Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:39:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303 304 305 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345933 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14850 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:32:00 »

Így hírtelen ezeket a képeket találtam róla még lebontás előtt:

http://kepfeltoltes.hu/110720/P6190008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110720/P6190009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


De körtét itt sem látok!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14851 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:33:16 »

Így hírtelen ezeket a képeket találtam róla még lebontás előtt:

http://kepfeltoltes.hu/110720/P6190008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110720/P6190009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


De körtét itt sem látok!  szomoru1
hát én is erre gondoltam,de ezek szerint valami körte alakú izének is kell ott lenni.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14852 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:33:29 »

Ez csak a Ford Scroll klímákban van. (MK II-es V6-osok utolsó két szériája vagyis 1999/1-2000/6 hó), a többi Mondeoban MS16-os kompresszor van, kerek gyűrűvel.

De mivel a problémás kocsi az MKII V6-ok egyik utolsó darabja (2000/6), ezért neki ilyen kell. Az enyémben is ez volt, ezzel a két kezemmel fogtam és cseréltem tavaly. Kemény 472 huf volt darabja.

Kép?  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14853 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:33:58 »

kb. így vagyok vele én is,igaz,nemrég szedtem le a kompresszort a két csővel.Dehát egy JOG(ész)-nek mindig igaza van...vagy azt hiszi... vigyor3

Jogész annyiban tér el tőletek, hogy csak akkor nyitja ki a pofáját, ha már cserélte a kérdéses tömítést.

És rajtam kívül már Yooccoo is látta a körte formájú fedelet, mert múltkor a kompresszor leszedésnél megmutattam neki. Feltéve, hogy figyelt arra, amit vakertam.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14854 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:34:08 »

Kép?  vigyor3
drof-tól?? örült, hogy sikerült kicserélni hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14855 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:34:59 »

Így hírtelen ezeket a képeket találtam róla még lebontás előtt:

http://kepfeltoltes.hu/110720/P6190008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110720/P6190009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


De körtét itt sem látok!  szomoru1

Ezen nem is fogsz, mert ez nem Scroll típusú kompresszor.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14856 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:36:28 »

Jogész annyiban tér el tőletek, hogy csak akkor nyitja ki a pofáját, ha már cserélte a kérdéses tömítést.

És rajtam kívül már Yooccoo is látta a körte formájú fedelet, mert múltkor a kompresszor leszedésnél megmutattam neki. Feltéve, hogy figyelt arra, amit vakertam.
láttam hát
azt pajszeroltuk, nem?  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14857 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:36:57 »

drof-tól?? örült, hogy sikerült kicserélni hehe

Te ne ugassá be, te bauer. Majd ha a Belaruson meg a fhitymádon kívül olajozott már össze más gépezet is, majd akkor. eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14858 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:37:57 »

láttam hát
azt pajszeroltuk, nem?  eplus2

Na csak az kellett volna! Az a lendkerék volt, amit szíjjepajszerótam! hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14859 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:38:49 »

Te ne ugassá be, te bauer. Majd ha a Belaruson meg a fhitymádon kívül olajozott már össze más gépezet is, majd akkor. eplus2
most cseréltem egyedül le a üanyagtankot. nekem nem más szerel. ez fáj?? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14860 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:39:11 »

Ezen nem is fogsz, mert ez nem Scroll típusú kompresszor.

Na akkó mán értem én eztet a dógot oszt ki is szállok ebbűű a bulibóóó meee én selejtes autókkal (V6) nem foglaaaakozok ám!   vigyor3
Eztet jáccátok tik le egymássaaaa.....   duhos2
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14861 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:40:31 »

Ezen nem is fogsz, mert ez nem Scroll típusú kompresszor.
de honnan tudod,hogy neki milyen van?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14862 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:41:23 »

most cseréltem egyedül le a üanyagtankot. nekem nem más szerel. ez fáj?? eplus2

Má olyan keveset fogyaszt a verdád hogy má kissebb tank kő rája?  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14863 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:43:22 »

Kép?  vigyor3

Neked minek? Nagyon kevés V6-on van ilyen klíma, nem nagyon fogsz vele találkozni, de tessék:

Jobb oldalt, a fekete búra alatt van a tömítés, 2 csavar fogja a búrát.

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14864 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:43:57 »

de honnan tudod,hogy neki milyen van?

Te most olvasod, amit írok, vagy kötekedsz csak?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14865 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:44:07 »

Má olyan keveset fogyaszt a verdád hogy má kissebb tank kő rája?  nyes
csak begyült a kosz az alján és megállt Undecided vagyis ment csak darabosan Grin

kapott új tiszta tankot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14866 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:44:47 »

most cseréltem egyedül le a üanyagtankot. nekem nem más szerel. ez fáj?? eplus2

Te, nagyon.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14867 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:47:02 »

Neked minek? Nagyon kevés V6-on van ilyen klíma, nem nagyon fogsz vele találkozni, de tessék:

Jobb oldalt, a fekete búra alatt van a tömítés, 2 csavar fogja a búrát.

Köszi a képet!  worship
Már láttam ilyet satupadon de nem tudtam hogy Mondié!
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.21 csütörtök, 08:34:35 írta Joe » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14868 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:47:06 »

Te most olvasod, amit írok, vagy kötekedsz csak?
ez is az is...nagyon nem vagy magadnál...majd legközelebb folytatjuk...és addig is  integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14869 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:47:16 »

Na akkó mán értem én eztet a dógot oszt ki is szállok ebbűű a bulibóóó meee én selejtes autókkal (V6) nem foglaaaakozok ám!   vigyor3
Eztet jáccátok tik le egymássaaaa.....   duhos2
wave integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14870 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:48:42 »

csak begyült a kosz az alján és megállt Undecided vagyis ment csak darabosan Grin

kapott új tiszta tankot

Újat, tisztát vagy másikat?  vigyor3
Ki tudtad forgatni vagy lebontottál mindent?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14871 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:50:56 »

Újat, tisztát vagy másikat?  vigyor3
Ki tudtad forgatni vagy lebontottál mindent?
bontott tisztát.

ki tudtam forgatni...

útban volt a taljes kipuf, annak meg a teljes hátsó futómű... csápos hiányában minden maradt Cheesy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14872 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:51:23 »

ez is az is...nagyon nem vagy magadnál...majd legközelebb folytatjuk...és addig is  integet2

Én mindig magamnál vagyok, mivel itt lakom és együtt is élek magammal.

Most, hogy megint szharráoffoltuk a topikot a sok zsebszakértőnek köszönhetően, valaki összegezhetné a kérdezőnek, hogy mi lehet a hiba és hogy neki miért körte tömítést kell keresnie.

Belefáradtam már ebbe a mindenki ért hozzá, csak a megoldás nincs meg jellegű tanácsadásba. szomoru1
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14873 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:52:31 »

Ja és még mielőtt leléptek kéne pár infó hogy kinek hogyan van megoldva a verdájában a GPS-tartó?
Nem sürgős a dolog csak ki kellene találnom valami egyszerű és nagyszerű megoldást a szélvédő-tapadókorong helyett!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14874 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:56:15 »

Én mindig magamnál vagyok, mivel itt lakom és együtt is élek magammal.

Most, hogy megint szharráoffoltuk a topikot a sok zsebszakértőnek köszönhetően, valaki összegezhetné a kérdezőnek, hogy mi lehet a hiba és hogy neki miért körte tömítést kell keresnie.

Belefáradtam már ebbe a mindenki ért hozzá, csak a megoldás nincs meg jellegű tanácsadásba. szomoru1

Én azt tanácsolom a kérdezőnek hogy cserélje le a klímakompresszort egy "normálisra" vagy ha az nem megoldható akkor az egész autót egy "normálisra"  nyes
És ezt nem beszólásnak írtam csak ami eltér a tömegtől az sokszor inkább hátrány mint előny!  szomoru1
Erre ez a "körtéscucc" is egy jó példa volt!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14875 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:59:30 »

bontott tisztát.

ki tudtam forgatni...

útban volt a taljes kipuf, annak meg a teljes hátsó futómű... csápos hiányában minden maradt Cheesy

Az úgy akkor jó buli lehetett!  vigyor3
Én biztos hívtam volna segítséget mert egyedül kikapni elég nagy cumi!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14876 Dátum: 2011.07.20 szerda, 23:00:36 »

Az úgy akkor jó buli lehetett!  vigyor3
Én biztos hívtam volna segítséget mert egyedül kikapni elég nagy cumi!  szomoru1
az volt nyes
de így legalább nem hátráltatott senki sem Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14877 Dátum: 2011.07.20 szerda, 23:01:55 »

Én azt tanácsolom a kérdezőnek hogy cserélje le a klímakompresszort egy "normálisra" vagy ha az nem megoldható akkor az egész autót egy "normálisra"  nyes
És ezt nem beszólásnak írtam csak ami eltér a tömegtől az sokszor inkább hátrány mint előny!  szomoru1
Erre ez a "körtéscucc" is egy jó példa volt!  wave
Csak egy észrevétel, a tapasztalat megosztása végett: Ha tömeg kompresszora lenne, akkor csak garnitúrában kapná meg a tömítéskészletet 10e-ért, ehhez viszont tud darabra venni 472 forintért.

Értem, amit mondasz, de ebben az esetben pont a fordítottja igaz. Ez az egyetlen Mondeo kompresszor, amihez nem garnitúrában van a tömítés, hanem darabra, szharé-hugyé. Szerintem, de lehet, hogy tévedek. Ahova én járok, ott a többihez csak garnitúra van.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14878 Dátum: 2011.07.20 szerda, 23:11:47 »

Csak egy észrevétel, a tapasztalat megosztása végett: Ha tömeg kompresszora lenne, akkor csak garnitúrában kapná meg a tömítéskészletet 10e-ért, ehhez viszont tud darabra venni 472 forintért.

Értem, amit mondasz, de ebben az esetben pont a fordítottja igaz. Ez az egyetlen Mondeo kompresszor, amihez nem garnitúrában van a tömítés, hanem darabra, szharé-hugyé. Szerintem, de lehet, hogy tévedek. Ahova én járok, ott a többihez csak garnitúra van.

És ezek a kompresszorok miben mások mint a simák?
Vagy mi volt az oka a végén a váltásnak?
Gondolom a V6 az ebben is más mint a többi!
A sima is épp elég lovat lefoglal és pont ma mértük meg és 2000-es fordulaton 28-fokos kezdéssel két perc alatt lement 2 fokra a befújt levegő hőmérséklete szóval ez is tud ha akar!
Sajnos a fényképezőt itthon felejtettem ezért erről a műtétről most nem tudok képekkel szolgálni!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14879 Dátum: 2011.07.20 szerda, 23:23:39 »

És ezek a kompresszorok miben mások mint a simák?
Vagy mi volt az oka a végén a váltásnak?
Gondolom a V6 az ebben is más mint a többi!
A sima is épp elég lovat lefoglal és pont ma mértük meg és 2000-es fordulaton 28-fokos kezdéssel két perc alatt lement 2 fokra a befújt levegő hőmérséklete szóval ez is tud ha akar!
Sajnos a fényképezőt itthon felejtettem ezért erről a műtétről most nem tudok képekkel szolgálni!  szomoru1

A belső felépítése más, ott jobboldalt van egy záró-nyitó mechanika, ami a többin nincs. Csak azért került ez bele, mert USA-ban ez a leggyakoribb, ami miatt darabra is van hozzá minden és jó ötlet volt akkor ezzel szerelni. Nekem bejött, 5%-os javítási költsége volt a simához képest és nagyon egyszerű volt a csere a know-how birtokában, nem kellet spec leszedő a leválasztáshoz és pikk-pakk volt a csere.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14880 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 08:38:23 »

de honnan tudod,hogy neki milyen van?

Leírta korábban! fejvakaras
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14881 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 08:39:18 »

Én mindig magamnál vagyok, mivel itt lakom és együtt is élek magammal.

Most, hogy megint szharráoffoltuk a topikot a sok zsebszakértőnek köszönhetően, valaki összegezhetné a kérdezőnek, hogy mi lehet a hiba és hogy neki miért körte tömítést kell keresnie.

Belefáradtam már ebbe a mindenki ért hozzá, csak a megoldás nincs meg jellegű tanácsadásba. szomoru1

Azért olvasás közben izgultam, hogy nehogy megint kiakadj, és elguruljon a gyógyszered... eplus2 hehe eplus2 hehe
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14882 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 08:59:04 »

Azért olvasás közben izgultam, hogy nehogy megint kiakadj, és elguruljon a gyógyszered... eplus2 hehe eplus2 hehe
Nem olyan könnyű a helyzetem. Egész nap, heti 5x imbecilekkel vagyok körülvéve és jól esne kikapcsolódásként olyan emberekkel csevegni itt, akik értik, amit mondok. Na ez jön össze nagyon ritkán, sajnos. taps

Nem baj az, ha mindenki ért az autószereléshez amatőr szinten, sőt ez kumma jó! Az a szomorú, hogy tanácsadás előtt legtöbben nem gondolják át, hogy a másiknak milyen szerkezete is van.

Nálam ez úgy néz ki, hogy elolvasom a kérdést, átgondolom, hogy nekem olyan van-e, ha nem tudom, hogy milyen van, akkor utánanézek a típusoknak. Ha olyanom van és már szereltem is, akkor adok tanácsot. Ha nem olyanom van, vagy még nem szereltem olyat, akkor görgetek tovább, mert érdemi segítséget nem fogok tudni nyújtani, ellenben jól összezavarhatom a kérdezőt és vita lehet belőle.

Jelen esetben a segítőkész márkatársak kihagyták az egyik kardinális lépést, nem is törődtek azzal, hogy nem csak 1 féle kompresszor van ebben a modellben. Elővették a sajátjukat, oszt arról osztottak egy kis észt. És ez sok, hosszú és felesleges hsz.-t szül, eltüntetve az esetlegesen tényleg hasznos választ. Meg vita is szépen ki tud fejlődni belőle.

Én természetesen rosszul vagyok összerakva, de csak akkor adok tanácsot, ha tényleg tudom miről beszélek. Ha nem vagyok benne biztos, hogy jót írok, akkor nem írok. Vagy ha mégis, akkor odaírom, hogy fogalmam sincs, mert nem tudom.

Végülis jó ez így, úgy tanul a gyerek, ha írogat. De ha éppen nálad van a hiba zárjába illő pontos kulcs és azért nem jut el a kérdezőhöz, mert mások bedobnak 25 másik kulcsot, akkor kicsit feleslegesnek kezded érezni az egész topikot, mert többet árt, mint amennyit segít. És ez nem csak erről az oldalról bosszantó, hanem a kérdező oldaláról is, sőt onnan gáz igazán.

Abban igazad van, hogy nem kellene ilyen komolyan venni a fórumozást és ekkora lelki gondot csinálni belőle, kiakadni ilyen dolgoktól. De akkor minek tartjuk a fórum technikai részét, ha nem vesszük komolyan? Vagy csinálunk valamit rendesen, vagy neki sem állunk. Félinfókból egy segítségre szoruló fórumozó nem nagyon fog tudni megoldást összerakni, csak jobban kétségbe esik.

Remélem, hogy ezt nem csak én látom így. integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14883 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 09:19:37 »


Abban igazad van, hogy nem kellene ilyen komolyan venni a fórumozást és ekkora lelki gondot csinálni belőle, kiakadni ilyen dolgoktól. De akkor minek tartjuk a fórum technikai részét, ha nem vesszük komolyan? Vagy csinálunk valamit rendesen, vagy neki sem állunk. Félinfókból egy segítségre szoruló fórumozó nem nagyon fog tudni megoldást összerakni, csak jobban kétségbe esik.

Remélem, hogy ezt nem csak én látom így. integet2

Ez mind igaz amit leírtál de egyrészt akkor egy kérdés és egy válasz lenne amitől nem pörögne a topik másrészt meg ha több válasz van és mindegyikben van némi igazság akkor aki értelmes az öszze tudja rakni ami kell neki aki meg kétségbe esik az ne is nyúljon a verdához hanem vigye szerelőhöz mert csak több kárt csinál mint hasznot amíg nincs felkészülve a bütykölésre! Ez az én véleményem és ezt arra alapozom hogy sokat szívtam már házi barkácsolók után ami az egyik legrosszabb dolog a szerelésben és sok verdát is láttam amit amatőrök bütyköltek szakszerűtlenül és abban szerintem mindnyájan egyetértünk hogy ha ilyen autót látunk akkor azt senkinek sem ajánljuk megvételre! Ezért ha valaki nincs azon a szinten hogy megcsinálja a verdáját úgy hogy az jobb legyen mint előtte volt és ne látszódjon rajta hogy hozzányúlt akkor annak azt szoktam tanácsolni hogy vagy vigye szakemberhez vagy hívjon olyan segítséget aki már elért egy bizonyos szintet a házi javításban! Persze mindenki a nulláról kezdi de egy Mondeó az túl nagy falat elsőre ha komolyabb műtétről van szó! Ez az én hozzáállásom ezért tanácsolok el sokszor emberkéket attól hogy nekiálljanak otthon egyedül és nem pedig azért mert nem akarok segíteni mert ha lebeszélem a műtétről akkor azzal többet segítek az illetőnek ez utólag már soxor kiderült! Na most aztán én is egy jó hosszút írtam!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14884 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 09:23:45 »

Ez mind igaz amit leírtál de egyrészt akkor egy kérdés és egy válasz lenne amitől nem pörögne a topik másrészt meg ha több válasz van és mindegyikben van némi igazság akkor aki értelmes az öszze tudja rakni ami kell neki aki meg kétségbe esik az ne is nyúljon a verdához hanem vigye szerelőhöz mert csak több kárt csinál mint hasznot amíg nincs felkészülve a bütykölésre! Ez az én véleményem és ezt arra alapozom hogy sokat szívtam már házi barkácsolók után ami az egyik legrosszabb dolog a szerelésben és sok verdát is láttam amit amatőrök bütyköltek szakszerűtlenül és abban szerintem mindnyájan egyetértünk hogy ha ilyen autót látunk akkor azt senkinek sem ajánljuk megvételre! Ezért ha valaki nincs azon a szinten hogy megcsinálja a verdáját úgy hogy az jobb legyen mint előtte volt és ne látszódjon rajta hogy hozzányúlt akkor annak azt szoktam tanácsolni hogy vagy vigye szakemberhez vagy hívjon olyan segítséget aki már elért egy bizonyos szintet a házi javításban! Persze mindenki a nulláról kezdi de egy Mondeó az túl nagy falat elsőre ha komolyabb műtétről van szó! Ez az én hozzáállásom ezért tanácsolok el sokszor emberkéket attól hogy nekiálljanak otthon egyedül és nem pedig azért mert nem akarok segíteni mert ha lebeszélem a műtétről akkor azzal többet segítek az illetőnek ez utólag már soxor kiderült! Na most aztán én is egy jó hosszút írtam!  vigyor3

 integet2
Naplózva
wabel
Vendég
« Új hozzászólás #14885 Dátum: 2011.07.22 péntek, 20:25:28 »

Sziasztok!

Nekem hűtési problémám van illetve inkább levegőbefúvási (ami, az évszak miatt most hűtésre van kihegyezve). Hiába forgatom a váltógombot, hogy hová küldje a levegőt az csak az ablakra hajlabdó fújni a levegőt. Javítható ez házilag vagy irány egy szerelő  Huh?

Köszi a segítséget!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14886 Dátum: 2011.07.22 péntek, 20:26:33 »

Sziasztok!

Nekem hűtési problémám van illetve inkább levegőbefúvási (ami, az évszak miatt most hűtésre van kihegyezve). Hiába forgatom a váltógombot, hogy hová küldje a levegőt az csak az ablakra hajlabdó fújni a levegőt. Javítható ez házilag vagy irány egy szerelő  Huh?

Köszi a segítséget!
http://mondeo.hu/index.php?topic=5279.0 wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14887 Dátum: 2011.07.22 péntek, 20:34:29 »

Ja és még mielőtt leléptek kéne pár infó hogy kinek hogyan van megoldva a verdájában a GPS-tartó?
Nem sürgős a dolog csak ki kellene találnom valami egyszerű és nagyszerű megoldást a szélvédő-tapadókorong helyett!
hát,láttam itt egy autót,aminek a műszerfal közepébe volt applikálva a gps.nem,ne kérdezd,hogy milyen profi volt a megoldás.ALul felül egy-egy összehajtogatott akármi (vagy papír vagy zsebkendő),hogy ne mozogjon.Ez is egy megoldás...drofnál a gyári telefon helyére gps-s.Nekem pont a szélvédőn a korong...egyet láttam,aminek a baloldalon a szellőzőrács felett felragasztva a tartó a műszerfalpárnára.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14888 Dátum: 2011.07.22 péntek, 20:37:59 »

hát,láttam itt egy autót,aminek a műszerfal közepébe volt applikálva a gps.nem,ne kérdezd,hogy milyen profi volt a megoldás.ALul felül egy-egy összehajtogatott akármi (vagy papír vagy zsebkendő),hogy ne mozogjon.Ez is egy megoldás...drofnál a gyári telefon helyére gps-s.Nekem pont a szélvédőn a korong...egyet láttam,aminek a baloldalon a szellőzőrács felett felragasztva a tartó a műszerfalpárnára.
én meg olyat láttam németeknél, hogy a rács helyére rakták be. csak a képet nem találtom Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wabel
Vendég
« Új hozzászólás #14889 Dátum: 2011.07.22 péntek, 20:43:09 »


Hálás köszönet! Bár nem vagyok egy 1000mester de ennek azért nekiugrom
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14890 Dátum: 2011.07.22 péntek, 21:00:02 »

hát,láttam itt egy autót,aminek a műszerfal közepébe volt applikálva a gps.nem,ne kérdezd,hogy milyen profi volt a megoldás.ALul felül egy-egy összehajtogatott akármi (vagy papír vagy zsebkendő),hogy ne mozogjon.Ez is egy megoldás...drofnál a gyári telefon helyére gps-s.Nekem pont a szélvédőn a korong...egyet láttam,aminek a baloldalon a szellőzőrács felett felragasztva a tartó a műszerfalpárnára.

Köszi az infókat!  worship
Azért legközelebb legyen nálad fényképező is!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14891 Dátum: 2011.07.22 péntek, 21:14:24 »

Köszi az infókat!  worship
Azért legközelebb legyen nálad fényképező is!  vigyor3

én egy olyan megoldáson gondolkozom, hogy valahol kivágni műszerfal brukolatot, és egy rejthető, fel le mozgatható kis keretet fabrikálni....

de egyelőre még a mechanizmus-nál elakadtam, hogy kéne megoldani...

Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14892 Dátum: 2011.07.22 péntek, 21:42:16 »

én egy olyan megoldáson gondolkozom, hogy valahol kivágni műszerfal brukolatot, és egy rejthető, fel le mozgatható kis keretet fabrikálni....

de egyelőre még a mechanizmus-nál elakadtam, hogy kéne megoldani...



Nekem a múltkori pohártartós témánál jutott először eszembe!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14893 Dátum: 2011.07.22 péntek, 22:01:08 »

Nekem a múltkori pohártartós témánál jutott először eszembe!

olyasmi megoldáson gondolkozom, mint a pohártartó, csak itt a műszerfalból kivágott darab lenne a teteje, és teljesen síkban lenne ha el van rejtve....

a szerkezet b...szott ki velem, hogy kéne megoldani...
Naplózva
Dan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #14894 Dátum: 2011.07.22 péntek, 22:33:52 »

Köszi az infókat!  worship
Azért legközelebb legyen nálad fényképező is!  vigyor3

Nah, ezen én is sokat gondolkodtam.

Első ötletem, hogy a gyári rádió helyére kellene egy "mindenes" 1,5-2 dines autórádiót venni. Viszont ebből a márkásak nagyon drágák, a kínai nónémek olyan 70-80k magasságában meg ki tudja menyire megbízhatóak. Másrészt az MK2-n a rádió túl lent van, nem túl szerencsés mindig lenézegetni vezetés közben. Nem mindegyiknek levehető az előlapja, így benne van a pakliban, hogy ezért nyomják fel az autót.

A második ötletem, hogy a napellenzőbe kellene beépíteni egy PNA-t, a kábelezését rejtve vinni a tetőkárpitban stb... Ha kell lehajtom, ha nem kell felhajtom, felhajtva gyakorlatilag láthatatlan. Viszont engem sötétben zavar a lehajtott napellenző.

Harmadik ötlet, hogy  veszek egy bontott műszerfalkeretet, szellőzőrácsokkal meg aprópénztartóval, és a középső rácsok, meg az aprópénztartó helyére építem be fixen, úgy, ahogy egy fórumtárs a buta gyári óra keretébe épített be külső-belső hőmérős órát. Még ez a legjárhatóbb, de a PNA-ba is bele kell nyúlni, mert a mai PNA-knak már nem az előlapján vannak a bekapcsológombok, mint 4-5 éve, hanem a tetején. Ha az ember megbontja, ugrik a gari. Ill. ez is látható kintről.

A negyedik ötlet: az gyári buta óra közepére csavaroznám fel a pna tartóját a lehető legkisebb csonkkal. Nem nagyon nézem az órát (meg a PNA-t is be lehet állítani, hogy mutassa). Viszont ez enyhén kókány megoldás. 

Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14895 Dátum: 2011.07.22 péntek, 22:44:01 »

Nah, ezen én is sokat gondolkodtam.

Na emmán egy válasz vóóót köszönöm!  taps
Nekem személy szerint a napellenzős megoldás a 10 pontos mert ha egyszer be van szépen húzva a kábelezés akkor csak fel kell fogatni egy tutti módon a napellenzőre a kütyüt és ha felhajtod akkor nem is látja senki de hangot azért hallod ami nekem elég is a navigáláskor! Ha meg valami nem tiszt akkor csak lehajtod és megnézed mit mutat!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14896 Dátum: 2011.07.22 péntek, 22:51:43 »

Na emmán egy válasz vóóót köszönöm!  taps
Nekem személy szerint a napellenzős megoldás a 10 pontos mert ha egyszer be van szépen húzva a kábelezés akkor csak fel kell fogatni egy tutti módon a napellenzőre a kütyüt és ha felhajtod akkor nem is látja senki de hangot azért hallod ami nekem elég is a navigáláskor! Ha meg valami nem tiszt akkor csak lehajtod és megnézed mit mutat!  nyes

az nem lenne zavaróan közel a szemhez?Huh?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14897 Dátum: 2011.07.22 péntek, 23:03:36 »

az nem lenne zavaróan közel a szemhez?Huh?

Amennyire nekem hátra van hajtva az üléstámlám nem hiszem!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14898 Dátum: 2011.07.22 péntek, 23:09:32 »

Amennyire nekem hátra van hajtva az üléstámlám nem hiszem!  vigyor3

értem Smiley

nekem tutti útban lenne.. Cheesy
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14899 Dátum: 2011.07.23 szombat, 07:09:25 »

Nekem a múltkori pohártartós témánál jutott először eszembe!
ja,tényleg.volt egyszer belinkelve itt egy angol kép,ott a középső szellőzők voltak kivágva és a helyükre volt beépítve a képernyő.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303 304 305 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.