Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:59:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 320 321 322 323 324 325 326 [327] 328 329 330 331 332 333 334 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358230 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16300 Dátum: 2011.11.08 kedd, 10:37:34 »

+ zárhíd, keresztmerevítő - azaz komplett homlokfal.
Ezt amúgy is meg kéne csinálni, mert a hűtőt is cserélni kell.
Most beszéltem vele telefonon. Nem örül, de neki ugrik! Smiley
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16301 Dátum: 2011.11.08 kedd, 10:43:29 »

Ezt amúgy is meg kéne csinálni, mert a hűtőt is cserélni kell.
Most beszéltem vele telefonon. Nem örül, de neki ugrik! Smiley
az azért mond el neki, hogy mielőtt nekiáll, próbálja meg a sárvédőket...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16302 Dátum: 2011.11.08 kedd, 10:50:49 »

az azért mond el neki, hogy mielőtt nekiáll, próbálja meg a sárvédőket...
Persze, már szóltam neki.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
NORTHLINE
Vendég
« Új hozzászólás #16303 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:11:23 »

Sziasztok, lenne egy 99-es Mondeo II 2,5 V6 automata, ismerőstől (6 éve van nála)szép állapotban, kb. 200.000 km-el, de ezt igazából ellenőrizni nem tudom.Az állapotfelmérés szerint az alábbi hibákkal :

- alsó motortartó bakok csere (anyag kb. 50.000.-)

- hátsó flexi fékcsövek csere

- jobb hátsó fék a kézifék oldása után is fog, kézzel alig lehet elfordítani, a jelenség lábfék használatánál nem jelentkezik, a szerviz szerint fékmunkahenger csere, az viszont csak féknyereggel együtt megy (anyag : kb. 60.000.-)

Ezen kívül az autó szép, nem volt törött, fényezve motorházfedél volt, illetve egy sárvédőív cserélt.350.000 Ft lenne, érdemes lehet megvenni?Köszönöm.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16304 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:16:45 »

Sziasztok, lenne egy 99-es Mondeo II 2,5 V6 automata, ismerőstől (6 éve van nála)szép állapotban, kb. 200.000 km-el, de ezt igazából ellenőrizni nem tudom.Az állapotfelmérés szerint az alábbi hibákkal :

- alsó motortartó bakok csere (anyag kb. 50.000.-)

- hátsó flexi fékcsövek csere

- jobb hátsó fék a kézifék oldása után is fog, kézzel alig lehet elfordítani, a jelenség lábfék használatánál nem jelentkezik, a szerviz szerint fékmunkahenger csere, az viszont csak féknyereggel együtt megy (anyag : kb. 60.000.-)

Ezen kívül az autó szép, nem volt törött, fényezve motorházfedél volt, illetve egy sárvédőív cserélt.350.000 Ft lenne, érdemes lehet megvenni?Köszönöm.
ha van még tarcsiban a vételár és az említett csere árak, átírás és egyéb nyalánkságok felett, minimum 200 000-ed, akkor feltétlenül.
ha nincs, akkor felejtsd el.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16305 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:20:22 »

Sziasztok, lenne egy 99-es Mondeo II 2,5 V6 automata, ismerőstől (6 éve van nála)szép állapotban, kb. 200.000 km-el, de ezt igazából ellenőrizni nem tudom.Az állapotfelmérés szerint az alábbi hibákkal :

- alsó motortartó bakok csere (anyag kb. 50.000.-)

- hátsó flexi fékcsövek csere

- jobb hátsó fék a kézifék oldása után is fog, kézzel alig lehet elfordítani, a jelenség lábfék használatánál nem jelentkezik, a szerviz szerint fékmunkahenger csere, az viszont csak féknyereggel együtt megy (anyag : kb. 60.000.-)

Ezen kívül az autó szép, nem volt törött, fényezve motorházfedél volt, illetve egy sárvédőív cserélt.350.000 Ft lenne, érdemes lehet megvenni?Köszönöm.
a fékcső nem nagy ügy...a váltó gázosabb...alsó motortartó bak mi a frász akar lenni?mert olyan,hogy motortartó egy van,a jobb toronynál.A másik három a váltóé.És mi benne 50e ft?PEsten 4e-ért felújítják.Aztán mindig így kezdődik...csak ezt kell cserélni és kész...utána jön a többi...
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.09 szerda, 21:22:28 írta misi107 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16306 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:23:41 »

a fékcső nem nagy ügy...a váltó gázosabb...alsó motortartó bak mi a frász akar lenni?mert olyan,hogy motortartó egy van,a jobb toronynál.A másik három a váltóé.És mi benne 50e ft?PEsten 4e-ért felújítják.Aztán mindig így kezdődik...csak ezt kell cserélni és kész...utána jön a többi...
őőő..izé.
a szervizelés árait nem véletlenül nem firtattam...
az is kérdéses ezek után, hogy a szakértők mennyire vették észre a ciccegést...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16307 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:24:45 »

őőő..izé.
a szervizelés árait nem véletlenül nem firtattam...
az is kérdéses ezek után, hogy a szakértők mennyire vették észre a ciccegést...
az majd csak pár 11-es után jön...a tőkékkel együtt... nyes
bár nem tudom automatával mennyire lehet csinálni (biztos megvan a trükkje,ha az amik évtizedek óta ezt teszik...)
Naplózva
NORTHLINE
Vendég
« Új hozzászólás #16308 Dátum: 2011.11.09 szerda, 22:32:00 »

a fékcső nem nagy ügy...a váltó gázosabb...alsó motortartó bak mi a frász akar lenni?mert olyan,hogy motortartó egy van,a jobb toronynál.A másik három a váltóé.És mi benne 50e ft?PEsten 4e-ért felújítják.Aztán mindig így kezdődik...csak ezt kell cserélni és kész...utána jön a többi...
Alul/elöl a bölcsőnél lévő és hátul a váltónál lévő szakadt, hosszirányba billenik a motor.Átírni nem kellene, és maradna tartalékom, igazából Vectra B 2.2 benzinest néztem 990E-ért, de azt elvitték és nem kombi volt.Igazából azért azt sejtem, hogy 12 évesen egy Mondeonál simán jöhetnek elő költséges hibák, főleg, mivel automata...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16309 Dátum: 2011.11.09 szerda, 22:34:34 »

Alul/elöl a bölcsőnél lévő és hátul a váltónál lévő szakadt, hosszirányba billenik a motor.Átírni nem kellene, és maradna tartalékom, igazából Vectra B 2.2 benzinest néztem 990E-ért, de azt elvitték és nem kombi volt.Igazából azért azt sejtem, hogy 12 évesen egy Mondeonál simán jöhetnek elő költséges hibák, főleg, mivel automata...
írtam,bontott bak 4-5e ft.Most nálam is az van.A felújítást pesten csinálják+posta oda-vissza,az olyan 6-7e.A váltó meg váltó,annál bármi lehet.Főleg copás.A többi dolog meg ugyanaz,ami a sornégynél.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16310 Dátum: 2011.11.09 szerda, 23:07:05 »

Alul/elöl a bölcsőnél lévő és hátul a váltónál lévő szakadt, hosszirányba billenik a motor.Átírni nem kellene, és maradna tartalékom, igazából Vectra B 2.2 benzinest néztem 990E-ért, de azt elvitték és nem kombi volt.Igazából azért azt sejtem, hogy 12 évesen egy Mondeonál simán jöhetnek elő költséges hibák, főleg, mivel automata...
akkor hajrá!
segítünk amiben igényt tartasz rá és amiben tudunk!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
NORTHLINE
Vendég
« Új hozzászólás #16311 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 08:13:05 »

akkor hajrá!
segítünk amiben igényt tartasz rá és amiben tudunk!
Köszönöm!
Naplózva
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16312 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:07:42 »

Sziasztok!

Esetleg valaki tud bontott működőképes üzemanyagszint mérőt? Tehát nem az órába lévő szintjelzőt, hanem a tankban lévő úszós mérőegységet! Régóta nem mér a jelző, és folyton világít a visszajelző hogy tankolni kéne. Így erre azt mondták, hogy nem a jelzővel van a gond hanem a mérőegységgel. Kombiról van szó!
Tehát ha tud valaki az vegye fel velem a kapcsolatot!

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16313 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:36:09 »

Sziasztok!

Esetleg valaki tud bontott működőképes üzemanyagszint mérőt? Tehát nem az órába lévő szintjelzőt, hanem a tankban lévő úszós mérőegységet! Régóta nem mér a jelző, és folyton világít a visszajelző hogy tankolni kéne. Így erre azt mondták, hogy nem a jelzővel van a gond hanem a mérőegységgel. Kombiról van szó!
Tehát ha tud valaki az vegye fel velem a kapcsolatot!

Köszönöm!
nekem van. de tuti a szint jeladó a rossz?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16314 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:42:31 »

nekem van. de tuti a szint jeladó a rossz?

Hát elég sanszos, mert néha előfordul, hogyha úgy állok meg a kocsival akkor a mérő felugrik félig...
meg a visszajelző (a kis benzinkút) folyamatosan világít. A szerelőm azt mondta, hogy az is külön a mérőegységhez van kötve szóval ha az is világít az azt jelenti hogy tuti ott van a gond a mérőegységnél.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16315 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:46:22 »

Hát elég sanszos, mert néha előfordul, hogyha úgy állok meg a kocsival akkor a mérő felugrik félig...
meg a visszajelző (a kis benzinkút) folyamatosan világít. A szerelőm azt mondta, hogy az is külön a mérőegységhez van kötve szóval ha az is világít az azt jelenti hogy tuti ott van a gond a mérőegységnél.
ja de most jól félrevezettük egymást....
a képet most vettem alaposabban szemügyre és látom 2-ed van.
az enyém 1-eshez való...
nem vagyok benne biztos, hogy jó az neked.

az aláírásodba írd be(profilodnál tudod) az autód évjáratát, kivitelét. akkor elkerülhetőek a hasonló félreértések. wave
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16316 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:49:23 »

ja de most jól félrevezettük egymást....
a képet most vettem alaposabban szemügyre és látom 2-ed van.
az enyém 1-eshez való...
nem vagyok benne biztos, hogy jó az neked.

az aláírásodba írd be(profilodnál tudod) az autód évjáratát, kivitelét. akkor elkerülhetőek a hasonló félreértések. wave

Nos hát ezért írok a Mondeo 2 fórumba Cheesy
De azért köszi! Bár mondjuk a szerelőm azt mondta hogy lehet jó hozzá az 1-es mondeoé is...de nem tudom sajnos... Sad
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16317 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:51:40 »

Nos hát ezért írok a Mondeo 2 fórumba Cheesy
De azért köszi! Bár mondjuk a szerelőm azt mondta hogy lehet jó hozzá az 1-es mondeoé is...de nem tudom sajnos... Sad
ez hidd el nem mindig egyértelmű hehe
majd meglátod...
a lényeg, hogy mk1-hez van. ha a szerelőd azt mondja tuti jó, akkor keress és megegyezünk...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16318 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:53:40 »

ez hidd el nem mindig egyértelmű hehe
majd meglátod...
a lényeg, hogy mk1-hez van. ha a szerelőd azt mondja tuti jó, akkor keress és megegyezünk...

csak kíváncsiságból...kb mégis mennyit szeretnél érte? csak hogy kb hogy számoljak...
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16319 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:54:25 »

csak kíváncsiságból...kb mégis mennyit szeretnél érte? csak hogy kb hogy számoljak...
3e
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16320 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:56:51 »

3e

Utána érdeklődök, hogy jó-e hozzá, és ha jó akkor kereslek!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16321 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 11:33:19 »

Sziasztok!

Esetleg valaki tud bontott működőképes üzemanyagszint mérőt? Tehát nem az órába lévő szintjelzőt, hanem a tankban lévő úszós mérőegységet! Régóta nem mér a jelző, és folyton világít a visszajelző hogy tankolni kéne. Így erre azt mondták, hogy nem a jelzővel van a gond hanem a mérőegységgel. Kombiról van szó!
Tehát ha tud valaki az vegye fel velem a kapcsolatot!

Köszönöm!

Nem akarok Astor levesébe köpni, de nekem van MKII 1.8 benzinesből.
Mennyit adnál érte?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16322 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 11:40:22 »

Nem akarok Astor levesébe köpni, de nekem van MKII 1.8 benzinesből.
Mennyit adnál érte?
nem köpsz bele vigyor3
az tuti jó neki, így jobban jár vele taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16323 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 12:12:32 »

nem köpsz bele vigyor3
az tuti jó neki, így jobban jár vele taps

hát most az a nagy kérdés hogy dízelhez jó-e? xD
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16324 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 13:29:09 »

Sziasztok, lenne egy 99-es Mondeo II 2,5 V6 automata, ismerőstől (6 éve van nála)szép állapotban, kb. 200.000 km-el, de ezt igazából ellenőrizni nem tudom.Az állapotfelmérés szerint az alábbi hibákkal :

- alsó motortartó bakok csere (anyag kb. 50.000.-)

- hátsó flexi fékcsövek csere

- jobb hátsó fék a kézifék oldása után is fog, kézzel alig lehet elfordítani, a jelenség lábfék használatánál nem jelentkezik, a szerviz szerint fékmunkahenger csere, az viszont csak féknyereggel együtt megy (anyag : kb. 60.000.-)

Ezen kívül az autó szép, nem volt törött, fényezve motorházfedél volt, illetve egy sárvédőív cserélt.350.000 Ft lenne, érdemes lehet megvenni?Köszönöm.
Szia! Szerintem te nem autószerelővel, hanem alkatrész cserélővel nézetted meg az autót, mert a hátsó féknyereg is javítható, ha nem akkor lehet venni jó állapotú bontottat, 60000ft-nál olcsóbban tudok 1 pár (2db) 4 dugattyús nyerget, ezt csak azért irom, hogy ne hagyd magad lehúzni! Váltótartó bakra már megírták az előttem szólók a tutit, de még ott is van olyan lehetőség, hogy egy ügyesebb szerelő vásárol mondjuk az Unixban egy szilentet (amit méret szerint lehet keresni) és egy esztergályossal bele perselyezteti a tartóbak házába. Ez vastagon számolva is bőven meg van 10000ft-ból, és körülbelül dupláját elmegy mint a gyári! De mindez csak tipp, mert mint irtam alkatrész cserélők nem fognak ezzel foglalkozni! Lényeg a lényeg, hogy ami anyag költségeket felsoroltál az az ötöd részéből kijön és marad pénz más esetleges hibák kijavítására.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #16325 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:14:36 »

Csak mert amivel szimpatizálok Mondeo,egy napfénytetős... Bőrös,Ghia...  taps

Nos kérem. Uj kiválasztott van. 2.0 GLX miben másabb mint a GHIA?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16326 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 19:15:19 »

Nos kérem. Uj kiválasztott van. 2.0 GLX miben másabb mint a GHIA?

ez sok mindentől függ. pl. hogy melyik-melyik országba lett gyártva. szélsőséges esetben lehet egy glx jobban felszerelt, mint egy ghia.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16327 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 23:59:23 »

ez sok mindentől függ. pl. hogy melyik-melyik országba lett gyártva. szélsőséges esetben lehet egy glx jobban felszerelt, mint egy ghia.
erre azért nem vennék mérget wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16328 Dátum: 2011.11.11 péntek, 00:36:57 »

erre azért nem vennék mérget wow1
mérget azt én sem  vigyor3
de ezért írtam, hogy szélsőséges esetben.
arról nem is beszélve, hogy legtöbbünk autójának már köze nincs a gyári jelöléshez...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16329 Dátum: 2011.11.11 péntek, 10:37:59 »

Nos kérem. Uj kiválasztott van. 2.0 GLX miben másabb mint a GHIA?


Ghia gyárilag magasabb felszereltséget takar. Szerintem, minimum Ghia-t nézzél!
GLX-nél utólag fogsz beleszerelgetni  dolgokat, ami a Ghia-ba nagy eséllyel benne van (már ha van rá igényed).  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16330 Dátum: 2011.11.11 péntek, 12:06:19 »

hát most az a nagy kérdés hogy dízelhez jó-e? xD

Ezt én sem tudom. Valaki tudja?
Vidd el próbáld ki, ha jó, akkor löksz 1 kis ellenértéket.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16331 Dátum: 2011.11.11 péntek, 13:35:44 »

Ezt én sem tudom. Valaki tudja?
Vidd el próbáld ki, ha jó, akkor löksz 1 kis ellenértéket.

Most még érdeklődök, hogy jó lehet-e meg hogy van-e esetleg valakinek dízelbe való...

A másik kérdésem hozzátok!

A Mondikám németből behozott...nem kevés km-el értelemszerűen...nem tudom hányszor volt benne tekerve az óra, de ennek a km/h mérő itta meg a levit...alapjáraton úgy hogy nem gurul az autó 23-at mutat az óra...mit lehet ezzel csinálni szerintetek?
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.11 péntek, 13:43:43 írta Zsemb » Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16332 Dátum: 2011.11.11 péntek, 13:39:50 »

Most még érdeklődök, hogy jó lehet-e meg hogy van-e esetleg valakinek dízelbe való...

OK
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16333 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:27:45 »

Most még érdeklődök, hogy jó lehet-e meg hogy van-e esetleg valakinek dízelbe való...

A másik kérdésem hozzátok!

A Mondikám németből behozott...nem kevés km-el értelemszerűen...nem tudom hányszor volt benne tekerve az óra, de ennek a km/h mérő itta meg a levit...alapjáraton úgy hogy nem gurul az autó 23-at mutat az óra...mit lehet ezzel csinálni szerintetek?
ha más gondod nincs az óraegységgel, akkor kapd szét és tedd a helyéra a mutatót.
ha van más is, akkor csere.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16334 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:33:52 »

ha más gondod nincs az óraegységgel, akkor kapd szét és tedd a helyéra a mutatót.
ha van más is, akkor csere.

A baj az hogy ha le van állítva a motor akkor nullát mutat...amint ráadom a gyújtást akkor ugrik fel 23-ra...szal sztem cserés a dolog valószínűleg... Sad
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16335 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:43:58 »

A baj az hogy ha le van állítva a motor akkor nullát mutat...amint ráadom a gyújtást akkor ugrik fel 23-ra...szal sztem cserés a dolog valószínűleg... Sad
MK2 elektromos topicban ma pont ugyanerről volt szó, olvasgass mielőtt kérdezel, de mivel látom, hogy nem vagy még gyakorlott fórumozó, így bemásolom Neked ide is.

"Én is jártam így, plusz a vízhőmérőm is hol működött hol nem. Állítólag a processzer haldoklik az órában. Nem javítható. Cserélni kell a komplett órát.
Én azt csináltam, hogy kivettem az órát, lepattintottam róla a plexit, lehúztam a mutatót, (amit mindjárt meg is festettem pirosra alkoholos filccel) aztán provizórikusan visszatettem a helyére az órát, kimentem egy egyenes útszakaszra és amikor GPS szerint pont 50-et mentem,akkor 50-nél rádugtam a mutatót.Tökéletes lett, többet nem volt vele gondom."
Naplózva
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16336 Dátum: 2011.11.12 szombat, 10:53:17 »

MK2 elektromos topicban ma pont ugyanerről volt szó, olvasgass mielőtt kérdezel, de mivel látom, hogy nem vagy még gyakorlott fórumozó, így bemásolom Neked ide is.

"Én is jártam így, plusz a vízhőmérőm is hol működött hol nem. Állítólag a processzer haldoklik az órában. Nem javítható. Cserélni kell a komplett órát.
Én azt csináltam, hogy kivettem az órát, lepattintottam róla a plexit, lehúztam a mutatót, (amit mindjárt meg is festettem pirosra alkoholos filccel) aztán provizórikusan visszatettem a helyére az órát, kimentem egy egyenes útszakaszra és amikor GPS szerint pont 50-et mentem,akkor 50-nél rádugtam a mutatót.Tökéletes lett, többet nem volt vele gondom."

Fúú hát nem vagyok műszaki zseni xD De majd próbálkozok Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16337 Dátum: 2011.11.12 szombat, 11:01:23 »

Fúú hát nem vagyok műszaki zseni xD De majd próbálkozok Smiley
Nem olyan bonyolult, mint elsőre látszik. Kormányt teljesen ki és leállítod, így odaférsz a két csavarhoz, ami a plexi előtt fölül van. Aztán találsz még csavart az ablakfűtés kapcsoló (kapcsolók) mögött, meg a középen lévő digitális óra mögött kettőt. Keretet kibillented, előtűnnek az óracsoport csavarjai Kitekered, kibillented, csatikat lehúzod és már kinn is van az asztalon az óraegység. Meg fogod találni a pontokat, ahol a plexit le lehet pattintani körbe. Mutatót csak simán lehúzod. A többi értelemszerű.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #16338 Dátum: 2011.11.12 szombat, 12:38:40 »


 (amit mindjárt meg is festettem pirosra alkoholos filccel) 
eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16339 Dátum: 2011.11.12 szombat, 13:49:21 »

Nem olyan bonyolult, mint elsőre látszik. Kormányt teljesen ki és leállítod, így odaférsz a két csavarhoz, ami a plexi előtt fölül van. Aztán találsz még csavart az ablakfűtés kapcsoló (kapcsolók) mögött, meg a középen lévő digitális óra mögött kettőt. Keretet kibillented, előtűnnek az óracsoport csavarjai Kitekered, kibillented, csatikat lehúzod és már kinn is van az asztalon az óraegység. Meg fogod találni a pontokat, ahol a plexit le lehet pattintani körbe. Mutatót csak simán lehúzod. A többi értelemszerű.

Nah majd ha lesz időm megcsinálom Smiley
Köszi az infót Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16340 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 17:40:13 »

A jobb hátsó biztonsági övvel van problémám...

A mai nap tesóm nagy erővel, hirtelen megrántotta az övet, ami e következtében teljesen használhatatlanná vált. Nem csévélődik vissza, még rásegítéssel sem, semmi tartása nincsen, teljesen ki van húzódva. Merre kezdjem a probléma keresést illetve honnan miként kezdjem a bontást? (5 ajtósról van szó)  Undecided
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16341 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 17:41:25 »

A jobb hátsó biztonsági övvel van problémám...

A mai nap tesóm nagy erővel, hirtelen megrántotta az övet, ami e következtében teljesen használhatatlanná vált. Nem csévélődik vissza, még rásegítéssel sem, semmi tartása nincsen, teljesen ki van húzódva. Merre kezdjem a probléma keresést illetve honnan miként kezdjem a bontást? (5 ajtósról van szó)  Undecided
Amekkorát csak tudsz, huppanj rá az ülésre!
Beülsz és ugrálsz rajta, mintha valami baxott hepehupás úton mennél.
Naplózva
Re-meKK
Vendég
« Új hozzászólás #16342 Dátum: 2011.11.15 kedd, 00:51:15 »

Sziasztok.Tudnátok segiteni,hol kell leereszteni a hűtő folyadékot?

Köszi
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16343 Dátum: 2011.11.15 kedd, 09:00:48 »

Sziasztok.Tudnátok segiteni,hol kell leereszteni a hűtő folyadékot?

Köszi
anyósoldal,alul az alsó hűtőtartó baknál.Van egy fekete műanyagcsavar azt kell kitekerni.
Naplózva
Re-meKK
Vendég
« Új hozzászólás #16344 Dátum: 2011.11.15 kedd, 19:41:42 »

anyósoldal,alul az alsó hűtőtartó baknál.Van egy fekete műanyagcsavar azt kell kitekerni.

Köszöntem!!! worship
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16345 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:15:55 »

Amekkorát csak tudsz, huppanj rá az ülésre!
Beülsz és ugrálsz rajta, mintha valami baxott hepehupás úton mennél.

Sajnos nem jött be..
Ez a módszer nem csak a régi kanalas rendszerű biztonsági öveknél működik? Én arra gondolok hogy eldurrant az övfeszítő patron :/ Merre kezdjek bontani hogy hozzá férjek az övfeszítő szerkezethez?
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16346 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:26:05 »

Ja és jut eszembe, ma már volt egy kis hó dara és kíváncsi voltam hogy hogyan működik az első szélvédő fűtésem...

Hát nem voltam elragadtatva a látványtól, a vezetőoldalon viszonylag jól leolvadt de ott is maradtak csíkok de az anyós oldalán szinte csak 2 csíkon olvadt le.

Ezt mivel lehetne orvosolni? Komplett szélvédő csere? :/
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16347 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:41:16 »

Ja és jut eszembe, ma már volt egy kis hó dara és kíváncsi voltam hogy hogyan működik az első szélvédő fűtésem...

Hát nem voltam elragadtatva a látványtól, a vezetőoldalon viszonylag jól leolvadt de ott is maradtak csíkok de az anyós oldalán szinte csak 2 csíkon olvadt le.

Ezt mivel lehetne orvosolni? Komplett szélvédő csere? :/
MK2 elektromosba olvasgass vissza egy-két napot. Ott a válasz.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16348 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:51:11 »

Amekkorát csak tudsz, huppanj rá az ülésre!
Beülsz és ugrálsz rajta, mintha valami baxott hepehupás úton mennél.
nemigen fog segíteni...ha eltörte a rögzítőt az öv mechanikán belül ugrálhat napestig...
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16349 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:57:00 »

nemigen fog segíteni...ha eltörte a rögzítőt az öv mechanikán belül ugrálhat napestig...
Erről nem szólt a fáma az eredeti kérdésben. Pont egy hete jött a kérdés és most írta, hogy ez nem segített, mert...
Te kis Te! Cool
Naplózva
Oldalak: 1 ... 320 321 322 323 324 325 326 [327] 328 329 330 331 332 333 334 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.