Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:08:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 360 361 362 363 364 365 366 [367] 368 369 370 371 372 373 374 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358481 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18300 Dátum: 2012.05.19 szombat, 19:08:22 »

Helló mindenkinek! A segítségeteket szeretném kérni! Olyan problémám van a mondeomnál, hogy ma indítás után rendesen elaludt a légzsák jelző lámpa. Menet közben viszont felvillant 3x,majd egy kis szünet és megint ugyan igy. fogalmam sincs mi van vele. Azóta folyamatosan igy villog. Válaszotokat előre is köszönöm!!

Nézd meg az első ülések alatti sárga csatlakozókat, asszem ezek mennek az övfeszítőkhöz. Húzd szét, tisztísd meg, dugd össze és jó lesz. Sokak szerint érdemes előtte lehúzni az akkut.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18301 Dátum: 2012.05.19 szombat, 19:29:44 »

Sziasztok!
Ma kiderült, hogy a hűtőventillátor 102 C-nál kapcsol be, kb 1 perc alatt lehűti 95-re a vizet. Az óra is kb a jó értéket mutatja. Mk2 2.0 zetec. Hol keressem a hibát?
Szerintem nem biztos, hogy hiba. Az enyém is 100 fok körül kapcsol be.

pl: termosztát?  wow1
A termosztátnak ehhez nem sok köze van. Ezt a hőgomba szabályozza  wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18302 Dátum: 2012.05.19 szombat, 20:52:05 »

Helló mindenkinek! A segítségeteket szeretném kérni! Olyan problémám van a mondeomnál, hogy ma indítás után rendesen elaludt a légzsák jelző lámpa. Menet közben viszont felvillant 3x,majd egy kis szünet és megint ugyan igy. fogalmam sincs mi van vele. Azóta folyamatosan igy villog. Válaszotokat előre is köszönöm!!

...vagy ha lufis az ülésed azokat is széthúzhatod, majd össze. (vagy ha nincs lufi, de van plusz két sárga csati az ülések alatt nézd meg nem találkozott-e valami fémmel)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18303 Dátum: 2012.05.19 szombat, 22:20:50 »


A termosztátnak ehhez nem sok köze van. Ezt a hőgomba szabályozza  wave

A melegedés okára gondolt  Wink..........  nekem még dugóban se nagyon megy 100fok felé a víz. és nem is szoktam hagyni hogy felmenjen, bekapcsolom a klimát és a venti már kapcsol is szinte rögtön  eplus2 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18304 Dátum: 2012.05.19 szombat, 22:28:03 »

A melegedés okára gondolt  Wink..........  nekem még dugóban se nagyon megy 100fok felé a víz. és nem is szoktam hagyni hogy felmenjen, bekapcsolom a klimát és a venti már kapcsol is szinte rögtön  eplus2 

Ez esetben ajánlom ERŐSEN a hűtők leszedését és takarítását ! Smiley Észrevehető a különbség. Vagy van nekem egy 2 ventis hűtőm, ha kell, az hűt. Cheesy (TD, V6 alkatrész)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Bakkerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #18305 Dátum: 2012.05.19 szombat, 23:34:52 »

Hello
TPS szenzort szedtetek már le Mk 2 1.6 benzinesről?Az baj ha valami csörög benne?
Naplózva

97'Mk2 Turnier 1.6 benzin,manual,klima
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18306 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 05:26:01 »

Hello
TPS szenzort szedtetek már le Mk 2 1.6 benzinesről?Az baj ha valami csörög benne?
az ölég nagy baj ... csere
Naplózva
Bakkerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #18307 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 10:18:34 »

az ölég nagy baj ... csere

Kicsit későn reagál a gázadásra meg menet közbe gyorsításkor dadog 1 kicsit okozhatja a TPS szenzor?
Naplózva

97'Mk2 Turnier 1.6 benzin,manual,klima
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18308 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 12:32:56 »

Kicsit későn reagál a gázadásra meg menet közbe gyorsításkor dadog 1 kicsit okozhatja a TPS szenzor?

okozhatja, de sajnos ezt még más is ...
ki tudod mérni a tps-t (fojtószelep poti a másik neve), úgy emlékszem, hogy cikk is van róla valahol, hogy milyen értékeket kellene mérned rajta
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18309 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 12:45:31 »

okozhatja, de sajnos ezt még más is ...
ki tudod mérni a tps-t (fojtószelep poti a másik neve), úgy emlékszem, hogy cikk is van róla valahol, hogy milyen értékeket kellene mérned rajta
Egész pontosan itt:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/G%C3%A1zped%C3%A1l_%C3%A1ll%C3%A1s_%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91_-_TPS_szenzor
Jó műszer kell hozzá ami megbízhatóan tud 0.01V pontossággal mérni  wave
Imádkozz, hogy ne az legyen, mert a gyári ~120 a bontott pedig 25 ezer! (ezek az enyémbe, de szerintem a tiédhez is hasonló  Undecided)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18310 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 12:57:43 »

Egész pontosan itt:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/G%C3%A1zped%C3%A1l_%C3%A1ll%C3%A1s_%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91_-_TPS_szenzor
Jó műszer kell hozzá ami megbízhatóan tud 0.01V pontossággal mérni  wave
Imádkozz, hogy ne az legyen, mert a gyári ~120 a bontott pedig 25 ezer! (ezek az enyémbe, de szerintem a tiédhez is hasonló  Undecided)
a bontott nem kerül annyiba és utángyártottba kb. 15-20 körül itthon van külföldről szállítással együtt
amúgy ez nekem inkább tűnik lambdának, lassú a jele
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18311 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 13:04:27 »

a bontott nem kerül annyiba és utángyártottba kb. 15-20 körül itthon van külföldről szállítással együtt
amúgy ez nekem inkább tűnik lambdának, lassú a jele
"Tisztelt siky Úr!

Köszönettel vettük megtisztelő érdeklődését, melyre az alábbiakban küldöm árajánlatunkat.

Tps szenzor Gyári új.: Br: 120.000Ft Rendelésre (fojtószelep házzal együtt.

Tps Szenzor Bontott nettó.: 25.000Ft Raktárról

Az ajánlat 7 napig és a készlet erejéig érvényes.

Üdvözlettel.: Kállay Imre
Üzletvezető

Tel.: +36030/95-95-233
Tel/Fax.:0627/39-38-38

www.alkatresztar.hu"
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18312 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 13:07:30 »

"Tisztelt siky Úr!

Köszönettel vettük megtisztelő érdeklődését, melyre az alábbiakban küldöm árajánlatunkat.

Tps szenzor Gyári új.: Br: 120.000Ft Rendelésre (fojtószelep házzal együtt.

Tps Szenzor Bontott nettó.: 25.000Ft Raktárról

Az ajánlat 7 napig és a készlet erejéig érvényes.

Üdvözlettel.: Kállay Imre
Üzletvezető

Tel.: +36030/95-95-233
Tel/Fax.:0627/39-38-38

www.alkatresztar.hu"

cromax
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=51730428&termek_al_id=3179
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18313 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 14:59:31 »

"Tisztelt siky Úr!

Köszönettel vettük megtisztelő érdeklődését, melyre az alábbiakban küldöm árajánlatunkat.

Tps szenzor Gyári új.: Br: 120.000Ft Rendelésre (fojtószelep házzal együtt.

Tps Szenzor Bontott nettó.: 25.000Ft Raktárról

Az ajánlat 7 napig és a készlet erejéig érvényes.

Üdvözlettel.: Kállay Imre
Üzletvezető

Tel.: +36030/95-95-233
Tel/Fax.:0627/39-38-38

www.alkatresztar.hu"


Tehát ebből veszel nekem 3db-ot? (gyárit persze) Köszönöm !  eplus2 Wink
(bakki, azért ez elég komoly, ennyiért 2 jó Mondeo-t megvehetsz kint)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18314 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 15:01:45 »

Tehát ebből veszel nekem 3db-ot? (gyárit persze) Köszönöm !  eplus2 Wink
(bakki, azért ez elég komoly, ennyiért 2 jó Mondeo-t megvehetsz kint)
Én csak azt nem értem, hogy miért csak fojtószelep házzal együtt van? Két csavar tartja rajta a szenzort, a ház pedig az életbe nem fog tönkremenni! Lehet, hogy véletlenül többet gyártottak belőle és most így akarják eladni  eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18315 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 15:09:23 »

Én csak azt nem értem, hogy miért csak fojtószelep házzal együtt van? Két csavar tartja rajta a szenzort, a ház pedig az életbe nem fog tönkremenni! Lehet, hogy véletlenül többet gyártottak belőle és most így akarják eladni  eplus2
sehol se láttam még házzal együtt
a bontós azért adja mellé, mert úgy sem fogja elvinni senki külön a házat
amúgy az is tönkremehet, nálam pl. letört az egyik sarka a csavarnál
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18316 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 15:14:49 »

sehol se láttam még házzal együtt
a bontós azért adja mellé, mert úgy sem fogja elvinni senki külön a házat
amúgy az is tönkremehet, nálam pl. letört az egyik sarka a csavarnál
Igaz, de az csak szerelés közben, vagy baleset során következik be. Ebből nem nagyon élne meg az alkatrészellátó szekció.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18317 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 15:16:52 »

Igaz, de az csak szerelés közben, vagy baleset során következik be. Ebből nem nagyon élne meg az alkatrészellátó szekció.
pont ezért nem tartogatja, hanem adja a poti mellé  Wink
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18318 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 16:24:16 »

Szerintem nem biztos, hogy hiba. Az enyém is 100 fok körül kapcsol be.
A termosztátnak ehhez nem sok köze van. Ezt a hőgomba szabályozza  wave
óra szerint az L végénél kapcsol be és az L elejénél ki... termosztátra nem gondoltam, mert maga a működés megvan, csak rossz értékkel. ez a hőgombás dolog, ez hol van? van egy v6 komplett rendszerem, abból át tudom menteni, ami kell Smiley
elvileg megtaláltam, kettő is van, egyik magán a hűtőn, a másik meg a blokkból kijövő részén (ez elég szarul néz ki, csupaszok vezetékek egy 8-10 mm-es szakaszon egyből a csati után) ((a v6-on, amit találtam az csak egy vezetékes, ide meg kettő kell Sad ))
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.20 vasárnap, 18:25:22 írta Ribizke » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18319 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 20:03:53 »

óra szerint az L végénél kapcsol be és az L elejénél ki... termosztátra nem gondoltam, mert maga a működés megvan, csak rossz értékkel. ez a hőgombás dolog, ez hol van? van egy v6 komplett rendszerem, abból át tudom menteni, ami kell Smiley
elvileg megtaláltam, kettő is van, egyik magán a hűtőn, a másik meg a blokkból kijövő részén (ez elég szarul néz ki, csupaszok vezetékek egy 8-10 mm-es szakaszon egyből a csati után) ((a v6-on, amit találtam az csak egy vezetékes, ide meg kettő kell Sad ))
v6 nem kompatibilis vele, szal ne is nézegesd ...  Wink
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18320 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 20:07:58 »

v6 nem kompatibilis vele, szal ne is nézegesd ...  Wink
ami jeladó a termosztátházon van, az vezérli a ventit igaz? elképzelhető, hogy a csati szigeteletlensége okozza mindezt? (kemény a szigetelés és töredezik...)
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.20 vasárnap, 20:13:08 írta Ribizke » Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18321 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 20:32:50 »

ami jeladó a termosztátházon van, az vezérli a ventit igaz? elképzelhető, hogy a csati szigeteletlensége okozza mindezt? (kemény a szigetelés és töredezik...)

A szigetelés hiánya biztos nem használ neki. Ahol csupasz, egyelőre mindenképp szigszalagozd le.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18322 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 20:58:07 »

A szigetelés hiánya biztos nem használ neki. Ahol csupasz, egyelőre mindenképp szigszalagozd le.
minél melegebb a víz, annál kisebb a jeladó ellenállása, ezek szerint. ha lehúzom a csatit, akkor folyamatosan fog menni a ventillátor?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18323 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:26:09 »

minél melegebb a víz, annál kisebb a jeladó ellenállása, ezek szerint. ha lehúzom a csatit, akkor folyamatosan fog menni a ventillátor?
igen, folyamatosan fog menni
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18324 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:28:12 »

igen, folyamatosan fog menni
Köszi, legalább nem főzi meg a motort...
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18325 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:28:34 »

óra szerint az L végénél kapcsol be és az L elejénél ki... termosztátra nem gondoltam, mert maga a működés megvan, csak rossz értékkel. ez a hőgombás dolog, ez hol van? van egy v6 komplett rendszerem, abból át tudom menteni, ami kell Smiley
elvileg megtaláltam, kettő is van, egyik magán a hűtőn, a másik meg a blokkból kijövő részén (ez elég szarul néz ki, csupaszok vezetékek egy 8-10 mm-es szakaszon egyből a csati után) ((a v6-on, amit találtam az csak egy vezetékes, ide meg kettő kell Sad ))
A blokkon elvileg kettő van. Az egyik a vízhőfok mérőnek ad jelen (egy vezetékes), a másik az ECU-nak (két vezetékes). Ami neked kell az a hűtőn van valamelyik oldalon és két vezeték van rajta.

Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18326 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:29:56 »

igen, folyamatosan fog menni
Dehogy fog! Nem lesz visszajelzés a műszerfalon  wave
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18327 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:32:41 »

Dehogy fog! Nem lesz visszajelzés a műszerfalon  wave
azt kell cserélnem, ami a termosztátházon van, vagy ami a hűtőn? (az előbbire szavazok)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18328 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:34:08 »

Dehogy fog! Nem lesz visszajelzés a műszerfalon  wave
attól függ, melyiket szedi le ..

amúgy meg nem tudom, a mi a gond, ez inkább normál működés
88-92 foknál nyit a termosztát és engedi ki a nagykörbe a vizet
a 102 foknál induló venti szerintem normál működést takar  Roll Eyes
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18329 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:37:25 »

azt kell cserélnem, ami a termosztátházon van, vagy ami a hűtőn? (az előbbire szavazok)
Korábban már akartam írni, csak kiment a fejemből, hogy a termosztátnak ehhez semmi köze. Az csak annyit tesz mint amit yooccoo az előbb leírt. A túlmelegedésért a hűtőventilátor felelős, amit a HŐGOMBA SZABÁLYOZ, AMI A HŰTŐN VAN! A termosztátházban a termosztát van, rajta meg valamelyik szenzor, ami ebből a szempontból nem releváns  wave
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18330 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:38:55 »

attól függ, melyiket szedi le ..

amúgy meg nem tudom, a mi a gond, ez inkább normál működés
88-92 foknál nyit a termosztát és engedi ki a nagykörbe a vizet
a 102 foknál induló venti szerintem normál működést takar  Roll Eyes
elég kis csattogó hangja van, szervíz azt mondta, az egyik henger megsült... mivel télen vettem, eddig nem derült ki, ez a probléma, most viszont melegek vannak. nem szeretnék még egy sült hengert.
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18331 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:40:48 »

Korábban már akartam írni, csak kiment a fejemből, hogy a termosztátnak ehhez semmi köze. Az csak annyit tesz mint amit yooccoo az előbb leírt. A túlmelegedésért a hűtőventilátor felelős, amit a HŐGOMBA SZABÁLYOZ, AMI A HŰTŐN VAN! A termosztátházban a termosztát van, rajta meg valamelyik szenzor, ami ebből a szempontból nem releváns  wave
köszi, és ahhoz aláfekve/nekidőlve/rátehénkedve hozzá fogok férni, vagy le kell bontani az elejét???
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18332 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:41:34 »

elég kis csattogó hangja van, szervíz azt mondta, az egyik henger megsült... mivel télen vettem, eddig nem derült ki, ez a probléma, most viszont melegek vannak. nem szeretnék még egy sült hengert.
Megsült egy henger? Szerintem akkor nem csattog, hanem nem megy. Csattogni a csapágy vagy a szelepek szoktak.
Vegyél egy hőgombát és dobd bele, kb 3000 Ft.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18333 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:42:30 »

köszi, és ahhoz aláfekve/nekidőlve/rátehénkedve hozzá fogok férni, vagy le kell bontani az elejét???
A térképed szerint nem vagy messze tőlem. Egyik nap átgurulhatsz és akkor ránézek  integet2

A Startautó kétfélét ír hozzá, meg kell nézni melyik van benne. Az egyik ~2600 Ft a másik ~6000 Ft. Ebből van 35% kedvezményem, tehát nem horror.

http://www.startauto.hu/webaruhaz/cikktorzs/cikktorzs.php?autokod=5818&group=%C9rz%E9kel%F5k,%20kapcsol%F3k&filter=4|Tov%E1bb%20sz%FBr%E9s%20n%E9lk%FCl
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.20 vasárnap, 21:46:34 írta siky » Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18334 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:43:05 »

Megsült egy henger? Szerintem akkor nem csattog, hanem nem megy. Csattogni a csapágy vagy a szelepek szoktak.
Vegyél egy hőgombát és dobd bele, kb 3000 Ft.
dugattyúcsapágy asszem
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18335 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:44:50 »

A térképed szerint nem vagy messze tőlem. Egyik nap átgurulhatsz és akkor ránézek  integet2
ok, köszönöm, asszem élni fogok a lehetőséggel Smiley reggel minden esetre leveszem a csatit és meglátom, mit szól hozzá Cheesy
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18336 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 13:02:37 »

Sziasztok!
Ma kiderült, hogy a hűtőventillátor 102 C-nál kapcsol be, kb 1 perc alatt lehűti 95-re a vizet. Az óra is kb a jó értéket mutatja. Mk2 2.0 zetec. Hol keressem a hibát?
Szia! Miután elmenntetek godnolkoztam a dolgon. Szerintem a jeladó vagy a jeladók a rosszak. Kizárt dolog, hogy szűk 1 perc alatt lehűljön 10 fokot a víz+blokk. Ráadásul a diagnál az mutatkozott, hogy a mutató szerinti full meleg motornál is Open loop-on van a lambdaszonda, azaz bemelegítési fázisban van a "kompjuter".
Vmi generális hiba van. Azt sajnos nem tudtuk kiszűrni, hogy a diagnosztika melyik jeladó által mért értéket mutatja. Elképzelhető, hogy az órába menő jelet láttuk, közben az ecu-ba menő jel rossz.  Hibakód nem volt.
üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18337 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 14:05:09 »

Szia! Miután elmenntetek godnolkoztam a dolgon. Szerintem a jeladó vagy a jeladók a rosszak. Kizárt dolog, hogy szűk 1 perc alatt lehűljön 10 fokot a víz+blokk. Ráadásul a diagnál az mutatkozott, hogy a mutató szerinti full meleg motornál is Open loop-on van a lambdaszonda, azaz bemelegítési fázisban van a "kompjuter".
Vmi generális hiba van. Azt sajnos nem tudtuk kiszűrni, hogy a diagnosztika melyik jeladó által mért értéket mutatja. Elképzelhető, hogy az órába menő jelet láttuk, közben az ecu-ba menő jel rossz.  Hibakód nem volt.
üdv
Nem vagyok egy diagnosztika-mester, de szerintem a diag csak az ecu-nak küldött jelet látja, hiszen az a computerrel kommunikál, nem egyenként a szenzorokkal. Másrészt, az órába menő jel szvsz nem alkalmas pontos hőmérsékletérték meghatározására, az csak a műszer mutatóját tekergeti.
Ha megfelelő erősséggel teker a ventilátor, akkor simán lehűt 1 perc alatt 10 fokot  wave
Naplózva
Asztalos Taki
Vendég
« Új hozzászólás #18338 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 15:14:19 »

Szevasztok!

Erdeklodnek ha elszeretnem adni a kepen lathato bordo mk2-es angol automat.
Az aoutorol roviden en vagyok a harmadik tulaj, 75 ezer van oraban(persze merfold).
Most csereltem muszakira rajta lengokarokat elol.meg fektarcsat,betetet. Az autot kb egy eve hasznalom semmi gondom nem volt csak tankolni kellet. Ja alenyeg:) 1.8 as mocival van szerelve, es 1996 os a verda. Van hozza alufelni, meg egy garnitura teligumi lemezfelnin.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18339 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 15:19:18 »

Szevasztok!

Erdeklodnek ha elszeretnem adni a kepen lathato bordo mk2-es angol automat.
Az aoutorol roviden en vagyok a harmadik tulaj, 75 ezer van oraban(persze merfold).
Most csereltem muszakira rajta lengokarokat elol.meg fektarcsat,betetet. Az autot kb egy eve hasznalom semmi gondom nem volt csak tankolni kellet. Ja alenyeg:) 1.8 as mocival van szerelve, es 1996 os a verda. Van hozza alufelni, meg egy garnitura teligumi lemezfelnin.

Értem, de mi a kérdés?  wave
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18340 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 15:41:26 »

Értem, de mi a kérdés?  wave

 taps

Gondolom egy ár érdekelné amit kaphat érte.   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18341 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 16:05:15 »

taps

Gondolom egy ár érdekelné amit kaphat érte.   vigyor3
Én egy ezrest adok érte  eplus2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18342 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 16:06:20 »

Szerintetek a Ford gyári olaj, vagy a Mobil Super 3000 Formula FE a jobb?
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #18343 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 16:33:56 »

Szerintetek a Ford gyári olaj, vagy a Mobil Super 3000 Formula FE a jobb?
Árban, ízre, színre, vagy milyen megfontolásból? Szerintem nagyon kevesen vannak, (én biztos nem tartozom közéjük) akik mindkettő fajtát kipróbálták egymás után ugyanabban az autóban. Hiteles véleményt legalább is én csak akkor adhatnék, ha próbáltam volna. Van olyan, aki próbálta? Ha csak az egyiket, akkor se tudja senki összehasonlítani. Így marad a szubjektív vélemény. Mindkettő jó. Az egyik drága, a másik meg még drágább. Mint az ÉLETED! vigyor3
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18344 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 19:05:55 »

Nem vagyok egy diagnosztika-mester, de szerintem a diag csak az ecu-nak küldött jelet látja, hiszen az a computerrel kommunikál, nem egyenként a szenzorokkal. Másrészt, az órába menő jel szvsz nem alkalmas pontos hőmérsékletérték meghatározására, az csak a műszer mutatóját tekergeti.
Ha megfelelő erősséggel teker a ventilátor, akkor simán lehűt 1 perc alatt 10 fokot  wave
nos, miután levettem a hűtőn lévő csatit (csak azt találtam) nem volt semmi változás. ekkor jött a másik (szemből nézve a blokk jobb oldalán a trafó előtt) és elindult a ventillátor ezerrel (a vezetékei bemennek a szívósor felé). akkor mégis az ecuhoz menő vezérli a lapátokat, vagy ez még mindig nem az? az elvileg 3 jeladóból kettőt találtam Smiley erről van szó: https://plus.google.com/u/0/photos/111251662603515272281/albums/5723166507463556945 első lép
ha nem jó, akkor itt: https://plus.google.com/photos/111251662603515272281/albums/5723166507463556945
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.21 hétfő, 19:07:53 írta Ribizke » Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18345 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:38:45 »

nos, miután levettem a hűtőn lévő csatit (csak azt találtam) nem volt semmi változás. ekkor jött a másik (szemből nézve a blokk jobb oldalán a trafó előtt) és elindult a ventillátor ezerrel (a vezetékei bemennek a szívósor felé). akkor mégis az ecuhoz menő vezérli a lapátokat, vagy ez még mindig nem az? az elvileg 3 jeladóból kettőt találtam Smiley erről van szó: https://plus.google.com/u/0/photos/111251662603515272281/albums/5723166507463556945 első lép
ha nem jó, akkor itt: https://plus.google.com/photos/111251662603515272281/albums/5723166507463556945
Lehet, hogy mondin csak kettő van, még sosem volt bajom velük. Azt is el tudom képzelni, hogy kapcsolatban van a hőgomba és a vizhőfok mérő és mivel lehúztad a csatit vészprogramon elindult. De az is lehet, hogy a klímáé indult el vészprogramon... de ez tényleg csak találgatás. Elvileg te ezt találtad meg, nem?
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18346 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:39:43 »

Árban, ízre, színre, vagy milyen megfontolásból? Szerintem nagyon kevesen vannak, (én biztos nem tartozom közéjük) akik mindkettő fajtát kipróbálták egymás után ugyanabban az autóban. Hiteles véleményt legalább is én csak akkor adhatnék, ha próbáltam volna. Van olyan, aki próbálta? Ha csak az egyiket, akkor se tudja senki összehasonlítani. Így marad a szubjektív vélemény. Mindkettő jó. Az egyik drága, a másik meg még drágább. Mint az ÉLETED! vigyor3
Ízre  eplus2
Minőségre. A Ford a Mobilt ajánlja, de van neki saját is  Huh?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18347 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:42:04 »

nos, miután levettem a hűtőn lévő csatit (csak azt találtam) nem volt semmi változás. ekkor jött a másik (szemből nézve a blokk jobb oldalán a trafó előtt) és elindult a ventillátor ezerrel (a vezetékei bemennek a szívósor felé). akkor mégis az ecuhoz menő vezérli a lapátokat, vagy ez még mindig nem az? az elvileg 3 jeladóból kettőt találtam Smiley erről van szó: https://plus.google.com/u/0/photos/111251662603515272281/albums/5723166507463556945 első lép
ha nem jó, akkor itt: https://plus.google.com/photos/111251662603515272281/albums/5723166507463556945
eddig sem volt kérdéses, hogy az ecuhoz menő vezérli a ventilátort ...  Roll Eyes
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18348 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:44:16 »

eddig sem volt kérdéses, hogy az ecuhoz menő vezérli a ventilátort ...  Roll Eyes
A ventilátort a hőgomba vezérli  taperouleaupatisserie
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18349 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:46:14 »

A ventilátort a hőgomba vezérli  taperouleaupatisserie
gombaaaaa Cheesy
akkor minek van a kocsiban ecu, ha nem csinál semmit?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 360 361 362 363 364 365 366 [367] 368 369 370 371 372 373 374 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.