Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:08:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 284 285 286 287 288 289 290 [291] 292 293 294 295 296 297 298 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358481 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14500 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 21:31:55 »

Üdvözlök minden fórumozót!
A napokban vásároltam egy 1999-es Mondeot 1.6-os motorral.Szeretném elvégezni rajt az ilyenkor kötelező szervízeket,de szükségem lenne,(ha beszerezhető)a gyári karbantartási szervízperiódusokra,vagy kötelező szervízek időpontjaira.Ha valakinek van ilyen,kérem ossza meg velem.
Jelenleg 137ezer van az autóban....,ki tudja?
Vezérműszíj csere esetén feszítőgörgőt is szoktak cserélni?
Komplett készletben kapsz.Szerezz be egy Haynes-t (angol) vagy egy Etzold féle könyvet (magyar) és mindent megtalálsz.A kezelésiben nem sok mindent találsz meg a szervizekre vonatkozóan.A vezérlés kb. 80e km-ként,olaj 10-15e+olajszűrő+benzin és levegőszűrő (utóbbiak akár gyakrabban is),gyertya először gyújtáskábellel majd minden második alkalommal elég együtt cserélni,pollenszűrő koszolódás mértékétől függően.Nézd át a szilenteket elöl-hátul.Érdemes azokat is egyben lecserélni és akkor nem ér meglepetés.Egyszer érdemes a váltóolajat is lecserélni,szervó+fékolaj 2-3 évente.Cseréld le a hűtővizet is és ellenőrizd a termosztátot.Ha nwm akarsz meglepit cseréld azt is aztán nemigen lesz vele gondod.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14501 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 21:33:22 »

Sziasztok!
Kuplungos kérdéskörben.
MkII-be berakható az MkI kuplungtárcsa+szerkezete vagy sem? Motor 2,0i, "ezüstfedeles".
Azt tudom, hogy a kettesben már hidraulikus a kuplung, az egyesen meg még nem az volt, de a többi része stimmel-e avagy sem?
Van vkinek ezirányú tapasztalata?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14502 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 22:07:09 »

Sziasztok!
Kuplungos kérdéskörben.
MkII-be berakható az MkI kuplungtárcsa+szerkezete vagy sem? Motor 2,0i, "ezüstfedeles".
Azt tudom, hogy a kettesben már hidraulikus a kuplung, az egyesen meg még nem az volt, de a többi része stimmel-e avagy sem?
Van vkinek ezirányú tapasztalata?
Üdv
Tévedsz.94-től hidrós az mk1 is.Ugyanaz van benne.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14503 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 10:03:30 »

Tévedsz.94-től hidrós az mk1 is.Ugyanaz van benne.

Szerintem is megegyezik a kuplung és a váltó!
Bár mintha lenne valamiben eltérés az 1-es és a 2-es között amiről egyértelműen meg lehet ismerni őket de nem ugrik be hogy mi az!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14504 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 10:09:47 »

Komplett készletben kapsz.Szerezz be egy Haynes-t (angol) vagy egy Etzold féle könyvet (magyar) és mindent megtalálsz.

Nekem megvan a 96-os Haynes is és a 99-es kezelési is PDF-ben ezért ha érdekel valakit akkor feltöltöm és belinkelem!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
antpeter
Vendég
« Új hozzászólás #14505 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 19:51:17 »

Komplett készletben kapsz.Szerezz be egy Haynes-t (angol) vagy egy Etzold féle könyvet (magyar) és mindent megtalálsz.A kezelésiben nem sok mindent találsz meg a szervizekre vonatkozóan.A vezérlés kb. 80e km-ként,olaj 10-15e+olajszűrő+benzin és levegőszűrő (utóbbiak akár gyakrabban is),gyertya először gyújtáskábellel majd minden második alkalommal elég együtt cserélni,pollenszűrő koszolódás mértékétől függően.Nézd át a szilenteket elöl-hátul.Érdemes azokat is egyben lecserélni és akkor nem ér meglepetés.Egyszer érdemes a váltóolajat is lecserélni,szervó+fékolaj 2-3 évente.Cseréld le a hűtővizet is és ellenőrizd a termosztátot.Ha nwm akarsz meglepit cseréld azt is aztán nemigen lesz vele gondod.
Köszönöm a választ,igen,találtam komplett vezérlés-szettet kb.28-30 ezer ft-ért a ford-cromax oldalán.1szíj,és 1 feszítőgörgő.Esetleg tudtok ajánlani olyan oldalt,ahol olcsóbban,esetleg kedvezménnyel is hozzá lehet jutni ezekhez a szervízalkatrészekhez?
Eddig nagyon meg vagyok elégedve az autóval,ezelőtt A-Omegám volt.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14506 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 19:55:01 »

Köszönöm a választ,igen,találtam komplett vezérlés-szettet kb.28-30 ezer ft-ért a ford-cromax oldalán.1szíj,és 1 feszítőgörgő.Esetleg tudtok ajánlani olyan oldalt,ahol olcsóbban,esetleg kedvezménnyel is hozzá lehet jutni ezekhez a szervízalkatrészekhez?
Eddig nagyon meg vagyok elégedve az autóval,ezelőtt A-Omegám volt.
Elméletileg a bárdinál van klubos kedvezmény,a cromaxnál 10% klubkártya+cromax kedvezmény együtt,illetve wyctor.A keres-kínálban is találsz olyat,aki kedvezményes áron hoz alkatrészt.Aztán ebay (angol),vatera.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14507 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 19:56:36 »

Tévedsz.94-től hidrós az mk1 is.Ugyanaz van benne.
A másikon hírdet vki egy szettet, de abban egyértelműen nem hidrós csapágy van. A Bárdinál abszolút más cikkszámokat hoz a 94/96 előtti és a 96 utáni évjáratokra. A Cromaxon nézegettem a képeket, nem tűnik egyformának a két szerkezet, tudom néha a képek csak tájékoztató jellegűek.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14508 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 20:01:45 »

A másikon hírdet vki egy szettet, de abban egyértelműen nem hidrós csapágy van. A Bárdinál abszolút más cikkszámokat hoz a 94/96 előtti és a 96 utáni évjáratokra. A Cromaxon nézegettem a képeket, nem tűnik egyformának a két szerkezet, tudom néha a képek csak tájékoztató jellegűek.

Persze,mert volt egy átmenet 94-től,amikor átálltak a hidrós csapágyra.Talán a szeptemberiek már azok voltak (egyszer volt itt valami leírás róla,de régen) Nekem a 95.12. havi mk1-ben gyárilag is az volt.Nekem a vaterán a legolcsóbb kinyomócsapágyra a sornégyhez 34e ft körüli összeget mondtak,a véhathoz 50e-t.
Naplózva
antpeter
Vendég
« Új hozzászólás #14509 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 20:36:04 »

Elméletileg a bárdinál van klubos kedvezmény,a cromaxnál 10% klubkártya+cromax kedvezmény együtt,illetve wyctor.A keres-kínálban is találsz olyat,aki kedvezményes áron hoz alkatrészt.Aztán ebay (angol),vatera.
Rendben,köszi,körülnézek.
Naplózva
tommymondeo
Vendég
« Új hozzászólás #14510 Dátum: 2011.06.17 péntek, 10:12:49 »

Sziasztok!

Egy kis segitségre lenne szükségem.

Találkozott már valaki olyan problémával hogy a levegő irányát, hogy hol áramoljon be, nem lehet irányitani és folyamatosan csak az ablakra nyomja a levegőt? A többi része működik. A befúvás sebessége is, a klima is a fűtés is, minden egyéb megy.

Van valakinek valami ötlete?

Köszönöm előre is  a segitséget.

Üdv. tommymondeo integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14511 Dátum: 2011.06.17 péntek, 10:33:42 »

Sziasztok!

Egy kis segitségre lenne szükségem.

Találkozott már valaki olyan problémával hogy a levegő irányát, hogy hol áramoljon be, nem lehet irányitani és folyamatosan csak az ablakra nyomja a levegőt? A többi része működik. A befúvás sebessége is, a klima is a fűtés is, minden egyéb megy.

Van valakinek valami ötlete?

Köszönöm előre is  a segitséget.

Üdv. tommymondeo integet2

Szia!

Vagy a vákuumcsöved szállt el vagy a kapcsolód! A cső a motortérből megy a homlokfalon keresztül a kapcsolóba először azzal kezd mert azt te is meg tudod javítani ha elrepedt vagy lecsúszott esetleg eldugult! Ha az okés akkor a kapcsolód hullott szét és az bizony már nehéz mutatvány de vannak itt szakik akik ebben is tudnak segíteni neked!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14512 Dátum: 2011.06.17 péntek, 10:38:29 »

Sziasztok!

Egy kis segitségre lenne szükségem.

Találkozott már valaki olyan problémával hogy a levegő irányát, hogy hol áramoljon be, nem lehet irányitani és folyamatosan csak az ablakra nyomja a levegőt? A többi része működik. A befúvás sebessége is, a klima is a fűtés is, minden egyéb megy.

Van valakinek valami ötlete?

Köszönöm előre is  a segitséget.

Üdv. tommymondeo integet2
helló

igen, találkoztunk ilyen problémával
kb. 10 hozzászólással ezelőtt  hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14513 Dátum: 2011.06.17 péntek, 10:47:14 »

Sziasztok!

Egy kis segitségre lenne szükségem.

Találkozott már valaki olyan problémával hogy a levegő irányát, hogy hol áramoljon be, nem lehet irányitani és folyamatosan csak az ablakra nyomja a levegőt? A többi része működik. A befúvás sebessége is, a klima is a fűtés is, minden egyéb megy.

Van valakinek valami ötlete?

Köszönöm előre is  a segitséget.

Üdv. tommymondeo integet2
http://mondeo.hu/index.php?topic=5279.0 wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
laszlol89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #14514 Dátum: 2011.06.21 kedd, 15:27:16 »

Sziasztok, apum nemreg vett egy Ford mondeo MKII-est, es kigyult a hibajelzo lampa! Nem tudom, hogy milyen baja lehet, de alapjaraton a motor mikor allok a lampanal ingadozik a fordulatszam, es altalaban 1perc ingadozas utan a motor lefullad,
ezert szoktal a gazon tartani a labam egy kicsit nagyobb fordulaton, hogy ne fulladjon le a motor! Ha valaki tudna-e tanacsot adni, hogy mi lehet a baja, azt megkoszonnem. Koszonom elore is
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14515 Dátum: 2011.06.21 kedd, 15:30:35 »

Sziasztok, apum nemreg vett egy Ford mondeo MKII-est, es kigyult a hibajelzo lampa! Nem tudom, hogy milyen baja lehet, de alapjaraton a motor mikor allok a lampanal ingadozik a fordulatszam, es altalaban 1perc ingadozas utan a motor lefullad,
ezert szoktal a gazon tartani a labam egy kicsit nagyobb fordulaton, hogy ne fulladjon le a motor! Ha valaki tudna-e tanacsot adni, hogy mi lehet a baja, azt megkoszonnem. Koszonom elore is
gratula édesapádnak!
a hiba szerintem a trafó alatti vákuum elosztó t idom hibája miatt lehet. de ez csak az én véleményem.
a hibajelző lámpa alatt mit értesz?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14516 Dátum: 2011.06.21 kedd, 15:36:48 »

Sziasztok, apum nemreg vett egy Ford mondeo MKII-est, es kigyult a hibajelzo lampa! Nem tudom, hogy milyen baja lehet, de alapjaraton a motor mikor allok a lampanal ingadozik a fordulatszam, es altalaban 1perc ingadozas utan a motor lefullad,
ezert szoktal a gazon tartani a labam egy kicsit nagyobb fordulaton, hogy ne fulladjon le a motor! Ha valaki tudna-e tanacsot adni, hogy mi lehet a baja, azt megkoszonnem. Koszonom elore is

Gratula apudnak és üdv a klubban!  wave

Van a szívócsonk alatt egy T-alakú gumicső azt kell megvizsgálni hogy nem-e repedt ki valahol vagy az alapjáratszabályzó motor is lehet kukás! Vagy valahol falsot szív valamelyik vákuumcső amint azt már épp az előbb a kolléga is említette! Ha baranya megyei vagy akkor szívesen megnézem a vasat de ha nem akkor jó lenne mielőbb átnézetni egy hozzáértővel a gépet!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #14517 Dátum: 2011.06.25 szombat, 10:32:34 »

Sziasztok!

Légyszíves valaki leírná nekem a klímahűtő kiszerelésének a menetét? Hogy hogy egyszerűbb kiszedni. MKII 1.8 benzinesé. Előre is köszönöm. Várom a válaszokat.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14518 Dátum: 2011.06.25 szombat, 10:40:03 »

Sziasztok!

Légyszíves valaki leírná nekem a klímahűtő kiszerelésének a menetét? Hogy hogy egyszerűbb kiszedni. MKII 1.8 benzinesé. Előre is köszönöm. Várom a válaszokat.

Szia!

Motortérben ventiről és alulról madzagok le, kétoldalt két csavar meglazít és ventikeret ki! Vízcsövek klímacsövek szét alul műanyag takaró le alul hűtőtartó keret le hűtő le és kibuktat klímahűtő leakaszt a vízhűtőről! Ennyi!
Amúgy miért akarod kiszedni?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #14519 Dátum: 2011.06.25 szombat, 15:39:56 »

Szia!

Motortérben ventiről és alulról madzagok le, kétoldalt két csavar meglazít és ventikeret ki! Vízcsövek klímacsövek szét alul műanyag takaró le alul hűtőtartó keret le hűtő le és kibuktat klímahűtő leakaszt a vízhűtőről! Ennyi!
Amúgy miért akarod kiszedni?

Szia!

Akkor a vízhűtőt is ki kell szedjem egybe a klímahűtővel? Meg a klímahűtőre ahol rá vannak csatlakozva alul a csövek ott nem igazán férek hozzá a csavarokhoz. Lehet hogy le kéne szedni a lökhárítót is? Amúgy ki van lukadva és meg akarom hegeszteni.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14520 Dátum: 2011.06.25 szombat, 17:21:57 »

Szia!

Akkor a vízhűtőt is ki kell szedjem egybe a klímahűtővel? Meg a klímahűtőre ahol rá vannak csatlakozva alul a csövek ott nem igazán férek hozzá a csavarokhoz. Lehet hogy le kéne szedni a lökhárítót is? Amúgy ki van lukadva és meg akarom hegeszteni.

A klímahűtőről nem tudod lekötni a csöveket csak a csatlakozásoknál széthúzni de ahhoz egy speckó célszerszám kell! Amikor én cseréltem akkor nem volt fönn a lökös de nem tudom hogy feltétlenül le kell-e szedni hozzá! Az biztos hogy nem egyszerű mutatvány amit szeretnél de nem is lehetetlen! Azért ha van a közeledben egy rutinosabb emberke akkor áthívhatnád segíteni mert úgy egyszerűbb lenne! Nem mondom hogy ne állj neki de egy amatőrnek elég nagy falat ez így egyből!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #14521 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:37:11 »

A klímahűtőről nem tudod lekötni a csöveket csak a csatlakozásoknál széthúzni de ahhoz egy speckó célszerszám kell! Amikor én cseréltem akkor nem volt fönn a lökös de nem tudom hogy feltétlenül le kell-e szedni hozzá! Az biztos hogy nem egyszerű mutatvány amit szeretnél de nem is lehetetlen! Azért ha van a közeledben egy rutinosabb emberke akkor áthívhatnád segíteni mert úgy egyszerűbb lenne! Nem mondom hogy ne állj neki de egy amatőrnek elég nagy falat ez így egyből!

A csövekhez van spec gyűrűm amivel szét tudom szedni azzal nincs gond. A kormányművet sem volt egyszerű kiszednem de ezzel is csak boldogulok. Azért köszönöm a segítséget a napokban neki is állok.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14522 Dátum: 2011.06.25 szombat, 21:01:54 »

A csövekhez van spec gyűrűm amivel szét tudom szedni azzal nincs gond. A kormányművet sem volt egyszerű kiszednem de ezzel is csak boldogulok. Azért köszönöm a segítséget a napokban neki is állok.

Ó hát akkor te már profi vagy!  taps
Próbáld meg úgy kikapni a klímahűtőt hogy a hűtőrendszert nem bántod mert ha szétkötöd és kifűzöd a klímacsöveket akkor talán ki tudod buktatni a hűtőket annyira hogy leakaszd a klímahűtőt a simáról és akkor csak alul visszarakod a tartót meg ráaksztod a ventikeretet és használható lesz addig is a verda amíg meg nem fótozod a likat és vissza nem rakod! A klímaszivattyúnál viszont egy jófajta krovával lazítsd meg a csőtartó csavart mert könnyű elnyírni a fejét és akkor cumi van!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #14523 Dátum: 2011.06.25 szombat, 21:06:23 »

Ó hát akkor te már profi vagy!  taps
Próbáld meg úgy kikapni a klímahűtőt hogy a hűtőrendszert nem bántod mert ha szétkötöd és kifűzöd a klímacsöveket akkor talán ki tudod buktatni a hűtőket annyira hogy leakaszd a klímahűtőt a simáról és akkor csak alul vis***akod a tartót meg ráaksztod a ventikeretet és használható lesz addig is a verda amíg meg nem fótozod a likat és vissza nem rakod! A klímaszivattyúnál viszont egy jófajta krovával lazítsd meg a csőtartó csavart mert könnyű elnyírni a fejét és akkor cumi van!  wave

Oké. Megpróbálom akkor ahogy te mondod. Remélem sikerül. Még egyszer köszi a segítséget.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14524 Dátum: 2011.06.25 szombat, 21:08:35 »

Oké. Megpróbálom akkor ahogy te mondod. Remélem sikerül. Még egyszer köszi a segítséget.

Azért majd írd meg utána hogy hogy sikerült a műtét!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
wabel
Vendég
« Új hozzászólás #14525 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 12:44:09 »

Sziasztok!

Meg kell válnom az autómtól  Cry és érdeklődöm, hogy a használtauto.hu oldalt leszámítva hol érdemes hírdetni, illetve a Club oldalon hol hírdethetem.
Továbbá tud-e valaki ajánlani olyan kereskedést Sopron (+150 km) körzetben, aki megbízható és lehetne vele beszélni Ford Galaxy vásárlás ügyében?
Köszi a segítséget!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14526 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 12:49:37 »

Sziasztok!

Meg kell válnom az autómtól  Cry és érdeklődöm, hogy a használtauto.hu oldalt leszámítva hol érdemes hírdetni, illetve a Club oldalon hol hírdethetem.
Továbbá tud-e valaki ajánlani olyan kereskedést Sopron (+150 km) körzetben, aki megbízható és lehetne vele beszélni Ford Galaxy vásárlás ügyében?
Köszi a segítséget!
kellene róla kép
milyen gondjai vannak, milyen állapotban, mi az ára?
Naplózva
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14527 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 14:19:25 »

Sziasztok!

Érdekes kérdésem van:
Autót nyitom a kulcs távirányítójával,
- egyszer nyomom, nyílik a bal egy
- kétszer nyomom, nyílik a többi
- beszállok, elindulok, és ha belülről zárnám az ajtókat, egy ideig nem működteti a vezető ajtaja a többit, azaz, nem zárja be őket
- ha csak a bal elsőt nyitottam, egy idő után, már menet közben, kinyitja a többi ajtót is.
- ha minden nyitva volt akkor egy idő után hallom, hogy nyitná a zárakat, de már nyitva vannak.

nem találtam benne rendszert, hogy időre vagy megtett útra csinálja.

Remélem jól megaszondtam... :-D
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14528 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 14:26:42 »

Sziasztok!

Érdekes kérdésem van:
Autót nyitom a kulcs távirányítójával,
- egyszer nyomom, nyílik a bal egy
- kétszer nyomom, nyílik a többi
- beszállok, elindulok, és ha belülről zárnám az ajtókat, egy ideig nem működteti a vezető ajtaja a többit, azaz, nem zárja be őket
- ha csak a bal elsőt nyitottam, egy idő után, már menet közben, kinyitja a többi ajtót is.
- ha minden nyitva volt akkor egy idő után hallom, hogy nyitná a zárakat, de már nyitva vannak.

nem találtam benne rendszert, hogy időre vagy megtett útra csinálja.

Remélem jól megaszondtam... :-D

Szia!
A Ghiákban van ilyen úgynevezett kettős zár és az csinál ilyeneket a gyári kulccsal mert így van programozva! Ha kulccsal zárod és előtte elfordítod az ellenkező irányba a kulcsot a zárban akkor ne lepődj meg ha villognak az indexek!  wave


UI: vagy ha esetleg bennt ülsz és kétszer rányomsz a kulccson a zárógombra és utána nem tudsz kiszállni!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14529 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 14:57:19 »

Szia!
A Ghiákban van ilyen úgynevezett kettős zár és az csinál ilyeneket a gyári kulccsal mert így van programozva! Ha kulccsal zárod és előtte elfordítod az ellenkező irányba a kulcsot a zárban akkor ne lepődj meg ha villognak az indexek!  wave


UI: vagy ha esetleg bennt ülsz és kétszer rányomsz a kulccson a zárógombra és utána nem tudsz kiszállni!  hehe

Jó, jó. De mitől függ az, hogy mennyi idő múlva nyitja ki a még zárt ajtókat? Időnként a frászt hozza rám.
Igen, az indexek villannak egyet amikor távirányítással zárom.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.26 vasárnap, 15:02:41 írta vizespisti » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14530 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 15:37:17 »

Jó, jó. De mitől függ az, hogy mennyi idő múlva nyitja ki a még zárt ajtókat? Időnként a frászt hozza rám.
Igen, az indexek villannak egyet amikor távirányítással zárom.

A gyári távos kulccsal át tudod állítani hogy egyszerre nyissa és zárja az összes ajtót! Asszem úgy lehet átállítani hogy többszöri kinyitás-bezárásnál többször nyomod meg ugyanazt a gombot a kulccson! Valamikor régen csináltam ilyet de már nem tudom hogy is volt! Ja és van olyan is hogy a két első ajtót nyitja ki először! Próbálgasd és szerintem hamar sikerülni fog átállítani!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14531 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 15:46:09 »

A gyári távos kulccsal át tudod állítani hogy egyszerre nyissa és zárja az összes ajtót! Asszem úgy lehet átállítani hogy többszöri kinyitás-bezárásnál többször nyomod meg ugyanazt a gombot a kulccson! Valamikor régen csináltam ilyet de már nem tudom hogy is volt! Ja és van olyan is hogy a két első ajtót nyitja ki először! Próbálgasd és szerintem hamar sikerülni fog átállítani!  wave

Van állítási lehetőség?
Nahát, ezt ki kell próbálnom! Köszönöm!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14532 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 15:49:27 »

Van állítási lehetőség?
Nahát, ezt ki kell próbálnom! Köszönöm!

Igen nekem úgy rémlik hogy át lehet állítani!
Amúgy meg nincs mit ezért vagyunk itt!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14533 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 15:53:02 »

Igen nekem úgy rémlik hogy át lehet állítani!
Amúgy meg nincs mit ezért vagyunk itt!  wave
mk3-nál a 2 lakatosat kell egyszerre nyomni, még nem villan a zindex nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14534 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 15:58:55 »

mk3-nál a 2 lakatosat kell egyszerre nyomni, még nem villan a zindex nyes

Sajnos mk2-nél csak 2 gomb van összesen!  nyes
De azért köszi az infót ezek szerint gyárilag programozhatóak!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14535 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 15:59:58 »

Sajnos mk2-nél csak 2 gomb van összesen!  nyes
De azért köszi az infót ezek szerint gyárilag programozhatóak!  wave
mk2-nél is van 3gombos kulcs nem??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14536 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 16:03:05 »

mk2-nél is van 3gombos kulcs nem??

Igen van!  nyes
Csak az már nem gyári!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14537 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 16:09:19 »

Igen van!  nyes
Csak az már nem gyári!  hehe
miért, a rádiófrekist ki gyártotta, a fiat?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14538 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 16:14:30 »

miért, a rádiófrekist ki gyártotta, a fiat?

MK2-nél?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14539 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 17:44:46 »

MK2-nél?

Csak, hogy te is tudd:

MK2-esnél is van 3 gombos gyári távirányító (1999-2000) és nem az első két ajtót nyitja, hanem a vezető oldalit, aztán második nyomásra az összeset/vagy az összeset egyszerre az első gombnyomásra.

Azért, mert te még nem láttál ilyet, még létezik. És több készült belőle, mint az infrásból az MK2-es szériában.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14540 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 18:08:01 »

Csak, hogy te is tudd:

MK2-esnél is van 3 gombos gyári távirányító (1999-2000) és nem az első két ajtót nyitja, hanem a vezető oldalit, aztán második nyomásra az összeset/vagy az összeset egyszerre az első gombnyomásra.

Azért, mert te még nem láttál ilyet, még létezik. És több készült belőle, mint az infrásból az MK2-es szériában.
akkor jól emlékeztem taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14541 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 18:20:04 »

Csak, hogy te is tudd:

MK2-esnél is van 3 gombos gyári távirányító (1999-2000) és nem az első két ajtót nyitja, hanem a vezető oldalit, aztán második nyomásra az összeset/vagy az összeset egyszerre az első gombnyomásra.

Azért, mert te még nem láttál ilyet, még létezik. És több készült belőle, mint az infrásból az MK2-es szériában.

Mostmár én is tudom!  hehe
De még akkor sem láttam ilyet sehol!  szomoru1
Amúgy a harmadik gomb mire való?
Ja és ha egy talin összefutunk akkor megmutatom hogy nyitja a gyári külön az első két ajtót is mert megvétel után én így használtam amíg be nem szereltünk egy külön rendszert!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14542 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 18:22:11 »

akkor jól emlékeztem taps

Jól. integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14543 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 18:26:41 »

Mostmár én is tudom!  hehe
De még akkor sem láttam ilyet sehol!  szomoru1
Amúgy a harmadik gomb mire való?
Ja és ha egy talin összefutunk akkor megmutatom hogy nyitja a gyári külön az első két ajtót is mert megvétel után én így használtam amíg be nem szereltünk egy külön rendszert!  wave

Pedig nagyon gyakori, az MK2-esek több, mint fele azzal jött ki a gyárból. 1998-óta van ilyen 3 gombos (A Focushoz készült először) és a Siemens gyártotta (rádiófrekis, 443.92 MHz talán), a harmadik gomb a csomit nyitja. Ezekben a modellekben a csomi már nem nyitható bowdennel az utastérből. De utólagos gomb beszereléssel (Focus, Fiesta) nyitható belülről is.

Arra a 2 első ajtónyitásra kíváncsi lennék. Tudtommal safety fícsör és csak akkor van értelme, ha kizárólag a vezetőoldali első nyílik, hogy máshol ne tudjanak beugrani a rosszarcúak.
Naplózva
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14544 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:11:03 »

Pedig nagyon gyakori, az MK2-esek több, mint fele azzal jött ki a gyárból. 1998-óta van ilyen 3 gombos (A Focushoz készült először) és a Siemens gyártotta (rádiófrekis, 443.92 MHz talán), a harmadik gomb a csomit nyitja. Ezekben a modellekben a csomi már nem nyitható bowdennel az utastérből. De utólagos gomb beszereléssel (Focus, Fiesta) nyitható belülről is.

Arra a 2 első ajtónyitásra kíváncsi lennék. Tudtommal safety fícsör és csak akkor van értelme, ha kizárólag a vezetőoldali első nyílik, hogy máshol ne tudjanak beugrani a ros***cúak.

Igen, az enyém is ilyen. Három gomb, Siemens, és a freki is az amit leírtál.
Nekem csak az a bajom, hogy ha csak a bal elsőt nyitom, elindulok és a frászt hozza rám amikor egyszer csak kinyitja magától a többit.
De ha mindet kinyitom, eltelik egy kis idő amíg a vezetőoldali ajtó zárjával be tudom zárni a többit. Kb 8-10 percig is megyek amikor kattannak a zárak és onnantól minden rendben.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14545 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:29:14 »

Igen, az enyém is ilyen. Három gomb, Siemens, és a freki is az amit leírtál.
Nekem csak az a bajom, hogy ha csak a bal elsőt nyitom, elindulok és a frászt hozza rám amikor egyszer csak kinyitja magától a többit.
De ha mindet kinyitom, eltelik egy kis idő amíg a vezetőoldali ajtó zárjával be tudom zárni a többit. Kb 8-10 percig is megyek amikor kattannak a zárak és onnantól minden rendben.

Tudom miről beszélsz, ilyen volt már nekem is. Ez nem gyári beállítás, ez a vezetőoldali zár elkoszolódása miatti hibajelenség! WD-40-ezd be bőségesen a zárat, az 2-3 napig megoldja a gondot. Egyébként meg szedd szét, takarítsd ki és tisztán szereld vissza a zárat, utána jó lesz.
Naplózva
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14546 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:32:36 »

Tudom miről beszélsz, ilyen volt már nekem is. Ez nem gyári beállítás, ez a vezetőoldali zár elkoszolódása miatti hibajelenség! WD-40-ezd be bőségesen a zárat, az 2-3 napig megoldja a gondot. Egyébként meg szedd szét, takarítsd ki és tisztán szereld vissza a zárat, utána jó lesz.

Na, akkor jövő szombatra megvan az elfoglaltság. Köszönöm! Wink
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14547 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:34:02 »

Igen, az enyém is ilyen. Három gomb, Siemens, és a freki is az amit leírtál.
Nekem csak az a bajom, hogy ha csak a bal elsőt nyitom, elindulok és a frászt hozza rám amikor egyszer csak kinyitja magától a többit.
De ha mindet kinyitom, eltelik egy kis idő amíg a vezetőoldali ajtó zárjával be tudom zárni a többit. Kb 8-10 percig is megyek amikor kattannak a zárak és onnantól minden rendben.

Dobhatnál egy képet róla mert amit eddig 3 gombost én láttam azt eddig Escortoknál meg talán Tranzitnál láttam Mondinál még nem!
Amúgy a 8-10 perces bibi az volt nekem is és az nem normál üzemmód hanem kontakthiba vagy valamelyik zárad kezd kukásodni! Én nagy nehezen megállapítottam hogy a jobb 1 csinálja és hozattam is zárat de persze az nem olyan volt mert a Ghia zár a másmilyen ezért rakhattam össze a régivel de befújtam kontakt-spray-vel és pár nap múlva megjavult és azóta is jó! Azért még a tél előtt szedd szét az ajtókat és fújd be a zárakat mert a következő lépcső az lesz hogy visszanyitja az ajtókat aztán meg nem fogja bezárni az összeset és a hideg meg a tél az a villamosságnak nem éppen a barátja! Ja és amíg nem lesz jó addig a kettős zárat inkább ne nyomd rá mert ha az úgy marad akkor az bizony cumi bő nyállal!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14548 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:40:57 »

Dobhatnál egy képet róla mert amit eddig 3 gombost én láttam azt eddig Escortoknál meg talán Tranzitnál láttam Mondinál még nem!
Amúgy a 8-10 perces bibi az volt nekem is és az nem normál üzemmód hanem kontakthiba vagy valamelyik zárad kezd kukásodni! Én nagy nehezen megállapítottam hogy a jobb 1 csinálja és hozattam is zárat de persze az nem olyan volt mert a Ghia zár a másmilyen ezért rakhattam össze a régivel de befújtam kontakt-spray-vel és pár nap múlva megjavult és azóta is jó! Azért még a tél előtt szedd szét az ajtókat és fújd be a zárakat mert a következő lépcső az lesz hogy visszanyitja az ajtókat aztán meg nem fogja bezárni az összeset és a hideg meg a tél az a villamosságnak nem éppen a barátja! Ja és amíg nem lesz jó addig a kettős zárat inkább ne nyomd rá mert ha az úgy marad akkor az bizony cumi bő nyállal!  wave

Jól beszélsz!

Ehun-e:

Naplózva
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14549 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:41:12 »

Dobhatnál egy képet róla mert amit eddig 3 gombost én láttam azt eddig Escortoknál meg talán Tranzitnál láttam Mondinál még nem!
Amúgy a 8-10 perces bibi az volt nekem is és az nem normál üzemmód hanem kontakthiba vagy valamelyik zárad kezd kukásodni! Én nagy nehezen megállapítottam hogy a jobb 1 csinálja és hozattam is zárat de persze az nem olyan volt mert a Ghia zár a másmilyen ezért rakhattam össze a régivel de befújtam kontakt-spray-vel és pár nap múlva megjavult és azóta is jó! Azért még a tél előtt szedd szét az ajtókat és fújd be a zárakat mert a következő lépcső az lesz hogy visszanyitja az ajtókat aztán meg nem fogja bezárni az összeset és a hideg meg a tél az a villamosságnak nem éppen a barátja! Ja és amíg nem lesz jó addig a kettős zárat inkább ne nyomd rá mert ha az úgy marad akkor az bizony cumi bő nyállal!  wave

Tehát azt mondod, hogy ameddig nem javítom meg a zárat, addig ne használjam a távnyitóval, csak hagyományosan a kulccsal?
Készítek képet is!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 284 285 286 287 288 289 290 [291] 292 293 294 295 296 297 298 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.