Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:06:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 379 380 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 392 393 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345741 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19250 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:42:34 »

persze.menni mentél vele, de a hideg alapjáratot honnan tudná szerencsétlen?

Én még sose tanítottam be.    crazy2
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19251 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 22:27:20 »

persze.menni mentél vele, de a hideg alapjáratot honnan tudná szerencsétlen?

Ha nem is csináltam végig de megvártam míg elérje az N aztán egy percig megtartottam 1500-on...ez kevés lenne? Siettnem kellett.... Ismételjem meg egy akusaru levétellel szerinted?



Én még sose tanítottam be.    crazy2

A dízelt nem is kell  idiota Cheesy
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19252 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 23:31:55 »

Ha nem is csináltam végig de megvártam míg elérje az N aztán egy percig megtartottam 1500-on...ez kevés lenne? Siettnem kellett.... Ismételjem meg egy akusaru levétellel szerinted?
vesztenivalód nincs vele...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19253 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 23:33:48 »

vesztenivalód nincs vele...

klimával vagy anélkül?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19254 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 23:45:14 »

klimával vagy anélkül?
asszem úgy van, hogy be kell kapcsolgatni minden xart, ami igényel nagyobb fordulatot. ebben szerintem benne kellene lenni a kormány tekergetésnek is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19255 Dátum: 2012.08.03 péntek, 00:01:38 »

asszem úgy van, hogy be kell kapcsolgatni minden xart, ami igényel nagyobb fordulatot. ebben szerintem benne kellene lenni a kormány tekergetésnek is...

Ok megnézem, max viszek magammal egy kanna benzint is  laugh köszi. smile
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.03 péntek, 00:03:12 írta Kalap ur » Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19256 Dátum: 2012.08.03 péntek, 00:03:42 »

Ok megnézem, max viszek magammal egy kanna benzint is  laugh köszi. smile
jó, de a tankba öntsd, ne a kocsira hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19257 Dátum: 2012.08.03 péntek, 00:18:11 »

Helló skacok!
Nagyon hülye kérdésem lesz valószínűleg ,de hát ha nem tudom ez van .Egy éve van meg a verda (kombi) sosem tudtam bekapcsolni a hátsó ablaktörlőt folyamatosra,csak annyira ,hogy hátra nyomtam egyszer (vagy hosszabban és spricni is)és akkor háromszor törölt aztán smafu.Ma szereltem a tükröt középen (ragasztottam vissza) és közben ahogy támaszkodtam vmit csináltam mert azóta szakaszosan töröl a hátsó ablaktörlő folyamatosan és nem tudom mit műveltem abban a pár percben ameddig a ragasztó megkötött ,mert elég fárasztó a pozíció. Smiley
Köszönöm a türelmes megértő válaszokat! worship

Őőőő, bekapcsolni úgy kell a hátsót, hogy benyomod a kar végén a gombot. Csak a mosáshoz kell előre tolni. Valszeg megnyomtad a kart szenvedés közben, de ha mentél vele akkor folyamatosan kellett volna törölnie. (szakaszokban, de folyamatosan) Szerintem ennyi történhetett, a reléje rejtve van, ahhoz nagyon kell táncolni, hogy megrúgd... Cheesy
(a nagyon hülye kérdés dolog, meg két esetben van: vagy iszonyú "hülyén" kérdezel, vagy nem kérdezel... Az, hogy kérdezel, inkább okos dolog, mintsem kalapáccsal nekiesni, vagy ilyesmi... senki nem született Mondeo gurunak  integet2)

Igen, nagyon gyorsan, gázelvétel nélkül lehet kapcsolni a secos váltóval, ugyanis a váltókar elmozdításával müködésbe hoz egy kapcsolót, mely egy pillanatra megszakitja a gyújtást, hogy könnyebb és biztos legyen a kapcsolás, mikor visszaengedik a váltókart alaphelyzetbe, akkor újból folyamatos a gyújtás a következő váltásig. Na olyankor lángol a kipuff, mikor visszaengedik a váltót, mert az el nem vett gáz miatt bőven jut benya a kipuffba és ott gyulad be és ég el.

Igen, én spec. tudtam, a Kővári Barna magyarázta el anno a totálcar-ban, de más lehet, hogy nem látta.  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.03 péntek, 00:25:01 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19258 Dátum: 2012.08.03 péntek, 00:27:18 »

Én még sose tanítottam be.    crazy2

Én sem... Magyaráztam neki, de nem érdekelte...  wilting zavart2 zavart1 taps
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19259 Dátum: 2012.08.03 péntek, 01:01:44 »

jó, de a tankba öntsd, ne a kocsira hehe


Jó jó, de mostanában hálátlankodik velem, pedig már lassan a se..e is kivan nyalva  falbav
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19260 Dátum: 2012.08.03 péntek, 05:48:14 »


A dízelt nem is kell  idiota Cheesy
Az tudja mi a dolga
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19261 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:39:24 »

Mert neked nem kombid van.

Az igaz. worship
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19262 Dátum: 2012.08.03 péntek, 11:08:55 »

Az tudja mi a dolga
há'me' agyatlan vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19263 Dátum: 2012.08.03 péntek, 11:53:29 »

há'me' agyatlan vigyor3

 idiota Grin

Jó lett mükxik! reggel klímával indultam egyből, de nem tanítgattam mert nem volt rá idő, megtanulta, vagy lehet elég volt neki a kanna látványa? eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.03 péntek, 11:56:51 írta Kalap ur » Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #19264 Dátum: 2012.08.03 péntek, 13:41:03 »

Szeretnék segítséget kérni, még csak 3 hónapja van meg a kocsim. Néha melegen,alapjáraton leesik a fordulat(kb550-600-ra) 2-3másodpercre és vissza áll. 2500 km-el ezelőtt volt szervízelve.Amúgy jó erőben van,nekem nagyon bejön(98'MkII Turnier 1.8td) Vezérlés, szűrők, olaj is volt cserélve. Előre is köszönöm a tippeket!
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19265 Dátum: 2012.08.03 péntek, 17:21:46 »

Ti hogy szoktátok leszedni az olajsapkát? Egyszerűen sem én sem rajtam kívül 3 férfi ember sem bírta lecsavarni. (de lehet hogy egy szép női kacsónak kellene próbálkoznia?  Wink) Megnéztem a kezelési könyvbe és a leírt módon próbálkoztunk, de meg sem moccan. Próbálkoztunk 3 napig álló hideg motorral de próbálkoztunk üzem melegen is de sehogy sem moccan. Már valaki hozta a kalapácsot de azzal a lehetőséggel nem akartam élni, inkább megkérdezem itt hogy van-e rá valami trükk. Vagy ti hogy szoktátok lecsavarni?

Tényleg ennyire bénák vagyunk vagy Macika ennyire nem szeretne megszabadulni az olajsapkájától?  Huh?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19266 Dátum: 2012.08.03 péntek, 18:02:24 »

há'me' agyatlan vigyor3

Lóf@szt ! Csak makacs...  zavart1 Grin (amíg nem csavarhúzóval fenyegeted, addig nem hajlandó változtatni az "elvein"... Cheesy )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19267 Dátum: 2012.08.03 péntek, 18:06:07 »

Szeretnék segítséget kérni, még csak 3 hónapja van meg a kocsim. Néha melegen,alapjáraton leesik a fordulat(kb550-600-ra) 2-3másodpercre és vissza áll. 2500 km-el ezelőtt volt szervízelve.Amúgy jó erőben van,nekem nagyon bejön(98'MkII Turnier 1.8td) Vezérlés, szűrők, olaj is volt cserélve. Előre is köszönöm a tippeket!

Olyankor nem a ventilátor indul be esetleg? Hallgasd meg. Ha akkor van a gond, akkor van tipp is. Smiley Ha nem, akkor majd GinJoy jól megmondja ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19268 Dátum: 2012.08.03 péntek, 18:09:09 »

Lóf@szt ! Csak makacs...  zavart1 Grin (amíg nem csavarhúzóval fenyegeted, addig nem hajlandó változtatni az "elvein"... Cheesy )

Nálam a benzines kanna meg a gyufa vezeti rá az engedelmességre  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19269 Dátum: 2012.08.03 péntek, 18:11:38 »

Ti hogy szoktátok leszedni az olajsapkát? Egyszerűen sem én sem rajtam kívül 3 férfi ember sem bírta lecsavarni. (de lehet hogy egy szép női kacsónak kellene próbálkoznia?  Wink) Megnéztem a kezelési könyvbe és a leírt módon próbálkoztunk, de meg sem moccan. Próbálkoztunk 3 napig álló hideg motorral de próbálkoztunk üzem melegen is de sehogy sem moccan. Már valaki hozta a kalapácsot de azzal a lehetőséggel nem akartam élni, inkább megkérdezem itt hogy van-e rá valami trükk. Vagy ti hogy szoktátok lecsavarni?

Tényleg ennyire bénák vagyunk vagy Macika ennyire nem szeretne megszabadulni az olajsapkájától?  Huh?

Szerintem Macika ragaszkodik hozzá nagyon. Smiley Próbáld meg esetleg befőtt kupak leszedővel, ha nem sikerül, akkor sajnos csavarhúzó a mélyedéseibe és kalapács.
Gondolom nem sűrűn vették le és a szelepfedélre felvert olaj "odaragasztotta".
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19270 Dátum: 2012.08.03 péntek, 18:13:38 »

Nálam a benzines kanna meg a gyufa vezeti rá az engedelmességre  eplus2

Akkor a Tiéd igazi fafejű. Vagy elmebeteg? Cheesy Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19271 Dátum: 2012.08.03 péntek, 18:34:51 »

Szerintem Macika ragaszkodik hozzá nagyon. Smiley Próbáld meg esetleg befőtt kupak leszedővel, ha nem sikerül, akkor sajnos csavarhúzó a mélyedéseibe és kalapács.
Gondolom nem sűrűn vették le és a szelepfedélre felvert olaj "odaragasztotta".
Befőtt kupak leszedőnél sokkal hatásosabb az olajszűrő leszedő, mondjuk a láncost összetudod húzni akkorára.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19272 Dátum: 2012.08.03 péntek, 19:10:07 »

Akkor a Tiéd igazi fafejű. Vagy elmebeteg? Cheesy Wink

Egyiksem... Szerintem egy nő  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19273 Dátum: 2012.08.03 péntek, 19:54:01 »

Szerintem Macika ragaszkodik hozzá nagyon. Smiley Próbáld meg esetleg befőtt kupak leszedővel, ha nem sikerül, akkor sajnos csavarhúzó a mélyedéseibe és kalapács.
Gondolom nem sűrűn vették le és a szelepfedélre felvert olaj "odaragasztotta".

Hát tényleg nem gyakran van leszedve. Vásárlás után meg volt a nagy szerviz, és azóta nem tekergettem mert annyi az olajfogyasztásom amit én letörlök a nívópálcáról. Múltkor már azzal a motorolajjal gyújtottunk a bogrács alá mert annyira nincs rá szükségem, de megmaradt vagy 1,5 deci az alján és azt akartam betölteni hogy ne foglalja a helyet.  hehe

Remélem nem kell barbár módszerekhez folyamodni.  szomoru1
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19274 Dátum: 2012.08.03 péntek, 19:56:11 »

Befőtt kupak leszedőnél sokkal hatásosabb az olajszűrő leszedő, mondjuk a láncost összetudod húzni akkorára.


Ígéretesen hangzik ez az olajszűrő leszedő. Remélem akad valakinek ilyen eszköze, de ha nem az sem baj mert ahogy nézem pár-száz forintos beruházás és akkor legalább lesz egy ilyenem is.  Wink

Meg hamarosan már tervezem az olajcserét is, lehet hogy jól fog jönni akkor is. Az új olaj már hónapok óta megvan, de annyira lassan mennek a kilométerek a kocsiba.  Sad
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.03 péntek, 19:58:56 írta Makker » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19275 Dátum: 2012.08.03 péntek, 20:21:05 »

Ígéretesen hangzik ez az olajszűrő leszedő. Remélem akad valakinek ilyen eszköze, de ha nem az sem baj mert ahogy nézem pár-száz forintos beruházás és akkor legalább lesz egy ilyenem is.  Wink

Meg hamarosan már tervezem az olajcserét is, lehet hogy jól fog jönni akkor is. Az új olaj már hónapok óta megvan, de annyira lassan mennek a kilométerek a kocsiba.  Sad
Ha magad cseréled az olajat, akkor valóban nem árt, ha van egy ilyen szerszám a kezed ügyében csak ne hogy azzal húzd meg a szűrőt!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19276 Dátum: 2012.08.03 péntek, 20:39:54 »

Ha magad cseréled az olajat, akkor valóban nem árt, ha van egy ilyen szerszám a kezed ügyében csak ne hogy azzal húzd meg a szűrőt!
dehogynem!
az escortomról símán levéstem egy nap alatt a szűrőt a következő olajcserénél nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19277 Dátum: 2012.08.03 péntek, 20:47:58 »

dehogynem!
az escortomról símán levéstem egy nap alatt a szűrőt a következő olajcserénél nyes
Ismerős, de én simán átszoktam ütni ilyen szűrőkön egy dornit és azzal szoktam letekerni, persze ezt csak abban az esetben szoktam, ha nem engedett az olajszűrő leszedőnek sem, direkt nevezem olajszűrő leszedőnek! Mert sok otthoni önképző szakkörös "autószerelő" képes úgy felhúzni az olajszűrőt, hogy a gumigyűrűnek jön a fokhagyma szaga! hehe
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19278 Dátum: 2012.08.03 péntek, 20:51:03 »

Ismerős, de én simán átszoktam ütni ilyen szűrőkön egy dornit és azzal szoktam letekerni, persze ezt csak abban az esetben szoktam, ha nem engedett az olajszűrő leszedőnek sem, direkt nevezem olajszűrő leszedőnek! Mert sok otthoni önképző szakkörös "autószerelő" képes úgy felhúzni az olajszűrőt, hogy a gumigyűrűnek jön a fokhagyma szaga! hehe
én annak idején próbálkoztam ezzel az átütős módszerrel, de csak annyit értem el, hogy a tökömről is folyt az olaj, mert letépte róla a "kasznit" de a bele még rajta volt. pont kint volt belőle a motor egy bakon, gondoltam legalább hozzáférek meghúzni rendesen falbav

azóta csak kézzel izomból
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19279 Dátum: 2012.08.03 péntek, 20:59:45 »

én annak idején próbálkoztam ezzel az átütős módszerrel, de csak annyit értem el, hogy a tökömről is folyt az olaj, mert letépte róla a "kasznit" de a bele még rajta volt. pont kint volt belőle a motor egy bakon, gondoltam legalább hozzáférek meghúzni rendesen falbav

azóta csak kézzel izomból
Nem is kell izomból, mert a gyári előírás szerint a gumigyűrűt megolajozod a friss olajjal és felhajtáskor, mikor a gumigyűrű eléri a felfekvő felületet onnantól 3/4 fordulatot kell húzni rajt. Nekem még egy sem veszett el és nem is folyatott, ezzel a módszerrel! wave
Naplózva
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #19280 Dátum: 2012.08.04 szombat, 09:21:10 »

Olyankor nem a ventilátor indul be esetleg? Hallgasd meg. Ha akkor van a gond, akkor van tipp is. Smiley Ha nem, akkor majd GinJoy jól megmondja ! Wink


 worship Nem a ventilátor beindulásánál esik le a fordulat. Amúgy mennyinek kellene lennie az alapjárati fordulatnak (melegen) és mennyire pontos a fordulatszám mérő?
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.04 szombat, 10:23:05 írta F. Joci » Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #19281 Dátum: 2012.08.04 szombat, 09:35:47 »

Létezik-e Mk2 1.8 TD Turnier hátul tárcsafékkel?  wow1 Shocked Ha igen, mi annak a felszereltségi szintnek a neve?
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19282 Dátum: 2012.08.04 szombat, 10:37:22 »

Létezik-e Mk2 1.8 TD Turnier hátul tárcsafékkel?  wow1 Shocked Ha igen, mi annak a felszereltségi szintnek a neve?
garage tuning.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.05 vasárnap, 00:11:39 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #19283 Dátum: 2012.08.04 szombat, 11:04:12 »


 worship Nem a ventilátor beindulásánál esik le a fordulat. Amúgy mennyinek kellene lennie az alapjárati fordulatnak (melegen) és mennyire pontos a fordulatszám mérő?

Az enyémen viszont leesik a fordulat ha indul a hűtőventilátor (csak csuklik egyet aztán visszaáll), úgyhogy mindenképp érdekelne az említett tipp Smiley
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19284 Dátum: 2012.08.04 szombat, 12:28:53 »

Ti hogy szoktátok leszedni az olajsapkát? Egyszerűen sem én sem rajtam kívül 3 férfi ember sem bírta lecsavarni. (de lehet hogy egy szép női kacsónak kellene próbálkoznia?  Wink) Megnéztem a kezelési könyvbe és a leírt módon próbálkoztunk, de meg sem moccan. Próbálkoztunk 3 napig álló hideg motorral de próbálkoztunk üzem melegen is de sehogy sem moccan. Már valaki hozta a kalapácsot de azzal a lehetőséggel nem akartam élni, inkább megkérdezem itt hogy van-e rá valami trükk. Vagy ti hogy szoktátok lecsavarni?

Tényleg ennyire bénák vagyunk vagy Macika ennyire nem szeretne megszabadulni az olajsapkájától?  Huh?

Nagy franciakulcs vagy vízcsőfogó, ha rászorult.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #19285 Dátum: 2012.08.04 szombat, 16:28:53 »

Létezik-e Mk2 1.8 TD Turnier hátul tárcsafékkel?  wow1 Shocked Ha igen, mi annak a felszereltségi szintnek a neve?
Ghia
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #19286 Dátum: 2012.08.04 szombat, 16:33:22 »

Ígéretesen hangzik ez az olajszűrő leszedő. Remélem akad valakinek ilyen eszköze, de ha nem az sem baj mert ahogy nézem pár-száz forintos beruházás és akkor legalább lesz egy ilyenem is.  Wink

Meg hamarosan már tervezem az olajcserét is, lehet hogy jól fog jönni akkor is. Az új olaj már hónapok óta megvan, de annyira lassan mennek a kilométerek a kocsiba.  Sad
olajszürö feltekerés:a szürö gumitömitést kend be az új olajjal és kézzel tekerd fel amig birod és kész.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19287 Dátum: 2012.08.04 szombat, 17:11:12 »

Létezik-e Mk2 1.8 TD Turnier hátul tárcsafékkel?  wow1 Shocked Ha igen, mi annak a felszereltségi szintnek a neve?

Glx-be is van hátul tárcsafékes.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19288 Dátum: 2012.08.04 szombat, 23:51:36 »

Létezik-e Mk2 1.8 TD Turnier hátul tárcsafékkel?  wow1 Shocked Ha igen, mi annak a felszereltségi szintnek a neve?

Gyárilag én még nem láttam tárcsafékes TD-t... Viszont nem nagy kunszt kicserélni a dobot tárcsára. (csak kell egy kis pénz Smiley)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #19289 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 11:19:04 »

Ez hülyeség.
Öreg szíj meg ne legyen a kocsiba.
1-2000Ft az a szíj. Ha öreg , ki kell cserélni.   Wink

Sziasztok! Ez amiről szó van, milyen szíj? A generátor szíj? Az drágább és nem tudom, van-e köze a klímához. Vagy van más szíj is a klímával kapcsolatban? Bocs a tudatlanságomért; egyszerűen még nem került szóba.
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #19290 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 13:41:33 »

Sziasztok! Ez amiről szó van, milyen szíj? A generátor szíj? Az drágább és nem tudom, van-e köze a klímához. Vagy van más szíj is a klímával kapcsolatban? Bocs a tudatlanságomért; egyszerűen még nem került szóba.

Ez a hosszbordásszíj, ezen van a klímakompresszor és a generátor is. Általában a vezérműszíjjal együtt, "tokkal-vonóval" (feszítővel, görgőkkel) illik cserélni, de ha keveset futó autóról van szó, akkor a gumi öregedése miatt érdemes lehet csak a két szíjat cserélni a futásteljesítmény szerinti csere előtt. A teljes csere költsége 60.000 Ft feletti összeg.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #19291 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 13:56:06 »

Ez a hosszbordásszíj, ezen van a klímakompresszor és a generátor is. Általában a vezérműszíjjal együtt, "tokkal-vonóval" (feszítővel, görgőkkel) illik cserélni, de ha keveset futó autóról van szó, akkor a gumi öregedése miatt érdemes lehet csak a két szíjat cserélni a futásteljesítmény szerinti csere előtt. A teljes csere költsége 60.000 Ft feletti összeg.
Köszi, akkor megnyugodtam;  a vez.műszíjat 90ekm-nél cseréltettem, generátorszíjat 150-nél, most tavasszal. Így akkor rendben vagyok.  worship wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19292 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 20:56:24 »

Létezik-e Mk2 1.8 TD Turnier hátul tárcsafékkel?  wow1 Shocked Ha igen, mi annak a felszereltségi szintnek a neve?
Létezik. (Nem tudom ki a tököm törölgeti ki a hsz-t, szó nélkül,  mf3 ) Évjárat függő, nem felszereltség.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #19293 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 20:58:40 »

Létezik. (Nem tudom ki a tököm törölgeti ki a hsz-t, szó nélkül,  mf3 ) Évjárat függő, nem felszereltség.
Wink én biztos nem törlöm  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19294 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 23:50:36 »

Létezik. (Nem tudom ki a tököm törölgeti ki a hsz-t, szó nélkül,  mf3 ) Évjárat függő, nem felszereltség.

Akkó' nem szóltam... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19295 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 00:01:04 »

Akkó' nem szóltam... Smiley

na azé  vigyor3  beka3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19296 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 00:17:59 »

Wink én biztos nem törlöm  Wink
pedig pont rád gyanakodtunk vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Séra Levente
Vendég
« Új hozzászólás #19297 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 06:19:00 »

Jó reggelt mindenkinek! Alapjárat problémával küszködök, amikor bemelegszik a motor és megállok egy lámpánál ingadozik az alapjárat. Rajta tartom a lábam a gázpedálon és korrigálom. Fura, hogy amikor megy a klíma nincs "problem". Gondolom azért mert megemeli az alapjáratot. Sajnos 1 hete már a klíma használatánál is tapasztalom. Ha tud valaki megoldást vagy volt hasonló problémája szívesem veszem a segítségét.

Pár nappal ezelőtt írtam, hogy nem mutat a km számláló meg km/h mutató. Most azt tapasztalom, hogy a benzinszintmérő többet mutat az eddigi megszokottnál. Lehet valami összefüggés a kettő között. Fura az egész, csak félek, hogy nehogy kifogyjon a benzin.
Hogy tudom kiszedni az km órát?? Állítólag kontakt hiba lehet. Nem vagyok egy nagy barkácsmester, sajnos.... Elnézést a sok kérdés miatt!!!

Köszönettel,

Séra Levente
Tel:06-30-68-18-128
Mondeo1997, 1,8 benzin
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19298 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 08:37:13 »

Gyárilag én még nem láttam tárcsafékes TD-t... Viszont nem nagy kunszt kicserélni a dobot tárcsára. (csak kell egy kis pénz Smiley)

Én már igen. Pl. az enyémet vagy unokaöcsémét.   eplus2
15-ért adom az átalakító szettet.

Létezik. (Nem tudom ki a tököm törölgeti ki a hsz-t, szó nélkül,  mf3 ) Évjárat függő, nem felszereltség.

Az egyik 97-es GLX a másik pedig 98-as GLX.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19299 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 17:47:34 »

na azé  vigyor3  beka3

pont nem Neked mondtam !  beka3  eplus2

Én már igen. Pl. az enyémet vagy unokaöcsémét.   eplus2
15-ért adom az átalakító szettet.

Az egyik 97-es GLX a másik pedig 98-as GLX.

Okés, elhiszem, MK1-esekre gondoltam elsősorban...  falbav
Unokaöcsédnek sikerült találni egy "igazi" autót? Zsír.  eljen (miért nincs itt? vagy ki Ő?)
Most perpill futómű/fék cuccosokat vásárolgatok, de szeretnék majd "tárcsázni", tehát fogok jelentkezni. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.06 hétfő, 17:49:13 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 379 380 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 392 393 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.