjuk hideg van meg sötét van kimenni meg körbe kell menni meg ilyenek!  beka3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11903 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 18:07:00 »

No lemegyek a garagéba csinálok képet
na én meg Fusim-tól tudom, hogy az a tempomat csatija. mikor kérdeztem tőle, hogy mekkora meló belepakolni, akkor mondta, hogy nézzem meg azt a csatit...ha megvan, akkor nem nagy ügy...
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11904 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 18:34:11 »

na én meg Fusim-tól tudom, hogy az a tempomat csatija. mikor kérdeztem tőle, hogy mekkora meló belepakolni, akkor mondta, hogy nézzem meg azt a csatit...ha megvan, akkor nem nagy ügy...

Igen, de az a csati a kábelkötegen van. Az nekem is megvolt, be is van kötve. De ezt most amit találtam, most kiderült, hogy semmyilyen kábelhez nincs köze, olyan mint egy vakdugó. Ki is tudtam operálni a kocsiból. Viszont ahogy kiszedtem, a jó pár évnyi kosz, meg most egy kis víz adott az érzésnek és a fele a képembe ment .

http://mondeo.zseby1984.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/10007482

http://mondeo.zseby1984.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/10007439

http://mondeo.zseby1984.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/10007441

Bocsi a 2. és a 3. kép minőségéért, de annyi látszik, hogy ez egy vakdugó, amiben 2 fog van csak
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11905 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 18:36:44 »

lehetséges, hogy a tempomat csatijának a vakdugója?
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11906 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 18:39:19 »

lehetséges, hogy a tempomat csatijának a vakdugója?

Na, most, hogy jobban belegondolok ez már lehetséges, mert ha jól tudom az ilyen hosszúkás. Csak amikor még nem volt tempomatom, akkor 1x ránéztünk, hogy van kábel, azóta meg minek nézegessem. Nem olyan szép ez.  vigyor3
 taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps taps
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11907 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 18:40:32 »

na én meg Fusim-tól tudom, hogy az a tempomat csatija. mikor kérdeztem tőle, hogy mekkora meló belepakolni, akkor mondta, hogy nézzem meg azt a csatit...ha megvan, akkor nem nagy ügy...

Akkor te is jóra gondoltál, csak én félreértettem, Mert én kimondottan a kábeles csatira gondoltam.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
bill
Vendég
« Új hozzászólás #11908 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 18:45:18 »

Jó estét!
Nem tudom korábban volt-e már ez téma.Érdeklődnék a chip tuningok felől.Érdemes-e foglalkozni vele.Egy helyen 12-15 Le és 14-16 Nm növekedést ígértek uszkve 50 rugóért.
Vélemény?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11909 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 19:31:07 »


Ahogy bejön a jó idő szét fogok kapni mindent de én nagyon attól tartok hogy ezek a dolgok motorféknél nem igazán aktuálisak!  szomoru1

Pedig de! Lehet vmi falslevegő probléma, vagy dugulás, ahogy írtam... Ezt kell kiszűrni!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11910 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 19:33:11 »

Arra gondolok, hogy a gyári zsírzás ki van száradva nem tudom hogy ez lehetséges hiba e.

Ez a hiba! A WD40 csak ideig óráig jó, mivel pont ezeket távolítja el szinte nyomtalanul. A probléma addig lesz megoldott, amíg a WD40 el nem párolog.
És is ma csináltam egy ilyen befagyás elhárítást egy Astrán WD40 mosással, de amint kijön a jóidő rögtön a tényleges zsírzással kell kezdeni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11911 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 19:35:39 »

Háát ezt cáfolni nem tudom, de kissé kétlem

Ezt sem cáfolni, sem kételkedni benne nem kell! Ez így van, ahogy írtam az említett Focusnál... nyes
Abban 1,6 16V-s motor van. Tulképpen ugyan az, mint az MKI-től az összes benzinesben, de már a fekete szelepfedelű, ami a 99-00-es Mondeokban is megtalálható... Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11912 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 19:42:15 »

Köszi, Üdv, HegeGabi.

Nálad is simán lehet vmi tömítetlenség a rendszerben, ami azt eredményezi, hogy az akaratodon kívül levegő jut a motorba, ezt követően a komputer adja a kis üzemanyagot, hogy nehogy lefulladás legyen. Mivel ez normálisnak is vehető, ezért nem ad hibakódot.

De ez is csak egy találgatás a lehetséges hibára...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11913 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 19:42:25 »

Ezt sem cáfolni, sem kételkedni benne nem kell! Ez így van, ahogy írtam az említett Focusnál... nyes
Abban 1,6 16V-s motor van. Tulképpen ugyan az, mint az MKI-től az összes benzinesben, de már a fekete szelepfedelű, ami a 99-00-es Mondeokban is megtalálható... Wink

A fekete szelepfedélen kívül van valami szerkezeti különbség a blokkok között?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11914 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 19:44:22 »

Habár volt egy alkatrész, amit Vik nem szerlt be, mondván, hogy az nekem nem kell. mk2 meg csak csodálkozott, mikor visszavittem neki. Állítólag mindenkinek be van szerelve az a kütyü. De már azt sem tudom mi volt az, hogy nézett ki

Egy barna modul lehetett. A neve IIM modul. Instrument interface modul. Ez szolgál a piktogram bekapcsolására, és egyéb sípoló hang megadására a AWS felé...
Jól tévedek? vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11915 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 19:46:05 »

A fekete szelepfedélen kívül van valami szerkezeti különbség a blokkok között?

Nem hinném. Talán rövidebb váltók vannak bennük, mert jobban gyorsulnak 100-ig a gyakorlatban, mint az elődeik...
Teljesítmény azonos, sőt minden adatuk...
Ja, és nincs EGR szelepük, és vmi másfajta katalizátort kaptak...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11916 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 19:51:41 »

Egy barna modul lehetett. A neve IIM modul. Instrument interface modul. Ez szolgál a piktogram bekapcsolására, és egyéb sípoló hang megadására a AWS felé...
Jól tévedek? vigyor3

Tényleg nem tudom, nem akarok hülyeséget mondani. Az biztos, hogy nem a kormány volt  vigyor3 . Talán barna lehetett 50% . Vik azt mondta nem kell, mk2 meg csodálkozott, mert eddig mindenkinek kellett. Akkor ha az az, amire gondolsz, akkor nekem alapból benne volt, vagy most sincs benne? ÉS mit csinálna ez tulajdonképpen? Ha bekapcsolom, akkor visszajelez, de sípolást soha nem hallottam
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.25 hétfő, 20:11:15 írta Zseby » Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11917 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 20:16:38 »

Tényleg nem tudom, nem akarok hülyeséget mondani. Az biztos, hogy nem a kormány volt  vigyor3 . Talán barna lehetett 50% . Vik azt mondta nem kell, mk2 meg csodálkozott, mert eddig mindenkinek kellett. Akkor ha az az, amire gondolsz, akkor nekem alapból benne volt, vagy most sincs benne? ÉS mit csinálna ez tulajdonképpen? Ha bekapcsolom, akkor visszajelez, de sípolást soha nem hallottam
Szia! Inkább szürke az az IIM. Nekem is benne volt gyárilag, az csipog ha nyitva van az ajtó és a világítást rajtahagytad, pl , meg az efféle mókákat. Tulképp nem a tempomat szerves része, viszont szüksége van rá, és ha netán nem lenne az autóban akkor hiányozna. Nekem a kormányátvezető spirál sem kellett pl, mert 3vezetékes volt benne gyárilag.

Joe! Az  1,6-os feketeszelepfedeles Fókuszotokban biztos úgyvan!!! Wink Eszemben sincs kételkedni benne, cáfolni meg pláne  wave
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11918 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 20:27:07 »

Talán megvan a megoldás, miért nem húz annyira a gépsárkány. Remélem, hogy a kipörgésgátló motor miatt. Bowdenesnél ott van egy bowden toldó "henger". Remélem az lesz az.
Zseby! A kipörgésgátlós dologban igazad lehet, nekem olyan tapasztalatom volt, hogy a barátom 2,0l MkI-e jobban gyorsult, mint az Én 2l MkII-öm. Viszont ha kikapcsolom a kipörgésgátlót akkor mintha, mondom MINTHA jobban gyorsulna a gép. Majd beleásom magam ebbe a témába mit is érdemes nézni, cserélni ezügyben, (Spanner! Tudom, kivele és hosszúgázbovdent a helyére).
Egyébként meglepő tapasztalatom volt a kipörgésgátlóval vmelyik havas napon, a már 3 napja letaposott, lejegesedett mellékutcákban haladtam, és gondoltam kipbróbálom a lábam alatt berregő, kattogó gázpedál nélküli életet és kikapcsoltam. Meglepően pörgött a kerék elfelé, pedig nem nyomom neki.
Visszakapcsoltam, és haladoztam tovább. Szóval azért használható ez a dolog adott szitukban, persze nem mindig.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11919 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 20:38:31 »

Zseby! A kipörgésgátlós dologban igazad lehet, nekem olyan tapasztalatom volt, hogy a barátom 2,0l MkI-e jobban gyorsult, mint az Én 2l MkII-öm. Viszont ha kikapcsolom a kipörgésgátlót akkor mintha, mondom MINTHA jobban gyorsulna a gép. Majd beleásom magam ebbe a témába mit is érdemes nézni, cserélni ezügyben, (Spanner! Tudom, kivele és hosszúgázbovdent a helyére).
Egyébként meglepő tapasztalatom volt a kipörgésgátlóval vmelyik havas napon, a már 3 napja letaposott, lejegesedett mellékutcákban haladtam, és gondoltam kipbróbálom a lábam alatt berregő, kattogó gázpedál nélküli életet és kikapcsoltam. Meglepően pörgött a kerék elfelé, pedig nem nyomom neki.
Visszakapcsoltam, és haladoztam tovább. Szóval azért használható ez a dolog adott szitukban, persze nem mindig.
Üdv

Akkor te már tudsz mindent!  hehe
De jó ha van minden az autóban ezért nem kiszerelni kell hanem pótolni a cuccokat!  nyes
Amúgy sajnos azt kell hogy mondjam nagyon szomorúan hogy a Mondeó az elbújhat a Fiesta mögött legalábbis ABS+ASR ügyileg mert sajnos nem olyan jó a Mondikban a rendszer mint amilyennek kellene lennie! De azért nem érdemes kikapcsolni az ASR-t sem mert azért annyit ér mint a lábad!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11920 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 20:48:26 »

Ez a hiba! A WD40 csak ideig óráig jó, mivel pont ezeket távolítja el szinte nyomtalanul. A probléma addig lesz megoldott, amíg a WD40 el nem párolog.
És is ma csináltam egy ilyen befagyás elhárítást egy Astrán WD40 mosással, de amint kijön a jóidő rögtön a tényleges zsírzással kell kezdeni...

Én a Würth-ös kontakt-sprayt szoktam ilyenekre használni és nekem nagyon bevált!  eljen
Nem párolog el és jól pucol meg meg is marad a helyén is rozsdagátló is és elősegíti a tutti kontaktot is!   taps
Mindenkinek csak ajánlani tudom mert nagyon megéri az árát!  nyes


UI: Ja és mivel kicsit olajos tapintású ezért keni is a mozgó cuccokat bár ez csak a kis mozgásoknál a tutti!
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.25 hétfő, 20:50:29 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11921 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 21:18:15 »

Zseby! A kipörgésgátlós dologban igazad lehet, nekem olyan tapasztalatom volt, hogy a barátom 2,0l MkI-e jobban gyorsult, mint az Én 2l MkII-öm. Viszont ha kikapcsolom a kipörgésgátlót akkor mintha, mondom MINTHA jobban gyorsulna a gép. Majd beleásom magam ebbe a témába mit is érdemes nézni, cserélni ezügyben, (Spanner! Tudom, kivele és hosszúgázbovdent a helyére).
Egyébként meglepő tapasztalatom volt a kipörgésgátlóval vmelyik havas napon, a már 3 napja letaposott, lejegesedett mellékutcákban haladtam, és gondoltam kipbróbálom a lábam alatt berregő, kattogó gázpedál nélküli életet és kikapcsoltam. Meglepően pörgött a kerék elfelé, pedig nem nyomom neki.
Visszakapcsoltam, és haladoztam tovább. Szóval azért használható ez a dolog adott szitukban, persze nem mindig.
Üdv

Köszi a válaszod, remélem igazad lesz. Habár már lehúztam a csatit, de én arra is gondolok, hogy én azt a motort atomjaira szedtem ,majd összelegóztam. Remélem akár emiatt is lehet valami kis szorulás. Senkinek nem ajánlom azt szétszedni. A legalsó fogaskerékben van egy majd méter hosszú laprugó. Lehúzod a kereket, és ugrik is széjjel.   worship worship worship
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
k.zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #11922 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 22:10:29 »

Szeva mindenkinek köszi az eddigi segítséget . egy kérdés . Menetközben kopogás hallatszik hátulrol nem találom a hibát. már a lengés csillapítót kiszedtem de azt jónak találom .alábakolva rángattam de nem jelentkezik a hiba. elöre is kösz
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11923 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 23:14:35 »

Szeva mindenkinek köszi az eddigi segítséget . egy kérdés . Menetközben kopogás hallatszik hátulrol nem találom a hibát. már a lengés csillapítót kiszedtem de azt jónak találom .alábakolva rángattam de nem jelentkezik a hiba. elöre is kösz

Elszabadult kézifékkötél?  Wink
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11924 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 23:26:11 »

Szeva mindenkinek köszi az eddigi segítséget . egy kérdés . Menetközben kopogás hallatszik hátulrol nem találom a hibát. már a lengés csillapítót kiszedtem de azt jónak találom .alábakolva rángattam de nem jelentkezik a hiba. elöre is kösz

valszeg a kutyacsont lesz a hibásos..
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11925 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 23:26:54 »

Elszabadult kézifékkötél?  Wink

Ekkora erővel körülnézhet a pótkeréknél is hátha ott kopog bennt valami!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11926 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 23:27:35 »

valszeg a kutyacsont lesz a hibásos..

Hátul nincs is kutyacsont!  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11927 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 23:28:30 »

Hátul nincs is kutyacsont!  wow1
Azért kopog, mert bottal ütik a nyomát  vigyor3


De tényleg, ilyen hibánál rendszerint a kézifékkötelet szokták ajánlani átnézni
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11928 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 23:33:49 »

Azért kopog, mert bottal ütik a nyomát  vigyor3


De tényleg, ilyen hibánál rendszerint a kézifékkötelet szokták ajánlani átnézni

Ja télleg meg má sánta is!  hehe
A kopogások jelentős részében nem is hiba van az autóval csak valami idegen tárgy kopog vagy valami meglazult esetleg nekiér valaminek és az adja a kopogó hangot!
Ezt így megállapítani nem lehet csak jól átnézni mindent és megmozgatni meg helyrerakni! Aztán ha nincs meg a hiba akkor el lehet kezdeni hallgatózni hogy honnan jön és milyen a hangja! Ha egy rutinos emberke hallgatja meg akkor meg fogja találni a hibát!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11929 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 23:35:22 »

Hátul nincs is kutyacsont!  wow1
függőleges stabilizátor.... így jó?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11930 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 23:42:04 »

függőleges stabilizátor.... így jó?

Hátul?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11931 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 23:53:09 »

Hátul?  wow1
igen, hátul is van.
vagy az kopog, vagy a kereszt stabilizátor szilentje van ki, vagy együtt a kettő
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11932 Dátum: 2010.01.26 kedd, 00:01:08 »

Szeva mindenkinek köszi az eddigi segítséget . egy kérdés . Menetközben kopogás hallatszik hátulrol nem találom a hibát. már a lengés csillapítót kiszedtem de azt jónak találom .alábakolva rángattam de nem jelentkezik a hiba. elöre is kösz

itt meg tudod nézni...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11933 Dátum: 2010.01.26 kedd, 00:04:43 »

igen, hátul is van.
vagy az kopog, vagy a kereszt stabilizátor szilentje van ki, vagy együtt a kettő

Az igaz hogy hátul van hossz és keresztstabilizátor is de ha ennyire előrehallatszik akkor nem azok leszenek mert a hátsó keréknél mindkét stabilizátor megfeszül menet közben és ha kopog is akkor is csak halkan mert feszül!
Szerintem valami más egyszerűbb magyarázat lesz ott de ez csak az én szerény véleményem!
Reméljük mielőbb kiderül mi is volt a ludas a kopogásban!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11934 Dátum: 2010.01.26 kedd, 00:10:01 »

itt meg tudod nézni...

Ez mondjuk kopoghat de nekem MK2-n nem rémlik hogy lenne ilyen bár még hátsóhidat nem szedtem ki!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11935 Dátum: 2010.01.26 kedd, 00:11:50 »

Az igaz hogy hátul van hossz és keresztstabilizátor is de ha ennyire előrehallatszik akkor nem azok leszenek mert a hátsó keréknél mindkét stabilizátor megfeszül menet közben és ha kopog is akkor is csak halkan mert feszül!
Szerintem valami más egyszerűbb magyarázat lesz ott de ez csak az én szerény véleményem!
Reméljük mielőbb kiderül mi is volt a ludas a kopogásban!  wave
akkor olvasd el a cikket...
egyébként nagyon is előre hallatszik, nekem is ez volt a tünet és a szilentek és a függőleges stab cserével oldódott meg.
ez meg (nem csak) az én tapasztalatomon alapuló vélemény...
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.26 kedd, 00:21:42 írta astor » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11936 Dátum: 2010.01.26 kedd, 00:19:43 »

akkor olvasd el a cikket...
egyébként nagyon is előre hallatszik, nekem is ez volt a tünet és a szilentek és a függőleges stab cserével oldódott meg.
ez meg (nem csak) az én tapasztalaton alapuló véleményem...

Én csak a hossz és keresztre írtam az előzőt!
Függőlegeshez még nem volt szerencsém ezért nem is tudom hgy MK2-n hogy van kialakítva ha egyáltalán van ilyen!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11937 Dátum: 2010.01.26 kedd, 00:20:20 »

Ez mondjuk kopoghat de nekem MK2-n nem rémlik hogy lenne ilyen bár még hátsóhidat nem szedtem ki!
nem persze.... hehe
akkor ezek szerint ez is egy olyan dolog, amiben én nem vagyok illetékes, mert mk2 és nekem mk1-em van....
egyébként itt megnézheted mk2-höz...
de ez is egy olyan része a mondeonak, ami totál megegyezik mk1 és 2-nél...van ahol éppen az ilyen és a hasonló dolgok miatt van összevonva a két típus...
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.26 kedd, 00:24:09 írta astor » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11938 Dátum: 2010.01.26 kedd, 00:23:21 »

nem persze.... hehe
akkor ezek szerint ez is egy olyan dolog, amiben én nem vagyok illetékes, mert mk2 és nekem mk1-em van....
egyébként itt megnézheted mk2-höz...

Köszi az infót!  worship
Ezek szreint van csak nem egyforma az MK1-esével!
Amúgy rajta vagyok a kérdésen hogy mi egyezik meg és mi nem az egyes és a kettes hátsóhídjában!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11939 Dátum: 2010.01.26 kedd, 00:25:04 »

Köszi az infót!  worship
Ezek szreint van csak nem egyforma az MK1-esével!
Amúgy rajta vagyok a kérdésen hogy mi egyezik meg és mi nem az egyes és a kettes hátsóhídjában!  wave
tök egyforma...  integet2
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11940 Dátum: 2010.01.26 kedd, 08:11:16 »

Szeva mindenkinek köszi az eddigi segítséget . egy kérdés . Menetközben kopogás hallatszik hátulrol nem találom a hibát. már a lengés csillapítót kiszedtem de azt jónak találom .alábakolva rángattam de nem jelentkezik a hiba. elöre is kösz

Szia! Pl lehet megoldás: Kipufogó hozzáér a felfüggesztéshez, lógnak a rendszert függesztő gumik. Lóbáld meg a kipuffot alaposan, előre-hátra is, meg oldalra is, és próbáld meg le-föl, mintha a bukkanón való áthajtásnál mozdulna el a kipu, és ha hallod a koppanást Ő a bűnös. Nekem ilyen gondom van, a múltkor hekkeltünk rajta, de nem lett tökéletes, valszeg gumicsere projekt lesz.
Természetesen a többi előttem elhangzott dolog is kopoghat.  nyes
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11941 Dátum: 2010.01.26 kedd, 08:22:07 »

Köszi az infót!  worship
Ezek szreint van csak nem egyforma az MK1-esével!
Amúgy rajta vagyok a kérdésen hogy mi egyezik meg és mi nem az egyes és a kettes hátsóhídjában!  wave
94-98-ig megegyezik a kutyacsont
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11942 Dátum: 2010.01.26 kedd, 08:26:44 »

lehetséges, hogy a tempomat csatijának a vakdugója?

Nem csak hogy lehetséges, de az! wave
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11943 Dátum: 2010.01.26 kedd, 08:27:10 »

Inkább szürke az az IIM.

Joe! Az  1,6-os feketeszelepfedeles Fókuszotokban biztos úgyvan!!! Wink Eszemben sincs kételkedni benne, cáfolni meg pláne  wave


Meg barna. Nekem olyan van, Viktől kaptam...

Ahogy írtam, igen én a Focusról beszélek. Leírásában, és a kezdeti működésében így is volt, és azóta több autónál is ezt tapasztaltam. Pl Bátyám MKI-ében, ami nem igen rángat, és a gyújtásával is minden rendben van.
Lehet, hogy ez máshol nem így műxik! wave
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11944 Dátum: 2010.01.26 kedd, 08:28:48 »

Zseby! A kipörgésgátlós dologban igazad lehet, nekem olyan tapasztalatom volt, hogy a barátom 2,0l MkI-e jobban gyorsult, mint az Én 2l MkII-öm.

Talákozókon alap, hogy ASR OFF! Akár 1 autót is kaphat a bekapcsolt kipörgésgátlós, pedig kikapcsolva simán odaveri a másikat....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11945 Dátum: 2010.01.26 kedd, 08:29:51 »

Én a Würth-ös kontakt-sprayt szoktam ilyenekre használni és nekem nagyon bevált!  eljen
Nem párolog el

 eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11946 Dátum: 2010.01.26 kedd, 08:30:33 »

Szia! Inkább szürke az az IIM. Nekem is benne volt gyárilag, az csipog ha nyitva van az ajtó és a világítást rajtahagytad, pl , meg az efféle mókákat. Tulképp nem a tempomat szerves része, viszont szüksége van rá, és ha netán nem lenne az autóban akkor hiányozna. Nekem a kormányátvezető spirál sem kellett pl, mert 3vezetékes volt benne gyárilag.


Nálam barna! az csipog az égve hagyott lámpa miatt, az adja a hangot a fedcomp nyomogatásakor és a tempomat is használja valamire...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11947 Dátum: 2010.01.26 kedd, 08:31:06 »

Az igaz hogy hátul van hossz és keresztstabilizátor is de ha ennyire előrehallatszik akkor nem azok leszenek mert a hátsó keréknél mindkét stabilizátor megfeszül menet közben és ha kopog is akkor is csak halkan mert feszül!

Nagyon erősen tud az kopogni! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11948 Dátum: 2010.01.26 kedd, 08:31:54 »

Nálam barna! az csipog az égve hagyott lámpa miatt, az adja a hangot a fedcomp nyomogatásakor és a tempomat is használja valamire...

Nálatok már nem bim-bam van?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11949 Dátum: 2010.01.26 kedd, 08:32:31 »

az adja a hangot a fedcomp nyomogatásakor
annak milyen hangja van? nekem semmilyen
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.