Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:08:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 383 384 385 386 387 388 389 [390] 391 392 393 394 395 396 397 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348840 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19450 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 06:46:17 »

Persze én is tudok olyan Opelt amin teljes motorgenerált kellet végezni, hengerfej, vezérműszíj szakadás és még sorolhatnám. De az versenyautónak van használva. Kár ezen filózni, minden márkának vannak jobb illetve rosszabb modelljei. Valaki esküszik az Alfa-ra de a nagy számok mégsem azt mutatják hogy jók lennének. Cheesy

Ford-Opel barátság "Macika" és "Ezüst villám"

Ne is rágódjunk ezen tovább. Nekem a kényelem, a biztonságérzet megér annyit, hogy ne Opelem legyen.  Wink
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19451 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 06:55:08 »

Ne is rágódjunk ezen tovább. Nekem a kényelem, a biztonságérzet megér annyit, hogy ne Opelem legyen.  Wink

 eljen eljen eljen
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19452 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:04:21 »

A tisztelt hozzáértő társaság véleményét szeretném kikérni a következő ügyben. Tegnap majdnem sikerült eldobni a kocsimat, egy eddig nem tapasztalt eset kapcsán.
Az első futóműben majdnem mindent kicseréltünk, voltam szépen beállíttatni is, aztán úgy egész jó lett az úttartása, egész jól ment, szóval bátrabban mertem próbálgatni. Jöttem vissza a váras felé a főúton, és piros lámpánál, belső sávban elsőnek érkeztem. Adta magát a szituáció, hogy ki kell próbálni, hogy indul a gép Smiley

1-esben szépen kihúzattam, minden tök jó, olyan 6000-6500 közti fordulatnál átraktam 2-esbe. Ekkor történt, amit eddig még nem tapasztaltam. A kormányon nem éreztem, hogy mozdult volna, de mintha szabályosan kitört volna balra az orra a kocsinak. Egy picit elvándorolt balra az egész. Ott persze járdasziget volt, szóval nem sokon múlt, hogy elkapjam a padkát. Alig bírtam összeszedni a kocsi orrát. Mi lehet ez, hogy váltásnál elugrott balra a kocsi orra? Az út szép sima, sehol egy kátyú vagy úthiba. A futómű most lett felújítva, szóval nagy bajok elvileg azzal sincsenek. Igaz eddig még ennyire magas fordulatig nem húzattam ki, mert mondjuk 5500nál mindig elváltottam, de nem is tapasztaltam még ilyet.

A váltásnál is észnél voltam, jól váltottam (amikor megvettem a kocsit *** volt a kuplung, egy kis idő után rakattam egy új szettet, és az új szettel ha úgy váltok, hogy kuplung jól benyom, váltó áthúz, majd kuplung felenged, akkor akkorát ránt a motoron, hogy majd kiesik. Csak úgy lehet fordulaton váltani, hogy kb. 1-2cm-t nyomom be a kuplungot, és gyors mozdulattal átrántom magasabb fokozatba - így nem ránt a kocsin a kapcsolás).


Tehát a kérdés: lehet valami hiba a rendszerben, vagy szimplán user error van, dobjam ki magam, és szokjak hozzá hogy ilyen ez a móka?  Huh?


_______________________
Másik kérdés.
Már másodjára mosatom le a kocsit, és mindig azt tapasztalom, hogy a kocsimosóból kijövet karcokkal teli lesz a kocsi. Tavasszal Lukoil-nál (valami Imo mosó) mosattam le a kocsit, és az oldalán, az ajtókon tűntek fel karcok. Most, műszaki előtt Mol kútra mentem mosatni, és a tető tele lett karcokkal. Konkrétan így:


A mosás óta eltelt már egy hét, és még mindig látszanak a karcok, tehát nem csak képzelődtem Smiley A lakkozása ilyen beteg ennek a kocsinak? Otthon mégsem moshatom le a kocsit (csak a víznek köbmétere 1300 Ft, szóval jóval drágább, mintha mosóban mosatom), viszont láthatólag az autómosó után rondább lesz mint előtte. falbav
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19453 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:19:13 »

szerintem ezen tök felesleges rágolódni...
azért azzal sem árt számolni, hogy melyikből mennyi van az országban.
a nagy számok meg beszélnek. de ezen az alapon van olyan márka ami rohadtul megbízható, mert autós boltosoktól soha nem kértek alkatrészt hozzá? a rolls royce biztos ezer évig él, meg egy infiniti is....
Szia!
Jó, hogy említed, hogy melyikből mennyi van az országban, lehet, hogy Suzukiból több van mint Opelból!? Én még Suzukihoz nem adtam el motor alkatrészt, hengerfejet, vezműtengelyt, gyürű garniturát, olajszivattyút stb., ellenben az Opelek tartottak el ezen alkatrész igényeikkel.
Egyébként ezeket a statisztikákat úgy csinálják nyugaton, hogy ezer szervízbe került autó, hogyan oszlik meg márkák szerint és márkákra fordított költség és alkatrész igény mennyi. Magyarországon ezért jó a rolls royce, meg az infiniti, mert az ezerből csak 5db van az ezer autó között és ezen az 5-n csak olajat kellett éppen cserélni, csak példaként írtam az 5db-t wave
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19454 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:34:45 »

_______________________
Másik kérdés.
Már másodjára mosatom le a kocsit, és mindig azt tapasztalom, hogy a kocsimosóból kijövet karcokkal teli lesz a kocsi. Tavasszal Lukoil-nál (valami Imo mosó) mosattam le a kocsit, és az oldalán, az ajtókon tűntek fel karcok. Most, műszaki előtt Mol kútra mentem mosatni, és a tető tele lett karcokkal. Konkrétan így:


A mosás óta eltelt már egy hét, és még mindig látszanak a karcok, tehát nem csak képzelődtem Smiley A lakkozása ilyen beteg ennek a kocsinak? Otthon mégsem moshatom le a kocsit (csak a víznek köbmétere 1300 Ft, szóval jóval drágább, mintha mosóban mosatom), viszont láthatólag az autómosó után rondább lesz mint előtte. falbav

A hiba ott van, hogy 15 éves lakk réteged van ami állandó napsütésnek (káros uv sugárzásnak stb) van kitéve. Ettől a lakk öregszik, gyengül, könnyebben karcolódik. Megoldás egy gépi polír ami leszedi az elgyengült réteget  smile aztán jöhet rá egy konzerváló wax réteg havonta...... Én 100ft dobálos helyen mosom az autóm, viszek vödröt, sampont, szívacsot, stb.... lecsapatom, átmosom szivaccsal, leöblítem, szárazra törlöm, és csillog villog.  600ft-ból megvan. a lényeg hogy ne napsütésben csináld.  integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19455 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:43:00 »

A tisztelt hozzáértő társaság véleményét szeretném kikérni a következő ügyben. Tegnap majdnem sikerült eldobni a kocsimat, egy eddig nem tapasztalt eset kapcsán.
Az első futóműben majdnem mindent kicseréltünk, voltam szépen beállíttatni is, aztán úgy egész jó lett az úttartása, egész jól ment, szóval bátrabban mertem próbálgatni. Jöttem vissza a váras felé a főúton, és piros lámpánál, belső sávban elsőnek érkeztem. Adta magát a szituáció, hogy ki kell próbálni, hogy indul a gép Smiley

1-esben szépen kihúzattam, minden tök jó, olyan 6000-6500 közti fordulatnál átraktam 2-esbe. Ekkor történt, amit eddig még nem tapasztaltam. A kormányon nem éreztem, hogy mozdult volna, de mintha szabályosan kitört volna balra az orra a kocsinak. Egy picit elvándorolt balra az egész. Ott persze járdasziget volt, szóval nem sokon múlt, hogy elkapjam a padkát. Alig bírtam összeszedni a kocsi orrát. Mi lehet ez, hogy váltásnál elugrott balra a kocsi orra? Az út szép sima, sehol egy kátyú vagy úthiba. A futómű most lett felújítva, szóval nagy bajok elvileg azzal sincsenek. Igaz eddig még ennyire magas fordulatig nem húzattam ki, mert mondjuk 5500nál mindig elváltottam, de nem is tapasztaltam még ilyet.

A váltásnál is észnél voltam, jól váltottam (amikor megvettem a kocsit *** volt a kuplung, egy kis idő után rakattam egy új szettet, és az új szettel ha úgy váltok, hogy kuplung jól benyom, váltó áthúz, majd kuplung felenged, akkor akkorát ránt a motoron, hogy majd kiesik. Csak úgy lehet fordulaton váltani, hogy kb. 1-2cm-t nyomom be a kuplungot, és gyors mozdulattal átrántom magasabb fokozatba - így nem ránt a kocsin a kapcsolás).


Tehát a kérdés: lehet valami hiba a rendszerben, vagy szimplán user error van, dobjam ki magam, és szokjak hozzá hogy ilyen ez a móka?  Huh?


_______________________
Másik kérdés.
Már másodjára mosatom le a kocsit, és mindig azt tapasztalom, hogy a kocsimosóból kijövet karcokkal teli lesz a kocsi. Tavasszal Lukoil-nál (valami Imo mosó) mosattam le a kocsit, és az oldalán, az ajtókon tűntek fel karcok. Most, műszaki előtt Mol kútra mentem mosatni, és a tető tele lett karcokkal. Konkrétan így:


A mosás óta eltelt már egy hét, és még mindig látszanak a karcok, tehát nem csak képzelődtem Smiley A lakkozása ilyen beteg ennek a kocsinak? Otthon mégsem moshatom le a kocsit (csak a víznek köbmétere 1300 Ft, szóval jóval drágább, mintha mosóban mosatom), viszont láthatólag az autómosó után rondább lesz mint előtte. falbav
Szia!
Első kérdésedre van egy tippem, mivel elsőkerék hajtású a vas, ilyen kihúzatásnál próbál kipörögni az a kerék, amelyiken kisebb a pillanatnyi tapadás, igy az egyik kerék jobban húz, mint a másik és ezért viszi el az ellenkező oldalra, mint amelyik kerék húz, ez úgy is jelentkezhet, ahogy változik a kerekek tapadása, egymást követően húzhat jobbra, majd balra. Rántás miatt én megnézném a helyedben a hátsó váltótartó bakot, gyenge pontja a mondeóknak és annak a tartóbaknak a szakadása miatt a reakció nyomaték nagyot tud fordítani a motoron. Ezt legkönyebben, úgy is tudod tesztelni egyedül, hogy álló motornál, álló helyzetben sebességbe teszed, kézifék kioldva, motorháztető felnyitva és próbálod előre-hátra mozgatni az autót, ha gyanusan nagyot mozdul a motor, akkor kell egy akna és segítség, valaki beül az autóba és behúzott kézifékkel próbál elindulni és a kuplunggal játszva ezt ismételgeti, te meg nézed alul a bakot és látszani fog a bibi.
A karcolást meg minden gépi, kefés mosó előidézi a kemény műanyag keféknek köszönhetően, mondjuk nem ennyire durván mint ahogy az autódon látszik. Valyon volt e festve az autód? Lehet, hogy gagyi, puha lakk került rá? Bocsika, hogy ilyen hosszan válaszoltam. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.26 vasárnap, 10:45:25 írta Kusti1 » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19456 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:43:23 »


A mosás óta eltelt már egy hét, és még mindig látszanak a karcok, tehát nem csak képzelődtem Smiley A lakkozása ilyen beteg ennek a kocsinak? Otthon mégsem moshatom le a kocsit (csak a víznek köbmétere 1300 Ft, szóval jóval drágább, mintha mosóban mosatom), viszont láthatólag az autómosó után rondább lesz mint előtte. falbav
kézimosó is van, akár önkiszolgáló is  Wink
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19457 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:46:51 »

Másik kérdés.
Már másodjára mosatom le a kocsit, és mindig azt tapasztalom, hogy a kocsimosóból kijövet karcokkal teli lesz a kocsi. Tavasszal Lukoil-nál (valami Imo mosó) mosattam le a kocsit, és az oldalán, az ajtókon tűntek fel karcok. Most, műszaki előtt Mol kútra mentem mosatni, és a tető tele lett karcokkal. Konkrétan így:
A mosás óta eltelt már egy hét, és még mindig látszanak a karcok, tehát nem csak képzelődtem Smiley A lakkozása ilyen beteg ennek a kocsinak? Otthon mégsem moshatom le a kocsit (csak a víznek köbmétere 1300 Ft, szóval jóval drágább, mintha mosóban mosatom), viszont láthatólag az autómosó után rondább lesz mint előtte. falbav
A gépi mosót el kell felejteni. A fiatalabb kocsik sem bírják sokáig károsodás nélkül, nemhogy 1 idősebb. A Kalap úr által javasolt megoldás tökéletes.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.26 vasárnap, 10:48:46 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19458 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 11:18:33 »

Köszönöm, váltótartó bakot megnézem (bár ha *** lenne, kuplung cserénél csak szóltak volna - de akkor majd tesztelgetem).

Mosás meg, kézi mosás kilőve, akkor inkább maradjon mocskos. Smiley
Szerelgetős cuccba otthonról ki nem mozdulok, öltönybe/ingbe meg nem fogok kocsit mosni, mert kb úgy nézek majd ki, mint melóban (van egy pár ingem, amiből már nem lehet kimosni az olajfoltokat, mert az a mocsok kiszedhetetlen - és ugye a szellemi/képernyő előtti munkavégzés nálunk azt jelenti, hogy néha le kell menjek üzembe, és személyesen megcsinálni a dolgokat, mert sok idős semmihez nem értő emberke dolgozik nálunk a szereldében is meg a kísérleti üzemben is Sad )
Szóval elviselem a karcokat tavasszal, máskor meg nem mosatok kocsit.


Amúgy tudtommal nem volt festve a kocsi. Viszont a lakkréteg a visszapillantóról már teljesen eltűnt, meg ahol felhólyagzott (A oszlop és a tetőlemez összeérési pontja, D oszlopnak a csomagtérajtó felőli éle végig, meg a csomagtérajtón sok helyen), azon pontok környékén foltokban lakkmentes.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #19459 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 12:46:22 »

Sziasztok !

Segítenétek, hogy hogyan lehetne legkönnyebben kitisztítani a  II mondeom üzemanyagtankját ?
Minden módozat érdekel !
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19460 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 12:47:04 »

Sziasztok !

Segítenétek, hogy hogyan lehetne legkönnyebben kitisztítani a  II mondeom üzemanyagtankját ?
Minden módozat érdekel !
tisztítani úgy, ha leveszed, de az meg nem túl könnyű
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19461 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 13:27:16 »

Sziasztok !

Segítenétek, hogy hogyan lehetne legkönnyebben kitisztítani a  II mondeom üzemanyagtankját ?
Minden módozat érdekel !
Benzines vagy diesel?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19462 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 14:28:13 »

Benzines vagy diesel?
td
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19463 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 14:34:22 »

td
Azt valóban levéve lehet a leghatékonyabban kitísztítani.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19464 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 19:15:01 »

Ne is rágódjunk ezen tovább. Nekem a kényelem, a biztonságérzet megér annyit, hogy ne Opelem legyen.  Wink
Ennyi.  eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19465 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 19:59:56 »

Urak, az normális, hogy az MK2-es fűtőboxnál, ha láb-test fokozatba tekerem a kapcsolót akkor kb. 80%-20% a lábra és testre fújás aránya? Mert azt tudom, hogy változtattak rajta az MK1-hez képest, mert a vásárlóknak fázott a lába (mondjuk nekem sosem volt vele bajom, bár ott fordított arány dolgozott, kb. 25% láb, 75% test), de ennyire letolták volna a lábra a fűtést/hűtést? Ha csak test-re állítom okádja a levegőt, mint az állat, de amint átdobom láb-test-re, testre szinte alig fúj valamit. Vákuum probléma lesz? (digit klíma, de ebben az esetben szerintem nem jelent semmit, hogy az vagy sima)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19466 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 20:06:54 »

Urak, az normális, hogy az MK2-es fűtőboxnál, ha láb-test fokozatba tekerem a kapcsolót akkor kb. 80%-20% a lábra és testre fújás aránya? Mert azt tudom, hogy változtattak rajta az MK1-hez képest, mert a vásárlóknak fázott a lába (mondjuk nekem sosem volt vele bajom, bár ott fordított arány dolgozott, kb. 25% láb, 75% test), de ennyire letolták volna a lábra a fűtést/hűtést? Ha csak test-re állítom okádja a levegőt, mint az állat, de amint átdobom láb-test-re, testre szinte alig fúj valamit. Vákuum probléma lesz? (digit klíma, de ebben az esetben szerintem nem jelent semmit, hogy az vagy sima)
nekem az mk1-ben is az újabbik box van(de még nem mk2), abban is jobban tol a lábra
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19467 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 22:58:39 »

nekem az mk1-ben is az újabbik box van(de még nem mk2), abban is jobban tol a lábra
Csak ez padlóra tekert sebességnél is épp hogy szellőztet, a lábam pedig lefagy, a homlokom izzad. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19468 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 10:42:41 »

Csak ez padlóra tekert sebességnél is épp hogy szellőztet, a lábam pedig lefagy, a homlokom izzad. Smiley

Használati utasítás szerint nyáron a klímát szemből kell nyomatni hogy a leggyorsabban lehűljön az utastér, télen a fűtést pedig csak lábra és akkor a leghatékonyabb a fűtés. Szóval szerintem ha elinduláskor nyomod testre hogy kellemes legyen már az idő odabent, utána nyomd át láb/testre és mindjárt nem fog gyöngyözni a homlokod és a cipőbe sem izzad bele a lábad. Wink Szerintem ez lehet a legjobb megoldás.  nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19469 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 11:24:03 »

Használati utasítás szerint nyáron a klímát szemből kell nyomatni hogy a leggyorsabban lehűljön az utastér, télen a fűtést pedig csak lábra és akkor a leghatékonyabb a fűtés. Szóval szerintem ha elinduláskor nyomod testre hogy kellemes legyen már az idő odabent, utána nyomd át láb/testre és mindjárt nem fog gyöngyözni a homlokod és a cipőbe sem izzad bele a lábad. Wink Szerintem ez lehet a legjobb megoldás.  nyes
na pont a csöcsre kapott hidegtől lehet tüdőgyuszit kapni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19470 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 12:07:47 »

Akkor asszem én belevarázsolok majd valami szabályozható szellőző rácsot a lábtérbe, mert ez nekem így nem okés. Ha én 50-50% akarok fázni, akkor az úgy legyen! Grin
(télen is sok volt lábra a meleg)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19471 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 16:51:28 »

na pont a csöcsre kapott hidegtől lehet tüdőgyuszit kapni...

Nekem nincs bajom vele, 2-es fokozatba szemből kapom a hideg levegőt május óta.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19472 Dátum: 2012.08.28 kedd, 02:08:48 »

Mennyi a színes emblémás kormánynak az átmérője? Mindig megvan bennem a vágy hogy lemérjem, de mire megint autóba ülök elfelejtem levinni a mérőszalagot.  hehe

Kormányvédőt akarok venni, mert a mostani már nagyon szétfoszlott kitudja hogy hány ezer kilométer óta rajta van. Mondjuk eddig még nem találtam olyat amit szívesen feltennék. Eddig csak rácsing feliratosat, sárkányosat és lángnyelveset találtam de ezek enyhén szólva is komikusak.
Én inkább valami bőr, műbőr védőt vennék semmi cicoma csak sima fekete vagy szürke. Esetleg tudtok valami webshoppot ahol ilyenhez juthatok?  worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.28 kedd, 02:11:16 írta Makker » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19473 Dátum: 2012.08.28 kedd, 11:05:49 »

Mennyi a színes emblémás kormánynak az átmérője? Mindig megvan bennem a vágy hogy lemérjem, de mire megint autóba ülök elfelejtem levinni a mérőszalagot.  hehe

Kormányvédőt akarok venni, mert a mostani már nagyon szétfoszlott kitudja hogy hány ezer kilométer óta rajta van. Mondjuk eddig még nem találtam olyat amit szívesen feltennék. Eddig csak rácsing feliratosat, sárkányosat és lángnyelveset találtam de ezek enyhén szólva is komikusak.
Én inkább valami bőr, műbőr védőt vennék semmi cicoma csak sima fekete vagy szürke. Esetleg tudtok valami webshoppot ahol ilyenhez juthatok?  worship
ami igényesen néz ki az már megközelíti a bőrözés árát. inkább bőröztetném.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19474 Dátum: 2012.08.28 kedd, 11:25:29 »

ami igényesen néz ki az már megközelíti a bőrözés árát. inkább bőröztetném.

Nem értem mi baja a sárkányossal  idiota
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
nando33
Vendég
« Új hozzászólás #19475 Dátum: 2012.08.28 kedd, 14:32:25 »

Sziasztok 1 hónapja vásároltam egy 1997-es évjáratú 1.8td mondeót, előtte egy Peugeot 206 1.4 benzinem volt. Szóval mondanom sem kell teljesen más világ,sajnos mivel már nem mai darab vannak hibái viszont a motorja,váltó,kuplung,egybe van amit egy 1.8td tud az tudja is az autó. Az lenne a kérdésem az uraktól,hogy tud-e valaki jó Ford szerelőt Budapesten vagy vonzás körzetében max 100km. Jelenlegi hibák, nem működik a klíma és a fűtés,nagyobb sebességről lefékezve berezeg a kormány,valószínűleg a féktárcsa,és a kormány összekötőnél is lehet valami mert egy picit lötyög a kormány,a motornál a kipufogó cső megvan repedve és egy picit füstöl nem vészes de a generátorra veri a kormot, mivel most vettem ezért vezérműszíjat is kellene benne cserélni. A második kérdésem, hogy ha ezek munkák megvannak és rendben lesz az autó lehet-e valamennyit növelni a motor lóerején pl. adagoló csere mert sajnos mechanikus adagolója van a kicsikének. A motorkód: RFMTC89015. sufni tuningosok kíméljenek csak szakemberek vagy szakműhelyek érdekelnek mert nem akarom kinyírni a motorját csak szeretnék egy kis +lóerőt. Mivel megszerettem az autót ezért nem sajnálnék rá költeni egy kis pénzt. Előre is köszönöm a segítségeteket. Erre címre írjatok: acelszerszam@gmail.com
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19476 Dátum: 2012.08.28 kedd, 21:13:39 »

ami igényesen néz ki az már megközelíti a bőrözés árát. inkább bőröztetném.

támogatom astort. 12-14e forint körül tudok nagyon szép bőrözést intézni, bármilyen kivitelben. (pl. cérnaszín, bőrszín, perforált bőr, stb,stb...)
ha érdekel, akkor privátban szólj. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19477 Dátum: 2012.08.28 kedd, 21:15:25 »

Nem értem mi baja a sárkányossal  idiota

Főleg a piros, mondjuk kék-sárga sárkánnyal. Tiszta szép. Vagy az a régi szőrmés fajta. Olyan kell!  zavart1 zavart2 eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19478 Dátum: 2012.08.28 kedd, 21:22:41 »

Sziasztok 1 hónapja vásároltam egy 1997-es évjáratú 1.8td mondeót, előtte egy Peugeot 206 1.4 benzinem volt. Szóval mondanom sem kell teljesen más világ,sajnos mivel már nem mai darab vannak hibái viszont a motorja,váltó,kuplung,egybe van amit egy 1.8td tud az tudja is az autó. Az lenne a kérdésem az uraktól,hogy tud-e valaki jó Ford szerelőt Budapesten vagy vonzás körzetében max 100km. Jelenlegi hibák, nem működik a klíma és a fűtés,nagyobb sebességről lefékezve berezeg a kormány,valószínűleg a féktárcsa,és a kormány összekötőnél is lehet valami mert egy picit lötyög a kormány,a motornál a kipufogó cső megvan repedve és egy picit füstöl nem vészes de a generátorra veri a kormot, mivel most vettem ezért vezérműszíjat is kellene benne cserélni. A második kérdésem, hogy ha ezek munkák megvannak és rendben lesz az autó lehet-e valamennyit növelni a motor lóerején pl. adagoló csere mert sajnos mechanikus adagolója van a kicsikének. A motorkód: RFMTC89015. sufni tuningosok kíméljenek csak szakemberek vagy szakműhelyek érdekelnek mert nem akarom kinyírni a motorját csak szeretnék egy kis +lóerőt. Mivel megszerettem az autót ezért nem sajnálnék rá költeni egy kis pénzt. Előre is köszönöm a segítségeteket. Erre címre írjatok: acelszerszam@gmail.com

Adagoló ügyben GinJoy-t keresd meg, a többit akár Te magad is megjavíthatod, esetleg segítséggel. Én csak Kecskeméten tudok szerelőket, közelebb is vannak biztos. Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19479 Dátum: 2012.08.28 kedd, 21:38:06 »

támogatom astort. 12-14e forint körül tudok nagyon szép bőrözést intézni, bármilyen kivitelben. (pl. cérnaszín, bőrszín, perforált bőr, stb,stb...)
ha érdekel, akkor privátban szólj. Smiley

Ennyit azért nem költenék a dologra, + ugye útiköltség. Nekem megteszi a kormányvédő, mert nagyobb lesz a kormány "karimája?" és így nekem jobb érzés fogni. Biztosan találok majd olyat amilyet szeretnék, addig pusztítom ezt tovább.

De méretekkel nem tudtok ellátni? Cheesy Mert persze ma is 3* indultam el itthonról és egyszer sem sikerült magammal vinni a mérőszalagot.  falbav  hehe
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19480 Dátum: 2012.08.28 kedd, 22:51:50 »

Ennyit azért nem költenék a dologra, + ugye útiköltség. Nekem megteszi a kormányvédő, mert nagyobb lesz a kormány "karimája?" és így nekem jobb érzés fogni. Biztosan találok majd olyat amilyet szeretnék, addig pusztítom ezt tovább.

De méretekkel nem tudtok ellátni? Cheesy Mert persze ma is 3* indultam el itthonról és egyszer sem sikerült magammal vinni a mérőszalagot.  falbav  hehe

1* fogd a meroszalagot es azert indulj el, hogy lemerd!   Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.28 kedd, 22:54:52 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19481 Dátum: 2012.08.29 szerda, 00:24:03 »

1* fogd a meroszalagot es azert indulj el, hogy lemerd!   Wink

Jogos!  Wink De olyan lusti vagyok, így meg hátha 0 erő befektetéssel hozzá jutok az infóhoz.  eplus2 :3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19482 Dátum: 2012.08.29 szerda, 07:44:36 »

Jogos!  Wink De olyan lusti vagyok, így meg hátha 0 erő befektetéssel hozzá jutok az infóhoz.  eplus2 :3

Azt lesheted.  eplus2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #19483 Dátum: 2012.08.29 szerda, 11:33:04 »

Jogos!  Wink De olyan lusti vagyok, így meg hátha 0 erő befektetéssel hozzá jutok az infóhoz.  eplus2 :3
Amennyi időbe telt, míg ezt az ~5 hozzászólást megírtad a mérésről, annyi idő alatt már lemehettél volna megmérni magad is.
 eplus2
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #19484 Dátum: 2012.08.29 szerda, 11:38:48 »

Amennyi időbe telt, míg ezt az ~5 hozzászólást megírtad a mérésről, annyi idő alatt már lemehettél volna megmérni magad is.
 eplus2

De a hozzászólás íráshoz nem kell megmozdulni komolyabban.. Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19485 Dátum: 2012.08.29 szerda, 11:39:05 »

Amennyi időbe telt, míg ezt az ~5 hozzászólást megírtad a mérésről, annyi idő alatt már lemehettél volna megmérni magad is.
 eplus2

Otthon van egy kormányom az átadópult tetején, de le nem veszem neki megmérni, menjen csak le szépen mérőszalaggal és méregessen a kis lustája. Ráfér a mozgás egyébként is. vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19486 Dátum: 2012.08.29 szerda, 12:03:14 »

Otthon van egy kormányom az átadópult tetején, de le nem veszem neki megmérni, menjen csak le szépen mérőszalaggal és méregessen a kis lustája. Ráfér a mozgás egyébként is. vigyor3
Mackóka Cheesy
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19487 Dátum: 2012.08.29 szerda, 15:33:53 »

Jogos!  Wink De olyan lusti vagyok, így meg hátha 0 erő befektetéssel hozzá jutok az infóhoz.  eplus2 :3

1 lavina indult el!  integet2 eplus2

Macika meg ne tudja, hogy lusti vagy foglalkozni vele!  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19488 Dátum: 2012.08.29 szerda, 16:07:40 »

Adagoló ügyben GinJoy-t keresd meg, a többit akár Te magad is megjavíthatod, esetleg segítséggel. Én csak Kecskeméten tudok szerelőket, közelebb is vannak biztos. Cheesy
GinJoy nem szakszervíz, bár olyan szakszervízt nem is fog találni, aki feljebb húzza neki az adagolót. leginkább hozzá sem nyúlnak, vagy max leszedik egy 20-asért, és megjavíttatják 120-asért  Wink




Én a felsorolásból a sufnituning kategóriába tartozom  rinya
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19489 Dátum: 2012.08.29 szerda, 18:47:24 »

Ennyit azért nem költenék a dologra, + ugye útiköltség. Nekem megteszi a kormányvédő, mert nagyobb lesz a kormány "karimája?" és így nekem jobb érzés fogni. Biztosan találok majd olyat amilyet szeretnék, addig pusztítom ezt tovább.

De méretekkel nem tudtok ellátni? Cheesy Mert persze ma is 3* indultam el itthonról és egyszer sem sikerült magammal vinni a mérőszalagot.  falbav  hehe

Csak postázni kellene, a többit én elintézném, plusz lehetőség van arra is, hogy a régi bőrre húzzanak még egy réteget és akkor vaskosabb lesz a karima. Nekem is ilyen és klassz. Smiley
Persze, nem két fillér az biztos. Viszont lemérem Neked a kormányt körbe nemsokára. (Macikának nem mondom el Grin )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19490 Dátum: 2012.08.29 szerda, 18:56:25 »

GinJoy nem szakszervíz, bár olyan szakszervízt nem is fog találni, aki feljebb húzza neki az adagolót. leginkább hozzá sem nyúlnak, vagy max leszedik egy 20-asért, és megjavíttatják 120-asért  Wink

Én a felsorolásból a sufnituning kategóriába tartozom  rinya

Hát én speciel erősen megvitatnám ezt a "szakszervizes" dolgot. Te láttál és csináltál már millomegy Mondeo adagolót, továbbá eléggé érted a támákat, rosszat még senkitől sem hallottam a "munkáddal" kapcsolatban. Viszont a "szakszervizekről" oldalakat... Tehát én tuti, hogy egy megbízható, precíz, korrekt és sok-sok tapasztalattal rendelkező emberhez vinném a kocsimat, mint pl. az itteni Ford Hoványhoz, ahol épp tanulják az autók működési elveit a "szerelők", mivel a suliban nem tanultak és azért nem árt tudni, hogy mi a különbség a kalapács és nyomatékkulcs között... Szerintem ezt minden dízeles akivel volt dolgod alátámasztja. Wink

Szakszerviz. Anno felújították az adagolómat (még a régi motoron), 50-70 rongyért, adtak rá fél év garanciát. 8 hónap után szétcsörögte az agyát és alig volt képes ellátni a feladatát. Kb. ennyit a szakszervizről, akik adagolókat javítanak...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19491 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:35:31 »

Otthon van egy kormányom az átadópult tetején, de le nem veszem neki megmérni, menjen csak le szépen mérőszalaggal és méregessen a kis lustája. Ráfér a mozgás egyébként is. vigyor3

Az a vicc hogy ma levittem a merőszalagot de csak bevágtam kesztyűtartóba mert siettem, mondom majd hazafele megmérem. Persze úgy jöttem fel hogy nem mértem le. Pedig az eszembe volt mert panaszkodtam is, hogy már megint a kezembe maradt egy leszakadt darab.  hehe
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19492 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:38:40 »

De a hozzászólás íráshoz nem kell megmozdulni komolyabban.. Cheesy

Nem a mozgással van a baj, hanem hogy felkellene öltözni, arra vagyok lusta. 1 szál boxerbe meg csak kommentet tudok írni, lemenni a lakótelepközepére nem.   hehe
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19493 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:47:50 »

Csak postázni kellene, a többit én elintézném, plusz lehetőség van arra is, hogy a régi bőrre húzzanak még egy réteget és akkor vaskosabb lesz a karima. Nekem is ilyen és klassz. Smiley
Persze, nem két fillér az biztos. Viszont lemérem Neked a kormányt körbe nemsokára. (Macikának nem mondom el Grin )

A postázás jelenesetben nem megoldható mert akkor kormány nélkül maradok.  nyes Elhiszem hogy marha jól megcsinálják de nem akarok ennyit szánni a dologra, szóval nekem elég egy mezei kormányvédő. Majd csak találok olyat ami az ízlésemnek megfelelő.

Am köszi már 2 fázison túl vagyok (1. elhatározás, 2. előkészítés) de magát a műveletet még nem sikerült megvalósítani a feledékenységem miatt.  hehe
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19494 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:53:29 »

A postázás jelenesetben nem megoldható mert akkor kormány nélkül maradok.  nyes Elhiszem hogy marha jól megcsinálják de nem akarok ennyit szánni a dologra, szóval nekem elég egy mezei kormányvédő. Majd csak találok olyat ami az ízlésemnek megfelelő.

Am köszi már 2 fázison túl vagyok (1. elhatározás, 2. előkészítés) de magát a műveletet még nem sikerült megvalósítani a feledékenységem miatt.  hehe

Értem, megértem. Wink A kormánykerék külső kerülete 119 cm pontosan. (igaz nálam dupla a bőrréteg rajta, de szerintem max. pár mm lehet pluszban)
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.29 szerda, 19:56:22 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19495 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:54:01 »

Nem a mozgással van a baj, hanem hogy felkellene öltözni, arra vagyok lusta. 1 szál boxerbe meg csak kommentet tudok írni, lemenni a lakótelepközepére nem.   hehe

Nem elég, hogy lusta, még feledékeny is.

37.5 cm az ármérője és 118cm a kerülete a  bőrösnek.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19496 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:58:05 »

Nem elég, hogy lusta, még feledékeny is.

37.5 cm az ármérője és 118cm a kerülete a  bőrösnek.

Akkor plusz 1cm a második réteg? Hmm, kevesebbnek gondoltam. Bár majd 120cm-nél az a pár tized-mm kitesz 1cm-t. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19497 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:58:45 »

Értem, megértem. Wink A kormánykerék külső átmérője 119 cm pontosan. (igaz nálam dupla a bőrréteg rajta, de szerintem max. pár mm lehet pluszban)

Nem elég, hogy lusta, még feledékeny is.

37.5 cm az ármérője és 118cm a kerülete a  bőrösnek.

Köszöntem!  worship worship worship

Akkor elméletileg a leggyakrabban forgalmazott 380mm-eseknek jóknak kell lenni.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19498 Dátum: 2012.08.29 szerda, 20:15:29 »

Akkor plusz 1cm a második réteg? Hmm, kevesebbnek gondoltam. Bár majd 120cm-nél az a pár tized-mm kitesz 1cm-t. Smiley
Az átmérőben 3 mm...
(K=d*pi->375*3,14= 1177mm; =>1180/3,14=378mm => átmérőben 3mm, tehát mindenhol 1,5mm-el vastagabb a kormányod. Ha mindenkinek a bejövő adata pontosabb, akkor épp 1,5mm-es bőrt húztak rá a kormányodra.  taps taps -> Kérem a következő feladatot!  eplus2 )
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #19499 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 13:00:49 »

Az átmérőben 3 mm...
(K=d*pi->375*3,14= 1177mm; =>1180/3,14=378mm => átmérőben 3mm, tehát mindenhol 1,5mm-el vastagabb a kormányod. Ha mindenkinek a bejövő adata pontosabb, akkor épp 1,5mm-es bőrt húztak rá a kormányodra.  taps taps -> Kérem a következő feladatot!  eplus2 )
taps appl thumbup
 Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 383 384 385 386 387 388 389 [390] 391 392 393 394 395 396 397 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.